アイスティー市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、タイプ別(紅茶アイスティー、緑茶アイスティー、ハーブアイスティー、その他)、形態別(粉末/プレミックス、液体/レディ・トゥ・ドリンク)、包装タイプ別(ボトル、パウチ、缶、テトラパック)、販売チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他)、地域別&競合別、2020~2030F
Iced Tea Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity and Forecast, By Type (Black Iced Tea, Green Iced Tea, Herbal Iced Tea, Others), By Form (Powder/Premix, Liquid/Ready-to-Drink), By Packaging Type (Bottles, Pouches, Cans, Tetra Packs), By Sales Channel (Supermarket/Hypermarket, Convenience Stores, Online, Others), By Region & Competition, 2020-2030F
アイスティーの世界市場規模は2024年に184億3,000万米ドルで、予測期間中の年平均成長率は3.20%で2030年には228億5,000万米ドルに成長すると予測されている。アイスティー市場は、消費者の健康意識の高まりと、よ... もっと見る
サマリー アイスティーの世界市場規模は2024年に184億3,000万米ドルで、予測期間中の年平均成長率は3.20%で2030年には228億5,000万米ドルに成長すると予測されている。アイスティー市場は、消費者の健康意識の高まりと、より健康的な飲料への嗜好の高まりによって牽引されている。アイスティー、特に緑茶、ハーブティー、オーガニック・オプションなどの品種は、糖分の多いソーダやその他の清涼飲料水に代わる健康的な飲料として注目されている。抗酸化物質、水分補給、低カロリーなど、アイスティーに関連する健康上の利点に対する意識の高まりが、その人気に大きく寄与している。また、RTD(Ready-to-Drink)アイスティー製品は、外出先でも飲めるという利便性が消費者の忙しいライフスタイルに合致している。フレーバー付きアイスティーのバリエーションは、革新的なパッケージングや持続可能性のトレンドとともに、市場の成長をさらに後押ししている。ビタミンを添加したものやエネルギーを高める特性を持つものなど、機能性飲料に対する需要の高まりも市場拡大を後押ししている。
主な市場牽引要因
製品提供におけるイノベーションの高まり
製品提供におけるイノベーションの高まりは、世界のアイスティー市場の主要な促進要因である。消費者がユニークで多様なフレーバー体験を求め続ける中、メーカーは様々な嗜好に対応するため、多種多様なアイスティーのオプションを開発することで対応している。その一環として、2024年3月、米国ブランド「イート・ザ・チェンジ」は、缶入りレディ・トゥ・ドリンク・アイスティーの「ジャスト・アイスティー」ラインを発売した。新しい12オンス缶は3種類:レモンティー、ラズベリーティー、ドラゴングリーンティーの3種類。持ち運びができ、リサイクル可能なアルミ缶を使用することで、オネスト・ティーは外出先でも手軽に飲むことができる。これには、ハイビスカス、抹茶、トロピカルフルーツといったエキゾチックなフレーバーの導入も含まれ、製品の幅を広げ、冒険好きな消費者を惹きつけている。また、免疫力を高める成分、抗酸化物質、天然甘味料など、健康上のメリットを盛り込んだ機能性アイスティーの出番も大幅に増えている。これは、リフレッシュメントと健康メリットの両方を提供する飲料に対する消費者の需要の高まりと一致している。各社はまた、環境にやさしい素材を使用したり、1回分ボトルや缶のような便利な形式を採用したりして、入手しやすさを向上させるなど、パッケージの革新も進めている。また、植物由来やオーガニックのトレンドが台頭する中、多くのアイスティー・ブランドがオーガニック認証やヴィーガンの選択肢を提供し、環境意識の高い消費者にアピールしている。こうしたイノベーションは、各ブランドが競争市場で差別化を図り、消費者のロイヤルティを高めるのに役立っている。
主な市場課題
サプライチェーンの混乱
世界のアイスティー市場では、サプライチェーンの混乱が大きな課題となっている。茶葉、果実、天然香料など、高品質の原材料を調達することの複雑さは、地政学的緊張、自然災害、経済的不安定など、様々な世界的要因の影響を受ける可能性がある。例えば、インドや中国などの主要生産国における予期せぬ混乱は、茶葉の入手可能性やコストに影響を与える可能性がある。また、輸送の遅れ、燃料価格の高騰、包装資材の不足といった物流上の課題も、アイスティー製品のタイムリーな生産と流通を妨げる可能性がある。こうした混乱は製品の入手性に影響を与えるだけでなく、メーカーの運営コストを増加させ、その結果、コストに敏感な消費者を遠ざける値上げにつながる可能性がある。また、サプライチェーンの非効率性は、製品発売の遅れ、製品のバラエティの減少、一貫した製品品質の維持の困難につながる可能性がある。その結果、アイスティー・ブランドは、サプライ・チェーンの混乱に伴うリスクを軽減するために、供給源の多様化とオペレーションの回復力強化に注力しなければならない。
主な市場動向
レディ・トゥ・ドリンク飲料の人気上昇
レディ・トゥ・ドリンク(RTD)飲料の人気の高まりは、世界のアイスティー市場の成長を牽引する主要トレンドである。その一環として、最近の調査によると、2025年現在、RTDは2025年から2029年までのCAGRが10.18%で、その期間終了時には815.5億米ドルに達する可能性がある。利便性と外出先での消費に対する需要の高まりに伴い、消費者は準備の必要がない1回分ずつ包装されたアイスティー製品に引き寄せられつつある。RTDアイスティーは、従来の自家製飲料に代わる手軽で爽やかな飲み物を提供することで、忙しいライフスタイルに対応している。また、フルーツ入り、ハーブ入り、緑茶入りなど、フレーバーが豊富なため、消費者は好みに合わせて選ぶことができる。RTD分野は、味や健康に妥協することなく利便性を優先する都市部の若年消費者に特に人気がある。また、のどの渇きを癒すだけでなく、さらなる健康効果も期待できる飲料を求める消費者の間で、ビタミンや抗酸化物質、エネルギー増強作用などを付加した機能性RTDアイスティーの魅力が高まっている。RTDアイスティーは缶、ボトル、テトラパックのような便利なパッケージで入手できるため、利用しやすくなっており、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン・プラットフォームでの流通が増加し、市場の拡大をさらに後押ししている。この傾向は、ペースの速い健康志向の現代人のライフスタイルに合った、より健康的ですぐに飲める飲料への幅広いシフトを反映している。
主要市場プレイヤー
- コカ・コーラ社
- ネスレS.A.
- キューリグ・ドクター・ペッパー社
- ペプシコ
- アサヒグループホールディングス
- ブリトビック・ソフトドリンク・リミテッド
- サントリー飲料食品株式会社
- パナマフーズ
- ハイガーヘルスサイエンスLLP
- アムルートMRクール食品株式会社
レポートの範囲
本レポートでは、アイスティーの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- アイスティー市場、タイプ別
o ブラックアイスティー
o グリーンアイスティー
o ハーブアイスティー
o その他
- アイスティー市場:形態別
o 粉末/プレミックス
o 液体/レディ・トゥ・ドリンク
- アイスティー市場:包装タイプ別
o ボトル
o パウチ
o 缶
o テトラパック
- アイスティー市場:販売チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o コンビニエンスストア
o オンライン
o その他
- アイスティー市場:地域別
o 北米
§ 北米
§ カナダ
§ メキシコ
o アジア太平洋
§ 中国
§ 日本
§ インド
§ オーストラリア
§ 韓国
§ インドネシア
o ヨーロッパ
§ フランス
§ イギリス
§ イタリア
§ ドイツ
§ スペイン
o 南米
§ アルゼンチン
§ コロンビア
§ ブラジル
o 中東・アフリカ
§ 南アフリカ
§ サウジアラビア
§ アラブ首長国連邦
§ トルコ
競合他社の状況
企業プロフィール:アイスティーの世界市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、アイスティーの世界市場レポートにおいて、企業固有のニーズに合わせたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング
ページTOPに戻る
目次 1.はじめに
1.1.製品概要
1.2.レポートの主なハイライト
1.3.市場範囲
1.4.対象市場セグメント
1.5.調査対象期間
2.調査方法
2.1.研究の目的
2.2.ベースラインの方法
2.3.主要産業パートナー
2.4.主な協会と二次情報源
2.5.予測方法
2.6.データの三角測量と検証
2.7.仮定と限界
3.要旨
3.1.市場概要
3.2.市場予測
3.3.主要地域
3.4.主要セグメント
4.お客様の声
4.1.ブランド認知度
4.2.購買決定要因
5.アイスティーの世界市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.タイプ別市場シェア分析(紅茶アイスティー、緑茶アイスティー、ハーブアイスティー、その他)
5.2.2.形態別市場シェア分析(粉末/プレミックス、液体/レディ・トゥ・ドリンク)
5.2.3.包装タイプ別市場シェア分析(ボトル、パウチ、缶、テトラパック)
5.2.4.販売チャネル別市場シェア分析(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、オフライン)
5.2.5.地域別市場シェア分析
5.2.5.1.北米市場シェア分析
5.2.5.2.ヨーロッパ市場シェア分析
5.2.5.3.アジア太平洋市場シェア分析
5.2.5.4.中東・アフリカ市場シェア分析
5.2.5.5.南米市場シェア分析
5.2.6.上位5社別市場シェア分析、その他(2024年)
5.3.アイスティーの世界市場マッピングと機会評価
5.3.1.タイプ別市場マッピングと機会評価
5.3.2.形態別市場マッピングと機会評価
5.3.3.包装タイプ別市場マッピングと機会評価
5.3.4.販売チャネル別市場マッピングと機会評価
5.3.5.地域別市場マッピングと機会評価
6.北米アイスティー市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.タイプ別市場シェア分析
6.2.2.形態別市場シェア分析
6.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
6.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
6.2.5.国別市場シェア分析
6.3.北米国別分析
6.3.1.アメリカのアイスティー市場展望
6.3.1.1.市場規模・予測
6.3.1.1.1.金額ベース
6.3.1.2.市場シェアと予測
6.3.1.2.1.タイプ別市場シェア分析
6.3.1.2.2.形態別市場シェア分析
6.3.1.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
6.3.1.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
6.3.2.カナダのアイスティー市場展望
6.3.2.1.市場規模・予測
6.3.2.1.1.金額ベース
6.3.2.2.市場シェアと予測
6.3.2.2.1.タイプ別市場シェア分析
6.3.2.2.2.形態別市場シェア分析
6.3.2.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
6.3.2.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
6.3.3.メキシコアイスティー市場展望
6.3.3.1.市場規模・予測
6.3.3.1.1.金額ベース
6.3.3.2.市場シェアと予測
6.3.3.2.1.タイプ別市場シェア分析
6.3.3.2.2.形態別市場シェア分析
6.3.3.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
6.3.3.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
7.アジア太平洋地域のアイスティー市場展望
7.1.市場規模・予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.2.2.形態別市場シェア分析
7.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
7.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
7.2.5.国別市場シェア分析
7.3.アジア太平洋地域国別分析
7.3.1.中国のアイスティー市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと予測
7.3.1.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.3.1.2.2.形態別市場シェア分析
7.3.1.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
7.3.1.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
7.3.2.日本のアイスティー市場展望
7.3.2.1.市場規模・予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと予測
7.3.2.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.3.2.2.2.形態別市場シェア分析
7.3.2.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
7.3.2.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
7.3.3.インドのアイスティー市場展望
7.3.3.1.市場規模・予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと予測
7.3.3.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.3.3.2.2.形態別市場シェア分析
7.3.3.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
7.3.3.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
7.3.4.オーストラリアのアイスティー市場展望
7.3.4.1.市場規模・予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと予測
7.3.4.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.3.4.2.2.形態別市場シェア分析
7.3.4.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
7.3.4.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
7.3.5.韓国のアイスティー市場展望
7.3.5.1.市場規模と予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと予測
7.3.5.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.3.5.2.2.形態別市場シェア分析
7.3.5.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
7.3.5.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
7.3.6.インドネシアのアイスティー市場展望
7.3.6.1.市場規模・予測
7.3.6.1.1.金額ベース
7.3.6.2.市場シェアと予測
7.3.6.2.1.タイプ別市場シェア分析
7.3.6.2.2.形態別市場シェア分析
7.3.6.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
7.3.6.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
8.欧州アイスティー市場展望
8.1.市場規模・予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.2.2.形態別市場シェア分析
8.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
8.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
8.2.5.国別市場シェア分析
8.3.ヨーロッパ国別分析
8.3.1.フランスのアイスティー市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと予測
8.3.1.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.3.1.2.2.形態別市場シェア分析
8.3.1.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
8.3.1.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
8.3.2.イギリスのアイスティー市場展望
8.3.2.1.市場規模・予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと予測
8.3.2.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.3.2.2.2.形態別市場シェア分析
8.3.2.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
8.3.2.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
8.3.3.イタリアのアイスティー市場展望
8.3.3.1.市場規模・予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと予測
8.3.3.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.3.3.2.2.形態別市場シェア分析
8.3.3.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
8.3.3.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
8.3.4.ドイツのアイスティー市場展望
8.3.4.1.市場規模・予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと予測
8.3.4.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.3.4.2.2.形態別市場シェア分析
8.3.4.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
8.3.4.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
8.3.5.スペインのアイスティー市場展望
8.3.5.1.市場規模・予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと予測
8.3.5.2.1.タイプ別市場シェア分析
8.3.5.2.2.形態別市場シェア分析
8.3.5.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
8.3.5.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
9.南米のアイスティー市場展望
9.1.市場規模・予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.タイプ別市場シェア分析
9.2.2.形態別市場シェア分析
9.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
9.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
9.2.5.国別市場シェア分析
9.3.南米国別分析
9.3.1.アルゼンチンのアイスティー市場展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと予測
9.3.1.2.1.タイプ別市場シェア分析
9.3.1.2.2.形態別市場シェア分析
9.3.1.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
9.3.1.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
9.3.2.コロンビアのアイスティー市場展望
9.3.2.1.市場規模・予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと予測
9.3.2.2.1.タイプ別市場シェア分析
9.3.2.2.2.形態別市場シェア分析
9.3.2.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
9.3.2.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
9.3.3.ブラジルのアイスティー市場展望
9.3.3.1.市場規模・予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと予測
9.3.3.2.1.タイプ別市場シェア分析
9.3.3.2.2.形態別市場シェア分析
9.3.3.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
9.3.3.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
10.中東・アフリカアイスティー市場展望
10.1.市場規模・予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.タイプ別市場シェア分析
10.2.2.形態別市場シェア分析
10.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
10.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
10.2.5.国別市場シェア分析
10.3.中東・アフリカ国別分析
10.3.1.南アフリカのアイスティー市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと予測
10.3.1.2.1.タイプ別市場シェア分析
10.3.1.2.2.形態別市場シェア分析
10.3.1.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
10.3.1.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
10.3.2.サウジアラビアのアイスティー市場展望
10.3.2.1.市場規模・予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと予測
10.3.2.2.1.タイプ別市場シェア分析
10.3.2.2.2.形態別市場シェア分析
10.3.2.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
10.3.2.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
10.3.3.UAEのアイスティー市場展望
10.3.3.1.市場規模・予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと予測
10.3.3.2.1.タイプ別市場シェア分析
10.3.3.2.2.形態別市場シェア分析
10.3.3.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
10.3.3.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
10.3.4.トルコのアイスティー市場展望
10.3.4.1.市場規模・予測
10.3.4.1.1.金額ベース
10.3.4.2.市場シェアと予測
10.3.4.2.1.タイプ別市場シェア分析
10.3.4.2.2.形状別市場シェア分析
10.3.4.2.3.包装タイプ別市場シェア分析
10.3.4.2.4.販売チャネル別市場シェア分析
11.市場ダイナミクス
11.1.推進要因
11.2.課題
12.COVID-19がアイスティーの世界市場に与える影響
12.1.影響評価モデル
12.1.1.影響を受ける主要セグメント
12.1.2.影響を受ける主要地域
12.1.3.影響を受ける主要国
13.市場動向
14.競争環境
14.1.企業プロフィール
14.1.1.コカ・コーラ社
14.1.1.1.会社詳細
14.1.1.2.製品
14.1.1.3.財務(入手可能な限り)
14.1.1.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.1.5.最近の動向
14.1.1.6.主要経営陣
14.1.2.ネスレS.A.
14.1.2.1.会社概要
14.1.2.2.製品
14.1.2.3.財務(入手可能な限り)
14.1.2.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.2.5.最近の動向
14.1.2.6.主要経営陣
14.1.3.キューリグ・ドクター・ペッパー社
14.1.3.1.会社概要
14.1.3.2.製品
14.1.3.3.財務(入手可能な限り)
14.1.3.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.3.5.最近の動向
14.1.3.6.主要経営陣
14.1.4.ペプシコ
14.1.4.1.会社概要
14.1.4.2.製品
14.1.4.3.財務(入手可能な限り)
14.1.4.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.4.5.最近の動向
14.1.4.6.主要経営陣
14.1.5.アサヒグループホールディングス
14.1.5.1.会社概要
14.1.5.2.取扱商品
14.1.5.3.財務(入手可能な限り)
14.1.5.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.5.5.最近の動向
14.1.5.6.主要経営陣
14.1.6.ブリトビック・ソフトドリンクス・リミテッド
14.1.6.1.会社概要
14.1.6.2.製品
14.1.6.3.財務(入手可能な限り)
14.1.6.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.6.5.最近の動向
14.1.6.6.主要経営陣
14.1.7.サントリービバレッジ&フード株式会社
14.1.7.1.会社概要
14.1.7.2.取扱商品
14.1.7.3.財務(入手可能な限り)
14.1.7.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.7.5.最近の動向
14.1.7.6.主要経営陣
14.1.8.パナマ食品
14.1.8.1.会社概要
14.1.8.2.製品
14.1.8.3.財務(入手可能な限り)
14.1.8.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.8.5.最近の動向
14.1.8.6.主要経営陣
14.1.9.ハイガー・ヘルス・サイエンシズ社
14.1.9.1.会社概要
14.1.9.2.製品
14.1.9.3.財務(入手可能な限り)
14.1.9.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.9.5.最近の動向
14.1.9.6.主要経営陣
14.1.10.アムルートMRクール食品プライベート・リミテッド
14.1.10.1.会社概要
14.1.10.2.製品
14.1.10.3.財務(入手可能な限り)
14.1.10.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.10.5.最近の動向
14.1.10.6.主要経営陣
15.戦略的提言/行動計画
15.1.重点分野
15.2.形態別目標
15.3.タイプ別ターゲット
16.会社概要・免責事項
ページTOPに戻る
Summary Global Iced Tea market was valued at USD 18.43 billion in 2024 and is expected to grow to USD 22.85 billion by 2030 with a CAGR of 3.20% during the forecast period. The Iced Tea market is driven by rising consumer health consciousness and a growing preference for healthier beverages. Iced tea, particularly varieties like green tea, herbal tea, and organic options, is viewed as a healthier alternative to sugary sodas and other soft drinks. Increasing awareness of the health benefits associated with iced tea, such as antioxidants, hydration, and lower calorie content, has significantly contributed to its popularity. Also, the convenience of ready-to-drink (RTD) iced tea products, offering on-the-go options, aligns with the busy lifestyles of consumers. Flavored iced tea variants, along with innovative packaging and sustainability trends, further drive market growth. The rising demand for functional beverages, like those with added vitamins or energy-boosting properties, is also boosting market expansion. Key Market Drivers Rising Innovation in Product Offering Rising innovation in product offerings is a key driver of the global iced tea market. As consumers continue to seek unique and diverse flavor experiences, manufacturers are responding by developing a wide variety of iced tea options to cater to different tastes and preferences. As a part of this, as of March 2024, The US brand Eat the Change launched Just Iced Tea line of canned ready-to-drink iced teas. The new 12oz cans will feature three varieties: Lemon Tea, Raspberry Tea, and Dragon Green Tea – inspired by the beloved Honest Tea favorite, Green Dragon Tea. With these portable, recyclable aluminum cans, the drink can be made accessible to consumers on the go. This includes the introduction of exotic flavors, such as hibiscus, matcha, and tropical fruits, which expand the product range and attract adventurous consumers. Also, there has been a significant increase in the availability of functional iced teas infused with health benefits, such as immune-boosting ingredients, antioxidants, and natural sweeteners. This aligns with the growing consumer demand for beverages that offer both refreshment and health benefits. Companies are also innovating with packaging, using eco-friendly materials and convenient formats like single-serve bottles and cans to enhance accessibility. Also, with the rise of plant-based and organic trends, many iced tea brands are offering certified organic and vegan options to appeal to environmentally conscious consumers. These innovations help brands differentiate themselves in the competitive market and foster consumer loyalty. Key Market Challenges Supply Chain Disruptions Supply chain disruptions represent a significant challenge in the global iced tea market. The complexity of sourcing high-quality raw materials, such as tea leaves, fruits, and natural flavourings, can be impacted by various global factors, including geopolitical tensions, natural disasters, and economic instability. For example, unexpected disruptions in key producing countries, such as India or China, can affect the availability and cost of tea leaves. Also, logistical challenges such as transportation delays, rising fuel prices, and shortages of packaging materials can hinder the timely production and distribution of iced tea products. These disruptions not only affect product availability but also increase operational costs for manufacturers, which can result in price hikes that may alienate cost-sensitive consumers. Also, supply chain inefficiencies can lead to delays in product launches, reduced product variety, and difficulty in maintaining consistent product quality. As a result, iced tea brands must focus on diversifying their supply sources and enhancing operational resilience to mitigate the risks associated with supply chain disruptions. Key Market Trends Rising Popularity of Ready-to-Drink Beverages The rising popularity of ready-to-drink (RTD) beverages is a key trend driving the growth of the global iced tea market. As a part of this, according to a recent study, as of 2025, the RTDs will have a CAGR of 10.18% from 2025 to 2029, with the possibility of reaching USD 81.55 billion by the end of that timeframe. With the increasing demand for convenience and on-the-go consumption, consumers are gravitating toward pre-packaged, single-serve iced tea products that require no preparation. RTD iced teas cater to busy lifestyles by offering a quick, refreshing alternative to traditional homemade beverages. Also, the variety of flavors, including fruit-infused, herbal, and green teas, allows consumers to personalize their choices according to taste preferences. The RTD segment is particularly popular among younger, urban consumers who prioritize convenience without compromising on taste or health benefits. Also, the appeal of functional RTD iced teas, such as those with added vitamins, antioxidants, or energy-boosting properties, is rising as consumers seek beverages that not only quench thirst but also offer additional health benefits. The availability of RTD iced teas in convenient packaging, like cans, bottles, and tetra packs, enhances accessibility, and increased distribution in supermarkets, convenience stores, and online platforms further drives the market's expansion. This trend reflects a broader shift toward healthier, ready-to-consume beverages that fit into the fast-paced, health-conscious modern lifestyle. Key Market Players • The Coca Cola Company • Nestle S.A. • Keurig Dr Pepper Inc • PepsiCo, Inc. • Asahi Group Holdings, Ltd • Britvic Soft Drinks Limited • Suntory Beverage & Food Limited • Panama Foods • Higer Health Sciences, LLP • Amrut MR Kool Food Products Private Limited Report Scope: In this report, the Global Iced Tea Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below: • Iced Tea Market, By Type: o Black Iced Tea o Green Iced Tea o Herbal Iced Tea o Others • Iced Tea Market, By Form: o Powder/Premix o Liquid/Ready-to-Drink • Iced Tea Market, By Packaging Type: o Bottles o Pouches o Cans o Tetra Packs • Iced Tea Market, By Sales Channel: o Supermarket/Hypermarket o Convenience Stores o Online o Others • Iced Tea Market, By Region: o North America § United States § Canada § Mexico o Asia-Pacific § China § Japan § India § Australia § South Korea § Indonesia o Europe § France § United Kingdom § Italy § Germany § Spain o South America § Argentina § Colombia § Brazil o Middle East & Africa § South Africa § Saudi Arabia § UAE § Turkey Competitive Landscape Company Profiles: Detailed analysis of the major companies presents in the Global Iced Tea Market. Available Customizations: Global Iced Tea Market report with the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report: Company Information • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Introduction 1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customers 4.1. Brand Awareness 4.2. Factor Influencing Purchase Decision 5. Global Iced Tea Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Black Iced Tea, Green Iced Tea, Herbal Iced Tea, Others) 5.2.2. By Form Market Share Analysis (Powder/Premix, Liquid/Ready-to-Drink) 5.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis (Bottles, Pouches, Cans, Tetra Packs) 5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarket/Hypermarket, Convenience Stores, Online, Offline) 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. North America Market Share Analysis 5.2.5.2. Europe Market Share Analysis 5.2.5.3. Asia Pacific Market Share Analysis 5.2.5.4. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.5.5. South America Market Share Analysis 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2024) 5.3. Global Iced Tea Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Form Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Packaging Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Iced Tea Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Form Market Share Analysis 6.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 6.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5. By Country Market Share Analysis 6.3. North America: Country Analysis 6.3.1. United States Iced Tea Market Outlook 6.3.1.1. Market Size & Forecast 6.3.1.1.1. By Value 6.3.1.2. Market Share & Forecast 6.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.3.1.2.2. By Form Market Share Analysis 6.3.1.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 6.3.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3.2. Canada Iced Tea Market Outlook 6.3.2.1. Market Size & Forecast 6.3.2.1.1. By Value 6.3.2.2. Market Share & Forecast 6.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.3.2.2.2. By Form Market Share Analysis 6.3.2.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 6.3.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3.3. Mexico Iced Tea Market Outlook 6.3.3.1. Market Size & Forecast 6.3.3.1.1. By Value 6.3.3.2. Market Share & Forecast 6.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.3.3.2.2. By Form Market Share Analysis 6.3.3.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 6.3.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Asia Pacific Iced Tea Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Form Market Share Analysis 7.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5. By Country Market Share Analysis 7.3. Asia Pacific: Country Analysis 7.3.1. China Iced Tea Market Outlook 7.3.1.1. Market Size & Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share & Forecast 7.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.3.1.2.2. By Form Market Share Analysis 7.3.1.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 7.3.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3.2. Japan Iced Tea Market Outlook 7.3.2.1. Market Size & Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share & Forecast 7.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.3.2.2.2. By Form Market Share Analysis 7.3.2.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 7.3.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3.3. India Iced Tea Market Outlook 7.3.3.1. Market Size & Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share & Forecast 7.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.3.3.2.2. By Form Market Share Analysis 7.3.3.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 7.3.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3.4. Australia Iced Tea Market Outlook 7.3.4.1. Market Size & Forecast 7.3.4.1.1. By Value 7.3.4.2. Market Share & Forecast 7.3.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.3.4.2.2. By Form Market Share Analysis 7.3.4.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 7.3.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3.5. South Korea Iced Tea Market Outlook 7.3.5.1. Market Size & Forecast 7.3.5.1.1. By Value 7.3.5.2. Market Share & Forecast 7.3.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.3.5.2.2. By Form Market Share Analysis 7.3.5.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 7.3.5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3.6. Indonesia Iced Tea Market Outlook 7.3.6.1. Market Size & Forecast 7.3.6.1.1. By Value 7.3.6.2. Market Share & Forecast 7.3.6.2.1. By Type Market Share Analysis 7.3.6.2.2. By Form Market Share Analysis 7.3.6.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 7.3.6.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Europe Iced Tea Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Form Market Share Analysis 8.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 8.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5. By Country Market Share Analysis 8.3. Europe: Country Analysis 8.3.1. France Iced Tea Market Outlook 8.3.1.1. Market Size & Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share & Forecast 8.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.3.1.2.2. By Form Market Share Analysis 8.3.1.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 8.3.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.3.2. United Kingdom Iced Tea Market Outlook 8.3.2.1. Market Size & Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share & Forecast 8.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.3.2.2.2. By Form Market Share Analysis 8.3.2.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 8.3.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.3.3. Italy Iced Tea Market Outlook 8.3.3.1. Market Size & Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share & Forecast 8.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.3.3.2.2. By Form Market Share Analysis 8.3.3.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 8.3.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.3.4. Germany Iced Tea Market Outlook 8.3.4.1. Market Size & Forecast 8.3.4.1.1. By Value 8.3.4.2. Market Share & Forecast 8.3.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.3.4.2.2. By Form Market Share Analysis 8.3.4.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 8.3.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.3.5. Spain Iced Tea Market Outlook 8.3.5.1. Market Size & Forecast 8.3.5.1.1. By Value 8.3.5.2. Market Share & Forecast 8.3.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.3.5.2.2. By Form Market Share Analysis 8.3.5.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 8.3.5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9. South America Iced Tea Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Form Market Share Analysis 9.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 9.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5. By Country Market Share Analysis 9.3. South America: Country Analysis 9.3.1. Argentina Iced Tea Market Outlook 9.3.1.1. Market Size & Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share & Forecast 9.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.3.1.2.2. By Form Market Share Analysis 9.3.1.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 9.3.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.3.2. Colombia Iced Tea Market Outlook 9.3.2.1. Market Size & Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share & Forecast 9.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.3.2.2.2. By Form Market Share Analysis 9.3.2.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 9.3.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.3.3. Brazil Iced Tea Market Outlook 9.3.3.1. Market Size & Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share & Forecast 9.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.3.3.2.2. By Form Market Share Analysis 9.3.3.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 9.3.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10. Middle East & Africa Iced Tea Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Form Market Share Analysis 10.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 10.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5. By Country Market Share Analysis 10.3. Middle East & Africa: Country Analysis 10.3.1. South Africa Iced Tea Market Outlook 10.3.1.1. Market Size & Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share & Forecast 10.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.3.1.2.2. By Form Market Share Analysis 10.3.1.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 10.3.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.3.2. Saudi Arabia Iced Tea Market Outlook 10.3.2.1. Market Size & Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share & Forecast 10.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.3.2.2.2. By Form Market Share Analysis 10.3.2.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 10.3.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.3.3. UAE Iced Tea Market Outlook 10.3.3.1. Market Size & Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share & Forecast 10.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.3.3.2.2. By Form Market Share Analysis 10.3.3.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 10.3.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.3.4. Turkey Iced Tea Market Outlook 10.3.4.1. Market Size & Forecast 10.3.4.1.1. By Value 10.3.4.2. Market Share & Forecast 10.3.4.2.1. By Type Market Share Analysis 10.3.4.2.2. By Form Market Share Analysis 10.3.4.2.3. By Packaging Type Market Share Analysis 10.3.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Iced Tea Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Region Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. The Coca Cola Company 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Nestle S.A. 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Keurig Dr Pepper Inc 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. PepsiCo, Inc. 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Asahi Group Holdings, Ltd 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Britvic Soft Drinks Limited 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Suntory Beverage & Food Limited 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Panama Foods 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Higer Health Sciences, Llp 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Amrut MR Kool Food Products Private Limited 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target By Form 15.3. Target By Type 16. About Us & Disclaimer
ページTOPに戻る
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
-
電動洗顔器の世界市場規模・シェア・動向・機会・予測:ブラシタイプ別(シリコンブラシ、毛ブラシ)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別&競合:2020-2030F
-
縮毛矯正器の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(ワイドプレート、ミディアムプレート、ミニプレート)、プレートタイプ別(セラミック、チタン、トルマリン)、用途別(家庭用、業務用)、販売チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、多ブランド店、オンライン、その他)、地域別・競合別、2020-2030F
-
ペットフードの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、ペットタイプ別(犬、猫、その他)、販売チャネル別(ペット専門店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン、その他)、地域別&競合、2020-2030F
-
浄水器の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、タイプ別(蛇口取り付け型、アンダーシンク型、カウンタートップ型、その他)、技術別(RO、UF、メディア、ナノろ過、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、オンライン、その他)、地域別&競合別、2020-2030F
-
メディアベースの浄水器市場の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、タイプ別(活性炭フィルター、沈殿物フィルター、砂フィルター、その他)、エンドユース別(商業用、住宅用)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、オンライン、その他)、地域別&競合:2020-2030F
-
ビューティ&パーソナルケア市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(パーソナルケア(スキンケア、ヘアケア)、ビューティケア(メイクアップ&カラーコスメティクス、ビューティツール&アクセサリー、ネイルケア、その他))、流通チャネル別(百貨店/食料品小売、専門店、Eコマース、薬局、その他(施設店舗、専門店、サロン))、地域別、競争:2020-2030F
-
GCCプレミアムチョコレート市場:製品別(ホワイトチョコレート、ミルクチョコレート、ダークチョコレート)、カテゴリー別(オーガニック、レギュラー、グルテンフリー、シュガーフリー、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン、その他)、国別、競争、予測、機会、2020-2030F
-
ティッシュペーパーの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、タイプ別(フェイシャルティッシュペーパー、トイレットティッシュペーパー、ナプキン、ペーパータオル、その他)、性質別(オーガニック、レギュラー)、エンドユーザー別(住宅用、商業用)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他)、地域別・競合別、2020-2030F
-
酒精強化ワイン市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、タイプ別(ポート、シェリー、ベルモット、その他)、流通チャネル別(店舗ベース、無店舗ベース)、地域別&競合、2020-2030F
-
ファミリーエンターテインメントセンターの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、タイプ別(アーケードスタジオ、VRゲームゾーン、スポーツアーケード、その他)、来場者属性別(若年層(19~25歳)、成人(25歳以上)、子供連れ家族(0~9歳)、子供連れ家族(9~12歳)、10代(12~18歳), 施設規模別(10,001~20,000平方フィート, 40,000平方フィート超, 5,000平方フィート未満, 5,000~10,000平方フィート, 20,001~40,000平方フィート), 収益源別(入場料・チケット販売, 広告, 飲食, 商品), 地域・競合地域別, 2020~2030F
本レポートと同じKEY WORD(tea)の最新刊レポート
よくあるご質問
TechSci Research社はどのような調査会社ですか?
テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|