マッサージオイル市場:製品タイプ別(オリーブオイル、アーモンドオイル、ココナッツオイル、柑橘系オイル、その他)、エンドユーザー別(成人、ベビー)、用途別(スパ・ウェルネスセンター、医療治療、その他)、販売チャネル別(オンライン、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、直販、その他(流通販売など))、地域別、競合予測・機会:2018-2028FMassage Oil Market By Product Type (Olive Oil, Almond Oil, Coconut Oil, Citrus Oil, Others), By End User (Adult, Baby), By Application (Spa and Wellness Centers, Medical Therapeutics, Others), By Sales Channel (Online, Hypermarkets/Supermarkets, Direct Sales, and Others (Distribution Sales, etc.)), By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F マッサージオイルの世界市場は2022年に34.5億米ドルと評価され、2028年までのCAGRは6.1%で、予測期間中に力強い成長を予測している。世界のマッサージオイルは、ウェルネスとリラクゼーション業界で広く使用され... もっと見る
サマリーマッサージオイルの世界市場は2022年に34.5億米ドルと評価され、2028年までのCAGRは6.1%で、予測期間中に力強い成長を予測している。世界のマッサージオイルは、ウェルネスとリラクゼーション業界で広く使用されている製品であり、世界中の個人に癒しと治療の経験を提供しています。この汎用性の高いオイルは、様々なマッサージ技術に不可欠な成分であり、リラクゼーション、ストレス解消、全体的な健康を促進する。さらに、多くのブランドによって製造・販売されているグローバルマッサージオイルは、通常、ラベンダー、ユーカリ、ホホバ、ココナッツなどの天然オイルやエッセンシャルオイルのブレンドで処方されています。これらの慎重に選ばれた成分は、マッサージの経験を向上させるだけでなく、皮膚の水分補給の改善、痛みの緩和、アロマセラピーなどの追加の治療上の利点を提供します。グローバルマッサージオイルは、スウェーデン式マッサージでリラックスしたい人から、より深い組織への働きかけやアロマセラピーに重点を置いたトリートメントを求める人まで、多様な好みやニーズに対応している。オイルは吸収しやすく、べたつかないテクスチャーと心地よい香りで知られており、クライアントとセラピストの両方にとって快適で楽しいマッサージセッションをお約束します。 さらに、世界のマッサージオイルは環境にやさしく、リサイクル可能な容器に入っていることが多く、持続可能で環境に配慮した製品に対する需要の高まりと一致している。これらのマッサージオイルは広く入手可能で世界的に人気があるため、文化圏を超えて心身の健康を促進する上で重要な役割を果たしており、リラクゼーションとセルフケアの世界では定番となっている。 主な市場促進要因 リラクゼーションとストレス軽減 オイルを使ったマッサージは、リラクゼーションとストレス解消に非常に効果的なテクニックである。優しくリズミカルなストロークでマッサージを行う場合、マッサージセラピストの心地よいタッチや、オイルを使ったマッサージを自分で注意深く行うことで、深い生理的・心理的効果が得られる。 生理学的には、マッサージ中の筋肉や軟部組織の操作は、蓄積された緊張や結び目を解放し、血液循環を改善し、体の組織への酸素と栄養素の流れを促進するのに役立ちます。その結果、筋肉が弛緩し、肉体的な安堵感を得ることができる。 心理学的にも、マッサージの感覚的な体験は、エッセンシャルオイルの芳香特性と相まって、ストレス軽減と全体的な幸福感に大きく貢献する。ラベンダー、カモミール、ユーカリなどのエッセンシャルオイルは、鎮静作用や気分を高める作用があることで知られている。マッサージ中にこれらの香りを吸い込むと、脳のリラクゼーション反応が起こり、コルチゾールのようなストレスホルモンの分泌が抑えられ、セロトニンのような快感をもたらす神経伝達物質の放出が促進される。 物理的な緊張の解放と感覚的なリラクゼーションが組み合わさることで、調和のとれた静寂の状態が生まれ、オイルを使ったマッサージは、ストレスを管理し、リラクゼーションを促進し、生活の質全体を向上させるための貴重なツールとなる。 肌への栄養補給 マッサージオイルはリラクゼーションだけでなく、肌にも大きな効果をもたらします。多くのマッサージオイルは保湿と栄養補給のために調合されており、肌を柔らかく、しなやかにし、若返らせます。 特に乾燥肌や敏感肌の方にとっては、マッサージオイルは肌が欲しがる保湿とケアを提供できるため、メリットが大きい。オイルが保護バリアを作り、水分を保持し、乾燥やかさつきを防ぎます。その結果、マッサージオイルはかゆみや炎症などの乾燥肌の症状を緩和することができる。 さらに、スイートアーモンドオイルやホホバオイルなどのキャリアオイルなど、マッサージオイルによく含まれる成分には、肌に栄養を与えるビタミンや脂肪酸が豊富に含まれています。これらのオイルは、肌の弾力性を高め、若々しく見せ、小じわを目立たなくすることで肌の健康を促進します。 栄養価の高いオイルを使ったマッサージをセルフケアに取り入れることは、体を癒すだけでなく、肌全体の健康と見た目の美しさを高める。身体と美容の両側面からアプローチするホリスティックな健康法であるマッサージは、肌を甘やかし、健康的で輝きのある肌を手に入れたい人にとって、貴重な習慣となる。 循環の改善 オイルを使ったマッサージは、血液循環に顕著な影響を与え、重要な栄養素と酸素を体全体に効率よく運びます。熟練したセラピストの手や、自分で行うマッサージのストロークが肌の上を滑るように動くと、マッサージを受けた部分の血流が促進されます。 この血行促進にはいくつかの利点がある。第一に、細胞に必要な栄養素と酸素が効率よく運ばれ、細胞が最適な機能を発揮するために必要な栄養を確実に受け取ることができる。次に、血行が促進されることで、代謝の老廃物や毒素が組織から排出され、体内の解毒が促進される。 さらに、血流が改善されることで、四肢の冷えや筋肉のけいれんなど、血行不良に関連する症状のリスクを減らすことができる。また、オイルはマッサージ中に体を温め、活性化させ、若返らせる効果もある。全体として、オイルを使ったマッサージは、循環系だけでなく、体全体の健康と活力にポジティブな影響を与え、健康へのホリスティックなアプローチを提供する。 専門的なマッサージ療法の利用の増加 プロのマッサージセラピーは、熟練した施術者がマッサージオイルを使ってクライアントにオーダーメイドのセラピー体験を提供する専門分野です。訓練を受けたマッサージセラピストは、特定のクライアントのニーズや好みに合わせてセッションをカスタマイズすることができ、様々なマッサージテクニックの専門家です。 マッサージオイルは、プロのマッサージ療法で重要な役割を果たしています。彼らは快適で効果的なマッサージを確保し、皮膚の上に滑らかで流れるような動きのために必要な潤滑性を提供します。さらに、マッサージオイルの選択は、セッションの治療効果を高めることができます。 リラクゼーションを求める顧客は、ラベンダーやカモミールのような癒しのエッセンシャルオイルが配合されたマッサージオイルの恩恵を受けることができます。これらのオイルは、落ち着きと静けさの感覚を促進します。筋肉の緊張や痛みを持つ個人のために、マッサージセラピストは、それらの痛みを和らげる特性のために知られているアルニカやCBDのような成分を配合したオイルを選択することができます。 プロのマッサージセラピストによるセッションは、リラクゼーションだけでなく、特定の健康やウェルネスの懸念に対処するためのものでもあります。これらの悩みに合わせたマッサージオイルを使用することで、クライアントは身体的・精神的な健康を促進するようデザインされた、カスタマイズされた治療体験を受けることができる。 主な市場課題 品質と真正性への懸念 世界のマッサージオイル業界における最も重要な課題の一つは、製品の品質と真正性を確保することである。マッサージオイルの需要が伸び続けるにつれ、市場は正規品と偽造品の両方で飽和状態となっている。特にマッサージオイルの配合に使用されるエッセンシャルオイルの場合、成分の真偽が厳しく問われている。 課題は、エッセンシャルオイルだけでなく、キャリアオイルのような他の成分の純度と調達先を確認することにある。不誠実な業者は、エッセンシャルオイルに合成化合物を混ぜたり、安価なオイルで希釈したり、産地を偽って表示したりすることがある。これはマッサージオイルの治療効果を損なうだけでなく、使用者に潜在的な健康リスクをもたらす。 この課題に対処するため、業界関係者は厳格な品質管理基準と調達方法を確立し、遵守する必要がある。透明性のある表示、第三者機関による試験、認証制度は、消費者が十分な情報を得た上で選択し、本物の高品質なマッサージオイルを使用していることを確認するのに役立つ。規制機関や業界団体は、これらの基準を確立し、実施する上で重要な役割を果たすことができる。 持続可能性と環境問題 世界のマッサージオイル産業におけるもう一つの重要な課題は、持続可能性と環境への影響に関するものである。マッサージオイルの生産と流通、特に植物や天然由来のものは、生態系に影響を及ぼす可能性がある。持続不可能な原料の収穫、森林伐採、過剰な資源消費は環境に害を与え、地域の生態系を乱す可能性がある。 消費者の環境意識はますます高まっており、自分たちが使う製品が自分たちの価値観に合っていることを期待している。その結果、環境に優しく持続可能なマッサージオイルへの需要が高まっています。この需要に応えるには、持続可能な調達方法を採用し、二酸化炭素排出量を削減し、包装の無駄を最小限に抑える必要があるため、業界にとって課題となる。 このような懸念に対処するため、多くのマッサージオイルメーカーは持続可能な実践に移行している。責任を持って原料を調達し、フェアトレードイニシアチブを支援し、環境に優しいパッケージングソリューションを導入している。フェアトレードやUSDAオーガニックのような認証プログラムは、消費者がこれらの持続可能性の基準を満たしているマッサージオイルを識別するのに役立ちます。 規制遵守と表示要件 世界のマッサージオイル業界は複雑な規制の中で運営されている。国や地域によって、マッサージオイルを含む化粧品やパーソナルケア製品に対する規制や表示要件は様々です。これらの規制を確実に遵守することは、製造業者、特に複数の市場で事業を行っている製造業者にとって重要な課題となりうる。 規制は、成分の安全性、表示の正確性、製品表示、製造基準など、幅広い側面に及びます。特に小規模の製造業者にとって、これらの要件に対応するには時間とコストがかかる。さらに、規制の変更や更新は、製品のフォーミュレーションやマーケティング戦略に影響を与える可能性がある。 この課題に対処するため、業界団体は、地域間で一貫した透明性のある規制基準を提唱する上で、重要な役割を果たすことができる。また製造業者は、進化する規制に関する情報を常に入手し、コンプライアンスを確保するための法的助言を求めることで、利益を得ることができる。透明で正確な表示は、消費者や規制当局との信頼関係を築くことができる。 競争と市場の飽和 世界のマッサージオイル市場が拡大を続ける中、競争は激化している。ブランドや製品の急増は市場の飽和を招き、既存参入企業にとっても新規参入企業にとっても差別化が難しくなっている。価格競争や積極的なマーケティング戦術は利益率を低下させ、製品の品質を損なう可能性がある。 混雑した市場で頭角を現すには、イノベーション、ブランディング、カスタマー・エクスペリエンスに注力する必要がある。独自の製剤を開発し、ニッチ市場を開拓し、強力なブランド・アイデンティティを構築することは、企業の差別化に役立つ。さらに、マッサージオイルがもたらす治療効果や感覚的体験を強調することで、量より質を求める消費者の共感を得ることができる。 マッサージセラピスト、スパ、ウェルネスセンターとの提携など、業界内でのコラボレーションも、企業にとって露出と信頼を得る機会となる。デジタル・マーケティングやeコマース・チャネルを活用して世界中の消費者にリーチすることは、競争が激化する中で不可欠である。 結論として、世界のマッサージオイル業界は、品質と信頼性、持続可能性、規制遵守、競争に関するいくつかの課題に直面している。これらの課題に対処するには、メーカー、規制機関、消費者擁護団体を含む業界関係者の協力が必要である。透明性、持続可能性、イノベーションを優先することで、業界は引き続き繁栄し、リラクゼーション、ウェルネス、セルフケアを求める消費者の進化するニーズや嗜好に応えていくことができる。 主要市場動向 天然素材とオーガニック素材への需要の高まり 世界のマッサージオイル市場における最も顕著なトレンドのひとつは、天然成分やオーガニック成分から作られた製品に対する需要の高まりである。消費者は、肌に使用する製品が健康や環境に与える潜在的な影響についてより意識するようになっており、化学合成されたマッサージオイルからのシフトにつながっている。 天然素材やオーガニックのマッサージオイルには、通常、植物由来のキャリアオイル(ホホバ、アーモンド、ココナッツなど)やエッセンシャルオイル(ラベンダー、カモミール、ユーカリなど)といった成分が含まれている。これらの成分は、リラクゼーション、鎮痛、肌の栄養補給など、治療上の利点に関連することが多い。また、より安全で環境に優しい選択肢として認識されている。 メーカー各社は、オーガニック認証や持続可能な方法で調達された成分を配合したマッサージオイルを処方することで、この傾向に対応している。また、表示においても透明性を重視し、全成分とその出典を明記している。この傾向は、クリーンでグリーンな美容製品を求める幅広い消費者の動きと一致している。 CBDとヘンプベースのオイルの統合 世界のマッサージオイル市場におけるもう一つの注目すべき傾向は、CBD(カンナビジオール)とヘンプベースのオイルをマッサージオイル製剤に統合することである。麻植物由来のCBDは、鎮痛、ストレス軽減、抗炎症作用などの潜在的な治療効果があるとして人気を集めている。 CBDを配合したマッサージオイルは、リラクゼーションと幸福感を提供することで、全体的なマッサージ体験を高めると考えられている。多くの消費者は、従来のマッサージオイルに代わるものとして、特に筋肉痛や不安感といった特定の健康上の懸念に対処するために、これらの製品を利用している。 CBDとヘンプベースのマッサージオイルへのトレンドは、フルスペクトルCBDオイルから局所用バームやローションまで、幅広い製品の開発につながった。規制の変化やCBDの利点に関する研究の増加も、このトレンドの成長に寄与している。 パーソナライゼーションとカスタマイズ パーソナライゼーションとカスタマイズは、世界のマッサージオイル市場における新たなトレンドであり、個人の嗜好や特定の治療ニーズに応えたいという願望に後押しされている。消費者は、リラクゼーション、疼痛管理、アロマセラピーなど、自分だけの要求に合わせた製品を求めるようになっている。 現在、いくつかのブランドやメーカーは、顧客が好みのキャリアオイルやエッセンシャルオイルのブレンドを選べるように、カスタマイズオプションを提供している。これにより、消費者は自分の好みの香りや治療効果、肌の敏感さに合わせてマッサージオイルを作ることができる。 オンラインプラットフォームやモバイルアプリなどの技術の進歩も、マッサージオイル製品のパーソナライゼーションを促進している。顧客はこれらのツールを使って自分の好みを入力し、オーダーメイドの推奨製品を受け取ることができる。この傾向は、消費者体験を向上させるだけでなく、ブランド・ロイヤルティと顧客満足を促進する。 持続可能な包装と環境にやさしい実践 持続可能性は世界のマッサージオイル市場において関心が高まっており、製品のパッケージングや製造工程に影響を与えている。消費者の環境意識が高まるにつれ、環境に優しい素材で包装され、持続可能な方法で生産されたマッサージオイルを求めている。 各ブランドは、リサイクル可能、生分解性、再利用可能なパッケージオプションを採用することで、この傾向に対応している。ガラス容器や環境に優しいラベルは、使い捨てプラスチックに取って代わりつつある。環境への影響を減らすだけでなく、持続可能なパッケージの選択は、ブランドのイメージを高め、環境意識の高い消費者にアピールする。 さらに、持続可能な原料調達とサプライチェーン全体にわたる倫理的慣行は、メーカーと消費者の双方にとって不可欠な検討事項となっている。これには、フェアトレードイニシアチブの支援、責任ある農業の推進、マッサージオイルの生産と流通に伴う二酸化炭素排出量の最小化などが含まれる。 持続可能性を求める傾向は、原料の栽培にも及んでいる。多くのブランドは、オーガニックで倫理的に調達されたキャリアオイルやエッセンシャルオイルの使用を優先し、製品が効果的であるだけでなく、環境に配慮した価値観に沿ったものであることを保証している。 結論として、世界のマッサージオイル市場は、消費者の嗜好、環境問題、技術の進歩によって大きな変化とトレンドを経験している。天然成分やオーガニック成分の需要、CBDやヘンプベースのオイルの統合、パーソナライゼーションやカスタマイズのオプション、持続可能なパッケージングや実践が業界を再構築している。消費者が健康、リラクゼーション、環境配慮を優先し続ける中、これらのトレンドはマッサージオイル市場の将来を形成し、技術革新を促進し、全体的なマッサージ体験を向上させる上で極めて重要な役割を果たすと思われる。 セグメント別インサイト 製品タイプ別インサイト アーモンドオイルは世界のマッサージオイル市場で最も急速に成長しているセグメントとして浮上している。この顕著な人気の急上昇は、いくつかの要因によるものである。第一に、アーモンドオイルは、保湿、栄養補給、健康な肌への促進など、数多くの肌への効能でよく知られている。こうした特質から、贅沢で肌に優しいマッサージ体験を求めるマッサージ・セラピストや消費者に好まれている。同様に、アーモンドオイルのさらっとしたテクスチャーは、マッサージに理想的である。肌の上を滑らかに滑り、効果的なマッサージテクニックを容易にし、快適でリラックスした体験を保証する。 アーモンドオイルのほのかで心地よい香りは、マッサージ中の全体的な感覚を高め、リラクゼーションとストレス緩和を促進する。この芳香性は、アロマセラピーをベースとしたマッサージオイルの需要の高まりと一致し、アーモンドオイルの人気をさらに高めている。 しかし、ナチュラルでオーガニックな製品を求める傾向が、マッサージオイル市場におけるアーモンドオイルの成長に大きく寄与している。消費者はますます自然で環境に優しい選択肢を求めるようになっており、アーモンド由来のアーモンドオイルはこうした嗜好に完全に合致している。その結果、世界のマッサージオイル市場におけるアーモンドオイルの急速な上昇は、多用途で肌に優しく、アロマセラピー的な選択肢としての魅力を強調し、世界中の消費者とマッサージ施術者の進化するニーズと欲求を満たしている。 販売チャネルの洞察 直販は世界のマッサージオイル市場で支配的なセグメントとして浮上している。この台頭は、オンラインプラットフォームやeコマースなどの直接販売チャネルが、メーカーやブランドに消費者に直接かつ効率的にリーチする手段を提供したことなど、いくつかの重要な要因によるものである。これによって、従来の小売仲介業者をバイパスし、コストを削減し、マーケティング戦略や商品提供をよりよくコントロールできるようになった。 同様に、オンライン・ショッピングの利便性とアクセシビリティは、消費者にとって直接販売を特に魅力的なものにしている。消費者は自宅にいながらにして、多種多様なマッサージオイルを簡単に閲覧・購入することができ、多くの場合、パーソナライズされたカスタマイズ製品を選択することができる。 さらに、直販はメーカーが顧客とより緊密な関係を築くことを可能にする。直接のコミュニケーションやフィードバック・チャネルを通じて、消費者の嗜好をよりよく理解し、特定のニーズや要望を満たすように製品を調整することができる。 さらに、COVID-19の流行はオンラインショッピングへのシフトを加速させ、マッサージオイル市場における直接販売の優位性をさらに後押ししている。ロックダウンや社会的距離を置く措置が講じられる中、消費者はセルフケアやウェルネス・ニーズのためにますますeコマースを利用するようになった。そのため、世界のマッサージオイル市場では、利便性、カスタマイズ性、Eコマースの台頭によって、直販が支配的な力となっている。この傾向は、デジタル時代における消費者の行動や嗜好の変化に企業が適応していくにつれて、今後も続くと予想される。 地域別の洞察 欧州は世界のマッサージオイル市場において支配的な地域としての地位を確立している。この卓越性は、この産業におけるこの地域のリーダーシップに貢献したいくつかの重要な要因によるものである。 第一に、ヨーロッパはスパ文化とウェルネスの実践の豊かな伝統を誇っている。リラクゼーションとセルフケアを大切にしてきたこの大陸の長い歴史は、マッサージオイルや関連製品に対する旺盛な需要を生み出してきた。フランス、イタリア、ハンガリーといった国々には世界的に有名なスパリゾートがあり、この地域のマッサージオイルの人気をさらに高めている。同様に、ヨーロッパは品質と天然成分を重視しており、環境に優しく肌に優しい製品を求める世界的な傾向の高まりと一致している。ヨーロッパの多くのメーカーは、天然成分やオーガニック成分を使用した高品質のマッサージオイルの製造に力を入れており、健康志向の選択肢を求める消費者にアピールしている。 さらに、ヨーロッパではオンライン・オフラインを問わず流通網が発達しているため、消費者は多種多様なマッサージオイルに簡単にアクセスすることができる。このようなアクセスのしやすさが、同地域の力強い経済的安定性と相まって、同市場における支配的な地位の一因となっている。 最後に、ヨーロッパの多文化で多様な人口は、異なる嗜好や治療上のニーズに応える様々なタイプのマッサージオイルに対する絶え間ない需要を保証している。その結果、欧州の豊かなスパの伝統、品質と天然成分へのこだわり、強固な流通網、多様な消費者層が総合的に、欧州を世界のマッサージオイル市場における支配的な地域と位置づけ、この地位は当面続くと予想される。 主要市場プレイヤー ボン・ヴィタル バス&ボディワークス オーラカシア マスターマッサージ ザ・ボディショップ ヒマラヤ・ドラッグ・カンパニー ファビュラス・フラニー バイオトーン ナチュラル・バス&ボディ製品 マスターホームプロダクツ株式会社 レポートの範囲 本レポートでは、マッサージオイルの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - マッサージオイル市場、製品タイプ別 o オリーブオイル o アーモンドオイル o ココナッツオイル o シトラスオイル o その他 - マッサージオイル市場、エンドユーザー別 o 大人 ベビー - マッサージオイル市場:用途別 o スパ・ウェルネスセンター o 医療治療 o その他 - マッサージオイル市場:販売経路別 o オンライン o ハイパーマーケット/スーパーマーケット o 直販 o その他 - マッサージオイル市場:地域別 o ヨーロッパ フランス イギリス イタリア ドイツ スペイン o アジア太平洋 中国 日本 インド ベトナム 韓国 北米 米国 カナダ メキシコ 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 中東・アフリカ 南アフリカ サウジアラビア UAE 競争環境 企業プロフィール:世界のマッサージオイル市場における主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: Tech Sci Research社は、与えられた市場データを用いて、世界のマッサージオイル市場レポートにおいて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer 4.1. Factors Influencing Purchase Decision 4.2. Sources of Information 5. Global Massage Oil Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Olive Oil, Almond Oil, Coconut Oil, Citrus Oil, Others) 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Adult, Baby) 5.2.3. By Application Market Share Analysis (Spa and Wellness Centers, Medical Therapeutics, Others) 5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis (Online, Hypermarkets/Supermarkets, Direct Sales, and Others (Distribution Sales, etc.)) 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. Europe Market Share Analysis 5.2.5.2. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5.3. North America Market Share Analysis 5.2.5.4. South America Market Share Analysis 5.2.5.5. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Massage Oil Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Application Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Europe Massage Oil Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5. By Country Market Share Analysis 6.2.5.1. France Massage Oil Market Outlook 6.2.5.1.1. Market Size & Forecast 6.2.5.1.1.1. By Value 6.2.5.1.2. Market Share & Forecast 6.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.1.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.5.1.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.2. Germany Massage Oil Market Outlook 6.2.5.2.1. Market Size & Forecast 6.2.5.2.1.1. By Value 6.2.5.2.2. Market Share & Forecast 6.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.2.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.5.2.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.3. Spain Massage Oil Market Outlook 6.2.5.3.1. Market Size & Forecast 6.2.5.3.1.1. By Value 6.2.5.3.2. Market Share & Forecast 6.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.3.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.5.3.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.4. Italy Massage Oil Market Outlook 6.2.5.4.1. Market Size & Forecast 6.2.5.4.1.1. By Value 6.2.5.4.2. Market Share & Forecast 6.2.5.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.4.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.5.4.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.5.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.5. United Kingdom Massage Oil Market Outlook 6.2.5.5.1. Market Size & Forecast 6.2.5.5.1.1. By Value 6.2.5.5.2. Market Share & Forecast 6.2.5.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.5.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.5.5.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.5.5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Asia-Pacific Massage Oil Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5. By Country Market Share Analysis 7.2.5.1. China Massage Oil Market Outlook 7.2.5.1.1. Market Size & Forecast 7.2.5.1.1.1. By Value 7.2.5.1.2. Market Share & Forecast 7.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.1.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.5.1.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.2. Japan Massage Oil Market Outlook 7.2.5.2.1. Market Size & Forecast 7.2.5.2.1.1. By Value 7.2.5.2.2. Market Share & Forecast 7.2.5.2.2.1. B By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.2.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.5.2.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.3. India Massage Oil Market Outlook 7.2.5.3.1. Market Size & Forecast 7.2.5.3.1.1. By Value 7.2.5.3.2. Market Share & Forecast 7.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.3.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.5.3.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.4. Vietnam Massage Oil Market Outlook 7.2.5.4.1. Market Size & Forecast 7.2.5.4.1.1. By Value 7.2.5.4.2. Market Share & Forecast 7.2.5.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.4.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.5.4.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.5.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.5. South Korea Massage Oil Market Outlook 7.2.5.5.1. Market Size & Forecast 7.2.5.5.1.1. By Value 7.2.5.5.2. Market Share & Forecast 7.2.5.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.5.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.5.5.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.5.5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8. North America Massage Oil Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.3. By Application Market Share Analysis 8.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5. By Country Market Share Analysis 8.2.5.1. United States Massage Oil Market Outlook 8.2.5.1.1. Market Size & Forecast 8.2.5.1.1.1. By Value 8.2.5.1.2. Market Share & Forecast 8.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.1.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.5.1.2.3. By Application Market Share Analysis 8.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.2. Canada Massage Oil Market Outlook 8.2.5.2.1. Market Size & Forecast 8.2.5.2.1.1. By Value 8.2.5.2.2. Market Share & Forecast 8.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.2.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.5.2.2.3. By Application Market Share Analysis 8.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.3. Mexico Massage Oil Market Outlook 8.2.5.3.1. Market Size & Forecast 8.2.5.3.1.1. By Value 8.2.5.3.2. Market Share & Forecast 8.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.3.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.5.3.2.3. By Application Market Share Analysis 8.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9. South America Massage Oil Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.3. By Application Market Share Analysis 9.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5. By Country Market Share Analysis 9.2.5.1. Argentina Massage Oil Market Outlook 9.2.5.1.1. Market Size & Forecast 9.2.5.1.1.1. By Value 9.2.5.1.2. Market Share & Forecast 9.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.1.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.5.1.2.3. By Application Market Share Analysis 9.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5.2. Colombia Massage Oil Market Outlook 9.2.5.2.1. Market Size & Forecast 9.2.5.2.1.1. By Value 9.2.5.2.2. Market Share & Forecast 9.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.2.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.5.2.2.3. By Application Market Share Analysis 9.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5.3. Brazil Massage Oil Market Outlook 9.2.5.3.1. Market Size & Forecast 9.2.5.3.1.1. By Value 9.2.5.3.2. Market Share & Forecast 9.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.3.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.5.3.2.3. By Application Market Share Analysis 9.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10. Middle East & Africa Massage Oil Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.3. By Application Market Share Analysis 10.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5. By Country Market Share Analysis 10.2.5.1. South Africa Massage Oil Market Outlook 10.2.5.1.1. Market Size & Forecast 10.2.5.1.1.1. By Value 10.2.5.1.2. Market Share & Forecast 10.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.1.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.5.1.2.3. By Application Market Share Analysis 10.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5.2. Saudi Arabia Massage Oil Market Outlook 10.2.5.2.1. Market Size & Forecast 10.2.5.2.1.1. By Value 10.2.5.2.2. Market Share & Forecast 10.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.2.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.5.2.2.3. By Application Market Share Analysis 10.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5.3. UAE Massage Oil Market Outlook 10.2.5.3.1. Market Size & Forecast 10.2.5.3.1.1. By Value 10.2.5.3.2. Market Share & Forecast 10.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.3.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.5.3.2.3. By Application Market Share Analysis 10.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Massage Oil Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Bon Vital 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Bath & Body Works 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Aura Cacia 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Master Massage 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. The Body Shop 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. The Himalaya Drug Company 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Fabulous Frannie 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Biotone 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Natural Bath and Body Products 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Master Home Products Ltd. Inc 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Product Type 15.3. Target Sales Channel About Us & Disclaimer
SummaryThe Global Massage Oil Market has valued at USD3.45 billion in 2022 and is anticipated to project robust growth in the forecast period with a CAGR of 6.1% through 2028. Global massage oil is a widely used product in the wellness and relaxation industry, offering a soothing and therapeutic experience for individuals worldwide. This versatile oil is a vital component of various massage techniques, promoting relaxation, stress relief, and overall well-being. Additionally, manufactured and distributed by numerous brands, global massage oils are typically formulated with a blend of natural and essential oils, such as lavender, eucalyptus, jojoba, and coconut, among others. These carefully chosen ingredients not only enhance the massage experience but also provide additional therapeutic benefits, such as improved skin hydration, pain relief, and aromatherapy. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer 4.1. Factors Influencing Purchase Decision 4.2. Sources of Information 5. Global Massage Oil Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Olive Oil, Almond Oil, Coconut Oil, Citrus Oil, Others) 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Adult, Baby) 5.2.3. By Application Market Share Analysis (Spa and Wellness Centers, Medical Therapeutics, Others) 5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis (Online, Hypermarkets/Supermarkets, Direct Sales, and Others (Distribution Sales, etc.)) 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. Europe Market Share Analysis 5.2.5.2. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5.3. North America Market Share Analysis 5.2.5.4. South America Market Share Analysis 5.2.5.5. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Massage Oil Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Application Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Europe Massage Oil Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5. By Country Market Share Analysis 6.2.5.1. France Massage Oil Market Outlook 6.2.5.1.1. Market Size & Forecast 6.2.5.1.1.1. By Value 6.2.5.1.2. Market Share & Forecast 6.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.1.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.5.1.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.2. Germany Massage Oil Market Outlook 6.2.5.2.1. Market Size & Forecast 6.2.5.2.1.1. By Value 6.2.5.2.2. Market Share & Forecast 6.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.2.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.5.2.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.3. Spain Massage Oil Market Outlook 6.2.5.3.1. Market Size & Forecast 6.2.5.3.1.1. By Value 6.2.5.3.2. Market Share & Forecast 6.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.3.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.5.3.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.4. Italy Massage Oil Market Outlook 6.2.5.4.1. Market Size & Forecast 6.2.5.4.1.1. By Value 6.2.5.4.2. Market Share & Forecast 6.2.5.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.4.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.5.4.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.5.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.5. United Kingdom Massage Oil Market Outlook 6.2.5.5.1. Market Size & Forecast 6.2.5.5.1.1. By Value 6.2.5.5.2. Market Share & Forecast 6.2.5.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.5.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.5.5.2.3. By Application Market Share Analysis 6.2.5.5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Asia-Pacific Massage Oil Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5. By Country Market Share Analysis 7.2.5.1. China Massage Oil Market Outlook 7.2.5.1.1. Market Size & Forecast 7.2.5.1.1.1. By Value 7.2.5.1.2. Market Share & Forecast 7.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.1.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.5.1.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.2. Japan Massage Oil Market Outlook 7.2.5.2.1. Market Size & Forecast 7.2.5.2.1.1. By Value 7.2.5.2.2. Market Share & Forecast 7.2.5.2.2.1. B By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.2.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.5.2.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.3. India Massage Oil Market Outlook 7.2.5.3.1. Market Size & Forecast 7.2.5.3.1.1. By Value 7.2.5.3.2. Market Share & Forecast 7.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.3.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.5.3.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.4. Vietnam Massage Oil Market Outlook 7.2.5.4.1. Market Size & Forecast 7.2.5.4.1.1. By Value 7.2.5.4.2. Market Share & Forecast 7.2.5.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.4.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.5.4.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.5.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.5. South Korea Massage Oil Market Outlook 7.2.5.5.1. Market Size & Forecast 7.2.5.5.1.1. By Value 7.2.5.5.2. Market Share & Forecast 7.2.5.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.5.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.5.5.2.3. By Application Market Share Analysis 7.2.5.5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8. North America Massage Oil Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.3. By Application Market Share Analysis 8.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5. By Country Market Share Analysis 8.2.5.1. United States Massage Oil Market Outlook 8.2.5.1.1. Market Size & Forecast 8.2.5.1.1.1. By Value 8.2.5.1.2. Market Share & Forecast 8.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.1.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.5.1.2.3. By Application Market Share Analysis 8.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.2. Canada Massage Oil Market Outlook 8.2.5.2.1. Market Size & Forecast 8.2.5.2.1.1. By Value 8.2.5.2.2. Market Share & Forecast 8.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.2.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.5.2.2.3. By Application Market Share Analysis 8.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.3. Mexico Massage Oil Market Outlook 8.2.5.3.1. Market Size & Forecast 8.2.5.3.1.1. By Value 8.2.5.3.2. Market Share & Forecast 8.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.3.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.5.3.2.3. By Application Market Share Analysis 8.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9. South America Massage Oil Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.3. By Application Market Share Analysis 9.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5. By Country Market Share Analysis 9.2.5.1. Argentina Massage Oil Market Outlook 9.2.5.1.1. Market Size & Forecast 9.2.5.1.1.1. By Value 9.2.5.1.2. Market Share & Forecast 9.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.1.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.5.1.2.3. By Application Market Share Analysis 9.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5.2. Colombia Massage Oil Market Outlook 9.2.5.2.1. Market Size & Forecast 9.2.5.2.1.1. By Value 9.2.5.2.2. Market Share & Forecast 9.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.2.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.5.2.2.3. By Application Market Share Analysis 9.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5.3. Brazil Massage Oil Market Outlook 9.2.5.3.1. Market Size & Forecast 9.2.5.3.1.1. By Value 9.2.5.3.2. Market Share & Forecast 9.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.3.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.5.3.2.3. By Application Market Share Analysis 9.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10. Middle East & Africa Massage Oil Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.3. By Application Market Share Analysis 10.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5. By Country Market Share Analysis 10.2.5.1. South Africa Massage Oil Market Outlook 10.2.5.1.1. Market Size & Forecast 10.2.5.1.1.1. By Value 10.2.5.1.2. Market Share & Forecast 10.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.1.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.5.1.2.3. By Application Market Share Analysis 10.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5.2. Saudi Arabia Massage Oil Market Outlook 10.2.5.2.1. Market Size & Forecast 10.2.5.2.1.1. By Value 10.2.5.2.2. Market Share & Forecast 10.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.2.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.5.2.2.3. By Application Market Share Analysis 10.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5.3. UAE Massage Oil Market Outlook 10.2.5.3.1. Market Size & Forecast 10.2.5.3.1.1. By Value 10.2.5.3.2. Market Share & Forecast 10.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.3.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.5.3.2.3. By Application Market Share Analysis 10.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Massage Oil Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Bon Vital 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Bath & Body Works 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Aura Cacia 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Master Massage 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. The Body Shop 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. The Himalaya Drug Company 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Fabulous Frannie 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Biotone 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Natural Bath and Body Products 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Master Home Products Ltd. Inc 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Product Type 15.3. Target Sales Channel About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
TechSci Research 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/07/05 10:26 162.17 円 175.82 円 209.73 円 |