虫除け剤の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(ヴェポライザー、スプレー、クリーム、その他)、カテゴリー別(天然、従来型)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、競合別セグメント、2018-2028年Insect Repellent Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, Segmented By Product Type (Vaporizers, Spray, Cream, Others), By Category (Natural, Conventional), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, By Competition, 2018-2028 昆虫忌避剤の世界市場は、2022年に492万米ドルの評価額を達成し、2028年までの予想年間平均成長率(CAGR)は7.1%と、予測期間中に力強い成長が見込まれている。世界の昆虫忌避剤市場のこのような成長は、昆虫が... もっと見る
サマリー昆虫忌避剤の世界市場は、2022年に492万米ドルの評価額を達成し、2028年までの予想年間平均成長率(CAGR)は7.1%と、予測期間中に力強い成長が見込まれている。世界の昆虫忌避剤市場のこのような成長は、昆虫が媒介する病気に対する意識の高まりやアウトドア活動への関心の高まりなど、いくつかの要因によるものである。昆虫忌避剤は、世界各地で流行しているマラリア、デング熱、ジカウイルスなどの蚊が媒介する病気から個人を守る上で重要な役割を果たしている。さらに、冒険旅行やアウトドア・レクリエーション活動の急増も市場の拡大に寄与している。消費者は、アウトドア・アドベンチャーを楽しみながら安全を確保するために、効果的で長持ちする虫除けソリューションを求めるようになっている。健康志向の消費者に対応するため、天然成分やDEETフリーの忌避剤を含む革新的な製品の開発が顕著に増加している。さらに、COVID-19の大流行によって健康と衛生が重視されるようになり、人々が屋外で過ごす時間が増えたため、虫除け剤の需要がさらに加速している。その結果、メーカーはより先進的で持続可能な虫除けソリューションを生み出すために研究開発に投資している。媒介感染症に関する世界的な懸念と、安全なアウトドア体験への欲求を考慮すると、虫除け剤市場は持続的成長と継続的な技術革新に適した位置にあり、今後数年間は監視すべき有望な業界となる。 主な市場牽引要因 媒介性疾患に対する懸念の高まり 昆虫忌避剤市場の主な促進要因の一つは、媒介性疾患に対する認識と懸念の高まりである。蚊、ダニ、その他の昆虫は、マラリア、デング熱、ジカウイルス、ライム病、西ナイルウイルスなどの病気を媒介する。これらの病気は深刻な健康被害をもたらす可能性があるため、予防策として虫除けスプレーを使用する人が増えている。世界の様々な地域でこれらの病気の流行が増え続けているため、虫除け製品の需要もそれに伴って伸びている。 アウトドア活動の成長 キャンプやハイキング、冒険旅行などのアウトドア活動の人気の高まりは、虫除け剤市場の成長に大きく寄与している。アウトドア愛好家や旅行者は、虫刺されや、虫刺されが媒介する可能性のある病気に対する効果的な保護を必要としている。この傾向により、スプレー、クリーム、ウェアラブル機器など、携帯可能で長持ちする虫除けソリューションの需要が急増している。アウトドアの冒険やレクリエーション活動を求める人が増えるにつれ、市場は彼らのニーズに応える革新的な製品を開発することで対応している。 健康志向の消費者の嗜好 消費者の健康志向はますます高まり、健康にも環境にも安全な虫除け製品を求めるようになっている。この変化が、天然成分やDEETフリーの虫除け剤の開発を後押ししている。天然忌避剤には、シトロネラ、ユーカリ、レモンユーカリオイルなどの成分が使われることが多く、これらは合成化学物質よりも安全な代替品と考えられている。メーカー各社はこの傾向を利用し、有害な副作用のない効果的な保護を求める健康志向の消費者にアピールする、環境に優しく無害な選択肢を提供している。 気候変動の影響 気候変動は、病気を媒介する昆虫の世界的な分布や個体数に直接的な影響を与える。気温の上昇や気象パターンの変化によって、蚊やマダニなどの媒介昆虫の地理的範囲が拡大し、以前は影響を受けなかった地域も媒介感染症にかかりやすくなる。このような景観の変化は、以前は虫除けが不要であった地域で、虫除けの需要が高まる一因となっている。気候変動が生態系や疾病媒介動物を形成し続ける中、虫除け剤市場は新たな地域や人口層へのリーチを拡大することで適応している。 パンデミックに牽引される衛生意識 COVID-19の大流行により、衛生と健康に関する予防措置に対する人々の意識が高まった。人々は、昆虫からの保護を含め、個人の衛生と安全に対する意識が高まった。パンデミックの流行中、屋外の活動が屋内の集まりに代わる安全なものとなったため、虫除け剤の需要が急増した。消費者は、虫から身を守るだけでなく、健康や安全全般に貢献する製品を求めた。パンデミックが衛生習慣に及ぼした永続的な影響は、個人的な保護に不可欠なものとして、虫除け製品への持続的な関心につながっている。 結論として、世界の昆虫忌避剤市場は、媒介感染症に関する健康上の懸念、アウトドア活動の増加、自然で環境に優しい製品に対する消費者の嗜好、気候変動が疾病媒介生物に及ぼす影響、パンデミックによる衛生への注目など、さまざまな要因が絡み合って牽引されている。このような原動力が総合的に市場のダイナミクスを形成し、世界中の消費者の進化するニーズに対応するための技術革新と新しい虫除けソリューションの開発を促している。世界が健康と環境の課題に取り組み続ける中、虫除け市場は継続的な成長と適応の態勢を整えている。 主な市場課題 有効成分への耐性 昆虫忌避剤市場における喫緊の課題のひとつは、一般的に使用されている有効成分に対する昆虫集団の抵抗力の発達である。時間の経過とともに、昆虫は忌避剤に使用される化学物質に順応し、忌避剤の効果を低下させる。この現象は、DEET(N,N-ジエチル-メタ-トルアミド)やペルメトリンのような合成化合物で観察されている。昆虫の種類、特に蚊は、これらの化学物質に対する耐性を発達させ、忌避製品の効果を低下させる可能性がある。この課題に対処するため、メーカーは常に新しい有効成分を研究・開発し、抵抗性の昆虫集団に有効な製剤を作り続けなければならない。 環境への懸念と持続可能性 虫除け製品が環境に与える影響について、消費者や規制機関の間で関心が高まっている。従来の忌避剤には、水生生態系を含む環境に有害な合成化学物質が含まれていることが多い。使用済みの忌避剤容器やエアゾールスプレーの廃棄は、環境汚染の一因となる可能性がある。さらに、これらの製品の生産と流通は、二酸化炭素排出量に影響する可能性がある。こうした懸念を軽減するため、業界はより環境に優しい忌避剤ソリューションの開発を迫られている。これには、生分解性包装資材の使用や、環境への影響を低減した忌避剤の開発などが含まれる。 安全性と健康への懸念 特定の虫除け成分に関する安全性と健康への懸念は、業界に大きな課題を突きつけている。昆虫忌避剤、特に合成化学物質を含むものを使用した場合、人によっては皮膚刺激、アレルギー反応、その他の悪影響を経験する可能性がある。妊娠中の女性、子供、持病のある人は、特定の虫除け成分に対して過敏に反応する可能性があります。製品の安全性を確保し、使用方法を明確に説明することが不可欠である。メーカーは、より安全な製剤を開発するための研究に投資し、製品に関連する潜在的なリスクを評価するための厳格な試験を実施しなければなりません。 規制遵守と認証 昆虫忌避剤市場は、様々な地域で厳しい規制要件や基準の対象となっている。虫除け製品の規制上の承認や認証の取得は、複雑で時間のかかるプロセスである。国や地域による規制の違いは、市場参入をさらに複雑にしている。この難題を乗り切るため、メーカーは薬事・コンプライアンスチームに投資し、製品が必要な安全性と有効性の基準を満たしていることを確認しなければならない。これには、製品の有効性に関する主張を裏付けるための大規模な試験や臨床試験の実施も含まれる。 競争と革新 昆虫忌避剤市場は競争が激しく、数多くのブランドや製品が市場シェアを争っている。この激しい競争により、企業は革新的で差別化された虫除けソリューションを生み出すために研究開発に投資するようになる。イノベーションは成長に不可欠である一方、課題でもある。企業は、競合他社に先んじ、進化する消費者の需要に応えるため、研究開発に継続的に投資しなければならない。これには多大な資源が必要となり、多額の資金が必要となることもある。中小企業は、研究・製品開発能力という点で、大手競合他社に追いつくのに苦労するかもしれない。 結論として、世界の昆虫忌避剤市場は、有効成分への耐性、環境問題、安全性と健康への配慮、規制遵守、激しい競争など、いくつかの課題に直面している。これらの課題に対処するためには、業界関係者が研究、革新、持続可能性への取り組みに投資すると同時に、製品が安全性と規制要件を満たすようにする必要がある。これらの課題に積極的に取り組むことで、昆虫忌避剤市場は進化を続け、環境や公衆衛生への影響を最小限に抑えながら、昆虫が媒介する病気に対する効果的な保護を提供することができる。 主な市場動向 天然・オーガニック製品に対する需要の高まり 昆虫忌避剤市場における顕著なトレンドのひとつは、天然・有機忌避剤製品に対する需要の高まりである。消費者は健康志向とエコ・フレンドリー志向を強めており、DEET(N,N-ジエチルメタトルアミド)のような合成化学物質に代わるものを求めている。天然忌避剤には、シトロネラ、ユーカリ、レモンユーカリオイルなど、植物由来の成分が使用されていることが多く、より安全な選択肢として認識されている。 この傾向は、持続可能で環境に配慮した消費者の選択を求める幅広い動きと一致している。天然素材やオーガニックの虫除け剤は、環境にやさしく、人体への害も少ないと考えられている。メーカー各社は、こうした嗜好に合った製品を処方することで対応しており、オーガニック認証を取得するメーカーさえ出てきている。消費者がこうしたナチュラルな選択肢を選ぶ傾向が強まるにつれ、各社は植物由来の忌避剤製品を増やすなど、ポートフォリオを拡大している。 高度な製剤と送達システム 製剤とデリバリー・システムの革新が、虫よけ剤市場を前進させている。各社は、より効果的で長持ちし、便利な製品を作るために研究開発に投資している。例えば、長期間にわたって忌避成分を放出するマイクロカプセル化技術を開発し、頻繁に塗り直す必要性を減らしているメーカーもある。 ウェアラブル虫除け技術も人気を集めている。忌避剤入りの衣服、リストバンド、パッチなどであり、スプレーやクリームの必要なく継続的な保護を提供する。このような技術革新は、特に野外活動中に手間のかからない解決策を求める消費者に応えるものである。 利便性の向上に加え、先進的な製剤は、病気を媒介する昆虫を含む、より広範な昆虫に対する効力を高めるよう設計されている。こうした開発は、昆虫を媒介とする疾病が多発する地域では極めて重要である。 世界的な拡大と市場浸透 昆虫忌避剤市場は、媒介昆虫が媒介する疾病の流行の増加と、防護の必要性に対する意識の高まりにより、世界的な広がりを見せている。気候変動やグローバリゼーションなどの要因により昆虫媒介性疾病が蔓延しているため、以前は影響を受けていなかった地域が今や重要な市場となっている。企業は、疾病負担の大きい新興市場での事業機会を積極的に模索している。マーケティング・キャンペーンや教育的イニシアチブは、疾病予防における虫除け剤の重要性を強調するため、特定の地域に合わせたものが多い。市場への浸透とアクセシビリティを向上させるため、現地でのパートナーシップや流通ネットワークが構築されつつある。 さらに、世界的な旅行と観光が市場成長に大きな役割を果たしている。疾病の蔓延率が低い地域からの旅行者は、リスクの高い目的地を訪れる際に信頼性の高い虫除け製品を求めることが多い。企業は、旅行者向けに製品を販売することで、この傾向を利用し、旅行用サイズの虫除け市場の売上増につなげている。 持続可能で環境に優しいパッケージ 持続可能性は消費者の選択において中心的なテーマとなっており、この傾向は虫除け市場の包装にも及んでいる。企業は持続可能な包装材料にますます注目し、環境への足跡を減らしている。生分解性とリサイクル可能な包装オプションが人気を集めており、廃棄される忌避剤容器の環境への影響を減らしている。 持続可能な包装に加え、メーカーは原材料の責任ある調達方法を採用しつつある。これには、持続可能で倫理的に管理された供給源から原料を入手すること、フェアトレードを支援すること、サプライチェーン全体を通じて廃棄物を最小限に抑えることなどが含まれる。持続可能性への取り組みは、環境意識の高い消費者の共感を呼ぶだけでなく、企業の社会的責任目標にも合致するため、企業のポジティブなブランドイメージ構築にも役立っている。 技術統合とデジタル・マーケティング 防虫剤市場において、テクノロジーが果たす役割はますます大きくなっている。昆虫の活動や病気のリスクに関するリアルタイムの情報を提供するモバイル・アプリやウェアラブル・デバイスが開発されている。これらのツールは、ユーザーがいつ、どこで虫除け剤を塗るべきか、十分な情報を得た上で判断するのに役立つ。アプリの中には、場所や天候などの要因に基づいて、再塗布のリマインダーを提供するものもある。 デジタル・マーケティング戦略もまた増加傾向にあり、企業はソーシャルメディア、eコマース・プラットフォーム、インフルエンサーを利用して、より多くの人々にリーチしている。ユーザー生成コンテンツや、虫除けスプレーの塗布と効果に関する教育ビデオの利用も普及している。テクノロジーやデジタル・プラットフォームを活用することで、企業は消費者と直接関わり、彼らの嗜好やニーズに関する貴重な洞察を集めることができる。 結論として、昆虫忌避剤の世界市場は、消費者の嗜好の変化、技術の進歩、世界的な健康・環境への懸念に対応して進化している。天然素材やオーガニック製品への需要、高度な処方、世界的な市場拡大、持続可能なパッケージング、技術統合などのトレンドが業界の状況を形成している。昆虫忌避剤市場の企業が競争力を維持し、消費者の期待に応えるためには、こうしたトレンドに適応し、製品を革新し、ビジネス慣行において持続可能性と環境責任を重視する必要がある。 セグメント別インサイト 製品タイプ別洞察 世界の昆虫忌避剤市場では、昆虫保護のための効果的で便利なソリューションとして、ヴェポライザーの需要が高まっている。ヴェポライザーは、忌避物質を空気中に放出して保護ゾーンを作るもので、その使いやすさと適用範囲の広さから人気を博している。この傾向は、特に屋外において、蚊やダニといった病気を媒介する昆虫から、手間をかけずに継続的に身を守ることを求める消費者が主な要因となっている。 ヴェポライザーには、スプレーやローションのような従来の忌避剤にはない利点がいくつかある。忌避剤に直接皮膚を接触させる必要がないため、皮膚刺激やアレルギーのリスクが軽減される。さらに、気化式は広い範囲をカバーできるため、屋外での集会やキャンプ、ピクニックに適している。健康志向の消費者が安全性と利便性を優先する中、世界の虫除け剤市場における気化器の需要は上昇基調を続けると予想され、メーカー各社は消費者の進化するニーズに応えるため、より効率的で使い勝手の良い気化器製品の革新と開発に取り組んでいる。 流通チャネルの洞察 世界の昆虫忌避剤市場は、消費者の嗜好の変化と電子商取引の利便性を反映して、オンライン流通チャネルからの需要が顕著に急増している。近年、防虫剤を含む幅広い製品のオンラインショッピングへのシフトが著しい。この傾向には、自宅にいながらにして簡単に商品を閲覧・購入できること、より幅広いブランドや商品にアクセスできること、レビューを読んだり価格を比較したりできることなど、いくつかの要因が考えられる。 オンライン小売業者は、こうした需要の高まりに乗じて、虫除け製品の豊富な品ぞろえを提供し、多くの場合、意思決定に役立つ詳細な商品説明やカスタマーレビューを添えている。さらに、玄関先までの配達という利便性が、特に多忙な消費者にとってオンライン・チャネルを魅力的なものにしている。需要の高まりを受けて、多くのメーカーやブランドはオンラインでの存在感を強め、eコマース・プラットフォームを通じて製品がすぐに入手できるようにしている。世界の昆虫忌避剤市場において、オンラインショッピングが提供する利便性、多様性、アクセシビリティに対する消費者の評価が高まっていることから、オンライン流通へのシフトは今後も続くと予想される。 地域別洞察 アジア太平洋地域は、世界の昆虫忌避剤市場において需要の大幅な急増を目の当たりにしており、この地域の隆盛に寄与しているいくつかの要因に後押しされている。アジア各地では、デング熱やマラリアのような昆虫が媒介する病気の流行が増加しており、防虫の重要性に対する意識が高まっている。その結果、消費者は健康を守るために効果的な虫除け製品を積極的に求めるようになり、同地域の虫除け剤需要の高まりにつながっている。 さらに、アジア太平洋地域は堅調な経済成長を遂げ、可処分所得が増加し、中間層人口が拡大している。このため消費者の消費力が高まり、虫除け製品への投資能力も高まっている。さらに、熱帯雨林から沿岸地域まで幅広い観光地があるこの地域の観光産業は成長しており、旅行者がこれらの地域を探索する際に病気を媒介する昆虫からの保護を求めるため、虫除け剤の盛況な市場を生み出している。この地域の人口が多く多様であることから、アジア太平洋地域は今後も世界の虫除け剤市場の成長の主要な原動力であり続けると予想され、メーカー各社は製品の技術革新に注力し、この急成長市場での存在感を高めている。 主要市場プレイヤー レキット・ベンキーザー・グループ ダブール・インターナショナル ゴドレイ・カンパニー ジョンソン・アンド・ジョンソン コグランズ エス・シー・ジョンソン・アンド・サン ソーヤープロダクツ スペクトラム・ブランズ ヒマラヤ・ハーバルズ ジョティ・ラボ レポートの範囲 本レポートでは、昆虫忌避剤の世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 昆虫忌避剤市場、製品タイプ別 o 気化器 o スプレー o クリーム o その他 - 虫除け剤市場:カテゴリー別 o 天然 o 従来型 - 虫除け剤市場:流通チャネル別 o オフライン オンライン - 虫除け剤市場:地域別 o アジア太平洋 中国 日本 インド ベトナム 韓国 北米 米国 カナダ メキシコ ヨーロッパ フランス ドイツ スペイン イタリア イギリス 中東・アフリカ 南アフリカ サウジアラビア UAE トルコ クウェート エジプト o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競争状況 企業プロフィール:昆虫忌避剤の世界市場における主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ Tech Sci Research社の昆虫忌避剤の世界市場レポートは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer 4.1. Factors Influencing Purchase Decision 4.2. Sources of Information 5. Global Insect Repellent Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Vaporizers, Spray, Cream, Others) 5.2.2. By Category Market Share Analysis (Natural, Conventional) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline, Online) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.4.2. North America Market Share Analysis 5.2.4.3. Europe Market Share Analysis 5.2.4.4. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.5. South America Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Insect Repellent Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Category Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Asia-Pacific Insect Repellent Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. China Insect Repellent Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Japan Insect Repellent Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. India Insect Repellent Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.4. Vietnam Insect Repellent Market Outlook 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast 6.2.4.4.1.1. By Value 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast 6.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.4.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.5. South Korea Insect Repellent Market Outlook 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast 6.2.4.5.1.1. By Value 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast 6.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.5.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. North America Insect Repellent Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Category Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. United States Insect Repellent Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Canada Insect Repellent Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Mexico Insect Repellent Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Europe Insect Repellent Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. France Insect Repellent Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Germany Insect Repellent Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. Spain Insect Repellent Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Italy Insect Repellent Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. United Kingdom Insect Repellent Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Insect Repellent Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. South Africa Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Saudi Arabia Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.4. Turkey Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.5. Kuwait Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.5.1. Market Size & Forecast 9.2.4.5.1.1. By Value 9.2.4.5.2. Market Share & Forecast 9.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.5.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.6. Egypt Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.6.1. Market Size & Forecast 9.2.4.6.1.1. By Value 9.2.4.6.2. Market Share & Forecast 9.2.4.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.6.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Insect Repellent Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Category Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Brazil Insect Repellent Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Argentina Insect Repellent Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Colombia Insect Repellent Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Insect Repellent Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Reckitt Benckiser Group 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Dabur International 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. The Godrej Company 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Johnson and Johnson 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Coghlans Ltd. 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. S.C Jhonson & Son. 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Sawyer Products, Inc. 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Spectrum Brands 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Himalaya Herbals 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Jyothy Labs. 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Product Type 15.3. Target Distribution Channel About Us & Disclaimer
SummaryThe Global Insect Repellent Market achieved a valuation of USD 4.92 Million in 2022 and is primed for strong growth in the forecast period, with an expected Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 7.1% through 2028. This growth in the global insect repellent market is attributed to several factors, including the increasing awareness of insect-borne diseases and a growing interest in outdoor activities. Insect repellents play a crucial role in safeguarding individuals from mosquito-borne illnesses such as malaria, dengue fever, and the Zika virus, which are prevalent in many parts of the world. Additionally, the surge in adventure tourism and outdoor recreational activities has contributed to the market's expansion. Consumers are increasingly seeking effective and long-lasting insect repellent solutions to ensure their safety while enjoying outdoor adventures. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer 4.1. Factors Influencing Purchase Decision 4.2. Sources of Information 5. Global Insect Repellent Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Vaporizers, Spray, Cream, Others) 5.2.2. By Category Market Share Analysis (Natural, Conventional) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline, Online) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.4.2. North America Market Share Analysis 5.2.4.3. Europe Market Share Analysis 5.2.4.4. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.5. South America Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Insect Repellent Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Category Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Asia-Pacific Insect Repellent Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. China Insect Repellent Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Japan Insect Repellent Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. India Insect Repellent Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.4. Vietnam Insect Repellent Market Outlook 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast 6.2.4.4.1.1. By Value 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast 6.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.4.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.5. South Korea Insect Repellent Market Outlook 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast 6.2.4.5.1.1. By Value 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast 6.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.5.2.2. By Category Market Share Analysis 6.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. North America Insect Repellent Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Category Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. United States Insect Repellent Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Canada Insect Repellent Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Mexico Insect Repellent Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Europe Insect Repellent Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. France Insect Repellent Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Germany Insect Repellent Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. Spain Insect Repellent Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Italy Insect Repellent Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. United Kingdom Insect Repellent Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Category Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Insect Repellent Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. South Africa Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Saudi Arabia Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.4. Turkey Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.5. Kuwait Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.5.1. Market Size & Forecast 9.2.4.5.1.1. By Value 9.2.4.5.2. Market Share & Forecast 9.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.5.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.6. Egypt Insect Repellent Market Outlook 9.2.4.6.1. Market Size & Forecast 9.2.4.6.1.1. By Value 9.2.4.6.2. Market Share & Forecast 9.2.4.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.6.2.2. By Category Market Share Analysis 9.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Insect Repellent Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Category Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Brazil Insect Repellent Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Category Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Argentina Insect Repellent Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Category Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Colombia Insect Repellent Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Category Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Insect Repellent Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Reckitt Benckiser Group 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Dabur International 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. The Godrej Company 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Johnson and Johnson 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Coghlans Ltd. 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. S.C Jhonson & Son. 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Sawyer Products, Inc. 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Spectrum Brands 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Himalaya Herbals 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Jyothy Labs. 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Product Type 15.3. Target Distribution Channel About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートTechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |