ハエ忌避剤市場(製品:スプレー/エアゾール、クリーム&オイル、その他;および成分:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年
Fly Repellent Market (Product: Sprays/Aerosols, Creams & Oils, and Others; and Ingredients: Natural Ingredients and Synthetic Ingredients) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031
ハエ忌避剤市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「ハエ忌避剤の世界市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会につ... もっと見る
サマリー ハエ忌避剤市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「ハエ忌避剤の世界市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界のハエ忌避剤市場の収益を掲載しています。また、2023年から2031年までの世界のハエ忌避剤市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、ハエ忌避剤市場を理解しました。
二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のハエ忌避剤市場のさまざまな属性を調査しました。
本レポートには、調査範囲に含まれるさまざまなセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは、世界のハエ忌避剤市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界のハエ忌避剤市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
当レポートでは、世界のハエ忌避剤市場の競争環境について掘り下げています。世界のハエ忌避剤市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業がさまざまな属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のハエ忌避剤市場のプレーヤーの属性です。
ハエ忌避剤の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域におけるハエ忌避剤の売上高/収益は?
- 世界のハエ忌避剤市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
ハエ忌避剤市場 - 調査目的と調査アプローチ
ハエ忌避剤の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーや流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界のハエ忌避剤市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のハエ忌避剤市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.製品革新の概要
5.8.ハエ忌避剤の世界市場分析と予測、2017年~2031年
5.8.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.8.2.市場数量予測(千単位)
6.ハエ忌避剤の世界市場分析・予測:製品別
6.1.ハエ忌避剤の市場規模(百万米ドル、千単位)、製品別、2017年~2031年
6.1.1.スプレー/エアゾール
6.1.2.クリーム/オイル
6.1.3.その他
6.2.製品別増加機会分析
7.ハエ忌避剤の世界市場分析と予測、成分別
7.1.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、成分別、2017年〜2031年
7.1.1.天然成分
7.1.1.1.レモンユーカリオイル
7.1.1.2.シトロネラオイル
7.1.1.3.ピレトリン
7.1.2.合成成分
7.1.2.1.ディート
7.1.2.2.ピカリジン
7.1.2.3.IR3535
7.1.2.4.ペルメトリン
7.2.インクリメンタル・オポチュニティ分析(成分別
8.ハエ忌避剤の世界市場分析と予測:流通チャネル別
8.1.ハエ忌避剤の市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2017年〜2031年
8.1.1.オンライン
8.1.2.オフライン
8.1.2.1.組織小売
8.1.2.2.未組織小売
8.2.流通チャネル別の機会増大分析
9.ハエ忌避剤の世界市場分析と予測:地域別
9.1.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、地域別、2017年〜2031年
9.1.1.北米
9.1.2.欧州
9.1.3.アジア太平洋
9.1.4.中東・アフリカ
9.1.5.南米
9.2.地域別増加機会分析
10.北米のハエ忌避剤市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.主要トレンド分析
10.4.市場シェア分析(%)
10.4.1.現地生産と輸入の比較
10.5.消費者の購買行動分析
10.6.価格分析
10.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
10.7.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、製品別、2017年~2031年
10.7.1.スプレー/エアゾール
10.7.2.クリーム/オイル
10.7.3.その他
10.8.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、成分別、2017年〜2031年
10.8.1.天然成分
10.8.1.1.レモンユーカリオイル
10.8.1.2.シトロネラオイル
10.8.1.3.ピレトリン
10.8.2.合成成分
10.8.2.1.ディート
10.8.2.2.ピカリジン
10.8.2.3.IR3535
10.8.2.4.ペルメトリン
10.9.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2017年~2031年
10.9.1.オンライン
10.9.2.オフライン
10.9.2.1.組織小売
10.9.2.2.非組織小売
10.10.ハエよけ剤市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2017年〜2031年
10.10.1.米国
10.10.2.カナダ
10.10.3.その他の北米地域
10.11.機会増の分析
11.ヨーロッパハエ忌避剤市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.4.1.現地生産と輸入の比較
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.価格分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、製品別、2017年~2031年
11.7.1.スプレー/エアゾール
11.7.2.クリーム/オイル
11.7.3.その他
11.8.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、成分別、2017年〜2031年
11.8.1.天然成分
11.8.1.1.レモンユーカリオイル
11.8.1.2.シトロネラオイル
11.8.1.3.ピレトリン
11.8.2.合成成分
11.8.2.1.ディート
11.8.2.2.ピカリジン
11.8.2.3.IR3535
11.8.2.4.ペルメトリン
11.9.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2017年~2031年
11.9.1.オンライン
11.9.2.オフライン
11.9.2.1.組織小売
11.9.2.2.非組織小売
11.10.ハエよけ剤市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2017年〜2031年
11.10.1.英国
11.10.2.ドイツ
11.10.3.フランス
11.10.4.イタリア
11.10.5.スペイン
11.10.6.オランダ
11.10.7.その他のヨーロッパ
11.11.ビジネスチャンスの増加分析
12.アジア太平洋地域のハエ忌避剤市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.4.1.現地生産と輸入の比較
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、製品別、2017年~2031年
12.7.1.スプレー/エアゾール
12.7.2.クリーム/オイル
12.7.3.その他
12.8.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、成分別、2017年〜2031年
12.8.1.天然成分
12.8.1.1.レモンユーカリオイル
12.8.1.2.シトロネラオイル
12.8.1.3.ピレトリン
12.8.2.合成成分
12.8.2.1.ディート
12.8.2.2.ピカリジン
12.8.2.3.IR3535
12.8.2.4.ペルメトリン
12.9.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2017年~2031年
12.9.1.オンライン
12.9.2.オフライン
12.9.2.1.組織小売
12.9.2.2.非組織小売
12.10.ハエよけ剤市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2017年〜2031年
12.10.1.中国
12.10.2.インド
12.10.3.日本
12.10.4.オーストラリア
12.10.5.韓国
12.10.6.ASEAN
12.10.7.その他のアジア太平洋地域
12.11.機会増の分析
13.中東・アフリカのハエ忌避剤市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.4.1.現地生産と輸入の比較
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、製品別、2017年~2031年
13.7.1.スプレー/エアゾール
13.7.2.クリーム/オイル
13.7.3.その他
13.8.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、成分別、2017年〜2031年
13.8.1.天然成分
13.8.1.1.レモンユーカリオイル
13.8.1.2.シトロネラオイル
13.8.1.3.ピレトリン
13.8.2.合成成分
13.8.2.1.ディート
13.8.2.2.ピカリジン
13.8.2.3.IR3535
13.8.2.4.ペルメトリン
13.9.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2017年~2031年
13.9.1.オンライン
13.9.2.オフライン
13.9.2.1.組織小売
13.9.2.2.非組織小売
13.10.ハエよけ剤市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2017年〜2031年
13.10.1.アラブ首長国連邦
13.10.2.サウジアラビア
13.10.3.クウェート
13.10.4.南アフリカ
13.10.5.ナイジェリア
13.10.6.その他の中東・アフリカ
13.11.機会分析
14.南米のハエ忌避剤市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.4.1.現地生産と輸入の比較
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、製品別、2017年~2031年
14.7.1.スプレー/エアゾール
14.7.2.クリーム/オイル
14.7.3.その他
14.8.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位)、成分別、2017年〜2031年
14.8.1.天然成分
14.8.1.1.レモンユーカリオイル
14.8.1.2.シトロネラオイル
14.8.1.3.ピレトリン
14.8.2.合成成分
14.8.2.1.ディート
14.8.2.2.ピカリジン
14.8.2.3.IR3535
14.8.2.4.ペルメトリン
14.9.ハエ忌避剤市場規模(百万米ドル、千単位):流通チャネル別、2017年~2031年
14.9.1.オンライン
14.9.2.オフライン
14.9.2.1.組織小売
14.9.2.2.非組織小売
14.10.ハエよけ剤市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2017年〜2031年
14.10.1.ブラジル
14.10.2.アルゼンチン
14.10.3.その他の南米地域
14.11.機会増の分析
15.競争環境
15.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
15.2.市場シェア分析(%), 2022
15.3.企業プロフィール(詳細 - 会社概要, 販売地域/地理的プレゼンス, 収入, 戦略と事業概要)
15.3.1.エイボン社
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.販売地域
15.3.1.3.地理的プレゼンス
15.3.1.4.売上高
15.3.1.5.戦略と事業概要
15.3.2.コグランズ
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.販売地域
15.3.2.3.地理的プレゼンス
15.3.2.4.売上高
15.3.2.5.戦略と事業概要
15.3.3.エクスオフィシオLLC
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.販売地域
15.3.3.3.地理的プレゼンス
15.3.3.4.売上高
15.3.3.5.戦略と事業概要
15.3.4.ゴドレイ・コンシューマー・プロダクツ
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.販売地域
15.3.4.3.地理的プレゼンス
15.3.4.4.売上高
15.3.4.5.戦略と事業概要
15.3.5.ホムスLLC
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.販売地域
15.3.5.3.地理的プレゼンス
15.3.5.4.売上高
15.3.5.5.戦略と事業概要
15.3.6.PIC株式会社
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.販売地域
15.3.6.3.地理的プレゼンス
15.3.6.4.売上高
15.3.6.5.戦略と事業概要
15.3.7.レキットベンキーザー・グループPLC
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.販売地域
15.3.7.3.地理的プレゼンス
15.3.7.4.売上高
15.3.7.5.戦略と事業概要
15.3.8.スペクトラム・ブランズ
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.販売地域
15.3.8.3.地理的プレゼンス
15.3.8.4.売上高
15.3.8.5.戦略と事業概要
15.3.9.S.C.ジョンソン&サン社
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.販売地域
15.3.9.3.地理的プレゼンス
15.3.9.4.売上高
15.3.9.5.戦略と事業概要
15.3.10.3M
15.3.10.1.会社概要
15.3.10.2.販売地域
15.3.10.3.地理的プレゼンス
15.3.10.4.売上高
15.3.10.5.戦略と事業概要
15.3.11.その他の主要プレーヤー
15.3.11.1.会社概要
15.3.11.2.販売地域
15.3.11.3.地理的プレゼンス
15.3.11.4.売上高
15.3.11.5.戦略と事業概要
16.市場参入戦略
16.1.潜在市場スペースの特定
16.2.顧客の購買プロセスの理解
16.3.望ましい販売・マーケティング戦略
ページTOPに戻る
Summary Fly Repellent Market – Scope of Report TMR’s report on the global fly repellent market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global fly repellent market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global fly repellent market from 2023 to 2031.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the fly repellent market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global fly repellent market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global fly repellent market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global fly repellent market.
The report delves into the competitive landscape of the global fly repellent market. Key players operating in the global fly repellent market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global fly repellent market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global fly repellent Market Report • What is the sales/revenue generated by fly repellent across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global fly repellent market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Fly Repellent Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global fly repellent market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global fly repellent market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global fly repellent market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. Industry SWOT Analysis 5.7. Product Innovation Overview 5.8. Global Fly Repellent Market Analysis and Forecast, 2017–2031 5.8.1. Market Value Projections (US$ Mn) 5.8.2. Market Volume Projections (Thousand Units) 6. Global Fly Repellent Market Analysis and Forecast, By Product 6.1. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017–2031 6.1.1. Sprays/Aerosols 6.1.2. Creams & Oils 6.1.3. Others 6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product 7. Global Fly Repellent Market Analysis and Forecast, By Ingredient 7.1. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Ingredient, 2017–2031 7.1.1. Natural Ingredients 7.1.1.1. Lemon Eucalyptus Oil 7.1.1.2. Citronella Oil 7.1.1.3. Pyrethrin 7.1.2. Synthetic Ingredients 7.1.2.1. DEET 7.1.2.2. Picaridin 7.1.2.3. IR3535 7.1.2.4. Permethrin 7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Ingredient 8. Global Fly Repellent Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 8.1. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017–2031 8.1.1. Online 8.1.2. Offline 8.1.2.1. Organized Retail 8.1.2.2. Unorganized Retail 8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel 9. Global Fly Repellent Market Analysis and Forecast, by Region 9.1. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Region, 2017–2031 9.1.1. North America 9.1.2. Europe 9.1.3. Asia Pacific 9.1.4. Middle East & Africa 9.1.5. South America 9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 10. North America Fly Repellent Market Analysis and Forecast 10.1. Regional Snapshot 10.2. Demographic Overview 10.3. Key Trend Analysis 10.4. Market Share Analysis (%) 10.4.1. Local Manufactures vs Import 10.5. Consumer Buying Behavior Analysis 10.6. Pricing Analysis 10.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 10.7. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017–2031 10.7.1. Sprays/Aerosols 10.7.2. Creams & Oils 10.7.3. Others 10.8. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Ingredient, 2017–2031 10.8.1. Natural Ingredients 10.8.1.1. Lemon Eucalyptus Oil 10.8.1.2. Citronella Oil 10.8.1.3. Pyrethrin 10.8.2. Synthetic Ingredients 10.8.2.1. DEET 10.8.2.2. Picaridin 10.8.2.3. IR3535 10.8.2.4. Permethrin 10.9. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017–2031 10.9.1. Online 10.9.2. Offline 10.9.2.1. Organized Retail 10.9.2.2. Unorganized Retail 10.10. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2017–2031 10.10.1. U.S. 10.10.2. Canada 10.10.3. Rest of North America 10.11. Incremental Opportunity Analysis 11. Europe Fly Repellent Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Demographic Overview 11.3. Key Trend Analysis 11.4. Market Share Analysis (%) 11.4.1. Local Manufactures vs Import 11.5. Consumer Buying Behavior Analysis 11.6. Pricing Analysis 11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 11.7. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017–2031 11.7.1. Sprays/Aerosols 11.7.2. Creams & Oils 11.7.3. Others 11.8. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Ingredient, 2017–2031 11.8.1. Natural Ingredients 11.8.1.1. Lemon Eucalyptus Oil 11.8.1.2. Citronella Oil 11.8.1.3. Pyrethrin 11.8.2. Synthetic Ingredients 11.8.2.1. DEET 11.8.2.2. Picaridin 11.8.2.3. IR3535 11.8.2.4. Permethrin 11.9. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017–2031 11.9.1. Online 11.9.2. Offline 11.9.2.1. Organized Retail 11.9.2.2. Unorganized Retail 11.10. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2017–2031 11.10.1. U.K. 11.10.2. Germany 11.10.3. France 11.10.4. Italy 11.10.5. Spain 11.10.6. The Netherlands 11.10.7. Rest of Europe 11.11. Incremental Opportunity Analysis 12. Asia Pacific Fly Repellent Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Demographic Overview 12.3. Key Trend Analysis 12.4. Market Share Analysis (%) 12.4.1. Local Manufactures vs Import 12.5. Consumer Buying Behavior Analysis 12.6. Pricing Analysis 12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 12.7. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017–2031 12.7.1. Sprays/Aerosols 12.7.2. Creams & Oils 12.7.3. Others 12.8. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Ingredient, 2017–2031 12.8.1. Natural Ingredients 12.8.1.1. Lemon Eucalyptus Oil 12.8.1.2. Citronella Oil 12.8.1.3. Pyrethrin 12.8.2. Synthetic Ingredients 12.8.2.1. DEET 12.8.2.2. Picaridin 12.8.2.3. IR3535 12.8.2.4. Permethrin 12.9. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017–2031 12.9.1. Online 12.9.2. Offline 12.9.2.1. Organized Retail 12.9.2.2. Unorganized Retail 12.10. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2017–2031 12.10.1. China 12.10.2. India 12.10.3. Japan 12.10.4. Australia 12.10.5. South Korea 12.10.6. ASEAN 12.10.7. Rest of Asia Pacific 12.11. Incremental Opportunity Analysis 13. Middle East & Africa Fly Repellent Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Demographic Overview 13.3. Key Trend Analysis 13.4. Market Share Analysis (%) 13.4.1. Local Manufactures vs Import 13.5. Consumer Buying Behavior Analysis 13.6. Pricing Analysis 13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 13.7. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017–2031 13.7.1. Sprays/Aerosols 13.7.2. Creams & Oils 13.7.3. Others 13.8. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Ingredient, 2017–2031 13.8.1. Natural Ingredients 13.8.1.1. Lemon Eucalyptus Oil 13.8.1.2. Citronella Oil 13.8.1.3. Pyrethrin 13.8.2. Synthetic Ingredients 13.8.2.1. DEET 13.8.2.2. Picaridin 13.8.2.3. IR3535 13.8.2.4. Permethrin 13.9. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017–2031 13.9.1. Online 13.9.2. Offline 13.9.2.1. Organized Retail 13.9.2.2. Unorganized Retail 13.10. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2017–2031 13.10.1. UAE 13.10.2. Saudi Arabia 13.10.3. Kuwait 13.10.4. South Africa 13.10.5. Nigeria 13.10.6. Rest of Middle East & Africa 13.11. Incremental Opportunity Analysis 14. South America Fly Repellent Market Analysis and Forecast 14.1. Regional Snapshot 14.2. Demographic Overview 14.3. Key Trend Analysis 14.4. Market Share Analysis (%) 14.4.1. Local Manufactures vs Import 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.6. Pricing Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product, 2017–2031 14.7.1. Sprays/Aerosols 14.7.2. Creams & Oils 14.7.3. Others 14.8. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Ingredient, 2017–2031 14.8.1. Natural Ingredients 14.8.1.1. Lemon Eucalyptus Oil 14.8.1.2. Citronella Oil 14.8.1.3. Pyrethrin 14.8.2. Synthetic Ingredients 14.8.2.1. DEET 14.8.2.2. Picaridin 14.8.2.3. IR3535 14.8.2.4. Permethrin 14.9. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2017–2031 14.9.1. Online 14.9.2. Offline 14.9.2.1. Organized Retail 14.9.2.2. Unorganized Retail 14.10. Fly Repellent Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2017–2031 14.10.1. Brazil 14.10.2. Argentina 14.10.3. Rest of South America 14.11. Incremental Opportunity Analysis 15. Competition Landscape 15.1. Market Player – Competition Dashboard 15.2. Market Share Analysis (%), 2022 15.3. Company Profiles (Details – Company Overview, Sales Area/Geographical Presence, Revenue, Strategy & Business Overview) 15.3.1. The Avon Company 15.3.1.1. Company Overview 15.3.1.2. Sales Area 15.3.1.3. Geographical Presence 15.3.1.4. Revenue 15.3.1.5. Strategy & Business Overview 15.3.2. Coghlan’s 15.3.2.1. Company Overview 15.3.2.2. Sales Area 15.3.2.3. Geographical Presence 15.3.2.4. Revenue 15.3.2.5. Strategy & Business Overview 15.3.3. ExOfficio LLC 15.3.3.1. Company Overview 15.3.3.2. Sales Area 15.3.3.3. Geographical Presence 15.3.3.4. Revenue 15.3.3.5. Strategy & Business Overview 15.3.4. Godrej Consumer Products Ltd. 15.3.4.1. Company Overview 15.3.4.2. Sales Area 15.3.4.3. Geographical Presence 15.3.4.4. Revenue 15.3.4.5. Strategy & Business Overview 15.3.5. Homs LLC 15.3.5.1. Company Overview 15.3.5.2. Sales Area 15.3.5.3. Geographical Presence 15.3.5.4. Revenue 15.3.5.5. Strategy & Business Overview 15.3.6. PIC Corporation 15.3.6.1. Company Overview 15.3.6.2. Sales Area 15.3.6.3. Geographical Presence 15.3.6.4. Revenue 15.3.6.5. Strategy & Business Overview 15.3.7. Reckitt Benckiser Group PLC 15.3.7.1. Company Overview 15.3.7.2. Sales Area 15.3.7.3. Geographical Presence 15.3.7.4. Revenue 15.3.7.5. Strategy & Business Overview 15.3.8. Spectrum Brands, Inc. 15.3.8.1. Company Overview 15.3.8.2. Sales Area 15.3.8.3. Geographical Presence 15.3.8.4. Revenue 15.3.8.5. Strategy & Business Overview 15.3.9. S.C. Johnson & Son Inc. 15.3.9.1. Company Overview 15.3.9.2. Sales Area 15.3.9.3. Geographical Presence 15.3.9.4. Revenue 15.3.9.5. Strategy & Business Overview 15.3.10. 3M 15.3.10.1. Company Overview 15.3.10.2. Sales Area 15.3.10.3. Geographical Presence 15.3.10.4. Revenue 15.3.10.5. Strategy & Business Overview 15.3.11. Other Key Players 15.3.11.1. Company Overview 15.3.11.2. Sales Area 15.3.11.3. Geographical Presence 15.3.11.4. Revenue 15.3.11.5. Strategy & Business Overview 16. Go To Market Strategy 16.1. Identification of Potential Market Spaces 16.2. Understanding Buying Process of Customers 16.3. Preferred Sales & Marketing Strategy
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
- スキントナー市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測 2031年 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- 詰め替え用消臭剤市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- 家具用研磨剤の世界市場 - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
- ビーガン化粧品市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
- 鋸・切削工具市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- 超合金市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- スマート自動販売機市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- イヤホン市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測 2031年 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- CBDスキンケア市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
- シガーヒュミドールの世界市場調査レポート 2024年
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
グリルツールおよびアクセサリー市場(タイプ:グリルツール、グリルアクセサリー;エンドユース:家庭用、商業用;流通チャネル:オンライン小売店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ブランドストア、専門店、百貨店、その他小売店)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ベビースキンケア市場(製品カテゴリー:石鹸&ボディウォッシュ、保湿剤&軟膏、ヘアシャンプー、その他(リップバームなど);流通チャネル:現代貿易、一般/伝統的貿易、オンライン);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米の工具とネクタイ市場(製品タイプ:工具、ジップタイ;エンドユーザー:DIY、専門家、産業ユーザー;流通チャネル:直販、流通業者/卸売業者、オンライン小売業者、専門店、その他小売店) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米家庭用収納市場(製品タイプ:ワードローブ, キャビネット, 引き出し, 容器, その他; 素材:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
スマートバスルーム製品市場(タイプ:スマートシャワー、スマートトイレ、スマートミラー、スマートソープディスペンサー、スマート蛇口、スマート水洗&バルブ、スマート照明&アクセサリー、その他;エンドユーザー:住宅、商業(ホテル&レストラン、スパ&サロン、スポーツクラブ&施設、その他);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
高視認性衣料市場(タイプ:安全ベスト, Tシャツ, パンツ, ジャケット, 帽子, レインウェア, その他.カテゴリー:タイプO, タイプR, タイプP) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ワイヤレスステレオヘッドフォン市場(タイプ:タイプ:オンザイヤー/スーパーオーラル, オーバーイヤー, インザイヤー.接続性:Wi-Fi、Bluetooth、NFC、赤外線(IR)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
機能性アパレル市場(製品タイプ:製品タイプ:スポーツウェア, アクティブウェア, プロテクティブウェア, カジュアルウェア, フォーマルウェア, その他.生地; 従来生地, 特殊生地, その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
電化製品市場(タイプ:オーディオ・ビデオ機器、大型電化製品、小型電化製品、パーソナルケア製品、動作:半自動、自動、エンドユーザー:家庭用、商業用、流通チャネル:オンライン、オフライン) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
業務用プリンター市場(製品タイプ:アナログ機器, デジタル機器; カラー能力:カラー, モノクロ; 接続性:有線, 無線; 最大用紙容量:2,000枚まで, 2,000~3,000枚, 3,000~4,000枚, 4,000枚以上) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024~2034年
本レポートと同じKEY WORD(repellent market)の最新刊レポート
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|