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昆虫忌避剤市場(製品タイプ:製品タイプ:コイル、液体気化器、スプレー/エアゾール、マット、クリーム&オイル、その他;および成分:世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Insect Repellent Market (Product Type: Coils, Liquid Vaporizers, Sprays/Aerosol, Mats, Creams & Oils, and Others; and Ingredient: Natural Ingredient and Synthetic Ingredient) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

昆虫忌避剤市場 - レポートの範囲 TMRの虫除け剤の世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年2月1日 US$5,795
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244 英語

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サマリー

昆虫忌避剤市場 - レポートの範囲
TMRの虫除け剤の世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の昆虫忌避剤市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の昆虫忌避剤市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、虫除け剤市場を理解した。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界の昆虫忌避剤市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の昆虫忌避剤市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の昆虫忌避剤市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の昆虫忌避剤市場の競争状況について掘り下げています。世界の昆虫忌避剤市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界の昆虫忌避剤市場のプレーヤーの属性である。

昆虫忌避剤の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における昆虫忌避剤の売上高/収益は?
- 昆虫忌避剤の世界市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

昆虫忌避剤市場 - 調査目的と調査アプローチ
昆虫忌避剤の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の虫除け剤市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の昆虫忌避剤市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.製品革新の概要
5.8.昆虫忌避剤の世界市場分析と予測、2017年~2031年
5.8.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.8.2.市場数量予測(百万個)
6.昆虫忌避剤の世界市場分析と予測:製品タイプ別
6.1.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、製品タイプ別、2017年〜2031年
6.1.1.コイル
6.1.2.液体気化器
6.1.3.スプレー/エアゾール
6.1.4.マット
6.1.5.クリーム&オイル
6.1.6.その他
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.昆虫忌避剤の世界市場分析と予測、成分別
7.1.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、成分別、2017年〜2031年
7.1.1.天然成分
7.1.1.1.レモンユーカリオイル
7.1.1.2.シトロネラオイル
7.1.2.合成成分
7.1.2.1.ディート
7.1.2.2.ピカリジン
7.1.2.3.IR3535
7.1.2.4.ペルメトリン
7.2.インクリメンタル・オポチュニティ分析(成分別
8.昆虫忌避剤の世界市場分析と予測:流通チャネル別
8.1.虫除け剤市場規模(百万米ドル、百万個)、流通チャネル別、2017年〜2031年
8.1.1.オンライン
8.1.2.オフライン
8.2.販売チャネル別増加機会分析
9.昆虫忌避剤の世界市場分析と予測:地域別
9.1.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、地域別、2017年〜2031年
9.1.1.北米
9.1.2.欧州
9.1.3.アジア太平洋
9.1.4.中東・アフリカ
9.1.5.南米
9.2.地域別増加機会分析
10.北米昆虫忌避剤市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.主要トレンド分析
10.4.市場シェア分析(%)
10.4.1.現地生産と輸入の比較
10.5.消費者の購買行動分析
10.6.価格分析
10.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
10.7.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、製品タイプ別、2017年~2031年
10.7.1.コイル
10.7.2.液体気化器
10.7.3.スプレー/エアゾール
10.7.4.マット
10.7.5.クリーム&オイル
10.7.6.その他
10.8.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドルおよび百万単位)、成分別、2017年〜2031年
10.8.1.天然成分
10.8.1.1.レモンユーカリ油
10.8.1.2.シトロネラオイル
10.8.2.合成成分
10.8.2.1.ディート
10.8.2.2.ピカリジン
10.8.2.3.IR3535
10.8.2.4.ペルメトリン
10.9.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、流通チャネル別、2017年~2031年
10.9.1.オンライン
10.9.2.オフライン
10.10.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドルおよび百万個)、国別、2017年~2031年
10.10.1.米国
10.10.2.カナダ
10.10.3.その他の北米地域
10.11.機会増の分析
11.欧州の虫除け剤市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.4.1.現地生産と輸入の比較
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.価格分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、製品タイプ別、2017年~2031年
11.7.1.コイル
11.7.2.液体気化器
11.7.3.スプレー/エアゾール
11.7.4.マット
11.7.5.クリーム&オイル
11.7.6.その他
11.8.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドルおよび百万単位)、成分別、2017年〜2031年
11.8.1.天然成分
11.8.1.1.レモンユーカリ油
11.8.1.2.シトロネラオイル
11.8.2.合成成分
11.8.2.1.ディート
11.8.2.2.ピカリジン
11.8.2.3.IR3535
11.8.2.4.ペルメトリン
11.9.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、流通チャネル別、2017年~2031年
11.9.1.オンライン
11.9.2.オフライン
11.10.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドルおよび百万個)、国別、2017年~2031年
11.10.1.英国
11.10.2.ドイツ
11.10.3.フランス
11.10.4.イタリア
11.10.5.スペイン
11.10.6.オランダ
11.10.7.その他のヨーロッパ
11.11.ビジネスチャンスの増加分析
12.アジア太平洋地域の昆虫忌避剤市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.4.1.現地生産と輸入の比較
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、製品タイプ別、2017年~2031年
12.7.1.コイル
12.7.2.液体気化器
12.7.3.スプレー/エアゾール
12.7.4.マット
12.7.5.クリーム&オイル
12.7.6.その他
12.8.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドルおよび百万単位)、成分別、2017年〜2031年
12.8.1.天然成分
12.8.1.1.レモンユーカリ油
12.8.1.2.シトロネラオイル
12.8.2.合成成分
12.8.2.1.ディート
12.8.2.2.ピカリジン
12.8.2.3.IR3535
12.8.2.4.ペルメトリン
12.9.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、流通チャネル別、2017年~2031年
12.9.1.オンライン
12.9.2.オフライン
12.10.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドルおよび百万個)、国別、2017年~2031年
12.10.1.中国
12.10.2.インド
12.10.3.日本
12.10.4.オーストラリア
12.10.5.韓国
12.10.6.ASEAN
12.10.7.その他のアジア太平洋地域
12.11.機会増の分析
13.中東・アフリカの昆虫忌避剤市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.4.1.現地生産と輸入の比較
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、製品タイプ別、2017年~2031年
13.7.1.コイル
13.7.2.液体気化器
13.7.3.スプレー/エアゾール
13.7.4.マット
13.7.5.クリーム&オイル
13.7.6.その他
13.8.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドルおよび百万単位)、成分別、2017年〜2031年
13.8.1.天然成分
13.8.1.1.レモンユーカリ油
13.8.1.2.シトロネラオイル
13.8.2.合成成分
13.8.2.1.ディート
13.8.2.2.ピカリジン
13.8.2.3.IR3535
13.8.2.4.ペルメトリン
13.9.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、流通チャネル別、2017年~2031年
13.9.1.オンライン
13.9.2.オフライン
13.10.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドルおよび百万個)、国別、2017年~2031年
13.10.1.アラブ首長国連邦
13.10.2.サウジアラビア
13.10.3.クウェート
13.10.4.南アフリカ
13.10.5.ナイジェリア
13.10.6.その他の中東・アフリカ
13.11.機会分析
14.南米の昆虫忌避剤市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.4.1.現地生産と輸入の比較
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、製品タイプ別、2017年~2031年
14.7.1.コイル
14.7.2.液体気化器
14.7.3.スプレー/エアゾール
14.7.4.マット
14.7.5.クリーム&オイル
14.7.6.その他
14.8.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドルおよび百万単位)、成分別、2017年〜2031年
14.8.1.天然成分
14.8.1.1.レモンユーカリ油
14.8.1.2.シトロネラオイル
14.8.2.合成成分
14.8.2.1.ディート
14.8.2.2.ピカリジン
14.8.2.3.IR3535
14.8.2.4.ペルメトリン
14.9.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドル、百万個)、流通チャネル別、2017年~2031年
14.9.1.オンライン
14.9.2.オフライン
14.10.昆虫忌避剤市場規模(百万米ドルおよび百万個)、国別、2017年~2031年
14.10.1.ブラジル
14.10.2.アルゼンチン
14.10.3.その他の南米地域
14.11.機会増の分析
15.競争環境
15.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
15.2.市場シェア分析(%), 2022
15.3.企業プロフィール(詳細 - 会社概要, 販売地域/地理的プレゼンス, 収入, 戦略と事業概要)
15.3.1.エイボン・プロダクツ
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.販売地域
15.3.1.3.地理的プレゼンス
15.3.1.4.売上高
15.3.1.5.戦略と事業概要
15.3.2.コグランズ
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.販売地域
15.3.2.3.地理的プレゼンス
15.3.2.4.売上高
15.3.2.5.戦略と事業概要
15.3.3.ダブール・インディア・リミテッド
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.販売地域
15.3.3.3.地理的プレゼンス
15.3.3.4.売上高
15.3.3.5.戦略と事業概要
15.3.4.エントモール・プロダクツLLC
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.販売地域
15.3.4.3.地理的プレゼンス
15.3.4.4.売上高
15.3.4.5.戦略と事業概要
15.3.5.エネシスグループ
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.販売地域
15.3.5.3.地理的プレゼンス
15.3.5.4.売上高
15.3.5.5.戦略と事業概要
15.3.6.エクスオフィシオLLC
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.販売地域
15.3.6.3.地理的プレゼンス
15.3.6.4.売上高
15.3.6.5.戦略と事業概要
15.3.7.ゴドレイ・コンシューマー・プロダクツ
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.販売地域
15.3.7.3.地理的プレゼンス
15.3.7.4.売上高
15.3.7.5.戦略と事業概要
15.3.8.ホムスLLC
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.販売地域
15.3.8.3.地理的プレゼンス
15.3.8.4.売上高
15.3.8.5.戦略と事業概要
15.3.9.ジョティ・ラボ社
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.販売地域
15.3.9.3.地理的プレゼンス
15.3.9.4.売上高
15.3.9.5.戦略と事業概要
15.3.10.PIC株式会社
15.3.10.1.会社概要
15.3.10.2.販売地域
15.3.10.3.地理的プレゼンス
15.3.10.4.売上高
15.3.10.5.戦略と事業概要
15.3.11.クァンタムヘルス
15.3.11.1.会社概要
15.3.11.2.販売地域
15.3.11.3.地理的プレゼンス
15.3.11.4.売上高
15.3.11.5.戦略と事業概要
15.3.12.レキットベンキーザー・グループPLC
15.3.12.1.会社概要
15.3.12.2.販売地域
15.3.12.3.地理的プレゼンス
15.3.12.4.売上高
15.3.12.5.戦略と事業概要
15.3.13.スペクトラム・ブランズ
15.3.13.1.会社概要
15.3.13.2.販売地域
15.3.13.3.地理的プレゼンス
15.3.13.4.売上高
15.3.13.5.戦略と事業概要
15.3.14.エス・シー・ジョンソン&サン社
15.3.14.1.会社概要
15.3.14.2.販売地域
15.3.14.3.地理的プレゼンス
15.3.14.4.売上高
15.3.14.5.戦略と事業概要
15.3.15.3M
15.3.15.1.会社概要
15.3.15.2.販売地域
15.3.15.3.地理的プレゼンス
15.3.15.4.売上高
15.3.15.5.戦略と事業概要
15.3.16.その他の主要プレーヤー
15.3.16.1.会社概要
15.3.16.2.販売地域
15.3.16.3.地理的プレゼンス
15.3.16.4.売上高
15.3.16.5.戦略と事業概要
16.市場参入戦略
16.1.潜在市場スペースの特定
16.2.顧客の購買プロセスの理解
16.3.望ましい販売・マーケティング戦略

 

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Summary

Insect Repellent Market – Scope of Report
TMR’s report on the global insect repellent market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global insect repellent market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global insect repellent market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the insect repellent market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global insect repellent market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global insect repellent market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global insect repellent market.

The report delves into the competitive landscape of the global insect repellent market. Key players operating in the global insect repellent market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global insect repellent market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global insect repellent Market Report
• What is the sales/revenue generated by insect repellent across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global insect repellent market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Insect Repellent Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global insect repellent market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global insect repellent market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global insect repellent market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. Industry SWOT Analysis
5.7. Product Innovation Overview
5.8. Global Insect Repellent Market Analysis and Forecast, 2017-2031
5.8.1. Market Value Projections (US$ Mn)
5.8.2. Market Volume Projections (Million Units)
6. Global Insect Repellent Market Analysis and Forecast, By Product Type
6.1. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017-2031
6.1.1. Coils
6.1.2. Liquid Vaporizers
6.1.3. Sprays/Aerosol
6.1.4. Mats
6.1.5. Creams & Oils
6.1.6. Others
6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product Type
7. Global Insect Repellent Market Analysis and Forecast, By Ingredient
7.1. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Ingredient, 2017-2031
7.1.1. Natural Ingredient
7.1.1.1. Lemon Eucalyptus Oil
7.1.1.2. Citronella Oil
7.1.2. Synthetic Ingredient
7.1.2.1. DEET
7.1.2.2. Picaridin
7.1.2.3. IR3535
7.1.2.4. Permethrin
7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Ingredient
8. Global Insect Repellent Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
8.1. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017-2031
8.1.1. Online
8.1.2. Offline
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
9. Global Insect Repellent Market Analysis and Forecast, by Region
9.1. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Region, 2017-2031
9.1.1. North America
9.1.2. Europe
9.1.3. Asia Pacific
9.1.4. Middle East & Africa
9.1.5. South America
9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
10. North America Insect Repellent Market Analysis and Forecast
10.1. Regional Snapshot
10.2. Demographic Overview
10.3. Key Trend Analysis
10.4. Market Share Analysis (%)
10.4.1. Local Manufactures vs Import
10.5. Consumer Buying Behavior Analysis
10.6. Pricing Analysis
10.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
10.7. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017-2031
10.7.1. Coils
10.7.2. Liquid Vaporizers
10.7.3. Sprays/Aerosol
10.7.4. Mats
10.7.5. Creams & Oils
10.7.6. Others
10.8. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Ingredient, 2017-2031
10.8.1. Natural Ingredient
10.8.1.1. Lemon Eucalyptus Oil
10.8.1.2. Citronella Oil
10.8.2. Synthetic Ingredient
10.8.2.1. DEET
10.8.2.2. Picaridin
10.8.2.3. IR3535
10.8.2.4. Permethrin
10.9. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017-2031
10.9.1. Online
10.9.2. Offline
10.10. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Country, 2017-2031
10.10.1. U.S.
10.10.2. Canada
10.10.3. Rest of North America
10.11. Incremental Opportunity Analysis
11. Europe Insect Repellent Market Analysis and Forecast
11.1. Regional Snapshot
11.2. Demographic Overview
11.3. Key Trend Analysis
11.4. Market Share Analysis (%)
11.4.1. Local Manufactures vs Import
11.5. Consumer Buying Behavior Analysis
11.6. Pricing Analysis
11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
11.7. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017-2031
11.7.1. Coils
11.7.2. Liquid Vaporizers
11.7.3. Sprays/Aerosol
11.7.4. Mats
11.7.5. Creams & Oils
11.7.6. Others
11.8. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Ingredient, 2017-2031
11.8.1. Natural Ingredient
11.8.1.1. Lemon Eucalyptus Oil
11.8.1.2. Citronella Oil
11.8.2. Synthetic Ingredient
11.8.2.1. DEET
11.8.2.2. Picaridin
11.8.2.3. IR3535
11.8.2.4. Permethrin
11.9. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017-2031
11.9.1. Online
11.9.2. Offline
11.10. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Country, 2017-2031
11.10.1. U.K.
11.10.2. Germany
11.10.3. France
11.10.4. Italy
11.10.5. Spain
11.10.6. The Netherlands
11.10.7. Rest of Europe
11.11. Incremental Opportunity Analysis
12. Asia Pacific Insect Repellent Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Demographic Overview
12.3. Key Trend Analysis
12.4. Market Share Analysis (%)
12.4.1. Local Manufactures vs Import
12.5. Consumer Buying Behavior Analysis
12.6. Pricing Analysis
12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
12.7. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017-2031
12.7.1. Coils
12.7.2. Liquid Vaporizers
12.7.3. Sprays/Aerosol
12.7.4. Mats
12.7.5. Creams & Oils
12.7.6. Others
12.8. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Ingredient, 2017-2031
12.8.1. Natural Ingredient
12.8.1.1. Lemon Eucalyptus Oil
12.8.1.2. Citronella Oil
12.8.2. Synthetic Ingredient
12.8.2.1. DEET
12.8.2.2. Picaridin
12.8.2.3. IR3535
12.8.2.4. Permethrin
12.9. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017-2031
12.9.1. Online
12.9.2. Offline
12.10. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Country, 2017-2031
12.10.1. China
12.10.2. India
12.10.3. Japan
12.10.4. Australia
12.10.5. South Korea
12.10.6. ASEAN
12.10.7. Rest of Asia Pacific
12.11. Incremental Opportunity Analysis
13. Middle East & Africa Insect Repellent Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Demographic Overview
13.3. Key Trend Analysis
13.4. Market Share Analysis (%)
13.4.1. Local Manufactures vs Import
13.5. Consumer Buying Behavior Analysis
13.6. Pricing Analysis
13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
13.7. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017-2031
13.7.1. Coils
13.7.2. Liquid Vaporizers
13.7.3. Sprays/Aerosol
13.7.4. Mats
13.7.5. Creams & Oils
13.7.6. Others
13.8. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Ingredient, 2017-2031
13.8.1. Natural Ingredient
13.8.1.1. Lemon Eucalyptus Oil
13.8.1.2. Citronella Oil
13.8.2. Synthetic Ingredient
13.8.2.1. DEET
13.8.2.2. Picaridin
13.8.2.3. IR3535
13.8.2.4. Permethrin
13.9. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017-2031
13.9.1. Online
13.9.2. Offline
13.10. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Country, 2017-2031
13.10.1. UAE
13.10.2. Saudi Arabia
13.10.3. Kuwait
13.10.4. South Africa
13.10.5. Nigeria
13.10.6. Rest of Middle East & Africa
13.11. Incremental Opportunity Analysis
14. South America Insect Repellent Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Key Trend Analysis
14.4. Market Share Analysis (%)
14.4.1. Local Manufactures vs Import
14.5. Consumer Buying Behavior Analysis
14.6. Pricing Analysis
14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
14.7. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017-2031
14.7.1. Coils
14.7.2. Liquid Vaporizers
14.7.3. Sprays/Aerosol
14.7.4. Mats
14.7.5. Creams & Oils
14.7.6. Others
14.8. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Ingredient, 2017-2031
14.8.1. Natural Ingredient
14.8.1.1. Lemon Eucalyptus Oil
14.8.1.2. Citronella Oil
14.8.2. Synthetic Ingredient
14.8.2.1. DEET
14.8.2.2. Picaridin
14.8.2.3. IR3535
14.8.2.4. Permethrin
14.9. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017-2031
14.9.1. Online
14.9.2. Offline
14.10. Insect Repellent Market Size (US$ Mn and Million Units), By Country, 2017-2031
14.10.1. Brazil
14.10.2. Argentina
14.10.3. Rest of South America
14.11. Incremental Opportunity Analysis
15. Competition Landscape
15.1. Market Player – Competition Dashboard
15.2. Market Share Analysis (%), 2022
15.3. Company Profiles (Details – Company Overview, Sales Area/Geographical Presence, Revenue, Strategy & Business Overview)
15.3.1. Avon Products Inc.
15.3.1.1. Company Overview
15.3.1.2. Sales Area
15.3.1.3. Geographical Presence
15.3.1.4. Revenue
15.3.1.5. Strategy & Business Overview
15.3.2. Coghlan’s
15.3.2.1. Company Overview
15.3.2.2. Sales Area
15.3.2.3. Geographical Presence
15.3.2.4. Revenue
15.3.2.5. Strategy & Business Overview
15.3.3. Dabur India Limited
15.3.3.1. Company Overview
15.3.3.2. Sales Area
15.3.3.3. Geographical Presence
15.3.3.4. Revenue
15.3.3.5. Strategy & Business Overview
15.3.4. Entomol Products LLC
15.3.4.1. Company Overview
15.3.4.2. Sales Area
15.3.4.3. Geographical Presence
15.3.4.4. Revenue
15.3.4.5. Strategy & Business Overview
15.3.5. Enesis Group
15.3.5.1. Company Overview
15.3.5.2. Sales Area
15.3.5.3. Geographical Presence
15.3.5.4. Revenue
15.3.5.5. Strategy & Business Overview
15.3.6. ExOfficio LLC
15.3.6.1. Company Overview
15.3.6.2. Sales Area
15.3.6.3. Geographical Presence
15.3.6.4. Revenue
15.3.6.5. Strategy & Business Overview
15.3.7. Godrej Consumer Products Ltd.
15.3.7.1. Company Overview
15.3.7.2. Sales Area
15.3.7.3. Geographical Presence
15.3.7.4. Revenue
15.3.7.5. Strategy & Business Overview
15.3.8. Homs LLC
15.3.8.1. Company Overview
15.3.8.2. Sales Area
15.3.8.3. Geographical Presence
15.3.8.4. Revenue
15.3.8.5. Strategy & Business Overview
15.3.9. Jyothy Labs Ltd.
15.3.9.1. Company Overview
15.3.9.2. Sales Area
15.3.9.3. Geographical Presence
15.3.9.4. Revenue
15.3.9.5. Strategy & Business Overview
15.3.10. PIC Corporation
15.3.10.1. Company Overview
15.3.10.2. Sales Area
15.3.10.3. Geographical Presence
15.3.10.4. Revenue
15.3.10.5. Strategy & Business Overview
15.3.11. Quantum Health
15.3.11.1. Company Overview
15.3.11.2. Sales Area
15.3.11.3. Geographical Presence
15.3.11.4. Revenue
15.3.11.5. Strategy & Business Overview
15.3.12. Reckitt Benckiser Group PLC
15.3.12.1. Company Overview
15.3.12.2. Sales Area
15.3.12.3. Geographical Presence
15.3.12.4. Revenue
15.3.12.5. Strategy & Business Overview
15.3.13. Spectrum Brands, Inc.
15.3.13.1. Company Overview
15.3.13.2. Sales Area
15.3.13.3. Geographical Presence
15.3.13.4. Revenue
15.3.13.5. Strategy & Business Overview
15.3.14. S.C. Johnson & Son Inc.
15.3.14.1. Company Overview
15.3.14.2. Sales Area
15.3.14.3. Geographical Presence
15.3.14.4. Revenue
15.3.14.5. Strategy & Business Overview
15.3.15. 3M
15.3.15.1. Company Overview
15.3.15.2. Sales Area
15.3.15.3. Geographical Presence
15.3.15.4. Revenue
15.3.15.5. Strategy & Business Overview
15.3.16. Other Key Players
15.3.16.1. Company Overview
15.3.16.2. Sales Area
15.3.16.3. Geographical Presence
15.3.16.4. Revenue
15.3.16.5. Strategy & Business Overview
16. Go To Market Strategy
16.1. Identification of Potential Market Spaces
16.2. Understanding Buying Process of Customers
16.3. Preferred Sales & Marketing Strategy

 

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