米国自動車ローン市場:車種別[二輪車、乗用車、商用車]、提供者別[銀行、NBFC(非銀行系金融会社)、OEM(相手先ブランド製造)、その他(Fintech企業)]、認可金額割合別[25%未満、25~50%未満、51~75%未満、75%以上]、保有期間別[3年未満、3~5年未満、5年以上]、地域別、競合予測・機会:2018~2028FUnited States Automotive Loan Market By Vehicle Type [Two-Wheeler, Passenger Car, Commercial Vehicle], By Provider Type [Banks, NBFCs (Non-Banking Financial Companies, OEM (Original Equipment Manufacturer), Others (Fintech Companies)], By Percentage of Amount Sanctioned [Less than 25%, 25-50%, 51-75%, More than 75%], By Tenure [ Less than 3 Years, 3-5 Years, More than 5 Years], By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F 自動車ローン市場は、新車・中古車価格の大幅な上昇など、さまざまな要因によって力強い成長を遂げている。政府投資やオンライン小売・物流への発展が、商用車のより旺盛な需要を生み出している。自動車ローン業... もっと見る
サマリー自動車ローン市場は、新車・中古車価格の大幅な上昇など、さまざまな要因によって力強い成長を遂げている。政府投資やオンライン小売・物流への発展が、商用車のより旺盛な需要を生み出している。自動車ローン業界は上昇しており、商用車のシェアが大幅に拡大している。このため、米国の自動車ローン市場は予測期間中に世界的に拡大するだろう。自動車ローンは、様々な金融会社によって提供され、自動車を購入することができる。個人がローンの承認を受けると、貸し手は一定の金額を提示し、合意した期間内に利息を付けて返済しなければならない。車両に基づく二輪車ローンのセグメントは、個人がオートバイやスクーターを購入し、後でEMIでそれを置くのに役立ちますがあります。乗用車には、ハッチバック、セダン、SUV、MPVが含まれる。個人が乗用車を購入するためにローンを利用する。商用車ローンは、借り手が事業用の車両を購入するための資金を提供する。商用車にはトラックが含まれる。小型、中型、大型のバンやバスも商用車である。さらに、自動車ローンは主に銀行、NBFC(非銀行金融会社)、OEM(相手先商標製品製造会社)、その他(フィンテック企業)を通じて、指定された期間と金利で提供される。 NADA(全米自動車販売協会協会)の報告書によると、2022年の米国の小型商用車販売台数は前年比7.9%増の1,410万台で、ハッチバックとピックアップトラックが販売台数の3分の2以上を占め、トヨタ、GM、ステランティス、フォードが市場を独占した。MarkLines 2022によると、米国では約1205万台の商用車が販売され、330万台の乗用車が販売された。そのため、大型トラックと乗用車の販売台数は増加しており、これが予測期間中の自動車ローン成長の原動力となっている。 自動車価格の高騰が市場成長を後押し 自動車の価格が上昇しているため、消費者はローンを借りて購入する傾向にある。米連邦準備制度理事会(FRB)が金利引き上げによって景気を緩やかにしようとしているにもかかわらず、米国の新車コストは現在のインフレ率よりも高くなっている。半導体のサプライチェーンの制約やその他の問題により、自動車メーカーはいまだに需要に追いつけないと主張している。例えば、エクスペリアンによると、2022年のローンデータは、新車価格が上昇するにつれ、中古車やトラックを選ぶ購入者が増えていることを示している。第2四半期には、中古車が自動車ローン全体の61.8%を占め、前年の58.5%から上昇した。融資された車の60%はスポーツ用多目的車であった。したがって、自動車価格の高騰がローンを組ませたり、中古車を買わせたりしていることがわかる。 ピックアップトラック需要の高まりが市場成長を促進 ピックアップ・トラックの需要は、貨物輸送や旅客輸送に使用される高価値の割合のために増加している。ピックアップトラックは、岩場、濡れた路面、ぬかるんだ路面に対応できるよう、車軸を持ち上げ、ホイールをはめ込み、合金ホイールを装着している。オフロードでもオンロードでも優れた性能を発揮する。例えば、エクスペリアンオートモーティブによると、ピックアップトラックはテキサス州の全車両の約26.91%を占めている。その結果、テキサス州は国内で最もピックアップトラックの割合が高く、米国では新車のピックアップトラックのコストが高いため、人々はキャッシュダウン方式よりもローンを好む。ローリーのためのローンを利用するために、金融機関がアプリケーションを審査している間、商業的または個人的な使用の区別が行われます。したがって、利点を考慮すると、顧客は乗用車よりもピックアップトラックを好み、人々は耐久性と異なる用途を提供するピックアップトラックを購入するためにローンを利用することを期待している。 電気自動車の拡大が市場成長を押し上げる 環境への関心が高まるにつれ、米国では電気自動車の利用が増加している。米国市場では、乗用車、電気宅配バン、トラック、e-bikeなどが販売されている。このように、電気自動車にはいくつかの利点があるため、消費者は電気自動車を購入しているが、電気自動車の価格はガソリン車よりもはるかに高い。そのため、ほとんどの消費者はローンを組んで電気自動車を購入している。さらに、消費者は自動車ローンを利用して購入する際、連邦や州の税額控除や優遇措置を受けることができる。例えば、様々な金融機関が「グリーン・オート・ローン」を提供しており、複数の割引率、返済期間の延長、その他の特典を提供することで、環境に優しい自動車の購入に利用されている。したがって、電気自動車の増加と電気自動車ローンの利点に伴い、自動車ローンの需要も米国で伸びている。 市場の細分化 自動車ローン市場は、車両タイプ、プロバイダータイプ、認可額の割合、償還期間、地域分布、競合状況に基づいてセグメント化される。車両タイプ別では、二輪車、乗用車、商用車に区分される。提供者タイプに基づき、市場は銀行、NBFC(非銀行系金融会社)、OEM(相手先商標製品製造会社)、その他(フィンテック企業)に区分される。融資額の割合では、25%未満、25~50%、51~75%、75%以上に区分される。保有期間別では、3年未満、3~5年、5年以上に区分される。 企業プロフィール Ally Financial Inc.、Bank of American Corporation、Toyota Financial Services、Capital One Financial Corporation、Ford Motor Credit Company、General Motors Financial Company, Inc.、JPMorgan Chase & Co.、U.S. Bancorp、WELLS FARGO & CO.、Midland States Bancorp, Inc.などが米国自動車ローン市場の主要プレーヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国の自動車ローン市場を以下のカテゴリーに分類しています: - 米国の自動車ローン市場、車種別 o 二輪車 o 乗用車 o 商用車 - 米国の自動車ローン市場:提供者タイプ別 o 銀行 o NBFC(非銀行金融会社) o OEM(相手先ブランド製造) o その他 - 米国の自動車ローン市場:融資決定額の割合別 o 25%未満 o 25-50% o 51-75% o 75%以上 - 米国の自動車ローン市場:契約期間別 o 3年未満 o 3~5年未満 o 5年以上 - 米国の自動車ローン市場:地域別 o 南部 o 西部 o 中西部 o 北東部 競合状況 企業プロフィール:米国の自動車ローン市場に参入している主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Loan Availing Decision 4.3. Sources of Information 4.4. Challenges Faced After Purchase 5. United States Automotive Loan Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis [Two-Wheeler, Passenger Car, Commercial Vehicle] 5.2.2. By Provider Type Market Share Analysis [Banks, NBFCs (Non-Banking Financial Companies, OEM (Original Equipment Manufacturer), Others (Fintech Companies)] 5.2.3. By Percentage of Amount Sanctioned Market Share Analysis [Less than 25%, 25-50%, 51-75%, More than 75%] 5.2.4. By Tenure Market Share Analysis [Less than 3 Years, 3-5 Years, More than 5 Years 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. South Market Share Analysis 5.2.5.2. West Market Share Analysis 5.2.5.3. Mid-West Market Share Analysis 5.2.5.4. North-East Market Share Analysis 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Automotive Loan Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Vehicle Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Provider Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Percentage of Amount Sanctioned Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Tenure Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Two-Wheeler Automotive Loan Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Provider Type Market Share Analysis 6.2.2. By Percentage of Amount Sanctioned Market Share Analysis 6.2.3. By Tenure Market Share Analysis 7. United States Passenger Car Automotive Loan Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Provider Type Market Share Analysis 7.2.2. By Percentage of Amount Sanctioned Market Share Analysis 7.2.3. By Tenure Market Share Analysis 8. United States Commercial Vehicle Automotive Loan Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Provider Type Market Share Analysis 8.2.2. By Percentage of Amount Sanctioned Market Share Analysis 8.2.3. By Tenure Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Easy Loan Process 9.1.2. Surging Prices of Cars 9.1.3. Propelling Demand of Pickup Truck 9.2. Challenges 9.2.1. High Competition and Market Saturation 9.2.2. Rising Prices of Automotives 10. Impact of COVID-19 on Global Automotive Loan Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 10.1.3. Key Provider Type Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Growing Demand for Automotive Refinancing 11.2. Expansion of Electric Vehicles 11.3. Rising Digitalization of Loan Services 11.4. Growing Captive Finance Companies 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Policy & Regulatory Landscape 14. China Economic Profile 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Ally Financial Inc. 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Reported) 15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Bank of American Corporation 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Reported) 15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Toyota Financial Services 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Reported) 15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Capital One Financial Corporation 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Reported) 15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Ford Motor Credit Company 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Reported) 15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.5.6. Key Management Personnel 15.1.6. General Motors Financial Company 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Reported) 15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. JPMorgan Chase & Co. 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Reported) 15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. U.S. Bancorp 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Reported) 15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. WELLS FARGO & CO 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Product & Services 15.1.9.3. Financials (As Reported) 15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.9.5. Recent Developments 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. Midland States Bancorp, Inc. 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Product & Services 15.1.10.3. Financials (As Reported) 15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.10.5. Recent Developments 15.1.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Vehicle Type 16.3. Target Provider Type 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe automotive loan market is witnessing robust growth due to different factors, such as dramatically rising prices of both new and used cars. Government investment and development in online retail and logistics have produced a more robust demand for commercial vehicles. The auto loan industry is rising and experiencing significant expansion in the share of commercial vehicles. Thus, the United States automotive loan market will boost globally in the forecast period. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Loan Availing Decision 4.3. Sources of Information 4.4. Challenges Faced After Purchase 5. United States Automotive Loan Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis [Two-Wheeler, Passenger Car, Commercial Vehicle] 5.2.2. By Provider Type Market Share Analysis [Banks, NBFCs (Non-Banking Financial Companies, OEM (Original Equipment Manufacturer), Others (Fintech Companies)] 5.2.3. By Percentage of Amount Sanctioned Market Share Analysis [Less than 25%, 25-50%, 51-75%, More than 75%] 5.2.4. By Tenure Market Share Analysis [Less than 3 Years, 3-5 Years, More than 5 Years 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. South Market Share Analysis 5.2.5.2. West Market Share Analysis 5.2.5.3. Mid-West Market Share Analysis 5.2.5.4. North-East Market Share Analysis 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States Automotive Loan Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Vehicle Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Provider Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Percentage of Amount Sanctioned Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Tenure Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Two-Wheeler Automotive Loan Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Provider Type Market Share Analysis 6.2.2. By Percentage of Amount Sanctioned Market Share Analysis 6.2.3. By Tenure Market Share Analysis 7. United States Passenger Car Automotive Loan Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Provider Type Market Share Analysis 7.2.2. By Percentage of Amount Sanctioned Market Share Analysis 7.2.3. By Tenure Market Share Analysis 8. United States Commercial Vehicle Automotive Loan Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Provider Type Market Share Analysis 8.2.2. By Percentage of Amount Sanctioned Market Share Analysis 8.2.3. By Tenure Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Easy Loan Process 9.1.2. Surging Prices of Cars 9.1.3. Propelling Demand of Pickup Truck 9.2. Challenges 9.2.1. High Competition and Market Saturation 9.2.2. Rising Prices of Automotives 10. Impact of COVID-19 on Global Automotive Loan Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 10.1.3. Key Provider Type Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Growing Demand for Automotive Refinancing 11.2. Expansion of Electric Vehicles 11.3. Rising Digitalization of Loan Services 11.4. Growing Captive Finance Companies 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Policy & Regulatory Landscape 14. China Economic Profile 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Ally Financial Inc. 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Reported) 15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Bank of American Corporation 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Reported) 15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Toyota Financial Services 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Reported) 15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Capital One Financial Corporation 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Reported) 15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Ford Motor Credit Company 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Reported) 15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.5.6. Key Management Personnel 15.1.6. General Motors Financial Company 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Reported) 15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. JPMorgan Chase & Co. 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Reported) 15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. U.S. Bancorp 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Reported) 15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. WELLS FARGO & CO 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Product & Services 15.1.9.3. Financials (As Reported) 15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.9.5. Recent Developments 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. Midland States Bancorp, Inc. 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Product & Services 15.1.10.3. Financials (As Reported) 15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.10.5. Recent Developments 15.1.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Vehicle Type 16.3. Target Provider Type 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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