世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

サウジアラビアのオンライン食品注文・配達市場:事業タイプ別(食品アグリゲータ、レストランベース)、供給元別(モバイルアプリケーション、ウェブサイト)、決済別(モバイルウォレット、カード決済、代金引換、ネットバンキング)、地域別、企業別、2018-2028F予測・機会


Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market By Operation Type (Food Aggregators, Restaurant-Based), By Source (Mobile Application, Website), By Payment (Mobile Wallet, Card Payment, Cash on Delivery and Net Banking), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

サウジアラビアのオンライン食品注文・配達市場は、予測期間を通じて驚異的な年間平均成長率(CAGR)で予測され、大幅な成長の態勢を整えている。この市場拡大の原動力となっているのは、オンライン・デリバリー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年9月5日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
90 英語

 

サマリー

サウジアラビアのオンライン食品注文・配達市場は、予測期間を通じて驚異的な年間平均成長率(CAGR)で予測され、大幅な成長の態勢を整えている。この市場拡大の原動力となっているのは、オンライン・デリバリー・サービス特有の利便性であり、ユーザーは自宅やオフィスなどの好みの場所に居ながらにして、多様なレストランや料理の選択肢、料理を簡単に探索することができる。サウジアラビアのオンライン・フード・オーダー&デリバリー市場の成長を後押ししているのは、ユーザーに提供される多くのメリットである。

オンライン食品注文・配達プラットフォームの概要

サウジアラビアのオンライン食品注文・配達プラットフォームは、消費者がレストランに直接注文を出すための窓口となる。このウェブベースの注文システムは、モバイル・アプリケーションとオンライン・ユーザー・インターフェースを活用して、シームレスなオンライン注文を促進する。食品注文を可能にするのは、食品アグリゲーターとレストラン・ベースのサービスという 2 つの主要な業務タイプである。食品アグリゲーターは注文プロセスを合理化し、顧客サポートを提供し、顧客と地元のレストランをつなぐ仲介者として機能する。代表的な例としては、Uber Eats や Foodboy が挙げられる。レストラン・ベースのモデルでは、レストランが独自に開発したモバイル・アプリやオンライン・インターフェイスを通じ て、レストラン自体から顧客に直接料理を提供する。

消費者の習慣と市場の可能性

最近のニュース記事によると、サウジアラビアの人口の約39%が午後6時以降に夕食を注文し、昼食と朝食の注文がそれに続くことが明らかになった。包括的なレポートでは、2019年から2023年の間にオンラインフードデリバリーから得られる年間所得が最大9.9%増加すると予測している。特筆すべきは、サウジアラビアがオンライン食品注文アプリケーション市場において他のGCC諸国を上回っていることで、同国が相当な市場潜在力を持っていることを裏付けている。この成長軌道は予測期間中も続くと予想され、オンライン食品注文・配達市場におけるサウジアラビアの地位はさらに強固なものとなる。

オンライン食品注文と配達の利便性が拡大を促進

オンライン配食サービス市場の拡大は、消費者に便利さを提供することに起因している。この利便性により、個人は自分の居住空間、職場、またはその他の好みの場所にいながら、多様なレストラン、料理、料理のセレクションをゆっくりと吟味することができる。さらに、オンライン注文では、ユーザーが総合的な食品情報にアクセスできるため、料理と価格の両面で選択肢を比較することができる。過去の顧客からのフィードバック、キャンペーン情報、配達追跡機能により、ユーザー・エクスペリエンスはさらに向上する。オンライン決済、電子財布、代金引換(CoD)など、さまざまな支払い方法が利用できることも利便性を高めている。結局のところ、オンライン食事デリバリー・サービスは、利用者に手間をかけずに食事を提供し、時間と労力を節約させるため、サウジアラビアのオンライン食事注文・デリバリー市場の成長を促進している。

技術の進歩が消費者体験を向上させ、市場成長を促進する

オンライン食品注文・配達業界では、配達における時間効率と透明性が極めて重要な要素となっている。こうした期待に応えるため、企業は自動化、人工知能(AI)、機械学習を活用して配達を合理化している。これらのテクノロジーは、消費者が配達のタイミングや場所をコントロールできるようにし、利便性を促進する。スマートな物流管理システムは、SMS、WhatsApp、Eメールなど様々なチャネルを通じてリアルタイムの追跡機能を提供する。このダイナミックな関与は、透明性を確保するだけでなく、ユーザーの嗜好にも対応する。オンライン食品注文・配達分野への先端技術の統合は、市場の成長に大きく寄与している。

品質と配達における課題が市場の可能性に影響

オンライン食品注文・配達サービスの採用は増加傾向にあるが、一部の消費者を落胆させる欠点も浮上している。そのような欠点のひとつは食品の品質に関するもので、配達中に長距離を料理が通過することで、必須ビタミンやミネラルの保持が損なわれる可能性がある。加えて、食品はプラスチックで包装された状態で届くことが多く、伝統的なレストランでの食事に比べ、見栄えが損なわれる可能性がある。配達の遅配も懸念事項のひとつで、長時間の移動のために食事が冷めてしまうこともある。オンライン注文を取り巻くこうしたマイナス面は、市場の自由な拡大を妨げる可能性がある。
市場区分
サウジアラビアのオンライン食品注文・配達市場は、業務タイプ、ソース、決済、地域別に区分される。オペレーションタイプに基づき、市場はフードアグリゲーターとレストランに二分される。ソースに基づくと、市場はさらにモバイルアプリケーションとウェブサイトに二分される。決済に基づくと、市場はモバイルウォレット、カード決済、代金引換、ネットバンキングに区分される。市場はまた、西部、北部&中部、東部、南部を含む地域区分も研究している。
市場プレイヤー
Talabat for Restaurants Company W.L.L.、Uber Technologies Inc.(Uber Eats)、HungerStation LTD.、Careem Networks FZ LLC、Mrsool Inc、Future Arrow Tech.Ltd.、Lugmety.(Lugmety)、Aram Meem LLC(ToYou)、Jahez International Company、Wssel、Incora LLC(Shadda)がサウジアラビアのオンライン食品注文・配達市場の主要市場プレイヤーである。
レポートの範囲
本レポートでは、サウジアラビアのオンライン食品注文・配達市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています:
- サウジアラビアのオンライン食品注文・配達市場:事業タイプ別
o フードアグリゲーター
o レストランベース
- サウジアラビアのオンライン食品注文・配達市場:供給源別
o モバイルアプリケーション
o ウェブサイト
- サウジアラビアのオンライン食品注文と配達市場:支払い別
o モバイルウォレット
o カード決済
o 代金引換
o ネットバンキング
- サウジアラビアのオンライン食品注文・配達市場:地域別
o 西部
o 北部・中部
o 東部
o 南部
競合他社の状況
企業プロフィール:サウジアラビアのオンライン食品注文と配達市場に存在する主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

ページTOPに戻る


目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Frequency of Spending
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Mode of Payment
5. Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Operation Type Market Share Analysis (Food Aggregators, Restaurant-Based)
5.2.2. By Source Market Share Analysis (Mobile App, Website)
5.2.3. By Payment Market Share Analysis (Mobile Wallet, Card Payment, Cash on Delivery, Net Banking)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. Western Market Share Analysis
5.2.4.2. Northern & Central Market Share Analysis
5.2.4.3. Eastern Market Share Analysis
5.2.4.4. Southern Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Operation Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Source Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Payment Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Saudi Arabia Food Aggregators Online Food Ordering and Delivery Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Source Market Share Analysis
6.2.2. By Payment Market Share Analysis
6.2.3. By Region Market Share Analysis
7. Saudi Arabia Restaurant-Based Online Food Ordering and Delivery Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Source Market Share Analysis
7.2.2. By Payment Market Share Analysis
7.2.3. By Region Market Share Analysis
8. Market Dynamics
8.1. Drivers
8.1.1.1. Increased Demand for Hassle Free Services
8.1.1.2. Convenience Offered by Online Food Ordering and Delivery Services
8.1.1.3. Emergence of Advanced Online Services
8.2. Challenges
8.2.1. Negative Impact of Online Food Services
8.2.2. High Competition
9. Impact of COVID-19 on Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market
9.1. Impact Assessment Model
9.1.1. Key Segments Impacted
9.1.2. Key Regions Impacted
10. Market Trends & Developments
10.1. Enhancing Consumer Experience With Advance Technology
10.2. Expansion of Various Online Platforms
10.3. Boosting Purchasing Power of Consumers
10.4. Offer Convenience for Saving the Time
10.5. Rising Internet Penetration
11. SWOT Analysis
11.1. Strengths
11.2. Weaknesses
11.3. Opportunities
11.4. Threats
12. Competitive Landscape
12.1. Company Profiles
12.1.1. Talabat for Restaurants Company W.L.L
12.1.1.1. Company Details
12.1.1.2. Products & Services
12.1.1.3. Financials (As Per Availability)
12.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.1.5. Recent Developments
12.1.1.6. Key Management Personnel
12.1.2. Uber Technologies Inc. (Uber Eats)
12.1.2.1. Company Details
12.1.2.2. Products & Services
12.1.2.3. Financials (As Per Availability)
12.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.2.5. Recent Developments
12.1.2.6. Key Management Personnel
12.1.3. HungerStation LTD.
12.1.3.1. Company Details
12.1.3.2. Products & Services
12.1.3.3. Financials (As Per Availability)
12.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.3.5. Recent Developments
12.1.3.6. Key Management Personnel
12.1.4. Careem Networks FZ LLC
12.1.4.1. Company Details
12.1.4.2. Products & Services
12.1.4.3. Financials (As Per Availability)
12.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.4.5. Recent Developments
12.1.4.6. Key Management Personnel
12.1.5. Mrsool Inc
12.1.5.1. Company Details
12.1.5.2. Products & Services
12.1.5.3. Financials (As Per Availability)
12.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.5.5. Recent Developments
12.1.5.6. Key Management Personnel
12.1.6. Future Arrow Tech. Ltd. (Lugmety)
12.1.6.1. Company Details
12.1.6.2. Products & Services
12.1.6.3. Financials (As Per Availability)
12.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.6.5. Recent Developments
12.1.6.6. Key Management Personnel
12.1.7. Aram Meem LLC (ToYou)
12.1.7.1. Company Details
12.1.7.2. Products & Services
12.1.7.3. Financials (As Per Availability)
12.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.7.5. Recent Developments
12.1.7.6. Key Management Personnel
12.1.8. Jahez International Company
12.1.8.1. Company Details
12.1.8.2. Products & Services
12.1.8.3. Financials (As Per Availability)
12.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.8.5. Recent Developments
12.1.8.6. Key Management Personnel
12.1.9. Wssel
12.1.9.1. Company Details
12.1.9.2. Products & Services
12.1.9.3. Financials (As Per Availability)
12.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.9.5. Recent Developments
12.1.9.6. Key Management Personnel
12.1.10. Incora LLC (Shadda)
12.1.10.1. Business Overview
12.1.10.2. Company Details
12.1.10.3. Products & Services
12.1.10.4. Financials (As Per Availability)
12.1.10.5. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.10.6. Recent Developments
12.1.10.7. Key Management Personnel
13. Strategic Recommendations/Action Plan
13.1. Key Focus Areas
13.2. Target Operation Type
13.3. Target Payment
14. About & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Saudi Arabia online food ordering and delivery market is poised for significant growth, projected at an impressive Compound Annual Growth Rate (CAGR) throughout the forecast period. This expansion is driven by the inherent convenience offered by online delivery services, allowing users to effortlessly explore a diverse array of restaurants, culinary options, and cuisines from the comfort of their homes, offices, or other preferred locations. The multitude of advantages presented to users is instrumental in propelling the growth of the Saudi Arabia online food ordering and delivery market.

Online Food Ordering and Delivery Platform Overview

A Saudi Arabia online food ordering and delivery platform serves as a conduit for consumers to directly place orders from restaurants. This web-based ordering system leverages mobile applications and online user interfaces to facilitate seamless online orders. Two primary operation types enable food orders: food aggregators and restaurant-based services. Food aggregators streamline the ordering process and offer customer support, functioning as intermediaries connecting customers with local restaurants. Prominent examples include Uber Eats and Foodboy. In the restaurant-based model, food is directly delivered to customers by the establishment itself, achieved through their proprietary mobile apps and online interfaces.

Consumer Habits and Market Potential

Recent data from a news article reveals that approximately 39% of Saudi Arabia's population places food orders post 6pm for dinner, with lunch and breakfast orders following suit. A comprehensive report predicts a notable uptick of up to 9.9% in annual income derived from online food delivery between 2019 and 2023. Notably, Saudi Arabia outpaces other GCC nations in terms of the online food ordering application market, underlining the country's considerable market potential. This growth trajectory is anticipated to persist during the forecast period, further solidifying Saudi Arabia's position in the online food ordering and delivery landscape.

Expansion Propelled by Convenience of Online Food Ordering and Delivery

The expansion of the online meal delivery services market can be attributed to the convenience they provide to consumers. This convenience empowers individuals to leisurely peruse a diverse selection of restaurants, culinary offerings, and cuisines, all from the comfort of their own living spaces, workplaces, or other preferred locations. Furthermore, online food ordering offers users access to comprehensive food information, enabling comparisons of options in terms of both cuisine and price. Previous customer feedback, promotional offers, and delivery tracking capabilities further enhance the user experience. The availability of various payment methods, such as online payment, e-wallets, and Cash on Delivery (CoD), adds to the convenience. Ultimately, online meal delivery services afford users hassle-free access to food, saving them both time and effort, thus driving the growth of the Saudi Arabia online food ordering and delivery market.

Advancements in Technology Elevate Consumer Experience and Drive Market Growth

Time efficiency and transparency in delivery have become pivotal factors within the online food ordering and delivery industry. Meeting these expectations, companies harness automation, Artificial Intelligence (AI), and machine learning to streamline deliveries. These technologies empower consumers with control over delivery timings and locations, fostering convenience. Smart logistics management systems offer real-time tracking capabilities via various channels such as SMS, WhatsApp, and email. This dynamic engagement not only ensures transparency but also accommodates users' preferences. The integration of advanced technology into the online food ordering and delivery sector significantly contributes to market growth.

Challenges in Quality and Delivery Impact Market Potential

While the adoption of online food ordering and delivery services is on the rise, certain drawbacks have emerged that are discouraging some consumers. One such drawback pertains to food quality, as the transit of cuisine over long distances during delivery can compromise the retention of essential vitamins and minerals. Additionally, food often arrives packaged in plastic, which may detract from the presentation compared to a traditional restaurant setting. Lateness in deliveries is another concern, sometimes leading to cold meals due to extended travel durations. These negative aspects surrounding online food ordering may potentially hinder the unfettered expansion of the market.
Market Segmentation
Saudi Arabia's online food ordering and delivery market are segmented by operation type, source, payment, and by region. Based on operation type, the market is bifurcated into food aggregators and restaurants. Based on source, the market is further bifurcated into mobile applications and websites. Based on payment, the market is segmented into mobile wallet, card payment, cash on delivery, and net banking. The market also studies regional segmentation which includes western, northern & central, eastern, and southern.
Market Players
Talabat for Restaurants Company W.L.L, Uber Technologies Inc. (Uber Eats), HungerStation LTD.., Careem Networks FZ LLC, Mrsool Inc, Future Arrow Tech. Ltd. (Lugmety), Aram Meem LLC (ToYou), Jahez International Company, Wssel, Incora LLC (Shadda) are the major market players in Saudi Arabia online food ordering and delivery market.
Report Scope:
In this report, Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market, By Operation Type:
o Food Aggregators
o Restaurant-based
• Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market, By Source:
o Mobile Application
o Website
• Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market, By Payment:
o Mobile Wallet
o Card Payment
o Cash on Delivery
o Net Banking
• Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market, By Region:
o Western
o Northern & Central
o Eastern
o Southern
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Frequency of Spending
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Mode of Payment
5. Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Operation Type Market Share Analysis (Food Aggregators, Restaurant-Based)
5.2.2. By Source Market Share Analysis (Mobile App, Website)
5.2.3. By Payment Market Share Analysis (Mobile Wallet, Card Payment, Cash on Delivery, Net Banking)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. Western Market Share Analysis
5.2.4.2. Northern & Central Market Share Analysis
5.2.4.3. Eastern Market Share Analysis
5.2.4.4. Southern Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Operation Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Source Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Payment Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Saudi Arabia Food Aggregators Online Food Ordering and Delivery Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Source Market Share Analysis
6.2.2. By Payment Market Share Analysis
6.2.3. By Region Market Share Analysis
7. Saudi Arabia Restaurant-Based Online Food Ordering and Delivery Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Source Market Share Analysis
7.2.2. By Payment Market Share Analysis
7.2.3. By Region Market Share Analysis
8. Market Dynamics
8.1. Drivers
8.1.1.1. Increased Demand for Hassle Free Services
8.1.1.2. Convenience Offered by Online Food Ordering and Delivery Services
8.1.1.3. Emergence of Advanced Online Services
8.2. Challenges
8.2.1. Negative Impact of Online Food Services
8.2.2. High Competition
9. Impact of COVID-19 on Saudi Arabia Online Food Ordering and Delivery Market
9.1. Impact Assessment Model
9.1.1. Key Segments Impacted
9.1.2. Key Regions Impacted
10. Market Trends & Developments
10.1. Enhancing Consumer Experience With Advance Technology
10.2. Expansion of Various Online Platforms
10.3. Boosting Purchasing Power of Consumers
10.4. Offer Convenience for Saving the Time
10.5. Rising Internet Penetration
11. SWOT Analysis
11.1. Strengths
11.2. Weaknesses
11.3. Opportunities
11.4. Threats
12. Competitive Landscape
12.1. Company Profiles
12.1.1. Talabat for Restaurants Company W.L.L
12.1.1.1. Company Details
12.1.1.2. Products & Services
12.1.1.3. Financials (As Per Availability)
12.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.1.5. Recent Developments
12.1.1.6. Key Management Personnel
12.1.2. Uber Technologies Inc. (Uber Eats)
12.1.2.1. Company Details
12.1.2.2. Products & Services
12.1.2.3. Financials (As Per Availability)
12.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.2.5. Recent Developments
12.1.2.6. Key Management Personnel
12.1.3. HungerStation LTD.
12.1.3.1. Company Details
12.1.3.2. Products & Services
12.1.3.3. Financials (As Per Availability)
12.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.3.5. Recent Developments
12.1.3.6. Key Management Personnel
12.1.4. Careem Networks FZ LLC
12.1.4.1. Company Details
12.1.4.2. Products & Services
12.1.4.3. Financials (As Per Availability)
12.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.4.5. Recent Developments
12.1.4.6. Key Management Personnel
12.1.5. Mrsool Inc
12.1.5.1. Company Details
12.1.5.2. Products & Services
12.1.5.3. Financials (As Per Availability)
12.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.5.5. Recent Developments
12.1.5.6. Key Management Personnel
12.1.6. Future Arrow Tech. Ltd. (Lugmety)
12.1.6.1. Company Details
12.1.6.2. Products & Services
12.1.6.3. Financials (As Per Availability)
12.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.6.5. Recent Developments
12.1.6.6. Key Management Personnel
12.1.7. Aram Meem LLC (ToYou)
12.1.7.1. Company Details
12.1.7.2. Products & Services
12.1.7.3. Financials (As Per Availability)
12.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.7.5. Recent Developments
12.1.7.6. Key Management Personnel
12.1.8. Jahez International Company
12.1.8.1. Company Details
12.1.8.2. Products & Services
12.1.8.3. Financials (As Per Availability)
12.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.8.5. Recent Developments
12.1.8.6. Key Management Personnel
12.1.9. Wssel
12.1.9.1. Company Details
12.1.9.2. Products & Services
12.1.9.3. Financials (As Per Availability)
12.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.9.5. Recent Developments
12.1.9.6. Key Management Personnel
12.1.10. Incora LLC (Shadda)
12.1.10.1. Business Overview
12.1.10.2. Company Details
12.1.10.3. Products & Services
12.1.10.4. Financials (As Per Availability)
12.1.10.5. Key Market Focus & Geographical Presence
12.1.10.6. Recent Developments
12.1.10.7. Key Management Personnel
13. Strategic Recommendations/Action Plan
13.1. Key Focus Areas
13.2. Target Operation Type
13.3. Target Payment
14. About & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(arabia online)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る