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UAEのオンラインタクシー市場:車両タイプ別(セダン、ハッチバック、SUV)、車両クラス別(エコノミー、エグゼクティブ、プレミアム)、推進力別(ICE、電気)、ユーザーセグメント別(個人、観光客、企業)、ユーザータイプ別(ライドシェアリング、ライドヘイリング)、地域別、市場競争予測および機会:2018年~2028年


UAE Online Taxi Market By Vehicle Type (Sedan, Hatchback, SUV), By Vehicle Class (Economic, Executive, Premium), By Propulsion (ICE & Electric), By User Segment (Individual, Tourist & Corporate), By User Type (Ride Sharing & Ride Hailing), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018- 2028

UAEオンラインタクシー市場は、2028年までの予測期間中に金額ベースで堅調なCAGRを予測。UAEのオンラインタクシー市場は、ウェブサイトを通じてタクシーサービスを手軽に提供し続けている国内のさまざまな市場プ... もっと見る

 

 

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TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年6月1日 US$3,500
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79 英語

 

サマリー

UAEオンラインタクシー市場は、2028年までの予測期間中に金額ベースで堅調なCAGRを予測。UAEのオンラインタクシー市場は、ウェブサイトを通じてタクシーサービスを手軽に提供し続けている国内のさまざまな市場プレーヤーによって牽引されている。UAEでは、アラブ首長国連邦の人々にとってより費用対効果が高いため、近距離移動の代替オプションとしてオンラインタクシーの利用が好まれている。アラブ首長国連邦(UAE)の各都市では、一般的にオンライン・タクシー、特にビークル・シェアリングが急速に拡大している。アラブ首長国連邦政府は、「スマートシティ」の理念を打ち出し、ドバイ、アブダビ、シャルジャ、ラスアルハイマなどの大都市で、カーシェアリング用の駐車場のような必要不可欠なインフラを拡充することで、これを積極的に推進している。

自動車を所有するコストは、金融、燃料、メンテナンス、維持費、登録・税金、整備・修理、減価償却費などに影響される。車の所有には年々お金がかかるようになっている。燃料費と維持費はここ数年で大幅に上昇しており、この傾向が逆転する兆しはない。都市が人と車でますます混雑するにつれ、車を所有することは資産というよりも負債に変わってきている。18歳から35歳までの個人で自動車を所有する人の割合は、若い世代が自動車にほとんど興味を示さないため、時代とともに減少している。アクセスしやすく、移動距離の割に料金がリーズナブルなため、個人は頻繁にオンライン・タクシー・サービスを利用する。

2021年の乗用車販売台数は約156,780台。2020年、道路交通局(RTA)の理事長は、電気・ハイブリッドタクシーの総数が約4683台であることを明らかにした。4683台のうちハイブリッドタクシーは4510台で、これはドバイのタクシー保有台数の約50%にあたる。UAE政府は、2021年にドバイ最高エネルギー評議会の要求に従い、タクシー・リムジン部門の二酸化炭素排出量を2%削減することを計画している。

オンラインタクシーの費用対効果
オンラインタクシーを利用することは、他の交通手段を利用したり車両を所有したりするよりも多くの利点があります。UAEは多くの多国籍企業の拠点であり、これらの企業の多くはドバイ、アブダビ、シャルジャなどの都市にオフィスを構えています。これらの企業のオフィスで働く従業員は、すでに生活費が高いこれらの高価な都市に住んでおり、彼らはより費用対効果が高いので、移動のためにオンラインタクシーを使用することを好む。したがって、多くのオンラインタクシー市場のプレーヤーは、さまざまな競合他社の間で市場での地位を維持するために、顧客にさまざまなタイプの割引やクーポンオファーを提供しています。

顧客ロイヤルティプログラム
Uber Technologies, Incのような企業は、顧客に割引クーポン、無料乗車券、現金クーポン、その他の特典を提供し、市場での存在感を高めるために開発されている。アラブ首長国連邦(UAE)のタクシー会社は、頻繁に利用する顧客のためにドバイ・タクシー・コーポレーション(Dubai Taxi Corporation)として事業を行っている。この動きは、既存顧客の維持と新規顧客の獲得のために採用されている。これを達成するために、小売業者、割引クーポン会社、フードサービス・アグリゲーター・サービスとの提携が、オンライン・タクシー・サービス提供会社によって行われている。また、オンライン・タクシー・サービス提供会社による既存顧客に対する紹介報酬プログラムも、口コミによる宣伝や会社による注文予約を可能にするために実施されている。

サービスと機能の多様化
オンライン・タクシー・サービス・アグリゲーター企業は、サービスや機能の多様化に重点を置き、消費者への収益付加やブランド・ビジネスの足跡の拡大を図っている。
アラブ首長国連邦(UAE)のオンライン・タクシー・サービス提供企業の多くは、乗客の属性や購買行動が異なっている。各社はまた、より多くの顧客にアプローチしようとしており、そのために価格設定に基づくサービスや機能を多様化している。オンラインタクシー会社は、車両タイプで異なるオプションを提供し、それらの車両はすべて、利用者にとって便利な異なる価格帯を持っています。タクシー会社は、SUV、ハッチバック、セダンの車両クラスのオプションを提供し、経済的、エグゼクティブ、プレミアムです。オンラインタクシー会社は、自分のニーズに応じてタクシーを予約するのに便利なオンラインタクシーユーザーのために、より多くの車両を追加しています。

タクシードライバーへの脅威
オンラインタクシー運転手への主な脅威の一つは武装強盗である。タクシードライバーの多くは、健康上の問題や疲労のために転職を希望している。タクシー運転手は、運転中も客待ちの時もほとんど座っている。長時間座っていると、糖尿病やガンなどの深刻な病気を引き起こし、早死にすることさえある。このような脅威がドライバーの間に恐怖を生み、最終的には転職につながり、アラブ首長国連邦の多くのオンラインタクシー会社はドライバー不足に直面しています。

市場の細分化
アラブ首長国連邦のオンラインタクシー市場は、車両タイプ、車両クラス、推進力、ユーザーセグメント、ユーザータイプ、地域と競合状況に基づいてセグメント化される。車両タイプセグメントに基づいて、市場はさらにセダン、ハッチバック、SUVに細分化される。車両クラスに基づくと、市場はエコノミー、エグゼクティブ、プレミアムに区分される。推進力に基づき、市場はICEと電気に区分される。ユーザーセグメントに基づいて、市場は個人、観光客、企業にセグメント化される。ユーザータイプ別では、市場はライドシェアリングとライドヘイリングに区分される。アラブ首長国連邦のオンラインタクシー市場分析では、ドバイ、シャルジャ、アブダビ、アラブ首長国連邦以外の地域区分も調査している。
企業プロフィール
UAEオンラインタクシー市場に参入している主要企業には、Tawasul Transport L.L.C.、CARS TAXI、Dubai Taxi Corporation、KOI Ride、Uber Technologies, Inc、WOW Electronic Transport Services、Yango GCC Electronic Transport Services LLC、Kohistan Rent A Car LLC、XXRIDE Technologies Inc.Limited、KDDADタクシーサービス。
レポートの範囲
本レポートでは、UAEのオンラインタクシー市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳しく解説しています:
- UAEのオンラインタクシー市場:車両タイプ別
o セダン
o ハッチバック
o SUV
- UAEオンラインタクシー市場:自動車クラス別
o 経済的
o エグゼクティブ
プレミアム
- UAEオンラインタクシー市場:推進力別
o ICE
電気
- UAEオンラインタクシー市場:ユーザーセグメント別
o 個人
o 観光客
o 企業
- UAEオンラインタクシー市場:ユーザータイプ別
o ライドシェアリング
o ライドヘイリング
- UAEオンラインタクシー市場:地域別
o ドバイ
o シャルジャ
o アブダビ
o その他の地域
競合状況
企業プロフィール:UAEオンラインタクシー市場に参入している主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Impact of COVID-19 on UAE Online Taxi Market
4.1. Impact Assessment Model
4.1.1. Key Segments Impacted
4.1.2. Key Regions Impacted
5. Voice of Customer Analysis
5.1. Factors Influencing Purchase Decision
5.2. Brand Satisfaction Level
5.3. Brand Awareness
6. UAE Online Taxi Market Outlook, 2018-2030
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Sedan, Hatchback, SUV)
6.2.2. By Vehicle Class Market Share Analysis (Economic, Executive, Premium)
6.2.3. By Propulsion Market Share Analysis (ICE & Electric)
6.2.4. By User Segment Market Share Analysis (Individual, Tourist & Corporate)
6.2.5. By User Type Market Share Analysis (Ride Sharing & Ride Hailing)
6.2.6. By Regional Market Share Analysis
6.2.6.1. Dubai Market Share Analysis
6.2.6.2. Sharjah Market Share Analysis
6.2.6.3. Abu Dhabi Market Share Analysis
6.2.6.4. Rest of UAE Market Share Analysis
6.2.7. By Company Market Share Analysis (2022)
6.3. UAE Online Taxi Market Mapping and Opportunities
6.3.1. By Vehicle Type Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.2. By Vehicle Class Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.3. By Propulsion Mapping & Opportunity Assessment
6.3.4. By User Segment Mapping & Opportunity Assessment
6.3.5. By User Type Mapping & Opportunity Assessment
6.3.6. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
7. UAE Hatchback Online Taxi Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Vehicle Class Market Share Analysis
7.2.2. By Propulsion Market Share Analysis
7.2.3. By User Segment Market Share Analysis
7.2.4. By User Type Market Share Analysis
8. UAE SUV/MPV Online Taxi Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Vehicle Class Market Share Analysis
8.2.2. By Propulsion Market Share Analysis
8.2.3. By User Segment Market Share Analysis
8.2.4. By User Type Market Share Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Market Drivers
9.2. Market Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Porter’s Five Forces Model
11.1. Competitive Rivalry
11.2. Bargaining Power of Buyers
11.3. Bargaining Power of Suppliers
11.4. Threat of New Entrants
11.5. Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis
12.1. Strength
12.2. Weakness
12.3. Opportunities
12.4. Threats
13. Policy & Regulatory Landscape
14. UAE Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles (Up to Top 10 Companies)
15.1.1. Tawasul Transport L.L.C
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Products & Services
15.1.1.3. Recent Development
15.1.1.4. Key Management Personnel
15.1.2. CARS TAXI
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Products & Services
15.1.2.3. Recent Development
15.1.2.4. Key Management Personnel
15.1.3. Dubai Taxi Corporation
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Products & Services
15.1.3.3. Recent Development
15.1.3.4. Key Management Personnel
15.1.4. KOI Ride
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Products & Services
15.1.4.3. Recent Development
15.1.4.4. Key Management Personnel
15.1.5. Uber Technologies, Inc.
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Products & Services
15.1.5.3. Recent Development
15.1.5.4. Key Management Personnel
15.1.6. WOW Electronic Transport Services.
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Products & Services
15.1.6.3. Recent Development
15.1.6.4. Key Management Personnel
15.1.7. Yango GCC Electronic Transport Services LLC
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Products & Services
15.1.7.3. Recent Development
15.1.7.4. Key Management Personnel
15.1.8. Kohistan Rent A Car LLC
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Products & Services
15.1.8.3. Recent Development
15.1.8.4. Key Management Personnel
15.1.9. XXRIDE Technologies Inc. Limited
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Products & Services
15.1.9.3. Recent Development
15.1.9.4. Key Management Personnel
15.1.10. KDDAD Taxi Service
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Products & Services
15.1.10.3. Recent Development
15.1.10.4. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Regions
16.3. Target Vehicle Type
17. About Us & Disclaimer

 

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Summary

UAE Online Taxi Market is anticipated to project a robust CAGR in terms of value during the forecast period by 2028. The UAE online taxi market is driven by different market players in the country, which are continuously providing taxi services on an easy-go basis through their websites. In UAE, people prefer to take online taxis as an alternate option for traveling short distances, as it is more cost-effective for the people of the United Arab Emirates. In UAE cities, online taxis, in general, and vehicle sharing, in particular, are expanding quickly. The government of UAE is aggressively promoting it by creating the idea of a "smart city" and expanding the essential infrastructure, like parking places for car-sharing in big cities like Dubai, Abu Dhabi, Sharjah, Ras Al-Khaimah, etc.

The cost of owning a vehicle is affected by finance, fuel, maintenance, upkeep, registration and taxes, maintenance and repairs, as well as depreciation. Owning a car cost more and more money every year. Fuel costs and maintenance costs have increased significantly over the past few years, and there is no indication that this trend will reverse. As cities get more and more crowded with people and cars, owning a car has turned into more of a liability than an asset. The proportion of individuals between the ages of 18 and 35 who own a car has declined over time since the younger generation has little to no interest in doing so. Due to their accessibility and reasonable rates for the distance traveled, individuals frequently choose to use online taxi services.

The sales of passenger cars in the year 2021 were around 1,56,780 units. In the year 2020, the Chairman of the Board of Executive Directors of the Roads and Transport Authority (RTA) revealed that a total number of electric/hybrid taxis account for around 4683 vehicles. Out of 4683 taxis, the number of hybrid taxis was 4510, which is about 50% of the Dubai taxi fleet. The government of UAE has planned to reduce carbon emissions of the taxi and limousine sector by 2% in compliance with the requirements of the Dubai Supreme Council of Energy in the year 2021.

Cost Effectiveness of Online Taxi
Taking an online taxi has many benefits over taking any other means of transport or owning a vehicle because online taxis can reduce the enormous upfront expense of purchasing one. UAE is a hub for many multinational companies, and many of these companies have their offices in the cities like Dubai, Abu Dhabi, Sharjah, etc. Working employees in these corporate offices live in these expensive cities where the living cost is already high, and they prefer to take an online taxi for traveling as it is more cost-effective. Thus, many online taxi market players offer different types of discounts and coupon offers to their customers to sustain their market position among different competitors.

Customer Loyalty Program
Companies like Uber Technologies, Inc offer its customer discount coupons, free rides, cash coupons, and other perks has also been developed in order to increase their market presence. Taxi companies in UAE are doing business as Dubai Taxi Corporation for its frequent riders. This move has been employed for retention of the existing customer base as well as new customer acquisition. To achieve this, partnerships with retailers, discount coupon companies, and food service aggregator services are being undertaken by online taxi service providing companies. Referral reward programs are also being floated out by the online taxi service providing companies to the existing customers to enable word-of-mouth-based advertising and order booking by the companies.

Diversification of Services and Features
Online cab service aggregator companies are focusing on diversification of services and features to revenue addition and expansion of brand and business footprint to consumers.
Many online taxi service-providing companies in UAE have a different set of passenger demographics and purchase behavior. Companies are also trying to reach out to more and more customers, for which they have diversified services and features based on pricing. Online taxi companies offer different options in vehicle types, and all those vehicles have different price ranges, which is convenient for the users. Taxi companies offer vehicle class options in SUVs, hatchbacks, and sedans, which are economical, executive, and premium. Online taxi companies are adding more and more vehicles for online taxi users who find it convenient to book taxis according to their needs.

Threat to the Taxi Drivers
One of the main threats to online taxi drivers is armed robbery. Most of the taxi drivers are also looking for a job change due to health issues and tiredness which there is a shortage of drivers as per the fleet of taxis in the country. Taxi drivers sit down most of the time while driving and at the time of waiting for the passenger; sitting for longer periods causes serious diseases like diabetes, cancer, and even early death. All these threats create fear among the drivers, eventually leading to a change in their job, and many online taxi companies in the United Arab Emirates are facing a shortage of drivers.

Market Segmentation
The UAE Online Taxi Market is segmented based on vehicle type, vehicle class, propulsion, user segment, user type, and regional and competitive landscape. Based on vehicle type segments, the market is further fragmented into Sedan, Hatchbacks, SUV. Based on vehicle class, the market is segmented into Economic, Executive, Premium. Based on propulsion, the market is segmented into ICE & Electric. Based on the user segment, the market is segmented into Individual, Tourist & Corporate. In the user type segment, the market is segmented into Ride Sharing & Ride Hailing. UAE Online Taxi Market analysis also studies the regional segmentation into Dubai, Sharjah, Abu Dhabi and Rest od UAE.
Company Profiles
Some of the major players which are operating in UAE Online Taxi Market are Tawasul Transport L.L.C, CARS TAXI, Dubai Taxi Corporation, KOI Ride, Uber Technologies, Inc, WOW Electronic Transport Services., Yango GCC Electronic Transport Services LLC, Kohistan Rent A Car LLC, XXRIDE Technologies Inc. Limited, KDDAD Taxi Service.
Report Scope:
In this report, UAE Online Taxi Market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• UAE Online Taxi Market, By Vehicle Type:
o Sedan
o Hatchback
o SUV
• UAE Online Taxi Market, By Vehicle Class:
o Economic
o Executive
o Premium
• UAE Online Taxi Market, By Propulsion:
o ICE
o Electric
• UAE Online Taxi Market, By User Segment:
o Individual
o Tourist
o Corporate
• UAE Online Taxi Market, By User Type:
o Ride Sharing
o Ride Hailing
• UAE Online Taxi Market, By Region:
o Dubai
o Sharjah
o Abu Dhabi
o Rest of UAE
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in UAE Online Taxi Market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Impact of COVID-19 on UAE Online Taxi Market
4.1. Impact Assessment Model
4.1.1. Key Segments Impacted
4.1.2. Key Regions Impacted
5. Voice of Customer Analysis
5.1. Factors Influencing Purchase Decision
5.2. Brand Satisfaction Level
5.3. Brand Awareness
6. UAE Online Taxi Market Outlook, 2018-2030
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Sedan, Hatchback, SUV)
6.2.2. By Vehicle Class Market Share Analysis (Economic, Executive, Premium)
6.2.3. By Propulsion Market Share Analysis (ICE & Electric)
6.2.4. By User Segment Market Share Analysis (Individual, Tourist & Corporate)
6.2.5. By User Type Market Share Analysis (Ride Sharing & Ride Hailing)
6.2.6. By Regional Market Share Analysis
6.2.6.1. Dubai Market Share Analysis
6.2.6.2. Sharjah Market Share Analysis
6.2.6.3. Abu Dhabi Market Share Analysis
6.2.6.4. Rest of UAE Market Share Analysis
6.2.7. By Company Market Share Analysis (2022)
6.3. UAE Online Taxi Market Mapping and Opportunities
6.3.1. By Vehicle Type Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.2. By Vehicle Class Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.3. By Propulsion Mapping & Opportunity Assessment
6.3.4. By User Segment Mapping & Opportunity Assessment
6.3.5. By User Type Mapping & Opportunity Assessment
6.3.6. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
7. UAE Hatchback Online Taxi Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Vehicle Class Market Share Analysis
7.2.2. By Propulsion Market Share Analysis
7.2.3. By User Segment Market Share Analysis
7.2.4. By User Type Market Share Analysis
8. UAE SUV/MPV Online Taxi Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Vehicle Class Market Share Analysis
8.2.2. By Propulsion Market Share Analysis
8.2.3. By User Segment Market Share Analysis
8.2.4. By User Type Market Share Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Market Drivers
9.2. Market Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Porter’s Five Forces Model
11.1. Competitive Rivalry
11.2. Bargaining Power of Buyers
11.3. Bargaining Power of Suppliers
11.4. Threat of New Entrants
11.5. Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis
12.1. Strength
12.2. Weakness
12.3. Opportunities
12.4. Threats
13. Policy & Regulatory Landscape
14. UAE Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles (Up to Top 10 Companies)
15.1.1. Tawasul Transport L.L.C
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Products & Services
15.1.1.3. Recent Development
15.1.1.4. Key Management Personnel
15.1.2. CARS TAXI
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Products & Services
15.1.2.3. Recent Development
15.1.2.4. Key Management Personnel
15.1.3. Dubai Taxi Corporation
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Products & Services
15.1.3.3. Recent Development
15.1.3.4. Key Management Personnel
15.1.4. KOI Ride
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Products & Services
15.1.4.3. Recent Development
15.1.4.4. Key Management Personnel
15.1.5. Uber Technologies, Inc.
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Products & Services
15.1.5.3. Recent Development
15.1.5.4. Key Management Personnel
15.1.6. WOW Electronic Transport Services.
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Products & Services
15.1.6.3. Recent Development
15.1.6.4. Key Management Personnel
15.1.7. Yango GCC Electronic Transport Services LLC
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Products & Services
15.1.7.3. Recent Development
15.1.7.4. Key Management Personnel
15.1.8. Kohistan Rent A Car LLC
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Products & Services
15.1.8.3. Recent Development
15.1.8.4. Key Management Personnel
15.1.9. XXRIDE Technologies Inc. Limited
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Products & Services
15.1.9.3. Recent Development
15.1.9.4. Key Management Personnel
15.1.10. KDDAD Taxi Service
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Products & Services
15.1.10.3. Recent Development
15.1.10.4. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Regions
16.3. Target Vehicle Type
17. About Us & Disclaimer

 

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