ランジェリー市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028F 製品タイプ別(シェイプウェア、ラウンジウェア、ニッカーズ&ショーツ、ブラジャー、その他)、価格帯別(マス・プレミアム)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専売店、多ブランド店、独立店、オンライン、その他)、地域別、企業別に分類。
世界のランジェリー市場は、働く女性の人口増加や、ファッショナブルな衣服への消費支出の増加により、予測期間中に成長すると予測されています。 ランジェリーとは、ブラジャー、スリープウェア、ライトローブ... もっと見る
サマリー世界のランジェリー市場は、働く女性の人口増加や、ファッショナブルな衣服への消費支出の増加により、予測期間中に成長すると予測されています。ランジェリーとは、ブラジャー、スリープウェア、ライトローブなどの女性用下着類を指します。一般的に、シルク、ナイロン、ポリエステル、サテン、レース、シアーテキスタイル、ライクラなど、伸縮性のある素材から構成されています。これらのアイテムのほとんどは、コットンを使用しています。レースや刺繍、高価な素材、美しい生地、鮮やかな色などを使ったランジェリーの製作に、デザイナーはますます力を入れるようになってきている。この言葉は、その服が魅力的であること、スタイリッシュであること、あるいはその両方を示唆するためによく使われる。ランジェリーショッピングは個人的な選択であり、理想的な選択肢は、予算と、最も優れたフィット感と快適さのための製品の入手可能性に依存することが多い。フィット感、素材の品質、コスト、幅広いサイズ展開が可能であることなどが、最高のランジェリーを購入する際に考慮すべき主要な要素です。 サポート力は、女性がブラジャーを着用する重要な理由の一つです。適切な下着は、一日中快適であるため、姿勢を良くします。女性用下着をオンラインで簡単に購入できるようになったとはいえ、サイズ予測が難しいため、多くの女性が店舗に足を運ぶ必要があります。しかし、女性はいつでも専門店のランジェリー販売店のサイズチャートを使って、適切なサイズを選ぶことができます。 ランジェリー企業も、女性の向上と健康管理のための取り組みを行っています。例えば、クリスタル・インターナショナルは、地域社会への参加プログラムを進めるための一歩を踏み出しました。中国にあるクリスタル・インターナショナルのインティメート工場では、16,000枚のプロ用ランジェリーを届け、江西省の貧困層の女性にヘルスケアの知識と指導を行う地域参加プログラムを開始しました。バッグを受け取った女性は、QRコードをスキャンすることで、乳がんやその他の婦人科系疾患の予防方法など、女性の健康とケアについて学ぶことができます。したがって、消費者の健康管理に対する企業の取り組みが、予測期間中のランジェリーの世界市場の成長を後押ししています。 製品発売数の増加が市場成長を促進する 企業は顧客を惹きつけるために新製品を発売し、ランジェリー市場の需要と成長を世界的に高めています。例えば、2022年、プレイボーイは70年の歴史を生かした新しい色、素材、デザインで初の下着コレクションをデビューさせました。アイコン・コレクション」はその第一弾で、プレイボーイのアイコンであるウサギの頭のロゴを商品にあしらった、美や自由意志、自信を感じさせるメッシュのアイテムで構成されています。 ブラトップのトレンドが市場成長の原動力に 以前は、女性はブラジャーとトップスを別々に着用していました。しかし、ブラトップという新しいカテゴリーが登場し、トップスとして着用できるようになりました。ブラトップは、クロップトップとブラジャーを短くしたもので、正式にはブラレットと呼ばれます。若い女性を中心に、流行に左右されず、着心地も良いことから愛用されています。調査によると、若い女性の50%が、シンプルなTシャツやクロップトップスよりもブラレットを好んで着ているそうです。ブラトップは1枚で着るのはもちろん、コートやブレザー、シンプルなシャツなどとのレイヤリングも可能で、とても着回しがきくからです。したがって、ブラトップのトレンドは、ランジェリー市場の需要と成長を世界的に牽引しています。 新色とスタイリッシュなランジェリーが市場成長を後押し 女性は下着を、自分の外見を美しく見せるために身につける装飾品とみなしています。したがって、この下着はカバー力を確保し、ファッション性に優れていることが、衣服のファッションセンスと同様に重要です。調査によると、9割の女性が下着を購入する際、カバー力、快適さ、スタイルを優先していることがわかりました。女性たちがどれだけ下着の使い方を試したがっているかが強調されています。75%の女性が、さまざまなブラやショーツのスタイル、色、デザインを試したがっています。さまざまな色合いの美しいレースのブラレットやネオンカラーのインティメイトがランジェリー市場のトレンドです。顧客は、新しく、スタイリッシュで、快適なランジェリーを求めており、これが予測期間中のランジェリーの世界市場を活性化させています。Groversons Paris Beautyの調査によると、67.45%の消費者は、もはや様々な色やタイプのランジェリーを試すことを恐れず、代わりに高品質で肌に優しいものを好むようになるという。 新たなマーケティング戦略の採用が市場成長を促進する 企業は消費者を惹きつけるために新しいマーケティング戦略を採用し、それが世界のランジェリー市場の成長を牽引しています。例えば、ワコールは、2022年の秋冬コレクションを発表するため、インドで初のフィジタル(物理+デジタル)ランジェリー・ファッションショーを開催しました。このショーでは、ワコールの最新ランジェリーコレクションが披露されました。これは、すべての女性にとって親密な衣服を魅力的で楽しいものにするという、ブランドの戦略的な試みの一環でもあります。このため、同ブランドはFacebookやYouTubeで放送し、物理的な観客に加えて、視聴者が自宅にいながら見ることができるバーチャルなショーに変身させました。また、企業は消費者を惹きつけ、売上や収入を増やすために、有名人を推薦します。Zivameは、Triumphが共同出資し、インドの女優Kriti Sanonが宣伝する「Grand Lingerie Festival」をインドで開始しました。100以上のメーカーから50000以上のスタイルが集まり、これまで以上に広範囲で素晴らしいものとなっています。Zivame.comが主催する半年に一度のインティメートウェアのイベントでは、シェイプウェア、アクティブウェアなど、ランジェリーやスリープウェアの最も幅広いセレクションを顧客に提供しています。そのため、企業は売上を伸ばすために新しく異なるマーケティング戦略を採用し、ランジェリー市場の世界的な需要をさらに促進しています。 市場の細分化 世界のランジェリー市場は、製品タイプ、価格、流通チャネル、地域に区分される。製品タイプに基づき、市場はシェイプウェア、ルームウェア、ニッカーズ&ショーツ、ブラジャー、その他に分類される。Pricingに基づき、市場はMassとPremiumに区分される。流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専売店、多ブランド店、独立店、オンライン、その他に分けられる。また、地域別にも市場は細分化されています。 会社概要 Jockey International Inc.、Hanesbrands Inc.、Triumph Intertrade AG、Yandy Enterprises LLC、Reliance Retail Limited(Zivame)、 Victoria's Secret & Co.、Marks and Spencer plc、PVH Corporation、Fashion Nova, LLC、Wacoal Holdings Corporationが、ランジェリーの世界市場をリードする主要市場プレーヤーである。 レポートのスコープ 本レポートでは、ランジェリーの世界市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています: - ランジェリー市場、製品タイプ別 o シェイプウェア o ラウンジウェア o ニッカーズ&ショーツ o ブラジャー o その他 - ランジェリー市場、プライシング別 o マス o プレミアム - ランジェリー市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o エクスクルーシブストア o マルチブランドストア o 独立系店舗 o オンライン o その他 - ランジェリー市場、地域別 - 北アメリカ 米国 カナダ メキシコ - 欧州 ロシア フランス イギリス イタリア スペイン - アジア・パシフィック 中国 インド 日本 インドネシア ベトナム - 中東・アフリカ サウジアラビア エジプト UAE トルコ - 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合他社の状況 企業プロファイル:世界のランジェリー市場に進出している主要企業の詳細な分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Frequency Of Purchase 4.3. Factors Influencing Purchase Decision 5. Global Lingerie Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Shape Wear, Lounge Wear, Knickers & Panties, Bra, and Others) 5.2.2. By Pricing Market Share Analysis (Mass Vs. Premium) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Exclusive Stores, Multi-branded Stores, Independent Stores, Online, and Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Global Lingerie Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Pricing Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Lingerie Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Pricing Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Lingerie Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.1.2. By Volume 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Pricing Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Lingerie Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.1.2. By Volume 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Pricing Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Lingerie Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.1.2. By Volume 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Pricing Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Europe Lingerie Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Pricing Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. Russia Lingerie Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.1.2. By Volume 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Pricing Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Italy Lingerie Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.1.2. By Volume 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Pricing Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. France Lingerie Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.1.2. By Volume 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Pricing Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. Spain Lingerie Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.1.2. By Volume 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By Pricing Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. United Kingdom Lingerie Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.1.2. By Volume 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By Pricing Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Lingerie Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.1.2. By Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Pricing Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Lingerie Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.1.2. By Volume 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Pricing Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Lingerie Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.1.2. By Volume 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Pricing Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. India Lingerie Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.1.2. By Volume 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Pricing Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Indonesia Lingerie Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.1.2. By Volume 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Pricing Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. Vietnam Lingerie Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.1.2. By Volume 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Pricing Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Lingerie Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.1.2. By Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Pricing Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Saudi Arabia Lingerie Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.1.2. By Volume 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Pricing Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Egypt Lingerie Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.1.2. By Volume 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Pricing Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Lingerie Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.1.2. By Volume 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Pricing Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.4. Turkey Lingerie Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value 9.2.4.4.1.2. By Volume 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By Pricing Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Lingerie Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Pricing Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Brazil Lingerie Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.1.2. By Volume 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Pricing Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Argentina Lingerie Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.1.2. By Volume 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Pricing Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Colombia Lingerie Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.1.2. By Volume 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Pricing Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Import & Export Analysis 11.1. Top 5 Exporting Countries 11.1.1. By Value 11.2. Top 5 Importing Countries 11.2.1. By Value 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.1.1. Increase in customization of various undergarments 12.1.2. Surging variety of Lingerie 12.1.3. Growing social media influence 12.2. Challenges 12.2.1. Competition from Unorganized Sector 12.2.2. Issue of Quality management 13. Impact of COVID-19 on Global Lingerie Market 13.1. Impact Assessment Model 13.1.1. Key Segments Impacted 13.1.2. Key Regions Impacted 13.1.3. Key Countries Impacted 13.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13.2. Market Trends & Developments 13.2.1. Rapid growth of e-commerce channels 13.2.2. Changing consumer lifestyle 13.2.3. Increasing popularity of ecological lingerie sets 13.2.4. Surging unique marketing strategies 13.2.5. International Expansion by companies 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Porter’s Five Forces Model 15.1. Competitive Rivalry 15.2. Bargaining Power of Buyers 15.3. Bargaining Power of Suppliers 15.4. Threat of New Entrants 15.5. Threat of Substitutes 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Jockey International Inc. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products & Services 16.1.1.3. Financials (As Reported) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Hanesbrands Inc. 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products & Services 16.1.2.3. Financials (As Reported) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Triumph Intertrade AG 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products & Services 16.1.3.3. Financials (As Reported) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Yandy Enterprises LLC 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products & Services 16.1.4.3. Financials (As Reported) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Reliance Retail Limited (Zivame) 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products & Services 16.1.5.3. Financials (As Reported) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Victoria’s Secret & Co. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products & Services 16.1.6.3. Financials (As Reported) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Marks and Spencer plc 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products & Services 16.1.7.3. Financials (As Reported) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. PVH Corp. 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products & Services 16.1.8.3. Financials (As Reported) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Fashion Nova, LLC. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products & Services 16.1.9.3. Financials (As Reported) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Wacoal Holdings Corporation 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products & Services 16.1.10.3. Financials (As Reported) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートTechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |