美容機器市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028F タイプ別(トリマー&シェーバー、ヘアドライヤー、ヘアストレートナー、ヘアカーラー、脱毛器、フェイスクレンザー、その他(多目的(スタイラー)、多目的(フェイスクリーナー)、フェイスマッサー、リッププランパーなど)、用途別(個人対プロ)、流通チャネル別(スーパー・ハイパーマーケット、マルチブランドストア、独占販売店、オンライン、その他(ローカルショップ、直接販売など)、地域、会社別で分類
美容機器の世界市場規模は、肌や髪に関する問題に対する消費者の意識の高まりや、世界における働く女性の人口の増加などの要因により、予測期間中に目覚ましいCAGRを記録すると予想されます。 ニキビやシワなど... もっと見る
サマリー美容機器の世界市場規模は、肌や髪に関する問題に対する消費者の意識の高まりや、世界における働く女性の人口の増加などの要因により、予測期間中に目覚ましいCAGRを記録すると予想されます。ニキビやシワなど、肌に関する問題は美容機器によって治療されます。また、怪我をしたときの傷跡を消すためにも使用されています。毛穴、シワ、目の下のクマは、適切なスキンケアで目立たなくすることができます。日焼け止めを塗れば、日焼けによるダメージやニキビ、色素沈着も防げます。加齢に伴い、肌の潤いや明るさが失われ、コラーゲンが減少していきます。美容機器は、脱毛や白髪など、髪に関する問題の治療にも使用されます。これらの機器は、さまざまなスパやサロンで使用されています。2022年現在、米国では2021年から1.1%増の979,236件のヘアサロンが営業しています。米国でヘアサロン事業が多い州は、カリフォルニア州(8,471社)、ニューヨーク州(7,770社)、フロリダ州(7,453社)です。したがって、美容室やスパが増加していることが、予測期間中の美容機器市場を牽引するものと考えられます。 また、ソーシャルメディアの美容トレンドの影響力の高まりや、美容ツールの使用を促進する多数のセレブリティの支持によって、世界市場は活性化されつつあります。さらに、継続的な技術革新、LEDライトセラピーマスク、マイクロカレント器具、マイクロニードル再生ツールなどの新製品の導入、美容機器と高周波、電気筋肉刺激などの組み合わせなど、多くの追加要因が予測期間中に世界の美容機器市場を牽引すると予想されます。 新製品の投入が市場成長を促進する メーカーは、消費者の生活をより快適にするために、最新技術を搭載した新製品を投入しており、世界の美容機器市場を牽引しています。例えば、2022年、腫瘍学的および非腫瘍学的疾患に対する非常に効果的で非侵襲的、かつ手頃な治療法を専門とする医療機器企業であるSensus Healthcare社は、波長をブレンドしたポータブルSilk脱毛システムを発表しました。2000Wのポータブルダイオードレーザー、軽いハンドピース、氷で冷やした冷却チップ、速い繰り返し速度が、Silk by Sensusシステムの特徴です。狙った部位にレーザーの密度を保ち、波長を組み合わせて皮膚に垂直に照射することで、効率を高め、より深く、よりよく浸透し、より均一なエネルギー分布を実現することが可能です。 皮膚に関する問題の増加が市場成長の原動力に 美容機器に対する世界的な需要の高まりは、シワ、クマ、ニキビ、色素沈着など、皮膚に関する問題の増加に起因しています。皮膚疾患の治療、肌の質感の改善、老化の兆候の軽減において、臨床医、皮膚科医、美容家を支援してきたユニークで革命的な商品の開発は、予測期間中に美容機器の世界市場を牽引すると期待されています。例えば、2022年には、アンチエイジングのイスラエル企業であるSofwave社が、美容医療技術を発表しています。FDA認可の「Synchronous Ultrasound Parallel Beam」は、超音波を利用して顔や首の皮膚を引き締め、眉や顎を引き上げるアンチエイジング技術機器です。患者さんの肌の種類や質、色に関係なく、効果的かつ安全に施術を行うことができます。ダウンタイムや施術後の赤みもなく、効果的で長持ちする肌の引き締めを実現します。 ヘアケア製品への消費支出の拡大が市場成長を助ける ヘアケア製品の入手しやすさと価格の安さ、消費者の購買パターンの変化が、世界の美容機器市場を牽引しています。また、脱毛やフケなどの髪の悩みを抱えるミレニアル世代が増加していることも、市場の成長を後押ししています。抜け毛を止め、輝きを増し、縮れを軽減するトリートメントオイルなど、正確な容量と塗布が可能なスポイトパッケージの製品があります。例えば、2022年、ロレアルグループは、ヘアカラーリング市場を完全に再定義するヘアデバイス「Colorsonic」を発表しました。このデバイスは、サロンスタイリスト向けのAI接続型ヘアカラーシステムで、Virtual Try-onで希望の色合いを投影し、1500以上のカスタムシェードの可能性を持つオンデマンドでカスタマイズ可能なヘアカラーに導くアルゴリズムです。カラーソニックは、軽量で携帯可能なデバイスで、革新的で混乱しないプロセスでヘアカラーを混ぜて塗布し、消費者に自宅で一貫したヘアカラーの結果を提供します。ロレアルは、100 年以上前に最初の合成安全ヘアカラーを開発し、100 億ドル規模の市場を形成しているため、ヘアカラー事業において最も長い歴史を有しています。したがって、ヘア機器に対する消費者の支出の増加は、世界の美容機器市場の需要と成長を後押ししています。 市場の細分化 世界の美容機器市場は、タイプ、アプリケーション、流通チャネル、地域、企業に区分されます。タイプ別では、トリマー&シェーバー、ヘアドライヤー、ヘアストレート、ヘアカーラー、脱毛器、洗顔器、その他(多目的(スタイラー)、多目的(フェイスクリーナー)、フェイスマッサージャー、リッププランパーなど))に区分される。用途に基づき、市場は個人用と業務用に二分される。流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、専売店、オンライン、その他(ローカルショップ、直販など)に分類される。また、市場分析では、地域別の市場セグメンテーションを考案するために、地域別のセグメンテーションを研究しています。 会社概要 Koninklijke Philips N.V.、The Procter & Gamble Company、L'OREAL GROUP、Carol Cole Company, Inc.(NuFace)、Panasonic Corporation、Tria Beauty Inc、YA-MAN Ltd、Nu Skin Enterprises Inc、MTG Co, Ltd、FOREO ABは美容機器の市場をリードするグローバルプラットフォームの主要市場プレイヤーである。 レポートのスコープ 本レポートでは、世界の美容デバイスを以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向も含めて、以下のように詳述しています: - 美容機器の世界市場、タイプ別 o トリマー&シェーバー o ヘアードライヤー o ヘアドライヤー o ヘアストレートナー o ヘアドライヤー o ヘアカーラー o 脱毛器 o 洗顔器 o その他 - 美容機器の世界市場、用途別 o 個人 プロフェッショナル - 美容機器の世界市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o マルチブランドストア o 独占販売店 o オンライン o その他 - 美容デバイスの世界市場、地域別 - 北アメリカ 米国 カナダ メキシコ - 欧州 ロシア フランス イギリス イタリア スペイン - アジア・パシフィック 中国 インド 日本 インドネシア ベトナム - 中東・アフリカ サウジアラビア エジプト UAE トルコ - 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合他社の状況 企業プロファイル:世界の美容機器市場に進出している主要企業の詳細な分析。 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Frequency Of Purchase 4.5. Brand Satisfaction 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Customer Satisfaction 4.8. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Beauty Devices Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Trimmers & Shavers, Hair Dryers, Hair Straighteners, Hair Curlers, Epilators, Face Cleanser, and Others (Multipurpose (Styler), Multipurpose (Face Cleaner), Face Massager, Lip Plumper, etc.)) 5.2.2. By Application Market Share Analysis (Individual Vs. Professional) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Exclusive Stores, Online, Others (Local Shops, Direct Sales, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia -Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Share Analysis 5.3. Global Beauty Devices Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Application Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Asia-Pacific Beauty Devices Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. China Beauty Devices Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Japan Beauty Devices Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. India Beauty Devices Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.4. Indonesia Beauty Devices Market Outlook 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast 6.2.4.4.1.1. By Value 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast 6.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.5. Vietnam Beauty Devices Market Outlook 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast 6.2.4.5.1.1. By Value 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast 6.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.5.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. North America Beauty Devices Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. United States Beauty Devices Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Canada Beauty Devices Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Mexico Beauty Devices Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Europe Beauty Devices Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. Russia Beauty Devices Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Italy Beauty Devices Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. France Beauty Devices Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Spain Beauty Devices Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. United Kingdom Beauty Devices Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Beauty Devices Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Saudi Arabia Beauty Devices Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Egypt Beauty Devices Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Beauty Devices Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.4. Turkey Beauty Devices Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Beauty Devices Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Brazil Beauty Devices Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Argentina Beauty Devices Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Colombia Beauty Devices Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Increase in the number of product launches 11.1.2. Rising consumer expenditure on hair care products 11.1.3. Growing consumer awareness regarding skin related products 11.2. Challenges 11.2.1. High cost 11.2.2. Chemical based products causing issues 12. Impact of COVID-19 on Global Beauty Devices Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Growing the demand of multi-featured devices 13.2. Rising the number of e-commerce websites 13.3. Increasing the demand of LED light face masks 13.4. Growing consumer concerns towards hair related issues 13.5. Rising the demand of face cleaners 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Import & Export Analysis 15.1. Top 5 Exporting Countries 15.1.1. By Value 15.2. Top 5 Importing Countries 15.2.1. By Value 16. Porter’s Five Forces Model 16.1. Competitive Rivalry 16.2. Bargaining Power of Buyers 16.3. Bargaining Power of Suppliers 16.4. Threat of New Entrants 16.5. Threat of Substitutes 17. Competitive Landscape 17.1. Company Profiles 17.1.1. Koninklijke Philips N.V. 17.1.1.1. Company Details 17.1.1.2. Products & Services 17.1.1.3. Financials (As Reported) 17.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.1.1.5. Recent Developments 17.1.1.6. Key Management Personnel 17.1.2. The Procter & Gamble Company 17.1.2.1. Company Details 17.1.2.2. Products & Services 17.1.2.3. Financials (As Reported) 17.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.1.2.5. Recent Developments 17.1.2.6. Key Management Personnel 17.1.3. L'Oréal SA 17.1.3.1. Company Details 17.1.3.2. Products & Services 17.1.3.3. Financials (As Reported) 17.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.1.3.5. Recent Developments 17.1.3.6. Key Management Personnel 17.1.4. Carol Cole Company, Inc. (NuFace) 17.1.4.1. Company Details 17.1.4.2. Products & Services 17.1.4.3. Financials (As Reported) 17.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.1.4.5. Recent Developments 17.1.4.6. Key Management Personnel 17.1.5. Panasonic Corporation 17.1.5.1. Company Details 17.1.5.2. Products & Services 17.1.5.3. Financials (As Reported) 17.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.1.5.5. Recent Developments 17.1.5.6. Key Management Personnel 17.1.6. Tria Beauty, Inc. 17.1.6.1. Company Details 17.1.6.2. Products & Services 17.1.6.3. Financials (As Reported) 17.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.1.6.5. Recent Developments 17.1.6.6. Key Management Personnel 17.1.7. YA-MAN Ltd 17.1.7.1. Company Details 17.1.7.2. Products & Services 17.1.7.3. Financials (As Reported) 17.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.1.7.5. Recent Developments 17.1.7.6. Key Management Personnel 17.1.8. Nu Skin Enterprises Inc. 17.1.8.1. Company Details 17.1.8.2. Products & Services 17.1.8.3. Financials (As Reported) 17.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.1.8.5. Recent Developments 17.1.8.6. Key Management Personnel 17.1.9. MTG Co.,Ltd 17.1.9.1. Company Details 17.1.9.2. Products & Services 17.1.9.3. Financials (As Reported) 17.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.1.9.5. Recent Developments 17.1.9.6. Key Management Personnel 17.1.10. FOREO AB 17.1.10.1. Company Details 17.1.10.2. Products & Services 17.1.10.3. Financials (As Reported) 17.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.1.10.5. Recent Developments 17.1.10.6. Key Management Personnel 18. Strategic Recommendations/Action Plan 18.1. Key Focus Areas 18.2. Target Regions & Countries 18.3. Target Type 18.4. Target Distribution Channel 19. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートTechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |