リキッドメイクアップ市場 - 世界の産業規模、シェア、トレンド、機会、および予測、2018-2028F 種類別(ファンデーション、アイ製品、コンシーラー、リップ製品、その他(セッティングスプレー、フェイスセラムなど))、流通チャネル別(専門店、専売店、オンライン、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、その他(薬局、直販など))、エンドユーザー別(個人、ファッション・娯楽産業、サロン・パーラー)地域別、競争率別
世界のリキッドメイクアップ市場は、ビューティー&ウェルネス製品に対する消費者パターンの変化により牽引されています。同製品の市場拡大の背景には、女性の労働参加率の上昇と、世界のミレニアル世代における... もっと見る
サマリー世界のリキッドメイクアップ市場は、ビューティー&ウェルネス製品に対する消費者パターンの変化により牽引されています。同製品の市場拡大の背景には、女性の労働参加率の上昇と、世界のミレニアル世代における身体的外観感度の高まりがあります。ソーシャルメディアの影響や、若者を中心とした自撮りトレンドの高まりにより、化粧品であるフェイスプロダクトに対する消費者の関心が急増しています。また、メーカーの継続的な製品の進化や積極的なマーケティングも、市場の拡大を後押ししています。リキッドファンデーションは、パウダータイプに比べ、カバー力が高いのが特徴です。リキッドファンデーションのベースには、水とシリコンの混合物が使用されており、ユーザーは製品を均一に塗ることができるようになります。その利点と、美容液や化粧水との組み合わせが簡単なことから、お客様から大きな支持をいただいています。その結果、ファンデーションは他のリキッド化粧品よりも大きなマーケットシェアを獲得しています。 さらに、著名人がメイクアップラインを発売することも、市場の拡大に寄与しています。例えば、2020年、アメリカの歌手・女優であるセレーナ・ゴメスが、自身初のメイクアップライン "Rare Beauty "を発売しました。このメイクアップラインは、リキッドファンデーション、コンシーラー、リキッドブラッシュなどのリキッドフェイスメイク、リキッドアイシャドウ、マスカラなどのリキッドアイ製品で構成されています。 予想される期間中、男性消費者の間でメイクアップの人気が高まっていることから、リキッドメイクアップの市場は拡大すると予測されています。例えば、Fenty Beautyはファンデーションの新シリーズを発売し、カラーパレットを拡充しています。 メイクアップを使用する男性の市場規模は韓国が最も大きく、次いで米国となっています。韓国には2,500万人の男性しかいませんが、彼らは年間10億ドル以上の化粧品を使用しています。企業は、この傾向を認識しながら、この層に対するインクルーシビティを高める取り組みを行っています。例えば、Cビューティー(中国美容)ブランドとして知られるパーフェクトダイアリーは、2020年7月、体操ナショナルチームとの提携を発表し、初の男性向け美容グッズのラインを発表しました。同社は事業拡大の一環として、中国、韓国、英国で製品を紹介しました。 リキッドメイクアップ市場が拡大する背景には、高級化粧品市場の存在もあります。そして、ハラルコスメの市場が最も急速に拡大しているのは中東諸国です。高級化粧品メーカーは、これを市場の繁栄とさらなる拡大のチャンスと捉えているのかもしれません。 消費者の可処分所得水準の向上は、液体化粧品の需要を促進しています。特に、社会的関心に敏感な若年層では、ファンデーションカテゴリーが液体化粧品業界を支配しています。若年層は、Instagramでリールを作ったり、TikTokを作ったりする傾向が強まっているため、他のどの年齢層よりもメイクアップを多く使用しています。例えば、国連の推計によると、世界人口の16%にあたる12億人の若者が15歳から24歳の間にいると言われています。このため、リキッドメイクアップの市場は、予測期間中、より速い速度で成長すると予想されています。 Expat.comは、高級ハンドバッグ、高価な車、美容治療、美容製品のような虚栄心を含むいくつかの支出の統計を発表した。その結果、化粧品への年間支出額では、西ヨーロッパが7,480億米ドルで第1位であることがわかりました。2位は米国で6,630億ドル、3位は中国で6,610億ドルでした。 革新的な製品の導入が市場成長の原動力となる 多くの大企業が、市場で際立つためにユニークで新しいアイテムを開発しています。例えば、ディオールの「エアフラッシュファンデーション」は、エアロゾルで薄い霧状のカバー力を肌に吹き付け、ソフトフォーカス効果を一貫して演出します。この革新的な製品は、身支度に必要な時間を短縮することもできます。ミスト状にして顔にのせると、ファンデーションはほとんどなじませる必要がありません。そのカバー力の持続性から、お客さまはより多くの商品を購入されています。 ヴィーガン製品への消費者志向の高まりが市場成長を促進する さらに、ビーガン化粧品への関心が高まるにつれ、環境に配慮した有用な製品の市場も拡大しています。消費者が購入の際に持続可能性に基づいて判断し、オーガニック由来の成分を含む製品を受け入れるようになった結果、消費者の期待は大きく変化しています。例えば、The Lip Barからはメイクアップオプションが提供されています。モイスチャライザー、コンシーラー、チーク、アイパレットなど、すべての製品が100%ヴィーガンで、動物実験をしたことがありません。 化学物質の使用に対する消費者の懸念の高まりが市場成長を妨げる 防腐剤や顔料など、製品に使用されている化学物質と長時間接触すると、肌に害を及ぼす可能性があります。これは、爽快感、赤み、その他の望ましくない結果をもたらすアレルギー反応につながる可能性があります。このような危険な化合物は、時間とともに蓄積され、がんや皮膚炎を引き起こす可能性があり、正しく治療されないと致命的となることもあります。したがって、この製品のスキンケアへの有害な影響が、市場の成長を制限すると予測されています。 市場セグメンテーション 世界のリキッドメイクアップ市場は、タイプ、流通チャネル、エンドユーザー地域、競争環境などで細分化されています。タイプに基づくと、市場はさらにタイプ(ファンデーション、アイ製品、コンシーラー、リップ製品、その他(セッティングスプレー、フェイスセラムなど))に細分化される。流通チャネルに基づき;市場は専門店、専売店、オンライン、ハイパーマーケット&スーパーマーケット、その他(薬局、直販など)に区分される。エンドユーザー別では、個人、ファッション&エンターテインメント産業、サロン&パーラーに市場を分類しています。また、市場分析では、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカに分けられた地域区分も調査しています。 会社概要 株式会社資生堂、FENTY BEAUTY、Benefit Cosmetics LLC、Estée Lauder Inc、Dior、L'Oreal Paris、The Avon Company、KIKO USA, Inc (KIKO MILANO) 、HUDA BEAUTY。 e.l.f. Beauty, Incは世界の液体メークアップ市場における主要市場プレイヤーとして知られている。 レポートのスコープ 本レポートでは、リキッドメイクアップの世界市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています: - リキッドメークアップ市場、タイプ別 o ファンデーション o アイケア製品 o コンシーラー o リップ製品 o その他 - リキッドメイクアップ市場、流通チャネル別: o 専門店 o 独占販売店 オーオンライン o ハイパーマーケット&スーパーマーケット o その他 - リキッドメイクアップ市場、エンドユーザー別: 個人 o ファッション&エンターテインメント業界 o サロン&パーラー - リキッドメイクアップ市場、地域別: o 北米 米国 カナダ メキシコ オーヨーロッパ フランス ドイツ イギリス イタリア スペイン オランダ スイス o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア ニュージーランド タイ o 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ UAE カタール クウェート o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合の状況 企業プロファイルを掲載:世界のリキッドメイクアップ市場に存在する主要企業の詳細な分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用できます: 会社情報 - 追加市場プレイヤー(最大5名)の詳細分析およびプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Frequency of Purchase 4.5. Factors Influencing Purchase Decision 4.6. Brand Satisfaction 4.7. Customer Satisfaction 4.8. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Liquid Make-Up Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Foundation, Eye Products, Concealer, Lip Products, Others (Setting Spray, Face Serums, etc.)) 5.2.2. By Distribution Channel Share Analysis (Specialty Stores, Exclusive Stores, Online, Hypermarkets & Supermarkets, Others (Pharmacies, Direct Sales, etc.)) 5.2.3. By End User Market Share Analysis (Individual, Fashion & Entertainment Industry, Salons & Parlor) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia -Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Global Liquid Make-up Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Asia-Pacific Liquid Make-Up Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.4. By Country 6.2.4.1. China Liquid Make-Up Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.4.2. Japan Liquid Make-Up Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.4.3. India Liquid Make-Up Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.4.4. Australia Liquid Make-Up Market Outlook 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast 6.2.4.4.1.1. By Value 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast 6.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.4.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.4.5. New Zealand Liquid Make-Up Market Outlook 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast 6.2.4.5.1.1. By Value 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast 6.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.5.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.4.6. South Korea Liquid Make-Up Market Outlook 6.2.4.6.1. Market Size & Forecast 6.2.4.6.1.1. By Value 6.2.4.6.2. Market Share & Forecast 6.2.4.6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.6.2.3. By End User Market Share Analysis 6.2.4.7. Thailand Liquid Make-Up Market Outlook 6.2.4.7.1. Market Size & Forecast 6.2.4.7.1.1. By Value 6.2.4.7.2. Market Share & Forecast 6.2.4.7.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.7.2.3. By End User Market Share Analysis 7. North America Liquid Make-Up Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.4. By Country 7.2.4.1. United States Liquid Make-Up Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.4.2. Canada Liquid Make-Up Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By End User Market Share Analysis 7.2.4.3. Mexico Liquid Make-Up Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By End User Market Share Analysis 8. Europe Liquid Make-Up Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.4. By Country 8.2.4.1. United Kingdom Liquid Make-Up Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.4.2. Germany Liquid Make-Up Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.4.3. France Liquid Make-Up Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.4.4. Spain Liquid Make-Up Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.4.5. Italy Liquid Make-Up Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.4.6. Netherland Liquid Make-Up Market Outlook 8.2.4.6.1. Market Size & Forecast 8.2.4.6.1.1. By Value 8.2.4.6.2. Market Share & Forecast 8.2.4.6.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.6.2.3. By End User Market Share Analysis 8.2.4.7. Switzerland Liquid Make-Up Market Outlook 8.2.4.7.1. Market Size & Forecast 8.2.4.7.1.1. By Value 8.2.4.7.2. Market Share & Forecast 8.2.4.7.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.7.2.3. By End User Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Liquid Make-Up Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.3. By End User Market Share Analysis 9.2.4. By Country 9.2.4.1. Saudi Arabia Liquid Make-Up Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By End User Market Share Analysis 9.2.4.2. UAE Liquid Make-Up Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By End User Market Share Analysis 9.2.4.3. Qatar Liquid Make-Up Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By End User Market Share Analysis 9.2.4.4. Kuwait Liquid Make-Up Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value 9.2.4.4.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.4.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.4.4. By End User Market Share Analysis 9.2.4.5. South Africa Liquid Make-Up Market Outlook 9.2.4.5.1. Market Size & Forecast 9.2.4.5.1.1. By Value 9.2.4.5.2. Market Share & Forecast 9.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.5.2.3. By End User Market Share Analysis 10. South America Liquid Make-Up Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.3. By End User Market Share Analysis 10.2.4. By Country 10.2.4.1. Brazil Liquid Make-Up Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By End User Market Share Analysis 10.2.4.2. Argentina Liquid Make-Up Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By End User Market Share Analysis 10.2.4.3. Colombia Liquid Make-Up Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By End User Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Increasing Demand for Natural Products 11.1.2. Growing Population of men using make-up 11.1.3. Increasing demand in Middle Eastern Countries 11.2. Challenges 11.2.1. Skin Issues 11.2.2. Increased Competition 12. Impact of COVID-19 on Global Liquid Make-Up Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Innovative Technology 13.2. Change in Consumer Behaviour 13.3. Growing Consumption of foundation 13.4. Increasing demand from eye products 13.5. Growing presence of luxury brands 14. Import & Export Analysis 14.1. Top 5 Exporting Countries 14.1.1. By Value 14.2. Top 5 Importing Countries 14.2.1. By Value 15. Porter’s Five Forces Model 15.1. Competitive Rivalry 15.2. Bargaining Power of Buyers 15.3. Bargaining Power of Suppliers 15.4. Threat of New Entrants 15.5. Threat of Substitutes 16. Competitive Landscape 16.1. Competitive Outlook 16.2. Company Profiles 16.2.1. Shiseido Co., Ltd. 16.2.1.1. Company Details 16.2.1.2. Products & Services 16.2.1.3. Financial (As Reported) 16.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.1.5. Recent Development 16.2.1.6. Key Management Personnel 16.2.2. Kendo Holdings, Inc. 16.2.2.1. Company Details 16.2.2.2. Products & Services 16.2.2.3. Financial (As Reported) 16.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.2.5. Recent Development 16.2.2.6. Key Management Personnel 16.2.3. Benefit Cosmetics LLC 16.2.3.1. Company Details 16.2.3.2. Products & Services 16.2.3.3. Financial (As Reported) 16.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.3.5. Recent Development 16.2.3.6. Key Management Personnel 16.2.4. Estée Lauder Inc. 16.2.4.1. Company Details 16.2.4.2. Products & Services 16.2.4.3. Financial (As Reported) 16.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.4.5. Recent Development 16.2.4.6. Key Management Personnel 16.2.5. Christian Dior Couture SA 16.2.5.1. Company Details 16.2.5.2. Products & Services 16.2.5.3. Financial (As Reported) 16.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.5.5. Recent Development 16.2.5.6. Key Management Personnel 16.2.6. L’Oréal SA 16.2.6.1. Company Details 16.2.6.2. Products & Services 16.2.6.3. Financial (As Reported) 16.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.6.5. Recent Development 16.2.6.6. Key Management Personnel 16.2.7. Avon Products, Inc. 16.2.7.1. Company Details 16.2.7.2. Products & Services 16.2.7.3. Financial (As Reported) 16.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.7.5. Recent Development 16.2.7.6. Key Management Personnel 16.2.8. KIKO USA, Inc. (KIKO MILANO) 16.2.8.1. Company Details 16.2.8.2. Products & Services 16.2.8.3. Financial (As Reported) 16.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.8.5. Recent Development 16.2.8.6. Key Management Personnel 16.2.9. HB USA Holdings, Inc. 16.2.9.1. Company Details 16.2.9.2. Products & Services 16.2.9.3. Financial (As Reported) 16.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.9.5. Recent Development 16.2.9.6. Key Management Personnel 16.2.10. e.l.f. Beauty, Inc 16.2.10.1. Company Details 16.2.10.2. Products & Services 16.2.10.3. Financial (As Reported) 16.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.10.5. Recent Development 16.2.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Regions & Countries 17.3. Target Type 17.4. Target End User 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|