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浄水器市場(技術:技術:逆浸透膜(RO)浄水器、紫外線(UV)浄水器、重力式浄水器、その他;タイプ:アンダーシンクフィルター、カウンタートップ、ピッチャーフィルター、その他) - 世界の産業分析、市場規模、シェア、成長動向、予測アンダーシンクフィルター、カウンタートップ、ピッチャーフィルター、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Water Purifier Market (Technology: Reverse Osmosis (RO) Purifier, Ultraviolet (UV) Purifier, Gravity Purifier, and Others; and Type: Under-sink Filters, Countertops, Pitcher Filters, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

浄水器市場 - レポートの範囲 TMRの浄水器の世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年7月15日 US$5,795
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300 英語

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サマリー

浄水器市場 - レポートの範囲
TMRの浄水器の世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の浄水器市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の浄水器市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、浄水器市場を理解するために主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の浄水器市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の浄水器市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の浄水器市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートは世界の浄水器市場の競争状況について掘り下げています。世界の浄水器市場で事業を展開する主要企業が特定され、それぞれの企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の浄水器市場のプレーヤーの属性です。

浄水器の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中に浄水器が全地域で生み出した売上/収益は?
- 浄水器の世界市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

浄水器市場 - 調査目的と調査アプローチ
浄水器の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の浄水器市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の浄水器市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場セグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.供給サイド
5.2.2.需要サイド
5.3.主な市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.技術分析
5.8.主な規制と規格
5.9.浄水器の世界市場分析と予測、2020~2034年
5.9.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.9.2.市場数量予測(千台)
6.浄水器の世界市場:技術別分析と予測
6.1.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020-2034年
6.1.1.逆浸透(RO)浄水器
6.1.2.紫外線(UV)浄水器
6.1.3.重力式浄水器
6.1.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
6.2.技術別増加機会
7.浄水器の世界市場分析と予測:タイプ別
7.1.浄水器市場(百万米ドル、千台)、タイプ別、2020-2034年
7.1.1.アンダーシンクフィルター
7.1.2.カウンタートップ
7.1.3.ピッチャーフィルター
7.1.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
7.2.増加機会(タイプ別
8.浄水器の世界市場分析・予測:ストレージ別
8.1.浄水器市場(百万米ドル、千台)、ストレージ別、2020-2034年
8.1.1.ストレージ別
8.1.1.1.5リットル以下
8.1.1.2.6リットル~10リットル
8.1.1.3.11リットル~15リットル
8.1.1.4.15リットル以上
8.1.2.貯蔵なし
8.2.貯蔵による増加機会
9.浄水器の世界市場分析と予測:タイプ別
9.1.浄水器市場(百万米ドル、千台):タイプ別、2020年~2034年
9.1.1.電気式
9.1.2.非電気式
9.2.タイプ別増加機会
10.浄水器の世界市場分析と予測:携帯性別
10.1.浄水器市場(百万米ドル、千台)、携帯性別、2020-2034年
10.1.1.非携帯型
10.1.2.携帯型
10.2.ポータビリティ別の増加機会
11.浄水器の世界市場分析と予測:最終用途別
11.1.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020年~2034年
11.1.1.住宅用
11.1.2.商業用
11.1.2.1.ホテル、レストラン
11.1.2.2.企業オフィス
11.1.2.3.教育機関
11.1.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
11.1.3.産業用
11.2.増加機会(最終用途別
12.浄水器の世界市場分析と予測:販売チャネル別
12.1.浄水器市場(百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020-2034年
12.1.1.B2B
12.1.2.B2C
12.1.2.1.オンライン
12.1.2.1.1.Eコマースサイト
12.1.2.1.2.自社サイト
12.1.2.2.オフライン
12.1.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
12.1.2.2.2.専門店
12.1.2.2.3.コンビニエンスストア
12.1.2.2.4.その他小売店
12.2.販売チャネル別の増加機会
13.浄水器の世界市場分析と予測:地域別
13.1.浄水器市場(百万米ドル、千台)、地域別、2020-2034年
13.1.1.北米
13.1.2.欧州
13.1.3.アジア太平洋
13.1.4.中東・アフリカ
13.1.5.南米
13.2.地域別増加機会
14.北米浄水器市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.3.1.供給サイド
14.3.2.需要サイド
14.4.市場シェア分析 (%)
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020~2034年
14.7.1.逆浸透(RO)浄水器
14.7.2.紫外線(UV)浄水器
14.7.3.重力式浄水器
14.7.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
14.8.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
14.8.1.アンダーシンク型フィルター
14.8.2.カウンタートップ
14.8.3.ピッチャーフィルター
14.8.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
14.9.浄水器市場(百万米ドル、千台):保管庫別、2020~2034年
14.9.1.ストレージ付き
14.9.1.1.5リットル以下
14.9.1.2.6リットル以上10リットル未満
14.9.1.3.11リットル~15リットル
14.9.1.4.15リットル以上
14.9.2.貯蔵なし
14.10.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
14.10.1.電気式
14.10.2.非電気式
14.11.浄水器市場(携帯性別、百万米ドル、千台)、2020~2034年
14.11.1.非携帯型
14.11.2.携帯型
14.12.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020~2034年
14.12.1.住宅用
14.12.2.商業用
14.12.2.1.ホテルおよびレストラン
14.12.2.2.企業オフィス
14.12.2.3.教育機関
14.12.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
14.12.3.産業用
14.13.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020〜2034年予測
14.13.1.B2B
14.13.2.B2C
14.13.2.1.オンライン
14.13.2.1.1.Eコマースサイト
14.13.2.1.2.自社サイト
14.13.2.2.オフライン
14.13.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.13.2.2.2.専門店
14.13.2.2.3.コンビニエンスストア
14.13.2.2.4.その他の小売店
14.14.浄水器市場(百万米ドルおよび千台)の国別予測、2020〜2034年
14.14.1.米国
14.14.2.カナダ
14.14.3.その他の北米地域
14.15.事業機会の増加分析
15.欧州浄水器市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.3.1.供給サイド
15.3.2.需要サイド
15.4.市場シェア分析 (%)
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020~2034年
15.7.1.逆浸透(RO)浄水器
15.7.2.紫外線(UV)浄水器
15.7.3.重力式浄水器
15.7.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
15.8.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
15.8.1.アンダーシンクフィルター
15.8.2.カウンタートップ
15.8.3.ピッチャーフィルター
15.8.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
15.9.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):保管庫別、2020~2034年
15.9.1.ストレージあり
15.9.1.1.5リットル以下
15.9.1.2.6リットル以上10リットル未満
15.9.1.3.11リットル~15リットル
15.9.1.4.15リットル以上
15.9.2.貯蔵なし
15.10.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
15.10.1.電気式
15.10.2.非電気式
15.11.浄水器市場(携帯性別、百万米ドル、千台)、2020~2034年
15.11.1.非携帯型
15.11.2.携帯型
15.12.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020~2034年
15.12.1.住宅用
15.12.2.商業用
15.12.2.1.ホテルおよびレストラン
15.12.2.2.企業オフィス
15.12.2.3.教育機関
15.12.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
15.12.3.産業用
15.13.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020〜2034年予測
15.13.1.B2B
15.13.2.B2C
15.13.2.1.オンライン
15.13.2.1.1.Eコマースサイト
15.13.2.1.2.自社サイト
15.13.2.2.オフライン
15.13.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
15.13.2.2.2.専門店
15.13.2.2.3.コンビニエンスストア
15.13.2.2.4.その他の小売店
15.14.浄水器市場(百万米ドルおよび千台)の国別予測、2020〜2034年
15.14.1.英国
15.14.2.ドイツ
15.14.3.フランス
15.14.4.イタリア
15.14.5.スペイン
15.14.6.オランダ
15.14.7.その他のヨーロッパ
15.15.事業機会の増加分析
16.アジア太平洋地域の浄水器市場の分析と予測
16.1.地域別スナップショット
16.2.人口統計概要
16.3.主要トレンド分析
16.3.1.供給サイド
16.3.2.需要サイド
16.4.市場シェア分析 (%)
16.5.消費者の購買行動分析
16.6.価格分析
16.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
16.7.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020~2034年
16.7.1.逆浸透(RO)浄水器
16.7.2.紫外線(UV)浄水器
16.7.3.重力式浄水器
16.7.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
16.8.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
16.8.1.アンダーシンク型フィルター
16.8.2.カウンタートップ
16.8.3.ピッチャーフィルター
16.8.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
16.9.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):保管庫別、2020~2034年
16.9.1.ストレージあり
16.9.1.1.5リットル以下
16.9.1.2.6リットル以上10リットル未満
16.9.1.3.11リットル~15リットル
16.9.1.4.15リットル以上
16.9.2.貯蔵なし
16.10.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
16.10.1.電気式
16.10.2.非電気式
16.11.浄水器市場(携帯性別、百万米ドル、千台)、2020~2034年
16.11.1.非携帯型
16.11.2.携帯型
16.12.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020~2034年
16.12.1.住宅用
16.12.2.商業用
16.12.2.1.ホテルおよびレストラン
16.12.2.2.企業オフィス
16.12.2.3.教育機関
16.12.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
16.12.3.産業用
16.13.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020〜2034年予測
16.13.1.B2B
16.13.2.B2C
16.13.2.1.オンライン
16.13.2.1.1.Eコマースサイト
16.13.2.1.2.自社サイト
16.13.2.2.オフライン
16.13.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
16.13.2.2.2.専門店
16.13.2.2.3.コンビニエンスストア
16.13.2.2.4.その他の小売店
16.14.浄水器市場(百万米ドルおよび千台)の国別予測、2020〜2034年
16.14.1.中国
16.14.2.インド
16.14.3.日本
16.14.4.オーストラリア
16.14.5.ASEAN
16.14.6.韓国
16.14.7.その他のアジア太平洋地域
16.15.機会増の分析
17.中東・アフリカ浄水器市場の分析と予測
17.1.地域別スナップショット
17.2.人口統計概要
17.3.主要トレンド分析
17.3.1.供給サイド
17.3.2.需要サイド
17.4.市場シェア分析 (%)
17.5.消費者の購買行動分析
17.6.価格分析
17.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
17.7.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020~2034年
17.7.1.逆浸透(RO)浄水器
17.7.2.紫外線(UV)浄水器
17.7.3.重力式浄水器
17.7.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
17.8.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
17.8.1.アンダーシンクフィルター
17.8.2.カウンタートップ
17.8.3.ピッチャーフィルター
17.8.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
17.9.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):保管庫別、2020~2034年
17.9.1.ストレージあり
17.9.1.1.5リットル以下
17.9.1.2.6リットル以上10リットル未満
17.9.1.3.11リットル~15リットル
17.9.1.4.15リットル以上
17.9.2.貯蔵なし
17.10.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
17.10.1.電気式
17.10.2.非電気式
17.11.浄水器市場(携帯性別、百万米ドル、千台)、2020~2034年
17.11.1.非携帯型
17.11.2.携帯型
17.12.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020~2034年
17.12.1.住宅用
17.12.2.商業用
17.12.2.1.ホテルおよびレストラン
17.12.2.2.企業オフィス
17.12.2.3.教育機関
17.12.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
17.12.3.産業用
17.13.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020〜2034年予測
17.13.1.B2B
17.13.2.B2C
17.13.2.1.オンライン
17.13.2.1.1.Eコマースサイト
17.13.2.1.2.自社サイト
17.13.2.2.オフライン
17.13.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
17.13.2.2.2.専門店
17.13.2.2.3.コンビニエンスストア
17.13.2.2.4.その他の小売店
17.14.浄水器市場(百万米ドルおよび千台)の国別予測、2020〜2034年
17.14.1.アラブ首長国連邦
17.14.2.サウジアラビア
17.14.3.カタール
17.14.4.クウェート
17.14.5.南アフリカ
17.14.6.ナイジェリア
17.14.7.その他の中東・アフリカ
17.15.事業機会の増加分析
18.南米の浄水器市場の分析と予測
18.1.地域別スナップショット
18.2.人口統計概要
18.3.主要トレンド分析
18.3.1.供給サイド
18.3.2.需要サイド
18.4.市場シェア分析 (%)
18.5.消費者の購買行動分析
18.6.価格分析
18.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
18.7.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020~2034年
18.7.1.逆浸透(RO)浄水器
18.7.2.紫外線(UV)浄水器
18.7.3.重力式浄水器
18.7.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
18.8.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
18.8.1.アンダーシンクフィルター
18.8.2.カウンタートップ
18.8.3.ピッチャーフィルター
18.8.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
18.9.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):保管庫別、2020~2034年
18.9.1.ストレージあり
18.9.1.1.5リットル以下
18.9.1.2.6リットル以上10リットル未満
18.9.1.3.11リットル~15リットル
18.9.1.4.15リットル以上
18.9.2.貯蔵なし
18.10.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
18.10.1.電気式
18.10.2.非電気式
18.11.浄水器市場(携帯性別、百万米ドル、千台)、2020~2034年
18.11.1.非携帯型
18.11.2.携帯型
18.12.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020~2034年
18.12.1.住宅用
18.12.2.商業用
18.12.2.1.ホテルおよびレストラン
18.12.2.2.企業オフィス
18.12.2.3.教育機関
18.12.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
18.12.3.産業用
18.13.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020〜2034年予測
18.13.1.B2B
18.13.2.B2C
18.13.2.1.オンライン
18.13.2.1.1.Eコマースサイト
18.13.2.1.2.自社サイト
18.13.2.2.オフライン
18.13.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
18.13.2.2.2.専門店
18.13.2.2.3.コンビニエンスストア
18.13.2.2.4.その他の小売店
18.14.浄水器市場(百万米ドルおよび千台)の国別予測、2020〜2034年
18.14.1.ブラジル
18.14.2.アルゼンチン
18.14.3.その他の南米地域
18.15.事業機会の増加分析
19.競争環境
19.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
19.2.市場収益シェア分析(%), (2023)
19.3.企業プロフィール
19.3.1.A.O.スミス・コーポレーション
19.3.1.1.会社概要
19.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.1.3.製品ポートフォリオ
19.3.1.4.主要財務データ
19.3.1.5.戦略と事業概要
19.3.2.エンジェル・インターナショナル
19.3.2.1.会社概要
19.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.2.3.製品ポートフォリオ
19.3.2.4.主要財務
19.3.2.5.戦略と事業概要
19.3.3.BRITA SE
19.3.3.1.会社概要
19.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.3.3.製品ポートフォリオ
19.3.3.4.主要財務状況
19.3.3.5.戦略と事業概要
19.3.4.株式会社コーウェイ
19.3.4.1.会社概要
19.3.4.2.販売地域
19.3.4.3.製品ポートフォリオ
19.3.4.4.主要財務データ
19.3.4.5.戦略と事業概要
19.3.5.カリガン・インターナショナル
19.3.5.1.会社概要
19.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.5.3.製品ポートフォリオ
19.3.5.4.主要財務データ
19.3.5.5.戦略と事業概要
19.3.6.ユリカ・フォーブス
19.3.6.1.会社概要
19.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.6.3.製品ポートフォリオ
19.3.6.4.主要財務データ
19.3.6.5.戦略と事業概要
19.3.7.ケントROシステムズ
19.3.7.1.会社概要
19.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.7.3.製品ポートフォリオ
19.3.7.4.主要財務状況
19.3.7.5.戦略と事業概要
19.3.8.LGエレクトロニクス
19.3.8.1.会社概要
19.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.8.3.製品ポートフォリオ
19.3.8.4.主要財務
19.3.8.5.戦略と事業概要
19.3.9.LIFESTRAW SARL
19.3.9.1.会社概要
19.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.9.3.製品ポートフォリオ
19.3.9.4.主要財務データ
19.3.9.5.戦略と事業概要
19.3.10.ラックス・ロイヤル(タイランド)社
19.3.10.1.会社概要
19.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.10.3.製品ポートフォリオ
19.3.10.4.主要財務データ
19.3.10.5.戦略と事業概要
19.3.11.ミデアグループ
19.3.11.1.会社概要
19.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.11.3.製品ポートフォリオ
19.3.11.4.主要財務データ
19.3.11.5.戦略と事業概要
19.3.12.パナソニック株式会社
19.3.12.1.会社概要
19.3.12.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.12.3.製品ポートフォリオ
19.3.12.4.主要財務データ
19.3.12.5.戦略と事業概要
19.3.13.ワールプール・コーポレーション
19.3.13.1.会社概要
19.3.13.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.13.3.製品ポートフォリオ
19.3.13.4.主要財務データ
19.3.13.5.戦略と事業概要
19.3.14.三菱化学クリンスイ株式会社
19.3.14.1.会社概要
19.3.14.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.14.3.製品ポートフォリオ
19.3.14.4.主要財務状況
19.3.14.5.戦略と事業概要
19.3.15.ユニリーバ・ピュアリット(ヒンドスタン・ユニリーバ・リミテッド)
19.3.15.1.会社概要
19.3.15.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.15.3.製品ポートフォリオ
19.3.15.4.主要財務データ
19.3.15.5.戦略と事業概要
19.3.16.その他の主要プレーヤー
19.3.16.1.会社概要
19.3.16.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.16.3.製品ポートフォリオ
19.3.16.4.主要財務データ
19.3.16.5.戦略と事業概要
20.市場参入戦略

 

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Summary

Water Purifier Market – Scope of Report
TMR’s report on the global water purifier market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global water purifier market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global water purifier market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the water purifier market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global water purifier market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global water purifier market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global water purifier market.

The report delves into the competitive landscape of the global water purifier market. Key players operating in the global water purifier market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global water purifier market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global water purifier Market Report
• What is the sales/revenue generated by water purifier across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global water purifier market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Water Purifier Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global water purifier market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global water purifier market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global water purifier market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definitions and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Supply Side
5.2.2. Demand Side
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Technological Analysis
5.8. Key Regulations and Standards
5.9. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.9.1. Market Value Projections (US$ Mn)
5.9.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Water Purifier Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Technology
6.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034
6.1.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier
6.1.2. Ultraviolet(UV) Purifier
6.1.3. Gravity Purifier
6.1.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment Filter, Activated Carbon, etc.)
6.2. Incremental Opportunity, by Technology
7. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Type
7.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
7.1.1. Under-sink Filters
7.1.2. Countertops
7.1.3. Pitcher Filters
7.1.4. Others (Shower Filter, Faucet Filters, etc.)
7.2. Incremental Opportunity, by Type
8. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Storage
8.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034
8.1.1. With Storage
8.1.1.1. Below 5 Liters
8.1.1.2. 6 liters - 10 liters
8.1.1.3. 11 liters - 15 liters
8.1.1.4. Above 15 liters
8.1.2. Without Storage
8.2. Incremental Opportunity, by Storage
9. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Type
9.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
9.1.1. Electrical
9.1.2. Non-Electrical
9.2. Incremental Opportunity, by Type
10. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Portability
10.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034
10.1.1. Non-Portable
10.1.2. Portable
10.2. Incremental Opportunity, by Portability
11. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by End-use
11.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034
11.1.1. Residential
11.1.2. Commercial
11.1.2.1. Hotels and Restaurants
11.1.2.2. Corporate Offices
11.1.2.3. Educational Institutes
11.1.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.)
11.1.3. Industrial
11.2. Incremental Opportunity, by End-use
12. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Sales Channel
12.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Sales Channel, 2020-2034
12.1.1. B2B
12.1.2. B2C
12.1.2.1. Online
12.1.2.1.1. E-commerce Websites
12.1.2.1.2. Company-owned Websites
12.1.2.2. Offline
12.1.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
12.1.2.2.2. Specialty Stores
12.1.2.2.3. Convenience Stores
12.1.2.2.4. Other Retail Stores
12.2. Incremental Opportunity, by Sales Channel
13. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Region
13.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Region, 2020-2034
13.1.1. North America
13.1.2. Europe
13.1.3. Asia Pacific
13.1.4. Middle East & Africa
13.1.5. South America
13.2. Incremental Opportunity, by Region
14. North America Water Purifier Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Key Trend Analysis
14.3.1. Supply Side
14.3.2. Demand Side
14.4. Market Share Analysis (%)
14.5. Consumer Buying Behavior Analysis
14.6. Pricing Analysis
14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
14.7. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034
14.7.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier
14.7.2. Ultraviolet(UV) Purifier
14.7.3. Gravity Purifier
14.7.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment Filter, Activated Carbon, etc.)
14.8. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
14.8.1. Under-sink Filters
14.8.2. Countertops
14.8.3. Pitcher Filters
14.8.4. Others (Shower Filter, Faucet Filters, etc.)
14.9. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034
14.9.1. With Storage
14.9.1.1. Below 5 Liters
14.9.1.2. 6 liters - 10 liters
14.9.1.3. 11 liters - 15 liters
14.9.1.4. Above 15 liters
14.9.2. Without Storage
14.10. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
14.10.1. Electrical
14.10.2. Non-Electrical
14.11. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034
14.11.1. Non-Portable
14.11.2. Portable
14.12. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034
14.12.1. Residential
14.12.2. Commercial
14.12.2.1. Hotels and Restaurants
14.12.2.2. Corporate Offices
14.12.2.3. Educational Institutes
14.12.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.)
14.12.3. Industrial
14.13. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Sales Channel, 2020-2034
14.13.1. B2B
14.13.2. B2C
14.13.2.1. Online
14.13.2.1.1. E-commerce Websites
14.13.2.1.2. Company-owned Websites
14.13.2.2. Offline
14.13.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
14.13.2.2.2. Specialty Stores
14.13.2.2.3. Convenience Stores
14.13.2.2.4. Other Retail Stores
14.14. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020-2034
14.14.1. U.S.
14.14.2. Canada
14.14.3. Rest of North America
14.15. Incremental Opportunity Analysis
15. Europe Water Purifier Market Analysis and Forecast
15.1. Regional Snapshot
15.2. Demographic Overview
15.3. Key Trend Analysis
15.3.1. Supply Side
15.3.2. Demand Side
15.4. Market Share Analysis (%)
15.5. Consumer Buying Behavior Analysis
15.6. Pricing Analysis
15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
15.7. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034
15.7.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier
15.7.2. Ultraviolet(UV) Purifier
15.7.3. Gravity Purifier
15.7.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment filter, Activated Carbon, etc.)
15.8. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
15.8.1. Under-sink Filters
15.8.2. Countertops
15.8.3. Pitcher Filters
15.8.4. Others (Shower filter, Faucet Filters, etc.)
15.9. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034
15.9.1. With Storage
15.9.1.1. Below 5 Liters
15.9.1.2. 6 liters - 10 liters
15.9.1.3. 11 liters - 15 liters
15.9.1.4. Above 15 liters
15.9.2. Without Storage
15.10. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
15.10.1. Electrical
15.10.2. Non-Electrical
15.11. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034
15.11.1. Non-Portable
15.11.2. Portable
15.12. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034
15.12.1. Residential
15.12.2. Commercial
15.12.2.1. Hotels and Restaurants
15.12.2.2. Corporate Offices
15.12.2.3. Educational Institutes
15.12.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.)
15.12.3. Industrial
15.13. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Sales Channel, 2020-2034
15.13.1. B2B
15.13.2. B2C
15.13.2.1. Online
15.13.2.1.1. E-commerce Websites
15.13.2.1.2. Company-owned Websites
15.13.2.2. Offline
15.13.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
15.13.2.2.2. Specialty Stores
15.13.2.2.3. Convenience Stores
15.13.2.2.4. Other Retail Stores
15.14. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020-2034
15.14.1. U.K.
15.14.2. Germany
15.14.3. France
15.14.4. Italy
15.14.5. Spain
15.14.6. The Netherlands
15.14.7. Rest of Europe
15.15. Incremental Opportunity Analysis
16. Asia Pacific Water Purifier Market Analysis and Forecast
16.1. Regional Snapshot
16.2. Demographic Overview
16.3. Key Trend Analysis
16.3.1. Supply Side
16.3.2. Demand Side
16.4. Market Share Analysis (%)
16.5. Consumer Buying Behavior Analysis
16.6. Pricing Analysis
16.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
16.7. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034
16.7.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier
16.7.2. Ultraviolet(UV) Purifier
16.7.3. Gravity Purifier
16.7.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment filter, Activated Carbon, etc.)
16.8. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
16.8.1. Under-sink Filters
16.8.2. Countertops
16.8.3. Pitcher Filters
16.8.4. Others (Shower filter, Faucet Filters, etc.)
16.9. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034
16.9.1. With Storage
16.9.1.1. Below 5 Liters
16.9.1.2. 6 liters - 10 liters
16.9.1.3. 11 liters - 15 liters
16.9.1.4. Above 15 liters
16.9.2. Without Storage
16.10. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
16.10.1. Electrical
16.10.2. Non-Electrical
16.11. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034
16.11.1. Non-Portable
16.11.2. Portable
16.12. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034
16.12.1. Residential
16.12.2. Commercial
16.12.2.1. Hotels and Restaurants
16.12.2.2. Corporate Offices
16.12.2.3. Educational Institutes
16.12.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.)
16.12.3. Industrial
16.13. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Sales Channel, 2020-2034
16.13.1. B2B
16.13.2. B2C
16.13.2.1. Online
16.13.2.1.1. E-commerce Websites
16.13.2.1.2. Company-owned Websites
16.13.2.2. Offline
16.13.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
16.13.2.2.2. Specialty Stores
16.13.2.2.3. Convenience Stores
16.13.2.2.4. Other Retail Stores
16.14. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020-2034
16.14.1. China
16.14.2. India
16.14.3. Japan
16.14.4. Australia
16.14.5. ASEAN
16.14.6. South Korea
16.14.7. Rest of Asia Pacific
16.15. Incremental Opportunity Analysis
17. Middle East & Africa Water Purifier Market Analysis and Forecast
17.1. Regional Snapshot
17.2. Demographic Overview
17.3. Key Trend Analysis
17.3.1. Supply Side
17.3.2. Demand Side
17.4. Market Share Analysis (%)
17.5. Consumer Buying Behavior Analysis
17.6. Pricing Analysis
17.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
17.7. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034
17.7.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier
17.7.2. Ultraviolet(UV) Purifier
17.7.3. Gravity Purifier
17.7.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment filter, Activated Carbon, etc.)
17.8. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
17.8.1. Under-sink Filters
17.8.2. Countertops
17.8.3. Pitcher Filters
17.8.4. Others (Shower filter, Faucet Filters, etc.)
17.9. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034
17.9.1. With Storage
17.9.1.1. Below 5 Liters
17.9.1.2. 6 liters - 10 liters
17.9.1.3. 11 liters - 15 liters
17.9.1.4. Above 15 liters
17.9.2. Without Storage
17.10. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
17.10.1. Electrical
17.10.2. Non-Electrical
17.11. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034
17.11.1. Non-Portable
17.11.2. Portable
17.12. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034
17.12.1. Residential
17.12.2. Commercial
17.12.2.1. Hotels and Restaurants
17.12.2.2. Corporate Offices
17.12.2.3. Educational Institutes
17.12.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.)
17.12.3. Industrial
17.13. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Sales Channel, 2020-2034
17.13.1. B2B
17.13.2. B2C
17.13.2.1. Online
17.13.2.1.1. E-commerce Websites
17.13.2.1.2. Company-owned Websites
17.13.2.2. Offline
17.13.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
17.13.2.2.2. Specialty Stores
17.13.2.2.3. Convenience Stores
17.13.2.2.4. Other Retail Stores
17.14. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020-2034
17.14.1. UAE
17.14.2. Saudi Arabia
17.14.3. Qatar
17.14.4. Kuwait
17.14.5. South Africa
17.14.6. Nigeria
17.14.7. Rest of Middle East & Africa
17.15. Incremental Opportunity Analysis
18. South America Water Purifier Market Analysis and Forecast
18.1. Regional Snapshot
18.2. Demographic Overview
18.3. Key Trend Analysis
18.3.1. Supply Side
18.3.2. Demand Side
18.4. Market Share Analysis (%)
18.5. Consumer Buying Behavior Analysis
18.6. Pricing Analysis
18.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
18.7. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034
18.7.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier
18.7.2. Ultraviolet(UV) Purifier
18.7.3. Gravity Purifier
18.7.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment filter, Activated Carbon, etc.)
18.8. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
18.8.1. Under-sink Filters
18.8.2. Countertops
18.8.3. Pitcher Filters
18.8.4. Others (Shower filter, Faucet Filters, etc.)
18.9. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034
18.9.1. With Storage
18.9.1.1. Below 5 Liters
18.9.1.2. 6 liters - 10 liters
18.9.1.3. 11 liters - 15 liters
18.9.1.4. Above 15 liters
18.9.2. Without Storage
18.10. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034
18.10.1. Electrical
18.10.2. Non-Electrical
18.11. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034
18.11.1. Non-Portable
18.11.2. Portable
18.12. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034
18.12.1. Residential
18.12.2. Commercial
18.12.2.1. Hotels and Restaurants
18.12.2.2. Corporate Offices
18.12.2.3. Educational Institutes
18.12.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.)
18.12.3. Industrial
18.13. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Sales Channel, 2020-2034
18.13.1. B2B
18.13.2. B2C
18.13.2.1. Online
18.13.2.1.1. E-commerce Websites
18.13.2.1.2. Company-owned Websites
18.13.2.2. Offline
18.13.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
18.13.2.2.2. Specialty Stores
18.13.2.2.3. Convenience Stores
18.13.2.2.4. Other Retail Stores
18.14. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020-2034
18.14.1. Brazil
18.14.2. Argentina
18.14.3. Rest of South America
18.15. Incremental Opportunity Analysis
19. Competition Landscape
19.1. Market Player - Competition Dashboard
19.2. Market Revenue Share Analysis (%), (2023)
19.3. Company Profiles
19.3.1. A. O. Smith Corporation
19.3.1.1. Company Overview
19.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.1.3. Product Portfolio
19.3.1.4. Key Financials
19.3.1.5. Strategy & Business Overview
19.3.2. Angel International (H.K.)
19.3.2.1. Company Overview
19.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.2.3. Product Portfolio
19.3.2.4. Key Financials
19.3.2.5. Strategy & Business Overview
19.3.3. BRITA SE
19.3.3.1. Company Overview
19.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.3.3. Product Portfolio
19.3.3.4. Key Financials
19.3.3.5. Strategy & Business Overview
19.3.4. Coway Co Ltd.
19.3.4.1. Company Overview
19.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.4.3. Product Portfolio
19.3.4.4. Key Financials
19.3.4.5. Strategy & Business Overview
19.3.5. Culligan International
19.3.5.1. Company Overview
19.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.5.3. Product Portfolio
19.3.5.4. Key Financials
19.3.5.5. Strategy & Business Overview
19.3.6. Eureka Forbes Ltd.
19.3.6.1. Company Overview
19.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.6.3. Product Portfolio
19.3.6.4. Key Financials
19.3.6.5. Strategy & Business Overview
19.3.7. Kent RO Systems Ltd.
19.3.7.1. Company Overview
19.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.7.3. Product Portfolio
19.3.7.4. Key Financials
19.3.7.5. Strategy & Business Overview
19.3.8. LG Electronics Inc.
19.3.8.1. Company Overview
19.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.8.3. Product Portfolio
19.3.8.4. Key Financials
19.3.8.5. Strategy & Business Overview
19.3.9. LIFESTRAW SARL
19.3.9.1. Company Overview
19.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.9.3. Product Portfolio
19.3.9.4. Key Financials
19.3.9.5. Strategy & Business Overview
19.3.10. Lux Royal (Thailand) Co., Ltd.
19.3.10.1. Company Overview
19.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.10.3. Product Portfolio
19.3.10.4. Key Financials
19.3.10.5. Strategy & Business Overview
19.3.11. Midea Group
19.3.11.1. Company Overview
19.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.11.3. Product Portfolio
19.3.11.4. Key Financials
19.3.11.5. Strategy & Business Overview
19.3.12. Panasonic Corporation
19.3.12.1. Company Overview
19.3.12.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.12.3. Product Portfolio
19.3.12.4. Key Financials
19.3.12.5. Strategy & Business Overview
19.3.13. Whirlpool Corporation
19.3.13.1. Company Overview
19.3.13.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.13.3. Product Portfolio
19.3.13.4. Key Financials
19.3.13.5. Strategy & Business Overview
19.3.14. Mitsubishi Chemical Cleansui Corporation
19.3.14.1. Company Overview
19.3.14.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.14.3. Product Portfolio
19.3.14.4. Key Financials
19.3.14.5. Strategy & Business Overview
19.3.15. Unilever Pureit (Hindustan Unilever Limited)
19.3.15.1. Company Overview
19.3.15.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.15.3. Product Portfolio
19.3.15.4. Key Financials
19.3.15.5. Strategy & Business Overview
19.3.16. Other Key Players
19.3.16.1. Company Overview
19.3.16.2. Sales Area/Geographical Presence
19.3.16.3. Product Portfolio
19.3.16.4. Key Financials
19.3.16.5. Strategy & Business Overview
20. Go To Market Strategy

 

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