浄水器市場(技術:技術:逆浸透膜(RO)浄水器、紫外線(UV)浄水器、重力式浄水器、その他;タイプ:アンダーシンクフィルター、カウンタートップ、ピッチャーフィルター、その他) - 世界の産業分析、市場規模、シェア、成長動向、予測アンダーシンクフィルター、カウンタートップ、ピッチャーフィルター、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
Water Purifier Market (Technology: Reverse Osmosis (RO) Purifier, Ultraviolet (UV) Purifier, Gravity Purifier, and Others; and Type: Under-sink Filters, Countertops, Pitcher Filters, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
浄水器市場 - レポートの範囲
TMRの浄水器の世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査し... もっと見る
サマリー 浄水器市場 - レポートの範囲
TMRの浄水器の世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の浄水器市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の浄水器市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、浄水器市場を理解するために主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。
二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の浄水器市場の様々な属性を調査した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の浄水器市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の浄水器市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
本レポートは世界の浄水器市場の競争状況について掘り下げています。世界の浄水器市場で事業を展開する主要企業が特定され、それぞれの企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の浄水器市場のプレーヤーの属性です。
浄水器の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中に浄水器が全地域で生み出した売上/収益は?
- 浄水器の世界市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
浄水器市場 - 調査目的と調査アプローチ
浄水器の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の浄水器市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の浄水器市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場セグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.供給サイド
5.2.2.需要サイド
5.3.主な市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.技術分析
5.8.主な規制と規格
5.9.浄水器の世界市場分析と予測、2020~2034年
5.9.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.9.2.市場数量予測(千台)
6.浄水器の世界市場:技術別分析と予測
6.1.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020-2034年
6.1.1.逆浸透(RO)浄水器
6.1.2.紫外線(UV)浄水器
6.1.3.重力式浄水器
6.1.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
6.2.技術別増加機会
7.浄水器の世界市場分析と予測:タイプ別
7.1.浄水器市場(百万米ドル、千台)、タイプ別、2020-2034年
7.1.1.アンダーシンクフィルター
7.1.2.カウンタートップ
7.1.3.ピッチャーフィルター
7.1.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
7.2.増加機会(タイプ別
8.浄水器の世界市場分析・予測:ストレージ別
8.1.浄水器市場(百万米ドル、千台)、ストレージ別、2020-2034年
8.1.1.ストレージ別
8.1.1.1.5リットル以下
8.1.1.2.6リットル~10リットル
8.1.1.3.11リットル~15リットル
8.1.1.4.15リットル以上
8.1.2.貯蔵なし
8.2.貯蔵による増加機会
9.浄水器の世界市場分析と予測:タイプ別
9.1.浄水器市場(百万米ドル、千台):タイプ別、2020年~2034年
9.1.1.電気式
9.1.2.非電気式
9.2.タイプ別増加機会
10.浄水器の世界市場分析と予測:携帯性別
10.1.浄水器市場(百万米ドル、千台)、携帯性別、2020-2034年
10.1.1.非携帯型
10.1.2.携帯型
10.2.ポータビリティ別の増加機会
11.浄水器の世界市場分析と予測:最終用途別
11.1.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020年~2034年
11.1.1.住宅用
11.1.2.商業用
11.1.2.1.ホテル、レストラン
11.1.2.2.企業オフィス
11.1.2.3.教育機関
11.1.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
11.1.3.産業用
11.2.増加機会(最終用途別
12.浄水器の世界市場分析と予測:販売チャネル別
12.1.浄水器市場(百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020-2034年
12.1.1.B2B
12.1.2.B2C
12.1.2.1.オンライン
12.1.2.1.1.Eコマースサイト
12.1.2.1.2.自社サイト
12.1.2.2.オフライン
12.1.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
12.1.2.2.2.専門店
12.1.2.2.3.コンビニエンスストア
12.1.2.2.4.その他小売店
12.2.販売チャネル別の増加機会
13.浄水器の世界市場分析と予測:地域別
13.1.浄水器市場(百万米ドル、千台)、地域別、2020-2034年
13.1.1.北米
13.1.2.欧州
13.1.3.アジア太平洋
13.1.4.中東・アフリカ
13.1.5.南米
13.2.地域別増加機会
14.北米浄水器市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.3.1.供給サイド
14.3.2.需要サイド
14.4.市場シェア分析 (%)
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020~2034年
14.7.1.逆浸透(RO)浄水器
14.7.2.紫外線(UV)浄水器
14.7.3.重力式浄水器
14.7.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
14.8.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
14.8.1.アンダーシンク型フィルター
14.8.2.カウンタートップ
14.8.3.ピッチャーフィルター
14.8.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
14.9.浄水器市場(百万米ドル、千台):保管庫別、2020~2034年
14.9.1.ストレージ付き
14.9.1.1.5リットル以下
14.9.1.2.6リットル以上10リットル未満
14.9.1.3.11リットル~15リットル
14.9.1.4.15リットル以上
14.9.2.貯蔵なし
14.10.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
14.10.1.電気式
14.10.2.非電気式
14.11.浄水器市場(携帯性別、百万米ドル、千台)、2020~2034年
14.11.1.非携帯型
14.11.2.携帯型
14.12.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020~2034年
14.12.1.住宅用
14.12.2.商業用
14.12.2.1.ホテルおよびレストラン
14.12.2.2.企業オフィス
14.12.2.3.教育機関
14.12.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
14.12.3.産業用
14.13.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020〜2034年予測
14.13.1.B2B
14.13.2.B2C
14.13.2.1.オンライン
14.13.2.1.1.Eコマースサイト
14.13.2.1.2.自社サイト
14.13.2.2.オフライン
14.13.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.13.2.2.2.専門店
14.13.2.2.3.コンビニエンスストア
14.13.2.2.4.その他の小売店
14.14.浄水器市場(百万米ドルおよび千台)の国別予測、2020〜2034年
14.14.1.米国
14.14.2.カナダ
14.14.3.その他の北米地域
14.15.事業機会の増加分析
15.欧州浄水器市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.3.1.供給サイド
15.3.2.需要サイド
15.4.市場シェア分析 (%)
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020~2034年
15.7.1.逆浸透(RO)浄水器
15.7.2.紫外線(UV)浄水器
15.7.3.重力式浄水器
15.7.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
15.8.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
15.8.1.アンダーシンクフィルター
15.8.2.カウンタートップ
15.8.3.ピッチャーフィルター
15.8.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
15.9.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):保管庫別、2020~2034年
15.9.1.ストレージあり
15.9.1.1.5リットル以下
15.9.1.2.6リットル以上10リットル未満
15.9.1.3.11リットル~15リットル
15.9.1.4.15リットル以上
15.9.2.貯蔵なし
15.10.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
15.10.1.電気式
15.10.2.非電気式
15.11.浄水器市場(携帯性別、百万米ドル、千台)、2020~2034年
15.11.1.非携帯型
15.11.2.携帯型
15.12.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020~2034年
15.12.1.住宅用
15.12.2.商業用
15.12.2.1.ホテルおよびレストラン
15.12.2.2.企業オフィス
15.12.2.3.教育機関
15.12.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
15.12.3.産業用
15.13.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020〜2034年予測
15.13.1.B2B
15.13.2.B2C
15.13.2.1.オンライン
15.13.2.1.1.Eコマースサイト
15.13.2.1.2.自社サイト
15.13.2.2.オフライン
15.13.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
15.13.2.2.2.専門店
15.13.2.2.3.コンビニエンスストア
15.13.2.2.4.その他の小売店
15.14.浄水器市場(百万米ドルおよび千台)の国別予測、2020〜2034年
15.14.1.英国
15.14.2.ドイツ
15.14.3.フランス
15.14.4.イタリア
15.14.5.スペイン
15.14.6.オランダ
15.14.7.その他のヨーロッパ
15.15.事業機会の増加分析
16.アジア太平洋地域の浄水器市場の分析と予測
16.1.地域別スナップショット
16.2.人口統計概要
16.3.主要トレンド分析
16.3.1.供給サイド
16.3.2.需要サイド
16.4.市場シェア分析 (%)
16.5.消費者の購買行動分析
16.6.価格分析
16.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
16.7.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020~2034年
16.7.1.逆浸透(RO)浄水器
16.7.2.紫外線(UV)浄水器
16.7.3.重力式浄水器
16.7.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
16.8.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
16.8.1.アンダーシンク型フィルター
16.8.2.カウンタートップ
16.8.3.ピッチャーフィルター
16.8.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
16.9.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):保管庫別、2020~2034年
16.9.1.ストレージあり
16.9.1.1.5リットル以下
16.9.1.2.6リットル以上10リットル未満
16.9.1.3.11リットル~15リットル
16.9.1.4.15リットル以上
16.9.2.貯蔵なし
16.10.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
16.10.1.電気式
16.10.2.非電気式
16.11.浄水器市場(携帯性別、百万米ドル、千台)、2020~2034年
16.11.1.非携帯型
16.11.2.携帯型
16.12.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020~2034年
16.12.1.住宅用
16.12.2.商業用
16.12.2.1.ホテルおよびレストラン
16.12.2.2.企業オフィス
16.12.2.3.教育機関
16.12.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
16.12.3.産業用
16.13.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020〜2034年予測
16.13.1.B2B
16.13.2.B2C
16.13.2.1.オンライン
16.13.2.1.1.Eコマースサイト
16.13.2.1.2.自社サイト
16.13.2.2.オフライン
16.13.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
16.13.2.2.2.専門店
16.13.2.2.3.コンビニエンスストア
16.13.2.2.4.その他の小売店
16.14.浄水器市場(百万米ドルおよび千台)の国別予測、2020〜2034年
16.14.1.中国
16.14.2.インド
16.14.3.日本
16.14.4.オーストラリア
16.14.5.ASEAN
16.14.6.韓国
16.14.7.その他のアジア太平洋地域
16.15.機会増の分析
17.中東・アフリカ浄水器市場の分析と予測
17.1.地域別スナップショット
17.2.人口統計概要
17.3.主要トレンド分析
17.3.1.供給サイド
17.3.2.需要サイド
17.4.市場シェア分析 (%)
17.5.消費者の購買行動分析
17.6.価格分析
17.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
17.7.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020~2034年
17.7.1.逆浸透(RO)浄水器
17.7.2.紫外線(UV)浄水器
17.7.3.重力式浄水器
17.7.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
17.8.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
17.8.1.アンダーシンクフィルター
17.8.2.カウンタートップ
17.8.3.ピッチャーフィルター
17.8.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
17.9.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):保管庫別、2020~2034年
17.9.1.ストレージあり
17.9.1.1.5リットル以下
17.9.1.2.6リットル以上10リットル未満
17.9.1.3.11リットル~15リットル
17.9.1.4.15リットル以上
17.9.2.貯蔵なし
17.10.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
17.10.1.電気式
17.10.2.非電気式
17.11.浄水器市場(携帯性別、百万米ドル、千台)、2020~2034年
17.11.1.非携帯型
17.11.2.携帯型
17.12.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020~2034年
17.12.1.住宅用
17.12.2.商業用
17.12.2.1.ホテルおよびレストラン
17.12.2.2.企業オフィス
17.12.2.3.教育機関
17.12.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
17.12.3.産業用
17.13.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020〜2034年予測
17.13.1.B2B
17.13.2.B2C
17.13.2.1.オンライン
17.13.2.1.1.Eコマースサイト
17.13.2.1.2.自社サイト
17.13.2.2.オフライン
17.13.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
17.13.2.2.2.専門店
17.13.2.2.3.コンビニエンスストア
17.13.2.2.4.その他の小売店
17.14.浄水器市場(百万米ドルおよび千台)の国別予測、2020〜2034年
17.14.1.アラブ首長国連邦
17.14.2.サウジアラビア
17.14.3.カタール
17.14.4.クウェート
17.14.5.南アフリカ
17.14.6.ナイジェリア
17.14.7.その他の中東・アフリカ
17.15.事業機会の増加分析
18.南米の浄水器市場の分析と予測
18.1.地域別スナップショット
18.2.人口統計概要
18.3.主要トレンド分析
18.3.1.供給サイド
18.3.2.需要サイド
18.4.市場シェア分析 (%)
18.5.消費者の購買行動分析
18.6.価格分析
18.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
18.7.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):技術別、2020~2034年
18.7.1.逆浸透(RO)浄水器
18.7.2.紫外線(UV)浄水器
18.7.3.重力式浄水器
18.7.4.その他(限外ろ過(UF)、沈殿フィルター、活性炭など)
18.8.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
18.8.1.アンダーシンクフィルター
18.8.2.カウンタートップ
18.8.3.ピッチャーフィルター
18.8.4.その他(シャワーフィルター、蛇口フィルターなど)
18.9.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):保管庫別、2020~2034年
18.9.1.ストレージあり
18.9.1.1.5リットル以下
18.9.1.2.6リットル以上10リットル未満
18.9.1.3.11リットル~15リットル
18.9.1.4.15リットル以上
18.9.2.貯蔵なし
18.10.浄水器市場(金額:百万米ドル、単位:千台):タイプ別、2020~2034年
18.10.1.電気式
18.10.2.非電気式
18.11.浄水器市場(携帯性別、百万米ドル、千台)、2020~2034年
18.11.1.非携帯型
18.11.2.携帯型
18.12.浄水器市場(百万米ドル、千台):最終用途別、2020~2034年
18.12.1.住宅用
18.12.2.商業用
18.12.2.1.ホテルおよびレストラン
18.12.2.2.企業オフィス
18.12.2.3.教育機関
18.12.2.4.その他(病院、スポーツクラブなど)
18.12.3.産業用
18.13.浄水器市場(単位:百万米ドル、千台):販売チャネル別、2020〜2034年予測
18.13.1.B2B
18.13.2.B2C
18.13.2.1.オンライン
18.13.2.1.1.Eコマースサイト
18.13.2.1.2.自社サイト
18.13.2.2.オフライン
18.13.2.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
18.13.2.2.2.専門店
18.13.2.2.3.コンビニエンスストア
18.13.2.2.4.その他の小売店
18.14.浄水器市場(百万米ドルおよび千台)の国別予測、2020〜2034年
18.14.1.ブラジル
18.14.2.アルゼンチン
18.14.3.その他の南米地域
18.15.事業機会の増加分析
19.競争環境
19.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
19.2.市場収益シェア分析(%), (2023)
19.3.企業プロフィール
19.3.1.A.O.スミス・コーポレーション
19.3.1.1.会社概要
19.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.1.3.製品ポートフォリオ
19.3.1.4.主要財務データ
19.3.1.5.戦略と事業概要
19.3.2.エンジェル・インターナショナル
19.3.2.1.会社概要
19.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.2.3.製品ポートフォリオ
19.3.2.4.主要財務
19.3.2.5.戦略と事業概要
19.3.3.BRITA SE
19.3.3.1.会社概要
19.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.3.3.製品ポートフォリオ
19.3.3.4.主要財務状況
19.3.3.5.戦略と事業概要
19.3.4.株式会社コーウェイ
19.3.4.1.会社概要
19.3.4.2.販売地域
19.3.4.3.製品ポートフォリオ
19.3.4.4.主要財務データ
19.3.4.5.戦略と事業概要
19.3.5.カリガン・インターナショナル
19.3.5.1.会社概要
19.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.5.3.製品ポートフォリオ
19.3.5.4.主要財務データ
19.3.5.5.戦略と事業概要
19.3.6.ユリカ・フォーブス
19.3.6.1.会社概要
19.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.6.3.製品ポートフォリオ
19.3.6.4.主要財務データ
19.3.6.5.戦略と事業概要
19.3.7.ケントROシステムズ
19.3.7.1.会社概要
19.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.7.3.製品ポートフォリオ
19.3.7.4.主要財務状況
19.3.7.5.戦略と事業概要
19.3.8.LGエレクトロニクス
19.3.8.1.会社概要
19.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.8.3.製品ポートフォリオ
19.3.8.4.主要財務
19.3.8.5.戦略と事業概要
19.3.9.LIFESTRAW SARL
19.3.9.1.会社概要
19.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.9.3.製品ポートフォリオ
19.3.9.4.主要財務データ
19.3.9.5.戦略と事業概要
19.3.10.ラックス・ロイヤル(タイランド)社
19.3.10.1.会社概要
19.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.10.3.製品ポートフォリオ
19.3.10.4.主要財務データ
19.3.10.5.戦略と事業概要
19.3.11.ミデアグループ
19.3.11.1.会社概要
19.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.11.3.製品ポートフォリオ
19.3.11.4.主要財務データ
19.3.11.5.戦略と事業概要
19.3.12.パナソニック株式会社
19.3.12.1.会社概要
19.3.12.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.12.3.製品ポートフォリオ
19.3.12.4.主要財務データ
19.3.12.5.戦略と事業概要
19.3.13.ワールプール・コーポレーション
19.3.13.1.会社概要
19.3.13.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.13.3.製品ポートフォリオ
19.3.13.4.主要財務データ
19.3.13.5.戦略と事業概要
19.3.14.三菱化学クリンスイ株式会社
19.3.14.1.会社概要
19.3.14.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.14.3.製品ポートフォリオ
19.3.14.4.主要財務状況
19.3.14.5.戦略と事業概要
19.3.15.ユニリーバ・ピュアリット(ヒンドスタン・ユニリーバ・リミテッド)
19.3.15.1.会社概要
19.3.15.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.15.3.製品ポートフォリオ
19.3.15.4.主要財務データ
19.3.15.5.戦略と事業概要
19.3.16.その他の主要プレーヤー
19.3.16.1.会社概要
19.3.16.2.販売地域/地理的プレゼンス
19.3.16.3.製品ポートフォリオ
19.3.16.4.主要財務データ
19.3.16.5.戦略と事業概要
20.市場参入戦略
ページTOPに戻る
Summary Water Purifier Market – Scope of Report TMR’s report on the global water purifier market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global water purifier market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global water purifier market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the water purifier market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global water purifier market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global water purifier market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global water purifier market.
The report delves into the competitive landscape of the global water purifier market. Key players operating in the global water purifier market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global water purifier market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global water purifier Market Report • What is the sales/revenue generated by water purifier across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global water purifier market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Water Purifier Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global water purifier market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global water purifier market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global water purifier market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definitions and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Supply Side 5.2.2. Demand Side 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. PESTEL Analysis 5.7. Technological Analysis 5.8. Key Regulations and Standards 5.9. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.9.1. Market Value Projections (US$ Mn) 5.9.2. Market Volume Projections (Thousand Units) 6. Global Water Purifier Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Technology 6.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034 6.1.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier 6.1.2. Ultraviolet(UV) Purifier 6.1.3. Gravity Purifier 6.1.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment Filter, Activated Carbon, etc.) 6.2. Incremental Opportunity, by Technology 7. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Type 7.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 7.1.1. Under-sink Filters 7.1.2. Countertops 7.1.3. Pitcher Filters 7.1.4. Others (Shower Filter, Faucet Filters, etc.) 7.2. Incremental Opportunity, by Type 8. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Storage 8.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034 8.1.1. With Storage 8.1.1.1. Below 5 Liters 8.1.1.2. 6 liters - 10 liters 8.1.1.3. 11 liters - 15 liters 8.1.1.4. Above 15 liters 8.1.2. Without Storage 8.2. Incremental Opportunity, by Storage 9. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Type 9.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 9.1.1. Electrical 9.1.2. Non-Electrical 9.2. Incremental Opportunity, by Type 10. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Portability 10.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034 10.1.1. Non-Portable 10.1.2. Portable 10.2. Incremental Opportunity, by Portability 11. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by End-use 11.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034 11.1.1. Residential 11.1.2. Commercial 11.1.2.1. Hotels and Restaurants 11.1.2.2. Corporate Offices 11.1.2.3. Educational Institutes 11.1.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.) 11.1.3. Industrial 11.2. Incremental Opportunity, by End-use 12. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Sales Channel 12.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Sales Channel, 2020-2034 12.1.1. B2B 12.1.2. B2C 12.1.2.1. Online 12.1.2.1.1. E-commerce Websites 12.1.2.1.2. Company-owned Websites 12.1.2.2. Offline 12.1.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 12.1.2.2.2. Specialty Stores 12.1.2.2.3. Convenience Stores 12.1.2.2.4. Other Retail Stores 12.2. Incremental Opportunity, by Sales Channel 13. Global Water Purifier Market Analysis and Forecast, by Region 13.1. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Region, 2020-2034 13.1.1. North America 13.1.2. Europe 13.1.3. Asia Pacific 13.1.4. Middle East & Africa 13.1.5. South America 13.2. Incremental Opportunity, by Region 14. North America Water Purifier Market Analysis and Forecast 14.1. Regional Snapshot 14.2. Demographic Overview 14.3. Key Trend Analysis 14.3.1. Supply Side 14.3.2. Demand Side 14.4. Market Share Analysis (%) 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.6. Pricing Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034 14.7.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier 14.7.2. Ultraviolet(UV) Purifier 14.7.3. Gravity Purifier 14.7.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment Filter, Activated Carbon, etc.) 14.8. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 14.8.1. Under-sink Filters 14.8.2. Countertops 14.8.3. Pitcher Filters 14.8.4. Others (Shower Filter, Faucet Filters, etc.) 14.9. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034 14.9.1. With Storage 14.9.1.1. Below 5 Liters 14.9.1.2. 6 liters - 10 liters 14.9.1.3. 11 liters - 15 liters 14.9.1.4. Above 15 liters 14.9.2. Without Storage 14.10. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 14.10.1. Electrical 14.10.2. Non-Electrical 14.11. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034 14.11.1. Non-Portable 14.11.2. Portable 14.12. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034 14.12.1. Residential 14.12.2. Commercial 14.12.2.1. Hotels and Restaurants 14.12.2.2. Corporate Offices 14.12.2.3. Educational Institutes 14.12.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.) 14.12.3. Industrial 14.13. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Sales Channel, 2020-2034 14.13.1. B2B 14.13.2. B2C 14.13.2.1. Online 14.13.2.1.1. E-commerce Websites 14.13.2.1.2. Company-owned Websites 14.13.2.2. Offline 14.13.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 14.13.2.2.2. Specialty Stores 14.13.2.2.3. Convenience Stores 14.13.2.2.4. Other Retail Stores 14.14. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020-2034 14.14.1. U.S. 14.14.2. Canada 14.14.3. Rest of North America 14.15. Incremental Opportunity Analysis 15. Europe Water Purifier Market Analysis and Forecast 15.1. Regional Snapshot 15.2. Demographic Overview 15.3. Key Trend Analysis 15.3.1. Supply Side 15.3.2. Demand Side 15.4. Market Share Analysis (%) 15.5. Consumer Buying Behavior Analysis 15.6. Pricing Analysis 15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 15.7. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034 15.7.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier 15.7.2. Ultraviolet(UV) Purifier 15.7.3. Gravity Purifier 15.7.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment filter, Activated Carbon, etc.) 15.8. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 15.8.1. Under-sink Filters 15.8.2. Countertops 15.8.3. Pitcher Filters 15.8.4. Others (Shower filter, Faucet Filters, etc.) 15.9. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034 15.9.1. With Storage 15.9.1.1. Below 5 Liters 15.9.1.2. 6 liters - 10 liters 15.9.1.3. 11 liters - 15 liters 15.9.1.4. Above 15 liters 15.9.2. Without Storage 15.10. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 15.10.1. Electrical 15.10.2. Non-Electrical 15.11. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034 15.11.1. Non-Portable 15.11.2. Portable 15.12. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034 15.12.1. Residential 15.12.2. Commercial 15.12.2.1. Hotels and Restaurants 15.12.2.2. Corporate Offices 15.12.2.3. Educational Institutes 15.12.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.) 15.12.3. Industrial 15.13. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Sales Channel, 2020-2034 15.13.1. B2B 15.13.2. B2C 15.13.2.1. Online 15.13.2.1.1. E-commerce Websites 15.13.2.1.2. Company-owned Websites 15.13.2.2. Offline 15.13.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 15.13.2.2.2. Specialty Stores 15.13.2.2.3. Convenience Stores 15.13.2.2.4. Other Retail Stores 15.14. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020-2034 15.14.1. U.K. 15.14.2. Germany 15.14.3. France 15.14.4. Italy 15.14.5. Spain 15.14.6. The Netherlands 15.14.7. Rest of Europe 15.15. Incremental Opportunity Analysis 16. Asia Pacific Water Purifier Market Analysis and Forecast 16.1. Regional Snapshot 16.2. Demographic Overview 16.3. Key Trend Analysis 16.3.1. Supply Side 16.3.2. Demand Side 16.4. Market Share Analysis (%) 16.5. Consumer Buying Behavior Analysis 16.6. Pricing Analysis 16.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 16.7. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034 16.7.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier 16.7.2. Ultraviolet(UV) Purifier 16.7.3. Gravity Purifier 16.7.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment filter, Activated Carbon, etc.) 16.8. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 16.8.1. Under-sink Filters 16.8.2. Countertops 16.8.3. Pitcher Filters 16.8.4. Others (Shower filter, Faucet Filters, etc.) 16.9. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034 16.9.1. With Storage 16.9.1.1. Below 5 Liters 16.9.1.2. 6 liters - 10 liters 16.9.1.3. 11 liters - 15 liters 16.9.1.4. Above 15 liters 16.9.2. Without Storage 16.10. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 16.10.1. Electrical 16.10.2. Non-Electrical 16.11. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034 16.11.1. Non-Portable 16.11.2. Portable 16.12. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034 16.12.1. Residential 16.12.2. Commercial 16.12.2.1. Hotels and Restaurants 16.12.2.2. Corporate Offices 16.12.2.3. Educational Institutes 16.12.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.) 16.12.3. Industrial 16.13. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Sales Channel, 2020-2034 16.13.1. B2B 16.13.2. B2C 16.13.2.1. Online 16.13.2.1.1. E-commerce Websites 16.13.2.1.2. Company-owned Websites 16.13.2.2. Offline 16.13.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 16.13.2.2.2. Specialty Stores 16.13.2.2.3. Convenience Stores 16.13.2.2.4. Other Retail Stores 16.14. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020-2034 16.14.1. China 16.14.2. India 16.14.3. Japan 16.14.4. Australia 16.14.5. ASEAN 16.14.6. South Korea 16.14.7. Rest of Asia Pacific 16.15. Incremental Opportunity Analysis 17. Middle East & Africa Water Purifier Market Analysis and Forecast 17.1. Regional Snapshot 17.2. Demographic Overview 17.3. Key Trend Analysis 17.3.1. Supply Side 17.3.2. Demand Side 17.4. Market Share Analysis (%) 17.5. Consumer Buying Behavior Analysis 17.6. Pricing Analysis 17.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 17.7. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034 17.7.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier 17.7.2. Ultraviolet(UV) Purifier 17.7.3. Gravity Purifier 17.7.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment filter, Activated Carbon, etc.) 17.8. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 17.8.1. Under-sink Filters 17.8.2. Countertops 17.8.3. Pitcher Filters 17.8.4. Others (Shower filter, Faucet Filters, etc.) 17.9. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034 17.9.1. With Storage 17.9.1.1. Below 5 Liters 17.9.1.2. 6 liters - 10 liters 17.9.1.3. 11 liters - 15 liters 17.9.1.4. Above 15 liters 17.9.2. Without Storage 17.10. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 17.10.1. Electrical 17.10.2. Non-Electrical 17.11. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034 17.11.1. Non-Portable 17.11.2. Portable 17.12. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034 17.12.1. Residential 17.12.2. Commercial 17.12.2.1. Hotels and Restaurants 17.12.2.2. Corporate Offices 17.12.2.3. Educational Institutes 17.12.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.) 17.12.3. Industrial 17.13. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Sales Channel, 2020-2034 17.13.1. B2B 17.13.2. B2C 17.13.2.1. Online 17.13.2.1.1. E-commerce Websites 17.13.2.1.2. Company-owned Websites 17.13.2.2. Offline 17.13.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 17.13.2.2.2. Specialty Stores 17.13.2.2.3. Convenience Stores 17.13.2.2.4. Other Retail Stores 17.14. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020-2034 17.14.1. UAE 17.14.2. Saudi Arabia 17.14.3. Qatar 17.14.4. Kuwait 17.14.5. South Africa 17.14.6. Nigeria 17.14.7. Rest of Middle East & Africa 17.15. Incremental Opportunity Analysis 18. South America Water Purifier Market Analysis and Forecast 18.1. Regional Snapshot 18.2. Demographic Overview 18.3. Key Trend Analysis 18.3.1. Supply Side 18.3.2. Demand Side 18.4. Market Share Analysis (%) 18.5. Consumer Buying Behavior Analysis 18.6. Pricing Analysis 18.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 18.7. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Technology, 2020-2034 18.7.1. Reverse Osmosis (RO) Purifier 18.7.2. Ultraviolet(UV) Purifier 18.7.3. Gravity Purifier 18.7.4. Others (Ultra Filtration (UF), Sediment filter, Activated Carbon, etc.) 18.8. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 18.8.1. Under-sink Filters 18.8.2. Countertops 18.8.3. Pitcher Filters 18.8.4. Others (Shower filter, Faucet Filters, etc.) 18.9. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Storage, 2020-2034 18.9.1. With Storage 18.9.1.1. Below 5 Liters 18.9.1.2. 6 liters - 10 liters 18.9.1.3. 11 liters - 15 liters 18.9.1.4. Above 15 liters 18.9.2. Without Storage 18.10. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Type, 2020-2034 18.10.1. Electrical 18.10.2. Non-Electrical 18.11. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by Portability, 2020-2034 18.11.1. Non-Portable 18.11.2. Portable 18.12. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units), by End-use, 2020-2034 18.12.1. Residential 18.12.2. Commercial 18.12.2.1. Hotels and Restaurants 18.12.2.2. Corporate Offices 18.12.2.3. Educational Institutes 18.12.2.4. Others (Hospitals, Sports Clubs, etc.) 18.12.3. Industrial 18.13. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Sales Channel, 2020-2034 18.13.1. B2B 18.13.2. B2C 18.13.2.1. Online 18.13.2.1.1. E-commerce Websites 18.13.2.1.2. Company-owned Websites 18.13.2.2. Offline 18.13.2.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 18.13.2.2.2. Specialty Stores 18.13.2.2.3. Convenience Stores 18.13.2.2.4. Other Retail Stores 18.14. Water Purifier Market (US$ Mn and Thousand Units) Forecast, By Country, 2020-2034 18.14.1. Brazil 18.14.2. Argentina 18.14.3. Rest of South America 18.15. Incremental Opportunity Analysis 19. Competition Landscape 19.1. Market Player - Competition Dashboard 19.2. Market Revenue Share Analysis (%), (2023) 19.3. Company Profiles 19.3.1. A. O. Smith Corporation 19.3.1.1. Company Overview 19.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.1.3. Product Portfolio 19.3.1.4. Key Financials 19.3.1.5. Strategy & Business Overview 19.3.2. Angel International (H.K.) 19.3.2.1. Company Overview 19.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.2.3. Product Portfolio 19.3.2.4. Key Financials 19.3.2.5. Strategy & Business Overview 19.3.3. BRITA SE 19.3.3.1. Company Overview 19.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.3.3. Product Portfolio 19.3.3.4. Key Financials 19.3.3.5. Strategy & Business Overview 19.3.4. Coway Co Ltd. 19.3.4.1. Company Overview 19.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.4.3. Product Portfolio 19.3.4.4. Key Financials 19.3.4.5. Strategy & Business Overview 19.3.5. Culligan International 19.3.5.1. Company Overview 19.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.5.3. Product Portfolio 19.3.5.4. Key Financials 19.3.5.5. Strategy & Business Overview 19.3.6. Eureka Forbes Ltd. 19.3.6.1. Company Overview 19.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.6.3. Product Portfolio 19.3.6.4. Key Financials 19.3.6.5. Strategy & Business Overview 19.3.7. Kent RO Systems Ltd. 19.3.7.1. Company Overview 19.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.7.3. Product Portfolio 19.3.7.4. Key Financials 19.3.7.5. Strategy & Business Overview 19.3.8. LG Electronics Inc. 19.3.8.1. Company Overview 19.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.8.3. Product Portfolio 19.3.8.4. Key Financials 19.3.8.5. Strategy & Business Overview 19.3.9. LIFESTRAW SARL 19.3.9.1. Company Overview 19.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.9.3. Product Portfolio 19.3.9.4. Key Financials 19.3.9.5. Strategy & Business Overview 19.3.10. Lux Royal (Thailand) Co., Ltd. 19.3.10.1. Company Overview 19.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.10.3. Product Portfolio 19.3.10.4. Key Financials 19.3.10.5. Strategy & Business Overview 19.3.11. Midea Group 19.3.11.1. Company Overview 19.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.11.3. Product Portfolio 19.3.11.4. Key Financials 19.3.11.5. Strategy & Business Overview 19.3.12. Panasonic Corporation 19.3.12.1. Company Overview 19.3.12.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.12.3. Product Portfolio 19.3.12.4. Key Financials 19.3.12.5. Strategy & Business Overview 19.3.13. Whirlpool Corporation 19.3.13.1. Company Overview 19.3.13.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.13.3. Product Portfolio 19.3.13.4. Key Financials 19.3.13.5. Strategy & Business Overview 19.3.14. Mitsubishi Chemical Cleansui Corporation 19.3.14.1. Company Overview 19.3.14.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.14.3. Product Portfolio 19.3.14.4. Key Financials 19.3.14.5. Strategy & Business Overview 19.3.15. Unilever Pureit (Hindustan Unilever Limited) 19.3.15.1. Company Overview 19.3.15.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.15.3. Product Portfolio 19.3.15.4. Key Financials 19.3.15.5. Strategy & Business Overview 19.3.16. Other Key Players 19.3.16.1. Company Overview 19.3.16.2. Sales Area/Geographical Presence 19.3.16.3. Product Portfolio 19.3.16.4. Key Financials 19.3.16.5. Strategy & Business Overview 20. Go To Market Strategy
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
- House-Hold Care Wipes Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Laptop Carry Case Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Tobacco Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Disinfection Cap Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Countertop Spray Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Cold Plunge Tub Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Bathroom Vanities Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- OTC Pet Medication Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Home Decor Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
- Termite Bait Systems Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
グリルツールおよびアクセサリー市場(タイプ:グリルツール、グリルアクセサリー;エンドユース:家庭用、商業用;流通チャネル:オンライン小売店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ブランドストア、専門店、百貨店、その他小売店)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ベビースキンケア市場(製品カテゴリー:石鹸&ボディウォッシュ、保湿剤&軟膏、ヘアシャンプー、その他(リップバームなど);流通チャネル:現代貿易、一般/伝統的貿易、オンライン);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米の工具とネクタイ市場(製品タイプ:工具、ジップタイ;エンドユーザー:DIY、専門家、産業ユーザー;流通チャネル:直販、流通業者/卸売業者、オンライン小売業者、専門店、その他小売店) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米家庭用収納市場(製品タイプ:ワードローブ, キャビネット, 引き出し, 容器, その他; 素材:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
スマートバスルーム製品市場(タイプ:スマートシャワー、スマートトイレ、スマートミラー、スマートソープディスペンサー、スマート蛇口、スマート水洗&バルブ、スマート照明&アクセサリー、その他;エンドユーザー:住宅、商業(ホテル&レストラン、スパ&サロン、スポーツクラブ&施設、その他);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
高視認性衣料市場(タイプ:安全ベスト, Tシャツ, パンツ, ジャケット, 帽子, レインウェア, その他.カテゴリー:タイプO, タイプR, タイプP) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ワイヤレスステレオヘッドフォン市場(タイプ:タイプ:オンザイヤー/スーパーオーラル, オーバーイヤー, インザイヤー.接続性:Wi-Fi、Bluetooth、NFC、赤外線(IR)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
機能性アパレル市場(製品タイプ:製品タイプ:スポーツウェア, アクティブウェア, プロテクティブウェア, カジュアルウェア, フォーマルウェア, その他.生地; 従来生地, 特殊生地, その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
電化製品市場(タイプ:オーディオ・ビデオ機器、大型電化製品、小型電化製品、パーソナルケア製品、動作:半自動、自動、エンドユーザー:家庭用、商業用、流通チャネル:オンライン、オフライン) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
業務用プリンター市場(製品タイプ:アナログ機器, デジタル機器; カラー能力:カラー, モノクロ; 接続性:有線, 無線; 最大用紙容量:2,000枚まで, 2,000~3,000枚, 3,000~4,000枚, 4,000枚以上) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024~2034年
本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポート
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|