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グリーン化粧品市場(製品タイプ:スキンケア、ヘアケア、ボディケア、メイクアップ、消費者志向:男性、女性、子供) - 世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Green Cosmetic Products Market (Product Type - Skin Care, Hair Care, Body Care, and Make Up; and Consumer Orientation - Male, Female, and Kids) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

グリーン化粧品市場 - レポートの範囲 TMRのグリーン化粧品の世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年4月3日 US$5,795
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180 英語

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サマリー

グリーン化粧品市場 - レポートの範囲
TMRのグリーン化粧品の世界市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のグリーン化粧品市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界のグリーン化粧品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、グリーン化粧品市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のグリーン化粧品市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、同レポートは、世界のグリーン化粧品市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけている。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界のグリーン化粧品市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界のグリーン化粧品市場の競争状況について掘り下げています。世界のグリーン化粧品市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界のグリーン化粧品市場のプレーヤーの属性である。

グリーン化粧品の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域におけるグリーン化粧品の売上高/収益は?
- 世界のグリーン化粧品市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

グリーン化粧品市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界のグリーン化粧品市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のグリーン化粧品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点での各セグメントごとの市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のグリーン化粧品市場への投資について、十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことが可能になります。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.グリーン化粧品の世界市場分析と予測、2020-2034年
5.7.1.市場収益予測(10億米ドル)
5.7.2.市場数量予測(千単位)
6.グリーン化粧品の世界市場分析と予測:製品タイプ別
6.1.グリーン化粧品の世界市場規模(億米ドル、千単位)、製品タイプ別、2020〜2034年
6.1.1.スキンケア
6.1.1.1.クレンジング
6.1.1.2.モイスチャライザー
6.1.1.3.美容液
6.1.1.4.フェイスオイル
6.1.1.5.日焼け止め
6.1.1.6.その他
6.1.2.ヘアケア
6.1.2.1.シャンプー
6.1.2.2.コンディショナー
6.1.2.3.ヘアカラー
6.1.2.4.ヘアマスク
6.1.2.5.ヘアオイル
6.1.2.6.ヘアセラム
6.1.2.7.その他
6.1.3.ボディケア
6.1.3.1.石鹸
6.1.3.2.シャワージェル
6.1.3.3.ボディクリーム
6.1.3.4.オイル
6.1.3.5.その他
6.1.4.化粧品
6.1.4.1.フェイシャルメイク
6.1.4.2.アイメイク
6.1.4.3.リップ
6.1.4.4.その他
6.2.製品タイプ別増加機会
7.グリーン化粧品の世界市場分析と予測:消費者志向別
7.1.グリーン化粧品の世界市場規模(億米ドル、千単位)、消費者志向別、2020年〜2034年
7.1.1.男性
7.1.2.女性
7.1.3.子供
7.2.増加機会(消費者志向別
8.グリーン化粧品の世界市場分析と予測:流通チャネル別
8.1.グリーン化粧品の世界市場規模(億米ドル、千単位)、流通チャネル別、2020年〜2034年
8.1.1.オンライン
8.1.1.1.電子商取引サイト
8.1.1.2.自社サイト
8.1.2.オフライン
8.1.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
8.1.2.2.専門店
8.1.2.3.その他小売店
8.2.販売チャネル別の増加機会
9.グリーン化粧品の世界市場分析と予測、地域別
9.1.グリーン化粧品の世界市場規模(億米ドル、千単位)、地域別、2020年〜2034年
9.1.1.北米
9.1.2.欧州
9.1.3.アジア太平洋
9.1.4.中東・アフリカ
9.1.5.南米
9.2.地域別増加機会
10.北米グリーン化粧品市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.人口統計概要
10.3.市場シェア分析(%)
10.4.主要トレンド分析
10.4.1.需要サイド
10.4.2.供給サイド
10.5.価格動向分析
10.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
10.6.グリーン化粧品市場規模(億米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
10.6.1.スキンケア
10.6.1.1.クレンジング
10.6.1.2.モイスチャライザー
10.6.1.3.美容液
10.6.1.4.フェイスオイル
10.6.1.5.日焼け止め
10.6.1.6.その他
10.6.2.ヘアケア
10.6.2.1.シャンプー
10.6.2.2.コンディショナー
10.6.2.3.ヘアカラー
10.6.2.4.ヘアマスク
10.6.2.5.ヘアオイル
10.6.2.6.ヘアセラム
10.6.2.7.その他
10.6.3.ボディケア
10.6.3.1.石鹸
10.6.3.2.シャワージェル
10.6.3.3.ボディクリーム
10.6.3.4.オイル
10.6.3.5.その他
10.6.4.化粧品
10.6.4.1.フェイシャルメイク
10.6.4.2.アイメイク
10.6.4.3.リップ
10.6.4.4.その他
10.7.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):消費者志向別、2020~2034年
10.7.1.男性
10.7.2.女性
10.7.3.子供
10.8.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
10.8.1.オンライン
10.8.1.1.電子商取引サイト
10.8.1.2.自社サイト
10.8.2.オフライン
10.8.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
10.8.2.2.専門店
10.8.2.3.その他小売店
10.9.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020〜2034年
10.9.1.米国
10.9.2.カナダ
10.9.3.その他の北米地域
10.10.事業機会の増加分析
11.欧州グリーン化粧品市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.市場シェア分析(%)
11.4.主要トレンド分析
11.4.1.需要サイド
11.4.2.供給サイド
11.5.価格動向分析
11.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.6.グリーン化粧品市場規模(億米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
11.6.1.スキンケア
11.6.1.1.クレンジング
11.6.1.2.モイスチャライザー
11.6.1.3.美容液
11.6.1.4.フェイスオイル
11.6.1.5.日焼け止め
11.6.1.6.その他
11.6.2.ヘアケア
11.6.2.1.シャンプー
11.6.2.2.コンディショナー
11.6.2.3.ヘアカラー
11.6.2.4.ヘアマスク
11.6.2.5.ヘアオイル
11.6.2.6.ヘアセラム
11.6.2.7.その他
11.6.3.ボディケア
11.6.3.1.石鹸
11.6.3.2.シャワージェル
11.6.3.3.ボディクリーム
11.6.3.4.オイル
11.6.3.5.その他
11.6.4.化粧品
11.6.4.1.フェイシャルメイク
11.6.4.2.アイメイク
11.6.4.3.リップ
11.6.4.4.その他
11.7.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):消費者志向別、2020~2034年
11.7.1.男性
11.7.2.女性
11.7.3.子供
11.8.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
11.8.1.オンライン
11.8.1.1.電子商取引サイト
11.8.1.2.自社サイト
11.8.2.オフライン
11.8.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
11.8.2.2.専門店
11.8.2.3.その他小売店
11.9.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020〜2034年
11.9.1.英国
11.9.2.ドイツ
11.9.3.フランス
11.9.4.イタリア
11.9.5.スペイン
11.9.6.オランダ
11.9.7.その他のヨーロッパ
11.10.ビジネスチャンスの増加分析
12.アジア太平洋地域のグリーン化粧品市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口動態の概要
12.3.市場シェア分析(%)
12.4.主要トレンド分析
12.4.1.需要サイド
12.4.2.供給サイド
12.5.価格動向分析
12.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.6.グリーン化粧品市場規模(億米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
12.6.1.スキンケア
12.6.1.1.クレンジング
12.6.1.2.モイスチャライザー
12.6.1.3.美容液
12.6.1.4.フェイスオイル
12.6.1.5.日焼け止め
12.6.1.6.その他
12.6.2.ヘアケア
12.6.2.1.シャンプー
12.6.2.2.コンディショナー
12.6.2.3.ヘアカラー
12.6.2.4.ヘアマスク
12.6.2.5.ヘアオイル
12.6.2.6.ヘアセラム
12.6.2.7.その他
12.6.3.ボディケア
12.6.3.1.石鹸
12.6.3.2.シャワージェル
12.6.3.3.ボディクリーム
12.6.3.4.オイル
12.6.3.5.その他
12.6.4.化粧品
12.6.4.1.フェイシャルメイク
12.6.4.2.アイメイク
12.6.4.3.リップ
12.6.4.4.その他
12.7.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):消費者志向別、2020~2034年
12.7.1.男性
12.7.2.女性
12.7.3.子供
12.8.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
12.8.1.オンライン
12.8.1.1.電子商取引サイト
12.8.1.2.自社サイト
12.8.2.オフライン
12.8.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
12.8.2.2.専門店
12.8.2.3.その他小売店
12.9.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020〜2034年
12.9.1.中国
12.9.2.インド
12.9.3.日本
12.9.4.オーストラリア
12.9.5.韓国
12.9.6.ASEAN
12.9.7.その他のアジア太平洋地域
12.10.ビジネスチャンスの増加分析
13.中東・アフリカのグリーン化粧品市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.市場シェア分析(%)
13.4.主要トレンド分析
13.4.1.需要サイド
13.4.2.供給サイド
13.5.価格動向分析
13.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.6.グリーン化粧品市場規模(億米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
13.6.1.スキンケア
13.6.1.1.クレンジング
13.6.1.2.モイスチャライザー
13.6.1.3.美容液
13.6.1.4.フェイスオイル
13.6.1.5.日焼け止め
13.6.1.6.その他
13.6.2.ヘアケア
13.6.2.1.シャンプー
13.6.2.2.コンディショナー
13.6.2.3.ヘアカラー
13.6.2.4.ヘアマスク
13.6.2.5.ヘアオイル
13.6.2.6.ヘアセラム
13.6.2.7.その他
13.6.3.ボディケア
13.6.3.1.石鹸
13.6.3.2.シャワージェル
13.6.3.3.ボディクリーム
13.6.3.4.オイル
13.6.3.5.その他
13.6.4.化粧品
13.6.4.1.フェイシャルメイク
13.6.4.2.アイメイク
13.6.4.3.リップ
13.6.4.4.その他
13.7.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):消費者志向別、2020~2034年
13.7.1.男性
13.7.2.女性
13.7.3.子供
13.8.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
13.8.1.オンライン
13.8.1.1.電子商取引サイト
13.8.1.2.自社サイト
13.8.2.オフライン
13.8.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
13.8.2.2.専門店
13.8.2.3.その他小売店
13.9.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020〜2034年
13.9.1.アラブ首長国連邦
13.9.2.サウジアラビア
13.9.3.カタール
13.9.4.クウェート
13.9.5.ナイジェリア
13.9.6.南アフリカ
13.9.7.その他の中東・アフリカ
13.10.機会増の分析
14.南米のグリーン化粧品市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.市場シェア分析(%)
14.4.主要トレンド分析
14.4.1.需要サイド
14.4.2.供給サイド
14.5.価格動向分析
14.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.6.グリーン化粧品市場規模(億米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
14.6.1.スキンケア
14.6.1.1.クレンジング
14.6.1.2.モイスチャライザー
14.6.1.3.美容液
14.6.1.4.フェイスオイル
14.6.1.5.日焼け止め
14.6.1.6.その他
14.6.2.ヘアケア
14.6.2.1.シャンプー
14.6.2.2.コンディショナー
14.6.2.3.ヘアカラー
14.6.2.4.ヘアマスク
14.6.2.5.ヘアオイル
14.6.2.6.ヘアセラム
14.6.2.7.その他
14.6.3.ボディケア
14.6.3.1.石鹸
14.6.3.2.シャワージェル
14.6.3.3.ボディクリーム
14.6.3.4.オイル
14.6.3.5.その他
14.6.4.化粧品
14.6.4.1.フェイシャルメイク
14.6.4.2.アイメイク
14.6.4.3.リップ
14.6.4.4.その他
14.7.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):消費者志向別、2020~2034年
14.7.1.男性
14.7.2.女性
14.7.3.子供
14.8.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
14.8.1.オンライン
14.8.1.1.電子商取引サイト
14.8.1.2.自社サイト
14.8.2.オフライン
14.8.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
14.8.2.2.専門店
14.8.2.3.その他小売店
14.9.グリーン化粧品の市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020〜2034年
14.9.1.ブラジル
14.9.2.アルゼンチン
14.9.3.その他の南米諸国
14.10.ビジネスチャンスの増加分析
15.競争環境
15.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
15.2.市場シェア分析(%), 2023
15.3.企業プロフィール(詳細-会社概要、販売エンドユーザータイプ/地理的プレゼンス、売上高、戦略・事業概要)
15.3.1.シャネル
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.販売エンドユーザーの種類/地理的プレゼンス
15.3.1.3.売上高
15.3.1.4.戦略と事業概要
15.3.2.エレ・ペレス
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.販売エンドユーザー・タイプ/地理的プレゼンス
15.3.2.3.売上高
15.3.2.4.戦略と事業概要
15.3.3.ジョルジオ・アルマーニ
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.販売エンドユーザー・タイプ/地理的プレゼンス
15.3.3.3.売上高
15.3.3.4.戦略と事業概要
15.3.4.ハーブ・ボタニカルズLLC
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.販売エンドユーザータイプ/地理的プレゼンス
15.3.4.3.売上高
15.3.4.4.戦略と事業概要
15.3.5.レディ・グリーン
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.販売エンドユーザー・タイプ/地理的プレゼンス
15.3.5.3.売上高
15.3.5.4.戦略と事業概要
15.3.6.ロクシタン アン プロヴァンス
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.販売エンドユーザータイプ/地理的プレゼンス
15.3.6.3.売上高
15.3.6.4.戦略と事業概要
15.3.7.モリンガイア
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.販売エンドユーザータイプ/地理的プレゼンス
15.3.7.3.売上高
15.3.7.4.戦略と事業概要
15.3.8.オリジンズ・ナチュラル・リソーシズ社
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.販売エンドユーザー・タイプ/地理的プレゼンス
15.3.8.3.売上高
15.3.8.4.戦略と事業概要
15.3.9.スカイオーガニクス
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.販売エンドユーザー・タイプ/地理的プレゼンス
15.3.9.3.売上高
15.3.9.4.戦略と事業概要
15.3.10.ウェレダ
15.3.10.1.会社概要
15.3.10.2.販売エンドユーザー・タイプ/地理的プレゼンス
15.3.10.3.売上高
15.3.10.4.戦略と事業概要
15.3.11.その他の主要プレーヤー
15.3.11.1.会社概要
15.3.11.2.販売エンドユーザー・タイプ/地理的プレゼンス
15.3.11.3.売上高
15.3.11.4.戦略と事業概要
16.市場参入戦略
16.1.潜在市場スペースの特定
16.2.顧客の購買プロセスの理解
16.3.望ましい販売・マーケティング戦略

 

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Summary

Green Cosmetic Products Market – Scope of Report
TMR’s report on the global green cosmetic products market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global green cosmetic products market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global green cosmetic products market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the green cosmetic products market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global green cosmetic products market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global green cosmetic products market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global green cosmetic products market.

The report delves into the competitive landscape of the global green cosmetic products market. Key players operating in the global green cosmetic products market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global green cosmetic products market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global green cosmetic products Market Report
• What is the sales/revenue generated by green cosmetic products across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global green cosmetic products market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Green Cosmetic Products Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global green cosmetic products market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global green cosmetic products market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global green cosmetic products market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Global Green Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.7.1. Market Revenue Projections (US$ Bn)
5.7.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Green Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, By Product Type
6.1. Global Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
6.1.1. Skin Care
6.1.1.1. Cleanser
6.1.1.2. Moisturizer
6.1.1.3. Serum
6.1.1.4. Face Oil
6.1.1.5. Sunscreen
6.1.1.6. Others
6.1.2. Hair Care
6.1.2.1. Shampoo
6.1.2.2. Conditioner
6.1.2.3. Hair Color
6.1.2.4. Hair Mask
6.1.2.5. Hair Oil
6.1.2.6. Hair Serum
6.1.2.7. Others
6.1.3. Body Care
6.1.3.1. Soaps
6.1.3.2. Shower Gel
6.1.3.3. Body Cream
6.1.3.4. Oils
6.1.3.5. Others
6.1.4. Make Up
6.1.4.1. Facial Make up
6.1.4.2. Eye Make up
6.1.4.3. Lip Products
6.1.4.4. Others
6.2. Incremental Opportunity, By Product Type
7. Global Green Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, By Consumer Orientation
7.1. Global Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Consumer Orientation, 2020-2034
7.1.1. Male
7.1.2. Female
7.1.3. Kids
7.2. Incremental Opportunity, By Consumer Orientation
8. Global Green Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, By Distribution Channel
8.1. Global Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
8.1.1. Online
8.1.1.1. E-Commerce Websites
8.1.1.2. Company-Owned Websites
8.1.2. Offline
8.1.2.1. Hypermarket/ Supermarket
8.1.2.2. Specialty Stores
8.1.2.3. Other Retail Stores
8.2. Incremental Opportunity, By Distribution Channel
9. Global Green Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, By Region
9.1. Global Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Region, 2020-2034
9.1.1. North America
9.1.2. Europe
9.1.3. Asia Pacific
9.1.4. Middle East & Africa
9.1.5. South America
9.2. Incremental Opportunity, By Region
10. North America Green Cosmetic Products Market Analysis and Forecast
10.1. Regional Snapshot
10.2. Demographic Overview
10.3. Market Share Analysis (%)
10.4. Key Trend Analysis
10.4.1. Demand Side
10.4.2. Supply Side
10.5. Price Trend Analysis
10.5.1. Weighted Average Selling Price (US$)
10.6. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
10.6.1. Skin Care
10.6.1.1. Cleanser
10.6.1.2. Moisturizer
10.6.1.3. Serum
10.6.1.4. Face Oil
10.6.1.5. Sunscreen
10.6.1.6. Others
10.6.2. Hair Care
10.6.2.1. Shampoo
10.6.2.2. Conditioner
10.6.2.3. Hair Color
10.6.2.4. Hair Mask
10.6.2.5. Hair Oil
10.6.2.6. Hair Serum
10.6.2.7. Others
10.6.3. Body Care
10.6.3.1. Soaps
10.6.3.2. Shower Gel
10.6.3.3. Body Cream
10.6.3.4. Oils
10.6.3.5. Others
10.6.4. Make Up
10.6.4.1. Facial Make up
10.6.4.2. Eye Make up
10.6.4.3. Lip Products
10.6.4.4. Others
10.7. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Consumer Orientation, 2020-2034
10.7.1. Male
10.7.2. Female
10.7.3. Kids
10.8. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
10.8.1. Online
10.8.1.1. E-Commerce Websites
10.8.1.2. Company-Owned Websites
10.8.2. Offline
10.8.2.1. Hypermarket/ Supermarket
10.8.2.2. Specialty Stores
10.8.2.3. Other Retail Stores
10.9. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
10.9.1. U.S.
10.9.2. Canada
10.9.3. Rest of North America
10.10. Incremental Opportunity Analysis
11. Europe Green Cosmetic Products Market Analysis and Forecast
11.1. Regional Snapshot
11.2. Demographic Overview
11.3. Market Share Analysis (%)
11.4. Key Trend Analysis
11.4.1. Demand Side
11.4.2. Supply Side
11.5. Price Trend Analysis
11.5.1. Weighted Average Selling Price (US$)
11.6. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
11.6.1. Skin Care
11.6.1.1. Cleanser
11.6.1.2. Moisturizer
11.6.1.3. Serum
11.6.1.4. Face Oil
11.6.1.5. Sunscreen
11.6.1.6. Others
11.6.2. Hair Care
11.6.2.1. Shampoo
11.6.2.2. Conditioner
11.6.2.3. Hair Color
11.6.2.4. Hair Mask
11.6.2.5. Hair Oil
11.6.2.6. Hair Serum
11.6.2.7. Others
11.6.3. Body Care
11.6.3.1. Soaps
11.6.3.2. Shower Gel
11.6.3.3. Body Cream
11.6.3.4. Oils
11.6.3.5. Others
11.6.4. Make Up
11.6.4.1. Facial Make up
11.6.4.2. Eye Make up
11.6.4.3. Lip Products
11.6.4.4. Others
11.7. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Consumer Orientation, 2020-2034
11.7.1. Male
11.7.2. Female
11.7.3. Kids
11.8. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
11.8.1. Online
11.8.1.1. E-Commerce Websites
11.8.1.2. Company-Owned Websites
11.8.2. Offline
11.8.2.1. Hypermarket/ Supermarket
11.8.2.2. Specialty Stores
11.8.2.3. Other Retail Stores
11.9. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
11.9.1. U.K.
11.9.2. Germany
11.9.3. France
11.9.4. Italy
11.9.5. Spain
11.9.6. The Netherlands
11.9.7. Rest of Europe
11.10. Incremental Opportunity Analysis
12. Asia Pacific Green Cosmetic Products Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Demographic Overview
12.3. Market Share Analysis (%)
12.4. Key Trend Analysis
12.4.1. Demand Side
12.4.2. Supply Side
12.5. Price Trend Analysis
12.5.1. Weighted Average Selling Price (US$)
12.6. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
12.6.1. Skin Care
12.6.1.1. Cleanser
12.6.1.2. Moisturizer
12.6.1.3. Serum
12.6.1.4. Face Oil
12.6.1.5. Sunscreen
12.6.1.6. Others
12.6.2. Hair Care
12.6.2.1. Shampoo
12.6.2.2. Conditioner
12.6.2.3. Hair Color
12.6.2.4. Hair Mask
12.6.2.5. Hair Oil
12.6.2.6. Hair Serum
12.6.2.7. Others
12.6.3. Body Care
12.6.3.1. Soaps
12.6.3.2. Shower Gel
12.6.3.3. Body Cream
12.6.3.4. Oils
12.6.3.5. Others
12.6.4. Make Up
12.6.4.1. Facial Make up
12.6.4.2. Eye Make up
12.6.4.3. Lip Products
12.6.4.4. Others
12.7. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Consumer Orientation, 2020-2034
12.7.1. Male
12.7.2. Female
12.7.3. Kids
12.8. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
12.8.1. Online
12.8.1.1. E-Commerce Websites
12.8.1.2. Company-Owned Websites
12.8.2. Offline
12.8.2.1. Hypermarket/ Supermarket
12.8.2.2. Specialty Stores
12.8.2.3. Other Retail Stores
12.9. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
12.9.1. China
12.9.2. India
12.9.3. Japan
12.9.4. Australia
12.9.5. South Korea
12.9.6. ASEAN
12.9.7. Rest of Asia Pacific
12.10. Incremental Opportunity Analysis
13. Middle East & Africa Green Cosmetic Products Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Demographic Overview
13.3. Market Share Analysis (%)
13.4. Key Trend Analysis
13.4.1. Demand Side
13.4.2. Supply Side
13.5. Price Trend Analysis
13.5.1. Weighted Average Selling Price (US$)
13.6. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
13.6.1. Skin Care
13.6.1.1. Cleanser
13.6.1.2. Moisturizer
13.6.1.3. Serum
13.6.1.4. Face Oil
13.6.1.5. Sunscreen
13.6.1.6. Others
13.6.2. Hair Care
13.6.2.1. Shampoo
13.6.2.2. Conditioner
13.6.2.3. Hair Color
13.6.2.4. Hair Mask
13.6.2.5. Hair Oil
13.6.2.6. Hair Serum
13.6.2.7. Others
13.6.3. Body Care
13.6.3.1. Soaps
13.6.3.2. Shower Gel
13.6.3.3. Body Cream
13.6.3.4. Oils
13.6.3.5. Others
13.6.4. Make Up
13.6.4.1. Facial Make up
13.6.4.2. Eye Make up
13.6.4.3. Lip Products
13.6.4.4. Others
13.7. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Consumer Orientation, 2020-2034
13.7.1. Male
13.7.2. Female
13.7.3. Kids
13.8. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
13.8.1. Online
13.8.1.1. E-Commerce Websites
13.8.1.2. Company-Owned Websites
13.8.2. Offline
13.8.2.1. Hypermarket/ Supermarket
13.8.2.2. Specialty Stores
13.8.2.3. Other Retail Stores
13.9. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
13.9.1. UAE
13.9.2. Saudi Arabia
13.9.3. Qatar
13.9.4. Kuwait
13.9.5. Nigeria
13.9.6. South Africa
13.9.7. Rest of Middle East & Africa
13.10. Incremental Opportunity Analysis
14. South America Green Cosmetic Products Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Market Share Analysis (%)
14.4. Key Trend Analysis
14.4.1. Demand Side
14.4.2. Supply Side
14.5. Price Trend Analysis
14.5.1. Weighted Average Selling Price (US$)
14.6. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
14.6.1. Skin Care
14.6.1.1. Cleanser
14.6.1.2. Moisturizer
14.6.1.3. Serum
14.6.1.4. Face Oil
14.6.1.5. Sunscreen
14.6.1.6. Others
14.6.2. Hair Care
14.6.2.1. Shampoo
14.6.2.2. Conditioner
14.6.2.3. Hair Color
14.6.2.4. Hair Mask
14.6.2.5. Hair Oil
14.6.2.6. Hair Serum
14.6.2.7. Others
14.6.3. Body Care
14.6.3.1. Soaps
14.6.3.2. Shower Gel
14.6.3.3. Body Cream
14.6.3.4. Oils
14.6.3.5. Others
14.6.4. Make Up
14.6.4.1. Facial Make up
14.6.4.2. Eye Make up
14.6.4.3. Lip Products
14.6.4.4. Others
14.7. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Consumer Orientation, 2020-2034
14.7.1. Male
14.7.2. Female
14.7.3. Kids
14.8. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
14.8.1. Online
14.8.1.1. E-Commerce Websites
14.8.1.2. Company-Owned Websites
14.8.2. Offline
14.8.2.1. Hypermarket/ Supermarket
14.8.2.2. Specialty Stores
14.8.2.3. Other Retail Stores
14.9. Green Cosmetic Products Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
14.9.1. Brazil
14.9.2. Argentina
14.9.3. Rest of South America
14.10. Incremental Opportunity Analysis
15. Competition Landscape
15.1. Market Player - Competition Dashboard
15.2. Market Share Analysis (%), 2023
15.3. Company Profiles (Details - Company Overview, Sales End-User Type/Geographical Presence, Revenue, Strategy & Business Overview)
15.3.1. Chanel
15.3.1.1. Company Overview
15.3.1.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.1.3. Revenue
15.3.1.4. Strategy & Business Overview
15.3.2. Ere Perez
15.3.2.1. Company Overview
15.3.2.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.2.3. Revenue
15.3.2.4. Strategy & Business Overview
15.3.3. Giorgio Armani
15.3.3.1. Company Overview
15.3.3.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.3.3. Revenue
15.3.3.4. Strategy & Business Overview
15.3.4. Herbivore Botanicals, LLC
15.3.4.1. Company Overview
15.3.4.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.4.3. Revenue
15.3.4.4. Strategy & Business Overview
15.3.5. Lady Green
15.3.5.1. Company Overview
15.3.5.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.5.3. Revenue
15.3.5.4. Strategy & Business Overview
15.3.6. L'Occitane en Provence
15.3.6.1. Company Overview
15.3.6.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.6.3. Revenue
15.3.6.4. Strategy & Business Overview
15.3.7. Moringaia
15.3.7.1. Company Overview
15.3.7.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.7.3. Revenue
15.3.7.4. Strategy & Business Overview
15.3.8. Origins Natural Resources, Inc.
15.3.8.1. Company Overview
15.3.8.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.8.3. Revenue
15.3.8.4. Strategy & Business Overview
15.3.9. Sky Organics
15.3.9.1. Company Overview
15.3.9.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.9.3. Revenue
15.3.9.4. Strategy & Business Overview
15.3.10. Weleda
15.3.10.1. Company Overview
15.3.10.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.10.3. Revenue
15.3.10.4. Strategy & Business Overview
15.3.11. Other Key Players
15.3.11.1. Company Overview
15.3.11.2. Sales End-User Type/Geographical Presence
15.3.11.3. Revenue
15.3.11.4. Strategy & Business Overview
16. Go To Market Strategy
16.1. Identification of Potential Market Spaces
16.2. Understanding the Buying Process of Customers
16.3. Preferred Sales & Marketing Strategy

 

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