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米国女性プラスサイズ衣料品市場予測 2024-2032


UNITED STATES WOMEN PLUS SIZE CLOTHING MARKET FORECAST 2024-2032

主な調査結果 米国の女性プラスサイズ衣料品市場は予測期間2024-2032年にCAGR 6.22%で成長すると予測される。 市場インサイト 米国疾病予防管理センター(CDC)のデータによると、2017年から2020年にかけて、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2024年7月19日 US$1,100
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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150 英語

 

サマリー

主な調査結果
米国の女性プラスサイズ衣料品市場は予測期間2024-2032年にCAGR 6.22%で成長すると予測される。
市場インサイト
米国疾病予防管理センター(CDC)のデータによると、2017年から2020年にかけて、成人の41.9%、青少年の22.2%、2~5歳の子供の12.7%が肥満に分類された。このため、体にフィットするファッショナブルで快適な衣料品を求める個人が増え、プラスサイズ衣料品の需要が高まっている。その結果、2023年までにプラスサイズ衣料品市場は全国で12,000以上のプラスサイズ衣料品店を拡大し、その堅調な成長とプラスサイズ衣料品業界における包括的なファッション・オプションへのニーズの高まりを裏付けている。
このような成長にもかかわらず、プラスサイズ衣料品市場にとっては、社会的偏見とボディイメージを取り巻く否定的な認識が依然として大きな課題となっている。このような否定的な態度は、しばしば受容性と包摂性の欠如につながり、プラスサイズの女性がファッショナブルで似合う服の選択肢を見つけることを難しくしている。需要は伸びているが、多くのブランドはプラスサイズ市場を完全に受け入れることをためらい、スティグマをさらに永続させ、プラスサイズ消費者のための多様でスタイリッシュな選択肢の利用を制限している。さらに、このスティグマはマーケティング戦略にも影響を及ぼし、ブランドはプラスサイズのモデルを目立つように起用することを避け、有害なステレオタイプを強化することになりかねない。
市場に根強いギャップがあるため、プラスサイズの女性たちは、体にフィットするだけでなく、自分のスタイルを自信を持って表現できる服を見つけるのに苦労している。ファッションにおけるこのような表現と包摂性の欠如は、この市場の可能性を最大限に引き出す大きな障壁となっている。しかし、プラスサイズ・セグメントに対応し、多様なモデルをマーケティングに起用するブランドは、忠実で十分なサービスを受けていない顧客層を開拓し、ブランド・ロイヤルティを高め、プラスサイズ衣料業界の売上成長を促進することができる。
業界筋によると、米国人口の総購買力は約19兆5,000億ドルである。しかし2023年には、個人の28%が商業的な場面で差別を経験したと報告し、企業に約5兆4000億ドルの損害を与える可能性がある。これは特に女性用プラスサイズ衣料品業界に関連しており、差別や包括性の欠如は成長を著しく妨げ、これらの問題に対処できない小売業者にとっては多額の財務的損失をもたらす可能性がある。
セグメンテーション分析
米国の女性プラスサイズ衣料品市場に関する本レポートには、タイプ、製品タイプ、年齢、サイズ、流通チャネルに基づくセグメンテーション分析が含まれている。

タイプ別市場
- カジュアルウェア
- フォーマルウェア
- スポーツウェア
- その他のタイプ

製品タイプ別市場
- トップス、Tシャツ、シャツ
- ワンピース・ジャンプスーツ
- インナーウェア
- パンツ・ジーンズ
- その他の製品タイプ

年齢別市場
- 15歳以下
- 15-25歳
- 26~50歳
- 50歳以上

サイズ別市場
- 1 XL
- 2 XL
- 3 XL
- 4 XL
- 4XL以上

流通チャネル別市場
- オンラインチャネル
- ハイパーマーケット
- 専門店
- フランチャイズ店
- その他の流通チャネル

この調査レポートは米国の女性用プラスサイズ衣料品市場を分析・予測し、市場細分化とともに詳細な洞察を提供しています。市場の詳細な評価には、競争環境、主要購買基準、バリューチェーン分析などが含まれます。
競争分析
米国女性プラスサイズ衣料品市場を運営する主要企業には、Lane Bryant Inc、Torrid LLC、Ashley Stewart、Avenue、ELOQUII、Universal Standard Incなどが含まれる。
レーン・ブライアントは、プラスサイズの女性用衣料品、アクセサリー、靴、インティメイトに特化した小売業者である。1904年にLena Himmelstein Bryant Malsinによって設立され、当初はマタニティウェアを専門としていた。2022年までに、レーン・ブライアントは米国46州に448店舗を展開し、オンラインストアも運営している。


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目次

目次
1. 調査範囲と方法論
1.1. 調査目的
1.2.調査方法
1.3. 前提条件と限界
2. 要旨
2.1. 市場規模と推定
2.2. 国別スナップショット-米国
2.3. 国別分析-米国
2.4. 調査範囲
2.5. 危機シナリオ分析
2.5.1. コビッド19が女性プラスサイズ衣料品市場に与える影響
2.6. 主要市場調査結果
2.6.1. プラスサイズ衣料品の選択肢の拡大
2.6.2. テクノロジーの統合による消費者体験の向上
2.6.3. 女性プラスサイズ衣料品ブランド間の提携とパートナーシップの急増
3. 市場ダイナミクス
3.主な推進要因
3.1.1. 米国における肥満の増加
3.1.2. インクルーシブ・サイジングを採用するブランドは幅広い顧客層を惹きつける。
3.1.3. プラスサイズ専門ブランドの台頭
3.2. 主な阻害要因
3.2.1. ボディイメージに関する社会的烙印と否定的な認識
3.2.2. プラスサイズの衣料品の生産コストの高さ
3.2.3. マーケティングの課題とEコマースのハードル
4. 主要分析
4.1. 主要市場動向
4.1.1. デザインと生地技術の進歩
4.1.2. オンラインショッピングの利便性
4.1.3. 持続可能で環境に優しい素材への需要の高まり
4.2. 杵柄分析
4.2.1. 政治的
4.2.2. 経済的
4.2.3. 社会的
4.2.4. 技術的
4.2.5.法律
4.2.6.環境
4.3.ポーターの5つの力分析
4.3.1. 買い手の力
4.3.2.サプライヤーパワー
4.3.3. 代替品
4.3.4. 新規参入
4.3.5. 業界のライバル関係
4.4. 成長見通しマッピング - 米国
4.5. バリューチェーン分析
4.5.1. 原材料調達
4.5.2. デザイン開発
4.5.3. 製造
4.5.4. 流通
4.5.5.
4.6. 主要な購買基準
4.6.1. 快適性
4.6.2. フィット&サイジング
4.6.3.スタイル&ファッション
4.6.4.品質
5. タイプ別市場
5.カジュアルウェア
5.1.1. 市場予測図
5.1.2. セグメント分析
5.2.フォーマルウェア
5.2.1. 市場予測図
5.2.2. セグメント分析
5.3. スポーツウェア
5.3.1. 市場予測図
5.3.2. セグメント分析
5.4.その他のタイプ
5.4.1. 市場予測図
5.4.2. セグメント分析
6. 製品タイプ別市場
6.1. トップス、Tシャツ、シャツ
6.1.1. 市場予測図
6.1.2. セグメント分析
6.2. ドレス、ジャンプスーツ
6.2.1. 市場予測図
6.2.2. セグメント分析
6.インナーウェア
6.3.1. 市場予測図
6.3.2. セグメント分析
6.4. パンツ&ジーンズ
6.4.1. 市場予測図
6.4.2. セグメント分析
6.5. その他の製品タイプ
6.5.1. 市場予測図
6.5.2. セグメント分析
7. 年齢別市場
7.1. 15歳未満
7.1.1. 市場予測図
7.1.2. セグメント分析
7.2.15~25歳
7.2.1. 市場予測図
7.2.2. セグメント分析
7.3. 26~50歳
7.3.1. 市場予測図
7.3.2. セグメント分析
7.4. 50歳以上
7.4.1. 市場予測図
7.4.2. セグメント分析
8. サイズ別市場
8.1. 1 XL
8.1.1. 市場予測図
8.1.2. セグメント分析
8.2. 2 XL
8.2.1. 市場予測図
8.2.2. セグメント分析
8.3. XL
8.3.1. 市場予測図
8.3.2. セグメント分析
8.4. 4 XL
8.4.1. 市場予測図
8.4.2. セグメント分析
8.5. 4 XL以上
8.5.1. 市場予測図
8.5.2. セグメント分析
9. 流通チャネル別市場
9.1. オンラインチャネル
9.1.1. 市場予測図
9.1.2. セグメント分析
9.2. ハイパーマーケット
9.2.1. 市場予測図
9.2.2. セグメント分析
9.3. 専門店
9.3.1. 市場予測図
9.3.2. セグメント分析
9.4. フランチャイズ店
9.4.1. 市場予測図
9.4.2. セグメント分析
9.5. その他の流通チャネル
9.5.1. 市場予測図
9.5.2. セグメント分析
10. 競争環境
10.1. 主な戦略的展開
10.1.1. 合併と買収
10.1.2. 製品の発売と開発
10.1.3. パートナーシップと契約
10.1.4. 事業拡大
10.2. 会社概要
10.2.1. アシュレイ・スチュワート
10.2.1.1. 会社概要
10.2.1.2.
10.2.2. アベニュー
10.2.2.1. 会社概要
10.2.2.2.
10.2.3. エロキイ(フルビューティーブランドオペレーションズLLC)
10.2.3.1. 会社概要
10.2.3.2. 製品
10.2.4. レーン・ブライアント
10.2.4.1. 会社概要
10.2.4.2. 製品
10.2.5. トリード
10.2.5.1. 会社概要
10.2.5.2. 製品
10.ユニバーサルスタンダード
10.2.6.1. 会社概要
10.2.6.2.

 

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Summary

KEY FINDINGS
The United States women plus size clothing market is expected to grow with a CAGR of 6.22% during the forecast period, 2024-2032.
MARKET INSIGHTS
According to data from the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), from 2017 to 2020, 41.9% of adults, 22.2% of adolescents, and 12.7% of children aged 2-5 were classified as obese. This has fueled demand for plus-size clothing as more individuals seek fashionable and comfortable apparel that fits their bodies. Consequently, by 2023, the market has responded with the expansion of over 12,000 plus-size clothing stores across the country, underscoring its robust growth and the increasing need for inclusive fashion options within the plus-size clothing industry.
Despite this growth, societal stigma and negative perceptions surrounding body image remain significant challenges for the plus size clothing market. These negative attitudes often lead to a lack of acceptance and inclusivity, making it difficult for plus-size women to find fashionable and flattering clothing options. Although the demand is growing, many brands hesitate to fully embrace the plus-size market, further perpetuating the stigma and limiting the availability of diverse and stylish options for plus-size consumers. Additionally, this stigma affects marketing strategies, as brands may avoid prominently featuring plus-size models, thereby reinforcing harmful stereotypes.
The persistent gap in the market means that plus-size women struggle to find clothing that not only fits well but also allows them to express their personal style confidently. This lack of representation and inclusivity in fashion is a major barrier to the market’s full potential. However, brands that do cater to the plus-size segment and feature diverse models in their marketing can tap into a loyal and underserved customer base, fostering greater brand loyalty and driving sales growth within the plus size clothing industry.
According to industry sources, the total buying power of the United States population is approximately $19.5 trillion. In 2023, however, 28% of individuals reported experiencing discrimination in commercial settings, potentially costing businesses around $5.4 trillion. This is particularly relevant to the women’s plus size clothing industry, where discrimination and lack of inclusivity can significantly hinder growth and result in substantial financial losses for retailers who fail to address these issues.
SEGMENTATION ANALYSIS
The report on the United States women plus size clothing market includes the segmentation analysis based on type, product type, age, size and distribution channel.

Market by Type:
• Casual Wear
• Formal Wear
• Sports Wear
• Other Types

Market by Product Type:
• Tops, Tees & Shirts
• Dresses & Jumpsuits
• Innerwear
• Trousers & Jeans
• Other Product Types

Market by Age:
• Below 15 Years
• 15-25 Years
• 26-50 Years
• Above 50 Years

Market by Size:
• 1 XL
• 2 XL
• 3 XL
• 4 XL
• Above 4 XL

Market by Distribution Channel:
• Online Channels
• Hypermarkets
• Specialty Stores
• Franchised Stores
• Other Distribution Channels

Inkwood Research’s report on the United States women plus size clothing market provides in-depth insights as well as the market’s segmentation analysis. The detailed evaluation of the market includes Competitive Landscape, Key Buying Criteria, and Value Chain Analysis.
COMPETITIVE ANALYSIS
Key players operating the United States women plus size clothing market include Lane Bryant Inc, Torrid LLC, Ashley Stewart, Avenue, ELOQUII, Universal Standard Inc, etc.
Lane Bryant is a retailer focusing on plus-size women’s clothing, accessories, shoes, and intimates. Established in 1904 by Lena Himmelstein Bryant Malsin, the company initially specialized in maternity wear. By 2022, Lane Bryant had expanded to 448 stores across 46 states in the United States and also operates an online store.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT- UNITED STATES
2.3. COUNTRY ANALYSIS - UNITED STATES
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5.1. IMPACT OF COVID-19 ON THE WOMEN PLUS SIZE CLOTHING MARKET
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
2.6.1. EXPANSION IN PLUS SIZE CLOTHING OPTIONS
2.6.2. IMPROVED CONSUMER EXPERIENCE WITH THE INTEGRATION OF TECHNOLOGY
2.6.3. SURGE IN COLLABORATIONS AND PARTNERSHIPS AMONG WOMEN PLUS SIZE CLOTHING BRANDS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASING PREVALENCE OF OBESITY IN THE UNITED STATES
3.1.2. BRANDS EMBRACING INCLUSIVE SIZING ATTRACT A BROADER CUSTOMER BASE
3.1.3. RISE OF DEDICATED PLUS SIZE BRANDS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. SOCIETAL STIGMA AND NEGATIVE PERCEPTIONS REGARDING BODY IMAGE
3.2.2. HIGH COST OF PRODUCTION OF PLUS SIZE CLOTHING
3.2.3. MARKETING CHALLENGES AND E-COMMERCE HURDLES
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. ADVANCES IN DESIGN AND FABRIC TECHNOLOGY
4.1.2. CONVENIENCE OF ONLINE SHOPPING
4.1.3. INCREASING DEMAND FOR SUSTAINABLE AND ECO-FRIENDLY MATERIALS
4.2. PESTLE ANALYSIS
4.2.1. POLITICAL
4.2.2. ECONOMICAL
4.2.3. SOCIAL
4.2.4. TECHNOLOGICAL
4.2.5. LEGAL
4.2.6. ENVIRONMENTAL
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTIONS
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING - UNITED STATES
4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.5.1. RAW MATERIAL SOURCING
4.5.2. DESIGN DEVELOPMENT
4.5.3. MANUFACTURING
4.5.4. DISTRIBUTION
4.5.5. RETAIL
4.6. KEY BUYING CRITERIA
4.6.1. COMFORT
4.6.2. FIT & SIZING
4.6.3. STYLE & FASHION
4.6.4. QUALITY
5. MARKET BY TYPE
5.1. CASUAL WEAR
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. FORMAL WEAR
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
5.3. SPORTS WEAR
5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.3.2. SEGMENT ANALYSIS
5.4. OTHER TYPES
5.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.4.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY PRODUCT TYPE
6.1. TOPS, TEES & SHIRTS
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. DRESSES & JUMPSUITS
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6.3. INNERWEAR
6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.3.2. SEGMENT ANALYSIS
6.4. TROUSERS & JEANS
6.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.4.2. SEGMENT ANALYSIS
6.5. OTHER PRODUCT TYPES
6.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.5.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY AGE
7.1. BELOW 15 YEARS
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. 15-25 YEARS
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. 26-50 YEARS
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7.4. ABOVE 50 YEARS
7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8. MARKET BY SIZE
8.1. 1 XL
8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.1.2. SEGMENT ANALYSIS
8.2. 2 XL
8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.2.2. SEGMENT ANALYSIS
8.3. 3 XL
8.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.3.2. SEGMENT ANALYSIS
8.4. 4 XL
8.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8.5. ABOVE 4 XL
8.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.5.2. SEGMENT ANALYSIS
9. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
9.1. ONLINE CHANNELS
9.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
9.1.2. SEGMENT ANALYSIS
9.2. HYPERMARKETS
9.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
9.2.2. SEGMENT ANALYSIS
9.3. SPECIALTY STORES
9.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
9.3.2. SEGMENT ANALYSIS
9.4. FRANCHISED STORES
9.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
9.4.2. SEGMENT ANALYSIS
9.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
9.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
9.5.2. SEGMENT ANALYSIS
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
10.1.4. BUSINESS EXPANSIONS
10.2. COMPANY PROFILES
10.2.1. ASHLEY STEWART
10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.1.2. PRODUCTS
10.2.2. AVENUE
10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.2.2. PRODUCTS
10.2.3. ELOQUII (FULLBEAUTY BRANDS OPERATIONS LLC)
10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.3.2. PRODUCTS
10.2.4. LANE BRYANT
10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.4.2. PRODUCTS
10.2.5. TORRID LLC
10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.5.2. PRODUCTS
10.2.6. UNIVERSAL STANDARD INC
10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.6.2. PRODUCTS

 

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