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高級ボックス市場(ボックスタイプ:伸縮式、スリーブ付きトレイ、ネックボックス、フリップトップまたはシガーボックス、ブックスタイル、クラムシェル) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Luxury Boxes Market (Box Type: Telescopic, Tray with Sleeve, Neck Box, Flip Top or Cigar Box, Book Style, and Clamshell) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

高級ボックス市場 - レポートの範囲 TMRの高級ボックス世界市場に関する調査レポートは、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年3月21日 US$5,795
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サマリー

高級ボックス市場 - レポートの範囲
TMRの高級ボックス世界市場に関する調査レポートは、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2032年を予測年として、2018年から2032年までの世界の高級ボックス市場の収益を掲載しています。また、2024年から2032年までの世界の高級ボックス市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、高級ボックス市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、世界の高級ボックス市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界の高級ボックス市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の高級ボックス市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界の高級ボックス市場の競争環境について掘り下げています。世界の高級ボックス市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の高級ボックス市場のプレイヤーの属性です。

高級ボックスの世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中に全地域で高級ボックスが生み出した売上高/収益は?
- 世界の高級ボックス市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2032年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

高級ボックス市場 - 調査目的と調査アプローチ
高級ボックスの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の高級ボックス市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2032年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の高級ボックス市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.要旨
1.1.市場概要
1.2.市場分析
1.3.TMR分析と提言
2.市場紹介
2.1.市場の定義
2.2.市場分類
3.市場の視点
3.1.世界の包装市場の展望
3.2.マクロ経済要因と相関分析
3.3.予測要因-関連性と影響
3.4.バリューチェーン分析
3.4.1.積極的参加企業の網羅的リスト
3.4.1.1.原材料サプライヤー
3.4.1.2.メーカー
3.4.1.3.流通業者
3.4.1.4.エンドユーザー
3.4.2.利益率
3.5.市場ダイナミクス
3.5.1.促進要因
3.5.2.阻害要因
3.5.3.機会
3.5.4.トレンド
4.高級ボックスの世界市場分析:ボックスタイプ別
4.1.はじめに
4.1.1.市場価値シェア分析、ボックスタイプ別
4.1.2.前年比成長率分析、ボックスタイプ別
4.2.箱タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年、予測2024年~2032年
4.2.1.テレスコピック
4.2.2.スリーブ付きトレー
4.2.3.ネックボックス
4.2.4.フリップトップまたはシガーボックス
4.2.5.ブックスタイル
4.2.6.クラムシェル
4.3.市場魅力度分析(ボックスタイプ別
5.高級ボックスの世界市場分析、素材タイプ別
5.1.序論
5.1.1.市場価値シェア分析、素材タイプ別
5.1.2.前年比成長率分析、材料タイプ別
5.2.市場規模(US$ Mn)および数量(千単位)の過去分析2019年~2023年、予測2024年~2032年:材料タイプ別
5.2.1.紙
5.2.2.木材
5.2.3.プラスチック
5.2.4.金属
5.2.5.ガラス
5.2.6.その他
5.3.市場魅力度分析(材料タイプ別
6.高級ボックスの世界市場分析:最終用途別
6.1.序論
6.1.1.市場価値シェア分析、最終用途別
6.1.2.前年比成長率分析、最終用途別
6.2.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の過去分析2019年~2023年、予測2024年~2032年:最終用途別
6.2.1.パーソナルケア&化粧品
6.2.2.食品
6.2.3.飲料
6.2.4.アパレル
6.2.5.宝飾品
6.2.6.タバコ
6.2.7.電子機器
6.3.市場の魅力度分析(最終用途別
7.高級ボックスの世界市場分析、地域別
7.1.序論
7.1.1.地域別市場価値シェア分析
7.1.2.地域別前年比成長率分析
7.2.地域別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
7.2.1.北米
7.2.2.欧州
7.2.3.アジア太平洋
7.2.4.ラテンアメリカ
7.2.5.中東・アフリカ
7.3.市場魅力度分析(地域別
8.北米高級ボックス市場分析
8.1.序論
8.2.市場規模(US$ Mn)と数量(千個)の過去分析 2019年~2023年、国別予測 2024年~2032年 2、
8.2.1.米国
8.2.2.カナダ
8.3.箱タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
8.3.1.テレスコピック
8.3.2.スリーブ付きトレイ
8.3.3.ネックボックス
8.3.4.フリップトップまたはシガーボックス
8.3.5.ブックスタイル
8.3.6.クラムシェル
8.4.素材タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
8.4.1.紙
8.4.2.木材
8.4.3.プラスチック
8.4.4.金属
8.4.5.ガラス
8.4.6.その他
8.5.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の歴史的分析2019年~2023年および予測2024年~2032年:最終用途別
8.5.1.パーソナルケア&化粧品
8.5.2.食品
8.5.3.飲料
8.5.4.アパレル
8.5.5.宝飾品
8.5.6.タバコ
8.5.7.電子機器
8.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
9.中南米の高級ボックス市場分析
9.1.序論
9.2.国別の市場規模(US$ Mn)および数量(千個)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
9.2.1.ブラジル
9.2.2.メキシコ
9.2.3.その他のラテンアメリカ
9.3.箱タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
9.3.1.テレスコピック
9.3.2.スリーブ付きトレイ
9.3.3.ネックボックス
9.3.4.フリップトップまたはシガーボックス
9.3.5.ブックスタイル
9.3.6.クラムシェル
9.4.素材タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
9.4.1.紙
9.4.2.木材
9.4.3.プラスチック
9.4.4.金属
9.4.5.ガラス
9.4.6.その他
9.5.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の歴史的分析2019年~2023年および予測2024年~2032年:最終用途別
9.5.1.パーソナルケア&化粧品
9.5.2.食品
9.5.3.飲料
9.5.4.アパレル
9.5.5.宝飾品
9.5.6.タバコ
9.5.7.電子機器
9.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
10.ヨーロッパの高級ボックス市場分析
10.1.序論
10.2.市場規模(US$ Mn)と数量(千個)の過去分析 2019年~2023年、国別予測 2024年~2032年 2、
10.2.1.ドイツ
10.2.2.スペイン
10.2.3.イタリア
10.2.4.フランス
10.2.5.イギリス
10.2.6.ベネルクス
10.2.7.ロシア
10.2.8.その他のヨーロッパ
10.3.箱タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
10.3.1.テレスコピック
10.3.2.スリーブ付きトレー
10.3.3.ネックボックス
10.3.4.フリップトップまたはシガーボックス
10.3.5.ブックスタイル
10.3.6.クラムシェル
10.4.素材タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
10.4.1.紙
10.4.2.木材
10.4.3.プラスチック
10.4.4.金属
10.4.5.ガラス
10.4.6.その他
10.5.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の歴史的分析2019年~2023年および予測2024年~2032年:最終用途別
10.5.1.パーソナルケア&化粧品
10.5.2.食品
10.5.3.飲料
10.5.4.アパレル
10.5.5.宝飾品
10.5.6.タバコ
10.5.7.電子機器
10.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
11.アジア太平洋地域の高級ボックス市場分析
11.1.序論
11.2.市場規模(US$ Mn)と数量(千個)の過去分析 2019年~2023年、国別予測 2024年~2032年 2、
11.2.1.中国
11.2.2.インド
11.2.3.ASEAN
11.2.4.オーストラリアとニュージーランド
11.2.5.日本
11.2.6.その他のアジア太平洋地域
11.3.箱タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
11.3.1.テレスコピック
11.3.2.スリーブ付きトレイ
11.3.3.ネックボックス
11.3.4.フリップトップまたはシガーボックス
11.3.5.ブックスタイル
11.3.6.クラムシェル
11.4.素材タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
11.4.1.紙
11.4.2.木材
11.4.3.プラスチック
11.4.4.金属
11.4.5.ガラス
11.4.6.その他
11.5.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の歴史的分析2019年~2023年および予測2024年~2032年:最終用途別
11.5.1.パーソナルケア&化粧品
11.5.2.食品
11.5.3.飲料
11.5.4.アパレル
11.5.5.宝飾品
11.5.6.タバコ
11.5.7.電子機器
11.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.中東・アフリカの高級ボックス市場分析
12.1.序論
12.2.国別の市場規模(US$ Mn)および数量(千個)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
12.2.1.北アフリカ
12.2.2.南アフリカ
12.2.3.GCC諸国
12.2.4.その他の中東・アフリカ
12.3.箱タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
12.3.1.テレスコピック
12.3.2.スリーブ付きトレイ
12.3.3.ネックボックス
12.3.4.フリップトップまたはシガーボックス
12.3.5.ブックスタイル
12.3.6.クラムシェル
12.4.素材タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(千台)過去分析2019年~2023年および予測2024年~2032年
12.4.1.紙
12.4.2.木材
12.4.3.プラスチック
12.4.4.金属
12.4.5.ガラス
12.4.6.その他
12.5.市場規模(US$ Mn)および数量(千台)の歴史的分析2019年~2023年および予測2024年~2032年:最終用途別
12.5.1.パーソナルケア&化粧品
12.5.2.食品
12.5.3.飲料
12.5.4.アパレル
12.5.5.宝飾品
12.5.6.タバコ
12.5.7.電子機器
12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.市場構造分析
13.1.市場分析(企業階層別
13.2.市場集中度
13.3.主要企業の市場シェア分析
13.4.市場プレゼンス分析
14.競合分析
14.1.競合ダッシュボード
14.2.競合ベンチマーキング
14.3.コンペティションの動向
14.4.競合の深堀り
14.4.1.スマーフィット・カッパ・ピーエルシー
14.4.1.1.概要
14.4.1.2.製品ポートフォリオ
14.4.1.3.収益性
14.4.1.4.生産拠点
14.4.1.5.販売フットプリント
14.4.1.6.チャネルフットプリント
14.4.1.7.競合ベンチマーキング
14.4.1.8.戦略
14.4.2.DSスミス
14.4.2.1.概要
14.4.2.2.製品ポートフォリオ
14.4.2.3.収益性
14.4.2.4.生産拠点
14.4.2.5.販売フットプリント
14.4.2.6.チャネルフットプリント
14.4.2.7.競合ベンチマーキング
14.4.2.8.戦略
14.4.3.ウェストロック社
14.4.3.1.概要
14.4.3.2.製品ポートフォリオ
14.4.3.3.収益性
14.4.3.4.生産拠点
14.4.3.5.販売フットプリント
14.4.3.6.チャネルフットプリント
14.4.3.7.競合ベンチマーキング
14.4.3.8.戦略
14.4.4.インターナショナル・ペーパー・カンパニー
14.4.4.1.概要
14.4.4.2.製品ポートフォリオ
14.4.4.3.収益性
14.4.4.4.生産拠点
14.4.4.5.販売フットプリント
14.4.4.6.チャネルフットプリント
14.4.4.7.競合ベンチマーキング
14.4.4.8.戦略
14.4.5.モンディグループ
14.4.5.1.概要
14.4.5.2.製品ポートフォリオ
14.4.5.3.収益性
14.4.5.4.生産拠点
14.4.5.5.販売フットプリント
14.4.5.6.チャネルフットプリント
14.4.5.7.競合ベンチマーキング
14.4.5.8.戦略
14.4.6.マイヤー・メルンホフ・カートンAG
14.4.6.1.概要
14.4.6.2.製品ポートフォリオ
14.4.6.3.収益性
14.4.6.4.生産拠点
14.4.6.5.販売フットプリント
14.4.6.6.チャネルフットプリント
14.4.6.7.競合ベンチマーキング
14.4.6.8.戦略
14.4.7.フルタマキ
14.4.7.1.概要
14.4.7.2.製品ポートフォリオ
14.4.7.3.収益性
14.4.7.4.生産拠点
14.4.7.5.販売フットプリント
14.4.7.6.チャネルフットプリント
14.4.7.7.競合ベンチマーキング
14.4.7.8.戦略
14.4.8.ジョージア・パシフィックLLC
14.4.8.1.概要
14.4.8.2.製品ポートフォリオ
14.4.8.3.収益性
14.4.8.4.生産拠点
14.4.8.5.販売フットプリント
14.4.8.6.チャネルフットプリント
14.4.8.7.競合ベンチマーキング
14.4.8.8.戦略
14.4.9.シールドエアー
14.4.9.1.概要
14.4.9.2.製品ポートフォリオ
14.4.9.3.収益性
14.4.9.4.生産拠点
14.4.9.5.販売フットプリント
14.4.9.6.チャネルフットプリント
14.4.9.7.競合ベンチマーキング
14.4.9.8.戦略
14.4.10.グラフィック・パッケージング・ホールディング・カンパニー
14.4.10.1.概要
14.4.10.2.製品ポートフォリオ
14.4.10.3.収益性
14.4.10.4.生産拠点
14.4.10.5.販売フットプリント
14.4.10.6.チャネルフットプリント
14.4.10.7.競合ベンチマーキング
14.4.10.8.戦略
14.4.11.ストラ・エンソ社
14.4.11.1.概要
14.4.11.2.製品ポートフォリオ
14.4.11.3.収益性
14.4.11.4.生産拠点
14.4.11.5.販売フットプリント
14.4.11.6.チャネルフットプリント
14.4.11.7.競合ベンチマーキング
14.4.11.8.戦略
14.4.12.レンゴー株式会社
14.4.12.1.概要
14.4.12.2.製品ポートフォリオ
14.4.12.3.収益性
14.4.12.4.生産拠点
14.4.12.5.販売フットプリント
14.4.12.6.チャネルフットプリント
14.4.12.7.競合ベンチマーキング
14.4.12.8.戦略
14.4.13.ソノコ・プロダクツ・カンパニー
14.4.13.1.概要
14.4.13.2.製品ポートフォリオ
14.4.13.3.収益性
14.4.13.4.生産拠点
14.4.13.5.販売フットプリント
14.4.13.6.チャネルフットプリント
14.4.13.7.競合ベンチマーキング
14.4.13.8.戦略
14.4.14.王子ホールディングス
14.4.14.1.概要
14.4.14.2.製品ポートフォリオ
14.4.14.3.収益性
14.4.14.4.生産拠点
14.4.14.5.販売フットプリント
14.4.14.6.チャネルフットプリント
14.4.14.7.競合ベンチマーキング
14.4.14.8.戦略
14.4.15.日本製紙株式会社
14.4.15.1.概要
14.4.15.2.製品ポートフォリオ
14.4.15.3.収益性
14.4.15.4.生産拠点
14.4.15.5.販売フットプリント
14.4.15.6.チャネルフットプリント
14.4.15.7.競合ベンチマーキング
14.4.15.8.戦略
15.前提条件と略語
16.調査方法

 

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Summary

Luxury Boxes Market – Scope of Report
TMR’s report on the global luxury boxes market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2032. The report provides revenue of the global luxury boxes market for the period 2018–2032, considering 2024 as the base year and 2032 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global luxury boxes market from 2024 to 2032.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the luxury boxes market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global luxury boxes market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global luxury boxes market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global luxury boxes market.

The report delves into the competitive landscape of the global luxury boxes market. Key players operating in the global luxury boxes market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global luxury boxes market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global luxury boxes Market Report
• What is the sales/revenue generated by luxury boxes across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global luxury boxes market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2032?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Luxury Boxes Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global luxury boxes market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global luxury boxes market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2032 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global luxury boxes market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Overview
1.2. Market Analysis
1.3. TMR Analysis and Recommendations
2. Market Introduction
2.1. Market Definition
2.2. Market Taxonomy
3. Market Viewpoint
3.1. Global Packaging Market Outlook
3.2. Macro-Economic Factors and Correlation Analysis
3.3. Forecast Factors - Relevance and Impact
3.4. Value Chain Analysis
3.4.1. Exhaustive List of Active Participants
3.4.1.1. Raw Material Suppliers
3.4.1.2. Manufacturers
3.4.1.3. Distributers
3.4.1.4. End-users
3.4.2. Profitability Margins
3.5. Market Dynamics
3.5.1. Drivers
3.5.2. Restraints
3.5.3. Opportunities
3.5.4. Trends
4. Global Luxury Boxes Market Analysis, By Box Type
4.1. Introduction
4.1.1. Market Value Share Analysis, By Box Type
4.1.2. Y-o-Y Growth Analysis, By Box Type
4.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Box Type
4.2.1. Telescopic
4.2.2. Tray with Sleeve
4.2.3. Neck Box
4.2.4. Flip Top or Cigar Box
4.2.5. Book Style
4.2.6. Clamshell
4.3. Market Attractiveness Analysis, By Box Type
5. Global Luxury Boxes Market Analysis, By Material Type
5.1. Introduction
5.1.1. Market Value Share Analysis, By Material Type
5.1.2. Y-o-Y Growth Analysis, By Material Type
5.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Material Type
5.2.1. Paper
5.2.2. Wood
5.2.3. Plastic
5.2.4. Metal
5.2.5. Glass
5.2.6. Others
5.3. Market Attractiveness Analysis, By Material Type
6. Global Luxury Boxes Market Analysis, By End-use
6.1. Introduction
6.1.1. Market Value Share Analysis, By End-use
6.1.2. Y-o-Y Growth Analysis, By End-use
6.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By End-use
6.2.1. Personal Care & Cosmetics
6.2.2. Food
6.2.3. Beverages
6.2.4. Apparel
6.2.5. Jewelry
6.2.6. Tobacco
6.2.7. Electronics
6.3. Market Attractiveness Analysis, By End-use
7. Global Luxury Boxes Market Analysis, By Region
7.1. Introduction
7.1.1. Market Value Share Analysis, By Region
7.1.2. Y-o-Y Growth Analysis, By Region
7.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Region
7.2.1. North America
7.2.2. Europe
7.2.3. Asia Pacific
7.2.4. Latin America
7.2.5. Middle East & Africa
7.3. Market Attractiveness Analysis, By Region
8. North America Luxury Boxes Market Analysis
8.1. Introduction
8.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Country,
8.2.1. U.S.
8.2.2. Canada
8.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Box Type
8.3.1. Telescopic
8.3.2. Tray with Sleeve
8.3.3. Neck Box
8.3.4. Flip Top or Cigar Box
8.3.5. Book Style
8.3.6. Clamshell
8.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Material Type
8.4.1. Paper
8.4.2. Wood
8.4.3. Plastic
8.4.4. Metal
8.4.5. Glass
8.4.6. Others
8.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By End-use
8.5.1. Personal Care & Cosmetics
8.5.2. Food
8.5.3. Beverages
8.5.4. Apparel
8.5.5. Jewelry
8.5.6. Tobacco
8.5.7. Electronics
8.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
9. Latin America Luxury Boxes Market Analysis
9.1. Introduction
9.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Country,
9.2.1. Brazil
9.2.2. Mexico
9.2.3. Rest of Latin America
9.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Box Type
9.3.1. Telescopic
9.3.2. Tray with Sleeve
9.3.3. Neck Box
9.3.4. Flip Top or Cigar Box
9.3.5. Book Style
9.3.6. Clamshell
9.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Material Type
9.4.1. Paper
9.4.2. Wood
9.4.3. Plastic
9.4.4. Metal
9.4.5. Glass
9.4.6. Others
9.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By End-use
9.5.1. Personal Care & Cosmetics
9.5.2. Food
9.5.3. Beverages
9.5.4. Apparel
9.5.5. Jewelry
9.5.6. Tobacco
9.5.7. Electronics
9.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
10. Europe Luxury Boxes Market Analysis
10.1. Introduction
10.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Country,
10.2.1. Germany
10.2.2. Spain
10.2.3. Italy
10.2.4. France
10.2.5. U.K.
10.2.6. Benelux
10.2.7. Russia
10.2.8. Rest of Europe
10.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Box Type
10.3.1. Telescopic
10.3.2. Tray with Sleeve
10.3.3. Neck Box
10.3.4. Flip Top or Cigar Box
10.3.5. Book Style
10.3.6. Clamshell
10.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Material Type
10.4.1. Paper
10.4.2. Wood
10.4.3. Plastic
10.4.4. Metal
10.4.5. Glass
10.4.6. Others
10.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By End-use
10.5.1. Personal Care & Cosmetics
10.5.2. Food
10.5.3. Beverages
10.5.4. Apparel
10.5.5. Jewelry
10.5.6. Tobacco
10.5.7. Electronics
10.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
11. Asia Pacific Luxury Boxes Market Analysis
11.1. Introduction
11.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Country,
11.2.1. China
11.2.2. India
11.2.3. ASEAN
11.2.4. Australia and New Zealand
11.2.5. Japan
11.2.6. Rest of Asia Pacific
11.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Box Type
11.3.1. Telescopic
11.3.2. Tray with Sleeve
11.3.3. Neck Box
11.3.4. Flip Top or Cigar Box
11.3.5. Book Style
11.3.6. Clamshell
11.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Material Type
11.4.1. Paper
11.4.2. Wood
11.4.3. Plastic
11.4.4. Metal
11.4.5. Glass
11.4.6. Others
11.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By End-use
11.5.1. Personal Care & Cosmetics
11.5.2. Food
11.5.3. Beverages
11.5.4. Apparel
11.5.5. Jewelry
11.5.6. Tobacco
11.5.7. Electronics
11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12. Middle East & Africa Luxury Boxes Market Analysis
12.1. Introduction
12.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Country,
12.2.1. North Africa
12.2.2. South Africa
12.2.3. GCC Countries
12.2.4. Rest of Middle East & Africa
12.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Box Type
12.3.1. Telescopic
12.3.2. Tray with Sleeve
12.3.3. Neck Box
12.3.4. Flip Top or Cigar Box
12.3.5. Book Style
12.3.6. Clamshell
12.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By Material Type
12.4.1. Paper
12.4.2. Wood
12.4.3. Plastic
12.4.4. Metal
12.4.5. Glass
12.4.6. Others
12.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Thousand Units) Historical Analysis 2019 - 2023 and Forecast 2024 - 2032 By End-use
12.5.1. Personal Care & Cosmetics
12.5.2. Food
12.5.3. Beverages
12.5.4. Apparel
12.5.5. Jewelry
12.5.6. Tobacco
12.5.7. Electronics
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13. Market Structure Analysis
13.1. Market Analysis, By Tier of Companies
13.2. Market Concentration
13.3. Market Share Analysis for Key Players
13.4. Market Presence Analysis
14. Competition Analysis
14.1. Competition Dashboard
14.2. Competition Benchmarking
14.3. Competition Developments
14.4. Competition Deep Dive
14.4.1. Smurfit Kappa Plc
14.4.1.1. Overview
14.4.1.2. Product Portfolio
14.4.1.3. Profitability
14.4.1.4. Production Footprint
14.4.1.5. Sales Footprint
14.4.1.6. Channel Footprint
14.4.1.7. Competition Benchmarking
14.4.1.8. Strategy
14.4.2. DS Smith plc
14.4.2.1. Overview
14.4.2.2. Product Portfolio
14.4.2.3. Profitability
14.4.2.4. Production Footprint
14.4.2.5. Sales Footprint
14.4.2.6. Channel Footprint
14.4.2.7. Competition Benchmarking
14.4.2.8. Strategy
14.4.3. WestRock Company
14.4.3.1. Overview
14.4.3.2. Product Portfolio
14.4.3.3. Profitability
14.4.3.4. Production Footprint
14.4.3.5. Sales Footprint
14.4.3.6. Channel Footprint
14.4.3.7. Competition Benchmarking
14.4.3.8. Strategy
14.4.4. International Paper Company
14.4.4.1. Overview
14.4.4.2. Product Portfolio
14.4.4.3. Profitability
14.4.4.4. Production Footprint
14.4.4.5. Sales Footprint
14.4.4.6. Channel Footprint
14.4.4.7. Competition Benchmarking
14.4.4.8. Strategy
14.4.5. Mondi Group
14.4.5.1. Overview
14.4.5.2. Product Portfolio
14.4.5.3. Profitability
14.4.5.4. Production Footprint
14.4.5.5. Sales Footprint
14.4.5.6. Channel Footprint
14.4.5.7. Competition Benchmarking
14.4.5.8. Strategy
14.4.6. Mayr-Melnhof Karton AG
14.4.6.1. Overview
14.4.6.2. Product Portfolio
14.4.6.3. Profitability
14.4.6.4. Production Footprint
14.4.6.5. Sales Footprint
14.4.6.6. Channel Footprint
14.4.6.7. Competition Benchmarking
14.4.6.8. Strategy
14.4.7. Huhtamaki Oyj
14.4.7.1. Overview
14.4.7.2. Product Portfolio
14.4.7.3. Profitability
14.4.7.4. Production Footprint
14.4.7.5. Sales Footprint
14.4.7.6. Channel Footprint
14.4.7.7. Competition Benchmarking
14.4.7.8. Strategy
14.4.8. Georgia-Pacific LLC
14.4.8.1. Overview
14.4.8.2. Product Portfolio
14.4.8.3. Profitability
14.4.8.4. Production Footprint
14.4.8.5. Sales Footprint
14.4.8.6. Channel Footprint
14.4.8.7. Competition Benchmarking
14.4.8.8. Strategy
14.4.9. Sealed Air Corporation
14.4.9.1. Overview
14.4.9.2. Product Portfolio
14.4.9.3. Profitability
14.4.9.4. Production Footprint
14.4.9.5. Sales Footprint
14.4.9.6. Channel Footprint
14.4.9.7. Competition Benchmarking
14.4.9.8. Strategy
14.4.10. Graphic Packaging Holding Company
14.4.10.1. Overview
14.4.10.2. Product Portfolio
14.4.10.3. Profitability
14.4.10.4. Production Footprint
14.4.10.5. Sales Footprint
14.4.10.6. Channel Footprint
14.4.10.7. Competition Benchmarking
14.4.10.8. Strategy
14.4.11. Stora Enso Oyj
14.4.11.1. Overview
14.4.11.2. Product Portfolio
14.4.11.3. Profitability
14.4.11.4. Production Footprint
14.4.11.5. Sales Footprint
14.4.11.6. Channel Footprint
14.4.11.7. Competition Benchmarking
14.4.11.8. Strategy
14.4.12. Rengo Co., Ltd.
14.4.12.1. Overview
14.4.12.2. Product Portfolio
14.4.12.3. Profitability
14.4.12.4. Production Footprint
14.4.12.5. Sales Footprint
14.4.12.6. Channel Footprint
14.4.12.7. Competition Benchmarking
14.4.12.8. Strategy
14.4.13. Sonoco Products Company
14.4.13.1. Overview
14.4.13.2. Product Portfolio
14.4.13.3. Profitability
14.4.13.4. Production Footprint
14.4.13.5. Sales Footprint
14.4.13.6. Channel Footprint
14.4.13.7. Competition Benchmarking
14.4.13.8. Strategy
14.4.14. Oji Holdings Corporation
14.4.14.1. Overview
14.4.14.2. Product Portfolio
14.4.14.3. Profitability
14.4.14.4. Production Footprint
14.4.14.5. Sales Footprint
14.4.14.6. Channel Footprint
14.4.14.7. Competition Benchmarking
14.4.14.8. Strategy
14.4.15. Nippon Paper Industries Co., Ltd.
14.4.15.1. Overview
14.4.15.2. Product Portfolio
14.4.15.3. Profitability
14.4.15.4. Production Footprint
14.4.15.5. Sales Footprint
14.4.15.6. Channel Footprint
14.4.15.7. Competition Benchmarking
14.4.15.8. Strategy
15. Assumptions and Acronyms Used
16. Research Methodology

 

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