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印刷用紙市場(用紙タイプ:印刷用紙市場(用紙タイプ:コート紙、非コート紙、流通チャネル:ハイパーマーケット/スーパーマーケット、小売店、コンビニエンスストア、Eコマース) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Printing Paper Market (Paper Type: Coated Paper and Uncoated Paper; and Distribution Channel: Hypermarkets/Supermarkets, Retail Stores, Convenience Stores, and E-commerce) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

印刷用紙市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「印刷用紙の世界市場」は、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会について... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月31日 US$5,795
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サマリー

印刷用紙市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「印刷用紙の世界市場」は、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会についても調査しています。2024年を基準年、2032年を予測年として、2018年から2032年までの世界の印刷用紙市場の収益を提供しています。また、2024年から2032年までの世界の印刷用紙市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成された。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、印刷用紙市場を理解するために主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、世界の印刷用紙市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界の印刷用紙市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、世界の印刷用紙市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の印刷用紙市場の競争環境について掘り下げています。世界の印刷用紙市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされている。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の印刷用紙市場のプレーヤーの属性です。

印刷用紙の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における印刷用紙の売上/収益は?
- 世界の印刷用紙市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2032年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

印刷用紙市場 - 調査目的と調査アプローチ
印刷用紙の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の印刷用紙市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2032年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の印刷用紙市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができる。


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目次

1.要旨
1.1.市場概要
1.2.市場分析
1.3.TMR分析と提言
2.市場紹介
2.1.市場の定義
2.2.市場分類
3.市場の視点
3.1.世界市場の展望
3.2.マクロ経済要因および相関分析
3.3.予測要因-関連性と影響
3.4.バリューチェーン分析
3.4.1.積極的参加企業の網羅的リスト
3.4.1.1.原材料サプライヤー
3.4.1.2.メーカー
3.4.1.3.流通業者
3.4.1.4.エンドユーザー
3.4.2.利益率
3.5.市場ダイナミクス
3.5.1.促進要因
3.5.2.阻害要因
3.5.3.機会
3.5.4.トレンド
4.印刷用紙の世界市場:用紙タイプ別分析
4.1.はじめに
4.1.1.用紙タイプ別市場価値シェア分析
4.1.2.紙タイプ別の前年比成長率分析
4.2.紙タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
4.2.1.コート紙
4.2.2.非塗工紙
4.3.紙の種類別市場魅力度分析
5.印刷用紙の世界市場分析:流通チャネル別
5.1.はじめに
5.1.1.流通チャネル別市場価値シェア分析
5.1.2.流通チャネル別前年比成長率分析
5.2.流通チャネル別市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
5.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
5.2.2.小売店
5.2.3.コンビニエンスストア
5.2.4.Eコマース
5.3.流通チャネル別市場魅力度分析
6.印刷用紙の世界市場分析:用途別
6.1.はじめに
6.1.1.用途別市場価値シェア分析
6.1.2.用途別前年比成長率分析
6.2.用途別市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
6.2.1.新聞
6.2.2.工業用
6.2.3.商業印刷
6.2.4.書籍・雑誌
6.2.5.その他
6.3.用途別市場魅力度分析
7.印刷用紙の世界市場 地域別分析
7.1.はじめに
7.1.1.地域別市場価値シェア分析
7.1.2.地域別前年比成長率分析
7.2.地域別市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
7.2.1.北米
7.2.2.欧州
7.2.3.アジア太平洋(APAC)
7.2.4.ラテンアメリカ
7.2.5.中東・アフリカ(MEA)
7.3.地域別市場魅力度分析
8.北米印刷用紙市場の分析
8.1.序論
8.2.国別の市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
8.2.1.米国
8.2.2.カナダ
8.3.市場規模(US$ Mn)および数量(トン)の過去分析2019-2023年および予測2024-2032年:紙タイプ別
8.3.1.コート紙
8.3.2.非塗工紙
8.4.市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年 流通チャネル別
8.4.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
8.4.2.小売店
8.4.3.コンビニエンスストア
8.4.4.電子商取引
8.5.用途別市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
8.5.1.新聞
8.5.2.工業用
8.5.3.商業印刷
8.5.4.書籍・雑誌
8.5.5.その他
8.6.主な市場参加者 - インテンシティ・マッピング
9.ラテンアメリカの印刷用紙市場分析
9.1.序論
9.2.国別の市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
9.2.1.ブラジル
9.2.2.メキシコ
9.2.3.その他のラテンアメリカ
9.3.市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年:紙タイプ別
9.3.1.コート紙
9.3.2.非塗工紙
9.4.市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年 流通チャネル別
9.4.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.4.2.小売店
9.4.3.コンビニエンスストア
9.4.4.電子商取引
9.5.用途別市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
9.5.1.新聞
9.5.2.工業用
9.5.3.商業印刷
9.5.4.書籍・雑誌
9.5.5.その他
9.6.主な市場参加者 - インテンシティ・マッピング
10.欧州印刷用紙市場分析
10.1.はじめに
10.2.国別の市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
10.2.1.ドイツ
10.2.2.スペイン
10.2.3.イタリア
10.2.4.フランス
10.2.5.イギリス
10.2.6.ベネルクス
10.2.7.ロシア
10.2.8.その他のヨーロッパ
10.3.市場規模(US$ Mn)および数量(トン)の過去分析2019-2023年および予測2024-2032年:紙タイプ別
10.3.1.コート紙
10.3.2.非塗工紙
10.4.市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年 流通チャネル別
10.4.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
10.4.2.小売店
10.4.3.コンビニエンスストア
10.4.4.電子商取引
10.5.用途別市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
10.5.1.新聞
10.5.2.工業用
10.5.3.商業印刷
10.5.4.書籍・雑誌
10.5.5.その他
10.6.主な市場参加者 - インテンシティ・マッピング
11.APAC印刷用紙市場分析
11.1.序論
11.2.国別の市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.2.1.中国
11.2.2.インド
11.2.3.ASEAN
11.2.4.オーストラリアとニュージーランド
11.2.5.日本
11.2.6.その他のAPAC地域
11.3.市場規模(US$ Mn)および数量(トン)の過去分析2019-2023年および予測2024-2032年:紙タイプ別
11.3.1.コート紙
11.3.2.非塗工紙
11.4.市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年 流通チャネル別
11.4.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.4.2.小売店
11.4.3.コンビニエンスストア
11.4.4.電子商取引
11.5.用途別市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.5.1.新聞
11.5.2.工業用
11.5.3.商業印刷
11.5.4.書籍・雑誌
11.5.5.その他
11.6.主な市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.MEA印刷用紙市場の分析
12.1.はじめに
12.2.国別の市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
12.2.1.北アフリカ
12.2.2.南アフリカ
12.2.3.GCC諸国
12.2.4.その他のMEA諸国
12.3.紙タイプ別市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
12.3.1.コート紙
12.3.2.非塗工紙
12.4.市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年 流通チャネル別
12.4.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.4.2.小売店
12.4.3.コンビニエンスストア
12.4.4.Eコマース
12.5.用途別市場規模(US$ Mn)および数量(トン)過去分析2019-2023年および予測2024-2032年
12.5.1.新聞
12.5.2.工業用
12.5.3.商業印刷
12.5.4.書籍・雑誌
12.5.5.その他
12.6.主な市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.市場構造分析
13.1.企業階層別市場分析
13.2.市場集中度
13.3.上位10社の市場シェア分析
13.4.市場プレゼンス分析
14.競合分析
14.1.競合ダッシュボード
14.2.競合ベンチマーキング
14.3.コンペティションの動向
14.4.競合の深堀り
14.4.1.インターナショナル・ペーパー・カンパニー
14.4.1.1.概要
14.4.1.2.製品ポートフォリオ
14.4.1.3.収益性
14.4.1.4.生産拠点
14.4.1.5.販売フットプリント
14.4.1.6.チャネルフットプリント
14.4.1.7.競合ベンチマーキング
14.4.1.8.戦略
14.4.2.ジョージア・パシフィックLLC
14.4.2.1.概要
14.4.2.2.製品ポートフォリオ
14.4.2.3.収益性
14.4.2.4.生産拠点
14.4.2.5.販売フットプリント
14.4.2.6.チャネルフットプリント
14.4.2.7.競合ベンチマーキング
14.4.2.8.戦略
14.4.3.DSスミスのパッケージング
14.4.3.1.概要
14.4.3.2.製品ポートフォリオ
14.4.3.3.収益性
14.4.3.4.生産拠点
14.4.3.5.販売フットプリント
14.4.3.6.チャネルフットプリント
14.4.3.7.競合ベンチマーキング
14.4.3.8.戦略
14.4.4.王子ホールディングス
14.4.4.1.概要
14.4.4.2.製品ポートフォリオ
14.4.4.3.収益性
14.4.4.4.生産拠点
14.4.4.5.販売フットプリント
14.4.4.6.チャネルフットプリント
14.4.4.7.競合ベンチマーキング
14.4.4.8.戦略
14.4.5.プラット・インダストリーズ社
14.4.5.1.概要
14.4.5.2.製品ポートフォリオ
14.4.5.3.収益性
14.4.5.4.生産拠点
14.4.5.5.販売フットプリント
14.4.5.6.チャネルフットプリント
14.4.5.7.競合ベンチマーキング
14.4.5.8.戦略
14.4.6.ウェストロック社
14.4.6.1.概要
14.4.6.2.製品ポートフォリオ
14.4.6.3.収益性
14.4.6.4.生産拠点
14.4.6.5.販売フットプリント
14.4.6.6.チャネルフットプリント
14.4.6.7.競合ベンチマーキング
14.4.6.8.戦略
14.4.7.ストラ・エンソ社
14.4.7.1.概要
14.4.7.2.製品ポートフォリオ
14.4.7.3.収益性
14.4.7.4.生産拠点
14.4.7.5.販売フットプリント
14.4.7.6.チャネルフットプリント
14.4.7.7.競合ベンチマーキング
14.4.7.8.戦略
14.4.8.ソノコ・プロダクツ・カンパニー
14.4.8.1.概要
14.4.8.2.製品ポートフォリオ
14.4.8.3.収益性
14.4.8.4.生産拠点
14.4.8.5.販売フットプリント
14.4.8.6.チャネルフットプリント
14.4.8.7.競合ベンチマーキング
14.4.8.8.戦略
14.4.9.モンディ・グループ
14.4.9.1.概要
14.4.9.2.製品ポートフォリオ
14.4.9.3.収益性
14.4.9.4.生産拠点
14.4.9.5.販売フットプリント
14.4.9.6.チャネルフットプリント
14.4.9.7.競合ベンチマーキング
14.4.9.8.戦略
14.4.10.VPKパッケージンググループ
14.4.10.1.概要
14.4.10.2.製品ポートフォリオ
14.4.10.3.収益性
14.4.10.4.生産拠点
14.4.10.5.販売フットプリント
14.4.10.6.チャネルフットプリント
14.4.10.7.競合ベンチマーキング
14.4.10.8.戦略
14.4.11.グレート・リトル・ボックス社
14.4.11.1.概要
14.4.11.2.製品ポートフォリオ
14.4.11.3.収益性
14.4.11.4.生産拠点
14.4.11.5.販売フットプリント
14.4.11.6.チャネルフットプリント
14.4.11.7.競合ベンチマーキング
14.4.11.8.戦略
14.4.12.マイヤー・メルンホフ・カートンAG
14.4.12.1.概要
14.4.12.2.製品ポートフォリオ
14.4.12.3.収益性
14.4.12.4.生産拠点
14.4.12.5.販売フットプリント
14.4.12.6.チャネルフットプリント
14.4.12.7.競合ベンチマーキング
14.4.12.8.戦略
14.4.13.クリアウォーターペーパーコーポレーション
14.4.13.1.概要
14.4.13.2.製品ポートフォリオ
14.4.13.3.収益性
14.4.13.4.生産拠点
14.4.13.5.販売フットプリント
14.4.13.6.チャネルフットプリント
14.4.13.7.競合ベンチマーキング
14.4.13.8.戦略
14.4.14.日本製紙株式会社
14.4.14.1.概要
14.4.14.2.製品ポートフォリオ
14.4.14.3.収益性
14.4.14.4.生産拠点
14.4.14.5.販売フットプリント
14.4.14.6.チャネルフットプリント
14.4.14.7.競合ベンチマーキング
14.4.14.8.戦略
14.4.15.メッツァボード株式会社
14.4.15.1.概要
14.4.15.2.製品ポートフォリオ
14.4.15.3.収益性
14.4.15.4.生産拠点
14.4.15.5.販売フットプリント
14.4.15.6.チャネルフットプリント
14.4.15.7.競合ベンチマーキング
14.4.15.8.戦略
14.4.16.エバーグリーン・パッケージング社
14.4.16.1.概要
14.4.16.2.製品ポートフォリオ
14.4.16.3.収益性
14.4.16.4.生産拠点
14.4.16.5.販売フットプリント
14.4.16.6.チャネルフットプリント
14.4.16.7.競合ベンチマーキング
14.4.16.8.戦略
15.前提条件と略語
16.調査方法

 

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Summary

Printing Paper Market – Scope of Report
TMR’s report on the global printing paper market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2032. The report provides revenue of the global printing paper market for the period 2018–2032, considering 2024 as the base year and 2032 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global printing paper market from 2024 to 2032.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the printing paper market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global printing paper market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global printing paper market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global printing paper market.

The report delves into the competitive landscape of the global printing paper market. Key players operating in the global printing paper market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global printing paper market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global printing paper Market Report
• What is the sales/revenue generated by printing paper across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global printing paper market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2032?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Printing Paper Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global printing paper market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global printing paper market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2032 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global printing paper market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Overview
1.2. Market Analysis
1.3. TMR Analysis and Recommendations
2. Market Introduction
2.1. Market Definition
2.2. Market Taxonomy
3. Market Viewpoint
3.1. Global Market Outlook
3.2. Macro-economic Factors and Co-relation Analysis
3.3. Forecast Factors – Relevance and Impact
3.4. Value Chain Analysis
3.4.1. Exhaustive List of Active Participants
3.4.1.1. Raw Material Suppliers
3.4.1.2. Manufacturers
3.4.1.3. Distributors
3.4.1.4. End-users
3.4.2. Profitability Margins
3.5. Market Dynamics
3.5.1. Drivers
3.5.2. Restraints
3.5.3. Opportunities
3.5.4. Trends
4. Global Printing Paper Market Analysis By Paper Type
4.1. Introduction
4.1.1. Market Value Share Analysis By Paper Type
4.1.2. Y-o-Y Growth Analysis By Paper Type
4.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Paper Type
4.2.1. Coated Paper
4.2.2. Uncoated Paper
4.3. Market Attractiveness Analysis By Paper Type
5. Global Printing Paper Market Analysis By Distribution Channel
5.1. Introduction
5.1.1. Market Value Share Analysis By Distribution Channel
5.1.2. Y-o-Y Growth Analysis By Distribution Channel
5.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Distribution Channel
5.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
5.2.2. Retail Stores
5.2.3. Convenience Stores
5.2.4. E-commerce
5.3. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
6. Global Printing Paper Market Analysis By Application
6.1. Introduction
6.1.1. Market Value Share Analysis By Application
6.1.2. Y-o-Y Growth Analysis By Application
6.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Application
6.2.1. Newspapers
6.2.2. Industrial
6.2.3. Commercial Printing
6.2.4. Books & Magazines
6.2.5. Others
6.3. Market Attractiveness Analysis By Application
7. Global Printing Paper Market Analysis By Region
7.1. Introduction
7.1.1. Market Value Share Analysis By Region
7.1.2. Y-o-Y Growth Analysis By Region
7.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Region
7.2.1. North America
7.2.2. Europe
7.2.3. Asia Pacific (APAC)
7.2.4. Latin America
7.2.5. Middle East & Africa (MEA)
7.3. Market Attractiveness Analysis By Region
8. North America Printing Paper Market Analysis
8.1. Introduction
8.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Country
8.2.1. U.S.
8.2.2. Canada
8.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Paper Type
8.3.1. Coated Paper
8.3.2. Uncoated Paper
8.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Distribution Channel
8.4.1. Hypermarkets/Supermarkets
8.4.2. Retail Stores
8.4.3. Convenience Stores
8.4.4. E-commerce
8.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Application
8.5.1. Newspapers
8.5.2. Industrial
8.5.3. Commercial Printing
8.5.4. Books & Magazines
8.5.5. Others
8.6. Key Market Participants – Intensity Mapping
9. Latin America Printing Paper Market Analysis
9.1. Introduction
9.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Country
9.2.1. Brazil
9.2.2. Mexico
9.2.3. Rest of Latin America
9.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Paper Type
9.3.1. Coated Paper
9.3.2. Uncoated Paper
9.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Distribution Channel
9.4.1. Hypermarkets/Supermarkets
9.4.2. Retail Stores
9.4.3. Convenience Stores
9.4.4. E-commerce
9.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Application
9.5.1. Newspapers
9.5.2. Industrial
9.5.3. Commercial Printing
9.5.4. Books & Magazines
9.5.5. Others
9.6. Key Market Participants – Intensity Mapping
10. Europe Printing Paper Market Analysis
10.1. Introduction
10.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Country
10.2.1. Germany
10.2.2. Spain
10.2.3. Italy
10.2.4. France
10.2.5. U.K.
10.2.6. Benelux
10.2.7. Russia
10.2.8. Rest of Europe
10.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Paper Type
10.3.1. Coated Paper
10.3.2. Uncoated Paper
10.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Distribution Channel
10.4.1. Hypermarkets/Supermarkets
10.4.2. Retail Stores
10.4.3. Convenience Stores
10.4.4. E-commerce
10.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Application
10.5.1. Newspapers
10.5.2. Industrial
10.5.3. Commercial Printing
10.5.4. Books & Magazines
10.5.5. Others
10.6. Key Market Participants – Intensity Mapping
11. APAC Printing Paper Market Analysis
11.1. Introduction
11.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Country
11.2.1. China
11.2.2. India
11.2.3. ASEAN
11.2.4. Australia and New Zealand
11.2.5. Japan
11.2.6. Rest of APAC
11.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Paper Type
11.3.1. Coated Paper
11.3.2. Uncoated Paper
11.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Distribution Channel
11.4.1. Hypermarkets/Supermarkets
11.4.2. Retail Stores
11.4.3. Convenience Stores
11.4.4. E-commerce
11.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Application
11.5.1. Newspapers
11.5.2. Industrial
11.5.3. Commercial Printing
11.5.4. Books & Magazines
11.5.5. Others
11.6. Key Market Participants – Intensity Mapping
12. MEA Printing Paper Market Analysis
12.1. Introduction
12.2. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Country
12.2.1. North Africa
12.2.2. South Africa
12.2.3. GCC Countries
12.2.4. Rest of MEA
12.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Paper Type
12.3.1. Coated Paper
12.3.2. Uncoated Paper
12.4. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Distribution Channel
12.4.1. Hypermarkets/Supermarkets
12.4.2. Retail Stores
12.4.3. Convenience Stores
12.4.4. E-commerce
12.5. Market Size (US$ Mn) and Volume (Tons) Historical Analysis 2019–2023 and Forecast 2024–2032 By Application
12.5.1. Newspapers
12.5.2. Industrial
12.5.3. Commercial Printing
12.5.4. Books & Magazines
12.5.5. Others
12.6. Key Market Participants – Intensity Mapping
13. Market Structure Analysis
13.1. Market Analysis by Tier of Companies
13.2. Market Concentration
13.3. Market Share Analysis of Top 10 Players
13.4. Market Presence Analysis
14. Competition Analysis
14.1. Competition Dashboard
14.2. Competition Benchmarking
14.3. Competition Developments
14.4. Competition Deep Dive
14.4.1. International Paper Company
14.4.1.1. Overview
14.4.1.2. Product Portfolio
14.4.1.3. Profitability
14.4.1.4. Production Footprint
14.4.1.5. Sales Footprint
14.4.1.6. Channel Footprint
14.4.1.7. Competition Benchmarking
14.4.1.8. Strategy
14.4.2. Georgia-Pacific LLC
14.4.2.1. Overview
14.4.2.2. Product Portfolio
14.4.2.3. Profitability
14.4.2.4. Production Footprint
14.4.2.5. Sales Footprint
14.4.2.6. Channel Footprint
14.4.2.7. Competition Benchmarking
14.4.2.8. Strategy
14.4.3. DS Smith Packaging
14.4.3.1. Overview
14.4.3.2. Product Portfolio
14.4.3.3. Profitability
14.4.3.4. Production Footprint
14.4.3.5. Sales Footprint
14.4.3.6. Channel Footprint
14.4.3.7. Competition Benchmarking
14.4.3.8. Strategy
14.4.4. Oji Holdings Corporation
14.4.4.1. Overview
14.4.4.2. Product Portfolio
14.4.4.3. Profitability
14.4.4.4. Production Footprint
14.4.4.5. Sales Footprint
14.4.4.6. Channel Footprint
14.4.4.7. Competition Benchmarking
14.4.4.8. Strategy
14.4.5. Pratt Industries, Inc
14.4.5.1. Overview
14.4.5.2. Product Portfolio
14.4.5.3. Profitability
14.4.5.4. Production Footprint
14.4.5.5. Sales Footprint
14.4.5.6. Channel Footprint
14.4.5.7. Competition Benchmarking
14.4.5.8. Strategy
14.4.6. WestRock Company
14.4.6.1. Overview
14.4.6.2. Product Portfolio
14.4.6.3. Profitability
14.4.6.4. Production Footprint
14.4.6.5. Sales Footprint
14.4.6.6. Channel Footprint
14.4.6.7. Competition Benchmarking
14.4.6.8. Strategy
14.4.7. Stora Enso Oyj
14.4.7.1. Overview
14.4.7.2. Product Portfolio
14.4.7.3. Profitability
14.4.7.4. Production Footprint
14.4.7.5. Sales Footprint
14.4.7.6. Channel Footprint
14.4.7.7. Competition Benchmarking
14.4.7.8. Strategy
14.4.8. Sonoco Products Company
14.4.8.1. Overview
14.4.8.2. Product Portfolio
14.4.8.3. Profitability
14.4.8.4. Production Footprint
14.4.8.5. Sales Footprint
14.4.8.6. Channel Footprint
14.4.8.7. Competition Benchmarking
14.4.8.8. Strategy
14.4.9. Mondi Group plc
14.4.9.1. Overview
14.4.9.2. Product Portfolio
14.4.9.3. Profitability
14.4.9.4. Production Footprint
14.4.9.5. Sales Footprint
14.4.9.6. Channel Footprint
14.4.9.7. Competition Benchmarking
14.4.9.8. Strategy
14.4.10. VPK Packaging Group nv
14.4.10.1. Overview
14.4.10.2. Product Portfolio
14.4.10.3. Profitability
14.4.10.4. Production Footprint
14.4.10.5. Sales Footprint
14.4.10.6. Channel Footprint
14.4.10.7. Competition Benchmarking
14.4.10.8. Strategy
14.4.11. Great Little Box Company Ltd
14.4.11.1. Overview
14.4.11.2. Product Portfolio
14.4.11.3. Profitability
14.4.11.4. Production Footprint
14.4.11.5. Sales Footprint
14.4.11.6. Channel Footprint
14.4.11.7. Competition Benchmarking
14.4.11.8. Strategy
14.4.12. Mayr-Melnhof Karton AG
14.4.12.1. Overview
14.4.12.2. Product Portfolio
14.4.12.3. Profitability
14.4.12.4. Production Footprint
14.4.12.5. Sales Footprint
14.4.12.6. Channel Footprint
14.4.12.7. Competition Benchmarking
14.4.12.8. Strategy
14.4.13. Clearwater Paper Corporation
14.4.13.1. Overview
14.4.13.2. Product Portfolio
14.4.13.3. Profitability
14.4.13.4. Production Footprint
14.4.13.5. Sales Footprint
14.4.13.6. Channel Footprint
14.4.13.7. Competition Benchmarking
14.4.13.8. Strategy
14.4.14. Nippon Paper Industries Co., Ltd
14.4.14.1. Overview
14.4.14.2. Product Portfolio
14.4.14.3. Profitability
14.4.14.4. Production Footprint
14.4.14.5. Sales Footprint
14.4.14.6. Channel Footprint
14.4.14.7. Competition Benchmarking
14.4.14.8. Strategy
14.4.15. Metsa Board Corporation
14.4.15.1. Overview
14.4.15.2. Product Portfolio
14.4.15.3. Profitability
14.4.15.4. Production Footprint
14.4.15.5. Sales Footprint
14.4.15.6. Channel Footprint
14.4.15.7. Competition Benchmarking
14.4.15.8. Strategy
14.4.16. Evergreen Packaging Inc.
14.4.16.1. Overview
14.4.16.2. Product Portfolio
14.4.16.3. Profitability
14.4.16.4. Production Footprint
14.4.16.5. Sales Footprint
14.4.16.6. Channel Footprint
14.4.16.7. Competition Benchmarking
14.4.16.8. Strategy
15. Assumptions and Acronyms Used
16. Research Methodology

 

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