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東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場(製品タイプ:非挿入式、挿入式;香り:有香料、無香料;カテゴリー:有機、合成)-産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market (Product Type - Non-insertable, and Insertable; Scent - Scented, and Unscented; and Category - Organic, and Synthetic) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場 - レポートの範囲 TMRの東南アジア女性用衛生洗浄市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月11日 US$5,795
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サマリー

東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場 - レポートの範囲
TMRの東南アジア女性用衛生洗浄市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の収益を掲載しています。また、2023年から2031年までの東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、女性用衛生洗浄市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、東南アジアの女性用衛生洗浄市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、東南アジアの女性用衛生洗浄市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の競争状況について掘り下げています。東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている東南アジアの女性用衛生洗浄市場のプレイヤーの属性です。

東南アジアの女性用衛生洗浄市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における女性用衛生洗浄剤の売上高/収益は?
- 東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に最も高い収益を上げると予測される東南アジアのセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 東南アジア市場に進出している各企業の市場ポジションは?

東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場 - 調査目的と調査アプローチ
東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は東南アジアの女性用衛生洗浄市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.2.3.女性と男性の重要な身体部位に関する動向
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.輸出入シナリオ
5.7.1.登録プロセス
5.7.2.必要書類
5.7.3.所要時間
5.8.基準と規則
5.9.包装の概要
5.9.1.一次包装
5.9.2.二次包装
5.9.3.包装への挿入
5.10.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測、2017年~2031年
5.10.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.10.2.市場数量予測(百万個)
6.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:製品タイプ別
6.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万ユニット):製品タイプ別、2017年〜2031年
6.1.1.非挿入式
6.1.1.1.ゲル
6.1.1.2.フォーム
6.1.1.3.液体
6.1.1.4.その他(ワイプなど)
6.1.2.挿入可能
6.1.2.1.腟洗浄注射剤
6.1.2.2.膣座薬
6.1.2.3.その他(膣洗浄液など)
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:香り別
7.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万個)、香り別、2017〜2031年
7.1.1.香り
7.1.2.無香料
7.2.増分機会分析、香り別
8.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:カテゴリー別
8.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万個)、カテゴリー別、2017年〜2031年
8.1.1.オーガニック
8.1.2.合成
8.2.増加機会分析、カテゴリー別
9.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:包装タイプ別
9.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万個):包装タイプ別、2017年〜2031年
9.1.1.ボトル
9.1.2.チューブ
9.1.3.箱
9.1.4.小袋
9.1.5.その他(おしりふきなど)
9.2.包装タイプ別増加機会分析
10.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:年齢層別
10.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万個)、年齢層別、2017年〜2031年
10.1.1.25歳まで
10.1.2.25〜35歳
10.1.3.35~45歳
10.1.4.45歳以上
10.2.増加機会分析(年齢層別
11.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:流通チャネル別
11.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル・百万個):流通チャネル別、2017年〜2031年
11.1.1.オンライン
11.1.1.1.電子商取引サイト
11.1.1.2.直営ウェブサイト
11.1.2.オフライン
11.1.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
11.1.2.2.ドラッグストア
11.1.2.3.その他小売店
11.2.販売チャネル別増加機会分析
12.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:国別
12.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万個):国別、2017年〜2031年
12.1.1.シンガポール
12.1.2.フィリピン
12.1.3.インドネシア
12.1.4.その他の東南アジア
12.2.国別増加機会分析
13.シンガポールの生理用洗浄剤市場の分析と予測
13.1.国別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.5.消費者の購買行動分析
13.5.1.製品の好み
13.5.2.ブランド嗜好
13.5.3.価格嗜好
13.5.4.購入形態
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.シンガポールの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):製品タイプ別、2017年~2031年
13.7.1.非挿入式
13.7.1.1.ジェル
13.7.1.2.フォーム
13.7.1.3.液体
13.7.1.4.その他(ワイプなど)
13.7.2.挿入可能
13.7.2.1.腟洗浄注射剤
13.7.2.2.膣座薬
13.7.2.3.その他(膣洗浄液など)
13.8.シンガポールの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):香り別、2017年~2031年
13.8.1.香り
13.8.2.無香料
13.9.シンガポールの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):カテゴリー別、2017年~2031年
13.9.1.オーガニック
13.9.2.合成
13.10.シンガポールの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):包装タイプ別、2017年~2031年
13.10.1.ボトル
13.10.2.チューブ
13.10.3.箱
13.10.4.小袋
13.10.5.その他(ワイプなど)
13.11.シンガポールの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):年齢層別(2017~2031年
13.11.1.25歳まで
13.11.2.25~35歳
13.11.3.35~45歳
13.11.4.45歳以上
13.12.シンガポールの生理用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):流通経路別、2017年~2031年
13.12.1.オンライン
13.12.1.1.電子商取引サイト
13.12.1.2.自社サイト
13.12.2.オフライン
13.12.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
13.12.2.2.ドラッグストア
13.12.2.3.その他小売店
13.13.増加機会分析
14.フィリピンの生理用洗浄剤市場の分析と予測
14.1.国別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.5.消費者の購買行動分析
14.5.1.製品の好み
14.5.2.ブランド嗜好
14.5.3.価格嗜好
14.5.4.購入形態
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.フィリピンの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):製品タイプ別、2017年~2031年
14.7.1.非挿入式
14.7.1.1.ゲル
14.7.1.2.フォーム
14.7.1.3.液体
14.7.1.4.その他(ワイプなど)
14.7.2.挿入可能
14.7.2.1.腟洗浄注射剤
14.7.2.2.膣座薬
14.7.2.3.その他(膣洗浄液など)
14.8.フィリピンの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):香り別、2017年~2031年
14.8.1.香り
14.8.2.無香料
14.9.フィリピンの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万ユニット):カテゴリー別、2017年~2031年
14.9.1.オーガニック
14.9.2.合成
14.10.フィリピンの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):包装タイプ別、2017年~2031年
14.10.1.ボトル
14.10.2.チューブ
14.10.3.箱
14.10.4.小袋
14.10.5.その他(ワイプなど)
14.11.フィリピンの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):年齢層別、2017年~2031年
14.11.1.25歳以下
14.11.2.25~35歳
14.11.3.35~45歳
14.11.4.45歳以上
14.12.フィリピンの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):流通経路別、2017年~2031年
14.12.1.オンライン
14.12.1.1.電子商取引サイト
14.12.1.2.自社サイト
14.12.2.オフライン
14.12.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.12.2.2.ドラッグストア
14.12.2.3.その他小売店
14.13.増加機会分析
15.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測
15.1.国別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.5.消費者の購買行動分析
15.5.1.製品の好み
15.5.2.ブランド嗜好
15.5.3.価格嗜好
15.5.4.購入形態
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):製品タイプ別、2017年~2031年
15.7.1.非挿入式
15.7.1.1.ゲル
15.7.1.2.フォーム
15.7.1.3.液体
15.7.1.4.その他(ワイプなど)
15.7.2.挿入可能
15.7.2.1.腟洗浄注射剤
15.7.2.2.膣座薬
15.7.2.3.その他(膣洗浄液など)
15.8.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):香り別、2017年~2031年
15.8.1.香り
15.8.2.無香料
15.9.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):カテゴリー別、2017~2031年
15.9.1.オーガニック
15.9.2.合成
15.10.インドネシアの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):包装タイプ別、2017年~2031年
15.10.1.ボトル
15.10.2.チューブ
15.10.3.箱
15.10.4.小袋
15.10.5.その他(ワイプなど)
15.11.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):年齢層別(2017~2031年
15.11.1.25歳まで
15.11.2.25~35歳
15.11.3.35~45歳
15.11.4.45歳以上
15.12.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):流通経路別、2017~2031年
15.12.1.オンライン
15.12.1.1.電子商取引サイト
15.12.1.2.自社サイト
15.12.2.オフライン
15.12.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
15.12.2.2.ドラッグストア
15.12.2.3.その他小売店
15.13.増加機会分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.市場シェア分析(%), 2022
16.3.企業プロフィール(詳細 - 会社概要, 販売地域/地理的プレゼンス, 収入, 戦略と事業概要)
16.3.1.アルファ・ハイジェニック
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域
16.3.1.3.地理的プレゼンス
16.3.1.4.売上高
16.3.1.5.戦略と事業概要
16.3.2.BEインターナショナル・マーケティング社
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域
16.3.2.3.地理的プレゼンス
16.3.2.4.売上高
16.3.2.5.戦略と事業概要
16.3.3.チャーチ・アンド・ドワイト社
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域
16.3.3.3.地理的プレゼンス
16.3.3.4.売上高
16.3.3.5.戦略と事業概要
16.3.4.Essity Aktiebolag (publ)
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域
16.3.4.3.地理的プレゼンス
16.3.4.4.売上高
16.3.4.5.戦略と事業概要
16.3.5.フェムフレッシュ
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域
16.3.5.3.地理的プレゼンス
16.3.5.4.売上高
16.3.5.5.戦略と事業概要
16.3.6.花王株式会社
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域
16.3.6.3.地理的プレゼンス
16.3.6.4.売上高
16.3.6.5.戦略と事業概要
16.3.7.ラクタシード
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域
16.3.7.3.地理的プレゼンス
16.3.7.4.売上高
16.3.7.5.戦略と事業概要
16.3.8.ラブウェルネス
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域
16.3.8.3.地理的プレゼンス
16.3.8.4.売上高
16.3.8.5.戦略と事業概要
16.3.9.UUケア・グループ・シンガポール
16.3.9.1.会社概要
16.3.9.2.販売地域
16.3.9.3.地理的プレゼンス
16.3.9.4.売上高
16.3.9.5.戦略と事業概要
16.3.10.ベージシル・シンガポール
16.3.10.1.会社概要
16.3.10.2.販売地域
16.3.10.3.地理的プレゼンス
16.3.10.4.売上高
16.3.10.5.戦略と事業概要
16.3.11.その他の主要プレーヤー
16.3.11.1.会社概要
16.3.11.2.販売地域
16.3.11.3.地理的プレゼンス
16.3.11.4.売上高
16.3.11.5.戦略と事業概要
17.市場参入戦略
17.1.潜在市場スペースの特定
17.2.顧客の購買プロセスの理解
17.3.望ましい販売・マーケティング戦略

 

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Summary

Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market – Scope of Report
TMR’s report on the Southeast Asia feminine hygiene wash market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the Southeast Asia feminine hygiene wash market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Southeast Asia feminine hygiene wash market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the feminine hygiene wash market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Southeast Asia feminine hygiene wash market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Southeast Asia feminine hygiene wash market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Southeast Asia feminine hygiene wash market.

The report delves into the competitive landscape of the Southeast Asia feminine hygiene wash market. Key players operating in the Southeast Asia feminine hygiene wash market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Southeast Asia feminine hygiene wash market profiled in this report.

Key Questions Answered in Southeast Asia feminine hygiene wash Market Report
• What is the sales/revenue generated by feminine hygiene wash across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the Southeast Asia feminine hygiene wash market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue Southeast Asialy in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the Southeast Asia market?

Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the Southeast Asia feminine hygiene wash market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the Southeast Asia feminine hygiene wash market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Southeast Asia feminine hygiene wash market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.2.3. Trends Related to Important Body Parts for Women and Men
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. Industry SWOT Analysis
5.7. Export Import Scenario
5.7.1. Registration Process
5.7.2. Necessary Documentation
5.7.3. Time Required
5.8. Standards & Regulations
5.9. Packaging Overview
5.9.1. Primary Packaging
5.9.2. Secondary Packaging
5.9.3. Insertion in the Packaging
5.10. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, 2017 - 2031
5.10.1. Market Value Projections (US$ Mn)
5.10.2. Market Volume Projections (Million Units)
6. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, By Product Type
6.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017 - 2031
6.1.1. Non Insertable
6.1.1.1. Gel
6.1.1.2. Foam
6.1.1.3. Liquid
6.1.1.4. Others (Wipes, etc.)
6.1.2. Insertable
6.1.2.1. Vaginal Cleansing Injections
6.1.2.2. Vaginal Suppository
6.1.2.3. Others (Vaginal Douche, etc.)
6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product Type
7. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, By Scent
7.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Scent, 2017 - 2031
7.1.1. Scented
7.1.2. Unscented
7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Scent
8. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, By Category
8.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Category, 2017 - 2031
8.1.1. Organic
8.1.2. Synthetic
8.2. Incremental Opportunity Analysis, By Category
9. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, By Packaging Type
9.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Packaging Type, 2017 - 2031
9.1.1. Bottle
9.1.2. Tube
9.1.3. Box
9.1.4. Sachets
9.1.5. Others (Wipes, etc.)
9.2. Incremental Opportunity Analysis, By Packaging Type
10. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, By Age Group
10.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Age Group, 2017 - 2031
10.1.1. Up to 25 Years
10.1.2. 25 – 35 Years
10.1.3. 35 – 45 Years
10.1.4. Above 45 Years
10.2. Incremental Opportunity Analysis, By Age Group
11. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
11.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031
11.1.1. Online
11.1.1.1. E-commerce Websites
11.1.1.2. Company-owned Websites
11.1.2. Offline
11.1.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
11.1.2.2. Drug Stores
11.1.2.3. Other Retail Stores
11.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
12. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, by Country
12.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Country, 2017 - 2031
12.1.1. Singapore
12.1.2. Philippines
12.1.3. Indonesia
12.1.4. Rest of Southeast Asia
12.2. Incremental Opportunity Analysis, by Country
13. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast
13.1. Country Snapshot
13.2. Demographic Overview
13.3. Key Trend Analysis
13.4. Market Share Analysis (%)
13.5. Consumer Buying Behavior Analysis
13.5.1. Product Preference
13.5.2. Brand Preference
13.5.3. Price Preference
13.5.4. Mode of Buying
13.6. Pricing Analysis
13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
13.7. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017 - 2031
13.7.1. Non Insertable
13.7.1.1. Gel
13.7.1.2. Foam
13.7.1.3. Liquid
13.7.1.4. Others (Wipes, etc.)
13.7.2. Insertable
13.7.2.1. Vaginal Cleansing Injections
13.7.2.2. Vaginal Suppository
13.7.2.3. Others (Vaginal Douche, etc.)
13.8. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Scent, 2017 - 2031
13.8.1. Scented
13.8.2. Unscented
13.9. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Category, 2017 - 2031
13.9.1. Organic
13.9.2. Synthetic
13.10. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Packaging Type, 2017 - 2031
13.10.1. Bottle
13.10.2. Tube
13.10.3. Box
13.10.4. Sachets
13.10.5. Others (Wipes, etc.)
13.11. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Age Group, 2017 - 2031
13.11.1. Up to 25 Years
13.11.2. 25 – 35 Years
13.11.3. 35 – 45 Years
13.11.4. Above 45 Years
13.12. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031
13.12.1. Online
13.12.1.1. E-commerce Websites
13.12.1.2. Company-owned Websites
13.12.2. Offline
13.12.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
13.12.2.2. Drug Stores
13.12.2.3. Other Retail Stores
13.13. Incremental Opportunity Analysis
14. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast
14.1. Country Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Key Trend Analysis
14.4. Market Share Analysis (%)
14.5. Consumer Buying Behavior Analysis
14.5.1. Product Preference
14.5.2. Brand Preference
14.5.3. Price Preference
14.5.4. Mode of Buying
14.6. Pricing Analysis
14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
14.7. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017 - 2031
14.7.1. Non Insertable
14.7.1.1. Gel
14.7.1.2. Foam
14.7.1.3. Liquid
14.7.1.4. Others (Wipes, etc.)
14.7.2. Insertable
14.7.2.1. Vaginal Cleansing Injections
14.7.2.2. Vaginal Suppository
14.7.2.3. Others (Vaginal Douche, etc.)
14.8. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Scent, 2017 - 2031
14.8.1. Scented
14.8.2. Unscented
14.9. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Category, 2017 - 2031
14.9.1. Organic
14.9.2. Synthetic
14.10. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Packaging Type, 2017 - 2031
14.10.1. Bottle
14.10.2. Tube
14.10.3. Box
14.10.4. Sachets
14.10.5. Others (Wipes, etc.)
14.11. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Age Group, 2017 - 2031
14.11.1. Up to 25 Years
14.11.2. 25 – 35 Years
14.11.3. 35 – 45 Years
14.11.4. Above 45 Years
14.12. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031
14.12.1. Online
14.12.1.1. E-commerce Websites
14.12.1.2. Company-owned Websites
14.12.2. Offline
14.12.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
14.12.2.2. Drug Stores
14.12.2.3. Other Retail Stores
14.13. Incremental Opportunity Analysis
15. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast
15.1. Country Snapshot
15.2. Demographic Overview
15.3. Key Trend Analysis
15.4. Market Share Analysis (%)
15.5. Consumer Buying Behavior Analysis
15.5.1. Product Preference
15.5.2. Brand Preference
15.5.3. Price Preference
15.5.4. Mode of Buying
15.6. Pricing Analysis
15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
15.7. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017 - 2031
15.7.1. Non Insertable
15.7.1.1. Gel
15.7.1.2. Foam
15.7.1.3. Liquid
15.7.1.4. Others (Wipes, etc.)
15.7.2. Insertable
15.7.2.1. Vaginal Cleansing Injections
15.7.2.2. Vaginal Suppository
15.7.2.3. Others (Vaginal Douche, etc.)
15.8. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Scent, 2017 - 2031
15.8.1. Scented
15.8.2. Unscented
15.9. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Category, 2017 - 2031
15.9.1. Organic
15.9.2. Synthetic
15.10. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Packaging Type, 2017 - 2031
15.10.1. Bottle
15.10.2. Tube
15.10.3. Box
15.10.4. Sachets
15.10.5. Others (Wipes, etc.)
15.11. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Age Group, 2017 - 2031
15.11.1. Up to 25 Years
15.11.2. 25 – 35 Years
15.11.3. 35 – 45 Years
15.11.4. Above 45 Years
15.12. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031
15.12.1. Online
15.12.1.1. E-commerce Websites
15.12.1.2. Company-owned Websites
15.12.2. Offline
15.12.2.1. Supermarkets/Hypermarkets
15.12.2.2. Drug Stores
15.12.2.3. Other Retail Stores
15.13. Incremental Opportunity Analysis
16. Competition Landscape
16.1. Market Player – Competition Dashboard
16.2. Market Share Analysis (%), 2022
16.3. Company Profiles (Details – Company Overview, Sales Area/Geographical Presence,Revenue, Strategy & Business Overview)
16.3.1. Alpha Hygienic
16.3.1.1. Company Overview
16.3.1.2. Sales Area
16.3.1.3. Geographical Presence
16.3.1.4. Revenue
16.3.1.5. Strategy & Business Overview
16.3.2. BE International Marketing Sdn. Bhd.
16.3.2.1. Company Overview
16.3.2.2. Sales Area
16.3.2.3. Geographical Presence
16.3.2.4. Revenue
16.3.2.5. Strategy & Business Overview
16.3.3. Church & Dwight Co., Inc.
16.3.3.1. Company Overview
16.3.3.2. Sales Area
16.3.3.3. Geographical Presence
16.3.3.4. Revenue
16.3.3.5. Strategy & Business Overview
16.3.4. Essity Aktiebolag (publ)
16.3.4.1. Company Overview
16.3.4.2. Sales Area
16.3.4.3. Geographical Presence
16.3.4.4. Revenue
16.3.4.5. Strategy & Business Overview
16.3.5. Femfresh
16.3.5.1. Company Overview
16.3.5.2. Sales Area
16.3.5.3. Geographical Presence
16.3.5.4. Revenue
16.3.5.5. Strategy & Business Overview
16.3.6. Kao Corporation
16.3.6.1. Company Overview
16.3.6.2. Sales Area
16.3.6.3. Geographical Presence
16.3.6.4. Revenue
16.3.6.5. Strategy & Business Overview
16.3.7. Lactacyd.eu
16.3.7.1. Company Overview
16.3.7.2. Sales Area
16.3.7.3. Geographical Presence
16.3.7.4. Revenue
16.3.7.5. Strategy & Business Overview
16.3.8. Love Wellness
16.3.8.1. Company Overview
16.3.8.2. Sales Area
16.3.8.3. Geographical Presence
16.3.8.4. Revenue
16.3.8.5. Strategy & Business Overview
16.3.9. UUcare Group Singapore PTE.LTD
16.3.9.1. Company Overview
16.3.9.2. Sales Area
16.3.9.3. Geographical Presence
16.3.9.4. Revenue
16.3.9.5. Strategy & Business Overview
16.3.10. Vagisil Singapore
16.3.10.1. Company Overview
16.3.10.2. Sales Area
16.3.10.3. Geographical Presence
16.3.10.4. Revenue
16.3.10.5. Strategy & Business Overview
16.3.11. Other Key Players
16.3.11.1. Company Overview
16.3.11.2. Sales Area
16.3.11.3. Geographical Presence
16.3.11.4. Revenue
16.3.11.5. Strategy & Business Overview
17. Go To Market Strategy
17.1. Identification of Potential Market Spaces
17.2. Understanding the Buying Process of Customers
17.3. Preferred Sales & Marketing Strategy

 

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