東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場(製品タイプ:非挿入式、挿入式;香り:有香料、無香料;カテゴリー:有機、合成)-産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年
Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market (Product Type - Non-insertable, and Insertable; Scent - Scented, and Unscented; and Category - Organic, and Synthetic) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031
東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場 - レポートの範囲
TMRの東南アジア女性用衛生洗浄市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけ... もっと見る
サマリー 東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場 - レポートの範囲
TMRの東南アジア女性用衛生洗浄市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の収益を掲載しています。また、2023年から2031年までの東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、女性用衛生洗浄市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、東南アジアの女性用衛生洗浄市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、東南アジアの女性用衛生洗浄市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
本レポートでは、東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の競争状況について掘り下げています。東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている東南アジアの女性用衛生洗浄市場のプレイヤーの属性です。
東南アジアの女性用衛生洗浄市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における女性用衛生洗浄剤の売上高/収益は?
- 東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に最も高い収益を上げると予測される東南アジアのセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 東南アジア市場に進出している各企業の市場ポジションは?
東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場 - 調査目的と調査アプローチ
東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は東南アジアの女性用衛生洗浄市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.2.3.女性と男性の重要な身体部位に関する動向
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.輸出入シナリオ
5.7.1.登録プロセス
5.7.2.必要書類
5.7.3.所要時間
5.8.基準と規則
5.9.包装の概要
5.9.1.一次包装
5.9.2.二次包装
5.9.3.包装への挿入
5.10.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測、2017年~2031年
5.10.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.10.2.市場数量予測(百万個)
6.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:製品タイプ別
6.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万ユニット):製品タイプ別、2017年〜2031年
6.1.1.非挿入式
6.1.1.1.ゲル
6.1.1.2.フォーム
6.1.1.3.液体
6.1.1.4.その他(ワイプなど)
6.1.2.挿入可能
6.1.2.1.腟洗浄注射剤
6.1.2.2.膣座薬
6.1.2.3.その他(膣洗浄液など)
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:香り別
7.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万個)、香り別、2017〜2031年
7.1.1.香り
7.1.2.無香料
7.2.増分機会分析、香り別
8.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:カテゴリー別
8.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万個)、カテゴリー別、2017年〜2031年
8.1.1.オーガニック
8.1.2.合成
8.2.増加機会分析、カテゴリー別
9.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:包装タイプ別
9.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万個):包装タイプ別、2017年〜2031年
9.1.1.ボトル
9.1.2.チューブ
9.1.3.箱
9.1.4.小袋
9.1.5.その他(おしりふきなど)
9.2.包装タイプ別増加機会分析
10.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:年齢層別
10.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万個)、年齢層別、2017年〜2031年
10.1.1.25歳まで
10.1.2.25〜35歳
10.1.3.35~45歳
10.1.4.45歳以上
10.2.増加機会分析(年齢層別
11.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:流通チャネル別
11.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル・百万個):流通チャネル別、2017年〜2031年
11.1.1.オンライン
11.1.1.1.電子商取引サイト
11.1.1.2.直営ウェブサイト
11.1.2.オフライン
11.1.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
11.1.2.2.ドラッグストア
11.1.2.3.その他小売店
11.2.販売チャネル別増加機会分析
12.東南アジアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測:国別
12.1.女性用衛生洗浄剤の市場規模(百万米ドル、百万個):国別、2017年〜2031年
12.1.1.シンガポール
12.1.2.フィリピン
12.1.3.インドネシア
12.1.4.その他の東南アジア
12.2.国別増加機会分析
13.シンガポールの生理用洗浄剤市場の分析と予測
13.1.国別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.5.消費者の購買行動分析
13.5.1.製品の好み
13.5.2.ブランド嗜好
13.5.3.価格嗜好
13.5.4.購入形態
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.シンガポールの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):製品タイプ別、2017年~2031年
13.7.1.非挿入式
13.7.1.1.ジェル
13.7.1.2.フォーム
13.7.1.3.液体
13.7.1.4.その他(ワイプなど)
13.7.2.挿入可能
13.7.2.1.腟洗浄注射剤
13.7.2.2.膣座薬
13.7.2.3.その他(膣洗浄液など)
13.8.シンガポールの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):香り別、2017年~2031年
13.8.1.香り
13.8.2.無香料
13.9.シンガポールの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):カテゴリー別、2017年~2031年
13.9.1.オーガニック
13.9.2.合成
13.10.シンガポールの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):包装タイプ別、2017年~2031年
13.10.1.ボトル
13.10.2.チューブ
13.10.3.箱
13.10.4.小袋
13.10.5.その他(ワイプなど)
13.11.シンガポールの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):年齢層別(2017~2031年
13.11.1.25歳まで
13.11.2.25~35歳
13.11.3.35~45歳
13.11.4.45歳以上
13.12.シンガポールの生理用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):流通経路別、2017年~2031年
13.12.1.オンライン
13.12.1.1.電子商取引サイト
13.12.1.2.自社サイト
13.12.2.オフライン
13.12.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
13.12.2.2.ドラッグストア
13.12.2.3.その他小売店
13.13.増加機会分析
14.フィリピンの生理用洗浄剤市場の分析と予測
14.1.国別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.5.消費者の購買行動分析
14.5.1.製品の好み
14.5.2.ブランド嗜好
14.5.3.価格嗜好
14.5.4.購入形態
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.フィリピンの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):製品タイプ別、2017年~2031年
14.7.1.非挿入式
14.7.1.1.ゲル
14.7.1.2.フォーム
14.7.1.3.液体
14.7.1.4.その他(ワイプなど)
14.7.2.挿入可能
14.7.2.1.腟洗浄注射剤
14.7.2.2.膣座薬
14.7.2.3.その他(膣洗浄液など)
14.8.フィリピンの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):香り別、2017年~2031年
14.8.1.香り
14.8.2.無香料
14.9.フィリピンの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万ユニット):カテゴリー別、2017年~2031年
14.9.1.オーガニック
14.9.2.合成
14.10.フィリピンの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):包装タイプ別、2017年~2031年
14.10.1.ボトル
14.10.2.チューブ
14.10.3.箱
14.10.4.小袋
14.10.5.その他(ワイプなど)
14.11.フィリピンの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):年齢層別、2017年~2031年
14.11.1.25歳以下
14.11.2.25~35歳
14.11.3.35~45歳
14.11.4.45歳以上
14.12.フィリピンの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):流通経路別、2017年~2031年
14.12.1.オンライン
14.12.1.1.電子商取引サイト
14.12.1.2.自社サイト
14.12.2.オフライン
14.12.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.12.2.2.ドラッグストア
14.12.2.3.その他小売店
14.13.増加機会分析
15.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場の分析と予測
15.1.国別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.5.消費者の購買行動分析
15.5.1.製品の好み
15.5.2.ブランド嗜好
15.5.3.価格嗜好
15.5.4.購入形態
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):製品タイプ別、2017年~2031年
15.7.1.非挿入式
15.7.1.1.ゲル
15.7.1.2.フォーム
15.7.1.3.液体
15.7.1.4.その他(ワイプなど)
15.7.2.挿入可能
15.7.2.1.腟洗浄注射剤
15.7.2.2.膣座薬
15.7.2.3.その他(膣洗浄液など)
15.8.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):香り別、2017年~2031年
15.8.1.香り
15.8.2.無香料
15.9.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):カテゴリー別、2017~2031年
15.9.1.オーガニック
15.9.2.合成
15.10.インドネシアの生理用洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):包装タイプ別、2017年~2031年
15.10.1.ボトル
15.10.2.チューブ
15.10.3.箱
15.10.4.小袋
15.10.5.その他(ワイプなど)
15.11.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):年齢層別(2017~2031年
15.11.1.25歳まで
15.11.2.25~35歳
15.11.3.35~45歳
15.11.4.45歳以上
15.12.インドネシアの女性用衛生洗浄剤市場規模(百万米ドル・百万個):流通経路別、2017~2031年
15.12.1.オンライン
15.12.1.1.電子商取引サイト
15.12.1.2.自社サイト
15.12.2.オフライン
15.12.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
15.12.2.2.ドラッグストア
15.12.2.3.その他小売店
15.13.増加機会分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.市場シェア分析(%), 2022
16.3.企業プロフィール(詳細 - 会社概要, 販売地域/地理的プレゼンス, 収入, 戦略と事業概要)
16.3.1.アルファ・ハイジェニック
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域
16.3.1.3.地理的プレゼンス
16.3.1.4.売上高
16.3.1.5.戦略と事業概要
16.3.2.BEインターナショナル・マーケティング社
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域
16.3.2.3.地理的プレゼンス
16.3.2.4.売上高
16.3.2.5.戦略と事業概要
16.3.3.チャーチ・アンド・ドワイト社
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域
16.3.3.3.地理的プレゼンス
16.3.3.4.売上高
16.3.3.5.戦略と事業概要
16.3.4.Essity Aktiebolag (publ)
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域
16.3.4.3.地理的プレゼンス
16.3.4.4.売上高
16.3.4.5.戦略と事業概要
16.3.5.フェムフレッシュ
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域
16.3.5.3.地理的プレゼンス
16.3.5.4.売上高
16.3.5.5.戦略と事業概要
16.3.6.花王株式会社
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域
16.3.6.3.地理的プレゼンス
16.3.6.4.売上高
16.3.6.5.戦略と事業概要
16.3.7.ラクタシード
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域
16.3.7.3.地理的プレゼンス
16.3.7.4.売上高
16.3.7.5.戦略と事業概要
16.3.8.ラブウェルネス
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域
16.3.8.3.地理的プレゼンス
16.3.8.4.売上高
16.3.8.5.戦略と事業概要
16.3.9.UUケア・グループ・シンガポール
16.3.9.1.会社概要
16.3.9.2.販売地域
16.3.9.3.地理的プレゼンス
16.3.9.4.売上高
16.3.9.5.戦略と事業概要
16.3.10.ベージシル・シンガポール
16.3.10.1.会社概要
16.3.10.2.販売地域
16.3.10.3.地理的プレゼンス
16.3.10.4.売上高
16.3.10.5.戦略と事業概要
16.3.11.その他の主要プレーヤー
16.3.11.1.会社概要
16.3.11.2.販売地域
16.3.11.3.地理的プレゼンス
16.3.11.4.売上高
16.3.11.5.戦略と事業概要
17.市場参入戦略
17.1.潜在市場スペースの特定
17.2.顧客の購買プロセスの理解
17.3.望ましい販売・マーケティング戦略
ページTOPに戻る
Summary Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market – Scope of Report TMR’s report on the Southeast Asia feminine hygiene wash market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the Southeast Asia feminine hygiene wash market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Southeast Asia feminine hygiene wash market from 2023 to 2031.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the feminine hygiene wash market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Southeast Asia feminine hygiene wash market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Southeast Asia feminine hygiene wash market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Southeast Asia feminine hygiene wash market.
The report delves into the competitive landscape of the Southeast Asia feminine hygiene wash market. Key players operating in the Southeast Asia feminine hygiene wash market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Southeast Asia feminine hygiene wash market profiled in this report.
Key Questions Answered in Southeast Asia feminine hygiene wash Market Report • What is the sales/revenue generated by feminine hygiene wash across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the Southeast Asia feminine hygiene wash market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue Southeast Asialy in 2031? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the Southeast Asia market?
Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the Southeast Asia feminine hygiene wash market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the Southeast Asia feminine hygiene wash market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Southeast Asia feminine hygiene wash market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.2.3. Trends Related to Important Body Parts for Women and Men 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. Industry SWOT Analysis 5.7. Export Import Scenario 5.7.1. Registration Process 5.7.2. Necessary Documentation 5.7.3. Time Required 5.8. Standards & Regulations 5.9. Packaging Overview 5.9.1. Primary Packaging 5.9.2. Secondary Packaging 5.9.3. Insertion in the Packaging 5.10. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, 2017 - 2031 5.10.1. Market Value Projections (US$ Mn) 5.10.2. Market Volume Projections (Million Units) 6. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, By Product Type 6.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017 - 2031 6.1.1. Non Insertable 6.1.1.1. Gel 6.1.1.2. Foam 6.1.1.3. Liquid 6.1.1.4. Others (Wipes, etc.) 6.1.2. Insertable 6.1.2.1. Vaginal Cleansing Injections 6.1.2.2. Vaginal Suppository 6.1.2.3. Others (Vaginal Douche, etc.) 6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product Type 7. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, By Scent 7.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Scent, 2017 - 2031 7.1.1. Scented 7.1.2. Unscented 7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Scent 8. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, By Category 8.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Category, 2017 - 2031 8.1.1. Organic 8.1.2. Synthetic 8.2. Incremental Opportunity Analysis, By Category 9. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, By Packaging Type 9.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Packaging Type, 2017 - 2031 9.1.1. Bottle 9.1.2. Tube 9.1.3. Box 9.1.4. Sachets 9.1.5. Others (Wipes, etc.) 9.2. Incremental Opportunity Analysis, By Packaging Type 10. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, By Age Group 10.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Age Group, 2017 - 2031 10.1.1. Up to 25 Years 10.1.2. 25 – 35 Years 10.1.3. 35 – 45 Years 10.1.4. Above 45 Years 10.2. Incremental Opportunity Analysis, By Age Group 11. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 11.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031 11.1.1. Online 11.1.1.1. E-commerce Websites 11.1.1.2. Company-owned Websites 11.1.2. Offline 11.1.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 11.1.2.2. Drug Stores 11.1.2.3. Other Retail Stores 11.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel 12. Southeast Asia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast, by Country 12.1. Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Country, 2017 - 2031 12.1.1. Singapore 12.1.2. Philippines 12.1.3. Indonesia 12.1.4. Rest of Southeast Asia 12.2. Incremental Opportunity Analysis, by Country 13. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast 13.1. Country Snapshot 13.2. Demographic Overview 13.3. Key Trend Analysis 13.4. Market Share Analysis (%) 13.5. Consumer Buying Behavior Analysis 13.5.1. Product Preference 13.5.2. Brand Preference 13.5.3. Price Preference 13.5.4. Mode of Buying 13.6. Pricing Analysis 13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 13.7. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017 - 2031 13.7.1. Non Insertable 13.7.1.1. Gel 13.7.1.2. Foam 13.7.1.3. Liquid 13.7.1.4. Others (Wipes, etc.) 13.7.2. Insertable 13.7.2.1. Vaginal Cleansing Injections 13.7.2.2. Vaginal Suppository 13.7.2.3. Others (Vaginal Douche, etc.) 13.8. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Scent, 2017 - 2031 13.8.1. Scented 13.8.2. Unscented 13.9. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Category, 2017 - 2031 13.9.1. Organic 13.9.2. Synthetic 13.10. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Packaging Type, 2017 - 2031 13.10.1. Bottle 13.10.2. Tube 13.10.3. Box 13.10.4. Sachets 13.10.5. Others (Wipes, etc.) 13.11. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Age Group, 2017 - 2031 13.11.1. Up to 25 Years 13.11.2. 25 – 35 Years 13.11.3. 35 – 45 Years 13.11.4. Above 45 Years 13.12. Singapore Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031 13.12.1. Online 13.12.1.1. E-commerce Websites 13.12.1.2. Company-owned Websites 13.12.2. Offline 13.12.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 13.12.2.2. Drug Stores 13.12.2.3. Other Retail Stores 13.13. Incremental Opportunity Analysis 14. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast 14.1. Country Snapshot 14.2. Demographic Overview 14.3. Key Trend Analysis 14.4. Market Share Analysis (%) 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.5.1. Product Preference 14.5.2. Brand Preference 14.5.3. Price Preference 14.5.4. Mode of Buying 14.6. Pricing Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017 - 2031 14.7.1. Non Insertable 14.7.1.1. Gel 14.7.1.2. Foam 14.7.1.3. Liquid 14.7.1.4. Others (Wipes, etc.) 14.7.2. Insertable 14.7.2.1. Vaginal Cleansing Injections 14.7.2.2. Vaginal Suppository 14.7.2.3. Others (Vaginal Douche, etc.) 14.8. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Scent, 2017 - 2031 14.8.1. Scented 14.8.2. Unscented 14.9. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Category, 2017 - 2031 14.9.1. Organic 14.9.2. Synthetic 14.10. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Packaging Type, 2017 - 2031 14.10.1. Bottle 14.10.2. Tube 14.10.3. Box 14.10.4. Sachets 14.10.5. Others (Wipes, etc.) 14.11. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Age Group, 2017 - 2031 14.11.1. Up to 25 Years 14.11.2. 25 – 35 Years 14.11.3. 35 – 45 Years 14.11.4. Above 45 Years 14.12. Philippines Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031 14.12.1. Online 14.12.1.1. E-commerce Websites 14.12.1.2. Company-owned Websites 14.12.2. Offline 14.12.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 14.12.2.2. Drug Stores 14.12.2.3. Other Retail Stores 14.13. Incremental Opportunity Analysis 15. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Analysis and Forecast 15.1. Country Snapshot 15.2. Demographic Overview 15.3. Key Trend Analysis 15.4. Market Share Analysis (%) 15.5. Consumer Buying Behavior Analysis 15.5.1. Product Preference 15.5.2. Brand Preference 15.5.3. Price Preference 15.5.4. Mode of Buying 15.6. Pricing Analysis 15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 15.7. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Product Type, 2017 - 2031 15.7.1. Non Insertable 15.7.1.1. Gel 15.7.1.2. Foam 15.7.1.3. Liquid 15.7.1.4. Others (Wipes, etc.) 15.7.2. Insertable 15.7.2.1. Vaginal Cleansing Injections 15.7.2.2. Vaginal Suppository 15.7.2.3. Others (Vaginal Douche, etc.) 15.8. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Scent, 2017 - 2031 15.8.1. Scented 15.8.2. Unscented 15.9. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Category, 2017 - 2031 15.9.1. Organic 15.9.2. Synthetic 15.10. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Packaging Type, 2017 - 2031 15.10.1. Bottle 15.10.2. Tube 15.10.3. Box 15.10.4. Sachets 15.10.5. Others (Wipes, etc.) 15.11. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Age Group, 2017 - 2031 15.11.1. Up to 25 Years 15.11.2. 25 – 35 Years 15.11.3. 35 – 45 Years 15.11.4. Above 45 Years 15.12. Indonesia Feminine Hygiene Wash Market Size (US$ Mn and Million Units), By Distribution Channel, 2017 - 2031 15.12.1. Online 15.12.1.1. E-commerce Websites 15.12.1.2. Company-owned Websites 15.12.2. Offline 15.12.2.1. Supermarkets/Hypermarkets 15.12.2.2. Drug Stores 15.12.2.3. Other Retail Stores 15.13. Incremental Opportunity Analysis 16. Competition Landscape 16.1. Market Player – Competition Dashboard 16.2. Market Share Analysis (%), 2022 16.3. Company Profiles (Details – Company Overview, Sales Area/Geographical Presence,Revenue, Strategy & Business Overview) 16.3.1. Alpha Hygienic 16.3.1.1. Company Overview 16.3.1.2. Sales Area 16.3.1.3. Geographical Presence 16.3.1.4. Revenue 16.3.1.5. Strategy & Business Overview 16.3.2. BE International Marketing Sdn. Bhd. 16.3.2.1. Company Overview 16.3.2.2. Sales Area 16.3.2.3. Geographical Presence 16.3.2.4. Revenue 16.3.2.5. Strategy & Business Overview 16.3.3. Church & Dwight Co., Inc. 16.3.3.1. Company Overview 16.3.3.2. Sales Area 16.3.3.3. Geographical Presence 16.3.3.4. Revenue 16.3.3.5. Strategy & Business Overview 16.3.4. Essity Aktiebolag (publ) 16.3.4.1. Company Overview 16.3.4.2. Sales Area 16.3.4.3. Geographical Presence 16.3.4.4. Revenue 16.3.4.5. Strategy & Business Overview 16.3.5. Femfresh 16.3.5.1. Company Overview 16.3.5.2. Sales Area 16.3.5.3. Geographical Presence 16.3.5.4. Revenue 16.3.5.5. Strategy & Business Overview 16.3.6. Kao Corporation 16.3.6.1. Company Overview 16.3.6.2. Sales Area 16.3.6.3. Geographical Presence 16.3.6.4. Revenue 16.3.6.5. Strategy & Business Overview 16.3.7. Lactacyd.eu 16.3.7.1. Company Overview 16.3.7.2. Sales Area 16.3.7.3. Geographical Presence 16.3.7.4. Revenue 16.3.7.5. Strategy & Business Overview 16.3.8. Love Wellness 16.3.8.1. Company Overview 16.3.8.2. Sales Area 16.3.8.3. Geographical Presence 16.3.8.4. Revenue 16.3.8.5. Strategy & Business Overview 16.3.9. UUcare Group Singapore PTE.LTD 16.3.9.1. Company Overview 16.3.9.2. Sales Area 16.3.9.3. Geographical Presence 16.3.9.4. Revenue 16.3.9.5. Strategy & Business Overview 16.3.10. Vagisil Singapore 16.3.10.1. Company Overview 16.3.10.2. Sales Area 16.3.10.3. Geographical Presence 16.3.10.4. Revenue 16.3.10.5. Strategy & Business Overview 16.3.11. Other Key Players 16.3.11.1. Company Overview 16.3.11.2. Sales Area 16.3.11.3. Geographical Presence 16.3.11.4. Revenue 16.3.11.5. Strategy & Business Overview 17. Go To Market Strategy 17.1. Identification of Potential Market Spaces 17.2. Understanding the Buying Process of Customers 17.3. Preferred Sales & Marketing Strategy
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
- スキントナー市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測 2031年 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- 詰め替え用消臭剤市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- 家具用研磨剤の世界市場 - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
- ビーガン化粧品市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
- 鋸・切削工具市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- 超合金市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- スマート自動販売機市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- イヤホン市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測 2031年 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- CBDスキンケア市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
- シガーヒュミドールの世界市場調査レポート 2024年
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
グリルツールおよびアクセサリー市場(タイプ:グリルツール、グリルアクセサリー;エンドユース:家庭用、商業用;流通チャネル:オンライン小売店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ブランドストア、専門店、百貨店、その他小売店)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ベビースキンケア市場(製品カテゴリー:石鹸&ボディウォッシュ、保湿剤&軟膏、ヘアシャンプー、その他(リップバームなど);流通チャネル:現代貿易、一般/伝統的貿易、オンライン);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米の工具とネクタイ市場(製品タイプ:工具、ジップタイ;エンドユーザー:DIY、専門家、産業ユーザー;流通チャネル:直販、流通業者/卸売業者、オンライン小売業者、専門店、その他小売店) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米家庭用収納市場(製品タイプ:ワードローブ, キャビネット, 引き出し, 容器, その他; 素材:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
スマートバスルーム製品市場(タイプ:スマートシャワー、スマートトイレ、スマートミラー、スマートソープディスペンサー、スマート蛇口、スマート水洗&バルブ、スマート照明&アクセサリー、その他;エンドユーザー:住宅、商業(ホテル&レストラン、スパ&サロン、スポーツクラブ&施設、その他);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
高視認性衣料市場(タイプ:安全ベスト, Tシャツ, パンツ, ジャケット, 帽子, レインウェア, その他.カテゴリー:タイプO, タイプR, タイプP) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ワイヤレスステレオヘッドフォン市場(タイプ:タイプ:オンザイヤー/スーパーオーラル, オーバーイヤー, インザイヤー.接続性:Wi-Fi、Bluetooth、NFC、赤外線(IR)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
機能性アパレル市場(製品タイプ:製品タイプ:スポーツウェア, アクティブウェア, プロテクティブウェア, カジュアルウェア, フォーマルウェア, その他.生地; 従来生地, 特殊生地, その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
電化製品市場(タイプ:オーディオ・ビデオ機器、大型電化製品、小型電化製品、パーソナルケア製品、動作:半自動、自動、エンドユーザー:家庭用、商業用、流通チャネル:オンライン、オフライン) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
業務用プリンター市場(製品タイプ:アナログ機器, デジタル機器; カラー能力:カラー, モノクロ; 接続性:有線, 無線; 最大用紙容量:2,000枚まで, 2,000~3,000枚, 3,000~4,000枚, 4,000枚以上) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024~2034年
本レポートと同じKEY WORD(asia)の最新刊レポート
-
スキントナー市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測 2031年 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
-
詰め替え用消臭剤市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
-
家具用研磨剤の世界市場 - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
-
ビーガン化粧品市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
-
鋸・切削工具市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
-
超合金市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
-
スマート自動販売機市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
-
イヤホン市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測 2031年 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
-
CBDスキンケア市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
-
コイン洗濯機市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別:(北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|