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欧州ニコチンパウチの2030年市場予測~地域別分析~:強度別(6mg/g未満、6mg/g~12mg/g、12mg/g以上)、フレーバー別(オリジナル/プレーン、フレーバー付き(ミント、ベリー、シトラス、フルーティー、その他))、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他)


Europe Nicotine Pouches Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Strength (Less than 6 mg/g, 6 mg/g to 12 mg/g, and More than 12 mg/g), Flavor [Original/Plain, and Flavored (Mint, Berry, Citrus, Fruity, Others)], and Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail, and Others)

ヨーロッパのニコチンパウチ市場は、2022年に7億6,311万米ドルと評価され、2030年には12億3,366万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は6.2%と予測されている。 効果的なブランデ... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
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サマリー

ヨーロッパのニコチンパウチ市場は、2022年に7億6,311万米ドルと評価され、2030年には12億3,366万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は6.2%と予測されている。

効果的なブランディングとマーケティング戦略が欧州ニコチンパウチ市場を牽引

ニコチンパウチメーカーは、健康志向を強調するなど、様々なブランディングとマーケティング戦略で製品を販売している。主要メーカーは、ニコチン入りパウチが禁煙の代替品であり、従来の喫煙に伴う有害な影響を軽減する製品であることを特に強調して販売している。メーカーはオンライン・プラットフォームを活用して消費者と関わり、教育的コンテンツを共有し、ニコチン入りパウチ消費者のコミュニティを形成している。各メーカーは、ニコチン入りパウチのマーケティングにおいて重要な役割を果たす多様なフレーバーを提供している。フレーバーの多様性は、従来のタバコ消費者以外にも多くの顧客層を惹きつける。例えば2023年、TACJAはスウェーデン、スイス、英国でニコチン入りパウチを発売した。この商品には2種類の味シリーズ(フローズンとメロー)があり、8種類のフレーバーと3種類のニコチン用量(20、18、12mg/g)がある。TACJAは、商品がEUの適正製造基準に準拠し、医薬品グレードの成分を含むと主張している。英国では、主要な市場プレーヤーがブランド認知度を高めるため、インタラクティブ・キャンペーンを実施し、インフルエンサーとのコラボレーション活動を採用し、オンライン・プロモーションを行っている。2022年、スウェディッシュ・マッチはZYNのニコチン入りパウチ製品にタバコ・ゴールドを追加した。

魅力的な風味のニコチンパウチは、全体的なユーザー体験を向上させ、ニコチンパウチを他の経口ニコチン製品と差別化する。

ニコチンパウチメーカーは、モダンで洗練された製品イメージを伝えるブランディングに投資している。このブランディング戦略は、タバコ・ユーザーや、製品に関連する現代的でスタイリッシュな人物像を好む消費者を惹きつけることを目的としている。非営利の公衆衛生団体であるトゥルース・イニシアティブの研究が、2022年にタバコ・コントロール・ジャーナル誌に発表された。この研究では、若者や若年層にアピールするためのニコチン入りパウチブランドの広告・マーケティング戦略が報告されている。それによると、Zyn、On!、Veloなどのブランドは、製品広告でフレーバーを強調し、従来のタバコ製品と比較してニコチンパウチの有害な影響が少ないことを示唆していることが明らかになった。主要市場プレーヤーは、2019年1月から2021年9月までの間に広告に〜2500万米ドルを投資した。タバコのない子供キャンペーンが2023年11月に発表した報告書によると、上位5社の無煙タバコ企業は2022年に自社製品の広告とマーケティングに5億7270万米ドルを投資したことが明らかになった。このように、効果的なブランディングとマーケティング戦略がニコチン入りパウチの需要を煽っている。

欧州ニコチンパウチ市場概要

欧州では、ニコチン消費のダイナミックな変化が目撃されている。従来のタバコや電子タバコに代わる、控えめで、煙の出ない代替品が、大陸全体の消費者を魅了している。健康意識の高まりが重要な役割を果たしている。喫煙者は、燃焼による有害な影響から離れたいと考えており、パウチの無煙性に惹かれている。さらに、パウチは、欧州のいくつかの国で規制の精査に直面しているVAPEに関連する否定的な意味合いを避けることができる。厳しいたばこ規制と禁煙キャンペーンによって、たばこの消費量は減少し、より害の少ない代替品を探すようになった。タバコや燃焼に関連する毒素を含まないニコチン・パウチは、この有害物質削減へのシフトに合致しており、より安全な選択肢として認識されている。加えて、ヨーロッパにはスヌスのような経口タバコ製品を消費する長年の伝統がある。同じような供給方法に慣れ親しんでいるため、ニコチン入りパウチには受け入れやすい市場が形成され、既存の消費パターンに取り入れやすくなっている。

ニコチン・パウチのメーカーは、従来のタバコ製品に代わるより安全な選択肢として、ニコチン・パウチの利点を強調するマーケティング・キャンペーンに熱心に取り組んでいる。害の軽減、利便性、タバコに関連する有害物質がないことを強調することは、消費者の間に肯定的な認識を築くのに役立ち、採用拡大に寄与する。2023年10月、無煙たばこブランドTACJAはイギリス、スイス、スウェーデンでニコチン入りパウチを発売した。さらに、戦略的パートナーシップ、提携、合併により、企業はリソースをプールし、専門知識を共有し、業務を合理化することができる。この相乗効果により、研究開発能力が強化され、製品提供や製造工程の革新が促進され、最終的には進化する消費者の需要に応えることができる。2022年11月、フィリップ・モリス・インターナショナル(PMI)は、スウェーデンの多国籍たばこ会社スウェディッシュ・マッチABの90%超を157億米ドルで買収した。この動きにより、PMIの不燃性タバコとニコチン製品の足跡が増えることになる。スウェディッシュ・マッチはスヌスのようなニコチン入りパウチを販売している。世界市場における主要ブランドはZynである。このようなM&Aは、メーカーに製品ポートフォリオを多様化する機会を提供する。補完的な製品や技術を統合することで、企業はより幅広いニコチン入りパウチの選択肢を提供し、多様な嗜好に対応し、市場シェアを拡大することができる。こうした要因が絡み合って、欧州のニコチン入りパウチ市場の成長を後押しするパーフェクト・ストームを生み出している。絶え間ない技術革新、フレーバーの拡大、市場の取り組み、進化する規制は、ニコチン消費の欧州の風景に大きな空間を切り開く態勢を整えている。

欧州のニコチン入りパウチ市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

欧州のニコチンパウチ市場のセグメンテーション

欧州のニコチンパウチ市場は、強さ、フレーバー、流通チャネル、国によって区分される。強度に基づき、欧州のニコチンパウチ市場は6mg/g未満、6mg/g~12mg/g、12mg/g以上に分類される。6mg/g~12mg/gのセグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。

フレーバーに関しては、欧州のニコチンパウチ市場はオリジナル/プレーンとフレーバーに二分される。2022年にはフレーバーセグメントがより大きな市場シェアを占めた。フレーバーセグメントはさらにミント、ベリー、シトラス、フルーティー、その他に細分化される。

流通チャネル別では、欧州のニコチン入りパウチ市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に分類される。2022年の市場シェアはコンビニエンスストアが最も大きい。

国別では、欧州ニコチン入りパウチ市場はフランス、イタリア、英国、スウェーデン、その他の欧州に区分される。2022年の欧州ニコチン入りパウチ市場シェアは、その他の欧州が独占した。

Swisher International Inc、Imperial Brands Plc、Philip Morris International Inc、British American Tobacco Plc、Atlas International LLC、Enorama Pharma ABは、ヨーロッパのニコチン入りパウチ市場で事業を展開している大手企業の一部である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.欧州ニコチンパウチの市場展望
4.1 概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 買い手の交渉力
4.2.2 供給者の交渉力
4.2.3 新規参入者の脅威
4.2.4 代替品の脅威
4.2.5 競争上のライバル
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 ニコチン袋メーカー
4.3.3 流通業者/供給業者
4.3.4 流通チャネル
4.3.5 バリューチェーンのベンダー一覧
5.欧州ニコチンパウチ市場:主要市場ダイナミクス
5.1 市場の促進要因
5.1.1 タバコ製品に代わるスモークフリー製品の人気上昇
5.1.2 効果的なブランディングとマーケティング戦略
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 ニコチンパウチに対する厳しい政府規制と潜在的規制
5.3 市場機会
5.3.1 主要市場プレーヤーの戦略的開発イニシアティブ
5.3.2 オンラインチャネルを通じたニコチンパウチの入手可能性
5.1 今後の動向
5.1.1 ニコチンパウチメーカーによる持続可能性への取り組み
5.2 推進要因と阻害要因の影響
6.ニコチンパウチ市場-欧州分析
6.1 概要
6.2 ニコチンパウチ市場の売上高(百万米ドル)、2020-2030年
6.3 ニコチンパウチ市場予測分析
7.欧州ニコチンパウチ市場分析-強さ別
7.1 6mg/g未満
7.1.1 概要
7.1.2 6mg/g未満ニコチンパウチ市場-2030年までの売上高と予測(US$ Million)
7.2 6mg/g以上12mg/g未満
7.2.1 概要
7.2.2 6mg/g~12mg/g:ニコチンパウチ市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
7.3 12mg/g以上
7.3.1 概要
7.3.2 12mg/g以上:ニコチンパウチ市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.欧州ニコチンパウチ市場分析-フレーバー別
8.1 オリジナル/プレーン
8.1.1 概要
8.1.2 オリジナル/プレーンニコチンパウチ市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.2 フレーバー
8.2.1 概要
8.2.2 フレーバー入りニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.2.2.1 ミント
8.2.2.1.1 概要
8.2.2.1.2 ミントニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.2.2.2 ベリー
8.2.2.2.1 概要
8.2.2.2.2 ベリー:ニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.2.2.3 柑橘類
8.2.2.3.1 概要
8.2.2.3.2 柑橘類:ニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.2.2.4 フルーティー
8.2.2.4.1 概要
8.2.2.4.2 フルーティー:ニコチンパウチ市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.2.2.5 その他
8.2.2.5.1 概要
8.2.2.5.2 その他ニコチンパウチ市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
9.欧州ニコチンパウチ市場分析-流通チャネル別
9.1 スーパーマーケットとハイパーマーケット
9.1.1 概要
9.1.2 スーパーマーケットとハイパーマーケットニコチンパウチ市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.2 コンビニエンスストア
9.2.1 概要
9.2.2 コンビニエンスストアニコチンパウチ市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.3 オンライン小売
9.3.1 概要
9.3.2 オンライン小売ニコチンパウチ市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.4 その他
9.4.1 概要
9.4.2 その他ニコチンパウチ市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
10.欧州のニコチンパウチ市場:国別分析
10.1 欧州ニコチンパウチ市場の国別収益および予測分析
10.1.1 欧州:ニコチンパウチ市場:売上高と予測分析-国別
10.1.2 フランスニコチンパウチ市場 - 2030年までの収入と予測 (百万米ドル)
10.1.2.1 フランス:ニコチンパウチ市場の強さ別内訳
10.1.2.2 フランス:ニコチンパウチの市場内訳:フレーバー別
10.1.2.3 フランスニコチンパウチの市場内訳、流通チャネル別
10.1.3 イタリアニコチンパウチ市場:2030年までの収入および予測(百万米ドル)
10.1.3.1 イタリアニコチンパウチ市場の強さ別内訳
10.1.3.2 イタリア:ニコチンパウチの市場内訳:フレーバー別
10.1.3.3 イタリアニコチンパウチの市場内訳:流通経路別
10.1.4 イギリスニコチンパウチ市場-2030年までの収入および予測 (百万米ドル)
10.1.4.1 イギリスニコチンパウチ市場の強さ別内訳
10.1.4.2 イギリス:ニコチンパウチ市場ニコチンパウチ市場の内訳、フレーバー別
10.1.4.3 イギリスニコチンパウチの市場内訳:流通経路別
10.1.5 スウェーデンニコチンパウチ市場:2030年までの収入および予測 (百万米ドル)
10.1.5.1 スウェーデンニコチンパウチ市場の強さ別内訳
10.1.5.2 スウェーデン:ニコチンパウチ市場の内訳、フレーバー別
10.1.5.3 スウェーデンニコチンパウチの市場内訳、流通チャネル別
10.1.6 その他のヨーロッパニコチンパウチ市場:2030年までの収入および予測(百万米ドル)
10.1.6.1 その他のヨーロッパ:ニコチンパウチ市場の強さ別内訳
10.1.6.2 欧州のその他地域ニコチンパウチ市場の内訳、フレーバー別
10.1.6.3 その他のヨーロッパニコチンパウチの市場内訳:流通チャネル別
11.競争環境
11.1 主要企業別ヒートマップ分析
12.産業展望
12.1 概要
12.2 製品承認
12.3 企業ニュース
12.4 合併と買収
13.会社概要
13.1 スウェーデンマッチAB
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要開発
13.2 インペリアル・ブランズPLC
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品とサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要開発
13.3 フィリップ・モリス・インターナショナル
13.3.1 主要事実
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品およびサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 ブリティッシュ・アメリカン・タバコP.l.c.
13.4.1 主要事実
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要開発
13.5 アトラス・インターナショナルLLC
13.5.1 主要事実
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要開発
13.6 エノラマファーマAB
13.6.1 主要事実
13.6.2 事業内容
13.6.3 製品とサービス
13.6.4 財務概要
13.6.5 SWOT分析
13.6.6 主要開発
14.付録
14.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The Europe nicotine pouches market was valued at US$ 763.11 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,233.66 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 6.2% from 2022 to 2030.

Effective Branding and Marketing Strategies Drive Europe Nicotine Pouches Market

Nicotine pouch manufacturers use various branding and marketing strategies to promote their products, such as emphasis on the health-conscious aspect of nicotine pouches. The major manufacturers market these pouches by specifically highlighting them as smoke-free alternatives and products that reduce the harmful effects associated with traditional smoking. Manufacturers leverage online platforms to engage with consumers, share educational content, and create a community of nicotine pouch consumers. The players offer a diverse range of flavors that play a significant role in marketing nicotine pouches. Flavor diversity attracts a large customer base beyond traditional tobacco consumers. For instance, in 2023, TACJA introduced nicotine pouches in Sweden, Switzerland, and the UK. The products come in two taste series (Frozen and Mellow) with eight flavors and three different nicotine doses (20, 18, and 12 mg/g). TACJA claims that the goods adhere to EU Good Manufacturing Practices and include pharmaceutical-grade components. In the UK, key market players are running interactive campaigns, adopting influencer collaboration activities, and performing online promotions to build brand awareness. In 2022, Swedish Match added a Tobacco Gold expression to its ZYN nicotine pouch line; this expression is tobacco-free.

Appealing flavored nicotine pouches enhances the overall user experience and differentiates nicotine pouches from other oral nicotine products.

Nicotine pouch manufacturers invest in branding that conveys a modern, sleek, and sophisticated product image. This branding strategy aims to attract tobacco users and consumers who prefer a contemporary and stylish persona associated with the product. Research by Truth Initiative, a nonprofit public health organization, was published in Tobacco Control Journal in 2022. The research reported the advertisement and marketing strategies of nicotine pouch brands to appeal to youth and young adults. It revealed that brands such as Zyn, On!, and Velo highlight flavors and suggest less harmful effects of nicotine pouches compared to traditional tobacco products in product advertisements. Key market players invested ~US$ 25 million in advertisements between January 2019 and September 2021. A report published in November 2023 by the Campaign for Tobacco-Free Kid revealed that the top five smokeless tobacco companies invested US$ 572.7 million in advertising and marketing their products in 2022. Thus, effective branding and marketing strategies fuel the demand for nicotine pouches.

Europe Nicotine Pouches Market Overview

Europe has witnessed a dynamic shift in nicotine consumption. These discreet, smoke-free alternatives to traditional cigarettes and e-cigarettes are captivating consumers across the continent. Heightened health awareness plays a pivotal role. Smokers, seeking to distance themselves from the harmful effects of combustion, are drawn to the smoke-free nature of pouches. Additionally, pouches avoid the negative connotations associated with vaping, which has faced regulatory scrutiny in several European countries. Stringent tobacco regulations and anti-smoking campaigns have led to a decline in cigarette consumption, prompting individuals to explore less harmful alternatives. Nicotine pouches, being devoid of tobacco and combustion-related toxins, align with this shift toward harm reduction and are perceived as a safer option. In addition, Europe has a long-standing tradition of consuming oral tobacco products such as snus. This familiarity with similar delivery methods creates a receptive market for nicotine pouches, making them easier to adopt and integrate into existing consumption patterns.

Manufacturers of nicotine pouches are keenly engaging in marketing campaigns that emphasize the benefits of nicotine pouches as a safer alternative to traditional tobacco products. Emphasizing harm reduction, convenience, and the absence of tobacco-related toxins helps build a positive perception among consumers, contributing to increased adoption. In October 2023, smokeless tobacco brand TACJA launched nicotine pouches in the UK, Switzerland, and Sweden, with eight flavors in two taste series—MELLOW and FROZEN. In addition, strategic partnerships, collaborations, and mergers allow companies to pool resources, share expertise, and streamline operations. This synergy enhances research and development capabilities, fostering innovation in product offerings and manufacturing processes, ultimately meeting evolving consumer demands. In November 2022, Philip Morris International (PMI) acquired over 90% of Swedish multinational tobacco company Swedish Match AB for US$ 15.7 billion. This move will increase the PMI's non-combustible tobacco and nicotine product footprint. Swedish Match sells snus-like nicotine pouches. Its leading brand in the global market is Zyn. Such mergers and acquisitions provide manufacturers with opportunities to diversify their product portfolios. By integrating complementary products or technologies, companies can offer a broader range of nicotine pouch options, catering to diverse preferences and expanding their market share. These factors intertwine to create a perfect storm propelling the growth of the nicotine pouches market in Europe. Continuous innovation, flavor expansion, market initiatives, and evolving regulations are poised to carve out a significant space in the European landscape of nicotine consumption.

Europe Nicotine Pouches Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Europe Nicotine Pouches Market Segmentation

The Europe nicotine pouches market is segmented based on strength, flavor, distribution channel and country. Based on strength, the Europe nicotine pouch es market is categorized into less than 6 mg/g, 6 mg/g to 12 mg/g, and more than 12 mg/g. The 6mg/g to 12mg/g segment held the largest market share in 2022.

In terms of flavor, the Europe nicotine pouches market is bifurcated into original/plain, and flavored. The flavored segment held a larger market share in 2022. The flavored segment is further sub segmented into mint, berry, citrus, fruity, and others.

By distribution channel, the Europe nicotine pouches market is categorized into supermarkets & hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. The convenience store segment held the largest market share in 2022.

Based on country, the Europe nicotine pouches market is segmented into France, Italy, the UK, Sweden, and the Rest of Europe. The Rest of Europe dominated the Europe nicotine pouches market share in 2022.

Swisher International Inc, Imperial Brands Plc, Philip Morris International Inc, British American Tobacco Plc, Atlas International LLC, and Enorama Pharma AB are some of the leading companies operating in the Europe nicotine pouches market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Europe Nicotine Pouches Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Buyers
4.2.2 Bargaining Power of Suppliers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Threat of Substitutes
4.2.5 Competitive Rivalry
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Nicotine Pouch Manufacturers
4.3.3 Distributors/Suppliers
4.3.4 Distribution Channel
4.3.5 List of Vendors in the Value Chain
5. Europe Nicotine Pouches Market - Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Rising Popularity of Smoke Free Alternatives to Tobacco Products
5.1.2 Effective Branding and Marketing Strategies
5.2 Market Restraints
5.2.1 Stringent Government Regulations and Potential Restrictions on Nicotine Pouches
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Strategic Development Initiatives by Key Market Players
5.3.2 Accessibility of Nicotine Pouches through Online Channels
5.1 Future Trends
5.1.1 Sustainability Initiatives by Nicotine Pouch Manufacturers
5.2 Impact of Drivers and Restraints:
6. Nicotine Pouches Market - Europe Analysis
6.1 Overview
6.2 Nicotine Pouches Market Revenue (US$ Million), 2020-2030
6.3 Nicotine Pouches Market Forecast Analysis
7. Europe Nicotine Pouches Market Analysis - by Strength
7.1 Less than 6mg/g
7.1.1 Overview
7.1.2 Less than 6mg/g: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 6mg/g to 12mg/g
7.2.1 Overview
7.2.2 6mg/g to 12mg/g: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 More than 12mg/g
7.3.1 Overview
7.3.2 More than 12mg/g: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Europe Nicotine Pouches Market Analysis - by Flavor
8.1 Original /Plain
8.1.1 Overview
8.1.2 Original /Plain: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Flavored
8.2.1 Overview
8.2.2 Flavored: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2.2.1 Mint
8.2.2.1.1 Overview
8.2.2.1.2 Mint: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2.2.2 Berry
8.2.2.2.1 Overview
8.2.2.2.2 Berry: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2.2.3 Citrus
8.2.2.3.1 Overview
8.2.2.3.2 Citrus: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2.2.4 Fruity
8.2.2.4.1 Overview
8.2.2.4.2 Fruity: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2.2.5 Others
8.2.2.5.1 Overview
8.2.2.5.2 Others: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Europe Nicotine Pouches Market Analysis - by Distribution Channel
9.1 Supermarkets & Hypermarkets
9.1.1 Overview
9.1.2 Supermarkets & Hypermarkets: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Convenience Store
9.2.1 Overview
9.2.2 Convenience Store: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Online Retail
9.3.1 Overview
9.3.2 Online Retail: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Europe Nicotine Pouches Market - Country Analysis
10.1 Europe: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
10.1.1 Europe: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
10.1.2 France: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.1 France: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Strength
10.1.2.2 France: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Flavor
10.1.2.3 France: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Distribution Channel
10.1.3 Italy: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.3.1 Italy: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Strength
10.1.3.2 Italy: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Flavor
10.1.3.3 Italy: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Distribution Channel
10.1.4 United Kingdom: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.4.1 United Kingdom: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Strength
10.1.4.2 United Kingdom: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Flavor
10.1.4.3 United Kingdom: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Distribution Channel
10.1.5 Sweden: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.5.1 Sweden: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Strength
10.1.5.2 Sweden: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Flavor
10.1.5.3 Sweden: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Distribution Channel
10.1.6 Rest of Europe: Nicotine Pouches Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.6.1 Rest of Europe: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Strength
10.1.6.2 Rest of Europe: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Flavor
10.1.6.3 Rest of Europe: Nicotine Pouches Market Breakdown, by Distribution Channel
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis by Key Players
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Product Approval
12.3 Company News
12.4 Merger and Acquisition
13. Company Profiles
13.1 Swedish Match AB
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Imperial Brands PLC
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Philip Morris International Inc
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 British American Tobacco P.l.c.
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Atlas International LLC
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Enorama Pharma AB
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners

 

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