2022-2026年 世界のヘルスケア・ラボラトリーラベル市場Global Healthcare and Laboratory Labels Market 2022-2026 ヘルスケアとラボラトリーラベルの世界市場 2022-2026年 Technavio社は、ヘルスケア・ラボラトリーラベル市場をモニターしており、2022-2026年の間に12.2億m2の成長が見込まれており、予測期間中のCAGRは4.79%で... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーヘルスケアとラボラトリーラベルの世界市場 2022-2026年Technavio社は、ヘルスケア・ラボラトリーラベル市場をモニターしており、2022-2026年の間に12.2億m2の成長が見込まれており、予測期間中のCAGRは4.79%で進行しています。当レポートでは、ヘルスケア・ラボラトリー用ラベル市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析も行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、創薬への投資の増加と、在宅医療における治療への関心の高まりです。さらに、創薬への投資が増加していることも、市場の成長を後押しすると予想されます。 ヘルスケア・ラボラトリー用ラベル市場の分析には、エンドユーザーセグメントと地理的状況が含まれています。 Technavioのヘルスケア・ラボラトリーラベル市場は、以下のように区分されています。 エンドユーザー別 - 医薬品 - 栄養補助食品 - 医療機器 - ラボラトリー - その他 地域別の状況 - APAC - ヨーロッパ - 北アメリカ - 南米 - MEA 本調査では、ヘルスケアラベルに関連する厳しい規制が、今後数年間のヘルスケア・ラボラトリーラベル市場の成長を促進する主要な理由の一つであることを明らかにしています。 Technavioは、複数のソースからのデータを調査、合成、主要パラメータの分析によってまとめることで、市場の詳細なイメージを提示しています。当レポートでは、ヘルスケア・ラボラトリーラベル市場について、以下の項目を取り上げています。 - ヘルスケアとラボラトリーラベルの市場サイジング - ヘルスケア・ラボラトリーラベル市場の予測 - ヘルスケアとラボラトリーラベル市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、Avery Dennison Corp.、Brady Corp.、Caresfield LLC、CCL Industries Corp.を含むヘルスケア・ラボラトリーラベル市場の主要ベンダー数社の詳細な分析を行っています。KG、Diversified Biotech Inc.、GA International Inc.、General Data Co.Inc.、Multi Color Corp.、UPM-Kymmene Corp.などがあります。また、ヘルスケア・ラボラトリーラベル市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/healthcare-and-laboratory-labels-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的・量的調査を用いた綿密なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by End-user o Market segments o Comparison by End-user o Pharmaceutical - Market size and forecast 2021-2026 o Nutraceutical - Market size and forecast 2021-2026 o Medical devices - Market size and forecast 2021-2026 o Laboratory - Market size and forecast 2021-2026 o Others - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by End-user • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2021-2026 o Europe - Market size and forecast 2021-2026 o North America - Market size and forecast 2021-2026 o South America - Market size and forecast 2021-2026 o MEA - Market size and forecast 2021-2026 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Avery Dennison Corp. o Brady Corp. o Caresfield LLC o CCL Industries Corp. o Diagramm Halbach GmbH & Co. KG o Diversified Biotech Inc. o GA International Inc. o General Data Co. Inc. o Multi Color Corp. o UPM-Kymmene Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 (million m2) • 13: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 14: Five forces analysis 2021 & 2026 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2021 • 21: End-user - Market share 2021-2026 (%) • 22: Comparison by End-user • 23: Pharmaceutical - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 24: Pharmaceutical - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Nutraceutical - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 26: Nutraceutical - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Medical devices - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 28: Medical devices - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 29: Laboratory - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 30: Laboratory - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 31: Others - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 32: Others - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 33: Market opportunity by End-user • 34: Customer landscape • 35: Market share By Geographical Landscape 2021-2026 (%) • 36: Geographic comparison • 37: APAC - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 38: APAC - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 39: Europe - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 40: Europe - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 41: North America - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 42: North America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 43: South America - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 44: South America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 45: MEA - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 46: MEA - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 47: Key leading countries • 48: Market opportunity By Geographical Landscape (million m2) • 49: Impact of drivers and challenges • 50: Vendor landscape • 51: Landscape disruption • 52: Industry risks • 53: Vendors covered • 54: Market positioning of vendors • 55: Avery Dennison Corp. - Overview • 56: Avery Dennison Corp. - Business segments • 57: Avery Dennison Corp. - Key offerings • 58: Avery Dennison Corp. - Key customers • 59: Avery Dennison Corp. - Segment focus • 60: Brady Corp. - Overview • 61: Brady Corp. - Business segments • 62: Brady Corp. - Key offerings • 63: Brady Corp. - Key customers • 64: Brady Corp. - Segment focus • 65: Caresfield LLC - Overview • 66: Caresfield LLC - Product and service • 67: Caresfield LLC - Key offerings • 68: Caresfield LLC - Key customers • 69: Caresfield LLC - Segment focus • 70: CCL Industries Corp. - Overview • 71: CCL Industries Corp. - Product and service • 72: CCL Industries Corp. - Key offerings • 73: CCL Industries Corp. - Key customers • 74: CCL Industries Corp. - Segment focus • 75: Diagramm Halbach GmbH & Co. KG - Overview • 76: Diagramm Halbach GmbH & Co. KG - Product and service • 77: Diagramm Halbach GmbH & Co. KG - Key offerings • 78: Diagramm Halbach GmbH & Co. KG - Key customers • 79: Diagramm Halbach GmbH & Co. KG - Segment focus • 80: Diversified Biotech Inc. - Overview • 81: Diversified Biotech Inc. - Product and service • 82: Diversified Biotech Inc. - Key offerings • 83: Diversified Biotech Inc. - Key customers • 84: Diversified Biotech Inc. - Segment focus • 85: GA International Inc. - Overview • 86: GA International Inc. - Product and service • 87: GA International Inc. - Key offerings • 88: GA International Inc. - Key customers • 89: GA International Inc. - Segment focus • 90: General Data Co. Inc. - Overview • 91: General Data Co. Inc. - Product and service • 92: General Data Co. Inc. - Key offerings • 93: General Data Co. Inc. - Key customers • 94: General Data Co. Inc. - Segment focus • 95: Multi Color Corp. - Overview • 96: Multi Color Corp. - Product and service • 97: Multi Color Corp. - Key offerings • 98: Multi Color Corp. - Key customers • 99: Multi Color Corp. - Segment focus • 100: UPM-Kymmene Corp. - Overview • 101: UPM-Kymmene Corp. - Business segments • 102: UPM-Kymmene Corp. - Key offerings • 103: UPM-Kymmene Corp. - Key customers • 104: UPM-Kymmene Corp. - Segment focus • 105: Currency conversion rates for US$ • 106: Research Methodology • 107: Validation techniques employed for market sizing • 108: Information sources • 109: List of abbreviations
SummaryGlobal Healthcare and Laboratory Labels Market 2022-2026 Table of Contents• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by End-user o Market segments o Comparison by End-user o Pharmaceutical - Market size and forecast 2021-2026 o Nutraceutical - Market size and forecast 2021-2026 o Medical devices - Market size and forecast 2021-2026 o Laboratory - Market size and forecast 2021-2026 o Others - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by End-user • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2021-2026 o Europe - Market size and forecast 2021-2026 o North America - Market size and forecast 2021-2026 o South America - Market size and forecast 2021-2026 o MEA - Market size and forecast 2021-2026 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Avery Dennison Corp. o Brady Corp. o Caresfield LLC o CCL Industries Corp. o Diagramm Halbach GmbH & Co. KG o Diversified Biotech Inc. o GA International Inc. o General Data Co. Inc. o Multi Color Corp. o UPM-Kymmene Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 (million m2) • 13: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 14: Five forces analysis 2021 & 2026 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2021 • 21: End-user - Market share 2021-2026 (%) • 22: Comparison by End-user • 23: Pharmaceutical - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 24: Pharmaceutical - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Nutraceutical - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 26: Nutraceutical - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Medical devices - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 28: Medical devices - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 29: Laboratory - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 30: Laboratory - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 31: Others - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 32: Others - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 33: Market opportunity by End-user • 34: Customer landscape • 35: Market share By Geographical Landscape 2021-2026 (%) • 36: Geographic comparison • 37: APAC - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 38: APAC - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 39: Europe - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 40: Europe - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 41: North America - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 42: North America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 43: South America - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 44: South America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 45: MEA - Market size and forecast 2021-2026 (million m2) • 46: MEA - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 47: Key leading countries • 48: Market opportunity By Geographical Landscape (million m2) • 49: Impact of drivers and challenges • 50: Vendor landscape • 51: Landscape disruption • 52: Industry risks • 53: Vendors covered • 54: Market positioning of vendors • 55: Avery Dennison Corp. - Overview • 56: Avery Dennison Corp. - Business segments • 57: Avery Dennison Corp. - Key offerings • 58: Avery Dennison Corp. - Key customers • 59: Avery Dennison Corp. - Segment focus • 60: Brady Corp. - Overview • 61: Brady Corp. - Business segments • 62: Brady Corp. - Key offerings • 63: Brady Corp. - Key customers • 64: Brady Corp. - Segment focus • 65: Caresfield LLC - Overview • 66: Caresfield LLC - Product and service • 67: Caresfield LLC - Key offerings • 68: Caresfield LLC - Key customers • 69: Caresfield LLC - Segment focus • 70: CCL Industries Corp. - Overview • 71: CCL Industries Corp. - Product and service • 72: CCL Industries Corp. - Key offerings • 73: CCL Industries Corp. - Key customers • 74: CCL Industries Corp. - Segment focus • 75: Diagramm Halbach GmbH & Co. KG - Overview • 76: Diagramm Halbach GmbH & Co. KG - Product and service • 77: Diagramm Halbach GmbH & Co. KG - Key offerings • 78: Diagramm Halbach GmbH & Co. KG - Key customers • 79: Diagramm Halbach GmbH & Co. KG - Segment focus • 80: Diversified Biotech Inc. - Overview • 81: Diversified Biotech Inc. - Product and service • 82: Diversified Biotech Inc. - Key offerings • 83: Diversified Biotech Inc. - Key customers • 84: Diversified Biotech Inc. - Segment focus • 85: GA International Inc. - Overview • 86: GA International Inc. - Product and service • 87: GA International Inc. - Key offerings • 88: GA International Inc. - Key customers • 89: GA International Inc. - Segment focus • 90: General Data Co. Inc. - Overview • 91: General Data Co. Inc. - Product and service • 92: General Data Co. Inc. - Key offerings • 93: General Data Co. Inc. - Key customers • 94: General Data Co. Inc. - Segment focus • 95: Multi Color Corp. - Overview • 96: Multi Color Corp. - Product and service • 97: Multi Color Corp. - Key offerings • 98: Multi Color Corp. - Key customers • 99: Multi Color Corp. - Segment focus • 100: UPM-Kymmene Corp. - Overview • 101: UPM-Kymmene Corp. - Business segments • 102: UPM-Kymmene Corp. - Key offerings • 103: UPM-Kymmene Corp. - Key customers • 104: UPM-Kymmene Corp. - Segment focus • 105: Currency conversion rates for US$ • 106: Research Methodology • 107: Validation techniques employed for market sizing • 108: Information sources • 109: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(プライマリケア)の最新刊レポート
TechNavio社のプライマリケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(healthcare)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|