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米国の教育用PCおよびタブレット市場 2021-2025年


Education PC and Tablet Market in US 2021-2025

米国の教育用PCおよびタブレット市場 2021-2025Technavio社は、米国の教育用PCおよびタブレット市場を調査し、2021年から2025年の間に31,846.22千台、CAGR 13.48%で成長すると予測しています。当レポートでは、米... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2021年9月14日 US$2,500
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120 英語

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サマリー

米国の教育用PCおよびタブレット市場 2021-2025Technavio社は、米国の教育用PCおよびタブレット市場を調査し、2021年から2025年の間に31,846.22千台、CAGR 13.48%で成長すると予測しています。当レポートでは、米国の教育用PCおよびタブレット市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。当レポートでは、現在の市場シナリオ、最新のトレンドとドライバー、市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、教育機関でのノートPCの使用が増えていることと、技術の進歩やバーチャル・ラーニングです。米国の教育用PCおよびタブレット市場の分析には、製品セグメントとエンドユーザーセグメントが含まれます。Technavio社の米国の教育用PCおよびタブレット市場は以下のように区分されています。製品別ラップトップタブレットデスクトップエンドユーザー別K-12教育高等教育この調査では、インターネット対応機器の急速な普及が、今後数年間の米国における教育用PCおよびタブレット市場の成長を促進する主な理由の1つであることを明らかにしています。Technavio社は、複数の情報源からのデータを調査、合成、主要なパラメータの分析によってまとめることで、市場の詳細な情報を提供しています。本レポートでは、米国の教育用PCおよびタブレット市場について、以下の項目を取り上げています。教育用PCおよびタブレット端末の市場規模教育用PCおよびタブレット市場の予測教育用PCおよびタブレット市場の業界分析Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としています。このレポートでは、これに沿って、米国の教育用PCおよびタブレット市場の主要ベンダーであるAlphabet Inc.、Apple Inc.、ASUSTeK Computer Inc.、Dell Technologies Inc.、HCL Technologies Ltd.、HP Inc.、Lenovo Group Ltd.、LG Electronics Inc.、Microsoft Corp.、およびSamsung Electronics Co.Ltd.となっています。また、米国の教育用PCおよびタブレット市場の分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。本調査は、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせ、業界の主要関係者からの情報も含めて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。https://www.technavio.com/report/education-pc-and-tablet-market-in-us-industry-analysisTechnavio は、複数の情報源から得たデータを調査、統合、要約することで、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析し、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。

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目次

エグゼクティブ・サマリー市場の概要市場の状況マーケットエコシステムバリューチェーン分析マーケットサイジング市場の定義市場セグメント分析市場規模2020年市場の見通し。2020年~2025年の予測ファイブフォース分析バイヤーのバーゲニング・パワーサプライヤーのバーゲニング・パワー新規参入者の脅威代替品の脅威ライバル会社の脅威市場の状況製品別の市場区分市場セグメント製品別比較ラップトップ - 市場規模と予測 2020-2025タブレット - 市場規模と予測 2020-2025デスクトップ - 市場規模と2020-2025年の予測製品別の市場機会エンドユーザー別の市場区分市場セグメントエンドユーザー別比較K-12教育 - 市場規模および予測2020-2025年高等教育 - 市場規模と予測 2020-2025エンドユーザー別の市場機会カスタマーランドスケープマーケットドライバー市場の課題市場動向ベンダーの風景概要ベンダーの風景景観の破壊ベンダー分析対象ベンダーベンダーのマーケットポジショニングAlphabet Inc.Apple Inc.ASUSTeK Computer Inc.デルテクノロジーズ社HCLテクノロジーズ社株式会社HPレノボ・グループ・リミテッドLG Electronics Inc.マイクロソフト株式会社サムスン電子株式会社Ltd.となります。付録報告書の範囲米ドルの通貨換算レート研究方法 List of abbreviationszzzzExhibits1: Key Finding 1Exhibits2: Key Finding 2Exhibits3: Key Finding 5Exhibits4: Key Finding 6Exhibits5: Key Finding 7Exhibits6: Parent marketExhibits7: Market characteristicsExhibits8: Offerings of vendors included in the market definitionExhibits9:市場セグメントExhibits10: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 (thousand units)Exhibits11: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%)Exhibits12: Five forces analysis 2020 & 2025Exhibits13:バイヤーのバーゲニング・パワーExhibits14:サプライヤーのバーゲニング・パワーExhibits15:新規参入者の脅威Exhibits16:代替品の脅威Exhibits17:ライバル会社の脅威Exhibits18:市場の状況 - Five forces 2020Exhibits19: Product - Market share 2020-2025 (%)Exhibits20:製品別比較Exhibits21:ラップトップ - 市場規模と予測 2020-2025 (thousand units)Exhibits22: Laptop - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits23:タブレット - 市場規模と予測 2020-2025 (thousand units)Exhibits24: Tablet - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits25:デスクトップ - 市場規模と2020-2025年の予測 (thousand units)Exhibits26: Desktop - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits27:製品別の市場機会Exhibits28: End-user - Market share 2020-2025 (%)Exhibits29:エンドユーザー別比較Exhibits30:K-12教育 - 市場規模および予測2020-2025年 (thousand units)Exhibits31: K-12 education - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits32:高等教育 - 市場規模と予測 2020-2025 (thousand units)Exhibits33: Higher education - Year-over-year growth 2020-2025 (%)Exhibits34:エンドユーザー別の市場機会Exhibits35:カスタマーランドスケープExhibits36: Impact of drivers and challengesExhibits37:ベンダーの風景Exhibits38:景観の破壊Exhibits39: Industry risksExhibits40:対象ベンダーExhibits41:ベンダーのマーケットポジショニングExhibits42:Alphabet Inc. -概要Exhibits43:Alphabet Inc. - Business segmentsExhibits44:Alphabet Inc. - Key offeringsExhibits45:Alphabet Inc. - Key customersExhibits46:Alphabet Inc. - Segment focusExhibits47:Apple Inc. -概要Exhibits48:Apple Inc. - Business segmentsExhibits49:Apple Inc. - Key offeringsExhibits50:Apple Inc. - Key customersExhibits51:Apple Inc. - Segment focusExhibits52:ASUSTeK Computer Inc. -概要Exhibits53:ASUSTeK Computer Inc. - Product and serviceExhibits54:ASUSTeK Computer Inc. - Key offeringsExhibits55:ASUSTeK Computer Inc. - Key customersExhibits56:ASUSTeK Computer Inc. - Segment focusExhibits57:デルテクノロジーズ社 -概要Exhibits58:デルテクノロジーズ社 - Business segmentsExhibits59:デルテクノロジーズ社 - Key offeringsExhibits60:デルテクノロジーズ社 - Key customersExhibits61:デルテクノロジーズ社 - Segment focusExhibits62:HCLテクノロジーズ社 -概要Exhibits63:HCLテクノロジーズ社 - Business segmentsExhibits64:HCLテクノロジーズ社 - Key offeringsExhibits65:HCLテクノロジーズ社 - Key customersExhibits66:HCLテクノロジーズ社 - Segment focusExhibits67:株式会社HP -概要Exhibits68:株式会社HP - Business segmentsExhibits69:株式会社HP - Key offeringsExhibits70:株式会社HP - Key customersExhibits71:株式会社HP - Segment focusExhibits72:レノボ・グループ・リミテッド -概要Exhibits73:レノボ・グループ・リミテッド - Business segmentsExhibits74:レノボ・グループ・リミテッド - Key offeringsExhibits75:レノボ・グループ・リミテッド - Key customersExhibits76:レノボ・グループ・リミテッド - Segment focusExhibits77:LG Electronics Inc. -概要Exhibits78:LG Electronics Inc. - Business segmentsExhibits79:LG Electronics Inc. - Key offeringsExhibits80:LG Electronics Inc. - Key customersExhibits81:LG Electronics Inc. - Segment focusExhibits82:マイクロソフト株式会社 -概要Exhibits83:マイクロソフト株式会社 - Business segmentsExhibits84:マイクロソフト株式会社 - Key offeringsExhibits85:マイクロソフト株式会社 - Key customersExhibits86:マイクロソフト株式会社 - Segment focusExhibits87:サムスン電子株式会社Ltd.となります。 -概要Exhibits88:サムスン電子株式会社Ltd.となります。 - Business segmentsExhibits89:サムスン電子株式会社Ltd.となります。 - Key offeringsExhibits90:サムスン電子株式会社Ltd.となります。 - Key customersExhibits91:サムスン電子株式会社Ltd.となります。 - Segment focusExhibits92:米ドルの通貨換算レートExhibits93: Research MethodologyExhibits94: Validation techniques employed for market sizingExhibits95: Information sourcesExhibits96: List of abbreviations

 

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Summary

Education PC and Tablet Market in US 2021-2025 Technavio has been monitoring the education PC and tablet market in US and it is poised to grow by 31,846.22 thousand units during 2021-2025, progressing at a CAGR of 13.48% during the forecast period. Our report on the education PC and tablet market in US provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors. The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by the increasing use of laptops in educational institutions and technological advances and virtual learning. In addition, the increasing use of laptops in educational institutions is anticipated to boost the growth of the market as well. The education PC and tablet market in US analysis includes product and end-user segments. Technavio's education pc and tablet market in US is segmented as below: By Product Laptop Tablet Desktop By End-user K-12 education Higher education This study identifies the rapid penetration of Internet-enabled devicesas one of the prime reasons driving the education pc and tablet market growth in US during the next few years. Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on education PC and tablet market in US covers the following areas: Education PC and tablet market sizing Education PC and tablet market forecast Education PC and tablet market industry analysis Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading education PC and tablet market vendors in US that include Alphabet Inc., Apple Inc., ASUSTeK Computer Inc., Dell Technologies Inc., HCL Technologies Ltd., HP Inc., Lenovo Group Ltd., LG Electronics Inc., Microsoft Corp., and Samsung Electronics Co. Ltd. Also, the education PC and tablet market in US analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities. The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/education-pc-and-tablet-market-in-us-industry-analysis Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

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Table of Contents

Executive Summary Market overview Market Landscape Market ecosystem Value chain analysis Market Sizing Market definition Market segment analysis Market size 2020 Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 Five Forces Analysis Bargaining power of buyers Bargaining power of suppliers Threat of new entrants Threat of substitutes Threat of rivalry Market condition Market Segmentation by Product Market segments Comparison by Product Laptop - Market size and forecast 2020-2025 Tablet - Market size and forecast 2020-2025 Desktop - Market size and forecast 2020-2025 Market opportunity by Product Market Segmentation by End-user Market segments Comparison by End-user K-12 education - Market size and forecast 2020-2025 Higher education - Market size and forecast 2020-2025 Market opportunity by End-user Customer landscape Market drivers Market challenges Market trends Vendor Landscape Overview Vendor landscape Landscape disruption Vendor Analysis Vendors covered Market positioning of vendors Alphabet Inc. Apple Inc. ASUSTeK Computer Inc. Dell Technologies Inc. HCL Technologies Ltd. HP Inc. Lenovo Group Ltd. LG Electronics Inc. Microsoft Corp. Samsung Electronics Co. Ltd. Appendix Scope of the report Currency conversion rates for US$ Research methodology List of abbreviations zzzz Exhibits1: Key Finding 1 Exhibits2: Key Finding 2 Exhibits3: Key Finding 5 Exhibits4: Key Finding 6 Exhibits5: Key Finding 7 Exhibits6: Parent market Exhibits7: Market characteristics Exhibits8: Offerings of vendors included in the market definition Exhibits9: Market segments Exhibits10: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 (thousand units) Exhibits11: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) Exhibits12: Five forces analysis 2020 & 2025 Exhibits13: Bargaining power of buyers Exhibits14: Bargaining power of suppliers Exhibits15: Threat of new entrants Exhibits16: Threat of substitutes Exhibits17: Threat of rivalry Exhibits18: Market condition - Five forces 2020 Exhibits19: Product - Market share 2020-2025 (%) Exhibits20: Comparison by Product Exhibits21: Laptop - Market size and forecast 2020-2025 (thousand units) Exhibits22: Laptop - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits23: Tablet - Market size and forecast 2020-2025 (thousand units) Exhibits24: Tablet - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits25: Desktop - Market size and forecast 2020-2025 (thousand units) Exhibits26: Desktop - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits27: Market opportunity by Product Exhibits28: End-user - Market share 2020-2025 (%) Exhibits29: Comparison by End-user Exhibits30: K-12 education - Market size and forecast 2020-2025 (thousand units) Exhibits31: K-12 education - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits32: Higher education - Market size and forecast 2020-2025 (thousand units) Exhibits33: Higher education - Year-over-year growth 2020-2025 (%) Exhibits34: Market opportunity by End-user Exhibits35: Customer landscape Exhibits36: Impact of drivers and challenges Exhibits37: Vendor landscape Exhibits38: Landscape disruption Exhibits39: Industry risks Exhibits40: Vendors covered Exhibits41: Market positioning of vendors Exhibits42: Alphabet Inc. - Overview Exhibits43: Alphabet Inc. - Business segments Exhibits44: Alphabet Inc. - Key offerings Exhibits45: Alphabet Inc. - Key customers Exhibits46: Alphabet Inc. - Segment focus Exhibits47: Apple Inc. - Overview Exhibits48: Apple Inc. - Business segments Exhibits49: Apple Inc. - Key offerings Exhibits50: Apple Inc. - Key customers Exhibits51: Apple Inc. - Segment focus Exhibits52: ASUSTeK Computer Inc. - Overview Exhibits53: ASUSTeK Computer Inc. - Product and service Exhibits54: ASUSTeK Computer Inc. - Key offerings Exhibits55: ASUSTeK Computer Inc. - Key customers Exhibits56: ASUSTeK Computer Inc. - Segment focus Exhibits57: Dell Technologies Inc. - Overview Exhibits58: Dell Technologies Inc. - Business segments Exhibits59: Dell Technologies Inc. - Key offerings Exhibits60: Dell Technologies Inc. - Key customers Exhibits61: Dell Technologies Inc. - Segment focus Exhibits62: HCL Technologies Ltd. - Overview Exhibits63: HCL Technologies Ltd. - Business segments Exhibits64: HCL Technologies Ltd. - Key offerings Exhibits65: HCL Technologies Ltd. - Key customers Exhibits66: HCL Technologies Ltd. - Segment focus Exhibits67: HP Inc. - Overview Exhibits68: HP Inc. - Business segments Exhibits69: HP Inc. - Key offerings Exhibits70: HP Inc. - Key customers Exhibits71: HP Inc. - Segment focus Exhibits72: Lenovo Group Ltd. - Overview Exhibits73: Lenovo Group Ltd. - Business segments Exhibits74: Lenovo Group Ltd. - Key offerings Exhibits75: Lenovo Group Ltd. - Key customers Exhibits76: Lenovo Group Ltd. - Segment focus Exhibits77: LG Electronics Inc. - Overview Exhibits78: LG Electronics Inc. - Business segments Exhibits79: LG Electronics Inc. - Key offerings Exhibits80: LG Electronics Inc. - Key customers Exhibits81: LG Electronics Inc. - Segment focus Exhibits82: Microsoft Corp. - Overview Exhibits83: Microsoft Corp. - Business segments Exhibits84: Microsoft Corp. - Key offerings Exhibits85: Microsoft Corp. - Key customers Exhibits86: Microsoft Corp. - Segment focus Exhibits87: Samsung Electronics Co. Ltd. - Overview Exhibits88: Samsung Electronics Co. Ltd. - Business segments Exhibits89: Samsung Electronics Co. Ltd. - Key offerings Exhibits90: Samsung Electronics Co. Ltd. - Key customers Exhibits91: Samsung Electronics Co. Ltd. - Segment focus Exhibits92: Currency conversion rates for US$ Exhibits93: Research Methodology Exhibits94: Validation techniques employed for market sizing Exhibits95: Information sources Exhibits96: List of abbreviations

 

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