世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場


Canada Executive Education Program Market

カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年 FMIが発行したカナダのエグゼクティブ教育プログラムに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月14日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年

FMIが発行したカナダのエグゼクティブ教育プログラムに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

コースのタイプ別

- マネジメント&リーダーシップ
- ファイナンス&アカウンティング
- 戦略的リーダーシップ&イノベーション
- マーケティング&セールス
- ビジネスオペレーション&アントレプレナーシップ
- その他

産業タイプ別

- 消費財・小売
- エネルギー・運輸
- 金融サービス
- ヘルスケア・医薬品
- 製造・産業
- 専門サービス
- テクノロジー&通信
- その他

リーダーシップレベル別

- 上級幹部
- 管理職
- ミッドレベル社員
- ジュニア/エントリーレベル社員
- 経営者

期間別

- 1週間未満
- 1週間~1ヶ月
- 1ヶ月以上

プログラムタイプ別

- カスタマイズプログラム
- デザイン済みプログラム

学習形態別

- オンライン学習
- 対面学習

国別

- カナダ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

この調査レポートでは、カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場のエグゼクティブサマリーとして、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項を掲載しています。

第01章 市場概要

この章では、カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場範囲、分類、制限を紹介しており、読者がカナダ幹部教育プログラム市場レポートの市場範囲を理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、コースの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオのタイプ別の詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のカナダ幹部教育プログラム市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(1,992.9百万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(2,266.9百万米ドル)および数量(13.9%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。

第04章 カナダのエグゼクティブ教育プログラムの世界市場 - 価格分析

コースのタイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 カナダのエグゼクティブ教育プログラムの世界市場:コースタイプ別分析2018-2022年および予測2023-2033年

コースのタイプ別に、カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場は、マネジメント&リーダーシップ、財務&会計、戦略的リーダーシップ&イノベーション、マーケティング&セールス、ビジネスオペレーション&起業家精神、その他に区分されます。また、上記のコースタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供されます。

第06章 カナダのエグゼクティブ教育プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:産業タイプ別

カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場を産業タイプ別に分類すると、消費財・小売、エネルギー・運輸、金融サービス、ヘルスケア・製薬、製造・産業、専門サービス、テクノロジー・通信、その他に分けられます。また、産業タイプ別の市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の産業タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 カナダのエグゼクティブ教育プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:リーダーシップレベル別

リーダーシップレベル別に、カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場は、上級幹部、管理職、中堅社員、若手/初級社員、ビジネスオーナーに区分されます。また、「リーダーシップレベル別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「リーダーシップレベル別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 カナダのエグゼクティブ教育プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:期間別

期間別に、カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場は、1週間未満、1週間から1ヶ月、1ヶ月以上に区分されます。また、期間別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の期間別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 カナダ幹部教育プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:プログラムタイプ別

プログラムタイプ別に、カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場は、カスタマイズプログラム、事前設計プログラムに区分されます。また、「プログラムタイプ別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のプログラムタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 カナダ幹部教育プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:学習形態別

学習形態別に、カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場はオンライン学習、対面学習に区分されます。また、「学習形態別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の学習形態別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第11章 カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:国別

国別」に基づき、カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場をカナダに区分します。また、「国別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。読者は、上記のすべてのBy Countryの金額予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第12章 主要国カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第13章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第14章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、コースのタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの一例としては、Schulich Executive Education Centre、Ted Rogers、Rotman School of Management、UBC Sauder School of Business、Ivey Business School、Simon Fraser University、Smith School of Business、University of Alberta、Haskayne School of Business、Edwards Executive Education、その他(要望に応じて)が挙げられます。

第15章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定のリストが含まれる。

第16章 調査方法

この章では、カナダのエグゼクティブ教育プログラム市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|カナダ エグゼクティブ教育プログラム市場

1.1.カナダ市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.フューチャー・マーケット・インサイト(FMI)の分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.市場の主な動向

2.4.製品イノベーションの動向

2.5.受賞テーマ

3.市場需要(金額または規模、単位:百万米ドル)の2018~2022年分析と2023~2033年予測

3.1.過去の市場価値

3.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

3.2.1.前年比成長トレンド分析

3.2.2.絶対価格機会分析

4.市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、プログラムタイプ別

4.1.はじめに/主な調査結果

4.2.2018年から2022年までのプログラムタイプ別過去市場規模(百万米ドル)分析

4.3.プログラムタイプ別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

4.3.1.カスタマイズプログラム

4.3.2.デザイン済みプログラム

4.4.プログラムタイプ別市場魅力度分析

5.リーダーシップタイプ別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのリーダーシップタイプ別過去市場規模(百万米ドル)分析

5.3.リーダーシップタイプ別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

5.3.1.上級幹部

5.3.2.管理職

5.3.3.中堅社員

5.3.4.ジュニア/エントリーレベル社員

5.3.5.企業経営者

5.4.リーダーシップタイプ別市場魅力度分析

6.学習モード別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに/主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの学習モード別過去市場規模(百万米ドル)分析

6.3.学習モード別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.対面学習

6.3.2.オンライン学習

6.4.学習形態別市場魅力度分析

7.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの市場予測(期間別

7.1.はじめに/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までの期間別過去市場規模(百万米ドル)分析

7.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル):期間別分析・予測、2023~2033年

7.3.1.1週間未満

7.3.2.1週間~1ヶ月

7.3.3.1ヶ月以上

7.4.期間別市場魅力度分析

8.市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、コースタイプ別

8.1.はじめに/主な調査結果

8.2.2018年から2022年までのコースタイプ別過去市場規模(百万米ドル)分析

8.3.コースタイプ別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.マネジメント&リーダーシップ

8.3.2.財務・会計

8.3.3.戦略的リーダーシップとイノベーション

8.3.4.マーケティング&セールス

8.3.5.事業運営と起業家精神

8.3.6.その他

8.4.コースタイプ別市場魅力度分析

9.産業タイプ別市場分析2018~2022年、2023~2033年予測

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までの産業タイプ別過去市場規模(百万米ドル)分析

9.3.産業タイプ別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.消費財・小売

9.3.2.エネルギー・運輸

9.3.3.金融サービス

9.3.4.医療・製薬

9.3.5.製造業・工業

9.3.6.その他

9.3.7.プロフェッショナルサービス

9.3.8.テクノロジー&コミュニケーション

9.4.産業タイプ別市場魅力度分析

10.市場構造分析

10.1.企業階層別市場分析(エグゼクティブ教育プログラム)

10.2.市場集中度

10.3.上位企業の市場シェア分析

10.4.市場プレゼンス分析

10.4.1. プレーヤーの地域別進出状況

10.4.2.プレイヤーの製品フットプリント

10.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

11.競争分析(大学)

11.1.競争ダッシュボード

11.2.競合による価格分析

11.3.競合ベンチマーキング

11.4.競合のディープダイブ

11.4.1.シューリッヒ・エグゼクティブ教育センター

11.4.1.1.製品ポートフォリオ

11.4.1.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.1.3.販売フットプリント

11.4.1.4.戦略の概要

11.4.1.4.1.マーケティング戦略

11.4.1.4.2.製品戦略

11.4.1.4.3.チャネル戦略

11.4.2.テッド・ロジャース

11.4.2.1.製品ポートフォリオ

11.4.2.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.2.3.セールスフットプリント

11.4.2.4.戦略の概要

11.4.2.4.1.マーケティング戦略

11.4.2.4.2.製品戦略

11.4.2.4.3.チャネル戦略

11.4.3.ロットマン・スクール・オブ・マネジメント

11.4.3.1.製品ポートフォリオ

11.4.3.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.3.3.セールスフットプリント

11.4.3.4.戦略の概要

11.4.3.4.1.マーケティング戦略

11.4.3.4.2.製品戦略

11.4.3.4.3.チャネル戦略

11.4.4.UBCサウダー・スクール・オブ・ビジネス

11.4.4.1.製品ポートフォリオ

11.4.4.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.4.3.セールスフットプリント

11.4.4.4.戦略の概要

11.4.4.4.1.マーケティング戦略

11.4.4.4.2.製品戦略

11.4.4.4.3.チャネル戦略

11.4.5.アイヴィー・ビジネス・スクール

11.4.5.1.製品ポートフォリオ

11.4.5.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.5.3.セールスフットプリント

11.4.5.4.戦略の概要

11.4.5.4.1.マーケティング戦略

11.4.5.4.2.製品戦略

11.4.5.4.3.チャネル戦略

11.4.6.サイモン・フレーザー大学

11.4.6.1.製品ポートフォリオ

11.4.6.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.6.3.セールスフットプリント

11.4.6.4.戦略の概要

11.4.6.4.1.マーケティング戦略

11.4.6.4.2.製品戦略

11.4.6.4.3.チャネル戦略

11.4.7.スミス・スクール・オブ・ビジネス

11.4.7.1.製品ポートフォリオ

11.4.7.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.7.3.セールスフットプリント

11.4.7.4.戦略の概要

11.4.7.4.1.マーケティング戦略

11.4.7.4.2.製品戦略

11.4.7.4.3.チャネル戦略

11.4.8.アルバータ大学

11.4.8.1.製品ポートフォリオ

11.4.8.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.8.3.セールスフットプリント

11.4.8.4.戦略の概要

11.4.8.4.1.マーケティング戦略

11.4.8.4.2.製品戦略

11.4.8.4.3.チャネル戦略

11.4.9.ハスケーン・ビジネススクール

11.4.9.1.製品ポートフォリオ

11.4.9.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.9.3.セールスフットプリント

11.4.9.4.戦略の概要

11.4.9.4.1.マーケティング戦略

11.4.9.4.2.製品戦略

11.4.9.4.3.チャネル戦略

11.4.10.エドワーズ・エグゼクティブ・エデュケーション

11.4.10.1.製品ポートフォリオ

11.4.10.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.10.3.セールスフットプリント

11.4.10.4.戦略の概要

11.4.10.4.1.マーケティング戦略

11.4.10.4.2.製品戦略

11.4.10.4.3.チャネル戦略

11.4.11.その他(要望に応じて)

11.4.11.1.製品ポートフォリオ

11.4.11.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.11.3.セールスフットプリント

11.4.11.4.戦略の概要

11.4.11.4.1.マーケティング戦略

11.4.11.4.2.製品戦略

11.4.11.4.3.チャネル戦略

12.競合分析(他機関)

12.1.競合ダッシュボード

12.2.競合による価格分析

12.3.競合ベンチマーキング

12.4.競合のディープダイブ

12.4.1.Coursera

12.4.2.エクゼクティブオンライン

12.4.3.エバースプリング

12.4.4.ハルトEF企業教育

12.4.5.その他(要望に応じて)

13.前提条件と略語

14.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Canada Executive Education Program Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Canada Executive Education Program offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type of Courses:

• Management & Leadership
• Finance & Accounting
• Strategic Leadership & Innovation
• Marketing & Sales
• Business Operations & Entrepreneurship
• Others

By Industry Type:

• Consumer Products & Retail
• Energy & Transportation
• Financial Services
• Health Care & Pharmaceuticals
• Manufacturing & Industrial
• Professional Services
• Technology & Communications
• Others

By Leadership Level:

• Senior Executives
• Managers
• Mid-Level Employees
• Junior/Entry- Level Employees
• Business owners

By Duration:

• Less Than 1 Week
• 1 Week to 1 Month
• More Than 1 Month

By Program Type:

• Customized Programs
• Pre-designed Programs

By Mode of Learning:

• Online Learning
• In-Person Learning

By Country:

• Canada

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Canada Executive Education Program Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Canada Executive Education Program Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Canada Executive Education Program Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type of Courses processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Canada Executive Education Program Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 1,992.9 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 2,266.9 million) and volume (13.9%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Canada Executive Education Program Market - Pricing Analysis

Based on By Type of Courses, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Canada Executive Education Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type of Courses

Based on By Type of Courses, Canada Executive Education Program Market is segmented into Management & Leadership, Finance & Accounting, Strategic Leadership & Innovation, Marketing & Sales, Business Operations & Entrepreneurship, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type of Courses.

Chapter 06 - Global Canada Executive Education Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Industry Type

Based on By Industry Type, Canada Executive Education Program Market is segmented into Consumer Products & Retail, Energy & Transportation, Financial Services, Health Care & Pharmaceuticals, Manufacturing & Industrial, Professional Services, Technology & Communications, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Industry Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Industry Type.

Chapter 07 - Global Canada Executive Education Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Leadership Level

Based on By Leadership Level, Canada Executive Education Program Market is segmented into Senior Executives, Managers, Mid-Level Employees, Junior/Entry- Level Employees, Business owners. This section also offers market attractiveness analysis based on By Leadership Level. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Leadership Level.

Chapter 08 - Global Canada Executive Education Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Duration

Based on By Duration, Canada Executive Education Program Market is segmented into Less Than 1 Week, 1 Week to 1 Month, More Than 1 Month. This section also offers market attractiveness analysis based on By Duration. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Duration.

Chapter 09 - Global Canada Executive Education Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Program Type

Based on By Program Type, Canada Executive Education Program Market is segmented into Customized Programs, Pre-designed Programs. This section also offers market attractiveness analysis based on By Program Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Program Type.

Chapter 10 - Global Canada Executive Education Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Mode of Learning

Based on By Mode of Learning, Canada Executive Education Program Market is segmented into Online Learning, In-Person Learning. This section also offers market attractiveness analysis based on By Mode of Learning. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Mode of Learning.

Chapter 11 - Canada Executive Education Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, Canada Executive Education Program Market is segmented into Canada. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 12 - Key Countries Canada Executive Education Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Canada Executive Education Program Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 13 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 14 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type of Courses portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Schulich Executive Education Centre, Ted Rogers, Rotman School of Management, UBC Sauder School of Business, Ivey Business School, Simon Fraser University, Smith School of Business, University of Alberta, Haskayne School of Business, Edwards Executive Education, Others (As Per Request).

Chapter 15 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 16 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Canada Executive Education Program Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Canada Executive Education Program Market

1.1. Canada Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Future Market Insights (FMI) Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Key Trends In the Market

2.4. Product Innovation Trends

2.5. Winning Themes

3. Market Demand (in Value or Size in US$ million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

3.1. Historical Market Value

3.2. Current and Future Market Value (US$ million) Projections, 2023 to 2033

3.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

3.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

4. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Program Type

4.1. Introduction / Key Findings

4.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis by Program Type, 2018 to 2022

4.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast by Program Type, 2023 to 2033

4.3.1. Customized Programs

4.3.2. Pre-designed Programs

4.4. Market Attractiveness Analysis by Program Type

5. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Leadership Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis by Leadership Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast by Leadership Type, 2023 to 2033

5.3.1. Senior Executives

5.3.2. Managers

5.3.3. Mid-Level Employees

5.3.4. Junior/Entry- Level Employees

5.3.5. Business-owners

5.4. Market Attractiveness Analysis by Leadership Type

6. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Mode of Learning

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis by Mode of Learning, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast by Mode of Learning, 2023 to 2033

6.3.1. In-Person Learning

6.3.2. Online Learning

6.4. Market Attractiveness Analysis by Mode of Learning

7. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Duration

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis by Duration, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast by Duration, 2023 to 2033

7.3.1. Less Than 1 Week

7.3.2. 1 Week to 1 Month

7.3.3. More Than 1 Month

7.4. Market Attractiveness Analysis by Duration

8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Type of Course

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis by Type of Course, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast by Type of Course, 2023 to 2033

8.3.1. Management & Leadership

8.3.2. Finance & Accounting

8.3.3. Strategic Leadership & Innovation

8.3.4. Marketing & Sales

8.3.5. Business Operations & Entrepreneurship

8.3.6. Others

8.4. Market Attractiveness Analysis by Type of Course

9. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Industry Type

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis by Industry Type, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast by Industry Type, 2023 to 2033

9.3.1. Consumer Products & Retail

9.3.2. Energy & Transportation

9.3.3. Financial Services

9.3.4. Healthcare & Pharmaceuticals

9.3.5. Manufacturing & Industrials

9.3.6. Others

9.3.7. Professional Services

9.3.8. Technology & Communications

9.4. Market Attractiveness Analysis by Industry Type

10. Market Structure Analysis

10.1. Market Analysis by Tier of Companies (Executive Education Program)

10.2. Market Concentration

10.3. Market Share Analysis of Top Players

10.4. Market Presence Analysis

10.4.1. by Regional Footprint of Players

10.4.2. Product Footprint by Players

10.4.3. Channel Footprint by Players

11. Competition Analysis (Universities)

11.1. Competition Dashboard

11.2. Pricing Analysis by Competition

11.3. Competition Benchmarking

11.4. Competition Deep Dive

11.4.1. Schulich Executive Education Centre

11.4.1.1. Product Portfolio

11.4.1.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.1.3. Sales Footprint

11.4.1.4. Strategy Overview

11.4.1.4.1. Marketing Strategy

11.4.1.4.2. Product Strategy

11.4.1.4.3. Channel Strategy

11.4.2. Ted Rogers

11.4.2.1. Product Portfolio

11.4.2.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.2.3. Sales Footprint

11.4.2.4. Strategy Overview

11.4.2.4.1. Marketing Strategy

11.4.2.4.2. Product Strategy

11.4.2.4.3. Channel Strategy

11.4.3. Rotman School of Management

11.4.3.1. Product Portfolio

11.4.3.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.3.3. Sales Footprint

11.4.3.4. Strategy Overview

11.4.3.4.1. Marketing Strategy

11.4.3.4.2. Product Strategy

11.4.3.4.3. Channel Strategy

11.4.4. UBC Sauder School of Business

11.4.4.1. Product Portfolio

11.4.4.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.4.3. Sales Footprint

11.4.4.4. Strategy Overview

11.4.4.4.1. Marketing Strategy

11.4.4.4.2. Product Strategy

11.4.4.4.3. Channel Strategy

11.4.5. Ivey Business School

11.4.5.1. Product Portfolio

11.4.5.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.5.3. Sales Footprint

11.4.5.4. Strategy Overview

11.4.5.4.1. Marketing Strategy

11.4.5.4.2. Product Strategy

11.4.5.4.3. Channel Strategy

11.4.6. Simon Fraser University

11.4.6.1. Product Portfolio

11.4.6.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.6.3. Sales Footprint

11.4.6.4. Strategy Overview

11.4.6.4.1. Marketing Strategy

11.4.6.4.2. Product Strategy

11.4.6.4.3. Channel Strategy

11.4.7. Smith School of Business

11.4.7.1. Product Portfolio

11.4.7.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.7.3. Sales Footprint

11.4.7.4. Strategy Overview

11.4.7.4.1. Marketing Strategy

11.4.7.4.2. Product Strategy

11.4.7.4.3. Channel Strategy

11.4.8. University of Alberta

11.4.8.1. Product Portfolio

11.4.8.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.8.3. Sales Footprint

11.4.8.4. Strategy Overview

11.4.8.4.1. Marketing Strategy

11.4.8.4.2. Product Strategy

11.4.8.4.3. Channel Strategy

11.4.9. Haskayne School of Business

11.4.9.1. Product Portfolio

11.4.9.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.9.3. Sales Footprint

11.4.9.4. Strategy Overview

11.4.9.4.1. Marketing Strategy

11.4.9.4.2. Product Strategy

11.4.9.4.3. Channel Strategy

11.4.10. Edwards Executive Education

11.4.10.1. Product Portfolio

11.4.10.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.10.3. Sales Footprint

11.4.10.4. Strategy Overview

11.4.10.4.1. Marketing Strategy

11.4.10.4.2. Product Strategy

11.4.10.4.3. Channel Strategy

11.4.11. Others (As Per Request)

11.4.11.1. Product Portfolio

11.4.11.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.11.3. Sales Footprint

11.4.11.4. Strategy Overview

11.4.11.4.1. Marketing Strategy

11.4.11.4.2. Product Strategy

11.4.11.4.3. Channel Strategy

12. Competition Analysis (Other Institutes)

12.1. Competition Dashboard

12.2. Pricing Analysis by Competition

12.3. Competition Benchmarking

12.4. Competition Deep Dive

12.4.1. Coursera

12.4.2. ExecOnline

12.4.3. Everspring

12.4.4. Hult EF Corporate Education

12.4.5. Others (as per request)

13. Assumptions and Acronyms Used

14. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(education)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る