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米国BOPIS市場レポート:製品カテゴリー別(自動車・部品、食品・飲料、アパレル・アクセサリー、健康・パーソナルケア・美容、コンピュータ・家電、オフィス機器・用品、玩具・ホビー、家具・ホームファニッシング、書籍・音楽・ビデオ、その他)、支払方法別(デジタルウォレット、クレジットカード、デビットカード、口座間決済(A2A)、Buy Now, Pay Later(BNPL)、代金引換、前払い、その他-暗号通貨を含む)、企業分析 2024-2032


United States BOPIS Market Report by Product Category (Auto and Parts, Food and Beverage, Apparel and Accessories, Health and Personal Care and Beauty, Computer and Consumer Electronics, Office Equipment and Supplies, Toys and Hobby, Furniture and Home Furnishing, Books/Music/Video, Other), Payment Method (Digital Wallet, Credit Card, Debit Card, Account-to-Account (A2A), Buy Now, Pay Later (BNPL), Cash on Delivery, Prepay, Other - Incl. Cryptocurrency) and Company Analysis 2024-2032

米国BOPIS市場は、2023年の1,188億4,000万米ドルから2032年には4,403億9,000万米ドルと、2024年から2032年の間に年平均成長率16.45%で成長すると予測されている。 BOPIS(Buy Online, Pick Up in Store)は、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Renub Research
Renubリサーチ
2024年5月1日 US$2,790
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125 英語

 

サマリー

米国BOPIS市場は、2023年の1,188億4,000万米ドルから2032年には4,403億9,000万米ドルと、2024年から2032年の間に年平均成長率16.45%で成長すると予測されている。

BOPIS(Buy Online, Pick Up in Store)は、消費者がオンラインで商品を購入し、店舗で受け取ることを可能にする小売アプローチである。このアプローチは、輸送コストを回避し、待ち時間を短縮することで快適さを提供する。また、実店舗への足が増えるため、小売業者にもメリットがある。

米国の一人当たりGDPは世界最大である。ここ数年、米国内のBOPIS市場は大きな盛り上がりを見せており、この傾向は今後も顕著に続くと予想される。電子商取引とデジタル・プラットフォームの幅広い導入が、成長を広範囲に拡大した。これにより、顧客にとってオンライン購入がより利用しやすく便利になった。しかし、それでも顧客は、買い物をする前に実際に商品と触れ合うことを選ぶ。BOPISは、便利なオンラインショッピングのためのシームレスなソリューションです。インスタントな満足感への需要が、アメリカのBOPIS市場増加のもう一つの重要な原動力である。多忙な生活の中で、即座に製品にアクセスできる選択肢があるため、顧客は従来の配送方法よりもBOPISを選んでいる。

小売業者は、カーブサイドピックアップやより高いカスタマーアシスタンスなど、より多くのサービスを提供し、カスタム設計された調査は、積極的な利点としてBOPISを活用することができます。2023年3月のグローバル・デジタル・ショッピング・インデックスによると、米国の顧客1,640万人(全顧客の3分の1以上)が、オンライン購入品を店頭またはカーブサイドで受け取ることを選択し、前年から37%増加した。


米国BOPIS調査

- 米国のショップの約3分の2がBOPISを提供中
- 2022年の米国におけるオンライン買い物客は2億6800万人を超え、これは米国人口の80%以上である。
- オンラインショッピング利用者の8%が購入した商品を店頭で受け取る。
- 店舗での受け取りも増加しており、2022年にはオンライン買い物客の14%が店舗での受け取りを獲得している。
- オンライン買い物客の32%は、2022年に直近の商品をカーブサイドまたは店舗で購入している。
- 米国消費者の72%が、オンラインで購入し店舗で受け取るのが好きだと回答。
- 米国の買い物客の20%以上がBOPISとカーブサイドピックアップを重要視している。

BOPIS(オンラインで購入し、店舗で受け取る)は、2019年にアメリカの消費者の65%以上が利用するようになった。2025年までに全取引の10%がクリック・オン・アンド・コレクトで行われるかもしれない。さらに、BOPISを利用したアメリカ人購入者の1/2近くが、購入した商品を店で受け取る際にBOPISを利用している。快適さ、送料の削減、消費者の嗜好などの利点から、2021年まで小売業者の90%がBOPISに取り組むと予測されている。BOPISモデルは、アマゾンとの競合、ミレニアル世代へのアピール、市場占有率の維持、顧客の獲得など、多くのビジネス目的でショップによって実施されている。

オンライン決済方法として、ペイパル、アップルペイ、グーグルペイなどのデジタルウォレットが米国で認知されつつある。最新の調査によると、2022年に最も定期的に発生する支払い方法は、デビットカード、現金、クレジットカードの順であった。この観測では、どの代替的な手数料のテクニックが発生率で4位にランクされたかを特定することはできなかった。


米国BOPIS企業分析

米国BOPIS市場の主要プレーヤーは、Walmart、Home Depot Inc.、Kroger Co.、Macy's、Kohl's、Costco Wholesale Corporation、Best Buy Co.Inc.、Nordstrom, Inc.である。


米国BOPIS企業ニュース

- ベスト・バイは2024年4月に「Best Buy Envision」という新しいアプリを発表しました。このアプリはApple Vision Pro専用で、ユーザーが究極のホームテクノロジーのセットアップを計画するのに役立ちます。
- Kohl'sは現在、全米1,100の店舗でKohls.comの注文にBOPISセルフピックアップサービスを提供しています。セルフピックアップの手続きは、消費者が商品の在庫を確認するEメールを受信するたびに開始され、通常2時間以内に完了します。これらのオムニチャネル・サービスは、来たる2022年のホリデーシーズンに向けてアップグレードされた。
- 2023年8月、ベスト・バイのBOPISアプローチは同社のオンライン収益の40%以上を占めた。BOPISは、ユーザーがオンラインで商品を購入し、実店舗で受け取ることを可能にする。


製品カテゴリー - 米国BOPIS市場

1.自動車・部品
2.食品・飲料
3.アパレル・アクセサリー
4.ヘルスケア・パーソナルケア・ビューティ
5.コンピューター・家電
6.事務機器・用品
7.玩具・ホビー
8.家具・インテリア
9.書籍・音楽・ビデオ
10.その他


支払い方法 - 米国BOPIS市場

1.デジタルウォレット
2.クレジットカード
3.デビットカード
4.アカウント・ツー・アカウント(A2A)
5.今すぐ購入、後払い(BNPL)
6.代金引換
7.前払い
8.その他 - 暗号通貨を含む


3つの視点から主要プレーヤーを網羅:

- 概要
- 最近の開発
- 収益分析


主要プレーヤー

1.ウォルマート
2.ホーム・デポ
3.クローガー
4.メイシーズ
5.コールズ
6.コストコ・ホールセール・コーポレーション
7.株式会社ベストバイ
8.ノードストローム

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 課題


5.米国BOPIS市場

6.市場シェア - 米国BOPIS分析

6.1 商品別
6.2 支払い方法別


7.製品カテゴリー別 - 米国BOPIS市場

7.1 自動車および部品
7.2 食品・飲料
7.3 アパレル・アクセサリー
7.4 健康・パーソナルケア・美容
7.5 コンピュータ・家電
7.6 事務機器・用品
7.7 玩具・ホビー
7.8 家具・インテリア
7.9 書籍・音楽・ビデオ
7.10 その他


8.支払い方法-米国BOPIS市場

8.1 デジタルウォレット
8.2 クレジットカード
8.3 デビットカード
8.4 アカウント・ツー・アカウント(A2A)
8.5 今すぐ購入、後払い(BNPL)
8.6 代金引換
8.7 前払い
8.8 その他(暗号通貨を含む


9.ポーターのファイブフォース分析-米国BOPIS市場

9.1 買い手の交渉力
9.2 サプライヤーの交渉力
9.3 ライバルの度合い
9.4 新規参入の脅威
9.5 代替品の脅威


10.SWOT分析-アメリカBOPIS市場

10.1 強み
10.2 弱点
10.3 機会
10.4 脅威


11.主要プレーヤー

11.1 ウォルマート

11.1.1 概要
11.1.2 主要人物
11.1.3 最近の発展
11.1.4 収益分析

11.2 ホーム・デポ社

11.2.1 概要
11.2.2 主要人物
11.2.3 最近の開発
11.2.4 収益分析

11.3 株式会社クローガー

11.3.1 概要
11.3.2 主要人物
11.3.3 最近の発展
11.3.4 収益分析

11.4 メイシーズ

11.4.1 概要
11.4.2 キーパーソン
11.4.3 最近の発展
11.4.4 収益分析

11.5 コールス

11.5.1 概要
11.5.2 主要人物
11.5.3 最近の発展
11.5.4 収益分析

11.6 コストコホールセールコーポレーション

11.6.1 概要
11.6.2 主要人物
11.6.3 最近の発展
11.6.4 収益分析

11.7 ベストバイ

11.7.1 概要
11.7.2 主要人物
11.7.3 最近の発展
11.7.4 収益分析

11.8 ノードストローム社

11.8.1 概要
11.8.2 主要人物
11.8.3 最近の開発
11.8.4 収益分析

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図表リスト

表-01:米国:BOPISの製品別市場シェア(%)、2019年~2023年
表-02:米国のBOPIS市場製品別シェア予測(%)、2024年~2032年
表-03:米国-BOPIS市場製品別シェア(%)、2019年~2023年
表-04:米国のBOPIS市場製品別シェア予測(%)、2024年~2032年

 

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Summary

United States BOPIS market is projected to grow at a CAGR of 16.45% between 2024 and 2032, from US$ 111.84 Billion in 2023 to US$ 440.39 Billion in 2032.

Buy Online, Pick Up in Store (BOPIS) is a retail approach that allows consumers to purchase products online and pick them up in-shop. This approach offers comfort by averting transport costs and shortening wait intervals. Retailers also benefit from this notion because it increases foot traffic to their physical shops.

The overall GDP per capita in the United States is the largest globally. In the latest years, the BOPIS marketplace within the United States has seen a sizeable boom, and this trend is anticipated to continue at a remarkable rate. The wide adoption of e-commerce and digital platforms has extensively multiplied growth. This has made buying online a great deal more available and convenient for customers. However, customers nonetheless opt to interact with products physically before shopping for them. BOPIS is a seamless solution for convenient online shopping. The demand for instant gratification is any other critical driving force of increase within the USA's BOPIS marketplace. With busy lives and the choice of instant access to products, clients are selecting BOPIS over traditional shipping methods.

Retailers offer more offerings like curbside pickup and higher customer assistance, and custom-designed studies can leverage BOPIS as an aggressive advantage. The March 2023 Global Digital Shopping Index states that 16.4 million US customers, or over one-third of all clients, chose to select up their online purchases in-store or curbside, a 37% increase from the previous year.


United States BOPIS Survey

• Nearly two-thirds of US shops now offer BOPIS
• More than 268 million online shoppers in the United States in 2022—more than 80% of the US population.
• 8 percent of online shoppers picked up their purchase’s curbside, reflecting a growth of 66% from just last year.
• In-store pickup also grew; 14% of online shoppers acquired pickup orders in-store in 2022.
• 32% of online shoppers purchased their most recent curbside or in-store in 2022.
• 72% of US consumers said they liked buying online and collecting in-store.
• More than 20% of US shoppers deem BOPIS and curbside pickup important.

BOPIS (purchase on-line, pick up in-shop) became used by more than 65 percent of American consumers in 2019. 10% of all transactions might be performed via click on-and-collect by 2025. Moreover, nearly 1/2 of the American purchasers who utilized BOPIS did so while picking up their purchases at the shop. As a result of benefits including comfort, reduced shipping expenses, and consumer preference, 90% of retailers are predicted to undertake BOPIS through 2021. The BOPIS model is being carried out by shops for a large number of business purposes, which includes competing with Amazon, appealing to millennials, preserving marketplace percentage, and recruiting customers.

As online payment methods, digital wallets together with PayPal, Apple Pay, and Google Pay are gaining recognition in the United States. The maximum regularly occurring types of payment in 2022, in that order, have been debit cards, cash, and credit score cards, in step with a latest look. The observe failed to specify which alternative fee technique ranked fourth in terms of occurrence, that's an exciting locating.


United States BOPIS Company Analysis

The major players in the United States BOPIS Market are Walmart, Home Depot Inc., Kroger Co., Macy’s, Kohl’s, Costco Wholesale Corporation, Best Buy Co. Inc., and Nordstrom, Inc.


United States BOPIS Company News

• Best Buy announced a new app called Best Buy Envision in April 2024. The app is exclusively available on the Apple Vision Pro and helps users plan their ultimate home technology setup.
• Kohl's now provides BOPIS Self-Pickup services for Kohls.com orders in all 1,100 shops in the U.S. The Self-Pickup procedure starts whenever the consumer receives an email confirming their item is available, generally within two hours. These omnichannel services have been upgraded for the upcoming Holiday 2022 season.
• In August 2023, Best Buy's BOPIS approach accounted for over 40% of the company's online revenues. BOPIS allows users to buy things online and pick them up at a physical location.


Product Category – United States BOPIS Market

1. Auto and Parts
2. Food and Beverage
3. Apparel and Accessories
4. Health and Personal Care and Beauty
5. Computer and Consumer Electronics
6. Office Equipment and Supplies
7. Toys and Hobby
8. Furniture and Home Furnishing
9. Books/Music/Video
10. Other


Payment Method – United States BOPIS Market

1. Digital Wallet
2. Credit Card
3. Debit Card
4. Account-to-Account (A2A)
5. Buy Now, Pay Later (BNPL)
6. Cash on Delivery
7. Prepay
8. Other - Incl. Cryptocurrency


All the Key players have been covered from 3 Viewpoints:

• Overview
• Recent Development
• Revenue Analysis


Key Players

1. Walmart
2. Home Depot Inc.
3. The Kroger Co
4. Macy’s
5. Kohl’s
6. Costco Wholesale Corporation
7. Best Buy Co., Inc.
8. Nordstrom Inc



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. United States BOPIS Market

6. Market Share – United States BOPIS Analysis

6.1 By Product
6.2 By Payment Method


7. Product Category – United States BOPIS Market

7.1 Auto and Parts
7.2 Food and Beverage
7.3 Apparel and Accessories
7.4 Health and Personal Care and Beauty
7.5 Computer and Consumer Electronics
7.6 Office Equipment and Supplies
7.7 Toys and Hobby
7.8 Furniture and Home Furnishing
7.9 Books/Music/Video
7.10 Other


8. Payment Method – United States BOPIS Market

8.1 Digital Wallet
8.2 Credit Card
8.3 Debit Card
8.4 Account-to-Account (A2A)
8.5 Buy Now, Pay Later (BNPL)
8.6 Cash on Delivery
8.7 Prepay
8.8 Other - Incl. Cryptocurrency


9. Porter’s Five Forces Analysis –United States BOPIS Market

9.1 Bargaining Power of Buyers
9.2 Bargaining Power of Suppliers
9.3 Degree of Rivalry
9.4 Threat of New Entrants
9.5 Threat of Substitutes


10. SWOT Analysis – United States BOPIS Market

10.1 Strength
10.2 Weakness
10.3 Opportunity
10.4 Threat


11. Key Players

11.1 Walmart

11.1.1 Overview
11.1.2 Key Persons
11.1.3 Recent Development
11.1.4 Revenue Analysis

11.2 Home Depot Inc.

11.2.1 Overview
11.2.2 Key Persons
11.2.3 Recent Development
11.2.4 Revenue Analysis

11.3 The Kroger Co

11.3.1 Overview
11.3.2 Key Persons
11.3.3 Recent Development
11.3.4 Revenue Analysis

11.4 Macy’s

11.4.1 Overview
11.4.2 Key Persons
11.4.3 Recent Development
11.4.4 Revenue Analysis

11.5 Kohl’s

11.5.1 Overview
11.5.2 Key Persons
11.5.3 Recent Development
11.5.4 Revenue Analysis

11.6 Costco Wholesale Corporation

11.6.1 Overview
11.6.2 Key Persons
11.6.3 Recent Development
11.6.4 Revenue Analysis

11.7 Best Buy Co., Inc.

11.7.1 Overview
11.7.2 Key Persons
11.7.3 Recent Development
11.7.4 Revenue Analysis

11.8 Nordstrom, Inc.

11.8.1 Overview
11.8.2 Key Persons
11.8.3 Recent Development
11.8.4 Revenue Analysis

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List of Tables/Graphs

Table-01: United States – BOPIS Market Share by Product (Percent), 2019 – 2023
Table-02: United States – Forecast for BOPIS Market Share by Product (Percent), 2024 – 2032
Table-03: United States – BOPIS Market Share by Product (Percent), 2019 – 2023
Table-04: United States – Forecast for BOPIS Market Share by Product (Percent), 2024 – 2032

 

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