世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ファーストフード市場、規模、世界予測2024-2030、業界動向、シェア、成長、洞察、インフレの影響、企業分析


Fast Food Market, Size, Global Forecast 2024-2030, Industry Trends, Share, Growth, Insight, Impact of Inflation, Company Analysis

Renub Researchによると、世界のハラル食品市場は2030年までに約4兆5,696億9,000万米ドルになると予測されている。ここ数年、ハラール食品は非イスラム教徒やイスラム教徒の間で認知されている。ハラル食品の摂取... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Renub Research
Renubリサーチ
2024年2月1日 US$2,490
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
190 英語

 

サマリー

Renub Researchによると、世界のハラル食品市場は2030年までに約4兆5,696億9,000万米ドルになると予測されている。ここ数年、ハラール食品は非イスラム教徒やイスラム教徒の間で認知されている。ハラル食品の摂取は、人間を健全なライフスタイルに導き、人間的な向上を高めることができる。ハラル食品の摂取によって目に見える最も明らかな影響は、身体的な健康である。また、ハラル食の摂取は健全な心の成長にも寄与する。


世界のハラル食品市場は予測期間(2024年から2030年)にCAGR 9.33%で増加すると予測される

世界的なイスラム教徒の増加が市場の拡大に大きく寄与している。イスラム教徒は世界人口の4分の1以上を占めると予想されている。ニーズの拡大に伴い、生産者はパスタ、野菜、ジュース、牛乳、ヨーグルト、チーズのような付加価値の高いハラル食品を数多く提供することで、製品ポートフォリオを増やしている。さらに、大企業によるハラル認証食の生産は、購買者の間で製品の認知度を高めるだろう。

さらに、さまざまなイスラム教国や非イスラム教国が、この市場に新規参入者を呼び込むために、世界的に認められた基準を含む厳しい規制構造を適用している。最近、サウジアラビア食品医薬品局(SFDA)は、ハラル認証の必須要件を輸入肉および肉を主原料とする商品から、すべての輸入菓子、長寿命製品、冷凍・冷蔵商品、牛乳・乳製品、油脂に拡大した。ハラル食品に対する需要の高まりに伴い、メーカーはサンドイッチ、クッキー、ホットドッグ、スープ、キャンディー、ハンバーガー、クリーム、ピザなど、数多くの付加価値食品を確立することでポートフォリオを拡大してきた。このように、ハラル食品に関する厳格な規則の実施が増加することは、市場の成長を促進する可能性が高い。したがって、世界のハラル食品市場は2023年に2兆4,474億4,000万米ドルとなった。

イスラム教は主にアジア太平洋地域で最も急速に拡大している宗教であり、この地域のハラル製品の需要にプラスの影響を与えるだろう。China Highlightsに掲載された記事によると、2022年2月には中国全土で約2500万人のイスラム教徒が生活しており、イスラム教を中心的なコミュニティとする小さなグループでさらに強化されている。宗教的感情から非ハラーム食品を消費する必要性に関するイスラム教徒の意識の高まりは、市場を牽引すると予想される。


ハラル食品市場では肉製品が大半のシェアを占めると推定される

製品別に見ると、世界のハラル食品市場は、肉、鶏肉・魚介類、果物・野菜、乳製品、穀物・穀類、油脂・ワックス、菓子、その他に細分化される。食肉段階はハラル食品業界を支配すると予測される。これは、フィットネス、衛生、および保護に関する懸念に後押しされ、無微生物食肉に対する需要が増加しているためである。加えて、動物の福祉と多様性に対する認識と配慮が高まっており、このセクションの増加を促進する重要な要素となっている。


ハイパーマーケットとスーパーマーケットはハラル食品市場の主要流通チャネルである。

流通チャネル別に見ると、世界のハラル食品市場はハイパーマーケット&スーパーマーケット、オンラインストア、コンビニエンスストア、専門店、その他に分類される。スーパーマーケットとハイパーマーケットがハラル食品市場の割合の大部分を占めている。主な原動力はスーパーマーケットとハイパーマーケットの存在感と選択肢の拡大である。世界的なインフレ率の上昇に伴い、購入者はスーパーマーケットで買い物をすることを決定している。それは、より幅広い選択肢やその他の経済的恩恵、割引料金、インセンティブ、より新しい商品に関するいくつかのオファーにアクセスできるからである。さらに、いくつかの新しいグループは、より良い広告やマーケティングや広告価値のパフォーマンスに変換し、より高い顧客の足元のため、スーパーマーケットで自社製品を起動します。


インドのイスラム教徒人口は、ハラル食品市場の成長の大きな可能性を秘めている。

国別では、世界のハラル食品市場は、パキスタン、インドネシア、インド、バングラデシュ、ナイジェリア、エジプト、トルコ、イラン、中国、アルジェリア、イラク、モロッコ、サウジアラビア、マレーシア、ロシア、カザフスタン、アラブ首長国連邦、フランス、ドイツ、米国、イタリア、英国、カナダ、カタール、その他の地域で構成されている。インドのハラル食品市場は大きな成長が見込まれる。これは、イスラム教徒が支配する地域からさまざまな地域へ人間が移動し、インド国内のイスラム教徒の人口が急増したためである。イスラム教徒が増え続けるにつれて、ハラル食品の需要も増加し、この傾向は当面続くと予測されている。急成長するムスリム人口と彼らの購買力の増加は、予測期間中、ハラル食料品店における同様のブームを促進すると予想される。


主要プレイヤー

ハラル食品市場は、Nestle SA、JBS SA、BRF SA、Kawan Food Berhad、Cargill Inc.、Carrefour SA、Crescent Foods Inc.、VegaVites、American Halal Company Inc.、American Foods Group LLC、Al Islami Foodsなどの企業で構成されている。

2023年8月、アル・イスラミ・フーズ社はカタールでプレミアム・チキン・グリラーとチキン・パーツを再発売し、様々なカットを提供する。同ブランドは最高のハラール基準に取り組んでいる。
2023年2月-英国を拠点とするハラール対応のファーストフードチェーンChicken CottageがExpress Kitchenと提携し、東アフリカに進出。


Renub Researchの調査レポート「ハラール食品の世界市場:製品別(肉・鶏肉・魚介類、果物・野菜、乳製品、穀物・穀類、油脂・ワックス、菓子、その他)、流通チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、オンラインストア、コンビニエンスストア、専門店、その他)、国別(パキスタン、インドネシア、インド、バングラデシュ、ナイジェリア、エジプト、トルコ、イラン、中国、アルジェリア、イラク、モロッコ、サウジアラビア、マレーシア、ロシア、カザフスタン、アラブ首長国連邦、フランス、ドイツ、米国、イタリア、英国、カナダ、カタール、その他地域)、企業分析(ネスレSA、JBS SA、BRF SA、Kawan Food Berhad、Cargill Inc.,Carrefour SA、Crescent Foods Inc.、VegaVites、American Halal Company Inc.、American Foods Group LLC、Al Islami Foods)」は、世界のハラール産業の完全な調査を提供します。


製品-世界のハラール食品市場は9つの視点でのブレークアップ:

1.肉
2.鶏肉とシーフード
3.果物・野菜
4.乳製品
5.穀物
6.オイル
7.油脂・ワックス
8.製菓
9.その他


流通チャネル - ハラル食品の世界市場を5つの視点で分類:

1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
2.オンラインストア
3.コンビニエンスストア
4.専門店
5.その他


国別 - 世界のハラール食品市場は25の観点で細分化される:

1.北米

1.1 米国
1.2 カナダ

2.ヨーロッパ

2.1 ロシア
2.2 フランス
2.3 ドイツ
2.4 イタリア
2.5 イギリス
2.6 トルコ

3.アジア

3.1 パキスタン
3.2 インドネシア
3.3 インド
3.4 バングラデシュ
3.5 中国
3.6 マレーシア
3.7 カザフスタン

4.中東&アフリカ

4.1 サウジアラビア
4.2 アラブ首長国連邦
4.3 カタール
4.4 イラク
4.5 イラン
4.6 エジプト
4.7 アルジェリア
4.8 モロッコ
4.9 ナイジェリア

5.その他の地域


3つの視点から主要プレーヤーを網羅:

- 概要
- 最近の開発
- 収益分析


企業分析

1.ネスレSA
2.JBS SA
3.BRF SA
4.カワン・フード・ベルハド
5.カーギル
6.カルフールSA
7.クレセントフーズ
8.ベガバイト
9.アメリカン・ハラール社
10.アメリカン・フーズ・グループLLC
11.アル・イスラミ・フーズ

ページTOPに戻る


目次

表-01:世界-ハラール食品の製品別市場シェア(%)、2019年~2023年
表-02:世界のハラール食品市場製品別シェア(%)予測、2024年~2030年
表-03:世界のハラール食品市場流通チャネル別シェア(%)、2019年~2023年
表-04:ハラル食品の世界市場流通チャネル別シェア(%)予測、2024年~2030年
表-05:世界のハラール食品市場:国別シェア(%)、2019年~2023年
表-06:ハラール食品の世界市場ハラール食品の世界市場各国別シェア予測(%)、2024年~2030年

ページTOPに戻る



図表リスト

図-01:世界のハラール食品市場(10億米ドル)、2019年~2023年
図-02:世界のハラール食品市場予測(10億米ドル)、2024年~2030年
図-03:製品別 - 肉・鶏肉・シーフード市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-04:製品別:肉類、家禽類、シーフード市場の予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-05:製品別 - 果物・野菜市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-06:製品別 - 果物・野菜市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-07: 製品別 - 乳製品市場 (百万米ドル)、2019年~2023年
図-08:製品別:乳製品市場の予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-09:製品別:穀物・穀類市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-10:製品別-穀物・穀物市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-11:製品別-油脂・ワックス市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-12:製品別:油脂・ワックス市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-13: 製品別 - 菓子市場 (百万米ドル)、2019年~2023年
図-14:製品別:菓子類市場の予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-15:製品製品別 - その他市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-16:製品別:その他市場の予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-17:流通チャネル別:ハイパーマーケット・スーパーマーケット市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-18:流通チャネル別:ハイパーマーケット・スーパーマーケット市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-19:流通チャネル - オンラインストア市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-20:流通チャネル別:オンラインストア市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-21:流通チャネル別-コンビニエンスストア市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-22:流通チャネル別-コンビニエンスストア市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-23:流通チャネル別:専門店市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-24:流通チャネル別:専門店市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-25:流通チャネル別 - その他市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-26:流通チャネル別:その他市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-27:米国のハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-28:米国のハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-29:カナダのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-30:カナダのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-31:ロシアのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-32:ロシアロシアのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-33:フランスのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-34:フランスフランスのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-35:ドイツのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-36:ドイツのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-37:イタリアのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-38:イタリアのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-39:イギリスのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-40:イギリスのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-41:トルコのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-42:トルコのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-43:パキスタンのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-44:パキスタンのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024~2030年
図-45:インドネシアのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-46:インドネシアのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024~2030年
図-47:インドのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-48:インドインドのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-49:バングラデシュのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-50:バングラデシュのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-51: 中国のハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-52: 中国のハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-53: マレーシアのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-54:マレーシアのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-55:カザフスタンのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-56:カザフスタンのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-57:サウジアラビアのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-58:サウジアラビアのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-59:アラブ首長国連邦のハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-60:アラブ首長国連邦のハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-61:カタールのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-62:カタール - ハラル食品市場の予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-63:イラクのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-64:イラクのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-65:イランのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-66:イラン - ハラル食品市場の予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-67:エジプトエジプトのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-68:エジプトエジプト - ハラル食品市場の予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-69:アルジェリアアルジェリアのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-70:アルジェリアのハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-71:モロッコのハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-72:モロッコ - ハラル食品市場の予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-73: ナイジェリア - ハラル食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-74:ナイジェリア - ハラル食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-75:その他の地域のハラール食品市場(百万米ドル)、2019年~2023年
図-76:その他の地域のハラール食品市場予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-77:ネスレSA - 世界の売上高(百万米ドル)、2019年~2023年
図-78: Nestle SA - 世界の売上高予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-79:JBS SA - 世界の売上高(百万米ドル)、2019年~2023年
図-80:JBS SA - 世界の売上高予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-81:BRF SA - 世界の売上高(百万米ドル)、2019年~2023年
図-82:BRF SA - 世界の売上高予測(百万米ドル)、2024年~2030年
図-83:Kawan Food Berhad - 世界の売上高(百万米ドル)、2019年~2023年
図-84:Kawan Food Berhad - 世界売上高予測(百万米ドル)、2024 - 2030年
図-85: Cargill Inc.-世界売上高(百万米ドル)、2019年~2023年
図-86:Cargill Inc.-世界売上高予測(百万米ドル)、2024~2030年
図-87:Carrefour SA - 世界の売上高(百万米ドル)、2019年~2023年
図-88:Carrefour SA - 世界の売上高予測(百万米ドル)、2024年~2030年

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Halal Food Market is predicted to be valued at around US$ 4,569.69 Billion by 2030, according to Renub Research. In the past few years, halal food merchandise has gained recognition among non-Muslim and Muslim purchasers. Halal food intake can lead humans to a wholesome lifestyle and enhance human improvement. The most apparent impact that may be visible from halal food intake is regarding physical well-being. Also, halal meal intake can contribute to a healthy mind's growth.


Global Halal Food Market is anticipated to increase at a CAGR of 9.33% in the forecast period (2024 to 2030)

The increasing Muslim populace globally is significantly contributing to the marketplace's increase. Muslims are expected to incorporate over one-fourth of the global populace. With the expanded need, producers have increased their product portfolio by imparting numerous value-added halal food items, like pasta, vegetables, juice, milk, yogurt, and cheese. Further, sizeable corporations' production of halal-certified meals will boost product visibility among purchasers.

Moreover, various Islamic and non-Islamic countries are applying strict regulatory structures, which involve globally accepted standards, to attract new participants in the market. Recently, the Saudi Arabia Food and Drug Authority (SFDA) prolonged the mandatory requirement of halal certification from imported meat and meat-based goods to all imported sweets, long-service life products, frozen and chilled goods, milk and dairy products, and fats and oils. With the increased demand for halal foods, manufacturers have extended their portfolio by establishing numerous value-added food commodities, including sandwiches, cookies, hot dogs, soups, candies, burgers, creams, and pizzas. Thus, increasing the implementation of strict rules regarding halal foods is likely to propel market growth. Hence, the global halal food market was US$ 2,447.44 Billion in 2023.

Islam is the fastest-expanding religion, mainly in Asia Pacific, which will positively impact the demand for halal products in the area. As per an article published in China Highlights, in February 2022, about 25 million Muslims are living across China, and they are further strengthened in small groups, with Islam being the central community. The increasing awareness among Muslims regarding the necessity of consuming non-haram food because of their religious sentiments is expected to drive the market.


Meat products are estimated to have the majority share in the halal food market

By product, the global halal food market is fragmented into Meat, Poultry & Seafood, Fruits & Vegetables, Dairy Products, Cereals & Grains, Oil, Fats & Waxes, Confectionery, and Others. The meat phase is predicted to dominate the halal food industry. This is due to the increasing demand for microorganism-free meat, pushed via fitness, hygiene, and protection worries. In addition, there is a growing awareness and consideration for animal welfare and diversity, key elements driving an increase in this section.


Hypermarkets and supermarkets are major distribution channels in the halal food market

By distribution channel, the global halal food market is categorized into Hypermarkets & supermarkets, Online Stores, Convenience Stores, Specialty Stores, and Others. Supermarkets and hypermarkets have contributed to most of the halal food market percentage. The main driving forces are the growing presence and choice of supermarkets and hypermarkets. As the global inflation rate rises, purchasers decide to shop from supermarkets, given that they can access a wider variety of options and other economic blessings, discounted charges, incentives, and a couple of offers on more recent merchandise. Moreover, several new groups launch their products in supermarkets due to a higher customer footfall, which translates to better advertising and marketing or advertising value performance.


The Muslim population in India has significant potential for growth in the halal food market

By countries, the global halal food market is comprised of Pakistan, Indonesia, India, Bangladesh, Nigeria, Egypt, Turkey, Iran, China, Algeria, Iraq, Morocco, Saudi Arabia, Malaysia, Russia, Kazakhstan, United Arab Emirates, France, Germany, United States, Italy, United Kingdom, Canada, Qatar, and Rest of the World. The market for halal food in India is expected to experience huge growth. This is due to the migration of humans from Muslim-ruled areas to different areas, which has contributed to a giant boom in the Muslim populace inside India. As the range of Muslims maintains to rise, so too does the demand for halal food, with this fashion predicted to remain in the foreseeable future. The hastily growing Muslim populace, coupled with their increasing purchasing power, is anticipated to drive a similar boom within the halal grocery store for the duration of the forecast period.


Key Players

The halal food market is comprised of companies like Nestle SA, JBS SA, BRF SA, Kawan Food Berhad, Cargill Inc., Carrefour SA, Crescent Foods Inc., VegaVites, American Halal Company Inc., American Foods Group LLC, and Al Islami Foods.

In August 2023 - Al Islami Foods Co. re-launched its premium Chicken Griller and Chicken Parts in Qatar, offering a variety of cuts. The brand is committed to the highest Halal standards.
In February 2023 - Chicken Cottage, a UK-based fast food chain with halal options, partnered with Express Kitchen to expand in East Africa.


Renub Research report titled “Global Halal Food Market By Product (Meat, Poultry & Seafood, Fruits & Vegetables, Dairy Products, Cereals & Grains, Oil, Fats & Waxes, Confectionery, and Others), Distribution Channel (Hypermarkets & supermarkets, Online Stores, Convenience Stores, Specialty Stores, and Others), Countries (Pakistan, Indonesia, India, Bangladesh, Nigeria, Egypt, Turkey, Iran, China, Algeria, Iraq, Morocco, Saudi Arabia, Malaysia, Russia, Kazakhstan, United Arab Emirates, France, Germany, United States, Italy, United Kingdom, Canada, Qatar, and Rest of the World), Company Analysis (Nestle SA, JBS SA, BRF SA, Kawan Food Berhad, Cargill Inc., Carrefour SA, Crescent Foods Inc., VegaVites, American Halal Company Inc., American Foods Group LLC, and Al Islami Foods)” provides a complete study of the Global Halal Industry.


Product – Global Halal Food Market breakup in 9 viewpoints:

1. Meat
2. Poultry & Seafood
3. Fruits & Vegetables
4. Dairy Products
5. Cereals & Grains
6. Oil
7. Fats & Waxes
8. Confectionery
9. Others


Distribution Channel – Global Halal Food Market breakup in 5 viewpoints:

1. Hypermarkets & supermarkets
2. Online Stores
3. Convenience Stores
4. Specialty Stores
5. Others


Countries – Global Halal Food Market breakup in 25 viewpoints:

1. North America

1.1 United States
1.2 Canada

2. Europe

2.1 Russia
2.2 France
2.3 Germany
2.4 Italy
2.5 United Kingdom
2.6 Turkey

3. Asia

3.1 Pakistan
3.2 Indonesia
3.3 India
3.4 Bangladesh
3.5 China
3.6 Malaysia
3.7 Kazakhstan

4. Middle East & Africa

4.1 Saudi Arabia
4.2 United Arab Emirates
4.3 Qatar
4.4 Iraq
4.5 Iran
4.6 Egypt
4.7 Algeria
4.8 Morocco
4.9 Nigeria

5. Rest of the World


All the Key players have been covered from 3 Viewpoints:

• Overview
• Recent Development
• Revenue Analysis


Company Analysis:

1. Nestle SA
2. JBS SA
3. BRF SA
4. Kawan Food Berhad
5. Cargill Inc.
6. Carrefour SA
7. Crescent Foods Inc.
8. VegaVites
9. American Halal Company Inc.
10. American Foods Group LLC,
11. Al Islami Foods



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table-01: Global – Halal Food Market Share by Product (Percent), 2019 – 2023
Table-02: Global – Forecast for Global Halal Food Market Share by Product (Percent), 2024 – 2030
Table-03: Global – Halal Food Market Share by Distribution Channel (Percent), 2019 – 2023
Table-04: Global – Forecast for Global Halal Food Market Share by Distribution Channel (Percent), 2024 – 2030
Table-05: Global – Halal Food Market Share by Countries (Percent), 2019 – 2023
Table-06: Global – Forecast for Global Halal Food Market Share by Countries (Percent), 2024 – 2030

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

Figure-01: Global – Halal Food Market (Billion US$), 2019 – 2023
Figure-02: Global – Forecast for Halal Food Market (Billion US$), 2024 – 2030
Figure-03: Product – Meat, Poultry & Seafood Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-04: Product – Forecast for Meat, Poultry & Seafood Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-05: Product – Fruits & Vegetables Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-06: Product – Forecast for Fruits & Vegetables Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-07: Product – Dairy Products Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-08: Product – Forecast for Dairy Products Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-09: Product – Cereals & Grains Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-10: Product – Forecast for Cereals & Grains Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-11: Product – Oil, Fats & Waxes Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-12: Product – Forecast for Oil, Fats & Waxes Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-13: Product – Confectionery Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-14: Product – Forecast for Confectionery Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-15: Product – Others Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-16: Product – Forecast for Others Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-17: Distribution Channel – Hypermarkets & Supermarket Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-18: Distribution Channel – Forecast for Hypermarkets & Supermarket Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-19: Distribution Channel – Online Stores Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-20: Distribution Channel – Forecast for Online Stores Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-21: Distribution Channel – Convenience Stores Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-22: Distribution Channel – Forecast for Convenience Stores Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-23: Distribution Channel – Speciality Stores Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-24: Distribution Channel – Forecast for Speciality Stores Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-25: Distribution Channel – Others Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-26: Distribution Channel – Forecast for Others Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-27: United States – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-28: United States – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-29: Canada – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-30: Canada – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-31: Russia – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-32: Russia – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-33: France – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-34: France – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-35: Germany – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-36: Germany – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-37: Italy – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-38: Italy – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-39: United Kingdom – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-40: United Kingdom – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-41: Turkey – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-42: Turkey – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-43: Pakistan – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-44: Pakistan – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-45: Indonesia – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-46: Indonesia – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-47: India – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-48: India – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-49: Bangladesh – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-50: Bangladesh – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-51: China – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-52: China – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-53: Malaysia – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-54: Malaysia – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-55: Kazakhstan – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-56: Kazakhstan – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-57: Saudi Arabia – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-58: Saudi Arabia – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-59: United Arab Emirates – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-60: United Arab Emirates – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-61: Qatar – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-62: Qatar – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-63: Iraq – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-64: Iraq – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-65: Iran – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-66: Iran – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-67: Egypt – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-68: Egypt – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-69: Algeria – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-70: Algeria – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-71: Morocco – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-72: Morocco – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-73: Nigeria – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-74: Nigeria – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-75: Rest of the World – Halal Food Market (Million US$), 2019 – 2023
Figure-76: Rest of the World – Forecast for Halal Food Market (Million US$), 2024 – 2030
Figure-77: Nestle SA – Global Revenue (Million US$), 2019 – 2023
Figure-78: Nestle SA – Forecast for Global Revenue (Million US$), 2024 – 2030
Figure-79: JBS SA – Global Revenue (Million US$), 2019 – 2023
Figure-80: JBS SA – Forecast for Global Revenue (Million US$), 2024 – 2030
Figure-81: BRF SA – Global Revenue (Million US$), 2019 – 2023
Figure-82: BRF SA – Forecast for Global Revenue (Million US$), 2024 – 2030
Figure-83: Kawan Food Berhad – Global Revenue (Million US$), 2019 – 2023
Figure-84: Kawan Food Berhad – Forecast for Global Revenue (Million US$), 2024 – 2030
Figure-85: Cargill Inc. – Global Revenue (Million US$), 2019 – 2023
Figure-86: Cargill Inc. – Forecast for Global Revenue (Million US$), 2024 – 2030
Figure-87: Carrefour SA – Global Revenue (Million US$), 2019 – 2023
Figure-88: Carrefour SA – Forecast for Global Revenue (Million US$), 2024 – 2030

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Renub Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Renub Research社はどのような調査会社ですか?


Renubリサーチ (Renub Research)は、インドに本社を置く調査会社です。通信や医薬市場について、市場動向や技術はもちろん、企業レポートや医療観光(メディカルツーリズム)など、幅広い関連... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る