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朝食用シリアル市場、規模、世界予測2024-2030、業界動向、シェア、成長、洞察、インフレの影響、企業分析


Breakfast Cereals Market, Size, Global Forecast 2024-2030, Industry Trends, Share, Growth, Insight, Impact of Inflation, Company Analysis

Renub Researchによると、世界の朝食用シリアル市場規模は2030年までに約844億4000万米ドルになると予測されている。朝食用シリアルは、多様で手軽な朝の主食に進化し、多くの嗜好や栄養の選択肢を形作る様々な選... もっと見る

 

 

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Renub Research
Renubリサーチ
2024年2月1日 US$2,490
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サマリー

Renub Researchによると、世界の朝食用シリアル市場規模は2030年までに約844億4000万米ドルになると予測されている。朝食用シリアルは、多様で手軽な朝の主食に進化し、多くの嗜好や栄養の選択肢を形作る様々な選択肢を提示している。シリアルは、伝統的なフレークやグラノーラから、ナッツ、果物、古代穀物との革新的なブレンドまで、独特の食事ニーズに対応している。ビタミン、ミネラル、食物繊維が豊富で、栄養価の高い短時間の朝食として機能することが多い。また、多くのシリアルが健康志向、オーガニック志向、グルテンフリー志向に対応し、利用者のニーズに応えている。朝食用シリアルは、便利な朝食ソリューションと、健康的でカスタマイズ可能な朝のオプションの鏡のように変化するオプションを提供します。


朝食用シリアルの世界市場は、2024年から2030年にかけて年平均成長率4.31%で拡大すると予想される

シリアルのトレンドは、特に若い世代にアピールする国際的な料理やトレンド要素に刺激された数多くのフレーバーに近いシフトを反映している。ビタミンやプロバイオティクスを強化した機能性シリアルは、フィットネス効果を高めるものとして認知されている。ノスタルジーは、ソーシャルメディアが旧知のブランドへの新たな関心を呼び起こし、クラシックなシリアルに対する顧客の感情的なつながりを利用することで、巨大な機能を果たす。メーカーは、砂糖の削減、タンパク質の増加、全粒穀物の代替品によって健康問題に対処している。シングルサーブや電子レンジで温められるシリアルなどの便利な機能は忙しい朝に対応し、定期購入ボックスは朝食体験をパーソナライズし、進化する顧客の嗜好に対応するダイナミックなシリアル市場を形成している。

朝食用シリアルの市場シェアは、様々な選択肢や食事のニーズを満たすカスタマイズされた定期購入によって再構築され、快適さと発見を保証している。持ち運び可能なシリアルバーのような外出先での代替品は、朝食と間食の境界を曖昧にし、忙しい生活に対応している。抹茶、ターメリック、チャイなどの個性的なセレクションは、特に若い層にアピールしている。ローズマリー・オリーブオイルやチリ・ライムのようなユニークな組み合わせで、甘い味としょっぱい味が融合し、伝統的な甘さの常識を覆すことで、多様な嗜好に対応している。限定版の発売や有名メーカーとのコラボレーションは爽快感を生み、慌ただしい朝の中で、顧客に新しく的確なシリアルの発見を促し、短期的なブームを牽引している。その結果、2023年の朝食用シリアルの世界市場規模は628億6,000万米ドルとなった。

消費者の信頼を回復するには、添加糖分を減らし、より健康的な朝食の選択肢のための明白な表示を確保することが不可欠であり、競争の激しい朝食用シリアル市場の動向では、目立つためには、絶え間ないイノベーション、独自のフレーバー、感情的なブランド・コネクションが求められる。世界的な成長パターンは様々で、ヨーロッパはグラノーラとミューズリーに傾き、アジア太平洋地域は莫大な拡大の可能性を秘めている。日本では抹茶入りのフレーク、インドではターメリックのスパイスを効かせたものなど、地域の嗜好に合わせた味付けが欠かせない。ココナッツフレークやマンゴーを使ったタイ風シリアルなど、地元の食材を取り入れることもできる。共同プラットフォームを通じてコミュニティが推し進めるイノベーションは、購入者に新しいシリアルの味を共同創造する力を与え、この変化し続ける朝食のパノラマにおけるオーナーシップと関与の経験を育む。


すぐに食べられる朝食用シリアル製品の世界的な急増は、顧客のライフスタイルの変化と利便性へのニーズから生じている。

製品タイプ別に見ると、世界の朝食用シリアル市場は、調理済みシリアルとホットシリアルに細分化される。ペースの速い、時間に追われる世界では、人々は手間のかからない、外出先での解決策を求め、すぐに食べられるシリアルが理想的な嗜好品となっている。調理が簡単なため、忙しい朝にも対応でき、従来の朝食調理にかける時間が限られている人々にも応えることができる。また、都市化が進み、健康志向の高まりから、短時間で分量をコントロールできるものが好まれるようになっている。その結果、調理済み食品売り場は、便利で栄養価が高く、時間効率のよい解決策を提供し、現代のダイナミックな顧客層と共鳴し、繁栄を続けている。


従来の朝食用シリアルは、その高い評価、信頼性、親しみやすさにより、国際市場で大きなシェアを維持している。

本来、世界の朝食用シリアル市場は、従来型シリアルと有機シリアルで構成されている。これらの伝統的なシリアルは、フレーク、パフ、オート麦ベースのシリアルのような従来の代替品を提供し、幅広い消費者層を惹きつけている。世界各地の家庭でその存在が確立されていることが、快適さと利便性の感覚に寄与している。また、伝統的な味と配合の永続的な魅力が、従来型シリアルの継続的な需要を確実なものにしている。市場には技術革新が見られるが、こうした慣れ親しんだ選択肢への安定した欲求は、従来の朝食用シリアルの象徴的な遺産と市場の優位性を強調している。


スーパーマーケットとハイパーマーケットが世界の朝食用シリアルの流通チャネルをリードしている。

世界の朝食用シリアル市場は、流通チャネル別にスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に分類される。スーパーマーケット/ハイパーマーケットのブームは、利便性、アクセスのしやすさ、幅広い商品サービスによるものである。これらの小売大手はワンストップショッピングを提供し、顧客は一つのコーナーで様々な朝食用シリアルに楽にアクセスできる。これらの店の巨大な棚スペースと販促スポーツは、商品の視認性を美しくし、購買者の選択に影響を与える。スーパーマーケット/ハイパーマーケットの効率性は、購入者の選択肢に応え、競争力のある価格を提示し、安定した在庫を確保することで、大きな市場シェアにつながっている。これらの小売業態は世界的に大きな存在感を示しており、世界の朝食用シリアル市場の流通力学を形成する上で極めて重要である。


世界の朝食用シリアル市場で米国が力強い成長を示す

国別に見ると、世界の朝食用シリアル市場は北米(米国、カナダ)、欧州(ドイツ、英国、フランス、イタリア、スペイン、スイス)、アジア太平洋(日本、中国、インド、韓国、インドネシア、オーストラリア)、中南米(メキシコ、ブラジル、アルゼンチン、中東・アフリカ、サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカ)、その他の地域に分けられる。時間重視の文化は、顧客が手軽で迅速な朝食オプションの需要を促進するのに役立ち、すぐに食べられるシリアル・セグメントと一致する。また、数多くのフレーバー、最新の配合、フィットネスを意識したエディションが、進化する顧客の可能性に対応している。大手シリアルメーカーの確立された存在感と強力な広告戦略が、市場の拡大を促進している。さらに、スーパーマーケット、ハイパーマーケット、オンラインチャネルでの朝食用シリアルの優れた入手可能性が市場を後押ししている。朝食の習慣が進化する中、米国は傑出したプレーヤーであり続け、朝食用シリアル市場の拡大に大きく貢献している。


主要プレーヤー

General Mills, Inc.、Nestlé S.A.、Kellogg Company、Pepsico, Inc.、B&G Foods Inc.、Post Holdings, Inc.、Calbee, Inc.、Migros、Associated British Foods plcが世界の朝食用シリアル市場を支配している。


Renub Researchの調査レポート「朝食用シリアルの世界市場:製品タイプ別(調理済みシリアル、ホットシリアル)、性質別(従来型シリアル、オーガニックシリアル)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他)」は、地域別(北米(米国、カナダ)、欧州(ドイツ、アジア太平洋地域(日本、中国、インド、韓国、オーストラリア、インドネシア)、中南米地域(メキシコ、ブラジル、アルゼンチン)、中東・アフリカ地域(サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカ)、その他の地域)、企業分析(General Mills, Inc.,Nestlé S.A.、Kellogg Company、Pepsico, Inc.、B&G Foods Inc.、Post Holdings, Inc.、Calbee, Inc.、Migros、Associated British Foods plc)」は、世界の朝食用シリアル産業の完全な調査を提供します。


製品タイプ - 世界の朝食用シリアル市場は2つの視点に分かれています:

1.すぐに食べられるシリアル
2.ホットシリアル


ネイチャー - 朝食用シリアルの世界市場を2つの視点から分析:

1.従来型シリアル
2.有機シリアル


流通チャネル - 朝食用シリアルの世界市場を4つの視点で分類:

1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
2.専門店
3.オンライン小売
4.その他


地域別 - 朝食用シリアルの世界市場を21カ国の視点で分類:

1.北米

1.1 米国
1.2 カナダ

2.ヨーロッパ

2.1 ドイツ
2.2 イギリス
2.3 フランス
2.4 イタリア
2.5 スペイン
2.6 スイス

3.アジア太平洋

3.1 日本
3.2 中国
3.3 インド
3.4 韓国
3.5 インドネシア
3.6 オーストラリア

4.ラテンアメリカ

4.1 メキシコ
4.2 ブラジル
4.3 アルゼンチン

5.中東・アフリカ

5.1 サウジアラビア
5.2 アラブ首長国連邦
5.3 南アフリカ

6.その他の地域


3つの視点から主要プレーヤーを網羅:

- 概要
- 最近の動向
- 収益分析


企業分析

1.ゼネラル・ミルズ社
2.ネスレS.A.
3.ケロッグ
4.ペプシコ社
5.B&Gフーズ社
6.ポスト・ホールディングス
7.カルビー
8.ミグロス
9.アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ plc

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 課題


5.朝食用シリアルの世界市場

6.市場シェア-世界の朝食用シリアル分析

6.1 製品タイプ別
6.2 性質別
6.3 流通チャネル別
6.4 国別


7.製品タイプ別 - 朝食用シリアルの世界市場

7.1 すぐに食べられる
7.2 ホットシリアル


8.自然 - 朝食用シリアルの世界市場

8.1 従来型
8.2 オーガニック


9.流通チャネル - 朝食用シリアルの世界市場

9.1 スーパーマーケット/ハイパーマーケット
9.2 専門店
9.3 オンライン小売
9.4 その他


10.国別 - 朝食用シリアルの世界市場

10.1 北米

10.1.1 米国
10.1.2 カナダ

10.2 ヨーロッパ

10.2.1 ドイツ
10.2.2 イギリス
10.2.3 フランス
10.2.4 イタリア
10.2.5 スペイン
10.2.6 スイス

10.3 アジア太平洋

10.3.1 日本
10.3.2 中国
10.3.3 インド
10.3.4 韓国
10.3.5 インドネシア
10.3.6 オーストラリア

10.4 ラテンアメリカ

10.4.1 メキシコ
10.4.2 ブラジル
10.4.3 アルゼンチン

10.5 中東・アフリカ

10.5.1 サウジアラビア
10.5.2 アラブ首長国連邦
10.5.3 南アフリカ

10.6 その他の地域


11.ポーターの5つの力 - 朝食用シリアルの世界市場

11.1 買い手の交渉力
11.2 サプライヤーの交渉力
11.3 新規参入の脅威
11.4 既存競争企業間のライバル関係
11.5 代替製品の脅威


12.SWOT分析-世界の朝食用シリアル市場

12.1 強み
12.2 弱点
12.3 機会
12.4 脅威


13.主要プレーヤーの分析

13.1 ゼネラル・ミルズ社

13.1.1 概要
13.1.2 最近の動向
13.1.3 SWOT分析
13.1.4 収益

13.2 ネスレS.A.

13.2.1 概要
13.2.2 最近の動向
13.2.3 SWOT分析
13.2.4 売上高

13.3 ケロッグ社

13.3.1 概要
13.3.2 最近の動向
13.3.3 SWOT分析
13.3.4 収益

13.4 ペプシコ社

13.4.1 概要
13.4.2 最近の動向
13.4.3 SWOT分析
13.4.4 収益

13.5 B&G Foods Inc.

13.5.1 概要
13.5.2 最近の動向
13.5.3 SWOT分析
13.5.4 収益

13.6 ポスト・ホールディングス

13.6.1 概要
13.6.2 最近の動向
13.6.3 SWOT分析
13.6.4 収益

13.7 カルビー

13.7.1 概要
13.7.2 最近の動向
13.7.3 SWOT分析
13.7.4 収益

13.8 ミグロス

13.8.1 概要
13.8.2 最近の動向
13.8.3 SWOT分析
13.8.4 収益

13.9 アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ plc

13.9.1 概要
13.9.2 最近の動向
13.9.3 SWOT分析
13.9.4 収益

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図表リスト

表-01:世界の朝食用シリアル市場:製品タイプ別シェア(%)、2019年~2023年
表-02:朝食用シリアルの世界市場シェア(製品タイプ別)(%)予測、2024年~2030年
表-03:世界の朝食用シリアル市場:性状別シェア(%)、2019年~2023年
表-04:朝食用シリアルの世界市場予測:性状別シェア(%)、2024年~2030年
表-05:世界の朝食用シリアル市場流通チャネル別シェア(%)、2019年~2023年
表-06:世界の朝食用シリアル市場流通チャネル別シェア予測(%)、2024年~2030年
表-07:世界の朝食用シリアル市場国別シェア(%)、2019年~2023年
表-08:朝食用シリアル世界市場各国別シェア予測(%)、2024年~2030年

 

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Summary

Global breakfast cereal market size is projected to be valued at around US$ 84.44 Billion by 2030, according to Renub Research. Breakfast cereals have advanced into a diverse and handy morning staple, presenting various alternatives to shape numerous tastes and nutritional choices. Cereals cater to distinctive dietary needs, from traditional flakes and granolas to innovative blends with nuts, fruits, and ancient grains. They frequently function as brief, nutritious breakfasts enriched with vitamins, minerals, and fiber. Also, the enterprise has tailored to patron needs, with many cereals now in healthier, organic, and gluten-free versions. Breakfast cereals offer a convenient breakfast solution and mirror-changing options for healthy and customizable morning options.


Global Breakfast cereal market is expected to increase at a CAGR of 4.31% between 2024 and 2030

Cereal trends mirror a shift closer to numerous flavors stimulated by international cuisines and trending elements, especially appealing to younger generations. Functional cereals enriched with vitamins and probiotics are recognized for added fitness benefits. Nostalgia performs a giant function as social media sparks renewed interest in acquainted brands, tapping into clients' emotional connections with classic cereals. Manufacturers address health issues with reduced sugar, increased protein, and whole grain alternatives. Convenient features like single-serve and microwavable cereals accommodate busy mornings, while subscription boxes personalize the breakfast experience, shaping a dynamic cereal market responsive to evolving client preferences.

The breakfast cereal market share is reworking with customized subscription meeting various choices and dietary needs, ensuring comfort and discovery. On-the-go alternatives like transportable cereal bars blur breakfast and snacking boundaries, catering to a busy life. An international flavor adventure entices flavor buds with distinctive selections like matcha, turmeric, and chai, appealing particularly to the younger demographic. Sweet and savory flavors blend in unique combinations like rosemary olive oil or chili lime, defying traditional sweetness norms to cater to diverse tastes. Limited edition releases and collaborations with well-known manufacturers generate exhilaration, driving short-term boom by encouraging clients to discover new and precise cereal offerings amid hectic mornings. Consequently, the worth of the Global Breakfast Cereals Market was US$ 62.86 Billion in 2023.

Decreasing added sugar and ensuring evident labeling for healthier breakfast options is vital to regaining consumer trust, and in a competitive breakfast cereal market trend, standing out demands non-stop innovation, exclusive flavors, and emotional brand connections. Global growth patterns range, with Europe leaning toward granola and muesli and Asia Pacific imparting enormous expansion possibilities. Adapting flavors to neighborhood tastes is vital, expecting specific selections like matcha-infused flakes in Japan and turmeric-spiced options in India. Embracing local ingredients includes Thai-stimulated cereals with coconut flakes and mango. Community-pushed innovation through collaborative platforms empowers purchasers to co-create new cereal flavors, fostering an experience of ownership and engagement in this ever-changing breakfast panorama.


The surge in ready-to-eat breakfast cereal products globally stems from shifting customer lifestyles and needs for convenience

By product types, the global breakfast cereals market is fragmented into Ready-to-eat and Hot Cereals. In fast-paced, time-strapped world, people seek trouble-free, on-the-go solutions, making ready-to-eat cereals an ideal preference. The ease of preparation aligns with busy mornings, catering to people with constrained time for conventional breakfast cooking. Also, urbanization and growing attention to health-aware choices force the preference for short, portion-controlled options. As a result, the ready-to-eat section continues to flourish, supplying a convenient, nutritious, and time-efficient solution that resonates with the contemporary, dynamic customer demographic.


Conventional breakfast cereals maintain a massive share of the international market due to their significant reputation, reliability, and familiarity

By nature, the global breakfast cereals market comprises conventional and organic cereals. These time-tested cereal types attract an extensive consumer base, providing conventional alternatives like flakes, puffs, and oat-based cereals. Their established presence in families globally contributes to a feeling of comfort and convenience. Also, the enduring attraction of classic flavors and formulations ensures the ongoing demand for conventional cereals. While the market sees innovations, the steady desire for these acquainted choices underscores conventional breakfast cereals' iconic legacy and market dominance.


Supermarkets and hypermarkets lead the distribution channel for breakfast cereals globally

The global breakfast cereals market is categorized by distribution channel into Supermarkets/hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others. The supermarket/ hypermarket boom is due to convenience, accessibility, and extensive product services. These retail giants offer a one-stop shopping experience, allowing customers to effortlessly access a variety of breakfast cereals in a single section. These shops' enormous shelf space and promotional sports beautify product visibility, influencing purchaser selections. The efficiency of supermarkets/hypermarkets in catering to purchaser options, presenting competitive pricing, and ensuring consistent availability contribute to their substantial market share. The sizeable presence of those retail formats globally makes them pivotal in shaping the distribution dynamics of the worldwide breakfast cereals market.


United States exhibits robust growth in the global breakfast cereals market

By countries, the global breakfast cereals market is divided into North America (United States, Canada), Europe (Germany, United Kingdom, France, Italy, Spain, Switzerland), Asia Pacific (Japan, China, India, South Korea, Indonesia and Australia), Latin America (Mexico, Brazil, Argentina, Middle East & Africa, Saudi Arabia, the United Arab Emirates, and South Africa), and Rest of world. Time-conscious culture helps clients drive the demand for handy and quick breakfast options, aligning with the ready-to-eat cereal segment. Also, numerous flavors, modern formulations, and fitness-aware editions cater to evolving customer possibilities. The established presence of major cereal producers and powerful advertising strategies foster an increase in the market. Moreover, the excellent availability of breakfast cereals in supermarkets, hypermarkets, and online channels propels the market. As breakfast habits evolve, the USA remains an outstanding player, contributing notably to the expanding breakfast cereals market.


Key Players

General Mills, Inc., Nestlé S.A., Kellogg Company, Pepsico, Inc., B&G Foods Inc., Post Holdings, Inc., Calbee, Inc., Migros, and Associated British Foods plc dominate the global breakfast cereals market.


Renub Research report titled “Global Breakfast Cereals Market By Product Types (Ready-to-eat and Hot Cereals), Nature (conventional and organic cereals), Distribution Channels (Supermarkets/hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others) Regions (North America (United States, Canada), Europe (Germany, United Kingdom, France, Italy, Spain, Switzerland), Asia Pacific (Japan, China, India, South Korea, Australia, and Indonesia), Latin America (Mexico, Brazil, Argentina), Middle East & Africa (Saudi Arabia, the United Arab Emirates, and South Africa), and Rest of World), Companies Analysis (General Mills, Inc., Nestlé S.A., Kellogg Company, Pepsico, Inc., B&G Foods Inc., Post Holdings, Inc., Calbee, Inc., Migros, and Associated British Foods plc)” provides a complete study of Global Breakfast Cereals Industry.


Product Types – Global Breakfast Cereals Market breakup in 2 viewpoints:

1. Ready-to-eat cereals
2. Hot Cereals


Nature – Global Breakfast Cereals Market breakup in 2 viewpoints:

1. Conventional cereals
2. Organic cereals


Distribution Channels – Global Breakfast Cereals Market breakup in 4 viewpoints:

1. Supermarkets/hypermarkets
2. Specialty Stores
3. Online Retail
4. Others


Regions – Global Breakfast Cereals Market breakup in 21 Countries viewpoints:

1. North America

1.1 United States
1.2 Canada

2. Europe

2.1 Germany
2.2 United Kingdom
2.3 France
2.4 Italy
2.5 Spain
2.6 Switzerland

3. Asia Pacific

3.1 Japan
3.2 China
3.3 India
3.4 South Korea
3.5 Indonesia
3.6 Australia

4. Latin America

4.1 Mexico
4.2 Brazil
4.3 Argentina

5. Middle East & Africa

5.1 Saudi Arabia
5.2 United Arab Emirates
5.3 South Africa

6. Rest of World


All the Key players have been covered from 3 Viewpoints:

• Overview
• Recent Developments
• Revenue Analysis


Companies Analysis:

1. General Mills, Inc.
2. Nestlé S.A.
3. Kellogg Company
4. Pepsico, Inc.
5. B&G Foods Inc.
6. Post Holdings, Inc.
7. Calbee, Inc.
8. Migros
9. Associated British Foods plc



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Global Breakfast Cereals Market

6. Market Share – Global Breakfast Cereals Analysis

6.1 By Products Types
6.2 By Nature
6.3 By Distribution Channels
6.4 By Countries


7. Products Types – Global Breakfast Cereals Market

7.1 Ready-to-eat
7.2 Hot Cereals


8. Nature – Global Breakfast Cereals Market

8.1 Conventional
8.2 Organic


9. Distribution Channels – Global Breakfast Cereals Market

9.1 Supermarkets/hypermarkets
9.2 Specialty Store
9.3 Online Retail
9.4 Others


10. Countries – Global Breakfast Cereals Market

10.1 North America

10.1.1 United States
10.1.2 Canada

10.2 Europe

10.2.1 Germany
10.2.2 United Kingdom
10.2.3 France
10.2.4 Italy
10.2.5 Spain
10.2.6 Switzerland

10.3 Asia Pacific

10.3.1 Japan
10.3.2 China
10.3.3 India
10.3.4 South Korea
10.3.5 Indonesia
10.3.6 Australia

10.4 Latin America

10.4.1 Mexico
10.4.2 Brazil
10.4.3 Argentina

10.5 Middle East & Africa

10.5.1 Saudi Arabia
10.5.2 United Arab Emirates
10.5.3 South Africa

10.6 Rest of world


11. Porter’s Five Forces – Global Breakfast Cereals Market

11.1 Bargaining Power of Buyer
11.2 Bargaining Power of Supplier
11.3 Threat of New Entrants
11.4 Rivalry among Existing Competitors
11.5 Threat of Substitute Products


12. SWOT Analysis – Global Breakfast Cereals Market

12.1 Strengths
12.2 Weaknesses
12.3 Opportunities
12.4 Threats


13. Key Players Analysis

13.1 General Mills, Inc

13.1.1 Overviews
13.1.2 Recent Developments
13.1.3 SWOT Analysis
13.1.4 Revenues

13.2 Nestlé S.A.

13.2.1 Overviews
13.2.2 Recent Developments
13.2.3 SWOT Analysis
13.2.4 Revenues

13.3 Kellogg Company

13.3.1 Overviews
13.3.2 Recent Developments
13.3.3 SWOT Analysis
13.3.4 Revenues

13.4 Pepsico, Inc.

13.4.1 Overviews
13.4.2 Recent Developments
13.4.3 SWOT Analysis
13.4.4 Revenues

13.5 B&G Foods Inc.

13.5.1 Overviews
13.5.2 Recent Developments
13.5.3 SWOT Analysis
13.5.4 Revenues

13.6 Post Holdings, Inc.

13.6.1 Overviews
13.6.2 Recent Developments
13.6.3 SWOT Analysis
13.6.4 Revenues

13.7 Calbee, Inc.

13.7.1 Overviews
13.7.2 Recent Developments
13.7.3 SWOT Analysis
13.7.4 Revenues

13.8 Migros

13.8.1 Overviews
13.8.2 Recent Developments
13.8.3 SWOT Analysis
13.8.4 Revenues

13.9 Associated British Foods plc

13.9.1 Overviews
13.9.2 Recent Developments
13.9.3 SWOT Analysis
13.9.4 Revenues

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List of Tables/Graphs

Table-01: Global – Breakfast Cereals Market Share by Products Types (Percent), 2019 – 2023
Table-02: Global – Forecast for Breakfast Cereals Market Share by Products Types (Percent), 2024 – 2030
Table-03: Global – Breakfast Cereals Market Share by Nature (Percent), 2019 – 2023
Table-04: Global – Forecast for Breakfast Cereals Market Share by Nature (Percent), 2024 – 2030
Table-05: Global – Breakfast Cereals Market Share by Distribution Channel (Percent), 2019 – 2023
Table-06: Global – Forecast for Breakfast Cereals Market Share by Distribution Channel (Percent), 2024 – 2030
Table-07: Global – Breakfast Cereals Market Share by Countries (Percent), 2019 – 2023
Table-08: Global – Forecast for Breakfast Cereals Market Share by Countries (Percent), 2024 – 2030

 

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