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カナダのファーストフード市場、規模、2023-2030年予測、産業動向、成長、シェア、展望、インフレの影響、機会企業分析


Canada Fast Food Market, Size, Forecast 2023-2030, Industry Trends, Growth, Share, Outlook, Impact of Inflation, Opportunity Company Analysis

Renub Researchによると、カナダのファーストフード市場は2030年までに380億3,000万米ドルに達すると予測されている。ファストフードは、速く、無理なく利用でき、提供される国産食品と定義できる。ファストフー... もっと見る

 

 

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Renub Research
Renubリサーチ
2023年9月1日 US$2,490
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180 英語

 

サマリー

Renub Researchによると、カナダのファーストフード市場は2030年までに380億3,000万米ドルに達すると予測されている。ファストフードは、速く、無理なく利用でき、提供される国産食品と定義できる。ファストフードは、飲食店、モーテル、スピードフードセンターなどで広く利用されている。また、清潔な指導と食品の維持が容易である。レストランや旅館の数が増加しているのは、都市化とグローバル化が急速に進んでいるためであり、これがカナダのスピードフード市場の成長を後押しすると予想されている。消費者の健康意識の高まりと、健康的でおいしい食品への需要の高まりが、市場拡大に圧力をかけている。スピード食品に関連した様々な心配の増加がある。研究は、急速な食品の摂取は、肥満、体重の問題、および他の科学的な問題を増加させると主張した。フィットネスの難しさは、カナダの高速食料品店の成長の中で最も重要な抑制である。心配のこの上昇は、人間がファーストフードからスピーディーな非公式食品に交換するためにつながっている。


カナダのファーストフード市場は、2022年から2030年の間に4.67%のCAGRで成長すると予想される。

カナダの人口は2025年までに4,000万人を突破し、可処分所得が14.5%増加する。このような収入の増加は、より高い一流品、量、多様な食品への支出の改善を促進する。現在のファッションでは、カナダは家庭の食費の50%近くを占めるまで、半分以上を家の外で食べるという。もちろん、多くのファーストフード店がこのトレンドの恩恵を受けている。特に安価な料金と短時間で提供される手軽さから、ファーストフード店は朝食、昼食、夕食の "家から遠く離れた家庭 "に成長した。その結果、ファストフード市場はマーケティング担当者にさらなる市場機会を提供している。

カナダにおけるファーストフード摂取の統計によると、カナダ人の10人に4人が、一日の始まりに家の外で朝食をとることを好む。34%が夕食を作りたくないと考え、主にミレニアル世代に関連して、クロスでの朝食の利便性を選んでいる。最近のクイックフードのほとんどはヘルシーで、他の食品との適切な組み合わせや割合で体重減少を助ける。この何年もの間、インスタント食品への需要が高まっており、新製品の発売がカナダ食品企業に浸透している。

カナダのファーストフード業界は、外出先でのスナック、コンビニエンス・フード、調理済みの代替品への嗜好の高まりによって、着実に進化している。ミレニアル世代の多忙なライフスタイルと労働人口の増加が、ファストフードの消費を大幅に促している。これらの要素は、ファストフード業界の継続的な拡大に貢献すると予想される。さらに、カナダでは雇用率の上昇に伴い、外食への支出が増加している。その結果、カナダのファーストフード市場は2022年に263億9000万米ドルと評価されるようになった。


ハンバーガーとサンドイッチは、今後数年間でカナダのスピードフード業界の市場比率を支配すると予測されている。

カナダのファーストフード市場は、タイプ別にピザ/パスタ、ハンバーガー/サンドイッチ、チキン、アジア/ラテンアメリカ料理、シーフード、その他に区分される。カナダのファーストフードパノラマでは、ハンバーガーとサンドイッチが市場比率で優位を占める構えだ。これらの伝統的で好まれるメニューは、カナダ人の心(と食欲)の中で長い間特別な位置を占めてきた。その永続的な人気は、その快適さ、多用途性、カスタマイズの無限の機会から生じている。消費者の嗜好や選択肢の進化に伴い、スピーディー・フード・チェーンは、多くの栄養価や料理の特徴に対応したハンバーガーやサンドイッチの選択肢を提供するために革新を続けている。これらの象徴的なセレクションが適応し続けるにつれて、カナダのファーストフードシーンに与える影響は比類ないものとなり、今後何年にもわたってその卓越した役割を確実なものにしていくだろう。


クイック・サービス・レストラン部門はカナダのファーストフード市場で先陣を切る

サービスタイプ別に見ると、カナダのファーストフード市場はクイックサービスレストラン(QSR)、ストリートベンダー、ホームデリバリー、その他に区分される。カナダのファーストフード業界は、クイックサービスレストランの段階が主導している。美味しくて手軽な料理を素早く提供することで有名なQSRは、カナダの食事体験に欠かせない存在となっている。これらの施設は、購入者の短いペースのライフスタイルに対応し、幅広いターゲットに引き付ける料理の選択肢の多様な範囲を供給しています。グリーン・プロバイダー、革新的なメニュー、顧客の選択肢を変える適応力により、QSRはカナダのファーストフード市場で利用圧力としての役割を確固たるものにしている。QSRの卓越性は、カナダの消費者の嗜好とニーズの進化を示すものであり、企業内部の継続的な牙城を確実なものにしている。


チェーン化された消費者向けフードサービス部門は、カナダのファーストフード・シーンを再構築し、支配する態勢を整えており、短時間で最高の食事を楽しみたいという需要の高まりに応えている。

構造別に見ると、カナダのファーストフード市場は独立系消費者向けフードサービスとチェーン系消費者向けフードサービスに区分される。カナダのファーストフード企業では、チェーン化された消費者向けフードサービスが急成長している。この傾向は、よくマウントチェーン飲食店に関連する利点と信頼性で構成される、さまざまな要因によって駆動される。消費者は、安定したファーストクラスと多種多様なメニューを提供する認知度の高いメーカーにますます魅力を感じている。さらに、パンデミックによって、チェーン・レストランが得意とするバーチャル注文や配送サービスの採用が増加している。購買者の嗜好の変化や、より健康的で多様な選択肢を求める需要の高まりに適応する可能性を秘めたチェーン・レストランは、カナダのファストフード業界の進化するパノラマにおいて重要なゲーマーの位置を占め、その急成長に拍車をかけている。


カナダでは、オンタリオ州が最も多くのファーストフード店を誇っている。

州別に見ると、カナダのファーストフード市場は、ニューファンドランド・ラブラドール、プリンス・エドワード島、ノバスコシア、ニューブランズウィック、ケベック、オンタリオ、マニトバ、サスカチュワン、アルバータ、ブリティッシュ・コロンビア、ユーコン、ノースウエスト準州、ヌナブトに区分される。オンタリオ州は、カナダで最もファストフード店が充実している州である。このファストフード店の存在感は、州のダイナミックで多様な食のパノラマを反映しており、多くの味覚と選択肢に対応している。賑やかな人口と盛んなフード・キャリア産業により、オンタリオのファーストフード・エリアは、市民や観光客にとって便利で利用しやすい願望として繁栄している。世界的なチェーン店から近所の人気店まで、豊富な選択肢は、オンタリオがインスタントで味わい深い食事研究の拠点として認知され、カナダのファストフード・パノラマにおける主要な役割を確固たるものにしていることに貢献している。


主要企業

Starbucks Corp、Domino's Pizza Inc、The Wendys Co、Kentucky Fried Chicken (KFC)、Restaurant、Brands International Inc、A&W Food Services of Canada Inc、MTY Food Group Inc、Performance、Food Group Company、Papa John's International Inc、McDonald's、Berkshire Hathaway、Yum!Brands, Inc.がカナダ・ファーストフード業界の著名な参加者である。


州別(ニューファンドランド・ラブラドール、プリンス・エドワード島、ノバスコシア、ニューブランズウィック、ケベック、オンタリオ、マニトバ、サスカチュワン、アルバータ、ブリティッシュ・コロンビア、ユーコン、ノースウェスト準州、ヌナブト)、企業分析(スターバックス、ドミノ・ピザ、ウェンディーズ、ケンタッキー・フライド・チキン、レストラン、ブランズ・インターナショナル、その他)。,A&W Food Services of Canada Inc, MTY Food Group Inc, Performance, Food Group Company, Papa John's International Inc, McDonald's, Berkshire Hathaway and Yum!Brands, Inc)"カナダのファーストフード市場の詳細な分析を提供します。


タイプ別 - 6つの視点から分析

1.ピザ/パスタ
2.ハンバーガー/サンドイッチ
3.チキン
4.アジア/ラテンアメリカ料理
5.シーフード
6.その他


サービスタイプ - 5つの視点からの内訳

1.クイックサービス・レストラン(QSR)
2.ストリートベンダー
3.ホームデリバリー
4.カフェ&バー
5.その他


構造 - 5つの視点からのブレークアップ

1.独立系コンシューマーフードサービス
2.連鎖型コンシューマーフードサービス


州 - 13の視点からの内訳

1.ニューファンドランド・ラブラドール
2.プリンス・エドワード島
3.ノバスコシア州
4.ニューブランズウィック
5.ケベック
6.オンタリオ州
7.マニトバ
8.サスカチュワン州
9.アルバータ州
10.ブリティッシュ・コロンビア州
11.ユーコン
12.ノースウェスト準州
13.ヌナブト


企業インサイト

- 概要
- 最近の動向
- 売上高


企業分析

1.スターバックス・コーポレーション
2.ドミノ・ピザ
3.ウェンディーズ
4.ケンタッキーフライドチキン(KFC)
5.レストラン・ブランズ・インターナショナル
6.カナダA&Wフードサービス社
7.MTYフードグループ
8.パフォーマンス・フード・グループ社
9.パパ・ジョーンズ・インターナショナル
10.マクドナルド
11.バークシャー・ハサウェイ
12.ヤムブランズ

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目次

1. Introduction

2. Research& Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Canada Fast Food Market

6. Share Analysis – Canada Fast Food Market

6.1 By Type
6.2 By Service Type
6.3 By Structure
6.4 By States


7. By Type – Canada Fast Food Market

7.1 Pizza/Pasta
7.2 Burger/Sandwiches
7.3 Chicken
7.4 Asian/Latin American
7.5 Seafood
7.6 Others


8. By Service Type – Canada Fast Food Market

8.1 Quick Service Restaurant (QSR)
8.2 Street Venders
8.3 Home Delivery
8.4 Cafés and bars
8.5 Other


9. By Structure – Canada Fast Food Market

9.1 Independent Consumer
9.2 Chained Consumer


10. By State – Canada Fast Food Market

10.1 Newfoundland and Labrador
10.2 Prince Edward Island
10.3 Nova Scotia
10.4 New Brunswick
10.5 Quebec
10.6 Ontario
10.7 Manitoba
10.8 Saskatchewan
10.9 Alberta
10.10 British Columbia
10.11 Yukon
10.12 Northwest Territories
10.13 Nunavut


11. Cities – Canada Fast Food Chains

12. Porter’s Five Forces Analysis – Canada Fast Food Market

12.1 Bargaining Power of Buyers
12.2 Bargaining Power of Suppliers
12.3 Degree of Rivalry
12.4 Threat of New Entrants
12.5 Threat of Substitutes


13. SWOT Analysis – Canada Fast Food Market

13.1.1 Strength
13.1.2 Weakness
13.1.3 Opportunity
13.1.4 Threat


14. Key Players

14.1 Starbucks Corp.

14.1.1 Overview
14.1.2 Recent Development
14.1.3 Revenue

14.2 Domino's Pizza Inc.

14.2.1 Overview
14.2.2 Recent Development
14.2.3 Revenue

14.3 The Wendys Co.

14.3.1 Overview
14.3.2 Recent Development
14.3.3 Revenue

14.4 Kentucky Fried Chicken (KFC)

14.4.1 Overview
14.4.2 Recent Development
14.4.3 Revenue

14.5 Restaurant Brands International Inc.

14.5.1 Overview
14.5.2 Recent Development
14.5.3 Revenue

14.6 A&W Food Services of Canada Inc

14.6.1 Overview
14.6.2 Recent Development
14.6.3 Revenue

14.7 MTY Food Group Inc

14.7.1 Overview
14.7.2 Recent Development
14.7.3 Revenue

14.8 Performance Food Group Company

14.8.1 Overview
14.8.2 Recent Development
14.8.3 Revenue

14.9 Papa John's International Inc.

14.9.1 Overview
14.9.2 Recent Development
14.9.3 Revenue

14.10 McDonald's

14.10.1 Overview
14.10.2 Recent Development
14.10.3 Revenue

14.11 Berkshire Hathaway

14.11.1 Overview
14.11.2 Recent Development
14.11.3 Revenue

14.12 Yum! Brands, Inc.

14.12.1 Overview
14.12.2 Recent Development
14.12.3 Revenue

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図表リスト

Table-01: Canada Fast Food Market Share by Type (Percent), 2018 – 2022
Table-02: Canada – Forecast for Fast Food Market Share by Type (Percent), 2023 – 2030
Table-03: Canada Fast Food Market Share by Service Type (Percent), 2018 – 2022
Table-04: Canada – Forecast for Fast Food Market Share by Service Type (Percent), 2023 – 2030
Table-05: Canada Fast Food Market Share by Structure (Percent), 2018 – 2022
Table-06: Canada – Forecast for Fast Food Market Share by Structure (Percent), 2023 – 2030
Table-07: Canada Fast Food Market Share by States (Percent), 2018 – 2022
Table-08: Canada – Forecast for Fast Food Market Share by States (Percent), 2023 – 2030
Table-09: The Major Canadian Fast Food Chains

 

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Summary

Canada Fast Food Market is predicted to reach US$ 38.03 Billion by using 2030, according to Renub Research. Fast food can be defined as domestic-made food which may be organized fast, without difficulty available, and served. Fast food is popularly used in eating places, motels, and speedy-food centers. In addition, it facilitates clean guidance and upkeep of food. The upward thrust in number of restaurants and inns is attributed to rapider urbanization and globalization, which in flip is anticipated to boost the growth of the Canada speedy food market. Rise in health cognizance among consumers and increased demand for healthy and tasty food pressure the market increase. There are a variety of rise in worries associated with speedy food. Researches claimed that intake of rapid food increases obese, weight problems, and other scientific issues. The fitness difficulty is the most important restraint within the Canada fast grocery store growth. This rise in worries has led humans to interchange from fast food to speedy informal food.


Canada Fast Food Market is expected to grow at a CAGR of 4.67% during 2022 to 2030.

Canada populace is about to surge via40 million by 2025, driving a 14.5% growth in disposable income. These earnings upward thrust will propel improved spending on higher first-class, amount, and diverse food merchandise. The current fashion maintains, Canada will devour greater than half in their food outside the house on the way to account for nearly 50 percentages in their household food fees. Of route, many styles of fast-food retailers are benefitting from this trend. Due to the notably inexpensive fees and brief handy provider, rapid-food shops have grown to be a "domestic far away from home" for breakfast, lunch and dinner. As a result, extra market opportunities fast food markets are providing for marketers.

Fast food intake statistics in Canada show 4 in 10 Canadians like to have their breakfast outdoor the residence when they have already began the day. 34% don’t want to cook dinner and choose the convenience of a breakfast at the cross, mainly in relation to Millennials. Most of the quick food available these days are healthy, and assist in the weight reduction with right mixtures and proportions of other foods. There has been a growth inside the demand for instant food over the past many years new product launches have permeated the Canada food enterprise.

The Canada fast food industry is in steady evolution, driven through a growing preference for on the go snacks, convenience food, and prepared-to-consume alternatives. The busy lifestyles of millennial and the rise in the number of working individuals have substantially prompted the consumption of fast food. These elements are anticipated to make a contribution to the continued enlargement of the fast food industry. Furthermore, there has been a rate uptick in patron spending on eating out in current years, partially fueled with the aid of the developing employment rates in Canada. As results, Canada Fast Food Market changed into valued at US$ 26.39 Billion in 2022.


Burgers and sandwiches are projected to dominate the Canadian speedy food industry's market proportion within the coming years.

By Type, Canada Fast Food Market is segmented into Pizza/Pasta, Burger/Sandwich, Chicken, Asian/Latin American Food, Sea-food& others. In the Canadian fast food panorama, burgers and sandwiches are poised to say their dominance in the market proportion. These traditional and liked menu items have lengthy held a special place inside the hearts (and appetites) of Canadians. Their enduring popularity stems from their comfort, versatility, and the limitless opportunities for customization. With evolving consumer tastes and alternatives, speedy food chains are innovating to provide a big selection of burger and sandwich options, catering to numerous nutritional picks and culinary traits. As those iconic selections continue to adapt, their effect on the Canadian fast food scene is set to remain unmatched, ensuring their outstanding role for years yet to come.


Quick Service Restaurant segment spearheads inside the Canada rapid food market

By Service Type, Canada Fast Food Market is segmented into Quick Service Restaurant (QSR), Street Vendors, Home Delivery and Others. The Canadian fast food industry is being led by the Quick Service Restaurants phase. Renowned for his or her swiftness in serving up delicious and handy food, QSRs have come to be an essential part of the Canadian dining experience. These establishments cater to the short-paced lifestyles of purchasers, supplying a diverse range of culinary options that attract to a wide target audience. With their green provider, innovative menus, and adaptability to converting customer choices, QSRs have cemented their role as the using pressure in the Canadian fast food market. Their prominence displays the evolving tastes and needs of Canadian diners, ensuring a continued stronghold inside the enterprise.


Chained Consumer Food Service segment is poised to reshape and dominate Canada's fast food scene, meeting the rising demand for short, best dining.

By Structure, Canada Fast Food Market is segmented into Independent Consumer Food Service and Chained Consumer Food Service. In the Canadian rapid food enterprise, Chained Consumer Food Service is emerging because of the quickest-growing phase. This trend is driven by means of different factors, consisting of the benefit and reliability related to well-mounted chain eating places. Consumers are increasingly more attracted to recognizable manufacturers that provide steady first-class and a huge variety of menu options. Additionally, the pandemic has increased the adoption of virtual ordering and shipping offerings, a site in which chain restaurants have excelled. Their potential to adapt to converting purchaser preferences and the growing demand for more healthy and extra various food choices positions them as key gamers in the evolving panorama of the Canadian fast food industry, fueling their speedy growth.


In Canada, Ontario boasts the highest quantity of fast-food institutions

By States, Canada Fast Food Market is segmented into Newfoundland and Labrador, Prince Edward Island, Nova Scotia, New Brunswick, Quebec, Ontario, Manitoba, Saskatchewan, Alberta, British Columbia, Yukon, Northwest Territories and Nunavut. Ontario holds the pinnacle role amongst Canadian provinces with the best range of speedy-food institutions. This strong presence of fast-food shops reflects the province's dynamic and various culinary panoramas, catering to a big selection of tastes and choices. With a bustling populace and a thriving food carrier industry, Ontario's rapid-food area thrives as a convenient and accessible desire for citizens and visitors. The abundance of alternatives, starting from worldwide chains to neighborhood favorites, contributes to Ontario's recognition as a hub for instant and flavorful dining studies, solidifying its main role in the Canadian Fast-Food panorama.


Key Company

Starbucks Corp, Domino's Pizza Inc, The Wendys Co, Kentucky Fried Chicken (KFC), Restaurant, Brands International Inc., A&W Food Services of Canada Inc, MTY Food Group Inc, Performance, Food Group Company, Papa John's International Inc, McDonald's, Berkshire Hathaway and Yum! Brands, Inc are the prominent participant in the Canada Fast Food Industry.


Renub Research latest report “Canada Fast Food Market by type, (Pizza/Pasta, Burger/Sandwich, Chicken, Asian/Latin American Food, Sea-food & others) by Servicetype(Quick Service Restaurant (QSR), Street Vendors, Home Delivery and Others) by Structure (Independent Consumer Food Service and Chained Consumer Food Service), by States (Newfoundland and Labrador, Prince Edward Island, Nova Scotia, New Brunswick, Quebec, Ontario, Manitoba, Saskatchewan, Alberta, British Columbia, Yukon, Northwest Territories and Nunavut), by Company Analysis (Starbucks Corp, Domino's Pizza Inc, The Wendys Co, Kentucky Fried Chicken (KFC), Restaurant, Brands International Inc., A&W Food Services of Canada Inc, MTY Food Group Inc, Performance, Food Group Company, Papa John's International Inc, McDonald's, Berkshire Hathaway and Yum! Brands, Inc)" Provides a detailed analysis of Canada Fast Food Market.


Type – Breakup from 6 viewpoints

1. Pizza/Pasta
2. Burger/Sandwich
3. Chicken
4. Asian/Latin American Food
5. Seafood
6. Others


Services Type – Breakup from 5 viewpoints

1. Quick Service Restraunt (QSR)
2. Street Venders
3. Home Delivery
4. Cafés and bars
5. Other


Structure – Breakup from 5 viewpoints

1. Independent Consumer Food Service
2. Chained Consumer Food Service


States – Breakup from 13 viewpoints

1. Newfoundland and Labrador
2. Prince Edward Island
3. Nova Scotia
4. New Brunswick
5. Quebec
6. Ontario
7. Manitoba
8. Saskatchewan
9. Alberta
10. British Columbia
11. Yukon
12. Northwest Territories
13. Nunavut


Company Insights

• Overviews
• Recent Developments
• Revenues


Company Analysis:

1. Starbucks Corp
2. Domino's Pizza Inc
3. The Wendys Co
4. Kentucky Fried Chicken (KFC)
5. Restaurant Brands International Inc.
6. A&W Food Services of Canada Inc
7. MTY Food Group Inc
8. Performance Food Group Company
9. Papa John's International Inc
10. McDonald's
11. Berkshire Hathaway
12. Yum! Brands, Inc



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research& Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Canada Fast Food Market

6. Share Analysis – Canada Fast Food Market

6.1 By Type
6.2 By Service Type
6.3 By Structure
6.4 By States


7. By Type – Canada Fast Food Market

7.1 Pizza/Pasta
7.2 Burger/Sandwiches
7.3 Chicken
7.4 Asian/Latin American
7.5 Seafood
7.6 Others


8. By Service Type – Canada Fast Food Market

8.1 Quick Service Restaurant (QSR)
8.2 Street Venders
8.3 Home Delivery
8.4 Cafés and bars
8.5 Other


9. By Structure – Canada Fast Food Market

9.1 Independent Consumer
9.2 Chained Consumer


10. By State – Canada Fast Food Market

10.1 Newfoundland and Labrador
10.2 Prince Edward Island
10.3 Nova Scotia
10.4 New Brunswick
10.5 Quebec
10.6 Ontario
10.7 Manitoba
10.8 Saskatchewan
10.9 Alberta
10.10 British Columbia
10.11 Yukon
10.12 Northwest Territories
10.13 Nunavut


11. Cities – Canada Fast Food Chains

12. Porter’s Five Forces Analysis – Canada Fast Food Market

12.1 Bargaining Power of Buyers
12.2 Bargaining Power of Suppliers
12.3 Degree of Rivalry
12.4 Threat of New Entrants
12.5 Threat of Substitutes


13. SWOT Analysis – Canada Fast Food Market

13.1.1 Strength
13.1.2 Weakness
13.1.3 Opportunity
13.1.4 Threat


14. Key Players

14.1 Starbucks Corp.

14.1.1 Overview
14.1.2 Recent Development
14.1.3 Revenue

14.2 Domino's Pizza Inc.

14.2.1 Overview
14.2.2 Recent Development
14.2.3 Revenue

14.3 The Wendys Co.

14.3.1 Overview
14.3.2 Recent Development
14.3.3 Revenue

14.4 Kentucky Fried Chicken (KFC)

14.4.1 Overview
14.4.2 Recent Development
14.4.3 Revenue

14.5 Restaurant Brands International Inc.

14.5.1 Overview
14.5.2 Recent Development
14.5.3 Revenue

14.6 A&W Food Services of Canada Inc

14.6.1 Overview
14.6.2 Recent Development
14.6.3 Revenue

14.7 MTY Food Group Inc

14.7.1 Overview
14.7.2 Recent Development
14.7.3 Revenue

14.8 Performance Food Group Company

14.8.1 Overview
14.8.2 Recent Development
14.8.3 Revenue

14.9 Papa John's International Inc.

14.9.1 Overview
14.9.2 Recent Development
14.9.3 Revenue

14.10 McDonald's

14.10.1 Overview
14.10.2 Recent Development
14.10.3 Revenue

14.11 Berkshire Hathaway

14.11.1 Overview
14.11.2 Recent Development
14.11.3 Revenue

14.12 Yum! Brands, Inc.

14.12.1 Overview
14.12.2 Recent Development
14.12.3 Revenue

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List of Tables/Graphs

Table-01: Canada Fast Food Market Share by Type (Percent), 2018 – 2022
Table-02: Canada – Forecast for Fast Food Market Share by Type (Percent), 2023 – 2030
Table-03: Canada Fast Food Market Share by Service Type (Percent), 2018 – 2022
Table-04: Canada – Forecast for Fast Food Market Share by Service Type (Percent), 2023 – 2030
Table-05: Canada Fast Food Market Share by Structure (Percent), 2018 – 2022
Table-06: Canada – Forecast for Fast Food Market Share by Structure (Percent), 2023 – 2030
Table-07: Canada Fast Food Market Share by States (Percent), 2018 – 2022
Table-08: Canada – Forecast for Fast Food Market Share by States (Percent), 2023 – 2030
Table-09: The Major Canadian Fast Food Chains

 

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