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米国の拡張現実(XR)市場の報告と予測 2021-2027年


United States Extended Reality (XR) Market Report & Forecast 2021-2027

当レポートでは、米国におけるエクステンデッド・リアリティ(XR)の市場規模および予測を掲載しています。 米国のエクステンデッド・リアリティ(XR)市場の売上高、2016-2021年、2022-2027年、(百万ドル) ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
QYResearch
QYリサーチ
2021年10月29日 US$3,400
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サマリー

当レポートでは、米国におけるエクステンデッド・リアリティ(XR)の市場規模および予測を掲載しています。
米国のエクステンデッド・リアリティ(XR)市場の売上高、2016-2021年、2022-2027年、(百万ドル)
米国のエクステンデッド・リアリティ(XR)企業の2020年における上位5社(%)。
世界のエクステンデッド・リアリティ(XR)市場規模は、2020年のXX百万米ドルから2027年にはXX百万米ドルに成長すると予想され、2021-2027年の間にXX%のCAGRで成長すると見込まれています。
米国のエクステンデッド・リアリティ(XR)市場は、2020年にXX百万米ドル、2027年にXX百万米ドルとなり、予測期間中にXX%のCAGRで成長すると予測されています。
QYResearchは、エクステンデッド・リアリティ(XR)の企業や業界専門家を対象に、収益、需要、製品タイプ、最近の開発・計画、業界動向、ドライバー、課題、障害、潜在的なリスクなどを調査しました。
総市場をセグメント別に見ると
米国エクステンデッド・リアリティ(XR)市場、タイプ別、2016-2021年、2022-2027年(単位:百万ドル)
米国エクステンデッド・リアリティ(XR)市場セグメント別割合、タイプ別、2020年(%)
モバイル
パーソナルコンピュータ(PC)
ヘッドセット

米国エクステンデッド・リアリティ(XR)市場、アプリケーション別、2016-2021年、2022-2027年(単位:百万ドル)
米国エクステンデッド・リアリティ(XR)市場セグメント別割合、アプリケーション別、2020年(%)
バーチャルリアリティ(VR)
オーグメンテッドリアリティ(AR)
複合現実感(MR)

競合他社の分析
本レポートでは、以下のような主要な市場参加者の分析も行っています。
主要企業の米国市場におけるエクステンデッド・リアリティ(XR)の売上高、2016年~2021年(推定)、(百万ドル)
主要企業の米国市場におけるエクステンデッド・リアリティ(XR)の収益シェア、2020年(%)
さらに、本レポートでは、市場における競合他社のプロファイルを紹介しています。主なプレイヤーは以下の通りです。
クアルコム株式会社
アクセンチュア・ピーエルシー
アドビ・インク
ユニティ・テクノロジーズ
ソフトサーブ・インク
Alphabet Inc.
ソニー株式会社
株式会社ノーザンデジタル
マイクロソフト株式会社
Facebook Inc.
セムコン
タタ・エルクシィ
HTCコーポレーション



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目次

1 Introduction to Research & Analysis Reports
1.1 Extended Reality (XR) Market Definition
1.2 Market Segments
1.2.1 Segment by Type
1.2.2 Segment by Application
1.3 United States Extended Reality (XR) Market Overview
1.4 Methodology & Sources of Information
1.4.1 Research Methodology
1.4.2 Research Process
1.4.3 Base Year

2 United States Extended Reality (XR) Overall Market Size
2.1 United States Extended Reality (XR) Market Size: 2021 VS 2027
2.2 United States Extended Reality (XR) Revenue, Prospects & Forecasts: 2016-2027
2.3 Key Market Trends, Opportunity, Drivers and Restraints
2.3.1 Market Opportunities & Trends
2.3.2 Market Drivers
2.3.3 Market Restraints

3 Company Landscape
3.1 Top Extended Reality (XR) Players in United States Market
3.2 Top United States Extended Reality (XR) Companies Ranked by Revenue
3.3 United States Extended Reality (XR) Revenue by Companies
3.4 Top 3 and Top 5 Extended Reality (XR) Companies in United States Market, by Revenue in 2020
3.5 Companies Extended Reality (XR) Product Type
3.6 Tier 1, Tier 2 and Tier 3 Extended Reality (XR) Players in United States Market
3.6.1 List of Tier 1 Extended Reality (XR) Companies in United States
3.6.2 List of Tier 2 and Tier 3 Extended Reality (XR) Companies in United States

4 Sights by Type
4.1 Overview
4.1.1 By Type - United States Extended Reality (XR) Market Size Markets, 2021 & 2027
4.1.2 Mobile
4.1.3 Personal Computer (PC)
4.1.4 Headset
4.2 By Type - United States Extended Reality (XR) Revenue & Forecasts
4.2.1 By Type - United States Extended Reality (XR) Revenue, 2016-2021
4.2.2 By Type - United States Extended Reality (XR) Revenue, 2022-2027
4.2.3 By Type - United States Extended Reality (XR) Revenue Market Share, 2016-2027

5 Sights by Application
5.1 Overview
5.1.1 By Application - United States Extended Reality (XR) Market Size, 2021 & 2027
5.1.2 Virtual Reality (VR)
5.1.3 Augmented Reality (AR)
5.1.4 Mixed Reality (MR)
5.2 By Application - United States Extended Reality (XR) Revenue & Forecasts
5.2.1 By Application - United States Extended Reality (XR) Revenue, 2016-2021
5.2.2 By Application - United States Extended Reality (XR) Revenue, 2022-2027
5.2.3 By Application - United States Extended Reality (XR) Revenue Market Share, 2016-2027

6 Extended Reality (XR) Companies Profiles
6.1 Qualcomm Incorporated
6.1.1 Qualcomm Incorporated Company Details
6.1.2 Qualcomm Incorporated Business Overview
6.1.3 Qualcomm Incorporated Extended Reality (XR) Introduction
6.1.4 Qualcomm Incorporated Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.1.5 Qualcomm Incorporated Recent Developments
6.2 Accenture plc
6.2.1 Accenture plc Company Details
6.2.2 Accenture plc Business Overview
6.2.3 Accenture plc Extended Reality (XR) Introduction
6.2.4 Accenture plc Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.2.5 Accenture plc Recent Developments
6.3 Adobe Inc.
6.3.1 Adobe Inc. Company Details
6.3.2 Adobe Inc. Business Overview
6.3.3 Adobe Inc. Extended Reality (XR) Introduction
6.3.4 Adobe Inc. Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.3.5 Adobe Inc. Recent Developments
6.4 Unity Technologies
6.4.1 Unity Technologies Company Details
6.4.2 Unity Technologies Business Overview
6.4.3 Unity Technologies Extended Reality (XR) Introduction
6.4.4 Unity Technologies Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.4.5 Unity Technologies Recent Developments
6.5 SoftServe Inc.
6.5.1 SoftServe Inc. Company Details
6.5.2 SoftServe Inc. Business Overview
6.5.3 SoftServe Inc. Extended Reality (XR) Introduction
6.5.4 SoftServe Inc. Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.5.5 SoftServe Inc. Recent Developments
6.6 Alphabet Inc.
6.6.1 Alphabet Inc. Company Details
6.6.2 Alphabet Inc. Business Overview
6.6.3 Alphabet Inc. Extended Reality (XR) Introduction
6.6.4 Alphabet Inc. Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.6.5 Alphabet Inc. Recent Developments
6.7 Sony Corporation
6.7.1 Sony Corporation Company Details
6.7.2 Sony Corporation Business Overview
6.7.3 Sony Corporation Extended Reality (XR) Introduction
6.7.4 Sony Corporation Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.7.5 Sony Corporation Recent Developments
6.8 Northern Digital Inc.
6.8.1 Northern Digital Inc. Company Details
6.8.2 Northern Digital Inc. Business Overview
6.8.3 Northern Digital Inc. Extended Reality (XR) Introduction
6.8.4 Northern Digital Inc. Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.8.5 Northern Digital Inc. Recent Developments
6.9 Microsoft Corporation
6.9.1 Microsoft Corporation Company Details
6.9.2 Microsoft Corporation Business Overview
6.9.3 Microsoft Corporation Extended Reality (XR) Introduction
6.9.4 Microsoft Corporation Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.9.5 Microsoft Corporation Recent Developments
6.10 Facebook Inc.
6.10.1 Facebook Inc. Company Details
6.10.2 Facebook Inc. Business Overview
6.10.3 Facebook Inc. Extended Reality (XR) Introduction
6.10.4 Facebook Inc. Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.10.5 Facebook Inc. Recent Developments
6.11 Semcon
6.11.1 Semcon Company Details
6.11.2 Semcon Business Overview
6.11.3 Semcon Extended Reality (XR) Introduction
6.11.4 Semcon Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.11.5 Semcon Recent Developments
6.12 Tata Elxsi
6.12.1 Tata Elxsi Company Details
6.12.2 Tata Elxsi Business Overview
6.12.3 Tata Elxsi Extended Reality (XR) Introduction
6.12.4 Tata Elxsi Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.12.5 Tata Elxsi Recent Developments
6.13 HTC Corporation
6.13.1 HTC Corporation Company Details
6.13.2 HTC Corporation Business Overview
6.13.3 HTC Corporation Extended Reality (XR) Introduction
6.13.4 HTC Corporation Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.13.5 HTC Corporation Recent Developments

7 Conclusion
8 Appendix
8.1 Note
8.2 Examples of Clients
8.3 Author Details
8.4 Disclaimer

 

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Summary

This report contains market size and forecasts of Extended Reality (XR) in United States, including the following market information:
United States Extended Reality (XR) Market Revenue, 2016-2021, 2022-2027, ($ millions)
United States top five Extended Reality (XR) companies in 2020 (%)
The global Extended Reality (XR) market size is expected to growth from US$ XX million in 2020 to US$ XX million by 2027; it is expected to grow at a CAGR of XX% during 2021-2027.
The United States Extended Reality (XR) market was valued at US$ XX million in 2020 and is projected to reach US$ XX million by 2027, at a CAGR of XX% during the forecast period.
QYResearch has surveyed the Extended Reality (XR) Companies and industry experts on this industry, involving the revenue, demand, product type, recent developments and plans, industry trends, drivers, challenges, obstacles, and potential risks.
Total Market by Segment:
United States Extended Reality (XR) Market, By Type, 2016-2021, 2022-2027 ($ Millions)
United States Extended Reality (XR) Market Segment Percentages, By Type, 2020 (%)
Mobile
Personal Computer (PC)
Headset

United States Extended Reality (XR) Market, By Application, 2016-2021, 2022-2027 ($ Millions)
United States Extended Reality (XR) Market Segment Percentages, By Application, 2020 (%)
Virtual Reality (VR)
Augmented Reality (AR)
Mixed Reality (MR)

Competitor Analysis
The report also provides analysis of leading market participants including:
Key companies Extended Reality (XR) revenues in United States market, 2016-2021 (Estimated), ($ millions)
Key companies Extended Reality (XR) revenues share in United States market, 2020 (%)
Further, the report presents profiles of competitors in the market, key players include:
Qualcomm Incorporated
Accenture plc
Adobe Inc.
Unity Technologies
SoftServe Inc.
Alphabet Inc.
Sony Corporation
Northern Digital Inc.
Microsoft Corporation
Facebook Inc.
Semcon
Tata Elxsi
HTC Corporation



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Table of Contents

1 Introduction to Research & Analysis Reports
1.1 Extended Reality (XR) Market Definition
1.2 Market Segments
1.2.1 Segment by Type
1.2.2 Segment by Application
1.3 United States Extended Reality (XR) Market Overview
1.4 Methodology & Sources of Information
1.4.1 Research Methodology
1.4.2 Research Process
1.4.3 Base Year

2 United States Extended Reality (XR) Overall Market Size
2.1 United States Extended Reality (XR) Market Size: 2021 VS 2027
2.2 United States Extended Reality (XR) Revenue, Prospects & Forecasts: 2016-2027
2.3 Key Market Trends, Opportunity, Drivers and Restraints
2.3.1 Market Opportunities & Trends
2.3.2 Market Drivers
2.3.3 Market Restraints

3 Company Landscape
3.1 Top Extended Reality (XR) Players in United States Market
3.2 Top United States Extended Reality (XR) Companies Ranked by Revenue
3.3 United States Extended Reality (XR) Revenue by Companies
3.4 Top 3 and Top 5 Extended Reality (XR) Companies in United States Market, by Revenue in 2020
3.5 Companies Extended Reality (XR) Product Type
3.6 Tier 1, Tier 2 and Tier 3 Extended Reality (XR) Players in United States Market
3.6.1 List of Tier 1 Extended Reality (XR) Companies in United States
3.6.2 List of Tier 2 and Tier 3 Extended Reality (XR) Companies in United States

4 Sights by Type
4.1 Overview
4.1.1 By Type - United States Extended Reality (XR) Market Size Markets, 2021 & 2027
4.1.2 Mobile
4.1.3 Personal Computer (PC)
4.1.4 Headset
4.2 By Type - United States Extended Reality (XR) Revenue & Forecasts
4.2.1 By Type - United States Extended Reality (XR) Revenue, 2016-2021
4.2.2 By Type - United States Extended Reality (XR) Revenue, 2022-2027
4.2.3 By Type - United States Extended Reality (XR) Revenue Market Share, 2016-2027

5 Sights by Application
5.1 Overview
5.1.1 By Application - United States Extended Reality (XR) Market Size, 2021 & 2027
5.1.2 Virtual Reality (VR)
5.1.3 Augmented Reality (AR)
5.1.4 Mixed Reality (MR)
5.2 By Application - United States Extended Reality (XR) Revenue & Forecasts
5.2.1 By Application - United States Extended Reality (XR) Revenue, 2016-2021
5.2.2 By Application - United States Extended Reality (XR) Revenue, 2022-2027
5.2.3 By Application - United States Extended Reality (XR) Revenue Market Share, 2016-2027

6 Extended Reality (XR) Companies Profiles
6.1 Qualcomm Incorporated
6.1.1 Qualcomm Incorporated Company Details
6.1.2 Qualcomm Incorporated Business Overview
6.1.3 Qualcomm Incorporated Extended Reality (XR) Introduction
6.1.4 Qualcomm Incorporated Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.1.5 Qualcomm Incorporated Recent Developments
6.2 Accenture plc
6.2.1 Accenture plc Company Details
6.2.2 Accenture plc Business Overview
6.2.3 Accenture plc Extended Reality (XR) Introduction
6.2.4 Accenture plc Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.2.5 Accenture plc Recent Developments
6.3 Adobe Inc.
6.3.1 Adobe Inc. Company Details
6.3.2 Adobe Inc. Business Overview
6.3.3 Adobe Inc. Extended Reality (XR) Introduction
6.3.4 Adobe Inc. Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.3.5 Adobe Inc. Recent Developments
6.4 Unity Technologies
6.4.1 Unity Technologies Company Details
6.4.2 Unity Technologies Business Overview
6.4.3 Unity Technologies Extended Reality (XR) Introduction
6.4.4 Unity Technologies Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.4.5 Unity Technologies Recent Developments
6.5 SoftServe Inc.
6.5.1 SoftServe Inc. Company Details
6.5.2 SoftServe Inc. Business Overview
6.5.3 SoftServe Inc. Extended Reality (XR) Introduction
6.5.4 SoftServe Inc. Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.5.5 SoftServe Inc. Recent Developments
6.6 Alphabet Inc.
6.6.1 Alphabet Inc. Company Details
6.6.2 Alphabet Inc. Business Overview
6.6.3 Alphabet Inc. Extended Reality (XR) Introduction
6.6.4 Alphabet Inc. Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.6.5 Alphabet Inc. Recent Developments
6.7 Sony Corporation
6.7.1 Sony Corporation Company Details
6.7.2 Sony Corporation Business Overview
6.7.3 Sony Corporation Extended Reality (XR) Introduction
6.7.4 Sony Corporation Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.7.5 Sony Corporation Recent Developments
6.8 Northern Digital Inc.
6.8.1 Northern Digital Inc. Company Details
6.8.2 Northern Digital Inc. Business Overview
6.8.3 Northern Digital Inc. Extended Reality (XR) Introduction
6.8.4 Northern Digital Inc. Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.8.5 Northern Digital Inc. Recent Developments
6.9 Microsoft Corporation
6.9.1 Microsoft Corporation Company Details
6.9.2 Microsoft Corporation Business Overview
6.9.3 Microsoft Corporation Extended Reality (XR) Introduction
6.9.4 Microsoft Corporation Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.9.5 Microsoft Corporation Recent Developments
6.10 Facebook Inc.
6.10.1 Facebook Inc. Company Details
6.10.2 Facebook Inc. Business Overview
6.10.3 Facebook Inc. Extended Reality (XR) Introduction
6.10.4 Facebook Inc. Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.10.5 Facebook Inc. Recent Developments
6.11 Semcon
6.11.1 Semcon Company Details
6.11.2 Semcon Business Overview
6.11.3 Semcon Extended Reality (XR) Introduction
6.11.4 Semcon Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.11.5 Semcon Recent Developments
6.12 Tata Elxsi
6.12.1 Tata Elxsi Company Details
6.12.2 Tata Elxsi Business Overview
6.12.3 Tata Elxsi Extended Reality (XR) Introduction
6.12.4 Tata Elxsi Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.12.5 Tata Elxsi Recent Developments
6.13 HTC Corporation
6.13.1 HTC Corporation Company Details
6.13.2 HTC Corporation Business Overview
6.13.3 HTC Corporation Extended Reality (XR) Introduction
6.13.4 HTC Corporation Extended Reality (XR) Revenue in United States Market (2016-2021)
6.13.5 HTC Corporation Recent Developments

7 Conclusion
8 Appendix
8.1 Note
8.2 Examples of Clients
8.3 Author Details
8.4 Disclaimer

 

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