欧州マネージドラーニングサービス市場:製品タイプ別、エンドユーズ別、国別洞察:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2032年予測
Europe Managed Learning Services Market by Product Type, End-Use, and Country-wise Insights: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032
Persistence Market Research社はこのほど、欧州のマネージドラーニングサービス(MLS)市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミク... もっと見る
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サマリー Persistence Market Research社はこのほど、欧州のマネージドラーニングサービス(MLS)市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造の徹底的な理解を提供しています。
主な洞察
- 欧州のマネージドラーニングサービス市場規模(2024E):434億米ドル
- 予測市場価値(2031F):US$ 85.35 Bn:853億5000万米ドル
- 地域別市場成長率(CAGR 2024年~2031年): 8.8%
欧州のマネージドラーニングサービス市場 - レポートスコープ:
欧州のマネージド・ラーニング・サービス市場は、組織の学習・能力開発(L&D)機能を専門プロバイダーにアウトソーシングし、従業員のスキルを高め、生産性を向上させ、トレーニングプログラムをビジネス目標に合致させることに焦点を当てている。同市場は、パーソナライズされ自動化された学習ソリューションに対する需要の高まりや、組織におけるリーダーシップやチーム開発のニーズの高まりによって牽引されている。
市場成長の促進要因:
欧州のマネージド・ラーニング・サービス市場は、主に企業における研修・開発活動の急成長によって牽引されている。大手企業や中小企業を含む欧州全域の組織は、従業員の定着と熟練労働力の確保のため、L&D活動への投資を増やしている。研修活動の増加は、生産性、正確性の向上、新技術の導入に不可欠であり、ビジネスの成功に不可欠な要素となっている。
マネージド・ラーニング・サービスの需要も、デジタル技術やインターネット対応デバイスの教育への広範な導入に後押しされ、パーソナライズされた学習体験の必要性によって促進されている。パーソナライズされた学習は、組織が従業員の特定のニーズに対応し、トレーニング・プログラムの効果を高めるのに役立つ。
さらに、欧州社会基金(European Social Fund:ESF)のような欧州のイニシアチブは、職業教育の質の認証方法を欧州の基準に調和させることを推進している。こうした取り組みは、柔軟な教育・訓練システムの開発を支援し、欧州におけるマネージド・ラーニング・サービス市場の成長に貢献している。
市場の制約:
成長見通しは明るいものの、欧州のマネージド・ラーニング・サービス市場は一定の課題に直面している。主な阻害要因の1つは、包括的なマネージド・ラーニング・ソリューションの導入に伴うコストの高さである。小規模な組織や予算が限られている組織にとって、こうしたサービスに必要な投資は大きな障壁となり得る。
さらに、マネージド・ラーニング・サービスを既存の組織プロセスやシステムと統合することの複雑さは、特に、従来から社内トレーニング・ソリューションに依存してきた組織にとっては、課題となりうる。変化への抵抗や、企業文化の大幅な調整の必要性も、マネージド・ラーニング・サービスの普及を妨げる。
市場機会:
欧州のマネージド・ラーニング・サービス市場は、特にデジタルトランスフォーメーションの分野において、大きな成長機会をもたらしている。欧州全域でデジタル・ツールやプラットフォームを採用する組織が増えるにつれ、労働力の進化するニーズに対応するため、オーダーメイドでスケーラブルなソリューションを提供できるマネージド・ラーニング・サービスに対するニーズが高まっている。
人工知能、機械学習、ビッグデータ分析などの先進技術がマネージド・ラーニング・サービスに統合されることで、トレーニング・プログラムのパーソナライゼーションと効果が高まると期待されている。この傾向は、急速に変化するビジネス環境において企業が競争力を維持しようとする中で、欧州におけるMLSのさらなる導入を促進する可能性が高い。
本レポートで扱う主な質問
- 欧州のマネージド・ラーニング・サービス市場の成長を促進する主な要因は何か?
- デジタルトランスフォーメーションとパーソナライズされた学習は、欧州の組織におけるマネージドラーニングサービスの需要にどのような影響を与えているか?
- 欧州のマネージドラーニングサービス市場の主要プレーヤーは誰か、また市場での存在感を高めるためにどのような戦略を採用しているか?
- 欧州のマネージド・ラーニング・サービス市場における新たな動向と将来性は?
競争情報とビジネス戦略:
キャピタ、GPストラテジーズ、ヘムズリー・フレイザーなどの企業を含む欧州のマネージド・ラーニング・サービス市場の大手企業は、競争優位性を獲得するため、イノベーション、サービスの差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は、効率的で効果的なトレーニングプログラムを提供するためにテクノロジーを活用し、顧客の特定のニーズに合わせた学習ソリューションの開発に投資している。
教育機関、テクノロジー・プロバイダー、政府機関との協力により、革新的な学習ソリューションの開発が促進され、欧州の教育基準への準拠が保証される。顧客中心のソリューション、コスト効率、先端技術の統合を重視することで、成長を促進し、欧州のダイナミックなマネージド・ラーニング・サービス業界における市場でのポジショニングを強化している。
主な企業
- テュフ ラインランド
- BTSヨーロッパ
- DDI UK
- ヘムズリー・フレイザー
- フランクリン・コヴィーU.K.
- 2logical
- ナレッジプール
- セゴス・グループ
- ウィルソン・ラーニング
- センター・フォー・クリエイティブ・リーダーシップ
- EYレーン4
- GPストラテジーズ・コーポレーション
- ケン・ブランチャード・カンパニーズ
- リンケージ
欧州マネージド・ラーニング・サービス業界カテゴリー別調査
欧州マネージドラーニングサービス市場:サービス別
- 学習管理
- ラーニングデリバリー
- 学習分析、測定、評価
- コンテンツデザイン&開発
- その他
欧州のマネージドラーニングサービス市場:企業規模別
- 中小企業(SMEs)
- 大企業
欧州マネージドラーニングサービス市場:産業別
- 銀行、金融サービス、保険(BFSI)
- 消費財・小売
- 通信・IT
- ヘルスケア
- 教育
- 製造業
- その他
ヨーロッパのマネージドラーニングサービス市場:国別
- ドイツのマネージドラーニングサービス市場
- イタリアのマネージドラーニングサービス市場
- フランスのマネージドラーニングサービス市場
- イギリスのマネージドラーニングサービス市場
- スペインのマネージドラーニングサービス市場
- ベネルクスマネージドラーニングサービス市場
- ロシアのマネージドラーニングサービス市場
- その他のヨーロッパのマネージドラーニングサービス市場
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目次 1.要旨
1.1.欧州市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.アウトソーシング・ラーニング・サービスの急速な普及
3.1.2.企業におけるトレーニング&開発活動の増加
3.1.3. eラーニング産業の成長
3.1.4.識字率
3.1.5.ロシア・ウクライナ戦争のeラーニング分野への影響
3.1.6.その他の動向
3.2.サービス革新・開発動向
4.COVID-19 パンデミック危機の影響分析
4.1.COVID-19パンデミック危機のマネージドラーニングサービス市場成長への影響
4.2.COVID-19以前の市場成長分析
4.3.現在と将来の回復シナリオ(短期/中期/長期)
4.4.産業用サービス・プロバイダーの主な行動ポイント
5.欧州マネージドラーニングサービス市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
5.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024年~2032年
5.2.1.前年比成長トレンド分析
5.2.2.絶対価格機会分析
6.市場背景
6.1.マクロ経済要因
6.2.予測要因-関連性と影響
6.3.バリューチェーン
6.4.市場ダイナミクス
6.4.1.促進要因
6.4.2.阻害要因
6.4.3.機会分析
7.欧州マネージドラーニングサービス市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、サービス別
7.1.はじめに/主な調査結果
7.2.サービス別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.3.サービス別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2032年
7.3.1.学習管理
7.3.2.学習配信
7.3.3.学習分析、測定、評価
7.3.4.コンテンツのデザインと開発
7.3.5.その他
7.4.サービス別市場魅力度分析
8.欧州マネージドラーニングサービス市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:企業規模別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:企業規模別、2019年~2023年
8.3.企業規模別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024年~2032年
8.3.1.中小企業(SMEs)
8.3.2.大企業
8.4.企業規模別市場魅力度分析
9.欧州マネージドラーニングサービス市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:産業別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:産業別、2019-2023年
9.3.産業別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2032年
9.3.1.銀行・金融サービス・保険(BFSI)
9.3.2.消費財・小売
9.3.3.通信・IT
9.3.4.ヘルスケア
9.3.5.製造業
9.3.6.教育
9.3.7.その他
9.4.産業別市場魅力度分析
10.欧州マネージドラーニングサービス市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:国別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.過去の国別市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.国別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2032年
10.3.1.ドイツ
10.3.2.イタリア
10.3.3.フランス
10.3.4.イギリス
10.3.5.スペイン
10.3.6.ベネルクス
10.3.7.ロシア
10.3.8.その他のヨーロッパ
10.4.国別市場魅力度分析
11.ドイツのマネージドラーニングサービス市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:市場分類別、2019年~2023年
11.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024-2032年
11.3.1.サービス別
11.3.2.企業規模別
11.3.3.産業別
11.4.市場魅力度分析
11.4.1.サービス別
11.4.2.企業規模別
11.4.3.産業別
12.フランスのマネージドラーニングサービス市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:市場分類別、2019年~2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024-2032年
12.3.1.サービス別
12.3.2.企業規模別
12.3.3.産業別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.サービス別
12.4.2.企業規模別
12.4.3.産業別
13.イギリスのマネージドラーニングサービス市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
13.1.はじめに / 主要な調査結果
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:市場分類別、2019年~2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024-2032年
13.3.1.サービス別
13.3.2.企業規模別
13.3.3.産業別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.サービス別
13.4.2.企業規模別
13.4.3.産業別
14.イタリアのマネージドラーニングサービス市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
14.1.はじめに / 主要な調査結果
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:市場分類別、2019年~2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024-2032年
14.3.1.サービス別
14.3.2.企業規模別
14.3.3.産業別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.サービス別
14.4.2.企業規模別
14.4.3.産業別
15.スペインのマネージドラーニングサービス市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
15.1.はじめに / 主要な調査結果
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:市場分類別、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024-2032年
15.3.1.サービス別
15.3.2.企業規模別
15.3.3.産業別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.サービス別
15.4.2.企業規模別
15.4.3.産業別
16.ベネルクスのマネージドラーニングサービス市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
16.1.はじめに / 主要な調査結果
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:市場分類別、2019年~2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024-2032年
16.3.1.サービス別
16.3.2.企業規模別
16.3.3.産業別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.サービス別
16.4.2.企業規模別
16.4.3.産業別
17.ロシアのマネージドラーニングサービス市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
17.1.はじめに / 主要な調査結果
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:市場分類別、2019年~2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024-2032年
17.3.1.サービス別
17.3.2.企業規模別
17.3.3.産業別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.サービス別
17.4.2.企業規模別
17.4.3.産業別
18.その他のヨーロッパのマネージドラーニングサービス市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
18.1.はじめに/主な調査結果
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:市場分類別、2019年~2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2024-2032年
18.3.1.サービス別
18.3.2.企業規模別
18.3.3.産業別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.サービス別
18.4.2.企業規模別
18.4.3.産業別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.地域別プレーヤー別市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競争ダッシュボード
20.2.競合ディープダイブ
20.2.1.テュフ ラインランド
20.2.1.1.事業概要
20.2.1.2.サービスポートフォリオ
20.2.1.3.市場セグメント別収益性
20.2.1.4.主要市場開発
20.2.1.5.戦略の概要
20.2.1.5.1.マーケティング戦略
20.2.1.5.2.サービス戦略
20.2.2.BTSヨーロッパ
20.2.2.1.事業概要
20.2.2.2.サービスポートフォリオ
20.2.2.3.市場セグメント別収益性
20.2.2.4.主要市場開発
20.2.2.5.戦略の概要
20.2.2.5.1.マーケティング戦略
20.2.2.5.2.サービス戦略
20.2.3.DDI UK
20.2.3.1.事業概要
20.2.3.2.サービスポートフォリオ
20.2.3.3.市場セグメント別収益性
20.2.3.4.主要市場の開拓
20.2.3.5.戦略の概要
20.2.3.5.1.マーケティング戦略
20.2.3.5.2.サービス戦略
20.2.4.ヘムスレー・フレーザー
20.2.4.1.事業概要
20.2.4.2.サービスポートフォリオ
20.2.4.3.市場セグメント別収益性
20.2.4.4.主要市場開発
20.2.4.5.戦略の概要
20.2.4.5.1.マーケティング戦略
20.2.4.5.2.サービス戦略
20.2.5.フランクリン・コヴィー英国
20.2.5.1.事業概要
20.2.5.2.サービスポートフォリオ
20.2.5.3.市場セグメント別収益性
20.2.5.4.主要市場開発
20.2.5.5.戦略の概要
20.2.5.5.1.マーケティング戦略
20.2.5.5.2.サービス戦略
20.2.6. 2ロジカル
20.2.6.1.事業概要
20.2.6.2.サービスポートフォリオ
20.2.6.3.市場セグメント別収益性
20.2.6.4.主要市場開発
20.2.6.5.戦略の概要
20.2.6.5.1.マーケティング戦略
20.2.6.5.2.サービス戦略
20.2.7.ナレッジプール
20.2.7.1.事業概要
20.2.7.2.サービスポートフォリオ
20.2.7.3.市場セグメント別収益性
20.2.7.4.主要市場開発
20.2.7.5.戦略の概要
20.2.7.5.1.マーケティング戦略
20.2.7.5.2.サービス戦略
20.2.8.セゴス・グループ
20.2.8.1.事業概要
20.2.8.2.サービスポートフォリオ
20.2.8.3.市場セグメント別収益性
20.2.8.4.主要市場開発
20.2.8.5.戦略の概要
20.2.8.5.1.マーケティング戦略
20.2.8.5.2.サービス戦略
20.2.9.ウィルソン・ラーニング
20.2.9.1.事業概要
20.2.9.2.サービスポートフォリオ
20.2.9.3.市場セグメント別収益性
20.2.9.4.主要市場開発
20.2.9.5.戦略の概要
20.2.9.5.1.マーケティング戦略
20.2.9.5.2.サービス戦略
20.2.10.クリエイティブ・リーダーシップ・センター
20.2.10.1.事業概要
20.2.10.2.サービスポートフォリオ
20.2.10.3.市場セグメント別収益性
20.2.10.4.主要市場開発
20.2.10.5.戦略の概要
20.2.10.5.1.マーケティング戦略
20.2.10.5.2.サービス戦略
20.2.11.EYレーン4
20.2.11.1.事業概要
20.2.11.2.サービスポートフォリオ
20.2.11.3.市場セグメント別収益性
20.2.11.4.主要市場開発
20.2.11.5.戦略の概要
20.2.11.5.1.マーケティング戦略
20.2.11.5.2.サービス戦略
20.2.12.GPストラテジーズ株式会社
20.2.12.1.事業概要
20.2.12.2.サービスポートフォリオ
20.2.12.3.市場セグメント別収益性
20.2.12.4.主要市場開発
20.2.12.5.戦略の概要
20.2.12.5.1.マーケティング戦略
20.2.12.5.2.サービス戦略
20.2.13.ケン・ブランチャード・カンパニーズ
20.2.13.1.事業概要
20.2.13.2.サービス・ポートフォリオ
20.2.13.3.市場セグメント別収益性
20.2.13.4.主要市場開発
20.2.13.5.戦略の概要
20.2.13.5.1.マーケティング戦略
20.2.13.5.2.サービス戦略
20.2.14.リンケージ
20.2.14.1.事業概要
20.2.14.2.サービスポートフォリオ
20.2.14.3.市場セグメント別収益性
20.2.14.4.主要市場開発
20.2.14.5.戦略の概要
20.2.14.5.1.マーケティング戦略
20.2.14.5.2.サービス戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法
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Summary Persistence Market Research has recently released a detailed report on the Europe managed learning services (MLS) market. This report provides an in-depth evaluation of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a thorough understanding of the market structure.
Key Insights:
• Europe Managed Learning Services Market Size (2024E): US$ 43.4 Bn • Projected Market Value (2031F): US$ 85.35 Bn • Regional Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 8.8%
Europe Managed Learning Services Market - Report Scope:
The managed learning services market in Europe focuses on outsourcing the learning and development (L&D) functions of organizations to specialized providers, enhancing workforce skills, improving productivity, and aligning training programs with business objectives. The market is driven by the increasing demand for personalized and automated learning solutions, as well as the growing need for leadership and team development in organizations.
Market Growth Drivers:
The European managed learning services market is primarily driven by the rapid growth of training and development activities in enterprises. Organizations across Europe, including leading companies and SMEs, are increasingly investing in L&D activities to retain employees and ensure a skilled workforce. The rise in training activities is crucial for improving productivity, accuracy, and adopting new technologies, making them an essential component of business success.
The demand for managed learning services is also fueled by the need for personalized learning experiences, driven by the widespread adoption of digital technology and Internet-enabled devices in education. Personalized learning helps organizations cater to the specific needs of their employees, enhancing the effectiveness of training programs.
Furthermore, European initiatives like the European Social Fund (ESF) are promoting the harmonization of vocational education quality certification methods with European norms. These efforts support the development of flexible education and training systems, contributing to the growth of the managed learning services market in Europe.
Market Restraints:
Despite the positive growth outlook, the Europe managed learning services market faces certain challenges. One of the key restraints is the high cost associated with implementing comprehensive managed learning solutions. For smaller organizations or those with limited budgets, the investment required for these services can be a significant barrier.
Additionally, the complexity of integrating managed learning services with existing organizational processes and systems can pose challenges, particularly for organizations that have traditionally relied on in-house training solutions. Resistance to change and the need for significant adjustments in corporate culture can also hinder the widespread adoption of managed learning services.
Market Opportunities:
The Europe managed learning services market presents substantial growth opportunities, particularly in the area of digital transformation. As more organizations across Europe adopt digital tools and platforms, there is a growing need for managed learning services that can provide tailored and scalable solutions to meet the evolving needs of the workforce.
The integration of advanced technologies such as artificial intelligence, machine learning, and big data analytics into managed learning services is expected to enhance the personalization and effectiveness of training programs. This trend is likely to drive further adoption of MLS in Europe, as organizations seek to stay competitive in a rapidly changing business environment.
Key Questions Answered in the Report:
• What are the primary factors driving the growth of the managed learning services market in Europe? • How are digital transformation and personalized learning influencing the demand for managed learning services in European organizations? • Who are the key players in the European managed learning services market, and what strategies are they employing to enhance their market presence? • What are the emerging trends and future prospects in the Europe managed learning services market?
Competitive Intelligence and Business Strategy:
Leading players in the European managed learning services market, including companies such as Capita, GP Strategies, and Hemsley Fraser, focus on innovation, service differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in developing tailored learning solutions that align with the specific needs of their clients, leveraging technology to deliver efficient and effective training programs.
Collaborations with educational institutions, technology providers, and government bodies facilitate the development of innovative learning solutions and ensure compliance with European educational standards. Emphasis on customer-centric solutions, cost-efficiency, and the integration of advanced technologies drives growth and strengthens market positioning in the dynamic managed learning services industry in Europe.
Key Companies Profiled:
• TÜV Rheinland • BTS Europe • DDI UK • Hemsley Fraser • FranklinCovey U.K. • 2logical • KnowledgePool • The Cegos Group • Wilson Learning • Center for Creative Leadership • EY Lane4 • GP Strategies Corporation • The Ken Blanchard Companies • Linkage, Inc.
Europe Managed Learning Services Industry Survey by Category
Europe Managed Learning Services Market by Service:
• Learning Administration • Learning Delivery • Learning Analytics, Measurement & Evaluation • Content Design & Development • Others
Europe Managed Learning Services Market by Enterprise Size:
• Small & Medium Enterprises (SMEs) • Large Enterprises
Europe Managed Learning Services Market by Industry:
• Banking, Financial Services, and Insurance (BFSI) • Consumer Goods and Retail • Telecommunication & IT • Healthcare • Education • Manufacturing • Others
Europe Managed Learning Services Market by Country:
• Germany Managed Learning Services Market • Italy Managed Learning Services Market • France Managed Learning Services Market • U.K. Managed Learning Services Market • Spain Managed Learning Services Market • BENELUX Managed Learning Services Market • Russia Managed Learning Services Market • Rest of Europe Managed Learning Services Market
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Table of Contents 1. Executive Summary 1.1. Europe Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.1.1. Rapid Adoption of Outsourced Learning Services 3.1.2. Increased Training & Development Activities in Enterprises 3.1.3. eLearning Industry Growth 3.1.4. Literacy Rates 3.1.5. Impact of Russia-Ukraine War on eLearning Sector 3.1.6. Other trends 3.2. Service Innovation / Development Trends 4. COVID-19 Pandemic Crisis Impact Analysis 4.1. Impact of COVID-19 Pandemic Crisis on Managed Learning Services Market Growth 4.2. Pre-COVID-19 Market Growth Analysis 4.3. Current & Future Recovery Scenario (Short Term/Mid Term/Long Term) 4.4. Key Action Points for Industrial Service Providers 5. Europe Managed Learning Services Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032 5.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023 5.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032 5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 6. Market Background 6.1. Macro-Economic Factors 6.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 6.3. Value Chain 6.4. Market Dynamics 6.4.1. Drivers 6.4.2. Restraints 6.4.3. Opportunity Analysis 7. Europe Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Services 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Services, 2019-2023 7.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Services, 2024-2032 7.3.1. Learning Administration 7.3.2. Learning Delivery 7.3.3. Learning Analytics, Measurement & Evaluation 7.3.4. Content Design & Development 7.3.5. Others 7.4. Market Attractiveness Analysis By Services 8. Europe Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Enterprise Size 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Enterprise Size, 2019-2023 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2024-2032 8.3.1. Small & Medium Enterprises (SMEs) 8.3.2. Large Enterprises 8.4. Market Attractiveness Analysis By Enterprise Size 9. Europe Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Industry 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Industry, 2019-2023 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Industry, 2024-2032 9.3.1. Banking, Financial Services, and Insurance (BFSI) 9.3.2. Consumer Goods and Retail 9.3.3. Telecommunication & IT 9.3.4. Healthcare 9.3.5. Manufacturing 9.3.6. Education 9.3.7. Others 9.4. Market Attractiveness Analysis By Industry 10. Europe Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Country 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Country, 2019-2023 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Country, 2024-2032 10.3.1. Germany 10.3.2. Italy 10.3.3. France 10.3.4. U.K. 10.3.5. Spain 10.3.6. BENELUX 10.3.7. Russia 10.3.8. Rest of Europe 10.4. Market Attractiveness Analysis By Country 11. Germany Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 11.3.1. By Services 11.3.2. By Enterprise Size 11.3.3. By Industry 11.4. Market Attractiveness Analysis 11.4.1. By Services 11.4.2. By Enterprise Size 11.4.3. By Industry 12. France Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 12.1. Introduction / Key Findings 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 12.3.1. By Services 12.3.2. By Enterprise Size 12.3.3. By Industry 12.4. Market Attractiveness Analysis 12.4.1. By Services 12.4.2. By Enterprise Size 12.4.3. By Industry 13. UK Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 13.1. Introduction / Key Findings 13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 13.3.1. By Services 13.3.2. By Enterprise Size 13.3.3. By Industry 13.4. Market Attractiveness Analysis 13.4.1. By Services 13.4.2. By Enterprise Size 13.4.3. By Industry 14. Italy Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 14.1. Introduction / Key Findings 14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 14.3.1. By Services 14.3.2. By Enterprise Size 14.3.3. By Industry 14.4. Market Attractiveness Analysis 14.4.1. By Services 14.4.2. By Enterprise Size 14.4.3. By Industry 15. Spain Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 15.1. Introduction / Key Findings 15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 15.3.1. By Services 15.3.2. By Enterprise Size 15.3.3. By Industry 15.4. Market Attractiveness Analysis 15.4.1. By Services 15.4.2. By Enterprise Size 15.4.3. By Industry 16. Benelux Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 16.1. Introduction / Key Findings 16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 16.3.1. By Services 16.3.2. By Enterprise Size 16.3.3. By Industry 16.4. Market Attractiveness Analysis 16.4.1. By Services 16.4.2. By Enterprise Size 16.4.3. By Industry 17. Russia Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 17.1. Introduction / Key Findings 17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 17.3.1. By Services 17.3.2. By Enterprise Size 17.3.3. By Industry 17.4. Market Attractiveness Analysis 17.4.1. By Services 17.4.2. By Enterprise Size 17.4.3. By Industry 18. Rest of Europe Managed Learning Services Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 18.1. Introduction / Key Findings 18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 18.3.1. By Services 18.3.2. By Enterprise Size 18.3.3. By Industry 18.4. Market Attractiveness Analysis 18.4.1. By Services 18.4.2. By Enterprise Size 18.4.3. By Industry 19. Market Structure Analysis 19.1. Market Analysis by Tier of Companies 19.2. Market Share Analysis of Top Players 19.3. Market Presence Analysis, By Regional Footprint by Player 20. Competition Analysis 20.1. Competition Dashboard 20.2. Competition Deep Dive 20.2.1. TÜV Rheinland 20.2.1.1. Business Overview 20.2.1.2. Service Portfolio 20.2.1.3. Profitability by Market Segments 20.2.1.4. Key Market Development 20.2.1.5. Strategy Overview 20.2.1.5.1. Marketing Strategy 20.2.1.5.2. Services Strategy 20.2.2. BTS Europe 20.2.2.1. Business Overview 20.2.2.2. Service Portfolio 20.2.2.3. Profitability by Market Segments 20.2.2.4. Key Market Development 20.2.2.5. Strategy Overview 20.2.2.5.1. Marketing Strategy 20.2.2.5.2. Services Strategy 20.2.3. DDI UK 20.2.3.1. Business Overview 20.2.3.2. Service Portfolio 20.2.3.3. Profitability by Market Segments 20.2.3.4. Key Market Development 20.2.3.5. Strategy Overview 20.2.3.5.1. Marketing Strategy 20.2.3.5.2. Services Strategy 20.2.4. Hemsley Fraser 20.2.4.1. Business Overview 20.2.4.2. Service Portfolio 20.2.4.3. Profitability by Market Segments 20.2.4.4. Key Market Development 20.2.4.5. Strategy Overview 20.2.4.5.1. Marketing Strategy 20.2.4.5.2. Services Strategy 20.2.5. FranklinCovey U.K. 20.2.5.1. Business Overview 20.2.5.2. Service Portfolio 20.2.5.3. Profitability by Market Segments 20.2.5.4. Key Market Development 20.2.5.5. Strategy Overview 20.2.5.5.1. Marketing Strategy 20.2.5.5.2. Services Strategy 20.2.6. 2logical 20.2.6.1. Business Overview 20.2.6.2. Service Portfolio 20.2.6.3. Profitability by Market Segments 20.2.6.4. Key Market Development 20.2.6.5. Strategy Overview 20.2.6.5.1. Marketing Strategy 20.2.6.5.2. Services Strategy 20.2.7. KnowledgePool 20.2.7.1. Business Overview 20.2.7.2. Service Portfolio 20.2.7.3. Profitability by Market Segments 20.2.7.4. Key Market Development 20.2.7.5. Strategy Overview 20.2.7.5.1. Marketing Strategy 20.2.7.5.2. Services Strategy 20.2.8. The Cegos Group 20.2.8.1. Business Overview 20.2.8.2. Service Portfolio 20.2.8.3. Profitability by Market Segments 20.2.8.4. Key Market Development 20.2.8.5. Strategy Overview 20.2.8.5.1. Marketing Strategy 20.2.8.5.2. Services Strategy 20.2.9. Wilson Learning 20.2.9.1. Business Overview 20.2.9.2. Service Portfolio 20.2.9.3. Profitability by Market Segments 20.2.9.4. Key Market Development 20.2.9.5. Strategy Overview 20.2.9.5.1. Marketing Strategy 20.2.9.5.2. Services Strategy 20.2.10. Center for Creative Leadership 20.2.10.1. Business Overview 20.2.10.2. Service Portfolio 20.2.10.3. Profitability by Market Segments 20.2.10.4. Key Market Development 20.2.10.5. Strategy Overview 20.2.10.5.1. Marketing Strategy 20.2.10.5.2. Services Strategy 20.2.11. EY Lane4 20.2.11.1. Business Overview 20.2.11.2. Service Portfolio 20.2.11.3. Profitability by Market Segments 20.2.11.4. Key Market Development 20.2.11.5. Strategy Overview 20.2.11.5.1. Marketing Strategy 20.2.11.5.2. Services Strategy 20.2.12. GP Strategies Corporation 20.2.12.1. Business Overview 20.2.12.2. Service Portfolio 20.2.12.3. Profitability by Market Segments 20.2.12.4. Key Market Development 20.2.12.5. Strategy Overview 20.2.12.5.1. Marketing Strategy 20.2.12.5.2. Services Strategy 20.2.13. The Ken Blanchard Companies 20.2.13.1. Business Overview 20.2.13.2. Service Portfolio 20.2.13.3. Profitability by Market Segments 20.2.13.4. Key Market Development 20.2.13.5. Strategy Overview 20.2.13.5.1. Marketing Strategy 20.2.13.5.2. Services Strategy 20.2.14. Linkage, Inc. 20.2.14.1. Business Overview 20.2.14.2. Service Portfolio 20.2.14.3. Profitability by Market Segments 20.2.14.4. Key Market Development 20.2.14.5. Strategy Overview 20.2.14.5.1. Marketing Strategy 20.2.14.5.2. Services Strategy 21. Assumptions and Acronyms Used 22. Research Methodology
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