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アレルギー用注射剤市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Allergy Shots Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のアレルギー注射市場に関する広範なレポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月27日 US$4,900
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309 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のアレルギー注射市場に関する広範なレポートを発行しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する貴重な洞察を提供しています。

主な洞察

- アレルギー用注射剤の市場規模(2024E):28億7590万米ドル
- 予測市場規模(2033F):2,875.9百万米ドル64億7,270万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2033): 9.4%

アレルギー用注射剤市場 - レポートスコープ:

アレルゲン免疫療法としても知られるアレルギー注射は、特定のアレルゲンに対する免疫系を徐々に減感作することによってアレルギー反応を治療するように設計されている。これらの治療は数ヵ月から数年にわたって行われ、花粉、ダニ、カビ、ペットのフケなどの物質に対するアレルギーを対象とする。同市場は、病院、診療所、アレルギー専門センター、在宅ケアの現場で、さまざまな治療レジメンと製剤を提供している。市場の成長は、アレルギー疾患の有病率の増加、医療費の増加、治療効果と患者の転帰を向上させる免疫療法技術の進歩によってもたらされる。

市場成長の促進要因

世界のアレルギー注射市場は、アレルギー疾患の罹患率の上昇、効果的な治療法としてのアレルゲン免疫療法に対する認識の高まりなど、いくつかの要因によって牽引されている。アレルギー性鼻炎、喘息、その他のアレルギー疾患の有病率の増加が市場拡大に寄与している。また、より効果的で個別化されたアレルゲン抽出物の開発や投与技術の向上などの技術的進歩も主要な促進要因である。さらに、長期的な解決策を求める患者の間でアレルギー注射の採用が増加しており、対症療法薬への依存度が低下していることも、市場の需要をさらに押し上げている。

市場の阻害要因

楽観的な成長予測にもかかわらず、アレルギー注射市場は治療期間、コスト、患者のコンプライアンスに関する課題に直面している。治療期間が長く、頻繁に医療機関を受診する必要があるため、一部の患者は治療に踏み切れない可能性がある。また、治療費が高く、アレルゲン免疫療法に対する保険適用が限られていることも、特に医療予算が限られている新興国での市場浸透に影響を与える可能性がある。これらの課題に対処するためには、患者教育の強化、手頃な治療オプションへのアクセスの改善、アレルゲン免疫療法の保険適用範囲の拡大が必要である。

市場機会:

アレルギー注射市場は、技術革新、人口動向、進化する医療提供モデルによって大きな成長機会がもたらされる。アレルギー検査・診断ツールの進歩により、患者の特定と治療のカスタマイズが改善されつつある。さらに、モバイルヘルスアプリケーションや遠隔医療プラットフォームなどのデジタルヘルス技術の統合により、アレルギー治療への患者のアクセスと治療のアドヒアランスが向上している。食物アレルギーや慢性副鼻腔炎への応用の可能性など、アレルゲン免疫療法の適応拡大が市場範囲を広げ、技術革新を刺激している。

本レポートで扱う主な質問

- アレルギー予防注射市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- アレルゲン免疫療法技術の進歩は市場ダイナミクスにどのような影響を与えているか?
- アレルギー用注射剤市場が直面する主な課題とその対処法は?
- アレルギー用注射剤市場の主要プレイヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を用いているのか?
- アレルギー用注射剤の世界市場における新たな動向と将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

Allergy Therapeutics社、Stallergenes Greer社、HAL Allergy社など、アレルギー用注射剤の世界市場における主要企業は、競争優位性を獲得するため、技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、多様な患者のニーズや臨床要件を満たす高度なアレルゲン抽出物や送達システムを開発している。医療提供者、医療研究機関、規制当局との協力により、市場参入を促進し、技術導入を促進している。臨床研究、エビデンスに基づく実践、患者教育を重視することは、進化するアレルギー注射の状況において市場成長を促進し、患者の転帰を改善するために極めて重要である。

主要企業のプロファイル

- アレルギー治療薬
- Stallergenes Greer
- HALアレルギー
- メルク社
- ノバルティスAG
- アンティゲン・ラボラトリーズ
- ALK-Abelló A/S
- DBVテクノロジーズ
- シェリング・プラウ・コーポレーション
- マイランN.V.

アレルギー用注射剤産業調査の主要セグメント

製品
- SLIT錠剤
- 経口
- 注射

免疫療法
- 舌下免疫療法(SLIT)
- 皮下免疫療法(SCIT)
- 特異的免疫療法

適応
- アレルギー性鼻炎
- アレルギー性喘息
- 食物アレルギー
- アトピー性皮膚炎

アレルゲン
- 花粉
- ハウスダストマイト(HDM)
- カビ
- 動物のふけ
- 蜂毒
- ゴキブリ/昆虫

販売チャネル
- 機関販売
- 小売販売

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.パイプライン評価
4.4.最近の製品承認と上市
4.5.PESTLE分析
4.6.ポーター分析
4.7.規制シナリオ
4.8.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.世界のアレルギー診断薬市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の成長
5.2.2.各種アレルギーの有病率の上昇
5.2.3.製品のコスト
5.2.4.製品と在庫の供給
5.2.5.合併と買収
5.2.6.ライフスタイルの変化
5.2.7.強力な製品パイプライン
5.2.8.拡大する企業との契約
5.3.ダイナミクス
5.3.1.原動力
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19危機-影響評価
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.免疫療法別
6.1.3.適応症別
6.1.4.アレルゲン別
6.1.5.流通チャネル別
6.1.6.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場数量(単位)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の数量(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.SLIT錠剤
10.3.1.1.オダクトラ
10.3.1.2.グラステック
10.3.1.3.ラグウィテック
10.3.1.4.オーラルエアー
10.3.1.5.アクテエア
10.3.1.6.その他
10.3.2.オーラル
10.3.2.1.パルフォルツィア
10.3.2.2.その他
10.3.3.注射薬
10.3.4.その他
10.4.製品別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:免疫療法別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.免疫療法別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.免疫療法別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.舌下免疫療法(SLIT)
11.3.2.皮下免疫療法(SCIT)
11.3.2.1.特異的免疫療法
11.3.3.その他
11.4.免疫療法別の市場魅力度分析
12.適応症別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.適応症別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
12.3.適応症別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.アレルギー性鼻炎
12.3.2.アレルギー性喘息
12.3.3.食物アレルギー
12.3.4.アトピー性皮膚炎
12.3.5.その他
12.4.適応症別市場魅力度分析
13.アレルゲン別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.アレルゲン別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
13.3.アレルゲン別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.花粉
13.3.1.1.草の花粉
13.3.1.2.雑草の花粉
13.3.1.3.木の花粉
13.3.2.イエダニ(HDM)
13.3.3.カビ
13.3.4.動物のふけ
13.3.5.蜂毒
13.3.6.ゴキブリ/昆虫
13.3.7.その他
13.4.アレルゲン別市場魅力度分析
14.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
14.1.イントロダクション/主な調査結果
14.2.流通チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
14.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.機関投資家向け販売
14.3.1.1.政府病院
14.3.1.2.半官立病院
14.3.1.3.民間病院
14.3.2.小売販売
14.3.2.1.小売薬局
14.3.2.2.ドラッグストア
14.3.2.3.オンライン薬局
14.4.流通チャネル別市場魅力度分析
15.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
15.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.北米
15.3.2.ラテンアメリカ
15.3.3.ヨーロッパ
15.3.4.南アジア
15.3.5.東アジア
15.3.6.オセアニア
15.3.7.中東・アフリカ(MEA)
15.4.地域別市場魅力度分析
16.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.米国
16.3.1.2.カナダ
16.3.2.製品別
16.3.3.免疫療法別
16.3.4.適応症別
16.3.5.アレルゲン別
16.3.6.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.免疫療法別
16.4.4.適応症別
16.4.5.アレルゲン別
16.4.6.販売チャネル別
16.5.国別分析と予測
16.5.1.米国市場分析
16.5.1.1.はじめに
16.5.1.2.市場分類別分析と予測
16.5.1.2.1.製品別
16.5.1.2.2.免疫療法別
16.5.1.2.3.適応症別
16.5.1.2.4.アレルゲン別
16.5.1.2.5.流通チャネル別
16.5.2.カナダ市場分析
16.5.2.1.序論
16.5.2.2.市場分類別分析と予測
16.5.2.2.1.製品別
16.5.2.2.2.免疫療法別
16.5.2.2.3.適応症別
16.5.2.2.4.アレルゲン別
16.5.2.2.5.流通チャネル別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者-インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.ブラジル
17.3.1.2.メキシコ
17.3.1.3.アルゼンチン
17.3.1.4.その他のラテンアメリカ
17.3.2.製品別
17.3.3.免疫療法別
17.3.4.適応症別
17.3.5.アレルゲン別
17.3.6.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.免疫療法別
17.4.4.適応症別
17.4.5.アレルゲン別
17.4.6.販売チャネル別
17.5.国別分析と予測
17.5.1.ブラジル市場分析
17.5.1.1.序論
17.5.1.2.市場分類別分析と予測
17.5.1.2.1.製品別
17.5.1.2.2.免疫療法別
17.5.1.2.3.適応症別
17.5.1.2.4.アレルゲン別
17.5.1.2.5.流通チャネル別
17.5.2.メキシコ市場分析
17.5.2.1.序論
17.5.2.2.市場分類別分析と予測
17.5.2.2.1.製品別
17.5.2.2.2.免疫療法別
17.5.2.2.3.適応症別
17.5.2.2.4.アレルゲン別
17.5.2.2.5.流通チャネル別
17.5.3.アルゼンチン市場分析
17.5.3.1.序論
17.5.3.2.市場分類別分析と予測
17.5.3.2.1.製品別
17.5.3.2.2.免疫療法別
17.5.3.2.3.適応症別
17.5.3.2.4.アレルゲン別
17.5.3.2.5.流通チャネル別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者-インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.ドイツ
18.3.1.2.フランス
18.3.1.3.イタリア
18.3.1.4.イギリス
18.3.1.5.スペイン
18.3.1.6.ロシア
18.3.1.7.ベネルクス
18.3.1.8.その他のヨーロッパ
18.3.2.製品別
18.3.3.免疫療法別
18.3.4.適応症別
18.3.5.アレルゲン別
18.3.6.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.免疫療法別
18.4.4.適応症別
18.4.5.アレルゲン別
18.4.6.販売チャネル別
18.5.国別分析と予測
18.5.1.ドイツ市場分析
18.5.1.1.はじめに
18.5.1.2.市場分類別分析と予測
18.5.1.2.1.製品別
18.5.1.2.2.免疫療法別
18.5.1.2.3.適応症別
18.5.1.2.4.アレルゲン別
18.5.1.2.5.流通チャネル別
18.5.2.フランス市場分析
18.5.2.1.はじめに
18.5.2.2.市場分類別分析と予測
18.5.2.2.1.製品別
18.5.2.2.2.免疫療法別
18.5.2.2.3.適応症別
18.5.2.2.4.アレルゲン別
18.5.2.2.5.流通チャネル別
18.5.3.イタリア市場分析
18.5.3.1.序論
18.5.3.2.市場分類別分析と予測
18.5.3.2.1.製品別
18.5.3.2.2.免疫療法別
18.5.3.2.3.適応症別
18.5.3.2.4.アレルゲン別
18.5.3.2.5.流通チャネル別
18.5.4.イギリス市場分析
18.5.4.1.序論
18.5.4.2.市場分類別分析と予測
18.5.4.2.1.製品別
18.5.4.2.2.免疫療法別
18.5.4.2.3.適応症別
18.5.4.2.4.アレルゲン別
18.5.4.2.5.流通チャネル別
18.5.5.スペイン市場分析
18.5.5.1.序論
18.5.5.2.市場分類別分析と予測
18.5.5.2.1.製品別
18.5.5.2.2.免疫療法別
18.5.5.2.3.適応症別
18.5.5.2.4.アレルゲン別
18.5.5.2.5.流通チャネル別
18.5.6.ロシア市場分析
18.5.6.1.序論
18.5.6.2.市場分類別分析と予測
18.5.6.2.1.製品別
18.5.6.2.2.免疫療法別
18.5.6.2.3.適応症別
18.5.6.2.4.アレルゲン別
18.5.6.2.5.流通チャネル別
18.5.7.ベネルクス市場分析
18.5.7.1.序論
18.5.7.2.市場分類別分析と予測
18.5.7.2.1.製品別
18.5.7.2.2.免疫療法別
18.5.7.2.3.適応症別
18.5.7.2.4.アレルゲン別
18.5.7.2.5.流通チャネル別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者-インテンシティマッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.南アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.インド
19.3.1.2.タイ
19.3.1.3.インドネシア
19.3.1.4.マレーシア
19.3.1.5.その他の南アジア
19.3.2.製品別
19.3.3.免疫療法別
19.3.4.適応症別
19.3.5.アレルゲン別
19.3.6.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.免疫療法別
19.4.4.適応症別
19.4.5.アレルゲン別
19.4.6.販売チャネル別
19.5.国別分析と予測
19.5.1.インド市場分析
19.5.1.1.はじめに
19.5.1.2.市場分類別分析と予測
19.5.1.2.1.製品別
19.5.1.2.2.免疫療法別
19.5.1.2.3.適応症別
19.5.1.2.4.アレルゲン別
19.5.1.2.5.流通チャネル別
19.5.2.タイ市場分析
19.5.2.1.序論
19.5.2.2.市場分類別分析と予測
19.5.2.2.1.製品別
19.5.2.2.2.免疫療法別
19.5.2.2.3.適応症別
19.5.2.2.4.販売チャネル別
19.5.3.インドネシア市場分析
19.5.3.1.序論
19.5.3.2.市場分類別分析と予測
19.5.3.2.1.製品別
19.5.3.2.2.免疫療法別
19.5.3.2.3.適応症別
19.5.3.2.4.アレルゲン別
19.5.3.2.5.流通チャネル別
19.5.4.マレーシア市場分析
19.5.4.1.序論
19.5.4.2.市場分類別分析と予測
19.5.4.2.1.製品別
19.5.4.2.2.免疫療法別
19.5.4.2.3.適応症別
19.5.4.2.4.アレルゲン別
19.5.4.2.5.流通チャネル別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.中国
20.3.1.2.日本
20.3.1.3.韓国
20.3.2.製品別
20.3.3.免疫療法別
20.3.4.適応症別
20.3.5.アレルゲン別
20.3.6.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.免疫療法別
20.4.4.適応症別
20.4.5.アレルゲン別
20.4.6.販売チャネル別
20.5.国別分析と予測
20.5.1.中国市場分析
20.5.1.1.はじめに
20.5.1.2.市場分類別分析と予測
20.5.1.2.1.製品別
20.5.1.2.2.免疫療法別
20.5.1.2.3.適応症別
20.5.1.2.4.アレルゲン別
20.5.1.2.5.流通チャネル別
20.5.2.日本市場分析
20.5.2.1.はじめに
20.5.2.2.市場分類別分析と予測
20.5.2.2.1.製品別
20.5.2.2.2.免疫療法別
20.5.2.2.3.適応症別
20.5.2.2.4.アレルゲン別
20.5.2.2.5.流通チャネル別
20.5.3.韓国市場分析
20.5.3.1.序論
20.5.3.2.市場分類別分析と予測
20.5.3.2.1.製品別
20.5.3.2.2.免疫療法別
20.5.3.2.3.適応症別
20.5.3.2.4.アレルゲン別
20.5.3.2.5.流通チャネル別
20.6.市場動向
20.7.主要市場参加者-インテンシティマッピング
20.8.促進要因と阻害要因-影響分析
21.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
21.3.1.国別
21.3.1.1.オーストラリア
21.3.1.2.ニュージーランド
21.3.2.製品別
21.3.3.免疫療法別
21.3.4.適応症別
21.3.5.アレルゲン別
21.3.6.流通チャネル別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.製品別
21.4.3.免疫療法別
21.4.4.適応症別
21.4.5.アレルゲン別
21.4.6.販売チャネル別
21.5.国別分析と予測
21.5.1.オーストラリア市場分析
21.5.1.1.はじめに
21.5.1.2.市場分類別分析と予測
21.5.1.2.1.製品別
21.5.1.2.2.免疫療法別
21.5.1.2.3.適応症別
21.5.1.2.4.アレルゲン別
21.5.1.2.5.流通チャネル別
21.5.2.ニュージーランド市場分析
21.5.2.1.序論
21.5.2.2.市場分類別分析と予測
21.5.2.2.1.製品別
21.5.2.2.2.免疫療法別
21.5.2.2.3.適応症別
21.5.2.2.4.アレルゲン別
21.5.2.2.5.流通チャネル別
21.6.市場動向
21.7.主要市場参加者-インテンシティマッピング
21.8.促進要因と阻害要因-影響分析
22.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
22.1.はじめに
22.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
22.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
22.3.1.国別
22.3.1.1.GCC諸国
22.3.1.2.トルコ
22.3.1.3.アフリカ北部
22.3.1.4.南アフリカ
22.3.1.5.その他の中東・アフリカ
22.3.2.製品別
22.3.3.免疫療法別
22.3.4.適応症別
22.3.5.アレルゲン別
22.3.6.流通チャネル別
22.4.市場魅力度分析
22.4.1.国別
22.4.2.製品別
22.4.3.免疫療法別
22.4.4.適応症別
22.4.5.アレルゲン別
22.4.6.販売チャネル別
22.5.国別分析と予測
22.5.1.GCC諸国市場分析
22.5.1.1.はじめに
22.5.1.2.市場分類別分析と予測
22.5.1.2.1.製品別
22.5.1.2.2.免疫療法別
22.5.1.2.3.適応症別
22.5.1.2.4.アレルゲン別
22.5.1.2.5.流通チャネル別
22.5.2.トルコ市場分析
22.5.2.1.序論
22.5.2.2.市場分類別分析と予測
22.5.2.2.1.製品別
22.5.2.2.2.免疫療法別
22.5.2.2.3.適応症別
22.5.2.2.4.アレルゲン別
22.5.2.2.5.流通チャネル別
22.5.3.北アフリカ市場分析
22.5.3.1.はじめに
22.5.3.2.市場分類別分析と予測
22.5.3.2.1.製品別
22.5.3.2.2.免疫療法別
22.5.3.2.3.適応症別
22.5.3.2.4.アレルゲン別
22.5.3.2.5.流通チャネル別
22.5.4.南アフリカ市場分析
22.5.4.1.序論
22.5.4.2.市場分類別分析と予測
22.5.4.2.1.製品別
22.5.4.2.2.免疫療法別
22.5.4.2.3.適応症別
22.5.4.2.4.アレルゲン別
22.5.4.2.5.流通チャネル別
22.6.市場動向
22.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
22.8.促進要因と阻害要因-影響分析
23.市場構造分析
23.1.企業階層別市場分析
23.2.上位企業の市場シェア分析
23.3.市場プレゼンス分析
24.競争分析
24.1.競合ダッシュボード
24.2.ブランディングとプロモーション戦略
24.3.主要開発分析
24.4.競合の深堀り
24.4.1.ALKアベロ
24.4.1.1.概要
24.4.1.2.製品ポートフォリオ
24.4.1.3.主要財務データ
24.4.1.4.SWOT分析
24.4.1.5.販売拠点
24.4.1.6.戦略の概要
24.4.2.スタールゲネス・グリア
24.4.2.1.概要
24.4.2.2.製品ポートフォリオ
24.4.2.3.主要財務データ
24.4.2.4.SWOT分析
24.4.2.5.販売拠点
24.4.2.6.戦略の概要
24.4.3.アレルギー治療薬
24.4.3.1.概要
24.4.3.2.製品ポートフォリオ
24.4.3.3.主要財務データ
24.4.3.4.SWOT分析
24.4.3.5.販売拠点
24.4.3.6.戦略の概要
24.4.4.アイミューン・セラピューティクス
24.4.4.1.概要
24.4.4.2.製品ポートフォリオ
24.4.4.3.主要財務データ
24.4.4.4.SWOT分析
24.4.4.5.販売拠点
24.4.4.6.戦略の概要
24.4.5.アネルジス
24.4.5.1.概要
24.4.5.2.製品ポートフォリオ
24.4.5.3.主要財務データ
24.4.5.4.SWOT分析
24.4.5.5.販売拠点
24.4.5.6.戦略の概要
24.4.6.アレイイトコーポレーション
24.4.6.1.概要
24.4.6.2.製品ポートフォリオ
24.4.6.3.主要財務データ
24.4.6.4.SWOT分析
24.4.6.5.販売拠点
24.4.6.6.戦略の概要
24.4.7.バイオメイAG
24.4.7.1.概要
24.4.7.2.製品ポートフォリオ
24.4.7.3.主要財務データ
24.4.7.4.SWOT分析
24.4.7.5.販売拠点
24.4.7.6.戦略の概要
24.4.8.HALアレルギーグループ
24.4.8.1.概要
24.4.8.2.製品ポートフォリオ
24.4.8.3.主要財務データ
24.4.8.4.SWOT分析
24.4.8.5.販売拠点
24.4.8.6.戦略の概要
24.4.9.DBVテクノロジー
24.4.9.1.概要
24.4.9.2.製品ポートフォリオ
24.4.9.3.主要財務データ
24.4.9.4.SWOT分析
24.4.9.5.販売拠点
24.4.9.6.戦略の概要
25.前提条件と略語
26.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global allergy shots market. The report offers a detailed analysis of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing valuable insights into the market structure.

Key Insights:

• Allergy Shots Market Size (2024E): USD 2,875.9 million
• Projected Market Value (2033F): USD 6,472.7 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 9.4%

Allergy Shots Market - Report Scope:

Allergy shots, also known as allergen immunotherapy, are designed to treat allergic reactions by gradually desensitizing the immune system to specific allergens. These treatments are administered over months or years and target allergies to substances such as pollen, dust mites, mold, and pet dander. The market serves hospitals, clinics, specialized allergy centers, and homecare settings, providing various treatment regimens and formulations. Growth in the market is driven by increasing prevalence of allergic disorders, rising healthcare expenditures, and advancements in immunotherapy techniques that enhance treatment efficacy and patient outcomes.

Market Growth Drivers:

The global allergy shots market is driven by several factors, including the rising incidence of allergic diseases and growing awareness of allergen immunotherapy as an effective treatment. The increasing prevalence of allergic rhinitis, asthma, and other allergic conditions contributes to market expansion. Technological advancements, such as the development of more effective and personalized allergen extracts and improvements in administration techniques, are also key drivers. Additionally, the growing adoption of allergy shots among patients seeking long-term solutions and reduced reliance on symptomatic medications further boosts market demand.

Market Restraints:

Despite optimistic growth projections, the allergy shots market faces challenges related to treatment duration, cost, and patient compliance. The lengthy treatment duration and the requirement for frequent visits to healthcare providers may deter some patients. High treatment costs and limited insurance coverage for allergen immunotherapy can also affect market penetration, especially in emerging economies with limited healthcare budgets. Addressing these challenges requires enhanced patient education, improved access to affordable treatment options, and broader insurance coverage for allergen immunotherapy.

Market Opportunities:

The allergy shots market offers significant growth opportunities driven by technological innovations, demographic trends, and evolving healthcare delivery models. Advances in allergy testing and diagnostic tools are improving patient identification and treatment customization. Additionally, the integration of digital health technologies, such as mobile health applications and telemedicine platforms, enhances patient access to allergy care and treatment adherence. Expanding indications for allergen immunotherapy, including potential applications for food allergies and chronic sinusitis, broaden the market scope and stimulate innovation.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving global growth in the allergy shots market?
• How are advancements in allergen immunotherapy techniques impacting market dynamics?
• What are the key challenges faced by the allergy shots market, and how can they be addressed?
• Who are the leading players in the allergy shots market, and what strategies are they using to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global allergy shots market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Major players in the global allergy shots market, including Allergy Therapeutics, Stallergenes Greer, and HAL Allergy, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced allergen extracts and delivery systems that meet diverse patient needs and clinical requirements. Collaborations with healthcare providers, medical research institutions, and regulatory agencies facilitate market access and promote technology adoption. Emphasis on clinical research, evidence-based practices, and patient education is crucial for driving market growth and improving patient outcomes in the evolving allergy shots landscape.

Key Companies Profiled:

• Allergy Therapeutics
• Stallergenes Greer
• HAL Allergy
• Merck & Co., Inc.
• Novartis AG
• Antigen Laboratories
• ALK-Abelló A/S
• DBV Technologies
• Schering-Plough Corporation
• Mylan N.V.

Key Segments Covered in Allergy Shots Industry Research

Product:
• SLIT Tablets
• Oral
• Injections

Immunotherapy:
• Sublingual Immunotherapy (SLIT)
• Subcutaneous Immunotherapy (SCIT)
• Specific Immunotherapy

Indication:
• Allergic Rhinitis
• Allergic Asthma
• Food Allergy
• Atopic Dermatitis

Allergen:
• Pollens
• House Dust Mites (HDM)
• Mold
• Animal Dander
• Bee Venom
• Cockroaches/Insects

Distribution Channel:
• Institutional Sales
• Retail Sales

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Pipeline Assessment
4.4. Recent Product Approval and Launches
4.5. PESTLE Analysis
4.6. Porter’s Analysis
4.7. Regulatory Scenario
4.8. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.3. Global Allergy Diagnostics Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Growth of the Top Companies
5.2.2. Rising Prevalence of Various Types of Allergies
5.2.3. Cost of Products
5.2.4. Product and Stock Availability
5.2.5. Mergers and Acquisitions
5.2.6. Changing Lifestyle
5.2.7. Strong Product Pipeline
5.2.8. Growing Corporate Agreements
5.3. Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Immunotherapy
6.1.3. BY Indication
6.1.4. By Allergen
6.1.5. By Distribution Channel
6.1.6. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Volume (in Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Volume (in Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Volume (in Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
10.3.1. SLIT Tablets
10.3.1.1. Odactra
10.3.1.2. Grastek
10.3.1.3. Ragwitek
10.3.1.4. Oralair
10.3.1.5. Actair
10.3.1.6. Others
10.3.2. Oral
10.3.2.1. Palforzia
10.3.2.2. Others
10.3.3. Injections
10.3.4. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Immunotherapy
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Immunotherapy, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Immunotherapy, 2024-2033
11.3.1. Sublingual Immunotherapy (SLIT)
11.3.2. Subcutaneous Immunotherapy (SCIT)
11.3.2.1. Specific Immunotherapy
11.3.3. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Immunotherapy
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Indication
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Indication, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Indication, 2024-2033
12.3.1. Allergic Rhinitis
12.3.2. Allergic Asthma
12.3.3. Food Allergy
12.3.4. Atopic Dermatitis
12.3.5. Others
12.4. Market Attractiveness Analysis By Indication
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Allergen
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Allergen, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Allergen, 2024-2033
13.3.1. Pollens
13.3.1.1. Grass Pollens
13.3.1.2. Weed Pollens
13.3.1.3. Tree Pollens
13.3.2. House Dust Mites (HDM)
13.3.3. Mould
13.3.4. Animal Dander
13.3.5. Bee Venom
13.3.6. Cockroaches/Insects
13.3.7. Others
13.4. Market Attractiveness Analysis By Allergen
14. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Distribution Channel
14.1. Introduction / Key Findings
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
14.3.1. Institutional Sales
14.3.1.1. Government Hospitals
14.3.1.2. Semi-Government Hospitals
14.3.1.3. Private Hospitals
14.3.2. Retail Sales
14.3.2.1. Retail Pharmacy
14.3.2.2. Drug Stores
14.3.2.3. Online Pharmacy
14.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
15. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
15.3.1. North America
15.3.2. Latin America
15.3.3. Europe
15.3.4. South Asia
15.3.5. East Asia
15.3.6. Oceania
15.3.7. Middle East and Africa (MEA)
15.4. Market Attractiveness Analysis By Region
16. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. U.S.
16.3.1.2. Canada
16.3.2. By Product
16.3.3. By Immunotherapy
16.3.4. By Indication
16.3.5. By Allergen
16.3.6. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Immunotherapy
16.4.4. By Indication
16.4.5. By Allergen
16.4.6. By Distribution Channel
16.5. Country Level Analysis & Forecast
16.5.1. U.S. Market Analysis
16.5.1.1. Introduction
16.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.1.2.1. By Product
16.5.1.2.2. By Immunotherapy
16.5.1.2.3. By Indication
16.5.1.2.4. By Allergen
16.5.1.2.5. By Distribution Channel
16.5.2. Canada Market Analysis
16.5.2.1. Introduction
16.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.5.2.2.1. By Product
16.5.2.2.2. By Immunotherapy
16.5.2.2.3. By Indication
16.5.2.2.4. By Allergen
16.5.2.2.5. By Distribution Channel
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Brazil
17.3.1.2. Mexico
17.3.1.3. Argentina
17.3.1.4. Rest of Latin America
17.3.2. By Product
17.3.3. By Immunotherapy
17.3.4. By Indication
17.3.5. By Allergen
17.3.6. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Immunotherapy
17.4.4. By Indication
17.4.5. By Allergen
17.4.6. By Distribution Channel
17.5. Country Level Analysis & Forecast
17.5.1. Brazil Market Analysis
17.5.1.1. Introduction
17.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.1.2.1. By Product
17.5.1.2.2. By Immunotherapy
17.5.1.2.3. By Indication
17.5.1.2.4. By Allergen
17.5.1.2.5. By Distribution Channel
17.5.2. Mexico Market Analysis
17.5.2.1. Introduction
17.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.2.2.1. By Product
17.5.2.2.2. By Immunotherapy
17.5.2.2.3. By Indication
17.5.2.2.4. By Allergen
17.5.2.2.5. By Distribution Channel
17.5.3. Argentina Market Analysis
17.5.3.1. Introduction
17.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.5.3.2.1. By Product
17.5.3.2.2. By Immunotherapy
17.5.3.2.3. By Indication
17.5.3.2.4. By Allergen
17.5.3.2.5. By Distribution Channel
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Germany
18.3.1.2. France
18.3.1.3. Italy
18.3.1.4. U.K.
18.3.1.5. Spain
18.3.1.6. Russia
18.3.1.7. BENELUX
18.3.1.8. Rest of Europe
18.3.2. By Product
18.3.3. By Immunotherapy
18.3.4. By Indication
18.3.5. By Allergen
18.3.6. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Immunotherapy
18.4.4. By Indication
18.4.5. By Allergen
18.4.6. By Distribution Channel
18.5. Country Level Analysis & Forecast
18.5.1. Germany Market Analysis
18.5.1.1. Introduction
18.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.1.2.1. By Product
18.5.1.2.2. By Immunotherapy
18.5.1.2.3. By Indication
18.5.1.2.4. By Allergen
18.5.1.2.5. By Distribution Channel
18.5.2. France Market Analysis
18.5.2.1. Introduction
18.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.2.2.1. By Product
18.5.2.2.2. By Immunotherapy
18.5.2.2.3. By Indication
18.5.2.2.4. By Allergen
18.5.2.2.5. By Distribution Channel
18.5.3. Italy Market Analysis
18.5.3.1. Introduction
18.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.3.2.1. By Product
18.5.3.2.2. By Immunotherapy
18.5.3.2.3. By Indication
18.5.3.2.4. By Allergen
18.5.3.2.5. By Distribution Channel
18.5.4. U.K. Market Analysis
18.5.4.1. Introduction
18.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.4.2.1. By Product
18.5.4.2.2. By Immunotherapy
18.5.4.2.3. By Indication
18.5.4.2.4. By Allergen
18.5.4.2.5. By Distribution Channel
18.5.5. Spain Market Analysis
18.5.5.1. Introduction
18.5.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.5.2.1. By Product
18.5.5.2.2. By Immunotherapy
18.5.5.2.3. By Indication
18.5.5.2.4. By Allergen
18.5.5.2.5. By Distribution Channel
18.5.6. Russia Market Analysis
18.5.6.1. Introduction
18.5.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.6.2.1. By Product
18.5.6.2.2. By Immunotherapy
18.5.6.2.3. By Indication
18.5.6.2.4. By Allergen
18.5.6.2.5. By Distribution Channel
18.5.7. BENELUX Market Analysis
18.5.7.1. Introduction
18.5.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.5.7.2.1. By Product
18.5.7.2.2. By Immunotherapy
18.5.7.2.3. By Indication
18.5.7.2.4. By Allergen
18.5.7.2.5. By Distribution Channel
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. India
19.3.1.2. Thailand
19.3.1.3. Indonesia
19.3.1.4. Malaysia
19.3.1.5. Rest of South Asia
19.3.2. By Product
19.3.3. By Immunotherapy
19.3.4. By Indication
19.3.5. By Allergen
19.3.6. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Immunotherapy
19.4.4. By Indication
19.4.5. By Allergen
19.4.6. By Distribution Channel
19.5. Country Level Analysis & Forecast
19.5.1. India Market Analysis
19.5.1.1. Introduction
19.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.1.2.1. By Product
19.5.1.2.2. By Immunotherapy
19.5.1.2.3. By Indication
19.5.1.2.4. By Allergen
19.5.1.2.5. By Distribution Channel
19.5.2. Thailand Market Analysis
19.5.2.1. Introduction
19.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.2.2.1. By Product
19.5.2.2.2. By Immunotherapy
19.5.2.2.3. By Indication
19.5.2.2.4. By Distribution Channel
19.5.3. Indonesia Market Analysis
19.5.3.1. Introduction
19.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.3.2.1. By Product
19.5.3.2.2. By Immunotherapy
19.5.3.2.3. By Indication
19.5.3.2.4. By Allergen
19.5.3.2.5. By Distribution Channel
19.5.4. Malaysia Market Analysis
19.5.4.1. Introduction
19.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.5.4.2.1. By Product
19.5.4.2.2. By Immunotherapy
19.5.4.2.3. By Indication
19.5.4.2.4. By Allergen
19.5.4.2.5. By Distribution Channel
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. China
20.3.1.2. Japan
20.3.1.3. South Korea
20.3.2. By Product
20.3.3. By Immunotherapy
20.3.4. By Indication
20.3.5. By Allergen
20.3.6. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Immunotherapy
20.4.4. By Indication
20.4.5. By Allergen
20.4.6. By Distribution Channel
20.5. Country Level Analysis & Forecast
20.5.1. China Market Analysis
20.5.1.1. Introduction
20.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.1.2.1. By Product
20.5.1.2.2. By Immunotherapy
20.5.1.2.3. By Indication
20.5.1.2.4. By Allergen
20.5.1.2.5. By Distribution Channel
20.5.2. Japan Market Analysis
20.5.2.1. Introduction
20.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.2.2.1. By Product
20.5.2.2.2. By Immunotherapy
20.5.2.2.3. By Indication
20.5.2.2.4. By Allergen
20.5.2.2.5. By Distribution Channel
20.5.3. South Korea Market Analysis
20.5.3.1. Introduction
20.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.5.3.2.1. By Product
20.5.3.2.2. By Immunotherapy
20.5.3.2.3. By Indication
20.5.3.2.4. By Allergen
20.5.3.2.5. By Distribution Channel
20.6. Market Trends
20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
21.3.1. By Country
21.3.1.1. Australia
21.3.1.2. New Zealand
21.3.2. By Product
21.3.3. By Immunotherapy
21.3.4. By Indication
21.3.5. By Allergen
21.3.6. By Distribution Channel
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Product
21.4.3. By Immunotherapy
21.4.4. By Indication
21.4.5. By Allergen
21.4.6. By Distribution Channel
21.5. Country Level Analysis & Forecast
21.5.1. Australia Market Analysis
21.5.1.1. Introduction
21.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.5.1.2.1. By Product
21.5.1.2.2. By Immunotherapy
21.5.1.2.3. By Indication
21.5.1.2.4. By Allergen
21.5.1.2.5. By Distribution Channel
21.5.2. New Zealand Market Analysis
21.5.2.1. Introduction
21.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.5.2.2.1. By Product
21.5.2.2.2. By Immunotherapy
21.5.2.2.3. By Indication
21.5.2.2.4. By Allergen
21.5.2.2.5. By Distribution Channel
21.6. Market Trends
21.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
22.1. Introduction
22.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
22.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
22.3.1. By Country
22.3.1.1. GCC Countries
22.3.1.2. Türkiye
22.3.1.3. Northern Africa
22.3.1.4. South Africa
22.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
22.3.2. By Product
22.3.3. By Immunotherapy
22.3.4. By Indication
22.3.5. By Allergen
22.3.6. By Distribution Channel
22.4. Market Attractiveness Analysis
22.4.1. By Country
22.4.2. By Product
22.4.3. By Immunotherapy
22.4.4. By Indication
22.4.5. By Allergen
22.4.6. By Distribution Channel
22.5. Country Level Analysis & Forecast
22.5.1. GCC Countries Market Analysis
22.5.1.1. Introduction
22.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
22.5.1.2.1. By Product
22.5.1.2.2. By Immunotherapy
22.5.1.2.3. By Indication
22.5.1.2.4. By Allergen
22.5.1.2.5. By Distribution Channel
22.5.2. Türkiye Market Analysis
22.5.2.1. Introduction
22.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
22.5.2.2.1. By Product
22.5.2.2.2. By Immunotherapy
22.5.2.2.3. By Indication
22.5.2.2.4. By Allergen
22.5.2.2.5. By Distribution Channel
22.5.3. Northern Africa Market Analysis
22.5.3.1. Introduction
22.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
22.5.3.2.1. By Product
22.5.3.2.2. By Immunotherapy
22.5.3.2.3. By Indication
22.5.3.2.4. By Allergen
22.5.3.2.5. By Distribution Channel
22.5.4. South Africa Market Analysis
22.5.4.1. Introduction
22.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
22.5.4.2.1. By Product
22.5.4.2.2. By Immunotherapy
22.5.4.2.3. By Indication
22.5.4.2.4. By Allergen
22.5.4.2.5. By Distribution Channel
22.6. Market Trends
22.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
22.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
23. Market Structure Analysis
23.1. Market Analysis by Tier of Companies
23.2. Market Share Analysis of Top Players
23.3. Market Presence Analysis
24. Competition Analysis
24.1. Competition Dashboard
24.2. Branding and Promotional Strategies
24.3. Key Development Analysis
24.4. Competition Deep Dive
24.4.1. ALK Abello
24.4.1.1. Overview
24.4.1.2. Product Portfolio
24.4.1.3. Key Financials
24.4.1.4. SWOT Analysis
24.4.1.5. Sales Footprint
24.4.1.6. Strategy Overview
24.4.2. Stallergenes Greer
24.4.2.1. Overview
24.4.2.2. Product Portfolio
24.4.2.3. Key Financials
24.4.2.4. SWOT Analysis
24.4.2.5. Sales Footprint
24.4.2.6. Strategy Overview
24.4.3. Allergy Therapeutics
24.4.3.1. Overview
24.4.3.2. Product Portfolio
24.4.3.3. Key Financials
24.4.3.4. SWOT Analysis
24.4.3.5. Sales Footprint
24.4.3.6. Strategy Overview
24.4.4. Aimmune Therapeutics
24.4.4.1. Overview
24.4.4.2. Product Portfolio
24.4.4.3. Key Financials
24.4.4.4. SWOT Analysis
24.4.4.5. Sales Footprint
24.4.4.6. Strategy Overview
24.4.5. Anergis
24.4.5.1. Overview
24.4.5.2. Product Portfolio
24.4.5.3. Key Financials
24.4.5.4. SWOT Analysis
24.4.5.5. Sales Footprint
24.4.5.6. Strategy Overview
24.4.6. Arrayit Corporation
24.4.6.1. Overview
24.4.6.2. Product Portfolio
24.4.6.3. Key Financials
24.4.6.4. SWOT Analysis
24.4.6.5. Sales Footprint
24.4.6.6. Strategy Overview
24.4.7. Biomay AG
24.4.7.1. Overview
24.4.7.2. Product Portfolio
24.4.7.3. Key Financials
24.4.7.4. SWOT Analysis
24.4.7.5. Sales Footprint
24.4.7.6. Strategy Overview
24.4.8. HAL Allergy Group
24.4.8.1. Overview
24.4.8.2. Product Portfolio
24.4.8.3. Key Financials
24.4.8.4. SWOT Analysis
24.4.8.5. Sales Footprint
24.4.8.6. Strategy Overview
24.4.9. DBV Technologies
24.4.9.1. Overview
24.4.9.2. Product Portfolio
24.4.9.3. Key Financials
24.4.9.4. SWOT Analysis
24.4.9.5. Sales Footprint
24.4.9.6. Strategy Overview
25. Assumptions and Acronyms Used
26. Research Methodology

 

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