世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

臭素市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Bromine Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

この調査レポートは世界の臭素市場を分析・予測したPersistence Market Researchの市場調査報告書です。この包括的なレポートは、主要な市場ダイナミクス、成長促進要因、課題、新興動向に関する貴重な洞察を提供... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年6月4日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
228 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

この調査レポートは世界の臭素市場を分析・予測したPersistence Market Researchの市場調査報告書です。この包括的なレポートは、主要な市場ダイナミクス、成長促進要因、課題、新興動向に関する貴重な洞察を提供します。臭素産業の詳細な概観を提供し、2024年から2033年までの市場の成長軌道を予測する独占データと統計を提示しています。

主な洞察

- 臭素の市場規模(2024年):2,895.80百万米ドル
- 市場予測値(2033年)3,689.40百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 2.7%

臭素市場 - レポートスコープ

臭素市場は、難燃剤、石油・ガス掘削、水処理、医薬品など、さまざまな産業からの需要増加を背景に、大幅な成長を遂げている。同市場は幅広い用途に対応しており、製造や工業プロセスに不可欠な臭素化合物や誘導体を提供している。臭素は、エレクトロニクス、繊維、建材に使用される難燃剤の製造に不可欠である。また、掘削流体、水処理用殺生物剤、医薬品合成の中間体としても重要な役割を果たしている。市場成長の原動力となっているのは、規制基準、技術の進歩、新興用途における臭素の使用拡大である。

市場成長の促進要因

世界の臭素市場は、いくつかの主要な成長促進要因から恩恵を受けている。エレクトロニクス業界や建設業界における規制や安全基準の高まりが、臭素系難燃剤の需要を牽引している。これらの難燃剤は、火災安全性の向上や厳しい規制への対応に不可欠であり、市場の拡大を後押ししている。さらに、掘削技術の進歩や石油・ガス分野での探査・生産活動の活発化も、掘削流体における臭素の需要に寄与している。また、清潔で安全な水に対するニーズの高まりも、水処理用途での臭素系殺生物剤の採用を後押ししている。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、臭素市場は環境問題、コスト変動、代替化学物質との競合といった課題に直面している。臭素化合物の生産と使用は環境に影響を与える可能性があり、規制上の制限やコンプライアンス上の課題につながる。また、原料やエネルギーコストの変動は、臭素製品の価格設定や収益性に影響を与える可能性がある。さらに、市場は代替難燃剤、殺生物剤、掘削用化学物質との競争に直面しており、臭素ベースのソリューションの市場シェアと需要に影響を与える可能性がある。こうした障壁に対処するためには、持続可能な慣行、コスト管理、製品革新への投資を行い、臭素製品の環境特性と競争力を高める必要がある。

市場機会:

臭素市場は、技術革新、市場の多様化、アプリケーションの拡大により、大きな成長機会がもたらされる。バイオベースの難燃剤や環境に優しい掘削油剤など、環境に優しく持続可能な臭素化合物の開発により、企業は規制基準や環境に優しいソリューションを求める顧客の嗜好に応えることができる。さらに、エネルギー貯蔵、先端材料、医薬品などの新たな用途で臭素の需要が高まっており、市場の可能性と顧客基盤が拡大している。さらに、戦略的パートナーシップ、研究機関との連携、業界コンソーシアムへの参加により、新規およびニッチ市場セグメントにおける製品開発、検証、商品化が促進される。

競争情報とビジネス戦略:

臭素の世界市場における主要企業:Israel Chemicals Limited、Albemarle Corporation、Tosoh Corporation、Tata Chemicals Limited、LANXESS AG、Sumitomo Chemical Co.Ltd.、Perekop Bromine、Archean Group、Jordan Bromine Company、Gulf Resources Inc.、Hindustan Salts Limited、Tetra Technologies Inc.、Shandong Haiwang Chemical Co.Ltd.、およびVinyl KFTは、競争優位性を獲得するため、技術革新、製品の差別化、市場拡大に注力している。これらの企業は、次世代の臭素化合物を開発し、新たな用途を開拓し、製品の性能と安全性を高めるために研究開発に投資している。エンドユーザー、規制機関、研究機関とのコラボレーションにより、企業は市場のニーズに対応し、製品性能を検証し、商品化を加速することができる。さらに、持続可能な慣行、環境コンプライアンス、企業の社会的責任を重視することで、臭素ソリューションの競争環境におけるブランド評価と顧客からの信頼を高めている。

臭素市場の調査区分

誘導体別

- 有機臭素
- 臭化水素
- クリアブラインフルイド(CBF)

用途別

- 殺生物剤
- 難燃剤
- 石油・ガス掘削
- プラズマエッチング
- PTA合成
- 燻蒸剤合成
- その他

最終用途別

- 石油・ガス
- 化学
- 医薬品・化粧品
- エレクトロニクス・消費財
- 繊維
- 医療
- 農業・農薬
- 自動車
- 建築・建設
- 水処理
- その他産業用

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界の臭素市場需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(トン)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場量(トン)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.臭素の世界市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.臭素の世界市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界の化学産業の概要
8.1.3.世界の水処理産業の概要
8.1.4.世界の農薬産業の概要
8.1.5.世界の製薬産業の概要
8.1.6.世界の石油・ガスセクターの概要
8.1.7.世界の繊維セクターの概要
8.1.8.世界の産業展望
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.GDP成長率予測
8.2.3.石油・ガス産業の成長
8.2.4.化学産業の成長
8.2.5.難燃剤の需要拡大
8.2.6.その他の予測要因
8.3.バリューチェーン
8.3.1.原材料サプライヤー
8.3.2.製品メーカー
8.3.3.エンドユーザー
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
8.6.世界の需給分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、誘導体別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.誘導体別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.誘導体別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.有機臭素
9.3.2.臭化水素
9.3.3.クリア・ブライン・フルイド(CBF)
9.4.誘導体別市場魅力度分析
10.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析:用途別、2019-2023年
10.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.殺生物剤
10.3.2.難燃剤
10.3.3.石油・ガス掘削
10.3.4.プラズマエッチング
10.3.5.PTA合成
10.3.6.燻蒸剤合成
10.3.7.その他
10.4.用途別市場魅力度分析
11.エンドユース別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.最終用途別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析と予測、2024-2033年
11.3.1.石油・ガス
11.3.2.化学
11.3.3.医薬品・化粧品
11.3.4.エレクトロニクス・消費財
11.3.5.繊維
11.3.6.医療
11.3.7.農業・農薬
11.3.8.自動車
11.3.9.建築・建設
11.3.10.水処理
11.3.11.その他産業
11.4.最終用途別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.中東・アフリカ(MEA)
12.3.5.東アジア
12.3.6.南アジア・太平洋
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.デリバティブ別
13.4.3.用途別
13.4.4.最終用途別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.デリバティブ別
13.5.3.用途別
13.5.4.最終用途別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.その他のラテンアメリカ
14.4.2.デリバティブ別
14.4.3.用途別
14.4.4.最終用途別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.デリバティブ別
14.5.3.用途別
14.5.4.最終用途別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.ベネルクス
15.4.1.7.ロシア
15.4.1.8.その他のヨーロッパ
15.4.2.デリバティブ別
15.4.3.用途別
15.4.4.最終用途別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.デリバティブ別
15.5.3.用途別
15.5.4.最終用途別
16.南アジア・太平洋市場の分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.インド
16.4.1.2.アセアン
16.4.1.3.ニュージーランド
16.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
16.4.2.デリバティブ別
16.4.3.用途別
16.4.4.最終用途別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.デリバティブ別
16.5.3.用途別
16.5.4.最終用途別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.中国
17.4.1.2.日本
17.4.1.3.韓国
17.4.2.デリバティブ別
17.4.3.用途別
17.4.4.最終用途別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.デリバティブ別
17.5.3.用途別
17.5.4.最終用途別
18.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.GCC諸国
18.4.1.2.トルコ
18.4.1.3.アフリカ北部
18.4.1.4.南アフリカ
18.4.1.5.その他の中東・アフリカ
18.4.2.デリバティブ別
18.4.3.用途別
18.4.4.最終用途別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.デリバティブ別
18.5.3.用途別
18.5.4.最終用途別
19.国別市場分析
19.1.米国市場分析
19.1.1.誘導体別
19.1.2.用途別
19.1.3.最終用途別
19.2.カナダ市場分析
19.2.1.誘導体別
19.2.2.用途別
19.2.3.最終用途別
19.3.メキシコ市場分析
19.3.1.誘導体別
19.3.2.用途別
19.3.3.最終用途別
19.4.ブラジル市場分析
19.4.1.誘導体別
19.4.2.用途別
19.4.3.最終用途別
19.5.ドイツ市場分析
19.5.1.誘導体別
19.5.2.用途別
19.5.3.最終用途別
19.6.イタリア市場分析
19.6.1.誘導体別
19.6.2.用途別
19.6.3.最終用途別
19.7.フランス市場分析
19.7.1.誘導体別
19.7.2.用途別
19.7.3.最終用途別
19.8.英国市場分析
19.8.1.誘導体別
19.8.2.用途別
19.8.3.最終用途別
19.9.スペイン市場分析
19.9.1.誘導体別
19.9.2.用途別
19.9.3.最終用途別
19.10.ロシア市場分析
19.10.1.誘導体別
19.10.2.用途別
19.10.3.最終用途別
19.11.中国市場分析
19.11.1.誘導体別
19.11.2.用途別
19.11.3.最終用途別
19.12.日本市場の分析
19.12.1.誘導体別
19.12.2.用途別
19.12.3.最終用途別
19.13.韓国市場分析
19.13.1.誘導体別
19.13.2.用途別
19.13.3.最終用途別
19.14.インド市場分析
19.14.1.誘導体別
19.14.2.用途別
19.14.3.最終用途別
19.15.ASEAN市場分析
19.15.1.デリバティブ別
19.15.2.用途別
19.15.3.最終用途別
19.16.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
19.16.1.誘導体別
19.16.2.用途別
19.16.3.最終用途別
19.17.トルコ市場の分析
19.17.1.誘導体別
19.17.2.用途別
19.17.3.最終用途別
19.18.南アフリカの市場分析
19.18.1.誘導体別
19.18.2.用途別
19.18.3.最終用途別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析(臭素)
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場プレゼンス分析
20.3.1.プレイヤーの地域別フットプリント
20.3.2.プレイヤーの製品フットプリント
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.イスラエル・ケミカルズ社
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.1.4.セールスフットプリント
21.3.1.5.戦略の概要
21.3.2.アルベマール・コーポレーション
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.2.4.セールスフットプリント
21.3.2.5.戦略の概要
21.3.3.東ソー株式会社
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.3.4.セールスフットプリント
21.3.3.5.戦略の概要
21.3.4.タタ・ケミカルズ
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.4.4.セールスフットプリント
21.3.4.5.戦略の概要
21.3.5.ランクセスAG
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.5.4.販売拠点
21.3.5.5.戦略の概要
21.3.6.住友化学株式会社住友化学株式会社
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.6.4.販売拠点
21.3.6.5.戦略の概要
21.3.7.ペレコップ臭素
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.7.4.セールスフットプリント
21.3.7.5.戦略の概要
21.3.8.アルチェン・グループ
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.8.4.販売拠点
21.3.8.5.戦略の概要
21.3.9.ヨルダン臭素会社
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.9.4.セールスフットプリント
21.3.9.5.戦略の概要
21.3.10.ガルフ・リソーシズ社
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.10.4.販売拠点
21.3.10.5.戦略の概要
21.3.11.ヒンドゥスタン・サルツ・リミテッド
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.11.4.セールスフットプリント
21.3.11.5.戦略の概要
21.3.12.テトラ・テクノロジーズ
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.12.4.販売拠点
21.3.12.5.戦略の概要
21.3.13.山東海王化工有限公司山東海王化工有限公司
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.13.4.販売拠点
21.3.13.5.戦略の概要
21.3.14.ビニールKFT
21.3.14.1.概要
21.3.14.2.製品ポートフォリオ
21.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.14.4.販売拠点
21.3.14.5.戦略の概要
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research, a leading market research firm, has conducted an exhaustive analysis of the global Bromine Market. This comprehensive report provides valuable insights into key market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends. It offers a detailed overview of the bromine industry, presenting exclusive data and statistics projecting the market's growth trajectory from 2024 to 2033.

Key Insights:

• Bromine Market Size (2024): US$ 2,895.80 Mn
• Projected Market Value (2033): US$ 3,689.40 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 2.7%

Bromine Market - Report Scope:

The Bromine Market is witnessing substantial growth, driven by increasing demand from various industries, including flame retardants, oil and gas drilling, water treatment, and pharmaceuticals. This market serves a wide range of applications, offering bromine compounds and derivatives essential for manufacturing and industrial processes. Bromine is crucial for producing flame retardants used in electronics, textiles, and construction materials. It also plays a vital role in drilling fluids, biocides for water treatment, and as an intermediate in pharmaceutical synthesis. Market growth is fueled by regulatory standards, technological advancements, and the expanding use of bromine in emerging applications.

Market Growth Drivers:

The global Bromine Market benefits from several key growth drivers. Increasing regulations and safety standards in the electronics and construction industries drive the demand for bromine-based flame retardants. These flame retardants are essential for enhancing fire safety and compliance with stringent regulations, boosting market expansion. Moreover, advancements in drilling technologies and the rising exploration and production activities in the oil and gas sector contribute to the demand for bromine in drilling fluids. The market is also influenced by the growing need for clean and safe water, driving the adoption of bromine-based biocides in water treatment applications.

Market Restraints:

Despite its promising growth prospects, the Bromine Market faces challenges related to environmental concerns, cost fluctuations, and competition from alternative chemicals. The production and use of bromine compounds can have environmental impacts, leading to regulatory restrictions and compliance challenges. Additionally, fluctuations in the cost of raw materials and energy can affect the pricing and profitability of bromine products. Furthermore, the market faces competition from alternative flame retardants, biocides, and drilling chemicals, which may impact market share and demand for bromine-based solutions. Addressing these barriers requires investment in sustainable practices, cost management, and product innovation to enhance the environmental profile and competitiveness of bromine products.

Market Opportunities:

The Bromine Market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, market diversification, and application expansion. The development of environmentally friendly and sustainable bromine compounds, such as bio-based flame retardants and green drilling fluids, enables companies to meet regulatory standards and customer preferences for eco-friendly solutions. Moreover, the growing demand for bromine in emerging applications, such as energy storage, advanced materials, and pharmaceuticals, expands market potential and customer base. Furthermore, strategic partnerships, collaborations with research institutions, and participation in industry consortia facilitate product development, validation, and commercialization in new and niche market segments.

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Bromine Market, including Israel Chemicals Limited, Albemarle Corporation, Tosoh Corporation, Tata Chemicals Limited, LANXESS AG, Sumitomo Chemical Co. Ltd., Perekop Bromine, Archean Group, Jordan Bromine Company, Gulf Resources Inc., Hindustan Salts Limited, Tetra Technologies Inc., Shandong Haiwang Chemical Co. Ltd., and Vinyl KFT, focus on innovation, product differentiation, and market expansion to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to develop next-generation bromine compounds, explore new applications, and enhance product performance and safety. Collaborations with end-users, regulatory agencies, and research institutions enable companies to address market needs, validate product performance, and accelerate commercialization. Moreover, emphasis on sustainable practices, environmental compliance, and corporate social responsibility enhances brand reputation and customer trust in the competitive landscape of bromine solutions.

Bromine Market Research Segmentation:

By Derivative:

• Organobromine
• Hydrogen Bromide
• Clear Brine Fluids (CBF)

By Application:

• Biocide
• Flame Retardant
• Oil & Gas Drilling
• Plasma Etching
• PTA Synthesis
• Fumigant Synthesis
• Others

By End-Use:

• Oil & Gas
• Chemicals
• Pharmaceuticals & Cosmetics
• Electronics & Consumer Goods
• Textile
• Medical
• Agricultural & Pesticides
• Automotive
• Building & Construction
• Water Treatment
• Other Industrial

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Bromine Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Bromine Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Bromine Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Chemical Industry Overview
8.1.3. Global Water Treatment Industry Overview
8.1.4. Global Agrochemicals Industry Overview
8.1.5. Global Pharmaceutical Industry Overview
8.1.6. Global Oil & Gas Sector Overview
8.1.7. Global Textile Sector Overview
8.1.8. Global Industry Outlook
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Growth in Oil & Gas Industry
8.2.4. Growth in Chemical Industry
8.2.5. Growing Demand for Flame Retardant
8.2.6. Other Forecast Factors
8.3. Value Chain
8.3.1. Raw Material Suppliers
8.3.2. Product Manufacturers
8.3.3. End Users
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
8.6. Global Supply Demand Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Derivative
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Derivative, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Derivative, 2024-2033
9.3.1. Organobromine
9.3.2. Hydrogen Bromide
9.3.3. Clear Brine Fluids (CBF)
9.4. Market Attractiveness Analysis By Derivative
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Application, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
10.3.1. Biocide
10.3.2. Flame Retardant
10.3.3. Oil & Gas Drilling
10.3.4. Plasma Etching
10.3.5. PTA Synthesis
10.3.6. Fumigant Synthesis
10.3.7. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Application
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End Use
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End Use, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End Use, 2024-2033
11.3.1. Oil & Gas
11.3.2. Chemicals
11.3.3. Pharmaceuticals & Cosmetics
11.3.4. Electronics & Consumer Goods
11.3.5. Textile
11.3.6. Medical
11.3.7. Agricultural & Pesticides
11.3.8. Automotive
11.3.9. Building & Construction
11.3.10. Water Treatment
11.3.11. Other Industrial
11.4. Market Attractiveness Analysis By End Use
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. Middle East and Africa (MEA)
12.3.5. East Asia
12.3.6. South Asia and Pacific
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Derivative
13.4.3. By Application
13.4.4. By End Use
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Derivative
13.5.3. By Application
13.5.4. By End Use
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Rest of Latin America
14.4.2. By Derivative
14.4.3. By Application
14.4.4. By End Use
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Derivative
14.5.3. By Application
14.5.4. By End Use
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. U.K.
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. BENELUX
15.4.1.7. Russia
15.4.1.8. Rest of Europe
15.4.2. By Derivative
15.4.3. By Application
15.4.4. By End Use
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Derivative
15.5.3. By Application
15.5.4. By End Use
16. South Asia and Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. India
16.4.1.2. ASEAN
16.4.1.3. ANZ
16.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
16.4.2. By Derivative
16.4.3. By Application
16.4.4. By End Use
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Derivative
16.5.3. By Application
16.5.4. By End Use
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. China
17.4.1.2. Japan
17.4.1.3. South Korea
17.4.2. By Derivative
17.4.3. By Application
17.4.4. By End Use
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Derivative
17.5.3. By Application
17.5.4. By End Use
18. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. GCC Countries
18.4.1.2. Turkey
18.4.1.3. Northern Africa
18.4.1.4. South Africa
18.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
18.4.2. By Derivative
18.4.3. By Application
18.4.4. By End Use
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Derivative
18.5.3. By Application
18.5.4. By End Use
19. Country Wise Market Analysis
19.1. U.S. Market Analysis
19.1.1. By Derivative
19.1.2. By Application
19.1.3. By End Use
19.2. Canada Market Analysis
19.2.1. By Derivative
19.2.2. By Application
19.2.3. By End Use
19.3. Mexico Market Analysis
19.3.1. By Derivative
19.3.2. By Application
19.3.3. By End Use
19.4. Brazil Market Analysis
19.4.1. By Derivative
19.4.2. By Application
19.4.3. By End Use
19.5. Germany Market Analysis
19.5.1. By Derivative
19.5.2. By Application
19.5.3. By End Use
19.6. Italy Market Analysis
19.6.1. By Derivative
19.6.2. By Application
19.6.3. By End Use
19.7. France Market Analysis
19.7.1. By Derivative
19.7.2. By Application
19.7.3. By End Use
19.8. U.K. Market Analysis
19.8.1. By Derivative
19.8.2. By Application
19.8.3. By End Use
19.9. Spain Market Analysis
19.9.1. By Derivative
19.9.2. By Application
19.9.3. By End Use
19.10. Russia Market Analysis
19.10.1. By Derivative
19.10.2. By Application
19.10.3. By End Use
19.11. China Market Analysis
19.11.1. By Derivative
19.11.2. By Application
19.11.3. By End Use
19.12. Japan Market Analysis
19.12.1. By Derivative
19.12.2. By Application
19.12.3. By End Use
19.13. S. Korea Market Analysis
19.13.1. By Derivative
19.13.2. By Application
19.13.3. By End Use
19.14. India Market Analysis
19.14.1. By Derivative
19.14.2. By Application
19.14.3. By End Use
19.15. ASEAN Market Analysis
19.15.1. By Derivative
19.15.2. By Application
19.15.3. By End Use
19.16. Australia and New Zealand Market Analysis
19.16.1. By Derivative
19.16.2. By Application
19.16.3. By End Use
19.17. Turkey Market Analysis
19.17.1. By Derivative
19.17.2. By Application
19.17.3. By End Use
19.18. South Africa Market Analysis
19.18.1. By Derivative
19.18.2. By Application
19.18.3. By End Use
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Bromine)
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Presence Analysis
20.3.1. By Regional footprint of Players
20.3.2. Product foot print of Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Israel Chemicals Limited
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.1.4. Sales Footprint
21.3.1.5. Strategy Overview
21.3.2. Albemarle Corporation
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.2.4. Sales Footprint
21.3.2.5. Strategy Overview
21.3.3. Tosoh Corporation
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.3.4. Sales Footprint
21.3.3.5. Strategy Overview
21.3.4. Tata Chemicals Limited
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.4.4. Sales Footprint
21.3.4.5. Strategy Overview
21.3.5. LANXESS AG
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.5.4. Sales Footprint
21.3.5.5. Strategy Overview
21.3.6. Sumitomo Chemical Co. Ltd.
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.6.4. Sales Footprint
21.3.6.5. Strategy Overview
21.3.7. Perekop Bromine
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.7.4. Sales Footprint
21.3.7.5. Strategy Overview
21.3.8. Archean Group
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.8.4. Sales Footprint
21.3.8.5. Strategy Overview
21.3.9. Jordan Bromine Company
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.9.4. Sales Footprint
21.3.9.5. Strategy Overview
21.3.10. Gulf Resources Inc.
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.10.4. Sales Footprint
21.3.10.5. Strategy Overview
21.3.11. Hindustan Salts Limited
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.11.4. Sales Footprint
21.3.11.5. Strategy Overview
21.3.12. Tetra Technologies Inc.
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.12.4. Sales Footprint
21.3.12.5. Strategy Overview
21.3.13. Shandong Haiwang Chemical Co. Ltd.
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.13.4. Sales Footprint
21.3.13.5. Strategy Overview
21.3.14. Vinyl KFT
21.3.14.1. Overview
21.3.14.2. Product Portfolio
21.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.14.4. Sales Footprint
21.3.14.5. Strategy Overview
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/04 10:27

162.47 円

175.74 円

209.86 円

ページTOPに戻る