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美容サプリメント市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2031年


Beauty Supplement Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031

Persistence Market Research社はこのほど、美容サプリメントの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年5月12日 US$4,900
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172 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、美容サプリメントの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。この調査レポートは、2024年から2031年までの世界の美容サプリメント市場の予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。

美容サプリメント市場は、2024年から2031年までのCAGRが14.7%と予測され、2024年の33億米ドルから2031年には86億米ドルまで市場価値が増加することを示し、大きな成長が見込まれています。

主な洞察

- 美容サプリメントの市場規模(2024E):33億米ドル
- 予測市場価値(2031F):86億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2031): 14.7%


美容サプリメント市場 - レポートスコープ

美容サプリメントには、ビタミン、ミネラル、タンパク質、その他、皮膚、髪、爪の健康増進を目的とした栄養素が含まれる。これらのサプリメントは、内側からの美を促進する製品に対する消費者の需要の高まりに対応している。同市場には、錠剤、カプセル、粉末、液体サプリメントなど幅広い製品タイプがあり、様々な消費者の嗜好や健康ニーズに対応している。市場成長の原動力は、ホリスティックな健康と美容に対する意識の高まり、サプリメント製剤の進歩、予防的健康対策の人気の高まりである。

市場成長の促進要因:

世界の美容サプリメント市場は、セルフケアとウェルネスのトレンドの高まりなど、いくつかの重要な要因によって推進されている。アンチエイジングの解決策を求める高齢化人口の増加と相まって、美容のための栄養補助食品の利点に関する意識の高まりが市場拡大を後押ししている。生物活性成分の配合や生物学的利用能の向上など、サプリメント製剤の技術的進歩は製品の有効性を高め、健康志向の消費者にアピールしている。さらに、オンライン小売チャネルとソーシャルメディアの影響力の急増が、市場へのリーチと消費者の関与を大幅に後押ししている。

市場の阻害要因:

有望な成長見通しにもかかわらず、美容サプリメント市場は、規制の精査、消費者の懐疑心、市場の飽和に関連する課題に直面している。保健当局が課す厳しい規制と品質基準は、特に規制の枠組みが厳しい地域において、製品開発と市場参入に影響を及ぼす。美容サプリメントの有効性と安全性については、誤解を招くような宣伝文句や科学的検証の欠如がしばしば原因となり、消費者の懐疑的な見方が市場成長の妨げとなっている。さらに、多数のブランドや製品の乱立は市場の飽和を招き、競争を激化させ、新規参入者に難題を突きつけている。

市場機会:

美容サプリメント市場は、技術革新、個別化された栄養摂取、消費者層の拡大により、大きな成長機会をもたらしている。個人の健康プロファイルや美容目標に合わせた個別化美容サプリメントの開発は、消費者の満足度とロイヤルティを高める。クリーンで持続可能な美容というトレンドの高まりに伴い、ビーガンや植物由来のサプリメントの人気が高まっていることは、市場プレーヤーに新たな道を開くものである。さらに、男性や若い消費者の間で美容サプリメントに対する需要が高まっていることは、市場の幅を広げ、製品提供におけるイノベーションを刺激する。

競争情報とビジネス戦略:

アムウェイ、ハーバライフ・ニュートリション、ネイチャーズ・バウンティなど、世界の美容サプリメント市場の大手企業は、競争優位性を獲得するため、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は研究開発に投資し、臨床的に証明された成分を含む先進的な美容サプリメントを開発し、多様な消費者ニーズや規制要件に対応している。医療専門家、ウェルネス・インフルエンサー、eコマース・プラットフォームとの提携は、市場へのアクセスを容易にし、製品の認知度を高める。さらに、消費者教育、透明性のある表示、品質保証に重点を置くことで、市場の成長を促進し、競争の激しい美容サプリメント市場において消費者の信頼を築いている。

主要企業のプロファイル

- Nature's Bounty Co.
- ネイチャーメイド
- 株式会社オリィ
- ブリオージオ
- 株式会社リチュアル
- ペルソナニュートリション
- ガーデンオブライフ
- 株式会社ニュートラフォール
- 株式会社HUMニュートリション
- 株式会社ネオセル
- スウォルベリン
- 株式会社トメ

美容サプリメント市場調査セグメンテーション:

フォームタイプ別:

- 錠剤
- カプセル
- 液体
- 粉末プレミックス
- グミまたはチュアブル
- ロゼンジ
- その他の形状

主要成分別

- コラーゲン
- ビオチン
- ビタミン
- ミネラル
- ヒアルロン酸
- オメガ3脂肪酸
- 抗酸化物質
- アミノ酸
- ハーブエキス
- プロバイオティクス
- その他の成分

機能性別

- スキンケアサポート
- ネイルケアサポート
- ヘアケアサポート
- アイケアサポート
- その他の機能

販売チャネル別

- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- ドラッグストア・薬局
- コンビニエンスストア
- オンライン小売チャネル
- その他の販売チャネル

地域別

- 北米
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・オセアニア
- 中南米
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.美容サプリメントの世界市場スナップショット、2024年と2031年
1.2.市場機会評価、2024年〜2031年、US$ Mn
1.3.主要市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.業界動向と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.フォームタイプのライフサイクル分析
2.4.美容サプリメント市場バリューチェーン
2.4.1.原料サプライヤー一覧
2.4.2.メーカー一覧
2.4.3.販売業者リスト
2.4.4.用途一覧
2.4.5.収益性分析
2.5.ポーターファイブフォース分析
2.6.地政学的緊張市場への影響
2.7.マクロ経済要因
2.7.1.世界各セクターの見通し
2.7.2.世界のGDP成長率見通し
2.7.3.世界の親会社市場の概要
2.8.予測要因-関連性と影響
2.9.規制・技術情勢
3.世界の美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
3.1.主なハイライト
3.1.1.市場規模(単位)予測
3.1.2.市場規模と前年比成長率
3.1.3.絶対額ビジネスチャンス
3.2.市場規模(10億米ドル)の分析と予測
3.2.1.過去の市場規模分析、2019年〜2023年
3.2.2.現在の市場規模予測、2024年~2031年
3.3.世界の美容サプリメント市場展望フォームタイプ
3.3.1.序論/主な調査結果
3.3.2.フォームタイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.3.3.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測:フォームタイプ別、2024年~2031年
3.3.3.1.錠剤
3.3.3.2.カプセル
3.3.3.3.液体
3.3.3.4.粉末プレミックス
3.3.3.5.グミまたはチュアブル
3.3.3.6.ロゼンジ
3.3.3.7.その他の形状
3.4.市場の魅力度分析フォームタイプ
3.5.美容サプリメントの世界市場展望:主要成分
3.5.1.はじめに/主な調査結果
3.5.2.主要成分別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.5.3.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2031年
3.5.3.1.コラーゲン
3.5.3.2.ビオチン
3.5.3.3.ビタミン
3.5.3.4.ミネラル
3.5.3.5.ヒアルロン酸
3.5.3.6.オメガ3脂肪酸
3.5.3.7.抗酸化物質
3.5.3.8.アミノ酸
3.5.3.9.ハーブエキス
3.5.3.10.プロとプロバイオティクス
3.5.3.11.その他の成分
3.6.市場魅力度分析:主要成分
3.7.美容サプリメントの世界市場展望:機能性
3.7.1.はじめに/主な調査結果
3.7.2.機能性別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.7.3.機能別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2031年
3.7.3.1.スキンケアサポート
3.7.3.2.ネイルケアサポート
3.7.3.3.ヘアケアサポート
3.7.3.4.アイケアサポート
3.7.3.5.その他の機能
3.8.市場魅力度分析:機能性
3.9.美容サプリメントの世界市場展望販売チャネル
3.9.1.はじめに/主な調査結果
3.9.2.販売チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.9.3.販売チャネル別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2024年~2031年
3.9.3.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
3.9.3.2.専門店
3.9.3.3.ドラッグストア・薬局
3.9.3.4.コンビニエンスストア
3.9.3.5.オンライン小売チャネル
3.9.3.6.その他の販売チャネル
3.10.市場魅力度分析販売チャネル
4.美容サプリメントの世界市場展望地域
4.1.主なハイライト
4.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
4.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
4.3.1.北米
4.3.2.欧州
4.3.3.東アジア
4.3.4.南アジア・オセアニア
4.3.5.ラテンアメリカ
4.3.6.中東・アフリカ(MEA)
4.4.市場の魅力度分析地域
5.北米の美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
5.1.主なハイライト
5.2.価格分析
5.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
5.3.1.国別
5.3.2.形態タイプ別
5.3.3.主要成分別
5.3.4.機能性別
5.3.5.販売チャネル別
5.4.国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2024~2031年
5.4.1.米国
5.4.2.カナダ
5.5.フォームタイプ別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
5.5.1.錠剤
5.5.2.カプセル剤
5.5.3.液体
5.5.4.粉末プレミックス
5.5.5.グミまたはチュアブル
5.5.6.ロゼンジ
5.5.7.その他の形状
5.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024〜2031年
5.6.1.コラーゲン
5.6.2.ビオチン
5.6.3.ビタミン
5.6.4.ミネラル
5.6.5.ヒアルロン酸
5.6.6.オメガ3脂肪酸
5.6.7.抗酸化物質
5.6.8.アミノ酸
5.6.9.ハーブエキス
5.6.10.プロとプロバイオティクス
5.6.11.その他の成分
5.7.機能性別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
5.7.1.スキンケアサポート
5.7.2.ネイルケアサポート
5.7.3.ヘアケアサポート
5.7.4.アイケアサポート
5.7.5.その他の機能
5.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(台)予測、2024~2031年
5.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
5.8.2.専門店
5.8.3.ドラッグストア・薬局
5.8.4.コンビニエンスストア
5.8.5.オンライン小売チャネル
5.8.6.その他の販売チャネル
5.9.市場魅力度分析
6.欧州美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
6.1.主要ハイライト
6.2.価格分析
6.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
6.3.1.国別
6.3.2.形態タイプ別
6.3.3.主要成分別
6.3.4.機能性別
6.3.5.販売チャネル別
6.4.国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2024~2031年
6.4.1.ドイツ
6.4.2.フランス
6.4.3.イギリス
6.4.4.イタリア
6.4.5.スペイン
6.4.6.ロシア
6.4.7.トルコ
6.4.8.その他のヨーロッパ
6.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット):フォームタイプ別予測、2024~2031年
6.5.1.錠剤
6.5.2.カプセル剤
6.5.3.液体
6.5.4.粉末プレミックス
6.5.5.グミまたはチュアブル
6.5.6.ロゼンジ
6.5.7.その他の形状
6.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024〜2031年
6.6.1.コラーゲン
6.6.2.ビオチン
6.6.3.ビタミン
6.6.4.ミネラル
6.6.5.ヒアルロン酸
6.6.6.オメガ3脂肪酸
6.6.7.抗酸化物質
6.6.8.アミノ酸
6.6.9.ハーブエキス
6.6.10.プロとプロバイオティクス
6.6.11.その他の成分
6.7.機能性別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
6.7.1.スキンケアサポート
6.7.2.ネイルケアサポート
6.7.3.ヘアケアサポート
6.7.4.アイケアサポート
6.7.5.その他の機能
6.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(台)予測、2024~2031年
6.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
6.8.2.専門店
6.8.3.ドラッグストア・薬局
6.8.4.コンビニエンスストア
6.8.5.オンライン小売チャネル
6.8.6.その他の販売チャネル
6.9.市場魅力度分析
7.東アジア美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
7.1.主要ハイライト
7.2.価格分析
7.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
7.3.1.国別
7.3.2.形態タイプ別
7.3.3.主要成分別
7.3.4.機能性別
7.3.5.販売チャネル別
7.4.国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2024~2031年
7.4.1.中国
7.4.2.日本
7.4.3.韓国
7.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)、フォームタイプ別予測、2024~2031年
7.5.1.錠剤
7.5.2.カプセル剤
7.5.3.液体
7.5.4.粉末プレミックス
7.5.5.グミまたはチュアブル
7.5.6.ロゼンジ
7.5.7.その他の形状
7.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024〜2031年
7.6.1.コラーゲン
7.6.2.ビオチン
7.6.3.ビタミン
7.6.4.ミネラル
7.6.5.ヒアルロン酸
7.6.6.オメガ3脂肪酸
7.6.7.抗酸化物質
7.6.8.アミノ酸
7.6.9.ハーブエキス
7.6.10.プロとプロバイオティクス
7.6.11.その他の成分
7.7.機能性別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
7.7.1.スキンケアサポート
7.7.2.ネイルケアサポート
7.7.3.ヘアケアサポート
7.7.4.アイケアサポート
7.7.5.その他の機能
7.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(台)予測、2024~2031年
7.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
7.8.2.専門店
7.8.3.ドラッグストア・薬局
7.8.4.コンビニエンスストア
7.8.5.オンライン小売チャネル
7.8.6.その他の販売チャネル
7.9.市場魅力度分析
8.南アジア・オセアニアの美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
8.1.主要ハイライト
8.2.価格分析
8.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
8.3.1.国別
8.3.2.形態タイプ別
8.3.3.主要成分別
8.3.4.機能性別
8.3.5.販売チャネル別
8.4.国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2024~2031年
8.4.1.インド
8.4.2.東南アジア
8.4.3.ニュージーランド
8.4.4.その他の南アジア・オセアニア
8.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット):フォームタイプ別予測、2024~2031年
8.5.1.錠剤
8.5.2.カプセル剤
8.5.3.液体
8.5.4.粉末プレミックス
8.5.5.グミまたはチュアブル
8.5.6.ロゼンジ
8.5.7.その他の形状
8.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024〜2031年
8.6.1.コラーゲン
8.6.2.ビオチン
8.6.3.ビタミン
8.6.4.ミネラル
8.6.5.ヒアルロン酸
8.6.6.オメガ3脂肪酸
8.6.7.抗酸化物質
8.6.8.アミノ酸
8.6.9.ハーブエキス
8.6.10.プロとプロバイオティクス
8.6.11.その他の成分
8.7.機能性別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
8.7.1.スキンケアサポート
8.7.2.ネイルケアサポート
8.7.3.ヘアケアサポート
8.7.4.アイケアサポート
8.7.5.その他の機能
8.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(台)予測、2024~2031年
8.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
8.8.2.専門店
8.8.3.ドラッグストア・薬局
8.8.4.コンビニエンスストア
8.8.5.オンライン小売チャネル
8.8.6.その他の販売チャネル
8.9.市場魅力度分析
9.ラテンアメリカの美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
9.1.主要ハイライト
9.2.価格分析
9.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
9.3.1.国別
9.3.2.形態タイプ別
9.3.3.主要成分別
9.3.4.機能性別
9.3.5.販売チャネル別
9.4.国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2024~2031年
9.4.1.ブラジル
9.4.2.メキシコ
9.4.3.その他のラテンアメリカ
9.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット):フォームタイプ別予測、2024~2031年
9.5.1.錠剤
9.5.2.カプセル剤
9.5.3.液体
9.5.4.粉末プレミックス
9.5.5.グミまたはチュアブル
9.5.6.ロゼンジ
9.5.7.その他の形状
9.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024〜2031年
9.6.1.コラーゲン
9.6.2.ビオチン
9.6.3.ビタミン
9.6.4.ミネラル
9.6.5.ヒアルロン酸
9.6.6.オメガ3脂肪酸
9.6.7.抗酸化物質
9.6.8.アミノ酸
9.6.9.ハーブエキス
9.6.10.プロとプロバイオティクス
9.6.11.その他の成分
9.7.機能性別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
9.7.1.スキンケアサポート
9.7.2.ネイルケアサポート
9.7.3.ヘアケアサポート
9.7.4.アイケアサポート
9.7.5.その他の機能
9.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(台)予測、2024~2031年
9.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
9.8.2.専門店
9.8.3.ドラッグストア・薬局
9.8.4.コンビニエンスストア
9.8.5.オンライン小売チャネル
9.8.6.その他の販売チャネル
9.9.市場魅力度分析
10.中東・アフリカの美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
10.1.主要ハイライト
10.2.価格分析
10.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
10.3.1.国別
10.3.2.形態タイプ別
10.3.3.主要成分別
10.3.4.機能性別
10.3.5.販売チャネル別
10.4.国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2024~2031年
10.4.1.GCC
10.4.2.エジプト
10.4.3.南アフリカ
10.4.4.北アフリカ
10.4.5.その他の中東・アフリカ
10.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)、フォームタイプ別予測、2024~2031年
10.5.1.錠剤
10.5.2.カプセル剤
10.5.3.液体
10.5.4.粉末プレミックス
10.5.5.グミまたはチュアブル
10.5.6.ロゼンジ
10.5.7.その他の形状
10.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024〜2031年
10.6.1.コラーゲン
10.6.2.ビオチン
10.6.3.ビタミン
10.6.4.ミネラル
10.6.5.ヒアルロン酸
10.6.6.オメガ3脂肪酸
10.6.7.抗酸化物質
10.6.8.アミノ酸
10.6.9.ハーブエキス
10.6.10.プロとプロバイオティクス
10.6.11.その他の成分
10.7.機能性別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
10.7.1.スキンケアサポート
10.7.2.ネイルケアサポート
10.7.3.ヘアケアサポート
10.7.4.アイケアサポート
10.7.5.その他の機能
10.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(台)予測、2024~2031年
10.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
10.8.2.専門店
10.8.3.ドラッグストア・薬局
10.8.4.コンビニエンスストア
10.8.5.オンライン小売チャネル
10.8.6.その他の販売チャネル
10.9.市場魅力度分析
11.競争環境
11.1.市場シェア分析、2024年
11.2.市場構造
11.2.1.市場別競争激化度マッピング
11.2.2.粉末プレミックスの競合
11.2.3.見かけの製品容量
11.3.会社プロファイル(詳細-概要、財務、戦略、最近の動向)
11.3.1.株式会社ネイチャーズバウンティ
11.3.1.1.概要
11.3.1.2.セグメントと製品
11.3.1.3.主要財務データ
11.3.1.4.市場動向
11.3.1.5.市場戦略
11.3.2.ネイチャーメイド
11.3.2.1.概要
11.3.2.2.セグメントと製品
11.3.2.3.主要財務データ
11.3.2.4.市場動向
11.3.2.5.市場戦略
11.3.3.株式会社オリィ
11.3.3.1.概要
11.3.3.2.セグメントと製品
11.3.3.3.主要財務データ
11.3.3.4.市場動向
11.3.3.5.市場戦略
11.3.4.ブリオージオ社
11.3.4.1.概要
11.3.4.2.セグメントと製品
11.3.4.3.主要財務データ
11.3.4.4.市場動向
11.3.4.5.市場戦略
11.3.5.リチュアル社
11.3.5.1.概要
11.3.5.2.セグメントと製品
11.3.5.3.主要財務データ
11.3.5.4.市場動向
11.3.5.5.市場戦略
11.3.6.ペルソナ栄養
11.3.6.1.概要
11.3.6.2.セグメントと製品
11.3.6.3.主要財務データ
11.3.6.4.市場動向
11.3.6.5.市場戦略
11.3.7.ガーデン・オブ・ライフ
11.3.7.1.概要
11.3.7.2.セグメントと製品
11.3.7.3.主要財務
11.3.7.4.市場動向
11.3.7.5.市場戦略
11.3.8.ニュートラフォル社
11.3.8.1.概要
11.3.8.2.セグメントと製品
11.3.8.3.主要財務
11.3.8.4.市場動向
11.3.8.5.市場戦略
11.3.9.HUMニュートリション社
11.3.9.1.概要
11.3.9.2.セグメントと製品
11.3.9.3.主要財務データ
11.3.9.4.市場動向
11.3.9.5.市場戦略
11.3.10.ネオセル社
11.3.10.1.概要
11.3.10.2.セグメントと製品
11.3.10.3.主要財務データ
11.3.10.4.市場動向
11.3.10.5.市場戦略
11.3.11.スウォルベリン
11.3.11.1.概要
11.3.11.2.セグメントと製品
11.3.11.3.主要財務データ
11.3.11.4.市場動向
11.3.11.5.市場戦略
11.3.12.株式会社トメ
11.3.12.1.概要
11.3.12.2.セグメントと製品
11.3.12.3.主要財務データ
11.3.12.4.市場動向
11.3.12.5.市場戦略
12.付録
12.1.調査方法
12.2.調査の前提
12.3.頭字語および略語

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for beauty supplements. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the global beauty supplement market from 2024 to 2031.

The beauty supplement market is positioned for significant growth, with a projected CAGR of 14.7% from 2024 to 2031, indicating a market value increase from USD 3.3 billion in 2024 to USD 8.6 billion by 2031.

Key Insights:

• Beauty Supplement Market Size (2024E): USD 3.3 Billion
• Projected Market Value (2031F): USD 8.6 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 14.7%


Beauty Supplement Market - Report Scope:

Beauty supplements include vitamins, minerals, proteins, and other nutrients designed to enhance skin, hair, and nail health. These supplements cater to the increasing consumer demand for products that promote beauty from within. The market encompasses a wide range of product types, including tablets, capsules, powders, and liquid supplements, addressing various consumer preferences and health needs. Market growth is driven by the rising awareness of holistic health and beauty, advancements in supplement formulations, and the growing popularity of preventive health measures.

Market Growth Drivers:

The global beauty supplement market is propelled by several key factors, including the rising trend of self-care and wellness. Increasing awareness about the benefits of nutritional supplements for beauty, coupled with a growing aging population seeking anti-aging solutions, fuels market expansion. Technological advancements in supplement formulations, such as the incorporation of bioactive ingredients and enhanced bioavailability, improve product efficacy and appeal to health-conscious consumers. Additionally, the surge in online retail channels and social media influence significantly boosts market reach and consumer engagement.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the beauty supplement market faces challenges related to regulatory scrutiny, consumer skepticism, and market saturation. Strict regulations and quality standards imposed by health authorities affect product development and market entry, especially in regions with stringent regulatory frameworks. Consumer skepticism about the efficacy and safety of beauty supplements, often due to misleading claims and lack of scientific validation, hampers market growth. Furthermore, the proliferation of numerous brands and products leads to market saturation, intensifying competition and posing challenges for new entrants.

Market Opportunities:

The beauty supplement market presents significant growth opportunities driven by innovation, personalized nutrition, and expanding consumer demographics. The development of personalized beauty supplements, tailored to individual health profiles and beauty goals, enhances consumer satisfaction and loyalty. The increasing popularity of vegan and plant-based supplements, aligned with the rising trend of clean and sustainable beauty, opens new avenues for market players. Additionally, the growing demand for beauty supplements among men and younger consumers broadens the market scope and stimulates innovation in product offerings.

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global beauty supplement market, including Amway, Herbalife Nutrition, and Nature's Bounty, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced beauty supplements with clinically proven ingredients, catering to diverse consumer needs and regulatory requirements. Collaborations with healthcare professionals, wellness influencers, and e-commerce platforms facilitate market access and enhance product visibility. Moreover, emphasis on consumer education, transparent labeling, and quality assurance fosters market growth and builds consumer trust in the competitive beauty supplement market.

Key Companies Profiled:

• Nature’s Bounty Co., Ltd.
• Nature Made Co.
• OLLY Co., Ltd.
• Briogeo Inc.
• Ritual Inc.
• Persona Nutrition
• Garden of Life
• Nutrafol Inc.
• HUM Nutrition Inc.
• Neocell Inc.
• Swolverine
• Thome Co., Ltd.

Beauty Supplement Market Research Segmentation:

By Form Type:

• Tablets
• Capsules
• Liquid
• Powder Premixes
• Gummies or Chewable
• Lozenges
• Other Form Types

By Key Ingredients:

• Collagen
• Biotin’
• Vitamin
• Minerals
• Hyaluronic Acid
• Omega-3 Fatty Acids
• Antioxidants
• Amino Acids
• Herbal Extracts
• Pro and Probiotics
• Other ingredients

By Functionality:

• Skin Care Support
• Nail Care Support
• Hair Care Support
• Eye Care Support
• Other Functionalities

By Sales Channel:

• Hypermarkets or Supermarkets
• Specialty Stores
• Drug Stores and Pharmacies
• Convenience Stores
• Online Retail Channels
• Other Sales Channels

By Region:

• North America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Oceania
• Latin America
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Beauty Supplement Market Snapshot, 2024 and 2031
1.2. Market Opportunity Assessment, 2024-2031, US$ Mn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Industry Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Form Type Lifecycle Analysis
2.4. Beauty Supplement Market: Value Chain
2.4.1. List of Raw Material Supplier
2.4.2. List of Manufacturers
2.4.3. List of Distributors
2.4.4. List of Applications
2.4.5. Profitability Analysis
2.5. Porter Five Force's Analysis
2.6. Geopolitical Tensions: Market Impact
2.7. Macro-Economic Factors
2.7.1. Global Sectorial Outlook
2.7.2. Global GDP Growth Outlook
2.7.3. Global Parent Market Overview
2.8. Forecast Factors - Relevance and Impact
2.9. Regulatory and Technology Landscape
3. Global Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
3.1. Key Highlights
3.1.1. Market Volume (Units) Projections
3.1.2. Market Size and Y-o-Y Growth
3.1.3. Absolute $ Opportunity
3.2. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast
3.2.1. Historical Market Size Analysis, 2019-2023
3.2.2. Current Market Size Forecast, 2024-2031
3.3. Global Beauty Supplement Market Outlook: Form Type
3.3.1. Introduction / Key Findings
3.3.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Form Type, 2019-2023
3.3.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2024-2031
3.3.3.1. Tablets
3.3.3.2. Capsules
3.3.3.3. Liquid
3.3.3.4. Powder Premixes
3.3.3.5. Gummies or Chewable
3.3.3.6. Lozenges
3.3.3.7. Other Form Types
3.4. Market Attractiveness Analysis: Form Type
3.5. Global Beauty Supplement Market Outlook: Key Ingredients
3.5.1. Introduction / Key Findings
3.5.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Key Ingredients, 2019-2023
3.5.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2024-2031
3.5.3.1. Collagen
3.5.3.2. Biotin'
3.5.3.3. Vitamin
3.5.3.4. Minerals
3.5.3.5. Hyaluronic Acid
3.5.3.6. Omega-3 Fatty Acids
3.5.3.7. Antioxidants
3.5.3.8. Amino Acids
3.5.3.9. Herbal Extracts
3.5.3.10. Pro and Probiotics
3.5.3.11. Other ingredients
3.6. Market Attractiveness Analysis: Key Ingredients
3.7. Global Beauty Supplement Market Outlook: Functionality
3.7.1. Introduction / Key Findings
3.7.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Functionality, 2019-2023
3.7.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2024-2031
3.7.3.1. Skin Care Support
3.7.3.2. Nail Care Support
3.7.3.3. Hair Care Support
3.7.3.4. Eye Care Support
3.7.3.5. Other Functionalities
3.8. Market Attractiveness Analysis: Functionality
3.9. Global Beauty Supplement Market Outlook: Sales Channel
3.9.1. Introduction / Key Findings
3.9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2019-2023
3.9.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
3.9.3.1. Hypermarkets or Supermarkets
3.9.3.2. Specialty Stores
3.9.3.3. Drug Stores and Pharmacies
3.9.3.4. Convenience Stores
3.9.3.5. Online Retail Channels
3.9.3.6. Other Sales Channels
3.10. Market Attractiveness Analysis: Sales Channel
4. Global Beauty Supplement Market Outlook: Region
4.1. Key Highlights
4.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
4.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Region, 2024-2031
4.3.1. North America
4.3.2. Europe
4.3.3. East Asia
4.3.4. South Asia and Oceania
4.3.5. Latin America
4.3.6. Middle East & Africa (MEA)
4.4. Market Attractiveness Analysis: Region
5. North America Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
5.1. Key Highlights
5.2. Pricing Analysis
5.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
5.3.1. By Country
5.3.2. By Form Type
5.3.3. By Key Ingredients
5.3.4. By Functionality
5.3.5. By Sales Channel
5.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
5.4.1. U.S.
5.4.2. Canada
5.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2024-2031
5.5.1. Tablets
5.5.2. Capsules
5.5.3. Liquid
5.5.4. Powder Premixes
5.5.5. Gummies or Chewable
5.5.6. Lozenges
5.5.7. Other Form Types
5.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2024-2031
5.6.1. Collagen
5.6.2. Biotin'
5.6.3. Vitamin
5.6.4. Minerals
5.6.5. Hyaluronic Acid
5.6.6. Omega-3 Fatty Acids
5.6.7. Antioxidants
5.6.8. Amino Acids
5.6.9. Herbal Extracts
5.6.10. Pro and Probiotics
5.6.11. Other ingredients
5.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2024-2031
5.7.1. Skin Care Support
5.7.2. Nail Care Support
5.7.3. Hair Care Support
5.7.4. Eye Care Support
5.7.5. Other Functionalities
5.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
5.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
5.8.2. Specialty Stores
5.8.3. Drug Stores and Pharmacies
5.8.4. Convenience Stores
5.8.5. Online Retail Channels
5.8.6. Other Sales Channels
5.9. Market Attractiveness Analysis
6. Europe Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
6.1. Key Highlights
6.2. Pricing Analysis
6.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
6.3.1. By Country
6.3.2. By Form Type
6.3.3. By Key Ingredients
6.3.4. By Functionality
6.3.5. By Sales Channel
6.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
6.4.1. Germany
6.4.2. France
6.4.3. U.K.
6.4.4. Italy
6.4.5. Spain
6.4.6. Russia
6.4.7. Türkiye
6.4.8. Rest of Europe
6.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2024-2031
6.5.1. Tablets
6.5.2. Capsules
6.5.3. Liquid
6.5.4. Powder Premixes
6.5.5. Gummies or Chewable
6.5.6. Lozenges
6.5.7. Other Form Types
6.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2024-2031
6.6.1. Collagen
6.6.2. Biotin'
6.6.3. Vitamin
6.6.4. Minerals
6.6.5. Hyaluronic Acid
6.6.6. Omega-3 Fatty Acids
6.6.7. Antioxidants
6.6.8. Amino Acids
6.6.9. Herbal Extracts
6.6.10. Pro and Probiotics
6.6.11. Other ingredients
6.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2024-2031
6.7.1. Skin Care Support
6.7.2. Nail Care Support
6.7.3. Hair Care Support
6.7.4. Eye Care Support
6.7.5. Other Functionalities
6.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
6.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
6.8.2. Specialty Stores
6.8.3. Drug Stores and Pharmacies
6.8.4. Convenience Stores
6.8.5. Online Retail Channels
6.8.6. Other Sales Channels
6.9. Market Attractiveness Analysis
7. East Asia Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
7.1. Key Highlights
7.2. Pricing Analysis
7.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
7.3.1. By Country
7.3.2. By Form Type
7.3.3. By Key Ingredients
7.3.4. By Functionality
7.3.5. By Sales Channel
7.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
7.4.1. China
7.4.2. Japan
7.4.3. South Korea
7.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2024-2031
7.5.1. Tablets
7.5.2. Capsules
7.5.3. Liquid
7.5.4. Powder Premixes
7.5.5. Gummies or Chewable
7.5.6. Lozenges
7.5.7. Other Form Types
7.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2024-2031
7.6.1. Collagen
7.6.2. Biotin'
7.6.3. Vitamin
7.6.4. Minerals
7.6.5. Hyaluronic Acid
7.6.6. Omega-3 Fatty Acids
7.6.7. Antioxidants
7.6.8. Amino Acids
7.6.9. Herbal Extracts
7.6.10. Pro and Probiotics
7.6.11. Other ingredients
7.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2024-2031
7.7.1. Skin Care Support
7.7.2. Nail Care Support
7.7.3. Hair Care Support
7.7.4. Eye Care Support
7.7.5. Other Functionalities
7.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
7.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
7.8.2. Specialty Stores
7.8.3. Drug Stores and Pharmacies
7.8.4. Convenience Stores
7.8.5. Online Retail Channels
7.8.6. Other Sales Channels
7.9. Market Attractiveness Analysis
8. South Asia & Oceania Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
8.1. Key Highlights
8.2. Pricing Analysis
8.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
8.3.1. By Country
8.3.2. By Form Type
8.3.3. By Key Ingredients
8.3.4. By Functionality
8.3.5. By Sales Channel
8.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
8.4.1. India
8.4.2. Southeast Asia
8.4.3. ANZ
8.4.4. Rest of South Asia & Oceania
8.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2024-2031
8.5.1. Tablets
8.5.2. Capsules
8.5.3. Liquid
8.5.4. Powder Premixes
8.5.5. Gummies or Chewable
8.5.6. Lozenges
8.5.7. Other Form Types
8.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2024-2031
8.6.1. Collagen
8.6.2. Biotin'
8.6.3. Vitamin
8.6.4. Minerals
8.6.5. Hyaluronic Acid
8.6.6. Omega-3 Fatty Acids
8.6.7. Antioxidants
8.6.8. Amino Acids
8.6.9. Herbal Extracts
8.6.10. Pro and Probiotics
8.6.11. Other ingredients
8.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2024-2031
8.7.1. Skin Care Support
8.7.2. Nail Care Support
8.7.3. Hair Care Support
8.7.4. Eye Care Support
8.7.5. Other Functionalities
8.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
8.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
8.8.2. Specialty Stores
8.8.3. Drug Stores and Pharmacies
8.8.4. Convenience Stores
8.8.5. Online Retail Channels
8.8.6. Other Sales Channels
8.9. Market Attractiveness Analysis
9. Latin America Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
9.1. Key Highlights
9.2. Pricing Analysis
9.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
9.3.1. By Country
9.3.2. By Form Type
9.3.3. By Key Ingredients
9.3.4. By Functionality
9.3.5. By Sales Channel
9.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
9.4.1. Brazil
9.4.2. Mexico
9.4.3. Rest of Latin America
9.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2024-2031
9.5.1. Tablets
9.5.2. Capsules
9.5.3. Liquid
9.5.4. Powder Premixes
9.5.5. Gummies or Chewable
9.5.6. Lozenges
9.5.7. Other Form Types
9.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2024-2031
9.6.1. Collagen
9.6.2. Biotin'
9.6.3. Vitamin
9.6.4. Minerals
9.6.5. Hyaluronic Acid
9.6.6. Omega-3 Fatty Acids
9.6.7. Antioxidants
9.6.8. Amino Acids
9.6.9. Herbal Extracts
9.6.10. Pro and Probiotics
9.6.11. Other ingredients
9.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2024-2031
9.7.1. Skin Care Support
9.7.2. Nail Care Support
9.7.3. Hair Care Support
9.7.4. Eye Care Support
9.7.5. Other Functionalities
9.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
9.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
9.8.2. Specialty Stores
9.8.3. Drug Stores and Pharmacies
9.8.4. Convenience Stores
9.8.5. Online Retail Channels
9.8.6. Other Sales Channels
9.9. Market Attractiveness Analysis
10. Middle East & Africa Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
10.1. Key Highlights
10.2. Pricing Analysis
10.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
10.3.1. By Country
10.3.2. By Form Type
10.3.3. By Key Ingredients
10.3.4. By Functionality
10.3.5. By Sales Channel
10.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
10.4.1. GCC
10.4.2. Egypt
10.4.3. South Africa
10.4.4. Northern Africa
10.4.5. Rest of Middle East & Africa
10.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2024-2031
10.5.1. Tablets
10.5.2. Capsules
10.5.3. Liquid
10.5.4. Powder Premixes
10.5.5. Gummies or Chewable
10.5.6. Lozenges
10.5.7. Other Form Types
10.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2024-2031
10.6.1. Collagen
10.6.2. Biotin'
10.6.3. Vitamin
10.6.4. Minerals
10.6.5. Hyaluronic Acid
10.6.6. Omega-3 Fatty Acids
10.6.7. Antioxidants
10.6.8. Amino Acids
10.6.9. Herbal Extracts
10.6.10. Pro and Probiotics
10.6.11. Other ingredients
10.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2024-2031
10.7.1. Skin Care Support
10.7.2. Nail Care Support
10.7.3. Hair Care Support
10.7.4. Eye Care Support
10.7.5. Other Functionalities
10.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
10.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
10.8.2. Specialty Stores
10.8.3. Drug Stores and Pharmacies
10.8.4. Convenience Stores
10.8.5. Online Retail Channels
10.8.6. Other Sales Channels
10.9. Market Attractiveness Analysis
11. Competition Landscape
11.1. Market Share Analysis, 2024
11.2. Market Structure
11.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
11.2.2. Competition Powder Premixes
11.2.3. Apparent Product Capacity
11.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
11.3.1. Nature's Bounty Co., Ltd.
11.3.1.1. Overview
11.3.1.2. Segments and Product
11.3.1.3. Key Financials
11.3.1.4. Market Developments
11.3.1.5. Market Strategy
11.3.2. Nature Made Co.
11.3.2.1. Overview
11.3.2.2. Segments and Product
11.3.2.3. Key Financials
11.3.2.4. Market Developments
11.3.2.5. Market Strategy
11.3.3. OLLY Co., Ltd.
11.3.3.1. Overview
11.3.3.2. Segments and Product
11.3.3.3. Key Financials
11.3.3.4. Market Developments
11.3.3.5. Market Strategy
11.3.4. Briogeo Inc.
11.3.4.1. Overview
11.3.4.2. Segments and Product
11.3.4.3. Key Financials
11.3.4.4. Market Developments
11.3.4.5. Market Strategy
11.3.5. Ritual Inc.
11.3.5.1. Overview
11.3.5.2. Segments and Product
11.3.5.3. Key Financials
11.3.5.4. Market Developments
11.3.5.5. Market Strategy
11.3.6. Persona Nutrition
11.3.6.1. Overview
11.3.6.2. Segments and Product
11.3.6.3. Key Financials
11.3.6.4. Market Developments
11.3.6.5. Market Strategy
11.3.7. Garden of Life
11.3.7.1. Overview
11.3.7.2. Segments and Product
11.3.7.3. Key Financials
11.3.7.4. Market Developments
11.3.7.5. Market Strategy
11.3.8. Nutrafol Inc.
11.3.8.1. Overview
11.3.8.2. Segments and Product
11.3.8.3. Key Financials
11.3.8.4. Market Developments
11.3.8.5. Market Strategy
11.3.9. HUM Nutrition Inc.
11.3.9.1. Overview
11.3.9.2. Segments and Product
11.3.9.3. Key Financials
11.3.9.4. Market Developments
11.3.9.5. Market Strategy
11.3.10. Neocell Inc.
11.3.10.1. Overview
11.3.10.2. Segments and Product
11.3.10.3. Key Financials
11.3.10.4. Market Developments
11.3.10.5. Market Strategy
11.3.11. Swolverine
11.3.11.1. Overview
11.3.11.2. Segments and Product
11.3.11.3. Key Financials
11.3.11.4. Market Developments
11.3.11.5. Market Strategy
11.3.12. Thome Co., Ltd.
11.3.12.1. Overview
11.3.12.2. Segments and Product
11.3.12.3. Key Financials
11.3.12.4. Market Developments
11.3.12.5. Market Strategy
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Research Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations

 

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