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A2 粉ミルク市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2031年


A2 Infant Formula Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031

Persistence Market Research社はこのほど、A2乳児用調製粉乳の世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年5月12日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、A2乳児用調製粉乳の世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。この調査レポートは、2024年から2031年までの世界のA2乳児用調製粉乳市場の予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。

A2乳児用粉ミルク市場は、2024年から2031年までのCAGRが15.1%と予測され、2024年の9億7,050万米ドルから2031年には2億5,990万米ドルまで市場価値が増加することを示しており、大きな成長が見込まれています。

主な洞察

- A2乳児用粉ミルク市場規模(2024E):9億7,050万米ドル
- 予測市場価値(2031F):9億7,050万米ドル2億5,990万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2031): 15.1%


A2 粉ミルク市場 - レポートスコープ:

A2乳児用粉ミルクは、A2ベータカゼイン・タンパク質を使用して特別に調合されたもので、通常のA1ベータカゼイン・タンパク質に比べて消化しやすく、不快感を引き起こしにくいと考えられている。この粉ミルクは乳児の栄養ニーズをサポートするよう設計されており、消化不良や潜在的なアレルギー反応を軽減できる代替粉ミルクを探している親をターゲットにしている。A2乳児用調製粉乳市場は、健康志向の親を対象としており、A2タンパク質の利点に対する意識の高まりと高級乳児用栄養製品に対する需要の高まりによって急速に拡大している。

市場成長の促進要因:

世界のA2粉ミルク市場は、A2ベータ・カゼインタンパク質の消化器系への潜在的な利点に対する消費者の意識の高まりなど、いくつかの主要要因によって推進されている。乳幼児の乳糖不耐症やミルクアレルギーの増加が、消化器系にやさしい代替粉ミルクを求める親を駆り立てている。保護者の健康志向の高まりと、高級で特殊な栄養製品への出費意欲が相まって、市場の成長をさらに後押ししている。さらに、医療専門家による推薦や推奨、メーカーによる大規模なマーケティング・キャンペーンも、A2乳児用調製粉乳の人気の高まりに寄与している。

市場の阻害要因:

有望な成長見込みがあるにもかかわらず、A2ミルク市場は、高い生産コスト、特定地域での限定的な認知度、厳しい規制要件に関連する課題に直面している。特定の乳牛品種と管理された農法を必要とするA2ミルクの生産コストは従来型ミルクより高く、A2乳児用調製粉乳の割高な価格設定につながっている。発展途上地域ではA2タンパク質の利点に関する認知度が低いため、市場への浸透が限られている。さらに、乳児用粉ミルクの生産と販売に関する厳しい規制がメーカーにコンプライアンス上の負担を課しており、市場参入と運営コストに影響を与えている。

市場機会:

A2乳児用調製粉乳市場は、流通網の拡大、製品のイノベーション、オーガニック製品やクリーンラベル製品のトレンドの高まりによって、大きな成長機会がもたらされる。Eコマース・プラットフォームの拡大や専門小売店の存在感の高まりは、製品へのアクセシビリティと市場へのリーチを高める。プロバイオティクス、DHA、その他の必須栄養素の添加を含む配合組成の革新は、差別化と付加価値の機会を提供する。さらに、オーガニックやクリーンラベルの乳児用栄養製品に対する需要の高まりは、現代の親たちの健康志向の嗜好に合致しており、市場成長の道を開いている。

競争情報とビジネス戦略:

a2 Milk Company、Nestlé、Danoneなど、世界のA2乳児用調製粉乳市場の大手企業は、競争優位性を獲得するため、技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力している。これらの企業はR&Dに投資し、栄養プロファイルや消化器系への効果を高めた先進的なA2ミルクを開発している。酪農家、小売チェーン、オンライン・プラットフォームとの提携は、市場へのアクセスを容易にし、製品の認知度を高める。さらに、消費者教育、透明性のある表示、規制遵守を重視することで、市場の成長を促進し、競争の激しいA2乳児用調製粉乳市場におけるブランド・ロイヤルティを高めている。

主要企業のプロファイル

- A2ミルク・カンパニー
- シンレイトミルク
- バブズ・オーストラリア・リミテッド
- ケアA2+社
- ベラミーズ・オーガニック
- アボット
- ミードジョンソン
- ペリゴ

A2乳児用調製粉乳市場調査セグメンテーション:

年齢層別

- 乳児用粉ミルク(0~6ヵ月)
- フォローアップミルク(6~12ヵ月)
- 成長期用ミルク(12~36ヵ月)

形態別

- 粉末
- 液体
- 半液体

流通チャネル別

- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 百貨店
- 卸売店
- ヘルス&ウェルネス専門店
- 独立系小売店
- 専門店
- 薬局・ドラッグストア
- オンライン小売業者

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア・オセアニア
- 中南米
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.A2乳児用調製粉乳の世界市場スナップショット、2024年と2031年
1.2.市場機会評価、2024年~2031年、US$ Mn
1.3.主要市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.業界動向と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.年齢層別ライフサイクル分析
2.4.A2 粉ミルク市場バリューチェーン
2.4.1.原材料サプライヤー一覧
2.4.2.製造業者のリスト
2.4.3.販売業者リスト
2.4.4.用途一覧
2.4.5.収益性分析
2.5.ポーターファイブフォース分析
2.6.地政学的緊張市場への影響
2.7.マクロ経済要因
2.7.1.世界各セクターの見通し
2.7.2.世界のGDP成長率見通し
2.7.3.世界の親会社市場の概要
2.8.予測要因-関連性と影響
2.9.規制と形態
3.世界のA2乳児用調製粉乳市場の展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
3.1.主なハイライト
3.1.1.市場数量(単位)予測
3.1.2.市場規模と前年比成長率
3.1.3.絶対額ビジネスチャンス
3.2.市場規模(US$ Mn)の分析と予測
3.2.1.過去の市場規模分析、2019年〜2023年
3.2.2.現在の市場規模予測、2024年~2031年
3.3.世界のA2乳児用調製粉乳市場の展望年齢層
3.3.1.序論/主な調査結果
3.3.2.2019年~2023年の年齢グループ別過去市場規模(百万米ドル)および数量(個)分析
3.3.3.現在の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測:年齢グループ別、2024-2031年
3.3.3.1.乳児用粉ミルク(0~6ヵ月)
3.3.3.2.フォローアップミルク(6〜12ヵ月)
3.3.3.3.成長期用ミルク(12~36ヵ月)
3.4.市場の魅力度分析年齢層
3.5.A2乳児用調製粉乳の世界市場展望:形態
3.5.1.序論/主な調査結果
3.5.2.過去の市場規模(百万米ドル)および数量(単位)分析:形態別、2019年~2023年
3.5.3.現在の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測:形態別、2024-2031年
3.5.3.1.粉末
3.5.3.2.液体
3.5.3.3.半液体
3.6.市場の魅力度分析形態
3.7.A2粉ミルクの世界市場展望:流通チャネル
3.7.1.序論/主な調査結果
3.7.2.流通チャネル別の過去市場規模(百万米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.7.3.流通チャネル別の現在の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024年~2031年
3.7.3.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
3.7.3.2.コンビニエンスストア
3.7.3.3.百貨店
3.7.3.4.卸売店
3.7.3.5.ヘルス&ウェルネス専門店
3.7.3.6.独立系小売業者
3.7.3.7.専門店
3.7.3.8.薬局・ドラッグストア
3.7.3.9.オンライン小売業者
3.8.市場魅力度分析:流通チャネル
4.A2粉ミルクの世界市場展望:地域
4.1.主なハイライト
4.2.地域別の過去市場規模(百万米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
4.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)予測、2024-2031年
4.3.1.北米
4.3.2.欧州
4.3.3.東アジア
4.3.4.南アジア・オセアニア
4.3.5.ラテンアメリカ
4.3.6.中東・アフリカ(MEA)
4.4.市場の魅力度分析地域
5.北米A2乳児用調製粉乳市場の展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
5.1.主なハイライト
5.2.価格分析
5.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
5.3.1.国別
5.3.2.年齢層別
5.3.3.形態別
5.3.4.流通チャネル別
5.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
5.4.1.米国
5.4.2.カナダ
5.5.年齢層別市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
5.5.1.乳児用粉ミルク(0~6ヵ月)
5.5.2.フォローアップミルク(6〜12ヵ月)
5.5.3.成長期用ミルク(12~36ヵ月)
5.6.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位):形態別予測、2024~2031年
5.6.1.粉末
5.6.2.液体
5.6.3.半液体
5.7.流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
5.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
5.7.2.コンビニエンスストア
5.7.3.百貨店
5.7.4.卸売店
5.7.5.ヘルス&ウェルネス専門店
5.7.6.独立系小売業者
5.7.7.専門店
5.7.8.薬局・ドラッグストア
5.7.9.オンライン小売業者
5.8.市場魅力度分析
6.欧州A2乳児用調製粉乳市場の展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
6.1.主要ハイライト
6.2.価格分析
6.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
6.3.1.国別
6.3.2.年齢層別
6.3.3.形態別
6.3.4.流通チャネル別
6.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
6.4.1.ドイツ
6.4.2.フランス
6.4.3.イギリス
6.4.4.イタリア
6.4.5.スペイン
6.4.6.ロシア
6.4.7.トルコ
6.4.8.その他のヨーロッパ
6.5.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(台数)の年齢層別予測、2024~2031年
6.5.1.乳児用粉ミルク(0~6ヵ月)
6.5.2.フォローアップミルク(6〜12ヵ月)
6.5.3.成長期用ミルク(12~36ヵ月)
6.6.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位):形態別予測、2024~2031年
6.6.1.粉末
6.6.2.液体
6.6.3.半液体
6.7.流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
6.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
6.7.2.コンビニエンスストア
6.7.3.百貨店
6.7.4.卸売店
6.7.5.ヘルス&ウェルネス専門店
6.7.6.独立系小売業者
6.7.7.専門店
6.7.8.薬局・ドラッグストア
6.7.9.オンライン小売業者
6.8.市場魅力度分析
7.東アジアA2乳児用調製粉乳市場の展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
7.1.主要ハイライト
7.2.価格分析
7.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
7.3.1.国別
7.3.2.年齢層別
7.3.3.形態別
7.3.4.流通チャネル別
7.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
7.4.1.中国
7.4.2.日本
7.4.3.韓国
7.5.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(台数)の年齢層別予測、2024~2031年
7.5.1.乳児用粉ミルク(0~6ヵ月)
7.5.2.フォローアップミルク(6〜12ヵ月)
7.5.3.成長期用ミルク(12~36ヵ月)
7.6.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位):形態別予測、2024~2031年
7.6.1.粉末
7.6.2.液体
7.6.3.半液体
7.7.流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
7.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
7.7.2.コンビニエンスストア
7.7.3.百貨店
7.7.4.卸売店
7.7.5.ヘルス&ウェルネス専門店
7.7.6.独立系小売業者
7.7.7.専門店
7.7.8.薬局・ドラッグストア
7.7.9.オンライン小売業者
7.8.市場魅力度分析
8.南アジア・オセアニアのA2乳児用粉ミルク市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
8.1.主要ハイライト
8.2.価格分析
8.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
8.3.1.国別
8.3.2.年齢層別
8.3.3.形態別
8.3.4.流通チャネル別
8.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
8.4.1.インド
8.4.2.東南アジア
8.4.3.ニュージーランド
8.4.4.その他の南アジア・オセアニア
8.5.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)、年齢層別予測、2024~2031年
8.5.1.乳児用粉ミルク(0~6ヵ月)
8.5.2.フォローアップミルク(6〜12ヵ月)
8.5.3.成長期用粉ミルク(12~36ヵ月)
8.6.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位):形態別予測、2024~2031年
8.6.1.粉末
8.6.2.液体
8.6.3.半液体
8.7.流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
8.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
8.7.2.コンビニエンスストア
8.7.3.百貨店
8.7.4.卸売店
8.7.5.ヘルス&ウェルネス専門店
8.7.6.独立系小売業者
8.7.7.専門店
8.7.8.薬局・ドラッグストア
8.7.9.オンライン小売業者
8.8.市場魅力度分析
9.ラテンアメリカのA2乳児用粉ミルク市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
9.1.主要ハイライト
9.2.価格分析
9.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
9.3.1.国別
9.3.2.年齢層別
9.3.3.形態別
9.3.4.流通チャネル別
9.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
9.4.1.ブラジル
9.4.2.メキシコ
9.4.3.その他のラテンアメリカ
9.5.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(台数)の年齢層別予測、2024~2031年
9.5.1.乳児用粉ミルク(0~6ヵ月)
9.5.2.フォローアップミルク(6〜12ヵ月)
9.5.3.成長期用粉ミルク(12~36ヵ月)
9.6.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位):形態別予測、2024~2031年
9.6.1.粉末
9.6.2.液体
9.6.3.半液体
9.7.流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
9.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
9.7.2.コンビニエンスストア
9.7.3.百貨店
9.7.4.卸売店
9.7.5.ヘルス&ウェルネス専門店
9.7.6.独立系小売業者
9.7.7.専門店
9.7.8.薬局・ドラッグストア
9.7.9.オンライン小売業者
9.8.市場魅力度分析
10.中東・アフリカA2乳児用調製粉乳市場の展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
10.1.主要ハイライト
10.2.価格分析
10.3.市場別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019年~2023年
10.3.1.国別
10.3.2.年齢層別
10.3.3.形態別
10.3.4.流通チャネル別
10.4.国別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
10.4.1.GCC
10.4.2.エジプト
10.4.3.南アフリカ
10.4.4.北アフリカ
10.4.5.その他の中東・アフリカ
10.5.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(台数)の年齢層別予測、2024~2031年
10.5.1.乳児用粉ミルク(0~6ヵ月)
10.5.2.フォローアップミルク(6〜12ヵ月)
10.5.3.成長期用粉ミルク(12~36ヵ月)
10.6.現在の市場規模(百万米ドル)および数量(単位):形態別予測、2024~2031年
10.6.1.粉末
10.6.2.液体
10.6.3.半液体
10.7.流通チャネル別市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
10.7.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
10.7.2.コンビニエンスストア
10.7.3.百貨店
10.7.4.卸売店
10.7.5.ヘルス&ウェルネス専門店
10.7.6.独立系小売業者
10.7.7.専門店
10.7.8.薬局・ドラッグストア
10.7.9.オンライン小売業者
10.8.市場魅力度分析
11.競争環境
11.1.市場シェア分析、2024年
11.2.市場構造
11.2.1.市場別競争激化度マッピング
11.2.2.コンペティション・パウダー
11.2.3.見かけの製品容量
11.3.企業プロフィール(詳細-概要、財務、戦略、最近の動向)
11.3.1.A2ミルク・カンパニー
11.3.1.1.概要
11.3.1.2.セグメントと製品
11.3.1.3.主要財務データ
11.3.1.4.市場動向
11.3.1.5.市場戦略
11.3.2.シンレ牛乳
11.3.2.1.概要
11.3.2.2.セグメントと製品
11.3.2.3.主要財務データ
11.3.2.4.市場動向
11.3.2.5.市場戦略
11.3.3.バブズ・オーストラリア・リミテッド
11.3.3.1.概要
11.3.3.2.セグメントと製品
11.3.3.3.主要財務データ
11.3.3.4.市場動向
11.3.3.5.市場戦略
11.3.4.ケア A2+
11.3.4.1.概要
11.3.4.2.セグメントと製品
11.3.4.3.主要財務データ
11.3.4.4.市場動向
11.3.4.5.市場戦略
11.3.5.ベラミーズ・オーガニック
11.3.5.1.概要
11.3.5.2.セグメントと製品
11.3.5.3.主要財務データ
11.3.5.4.市場動向
11.3.5.5.市場戦略
11.3.6.アボット
11.3.6.1.概要
11.3.6.2.セグメントと製品
11.3.6.3.主要財務データ
11.3.6.4.市場動向
11.3.6.5.市場戦略
11.3.7.ミード・ジョンソン
11.3.7.1.概要
11.3.7.2.セグメントと製品
11.3.7.3.主要財務
11.3.7.4.市場動向
11.3.7.5.市場戦略
11.3.8.ペリゴ
11.3.8.1.概要
11.3.8.2.セグメントと製品
11.3.8.3.主要財務
11.3.8.4.市場動向
11.3.8.5.市場戦略
12.付録
12.1.調査方法
12.2.調査の前提
12.3.頭字語および略語

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for A2 infant formula. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the global A2 infant formula market from 2024 to 2031.

The A2 infant formula market is positioned for significant growth, with a projected CAGR of 15.1% from 2024 to 2031, indicating a market value increase from USD 970.5 million in 2024 to USD 2589.9 million by 2031.

Key Insights:

• A2 Infant Formula Market Size (2024E): USD 970.5 million
• Projected Market Value (2031F): USD 2589.9 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 15.1%


A2 Infant Formula Market - Report Scope:

A2 infant formula is specially formulated using A2 beta-casein protein, which is believed to be easier to digest and less likely to cause discomfort compared to regular A1 beta-casein protein. This formula is designed to support the nutritional needs of infants and is targeted at parents looking for alternative formulas that may reduce digestive issues and potential allergic reactions. The market for A2 infant formula caters to health-conscious parents and is expanding rapidly, driven by increasing awareness of the benefits of A2 protein and the rising demand for premium infant nutrition products.

Market Growth Drivers:

The global A2 infant formula market is propelled by several key factors, including growing consumer awareness about the potential digestive benefits of A2 beta-casein protein. Increasing incidences of lactose intolerance and milk allergies among infants drive parents to seek alternative formulas that are easier on the digestive system. The rising health consciousness among parents, coupled with the willingness to spend on premium and specialized nutrition products, further fuels market growth. Additionally, endorsements and recommendations by healthcare professionals, along with extensive marketing campaigns by manufacturers, contribute to the growing popularity of A2 infant formula.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the A2 infant formula market faces challenges related to high production costs, limited awareness in certain regions, and stringent regulatory requirements. The cost of producing A2 milk, which requires specific dairy breeds and controlled farming practices, is higher than conventional milk, leading to premium pricing of A2 infant formula. Limited awareness about the benefits of A2 protein in developing regions restricts market penetration. Moreover, stringent regulations governing infant formula production and marketing impose compliance burdens on manufacturers, affecting market entry and operational costs.

Market Opportunities:

The A2 infant formula market presents significant growth opportunities driven by expanding distribution networks, product innovations, and the rising trend of organic and clean-label products. The expansion of e-commerce platforms and the growing presence of specialty retail stores enhance product accessibility and market reach. Innovations in formula composition, including the addition of probiotics, DHA, and other essential nutrients, provide opportunities for differentiation and added value. Furthermore, the increasing demand for organic and clean-label infant nutrition products aligns with the health-conscious preferences of modern parents, creating avenues for market growth.

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global A2 infant formula market, including The a2 Milk Company, Nestlé, and Danone, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced A2 infant formulas with enhanced nutritional profiles and digestive benefits. Collaborations with dairy farmers, retail chains, and online platforms facilitate market access and promote product visibility. Moreover, emphasis on consumer education, transparent labeling, and regulatory compliance fosters market growth and enhances brand loyalty in the competitive A2 infant formula market.

Key Companies Profiled:

• The A2 Milk Company
• Synlait Milk
• Bubs Australia Limited.
• Care A2+
• Bellamy's Organic
• Abbott
• Mead Johnson
• Perrigo

A2 Infant Formula Market Research Segmentation:

By Age Group:

• Infant formula (0 to 6 months)
• Follow-on formula (6 to 12 months)
• Growing-up formula (12 to 36 months)

By Form:

• Powder
• Liquid
• Semi-liquid

By Distribution Channel:

• Hypermarket or Supermarket
• Convenience Stores
• Departmental Stores
• Wholesale Stores
• Specialty Health and Wellness stores
• Independent Retailers
• Specialty Stores
• Pharmacies and Drugstores
• Online Retailers

By Region:

• North America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Oceania
• Latin America
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global A2 Infant Formula Market Snapshot, 2024 and 2031
1.2. Market Opportunity Assessment, 2024-2031, US$ Mn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Industry Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Age Group Lifecycle Analysis
2.4. A2 Infant Formula Market: Value Chain
2.4.1. List of Raw Material Supplier
2.4.2. List of Manufacturers
2.4.3. List of Distributors
2.4.4. List of Applications
2.4.5. Profitability Analysis
2.5. Porter Five Force’s Analysis
2.6. Geopolitical Tensions: Market Impact
2.7. Macro-Economic Factors
2.7.1. Global Sectorial Outlook
2.7.2. Global GDP Growth Outlook
2.7.3. Global Parent Market Overview
2.8. Forecast Factors - Relevance and Impact
2.9. Regulatory and Form Landscape
3. Global A2 Infant Formula Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
3.1. Key Highlights
3.1.1. Market Volume (Units) Projections
3.1.2. Market Size and Y-o-Y Growth
3.1.3. Absolute $ Opportunity
3.2. Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast
3.2.1. Historical Market Size Analysis, 2019-2023
3.2.2. Current Market Size Forecast, 2024-2031
3.3. Global A2 Infant Formula Market Outlook: Age Group
3.3.1. Introduction / Key Findings
3.3.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Age Group, 2019-2023
3.3.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Age Group, 2024-2031
3.3.3.1. Infant formula (0 to 6 months)
3.3.3.2. Follow-on formula (6 to 12 months)
3.3.3.3. Growing-up formula (12 to 36 months)
3.4. Market Attractiveness Analysis: Age Group
3.5. Global A2 Infant Formula Market Outlook: Form
3.5.1. Introduction / Key Findings
3.5.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Form, 2019-2023
3.5.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Form, 2024-2031
3.5.3.1. Powder
3.5.3.2. Liquid
3.5.3.3. Semi-liquid
3.6. Market Attractiveness Analysis: Form
3.7. Global A2 Infant Formula Market Outlook: Distribution Channel
3.7.1. Introduction / Key Findings
3.7.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
3.7.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
3.7.3.1. Hypermarket or Supermarket
3.7.3.2. Convenience Stores
3.7.3.3. Departmental Stores
3.7.3.4. Wholesale Stores
3.7.3.5. Specialty Health and Wellness stores
3.7.3.6. Independent Retailers
3.7.3.7. Specialty Stores
3.7.3.8. Pharmacies and Drugstores
3.7.3.9. Online Retailers
3.8. Market Attractiveness Analysis: Distribution Channel
4. Global A2 Infant Formula Market Outlook: Region
4.1. Key Highlights
4.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
4.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Region, 2024-2031
4.3.1. North America
4.3.2. Europe
4.3.3. East Asia
4.3.4. South Asia and Oceania
4.3.5. Latin America
4.3.6. Middle East & Africa (MEA)
4.4. Market Attractiveness Analysis: Region
5. North America A2 Infant Formula Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
5.1. Key Highlights
5.2. Pricing Analysis
5.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
5.3.1. By Country
5.3.2. By Age Group
5.3.3. By Form
5.3.4. By Distribution Channel
5.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
5.4.1. U.S.
5.4.2. Canada
5.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Age Group, 2024-2031
5.5.1. Infant formula (0 to 6 months)
5.5.2. Follow-on formula (6 to 12 months)
5.5.3. Growing-up formula (12 to 36 months)
5.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Form, 2024-2031
5.6.1. Powder
5.6.2. Liquid
5.6.3. Semi-liquid
5.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
5.7.1. Hypermarket or Supermarket
5.7.2. Convenience Stores
5.7.3. Departmental Stores
5.7.4. Wholesale Stores
5.7.5. Specialty Health and Wellness stores
5.7.6. Independent Retailers
5.7.7. Specialty Stores
5.7.8. Pharmacies and Drugstores
5.7.9. Online Retailers
5.8. Market Attractiveness Analysis
6. Europe A2 Infant Formula Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
6.1. Key Highlights
6.2. Pricing Analysis
6.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
6.3.1. By Country
6.3.2. By Age Group
6.3.3. By Form
6.3.4. By Distribution Channel
6.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
6.4.1. Germany
6.4.2. France
6.4.3. U.K.
6.4.4. Italy
6.4.5. Spain
6.4.6. Russia
6.4.7. Türkiye
6.4.8. Rest of Europe
6.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Age Group, 2024-2031
6.5.1. Infant formula (0 to 6 months)
6.5.2. Follow-on formula (6 to 12 months)
6.5.3. Growing-up formula (12 to 36 months)
6.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Form, 2024-2031
6.6.1. Powder
6.6.2. Liquid
6.6.3. Semi-liquid
6.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
6.7.1. Hypermarket or Supermarket
6.7.2. Convenience Stores
6.7.3. Departmental Stores
6.7.4. Wholesale Stores
6.7.5. Specialty Health and Wellness stores
6.7.6. Independent Retailers
6.7.7. Specialty Stores
6.7.8. Pharmacies and Drugstores
6.7.9. Online Retailers
6.8. Market Attractiveness Analysis
7. East Asia A2 Infant Formula Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
7.1. Key Highlights
7.2. Pricing Analysis
7.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
7.3.1. By Country
7.3.2. By Age Group
7.3.3. By Form
7.3.4. By Distribution Channel
7.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
7.4.1. China
7.4.2. Japan
7.4.3. South Korea
7.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Age Group, 2024-2031
7.5.1. Infant formula (0 to 6 months)
7.5.2. Follow-on formula (6 to 12 months)
7.5.3. Growing-up formula (12 to 36 months)
7.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Form, 2024-2031
7.6.1. Powder
7.6.2. Liquid
7.6.3. Semi-liquid
7.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
7.7.1. Hypermarket or Supermarket
7.7.2. Convenience Stores
7.7.3. Departmental Stores
7.7.4. Wholesale Stores
7.7.5. Specialty Health and Wellness stores
7.7.6. Independent Retailers
7.7.7. Specialty Stores
7.7.8. Pharmacies and Drugstores
7.7.9. Online Retailers
7.8. Market Attractiveness Analysis
8. South Asia & Oceania A2 Infant Formula Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
8.1. Key Highlights
8.2. Pricing Analysis
8.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
8.3.1. By Country
8.3.2. By Age Group
8.3.3. By Form
8.3.4. By Distribution Channel
8.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
8.4.1. India
8.4.2. Southeast Asia
8.4.3. ANZ
8.4.4. Rest of South Asia & Oceania
8.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Age Group, 2024-2031
8.5.1. Infant formula (0 to 6 months)
8.5.2. Follow-on formula (6 to 12 months)
8.5.3. Growing-up formula (12 to 36 months)
8.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Form, 2024-2031
8.6.1. Powder
8.6.2. Liquid
8.6.3. Semi-liquid
8.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
8.7.1. Hypermarket or Supermarket
8.7.2. Convenience Stores
8.7.3. Departmental Stores
8.7.4. Wholesale Stores
8.7.5. Specialty Health and Wellness stores
8.7.6. Independent Retailers
8.7.7. Specialty Stores
8.7.8. Pharmacies and Drugstores
8.7.9. Online Retailers
8.8. Market Attractiveness Analysis
9. Latin America A2 Infant Formula Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
9.1. Key Highlights
9.2. Pricing Analysis
9.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
9.3.1. By Country
9.3.2. By Age Group
9.3.3. By Form
9.3.4. By Distribution Channel
9.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
9.4.1. Brazil
9.4.2. Mexico
9.4.3. Rest of Latin America
9.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Age Group, 2024-2031
9.5.1. Infant formula (0 to 6 months)
9.5.2. Follow-on formula (6 to 12 months)
9.5.3. Growing-up formula (12 to 36 months)
9.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Form, 2024-2031
9.6.1. Powder
9.6.2. Liquid
9.6.3. Semi-liquid
9.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
9.7.1. Hypermarket or Supermarket
9.7.2. Convenience Stores
9.7.3. Departmental Stores
9.7.4. Wholesale Stores
9.7.5. Specialty Health and Wellness stores
9.7.6. Independent Retailers
9.7.7. Specialty Stores
9.7.8. Pharmacies and Drugstores
9.7.9. Online Retailers
9.8. Market Attractiveness Analysis
10. Middle East & Africa A2 Infant Formula Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
10.1. Key Highlights
10.2. Pricing Analysis
10.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
10.3.1. By Country
10.3.2. By Age Group
10.3.3. By Form
10.3.4. By Distribution Channel
10.4. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
10.4.1. GCC
10.4.2. Egypt
10.4.3. South Africa
10.4.4. Northern Africa
10.4.5. Rest of Middle East & Africa
10.5. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Age Group, 2024-2031
10.5.1. Infant formula (0 to 6 months)
10.5.2. Follow-on formula (6 to 12 months)
10.5.3. Growing-up formula (12 to 36 months)
10.6. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Form, 2024-2031
10.6.1. Powder
10.6.2. Liquid
10.6.3. Semi-liquid
10.7. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
10.7.1. Hypermarket or Supermarket
10.7.2. Convenience Stores
10.7.3. Departmental Stores
10.7.4. Wholesale Stores
10.7.5. Specialty Health and Wellness stores
10.7.6. Independent Retailers
10.7.7. Specialty Stores
10.7.8. Pharmacies and Drugstores
10.7.9. Online Retailers
10.8. Market Attractiveness Analysis
11. Competition Landscape
11.1. Market Share Analysis, 2024
11.2. Market Structure
11.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
11.2.2. Competition Powder
11.2.3. Apparent Product Capacity
11.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
11.3.1. The A2 Milk Company
11.3.1.1. Overview
11.3.1.2. Segments and Product
11.3.1.3. Key Financials
11.3.1.4. Market Developments
11.3.1.5. Market Strategy
11.3.2. Synlait Milk
11.3.2.1. Overview
11.3.2.2. Segments and Product
11.3.2.3. Key Financials
11.3.2.4. Market Developments
11.3.2.5. Market Strategy
11.3.3. Bubs Australia Limited.
11.3.3.1. Overview
11.3.3.2. Segments and Product
11.3.3.3. Key Financials
11.3.3.4. Market Developments
11.3.3.5. Market Strategy
11.3.4. Care A2+
11.3.4.1. Overview
11.3.4.2. Segments and Product
11.3.4.3. Key Financials
11.3.4.4. Market Developments
11.3.4.5. Market Strategy
11.3.5. Bellamy's Organic
11.3.5.1. Overview
11.3.5.2. Segments and Product
11.3.5.3. Key Financials
11.3.5.4. Market Developments
11.3.5.5. Market Strategy
11.3.6. Abbott
11.3.6.1. Overview
11.3.6.2. Segments and Product
11.3.6.3. Key Financials
11.3.6.4. Market Developments
11.3.6.5. Market Strategy
11.3.7. Mead Johnson
11.3.7.1. Overview
11.3.7.2. Segments and Product
11.3.7.3. Key Financials
11.3.7.4. Market Developments
11.3.7.5. Market Strategy
11.3.8. Perrigo
11.3.8.1. Overview
11.3.8.2. Segments and Product
11.3.8.3. Key Financials
11.3.8.4. Market Developments
11.3.8.5. Market Strategy
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Research Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations

 

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2024/07/04 10:27

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