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自転車用アクセサリー市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Bicycle Accessories Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社は、自転車アクセサリー市場の包括的な分析を提供し、その複雑なダイナミクスと将来展望に関する洞察を提供します。市場動向、成長促進要因、課題、新興パターンを網羅し、2024年か... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年5月10日 US$4,900
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280 英語

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サマリー

Persistence Market Research社は、自転車アクセサリー市場の包括的な分析を提供し、その複雑なダイナミクスと将来展望に関する洞察を提供します。市場動向、成長促進要因、課題、新興パターンを網羅し、2024年から2033年までの貴重な統計データと予測を提供します。

主な洞察

- 2024年の市場規模1億8,386万8,000米ドル
- 2033年の市場予測値3億3,519.7万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年から2033年まで): 6.9%

市場の概要

自転車用アクセサリー市場には、安全ギア、メンテナンス用品、パフォーマンス向上剤などのセグメントにわたる様々な用途が含まれる。ヘルメット、ライト、ロック、ポンプ、サイクリングコンピュータなどの製品は、レクリエーションサイクリスト、プロライダー、通勤者など多様なエンドユーザーに提供されている。市場成長の原動力は、健康志向の高まり、都市化の進展、持続可能な交通手段としてのサイクリング傾向の高まりである。

成長の原動力:

自転車用アクセサリーの世界市場を推進している主な要因はいくつかある。健康とフィットネスに対する意識の高まりは、運動とレクリエーションのためにサイクリングを始める人が増えるにつれて、サイクリング・アクセサリーの需要を増加させる。さらに、都市化と都市におけるサイクリング・インフラの整備が自転車の普及を促進し、アクセサリー需要を押し上げている。スマートヘルメットやGPS対応サイクリングコンピュータのような技術の進歩は、サイクリング体験をさらに豊かにし、市場の成長を促進している。

市場の阻害要因:

有望な見通しではあるが、自転車用アクセサリー市場は、高コスト、原材料価格の変動、模倣品との競争といった課題に直面している。高度なアクセサリーの高価格は、価格に敏感な消費者の足かせとなる可能性がある。原材料価格の変動は製造コストと価格設定に影響を与える。さらに、市場には品質を損なう模倣品が氾濫しており、市場全体の成長と既存ブランドの評判に影響を与えている。

市場機会:

自転車用アクセサリー市場は、技術革新、環境に優しい製品開発、市場の多様化を通じて大きな成長機会を提供している。環境に優しい素材、スマートアクセサリー、パーソナライズされたサイクリングギアなどのトレンドは、メーカーに新しい配合やアプリケーションの探求を促している。戦略的パートナーシップ、研究協力、M&Aは、市場プレイヤーの製品ポートフォリオの拡大、技術力の強化、主要地域でのプレゼンス強化に役立っている。研究開発への投資の増加と持続可能な輸送に対する政府の支援は、市場の拡大と多様化をさらに促進する。

主な質問に回答

- 自転車用アクセサリーの世界市場成長を促進する主な要因は何か?
- 技術進歩や業界動向は自転車用アクセサリーの進化をどのように形成しているか?
- 自転車用アクセサリー分野の市場参加者が直面する主な課題と機会は何か?
- 自転車用アクセサリーメーカーに最も高い成長の可能性を提供する地域は?
- 製品を差別化し、市場シェアを獲得するために大手企業はどのような戦略を採用しているか?

競争環境:

自転車用アクセサリーの世界市場における大手企業は、競争優位性を獲得するため、技術革新、製品差別化、市場拡大に注力している。これらの企業は、先進的なアクセサリーの設計を開発し、製品の品質を向上させ、新たな用途を開拓するために研究開発に投資している。研究機関、学術パートナー、業界団体との戦略的提携により、市場プレーヤーは新技術にアクセスし、知識ベースを拡大し、製品開発を加速することができる。規制遵守、品質保証、カスタマーサポートを重視することで、ブランドの評判を高め、顧客や関係者との長期的な関係を育んでいる。

主な企業

- シマノ
- 株式会社ジャイアントマニュファクチャリングシマノ
- トレック・バイシクル・コーポレーション
- スペシャライズド・バイシクル・コンポーネンツ社
- ヒーローサイクルズ
- メリダ工業株式会社
- アクセルグループN.V.
- ドレル・インダストリーズ
- ガーミン
- 株式会社キャットアイ
- ボントレガー
- ABUS アウグスト・ブレミッカー・ゼーネ KG

市場の細分化

製品タイプ別:

- ヘルメット
- グローブ&ウォーマー
- ジャージ・Tシャツ
- LEDライト
- ミラー
- ボトルケージ
- ポンプ(ハンド&フット)
- バーエンド/グリップ
- キックスタンド
- サドル&カバー
- マッドフラップ
- スピードメーター
- ホーン
- フェンダー

自転車タイプ別

- マウンテンバイク
- ハイブリッド/クロス
- ロード
- コンフォート
- ユース
- クルーザー
- 電動その他

販売チャネル別

- 自転車専門店
- 総合スポーツ用品店
- 百貨店・その他
- オンライン

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ-中南米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
5.世界市場の需要分析2019-2023年および予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量予測、2024-2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.製品タイプ別地域価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.3.アクセサリー市場の概要
8.4.バリューチェーン分析
8.4.1.自転車アクセサリーサプライヤー一覧
8.4.2.OEMディーラーのリスト
8.4.3.主要エンドユーザー一覧
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
8.6.COVID-19危機-影響評価
8.6.1.現在の統計
8.6.2.世界経済/クラスター予測
8.6.3.短期・中期・長期見通し
8.6.4.リバウンドの可能性が高い主要戦略
8.7.規制の枠組み
9.製品タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.製品タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.ヘルメット
9.3.2.グローブ&ウォーマー
9.3.3.ジャージ・Tシャツ
9.3.4.LEDライト
9.3.5.ミラー
9.3.6.ボトルケージ
9.3.7.ポンプ(ハンド&フット)
9.3.8.バーエンド/グリップ
9.3.9.キックスタンド
9.3.10.サドル&カバー
9.3.11.マッドフラップ
9.3.12.スピードメーター
9.3.13.ホーン
9.3.14.フェンダー
9.4.製品タイプ別市場魅力度分析
10.自転車タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.自転車タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.自転車タイプ別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.マウンテンバイク
10.3.2.ハイブリッド/クロス
10.3.3.ロード
10.3.4.コンフォート
10.3.5.ユース
10.3.6.クルーザー
10.3.7.エレクトリック&その他
10.4.自転車タイプ別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.販売チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.自転車専門小売店
11.3.2.総合スポーツ用品店
11.3.3.百貨店・その他
11.3.4.オンライン
11.4.販売チャネル別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア・太平洋
12.3.5.東アジア
12.3.6.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.自転車タイプ別
13.4.4.販売チャネル別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.製品タイプ別
13.5.3.自転車タイプ別
13.5.4.販売チャネル別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.その他のラテンアメリカ
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.自転車タイプ別
14.4.4.販売チャネル別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品タイプ別
14.5.3.自転車タイプ別
14.5.4.販売チャネル別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.ベネルクス
15.4.1.7.ロシア
15.4.1.8.その他のヨーロッパ
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.自転車タイプ別
15.4.4.販売チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.自転車タイプ別
15.5.4.販売チャネル別
16.南アジア・太平洋市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.インド
16.4.1.2.アセアン
16.4.1.3.オーストラリア&ニュージーランド
16.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.自転車タイプ別
16.4.4.販売チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.自転車タイプ別
16.5.4.販売チャネル別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.中国
17.4.1.2.日本
17.4.1.3.韓国
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.自転車タイプ別
17.4.4.販売チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.自転車タイプ別
17.5.4.販売チャネル別
18.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.GCC諸国
18.4.1.2.トルコ
18.4.1.3.アフリカ北部
18.4.1.4.南アフリカ
18.4.1.5.その他のMEA
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.自転車タイプ別
18.4.4.販売チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.自転車タイプ別
18.5.4.販売チャネル別
19.国別市場分析
19.1.はじめに
19.1.1.主要国別市場金額比率分析
19.1.2.世界対.各国の成長比較
19.2.米国市場分析
19.2.1.製品タイプ別
19.2.2.自転車タイプ別
19.2.3.販売チャネル別
19.3.カナダ市場分析
19.3.1.製品タイプ別
19.3.2.自転車タイプ別
19.3.3.販売チャネル別
19.4.メキシコ市場分析
19.4.1.製品タイプ別
19.4.2.自転車タイプ別
19.4.3.販売チャネル別
19.5.ブラジル市場分析
19.5.1.製品タイプ別
19.5.2.自転車タイプ別
19.5.3.販売チャネル別
19.6.ドイツ市場分析
19.6.1.製品タイプ別
19.6.2.自転車タイプ別
19.6.3.販売チャネル別
19.7.イタリア市場分析
19.7.1.製品タイプ別
19.7.2.自転車タイプ別
19.7.3.販売チャネル別
19.8.フランス市場分析
19.8.1.製品タイプ別
19.8.2.自転車タイプ別
19.8.3.販売チャネル別
19.9.イギリス市場分析
19.9.1.製品タイプ別
19.9.2.自転車タイプ別
19.9.3.販売チャネル別
19.10.スペイン市場分析
19.10.1.製品タイプ別
19.10.2.自転車タイプ別
19.10.3.販売チャネル別
19.11.ベネルクス市場分析
19.11.1.製品タイプ別
19.11.2.自転車タイプ別
19.11.3.販売チャネル別
19.12.ロシア市場分析
19.12.1.製品タイプ別
19.12.2.自転車タイプ別
19.12.3.販売チャネル別
19.13.中国市場分析
19.13.1.製品タイプ別
19.13.2.自転車タイプ別
19.13.3.販売チャネル別
19.14.日本市場分析
19.14.1.製品タイプ別
19.14.2.自転車タイプ別
19.14.3.販売チャネル別
19.15.韓国市場分析
19.15.1.製品タイプ別
19.15.2.自転車タイプ別
19.15.3.販売チャネル別
19.16.インド市場分析
19.16.1.製品タイプ別
19.16.2.自転車タイプ別
19.16.3.販売チャネル別
19.17.ASEAN市場分析
19.17.1.製品タイプ別
19.17.2.自転車タイプ別
19.17.3.販売チャネル別
19.18.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
19.18.1.製品タイプ別
19.18.2.自転車タイプ別
19.18.3.販売チャネル別
19.19.GCC諸国の市場分析
19.19.1.製品タイプ別
19.19.2.自転車タイプ別
19.19.3.販売チャネル別
19.20.トルコ市場分析
19.20.1.製品タイプ別
19.20.2.自転車タイプ別
19.20.3.販売チャネル別
19.21.北アフリカ市場分析
19.21.1.製品タイプ別
19.21.2.自転車タイプ別
19.21.3.販売チャネル別
19.22.南アフリカ市場分析
19.22.1.製品タイプ別
19.22.2.自転車タイプ別
19.22.3.販売チャネル別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析(自転車アクセサリー)
20.2.上位企業の市場集中度と市場シェア分析
20.3.市場プレゼンス分析
20.3.1.プレイヤーの地域別フットプリント
20.3.2.プレーヤーの製品フットプリント
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.アクセルグループ
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.販売拠点
21.3.1.4.戦略の概要
21.3.1.4.1.マーケティング戦略
21.3.1.4.2.製品戦略
21.3.1.4.3.チャネル戦略
21.3.2.エイボン・サイクルズ社
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.販売拠点
21.3.2.4.戦略の概要
21.3.2.4.1.マーケティング戦略
21.3.2.4.2.製品戦略
21.3.2.4.3.チャネル戦略
21.3.3.カンパニョーロS.R.L.
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.販売拠点
21.3.3.4.戦略の概要
21.3.3.4.1.マーケティング戦略
21.3.3.4.2.製品戦略
21.3.3.4.3.チャネル戦略
21.3.4.ガーミン社
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.販売拠点
21.3.4.4.戦略の概要
21.3.4.4.1.マーケティング戦略
21.3.4.4.2.製品戦略
21.3.4.4.3.チャネル戦略
21.3.5.株式会社シマノ
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.販売拠点
21.3.5.4.戦略の概要
21.3.5.4.1.マーケティング戦略
21.3.5.4.2.製品戦略
21.3.5.4.3.チャネル戦略
21.3.6.株式会社ジャイアントマニュファクチャリング
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.販売拠点
21.3.6.4.戦略の概要
21.3.6.4.1.マーケティング戦略
21.3.6.4.2.製品戦略
21.3.6.4.3.チャネル戦略
21.3.7.メリダ工業
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.販売拠点
21.3.7.4.戦略の概要
21.3.7.4.1.マーケティング戦略
21.3.7.4.2.製品戦略
21.3.7.4.3.チャネル戦略
21.3.8.サムチュリーバイシクル(株
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.販売拠点
21.3.8.4.戦略の概要
21.3.8.4.1.マーケティング戦略
21.3.8.4.2.製品戦略
21.3.8.4.3.チャネル戦略
21.3.9.DTスイス
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.販売拠点
21.3.9.4.戦略の概要
21.3.9.4.1.マーケティング戦略
21.3.9.4.2.製品戦略
21.3.9.4.3.チャネル戦略
21.3.10.エンデュラ社
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.販売拠点
21.3.10.4.戦略の概要
21.3.10.4.1.マーケティング戦略
21.3.10.4.2.製品戦略
21.3.10.4.3.チャネル戦略
21.3.11.イーストマン・インダストリーズ
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.販売拠点
21.3.11.4.戦略の概要
21.3.11.4.1.マーケティング戦略
21.3.11.4.2.製品戦略
21.3.11.4.3.チャネル戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research delivers a comprehensive analysis of the Bicycle Accessories Market, offering insights into its complex dynamics and future prospects. This report covers market trends, growth drivers, challenges, and emerging patterns, providing valuable statistics and projections from 2024 to 2033.

Key Insights:

• Market Size in 2024: USD 18386.58 Million
• Projected Market Value in 2033: USD 33519.7 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.9%

Market Overview:

The Bicycle Accessories Market includes a variety of applications across segments like safety gear, maintenance equipment, and performance enhancers. Products such as helmets, lights, locks, pumps, and cycling computers serve diverse end-users including recreational cyclists, professional riders, and commuters. Market growth is driven by rising health consciousness, increasing urbanization, and the growing trend of cycling as a sustainable mode of transportation.

Growth Drivers:

Several key factors are propelling the global Bicycle Accessories Market. Growing awareness of health and fitness increases the demand for cycling accessories as more people take up cycling for exercise and recreation. Additionally, urbanization and improved cycling infrastructure in cities enhance bicycle adoption, boosting accessory demand. Technological advancements, like smart helmets and GPS-enabled cycling computers, further enrich the cycling experience, driving market growth.

Market Restraints:

Despite its promising outlook, the Bicycle Accessories Market faces challenges such as high costs, fluctuating raw material prices, and competition from counterfeit products. The high cost of advanced accessories can deter price-sensitive consumers. Raw material price fluctuations impact manufacturing costs and pricing. Additionally, the market is inundated with counterfeit products that compromise quality, affecting overall market growth and the reputation of established brands.

Market Opportunities:

The Bicycle Accessories Market offers significant growth opportunities through technological innovation, eco-friendly product development, and market diversification. Trends such as eco-friendly materials, smart accessories, and personalized cycling gear encourage manufacturers to explore new formulations and applications. Strategic partnerships, research collaborations, and mergers and acquisitions help market players expand their product portfolios, enhance technical capabilities, and strengthen their presence in key regions. Growing investments in R&D and government support for sustainable transportation further foster market expansion and diversification.

Key Questions Answered:

• What are the primary factors driving the global Bicycle Accessories Market growth?
• How are technological advancements and industry trends shaping the evolution of bicycle accessories?
• What are the key challenges and opportunities facing market participants in the bicycle accessories segment?
• Which geographic regions offer the highest growth potential for bicycle accessories manufacturers?
• What strategies are leading companies employing to differentiate their products and capture market share?

Competitive Landscape:

Leading players in the global Bicycle Accessories Market focus on innovation, product differentiation, and market expansion to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced accessory designs, improve product quality, and explore new applications. Strategic collaborations with research institutions, academic partners, and industry associations allow market players to access new technologies, expand their knowledge base, and accelerate product development. Emphasis on regulatory compliance, quality assurance, and customer support enhances brand reputation and fosters long-term relationships with customers and stakeholders.

Key Companies Profiled:

• Shimano Inc.
• Giant Manufacturing Co. Ltd.
• Trek Bicycle Corporation
• Specialized Bicycle Components, Inc.
• Hero Cycles Ltd.
• Merida Industry Co., Ltd.
• Accell Group N.V.
• Dorel Industries Inc.
• Garmin Ltd.
• CatEye Co., Ltd.
• Bontrager
• ABUS August Bremicker Söhne KG

Market Segmentation:

By Product Type:

• Helmets
• Gloves & Warmers
• Jersey/Tee
• LED Lights
• Mirror
• Bottle Cage
• Pump (Hand and Foot)
• Bar Ends/Grips
• Kickstand
• Saddles & Covers
• Mudflaps
• Speedometer
• Horn
• Fenders

By Bicycle Type:

• Mountain Bike
• Hybrid/Cross
• Road
• Comfort
• Youth
• Cruiser
• Electric & Others

By Sales-Channel:

• Specialty Bicycle Retailers
• Full-Line Sporting Goods Stores
• Department Stores & Others
• Online

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis By Product Type
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Market Demand (US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.3. Overview of Accessories Market
8.4. Value Chain Analysis
8.4.1. List of Bicycle Accessories Suppliers
8.4.2. List of OEM dealers
8.4.3. List of Key End-Users
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
8.6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.6.1. Current Statistics
8.6.2. World Economy / Cluster Projections
8.6.3. Short – Mid – Long Term Outlook
8.6.4. Likely Rebound Key Strategies
8.7. Regulatory Framework
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
9.3.1. Helmets
9.3.2. Gloves & Warmers
9.3.3. Jersey/Tee
9.3.4. LED Lights
9.3.5. Mirror
9.3.6. Bottle Cage
9.3.7. Pump (Hand and Foot)
9.3.8. Bar Ends/Grips
9.3.9. Kickstand
9.3.10. Saddles & Covers
9.3.11. Mudflaps
9.3.12. Speedometer
9.3.13. Horn
9.3.14. Fenders
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Bicycle Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Bicycle Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Bicycle Type, 2024-2033
10.3.1. Mountain Bike
10.3.2. Hybrid/Cross
10.3.3. Road
10.3.4. Comfort
10.3.5. Youth
10.3.6. Cruiser
10.3.7. Electric & Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Bicycle Type
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast by Sales Channel, 2024-2033
11.3.1. Specialty Bicycle Retailers
11.3.2. Full-Line Sporting Goods Stores
11.3.3. Department Stores & Others
11.3.4. Online
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. South Asia and Pacific
12.3.5. East Asia
12.3.6. Middle East & Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Product Type
13.4.3. By Bicycle Type
13.4.4. By Sales Channel
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Product Type
13.5.3. By Bicycle Type
13.5.4. By Sales Channel
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Rest of Latin America
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Bicycle Type
14.4.4. By Sales Channel
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Product Type
14.5.3. By Bicycle Type
14.5.4. By Sales Channel
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. U.K
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. BENELUX
15.4.1.7. Russia
15.4.1.8. Rest of Europe
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Bicycle Type
15.4.4. By Sales Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product Type
15.5.3. By Bicycle Type
15.5.4. By Sales Channel
16. South Asia and Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. India
16.4.1.2. ASEAN
16.4.1.3. Australia & New Zealand
16.4.1.4. Rest of South Asia and Pacific
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Bicycle Type
16.4.4. By Sales Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Bicycle Type
16.5.4. By Sales Channel
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. China
17.4.1.2. Japan
17.4.1.3. South Korea
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Bicycle Type
17.4.4. By Sales Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product Type
17.5.3. By Bicycle Type
17.5.4. By Sales Channel
18. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. GCC Countries
18.4.1.2. Turkey
18.4.1.3. Northern Africa
18.4.1.4. South Africa
18.4.1.5. Rest of MEA
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Bicycle Type
18.4.4. By Sales Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product Type
18.5.3. By Bicycle Type
18.5.4. By Sales Channel
19. Country Wise Market Analysis
19.1. Introduction
19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
19.2. U.S. Market Analysis
19.2.1. By Product Type
19.2.2. By Bicycle Type
19.2.3. By Sales Channel
19.3. Canada Market Analysis
19.3.1. By Product Type
19.3.2. By Bicycle Type
19.3.3. By Sales Channel
19.4. Mexico Market Analysis
19.4.1. By Product Type
19.4.2. By Bicycle Type
19.4.3. By Sales Channel
19.5. Brazil Market Analysis
19.5.1. By Product Type
19.5.2. By Bicycle Type
19.5.3. By Sales Channel
19.6. Germany Market Analysis
19.6.1. By Product Type
19.6.2. By Bicycle Type
19.6.3. By Sales Channel
19.7. Italy Market Analysis
19.7.1. By Product Type
19.7.2. By Bicycle Type
19.7.3. By Sales Channel
19.8. France Market Analysis
19.8.1. By Product Type
19.8.2. By Bicycle Type
19.8.3. By Sales Channel
19.9. U.K. Market Analysis
19.9.1. By Product Type
19.9.2. By Bicycle Type
19.9.3. By Sales Channel
19.10. Spain Market Analysis
19.10.1. By Product Type
19.10.2. By Bicycle Type
19.10.3. By Sales Channel
19.11. BENELUX Market Analysis
19.11.1. By Product Type
19.11.2. By Bicycle Type
19.11.3. By Sales Channel
19.12. Russia Market Analysis
19.12.1. By Product Type
19.12.2. By Bicycle Type
19.12.3. By Sales Channel
19.13. China Market Analysis
19.13.1. By Product Type
19.13.2. By Bicycle Type
19.13.3. By Sales Channel
19.14. Japan Market Analysis
19.14.1. By Product Type
19.14.2. By Bicycle Type
19.14.3. By Sales Channel
19.15. South Korea Market Analysis
19.15.1. By Product Type
19.15.2. By Bicycle Type
19.15.3. By Sales Channel
19.16. India Market Analysis
19.16.1. By Product Type
19.16.2. By Bicycle Type
19.16.3. By Sales Channel
19.17. ASEAN Market Analysis
19.17.1. By Product Type
19.17.2. By Bicycle Type
19.17.3. By Sales Channel
19.18. Australia and New Zealand Market Analysis
19.18.1. By Product Type
19.18.2. By Bicycle Type
19.18.3. By Sales Channel
19.19. GCC Countries Market Analysis
19.19.1. By Product Type
19.19.2. By Bicycle Type
19.19.3. By Sales Channel
19.20. Turkey Market Analysis
19.20.1. By Product Type
19.20.2. By Bicycle Type
19.20.3. By Sales Channel
19.21. Northern Africa Market Analysis
19.21.1. By Product Type
19.21.2. By Bicycle Type
19.21.3. By Sales Channel
19.22. South Africa Market Analysis
19.22.1. By Product Type
19.22.2. By Bicycle Type
19.22.3. By Sales Channel
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Bicycle Accessories)
20.2. Market Concentration and Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Presence Analysis
20.3.1. By Regional footprint of Players
20.3.2. Product foot print by Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Accell Group
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Sales Footprint
21.3.1.4. Strategy Overview
21.3.1.4.1. Marketing Strategy
21.3.1.4.2. Product Strategy
21.3.1.4.3. Channel Strategy
21.3.2. Avon Cycles Ltd
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Sales Footprint
21.3.2.4. Strategy Overview
21.3.2.4.1. Marketing Strategy
21.3.2.4.2. Product Strategy
21.3.2.4.3. Channel Strategy
21.3.3. Campagnolo S.R.L.
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Sales Footprint
21.3.3.4. Strategy Overview
21.3.3.4.1. Marketing Strategy
21.3.3.4.2. Product Strategy
21.3.3.4.3. Channel Strategy
21.3.4. Garmin Ltd
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Sales Footprint
21.3.4.4. Strategy Overview
21.3.4.4.1. Marketing Strategy
21.3.4.4.2. Product Strategy
21.3.4.4.3. Channel Strategy
21.3.5. Shimano Inc.
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Sales Footprint
21.3.5.4. Strategy Overview
21.3.5.4.1. Marketing Strategy
21.3.5.4.2. Product Strategy
21.3.5.4.3. Channel Strategy
21.3.6. Giant Manufacturing Co., Ltd
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Sales Footprint
21.3.6.4. Strategy Overview
21.3.6.4.1. Marketing Strategy
21.3.6.4.2. Product Strategy
21.3.6.4.3. Channel Strategy
21.3.7. Merida Industry Co Ltd
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Sales Footprint
21.3.7.4. Strategy Overview
21.3.7.4.1. Marketing Strategy
21.3.7.4.2. Product Strategy
21.3.7.4.3. Channel Strategy
21.3.8. Samchuly Bicycle Co., Ltd.
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Sales Footprint
21.3.8.4. Strategy Overview
21.3.8.4.1. Marketing Strategy
21.3.8.4.2. Product Strategy
21.3.8.4.3. Channel Strategy
21.3.9. DT SWISS
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Sales Footprint
21.3.9.4. Strategy Overview
21.3.9.4.1. Marketing Strategy
21.3.9.4.2. Product Strategy
21.3.9.4.3. Channel Strategy
21.3.10. Endura Ltd
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Sales Footprint
21.3.10.4. Strategy Overview
21.3.10.4.1. Marketing Strategy
21.3.10.4.2. Product Strategy
21.3.10.4.3. Channel Strategy
21.3.11. Eastman Industries Ltd.
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Sales Footprint
21.3.11.4. Strategy Overview
21.3.11.4.1. Marketing Strategy
21.3.11.4.2. Product Strategy
21.3.11.4.3. Channel Strategy
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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2024/07/04 10:27

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