世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Account Sharing and Digital Piracy


アカウント共有とデジタル著作権侵害

オンライン動画の興隆は、動画コンテンツ産業のエコノミクスを変化させ、剽窃コンテンツ視聴に対する考えや行動を進化させた。現在、オンラインコンテンツ市場では、違法なライブストリーミングやアプリベース... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Parks Associates
パークスアソシエイツ社
2019年6月4日 US$7,500
電子ファイル
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
68 英語

 

Summary

オンライン動画の興隆は、動画コンテンツ産業のエコノミクスを変化させ、剽窃コンテンツ視聴に対する考えや行動を進化させた。現在、オンラインコンテンツ市場では、違法なライブストリーミングやアプリベースの共有、アカウント共有などが横行している。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「アカウント共有とデジタル著作権侵害」は、様々な著作権侵害行動における消費者の選択や、著作権侵害やアカウントセキュリティに関する態度を査定している。

The rise of online video has shifted the economics of the video content industry and thus sparked an evolution in the thinking and behavior of the people looking to steal content. Illegal livestreaming, app-based sharing, and account sharing are now rampant in the online content marketplace. This 360 Deep Dive examines consumer preferences for various piracy behaviors, as well as attitudes towards privacy and account security.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Consumer Analytics: Access and Entertainment Track

Key Questions Answered

Survey Methodology

Defining Heads of Broadband Households

Definitions and Abbreviations

Executive Summary

Industry Insight

Industry Insight: Piracy and Account Sharing Forecast

Definitions

Key Findings and Market Impact

OTT Service Consumption Habits

Internet Video Services Watched: Paid vs. Free (2018 - 2019)

OTT Service Use by Business Model (2018 - 2019)

Pirate Households by Demographics (Q1/19)

Internet Video Services Watched: Paid vs. Free Segments (2018 - 2019)

OTT Services Subscribed by Pirates (Q1/19)

OTT Service Annual Cancellations as % of Current Subscriber Base Among Pirates (Q1/18)

Pay-TV Service Subscription Among Pirates: Traditional vs. Online (Q1/19)

Pay-TV/Broadband Service ARPU Among Pirates (Q1/19)

Use of Piracy Devices, Apps, and Websites

Use of Piracy Devices/Apps/Websites (Q1/19)

Number of Piracy Device/Apps/Websites Used (Q1/19)

Use of Piracy Devices/Apps/Websites (Q1/19)

Demographic Distribution of Piracy Device/Apps/Website Users (Q1/19)

Use of Piracy Website Among Kodi Apps Users (Q1/19)

Use of Piracy Devices/Apps/Websites Among Pirates (Q1/19)

Device Ownership of Streaming Media Devices (2010 - 2019)

Piracy Device/Apps/Website Users Among Steaming Media Device Owners (Q1/19)

Pirates Among Piracy Device/Apps/Website Users (Q1/19)

Account Sharing and Piracy Habits

Account Sharing/Piracy Segments (Q1/19)

Demographic Distribution of Account Sharing/Piracy Segments (Q1/19)

Combinations of Account Sharing and Piracy Segments (Q1/19)

OTT Service Subscription by Account Sharing/Piracy Segments (Q1/19)

Pay-TV Service Subscription by Account Sharing/Piracy Segments (Q1/19)

Pay-TV/Broadband Service ARPU by Account Sharing/Piracy Segments (Q1/19)

Pirates Among Account Sharing and Piracy Activities (Q1/19)

Account Related Issues

Common Account Related Issues Experienced (Q1/19)

Demographic Distribution of Common Account Related Issues Experienced (Q1/19)

Account Related Issues Experienced by Account Sharing/Piracy Segments (Q1/19)

Experiencing the Issue of Not Being Able to Use the Service Due Multiple Logins Among Pirates (Q1/19)

Experiencing the Issue of Not Being Able to Use the Service Due Multiple Logins Among Account Shares/Thieves(Q1/19)

Consumer Attitudes towards Account Sharing and Piracy

Perception Towards Sharing Online Music/Video Services or Using Unlicensed Content (Q1/19)

Agreement on Sharing Online Music/Video Services or Using Unlicensed Content by Demographic (Q1/19)

High Agreement Towards Sharing Online Music/Video Service or Using Unlicensed Content Among Households Facing Account Related Issues (Q1/19)

Disagreement Towards Sharing Online Music/Video Service or Using Unlicensed Content Among Households Facing Account Related Issues (Q1/19)

Perception of Paying for Music/Video Service Among Account Sharers/Thieves (Q1/19)

Perception Towards Movies/Music Being Available for Free Among Account Givers (Q1/19)

Lifestyle Attitudes Among Account Sharing/Piracy Segment (Q1/19)

Music vs. Video Account Sharing

Digital Music Service Subscription by Demographics (Q1/19)

Account Sharing and Piracy Activities (Q1/19)

Online Video/Music Sharing Among Demographic Groups (Q1/19)

Agreeing on Sharing Online Music/Video Services Among People Using Other's ID and Password to Access these Services (Q1/19)

Agreeing on Sharing Online Music/Video Services Among People Allowing Others to Use their ID and Password to Access these Services (Q1/19)

Appendix

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(セキュリティ)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Parks Associates社はどのような調査会社ですか?


米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る