世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オンライン食料品市場:産業規模、シェア、競争、動向、成長機会、地域別予測 - 2024年から2031年までの製品別洞察と展望


Online Grocery Market: Industry Size, Share, Competition, Trends, Growth Opportunities and Forecasts by Region - Insights and Outlook by Product, 2024 to 2031

2024 オンライン食料品市場調査レポート:トレンド、開発、競争、成長機会、2031年までの展望を探る この調査レポートは、関係者、業界専門家、意思決定者がOnline Grocery市場の可能性と2024年の勝利戦略を特... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
OG Analysis
オージーアナリシス
2024年1月18日 US$4,450
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

2024 オンライン食料品市場調査レポート:トレンド、開発、競争、成長機会、2031年までの展望を探る

この調査レポートは、関係者、業界専門家、意思決定者がOnline Grocery市場の可能性と2024年の勝利戦略を特定する際に役立つように設計された包括的で洞察に満ちた分析です。2023年の主要動向を評価し、今後8年間のOnline Grocery市場の成長機会を分析、2031年までの正確な年間予測も掲載しています。

オンライン食料品のサプライチェーンに影響を及ぼす国際的な紛争や、不安定な経済状況の中での消費者の購買力の変動によって引き起こされるダイナミックなシフトは、事業体が競争上の優位性を維持するために警戒を強め、先見性のある戦略を実施する必要性を強調しています。経済的・社会的影響は国・市場によって大きく異なることが指摘されており、オンライン食料品市場のプレーヤーは国別の戦略を策定している。

オンライン食料品市場のセグメンテーションと成長展望
この調査レポートは、現在のOnline Grocery市場規模、Online Grocery市場シェア、世界、地域、国レベルのセグメントおよびサブセグメント別の成長率(CAGR)など、Online Grocery産業の統計をカバーし、2031年までの年間予測も掲載しています。

この調査レポートは、Online Groceryの種類、用途、販売チャネル別の市場浸透率と、それに対応する将来性について、リアルタイムの業界専門家によって検証された明確な洞察を提供します。さらに、製造方法/技術や原材料などの主要指標別のオンライン食料品市場シェアは、カスタマイズの一部として含めることができます。これにより、顧客は対応する促進要因と阻害要因とともに、その成長率から最も可能性のあるセグメントを特定することができます。
調査は2019年、2020年、2021年、2022年を過去年、2023年を基準年、2024年を推定年とし、2025年から2031年までを展望期間とした。レポートでは、オンライン食料品市場の最も収益性の高い製品、支配的な最終用途、各地域のオンライン食料品市場の進化する流通チャネルを識別します。

オンライン食料品市場の将来 - 推進要因と阻害課題
オンライン食料品市場の売上高は、ミレニアル世代と新興市場からの驚異的な需要に支えられ、健全なCAGRで成長すると予想される。効率的な生産、製品ポートフォリオの拡大、洗練されたデザインとパッケージング、効果的な運用保守、および販売モニタリングを可能にするオンライン食料品市場における技術の進歩は、主要な成長促進要因である。

しかし、サプライチェーンの混乱、食品の安全性とラベリングに関する厳しい規制への対応、競争の激化、主要市場におけるインフレの持続、投入コストを急増させる原材料価格の変動は、予測期間におけるオンライン食料品市場の阻害要因の一部である。

食品・飲料業界の包括的な動向には以下が含まれる。
- 健康と環境への懸念に対する消費者の意識の高まりに後押しされ、植物由来の代替食品が急成長し、伝統的な市場を破壊し続けている。
- オンライン食料品購入のためのオンライン・プラットフォームの採用が加速し、流通チャネルと顧客エンゲージメントが再構築されつつある。
- 業界が環境問題に取り組む中で、持続可能なパッケージング・ソリューションと素材の革新が極めて重要になっている。
- 免疫システムの強化に役立つ機能性食品と健康食品への支出の増加
- オンライン・グロサリー製品の調達、加工、流通を効果的に管理するために、ブロックチェーンやその他のモノのインターネット(IoT)技術を導入する企業が増えている。
- オーガニック、ビーガン、バイオベース、缶詰/調理済み食品(RTE)、クリーン・ラベル、サステイナブルなどが上位を占める戦略として認識されている。
- 新技術の獲得、ポートフォリオの強化、能力の活用を目的としたM&Aは、オンライン・グロサリー業界のトップ企業の主要戦略であり続ける。

オンライン食料品市場の分析
この調査レポートは、Online Grocery市場の需給状況に潜在的な影響を与える可能性のある様々な直接的および間接的な力を分析しています。親市場、派生市場、中間市場、原料市場、代替市場を評価します。地政学的分析、人口統計学的分析、ポーターのファイブフォース分析は、最適なオンライン食料品市場の予測を推定するために慎重に評価されます。
最近の取引や開発は、Online Groceryの将来のビジネスへの潜在的な影響を考慮しています。分析された他のメトリックは、新規参入の脅威、新たな代替品の脅威、製品の差別化、競争の程度、サプライヤーの数、流通チャネル、必要な資本、参入障壁、政府、規制、有益な代替案を含む。規制、有益な代替案、およびオンライン食料品市場における代替品のコスト。
オンライン食料品の貿易と価格分析は、トップ輸出業者/サプライヤーとトップ輸入業者/顧客情報を持つオンライン食料品の国際市場のシナリオを理解するのに役立ちます。このデータと分析により、弊社のお客様はオンライン食料品の価格動向やパターンを理解し、新たな販売経路を模索することで、調達計画の立案、潜在的なベンダー/取引先の特定を支援することができます。この調査レポートは最新月に更新され、ロシア・ウクライナ戦争などの最新動向がオンライン食料品市場に与える影響も含まれています。

オンライン食料品市場の競合情報
OGAnalysis社独自の企業収益および製品分析モデルにより、オンライン食料品市場の構造と競合状況を明らかにします。主要企業の会社概要、事業内容、製品ポートフォリオ、SWOT分析、財務分析、主要戦略などを掲載しています。世界市場および地域市場において、業績の高いオンライン食料雑貨製品を特定します。新製品発表、投資と資金調達の最新情報、合併と買収、コラボレーションとパートナーシップ、受賞と契約、拡大、およびその他の動向は、競争に勝ち残るためのOnline Grocery市場の最新情報をクライアントに提供します。
アジア太平洋、ヨーロッパ、中東、アフリカ、中南米の異なるセグメントにおける企業の提供物は、オンライン食料品市場における企業戦略をより良く理解するために提示されています。競合分析は、ユーザーが競合他社の戦略を評価することを可能にし、市場シェアを向上させるために、将来の成長見通しのための能力とリソースを調整するのに役立ちます。

オンライン食料品市場の地理的分析
Online Grocery市場の国際的なシナリオは、北米Online Grocery市場、ヨーロッパOnline Grocery市場、アジア太平洋Online Grocery市場、中東およびアフリカOnline Grocery市場、および中南米Online Grocery市場に関する独立した章で、レポート内でよく確立されています。これらのセクションでは、さらにタイプ、アプリケーション、エンドユーザー、国別の地域オンライン食料品市場を細分化します。
国レベルのインテリジェンスが含まれます
- 北米オンライン食料品産業(米国、カナダ、メキシコ)
- ヨーロッパのオンライン食料品業界(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、スペイン、ヨーロッパの残りの部分)
- アジア太平洋地域オンライン食料品産業(中国, インド, 日本, 韓国, オーストラリア, APACのその他地域)
- 中東・アフリカのオンライン食料品産業(中東、アフリカ)
- 中南米オンライン食料品産業(ブラジル、アルゼンチン、SCAの残りの部分)
オンライン食料品市場の地域別洞察は、投資すべき最も有望な市場と、遵守すべき現代の規制と提携すべきプレーヤーに拡大する新興市場を提示します。

調査方法概要
この調査は、リアルタイムの業界専門家からのインプットと検証を含む、一次情報と二次情報の客観的な組み合わせを使用して実施されました。
独自のプロセスにより、15年以上かけて開発された社内データベースから必要なデータを抽出し、オンライン食料品業界の団体、組織、出版物、業界、その他の統計ソースを含む10,000以上のソースに毎日アクセスして更新しています。
オンライン食料品業界のトップ企業について、その事業内容や地域区分とともに、製品および収益に関する詳細な分析を行っています。
様々な職種のOnline Groceryのバリューチェーン全体で働く主題専門家から一次インプットを受けます。追加のデータ要件や検証については、有料のデータベースを使用することもあります。
当社の社内専門家は、データの三角測量などの洗練された方法を使用して、点をつなぎ、現在のオンライン食料品市場の状況、市場規模、および市場シェアの明確な画像を確立します。
短期、中期、長期の需要促進要因/変動要因を特定するため、バリューチェーン、親市場、付属市場、技術動向、最近の動向、影響要因を調査します。
相関分析を含む様々な統計モデルは、将来のオンライン食料品市場の様々なシナリオを分析するために、季節的変数やその他の変数を含むように慎重にアナリストの介入によって実行されます。
これらの主要な数値、仮定、変数、およびそれらの重み付けは、検証のために専門家パネルに回覧され、詳細な標準レポートがわかりやすい形式で発行されます。

利用可能なカスタマイズ
標準的なシンジケートレポートは、バリューチェーン全体のオンライン食料品市場のプレーヤーの共通の関心に応えるように設計されており、出版物の範囲と価格に従って、全体の調査結果から選択的なデータと分析を含んでいます。
しかし、個々のクライアントの特定の調査要件に正確に一致させるために、我々は最終的な成果物に関心のあるデータと分析を含めるためにいくつかのカスタマイズオプションを提供しています。
カスタマイズのご要望には、以下のようなものがあります。
ご希望のセグメンテーション - お客様が選択されたタイプ/アプリケーション/エンドユーズ/プロセスについて、市場部門を修正/追加するカスタマイズをお求めいただけます。
サプライチェーンにおけるオンライン食料品の価格とマージン、オンライン食料品価格分析/国際貿易データ/輸出入分析、
サプライチェーン分析、需給ギャップ分析、PESTLE分析、マクロ経済分析、その他オンライン食料品市場分析
加工・製造要件、特許分析、技術動向、製品イノベーション
さらに、東南アジア、中央アジア、新興アジア、発展途上アジア、西ヨーロッパ、東ヨーロッパ、ベネルクス、新興・発展途上ヨーロッパ、北欧諸国、北アフリカ、サハラ以南アフリカ、カリブ海諸国、中東・北アフリカ(MENA)、湾岸協力会議(GCC)、その他など、特定の国/国グループの要件に応じて地域を細分化するカスタマイズも可能です。
資本要件、収入予測、利益予測、および銀行/投資機関に提示する詳細なプロジェクト報告書を作成するためのその他のパラメータ。
内容の10%までは追加料金なしでカスタマイズ可能です。

本レポートで扱う主な質問
世界、地域、国レベルでの現在のオンライン食料品市場規模は?
Online Grocery市場のタイプ、用途、プロセス/技術、流通チャネル別の市場浸透度は?
世界のオンライン食料品市場は過去数年間でどのように発展し、今後数年間でどのように推移するのか?
現在進行中の戦争、地政学的緊張、航海/貿易障害、世界的なインフレがOnline Grocery市場予測に与える影響は?
オンライン食料品市場はどのように多様化し、新製品の発売、未開拓の地域、最近の開発、投資は何ですか?
投資対象となりうる地域別オンライン食料品市場とは?
オンライン食料品市場で注目すべき高パフォーマンスの製品タイプは何か?
業界の主要な推進要因と課題は何か?
世界のオンライン食料品市場の構造とキープレイヤーは誰ですか?
業界の競争の程度は何ですか?
市場構造/オンライン食料品市場の競合情報は?注目すべき主要競合は誰か、その戦略は?""

レポートは最新月に更新され、2-3営業日でお届けします。"

ページTOPに戻る


目次

1. Table of Contents
1.1 List of Tables
1.2 List of Figures

2. Global Online Grocery Market Summary, 2023
2.1 Online Grocery Industry Overview
2.1.1 Global Online Grocery Market Revenues ($ Million)
2.2 Online Grocery Market Scope
2.3 Research Methodology

3. Online Grocery Market Insights, 2023-2031
3.1 Online Grocery Market Drivers
3.2 Online Grocery Market Restraints
3.3 Online Grocery Market Opportunities
3.4 Online Grocery Market Challenges
3.5 Impact of Global Geo-Political Tensions, Supply-Chain Challenges and Other Latest Events

4. Online Grocery Market Analytics
4.1 Online Grocery Market Size and Share, Key Products, 2023 Vs 2031
4.2 Online Grocery Market Size and Share, Dominant Applications, 2023 Vs 2031
4.3 Online Grocery Market Size and Share, Leading End Uses, 2023 Vs 2031
4.4 Online Grocery Market Size and Share, High Prospect Countries, 2023 Vs 2031
4.5 Five Forces Analysis for Global Online Grocery Market
4.5.1 Online Grocery Industry Attractiveness Index, 2023
4.5.2 Online Grocery Supplier Intelligence
4.5.3 Online Grocery Buyer Intelligence
4.5.4 Online Grocery Competition Intelligence
4.5.5 Online Grocery Product Alternatives and Substitutes Intelligence
4.5.6 Online Grocery Market Entry Intelligence

5. Global Online Grocery Market Statistics – Industry Revenue, Market Share, Growth Trends and Forecast by segments, to 2031
5.1 World Online Grocery Market Size, Potential and Growth Outlook, 2024- 2031 ($ Million)
5.1 Global Online Grocery Sales Outlook and CAGR Growth by Type, 2024- 2031 ($ Million)
5.2 Global Online Grocery Sales Outlook and CAGR Growth by Application, 2024- 2031 ($ Million)
5.3 Global Online Grocery Sales Outlook and CAGR Growth by End-User, 2024- 2031 ($ Million)
5.4 Global Online Grocery Market Sales Outlook and Growth by Region, 2024- 2031 ($ Million)

6. Asia Pacific Online Grocery Industry Statistics – Market Size, Share, Competition and Outlook
6.1 Asia Pacific Online Grocery Market Insights, 2023
6.2 Asia Pacific Online Grocery Market Revenue Forecast by Type, 2024- 2031 (USD Million)
6.3 Asia Pacific Online Grocery Market Revenue Forecast by Application, 2024- 2031 (USD Million)
6.4 Asia Pacific Online Grocery Market Revenue Forecast by End-User, 2024- 2031 (USD Million)
6.5 Asia Pacific Online Grocery Market Revenue Forecast by Country, 2024- 2031 (USD Million)
6.5.1 China Online Grocery Market Size, Opportunities, Growth 2024- 2031
6.5.2 India Online Grocery Market Size, Opportunities, Growth 2024- 2031
6.5.3 Japan Online Grocery Market Size, Opportunities, Growth 2024- 2031
6.5.4 Australia Online Grocery Market Size, Opportunities, Growth 2024- 2031

7. Europe Online Grocery Market Data, Penetration, and Business Prospects to 2031
7.1 Europe Online Grocery Market Key Findings, 2023
7.2 Europe Online Grocery Market Size and Percentage Breakdown by Type, 2024- 2031 (USD Million)
7.3 Europe Online Grocery Market Size and Percentage Breakdown by Application, 2024- 2031 (USD Million)
7.4 Europe Online Grocery Market Size and Percentage Breakdown by End-User, 2024- 2031 (USD Million)
7.5 Europe Online Grocery Market Size and Percentage Breakdown by Country, 2024- 2031 (USD Million)
7.5.1 Germany Online Grocery Market Size, Trends, Growth Outlook to 2031
7.5.2 United Kingdom Online Grocery Market Size, Trends, Growth Outlook to 2031
7.5.2 France Online Grocery Market Size, Trends, Growth Outlook to 2031
7.5.2 Italy Online Grocery Market Size, Trends, Growth Outlook to 2031
7.5.2 Spain Online Grocery Market Size, Trends, Growth Outlook to 2031

8. North America Online Grocery Market Size, Growth Trends, and Future Prospects to 2031
8.1 North America Snapshot, 2023
8.2 North America Online Grocery Market Analysis and Outlook by Type, 2024- 2031 ($ Million)
8.3 North America Online Grocery Market Analysis and Outlook by Application, 2024- 2031 ($ Million)
8.4 North America Online Grocery Market Analysis and Outlook by End-User, 2024- 2031 ($ Million)
8.5 North America Online Grocery Market Analysis and Outlook by Country, 2024- 2031 ($ Million)
8.5.1 United States Online Grocery Market Size, Share, Growth Trends and Forecast, 2024- 2031
8.5.1 Canada Online Grocery Market Size, Share, Growth Trends and Forecast, 2024- 2031
8.5.1 Mexico Online Grocery Market Size, Share, Growth Trends and Forecast, 2024- 2031

9. South and Central America Online Grocery Market Drivers, Challenges, and Future Prospects
9.1 Latin America Online Grocery Market Data, 2023
9.2 Latin America Online Grocery Market Future by Type, 2024- 2031 ($ Million)
9.3 Latin America Online Grocery Market Future by Application, 2024- 2031 ($ Million)
9.4 Latin America Online Grocery Market Future by End-User, 2024- 2031 ($ Million)
9.5 Latin America Online Grocery Market Future by Country, 2024- 2031 ($ Million)
9.5.1 Brazil Online Grocery Market Size, Share and Opportunities to 2031
9.5.2 Argentina Online Grocery Market Size, Share and Opportunities to 2031

10. Middle East Africa Online Grocery Market Outlook and Growth Prospects
10.1 Middle East Africa Overview, 2023
10.2 Middle East Africa Online Grocery Market Statistics by Type, 2024- 2031 (USD Million)
10.3 Middle East Africa Online Grocery Market Statistics by Application, 2024- 2031 (USD Million)
10.4 Middle East Africa Online Grocery Market Statistics by End-User, 2024- 2031 (USD Million)
10.5 Middle East Africa Online Grocery Market Statistics by Country, 2024- 2031 (USD Million)
10.5.1 Middle East Online Grocery Market Value, Trends, Growth Forecasts to 2031
10.5.2 Africa Online Grocery Market Value, Trends, Growth Forecasts to 2031

11. Online Grocery Market Structure and Competitive Landscape
11.1 Key Companies in Online Grocery Industry
11.2 Online Grocery Business Overview
11.3 Online Grocery Product Portfolio Analysis
11.4 Financial Analysis
11.5 SWOT Analysis

12 Appendix
12.1 Global Online Grocery Market Volume (Tons)
12.1 Global Online Grocery Trade and Price Analysis
12.2 Online Grocery Parent Market and Other Relevant Analysis
12.3 Publisher Expertise
12.2 Online Grocery Industry Report Sources and Methodology

 

ページTOPに戻る


 

Summary

2024 Online Grocery Market Research Report: Navigating Trends, Developments, Competition, Growth Opportunities, and Outlook to 2031

The Global Online Grocery Market Research Report is a comprehensive and insightful analysis designed to assist stakeholders, industry professionals, and decision-makers in identifying Online Grocery market potential and winning strategies for 2024. The report evaluates key developments in 2023 and analyses growth opportunities in the Online Grocery Market over the next eight years, with precise annual forecasts to 2031.

The dynamic shifts induced by international conflicts affecting the Online Grocery supply chain, and fluctuations in consumer purchasing power amidst volatile economic conditions, underscore the imperative for business entities to exercise heightened vigilance and forward-thinking strategies to sustain a competitive advantage. The economic and social impact is noted to be highly varying between different countries/markets and Online Grocery market players are designing country-specific strategies.

Online Grocery Market Segmentation and Growth Outlook
The research report covers Online Grocery industry statistics including current Online Grocery Market size, Online Grocery Market Share, and Growth Rates (CAGR) by segments and sub-segments at global, regional, and country levels, with an annual forecast till 2031.

The study provides a clear insight into market penetration by different types, applications, and sales channels of Online Grocery with corresponding future potential, validated by real-time industry experts. Further, Online Grocery market share by key metrics such as manufacturing methods/technology and raw material can be included as part of customization. This enables the client to identify the most potential segment from their growth rates along with corresponding drivers and restraints.
The research considered 2019, 2020, 2021, and 2022 as historical years, 2023 as the base year, and 2024 as the estimated year, with an outlook period from 2025 to 2031. The report identifies the most profitable products of the Online Grocery market, dominant end uses, and evolving distribution channels of the Online Grocery Market in each region.

Future of Online Grocery Market –Driving Factors and Hindering Challenges
Online Grocery Market Revenue is expected to grow at a healthy CAGR propelled by staggering demand from millennials and emerging markets. Technological advances in the Online Grocery market enabling efficient production, expanding product portfolio, sophisticated design and packaging, effective operational maintenance, and sales monitoring are key growth drivers.

However, supply chain disruptions, complying with stringent regulations on food safety and labeling, growing competition, sustaining inflation in key markets, and fluctuating raw material prices surging input costs are some of the Online Grocery market restraints over the forecast period.

Overarching trends in the food and beverage industry include
- The exponential growth of plant-based alternatives continues to disrupt traditional markets, fuelled by increasing consumer awareness of health and environmental concerns
- The accelerated adoption of online platforms for Online Grocery purchases is reshaping distribution channels and customer engagement
- Sustainable packaging solutions and innovations in materials are becoming pivotal as the industry addresses environmental concerns
- Increased spending on functional and Healthy foods that help boost the immune system
- Companies are increasingly implementing blockchain and other Internet of Things (IoT) technologies to effectively manage the procurement, processing, and distribution of Online Grocery products
- Organic, Vegan, bio-based, Canned/ Ready-to-Eat (RTE), clean label, and sustainable are identified as the top-performing strategies
- Mergers and acquisitions to acquire new technologies, strengthen portfolios, and leverage capabilities to remain key strategies of top companies in the Online Grocery industry over the outlook period.

Online Grocery Market Analytics
The research analyses various direct and indirect forces that can potentially impact the Online Grocery market supply and demand conditions. The parent market, derived market, intermediaries’ market, raw material market, and substitute market are evaluated. Geopolitical analysis, demographic analysis, and Porter’s five forces analysis are prudently assessed to estimate the best Online Grocery market projections.
Recent deals and developments are considered for their potential impact on Online Grocery's future business. Other metrics analyzed include Threat of New Entrants, Threat of New Substitutes, Product Differentiation, Degree of Competition, Number of Suppliers, Distribution Channel, Capital Needed, Entry Barriers, Govt. Regulations, Beneficial Alternative, and Cost of Substitute in Online Grocery Market.
Online Grocery trade and price analysis helps comprehend Online Grocery's international market scenario with top exporters/suppliers and top importers/customer information. The data and analysis assist our clients in planning procurement, identifying potential vendors/clients to associate with, understanding Online Grocery price trends and patterns, and exploring new Online Grocery sales channels. The research will be updated to the latest month to include the impact of the latest developments such as the Russia-Ukraine war on the Online Grocery market.

Online Grocery Market Competitive Intelligence
OGAnalysis’ proprietary company revenue and product analysis model unveils the Online Grocery market structure and competitive landscape. Company profiles of key players with a business description, product portfolio, SWOT analysis, Financial Analysis, and key strategies are covered in the report. It identifies top-performing Online Grocery products in global and regional markets. New Product Launches, Investment & Funding updates, Mergers & Acquisitions, Collaboration & Partnership, Awards and Agreements, Expansion, and other developments give our clients the Online Grocery market update to stay ahead of the competition.
Company offerings in different segments across Asia-Pacific, Europe, Middle East, Africa, and South and Central America are presented to better understand the company strategy for the Online Grocery market. The competition analysis enables the user to assess competitor strategies and helps align their capabilities and resources for future growth prospects to improve their market share.

Online Grocery Market Geographic Analysis:
Online Grocery Market international scenario is well established in the report with separate chapters on North America Online Grocery Market, Europe Online Grocery Market, Asia-Pacific Online Grocery Market, Middle East and Africa Online Grocery Market, and South and Central America Online Grocery Markets. These sections further fragment the regional Online Grocery market by type, application, end-user, and country.
Country-level intelligence includes -
• North America Online Grocery Industry (United States, Canada, Mexico)
• Europe Online Grocery Industry (Germany, France, United Kingdom, Italy, Spain, Rest of Europe)
• Asia-Pacific Online Grocery Industry (China, India, Japan, South Korea, Australia, Rest of APAC)
• The Middle East and Africa Online Grocery Industry (Middle East, Africa)
• South and Central America Online Grocery Industry (Brazil, Argentina, Rest of SCA)
Online Grocery market regional insights present the most promising markets to invest in and emerging markets to expand to contemporary regulations to adhere to and players to partner with.

Research Methodology in Brief
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs and validations from real-time industry experts.
The proprietary process culls out necessary data from internal databases developed over 15 years and updated accessing 10,000+ sources daily including Online Grocery Industry associations, organizations, publications, trade, and other statistical sources.
An in-depth product and revenue analysis is performed on top Online Grocery industry players along with their business and geography segmentation.
Receive primary inputs from subject matter experts working across the Online Grocery value chain in various designations. We often use paid databases for any additional data requirements or validations.
Our in-house experts utilizing sophisticated methods including data triangulation, will connect the dots and establish a clear picture of the current Online Grocery market conditions, market size, and market shares.
We study the value chain, parent and ancillary markets, technology trends, recent developments, and influencing factors to identify demand drivers/variables in the short, medium, and long term.
Various statistical models including correlation analysis are performed with careful analyst intervention to include seasonal and other variables to analyze different scenarios of the future Online Grocery market in different countries.
These primary numbers, assumptions, variables, and their weightage are circulated to the expert panel for validation and a detailed standard report is published in an easily understandable format.

Available Customizations
The standard syndicate report is designed to serve the common interests of Online Grocery Market players across the value chain and include selective data and analysis from entire research findings as per the scope and price of the publication.
However, to precisely match the specific research requirements of individual clients, we offer several customization options to include the data and analysis of interest in the final deliverable.
Some of the customization requests are as mentioned below –
Segmentation of choice – Our clients can seek customization to modify/add a market division for types/applications/end-uses/processes of their choice.
Online Grocery Pricing and Margins Across the Supply Chain, Online Grocery Price Analysis / International Trade Data / Import-Export Analysis,
Supply Chain Analysis, Supply – Demand Gap Analysis, PESTLE Analysis, Macro-Economic Analysis, and other Online Grocery market analytics
Processing and manufacturing requirements, Patent Analysis, Technology Trends, and Product Innovations
Further, the client can seek customization to break down geographies as per their requirements for specific countries/country groups such as South East Asia, Central Asia, Emerging and Developing Asia, Western Europe, Eastern Europe, Benelux, Emerging and Developing Europe, Nordic countries, North Africa, Sub-Saharan Africa, Caribbean, The Middle East and North Africa (MENA), Gulf Cooperation Council (GCC) or any other.
Capital Requirements, Income Projections, Profit Forecasts, and other parameters to prepare a detailed project report to present to Banks/Investment Agencies.
Customization of up to 10% of the content can be done without any additional charges.

Key Questions Answered in This Report:
What is the current Online Grocery market size at global, regional, and country levels?
What is the market penetration by different types, Applications, processes/technologies, and distribution channels of the Online Grocery market?
How has the global Online Grocery market developed in past years and how will it perform in the coming years?
What is the impact of ongoing wars, geo-political tensions, voyage/trade disturbances, and global inflation, on the Online Grocery market forecast?
How diversified is the Online Grocery Market and what are the new product launches, untapped geographies, recent developments, and investments?
What are the potential regional Online Grocery markets to invest in?
What is the high-performing type of products to focus on in the Online Grocery market?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global Online Grocery market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?
What is the market structure /Online Grocery Market Competitive Intelligence? Who are the key competitors to focus on and what are their strategies?""

The report will be updated to the latest month and delivered in 2-3 working days"



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Table of Contents
1.1 List of Tables
1.2 List of Figures

2. Global Online Grocery Market Summary, 2023
2.1 Online Grocery Industry Overview
2.1.1 Global Online Grocery Market Revenues ($ Million)
2.2 Online Grocery Market Scope
2.3 Research Methodology

3. Online Grocery Market Insights, 2023-2031
3.1 Online Grocery Market Drivers
3.2 Online Grocery Market Restraints
3.3 Online Grocery Market Opportunities
3.4 Online Grocery Market Challenges
3.5 Impact of Global Geo-Political Tensions, Supply-Chain Challenges and Other Latest Events

4. Online Grocery Market Analytics
4.1 Online Grocery Market Size and Share, Key Products, 2023 Vs 2031
4.2 Online Grocery Market Size and Share, Dominant Applications, 2023 Vs 2031
4.3 Online Grocery Market Size and Share, Leading End Uses, 2023 Vs 2031
4.4 Online Grocery Market Size and Share, High Prospect Countries, 2023 Vs 2031
4.5 Five Forces Analysis for Global Online Grocery Market
4.5.1 Online Grocery Industry Attractiveness Index, 2023
4.5.2 Online Grocery Supplier Intelligence
4.5.3 Online Grocery Buyer Intelligence
4.5.4 Online Grocery Competition Intelligence
4.5.5 Online Grocery Product Alternatives and Substitutes Intelligence
4.5.6 Online Grocery Market Entry Intelligence

5. Global Online Grocery Market Statistics – Industry Revenue, Market Share, Growth Trends and Forecast by segments, to 2031
5.1 World Online Grocery Market Size, Potential and Growth Outlook, 2024- 2031 ($ Million)
5.1 Global Online Grocery Sales Outlook and CAGR Growth by Type, 2024- 2031 ($ Million)
5.2 Global Online Grocery Sales Outlook and CAGR Growth by Application, 2024- 2031 ($ Million)
5.3 Global Online Grocery Sales Outlook and CAGR Growth by End-User, 2024- 2031 ($ Million)
5.4 Global Online Grocery Market Sales Outlook and Growth by Region, 2024- 2031 ($ Million)

6. Asia Pacific Online Grocery Industry Statistics – Market Size, Share, Competition and Outlook
6.1 Asia Pacific Online Grocery Market Insights, 2023
6.2 Asia Pacific Online Grocery Market Revenue Forecast by Type, 2024- 2031 (USD Million)
6.3 Asia Pacific Online Grocery Market Revenue Forecast by Application, 2024- 2031 (USD Million)
6.4 Asia Pacific Online Grocery Market Revenue Forecast by End-User, 2024- 2031 (USD Million)
6.5 Asia Pacific Online Grocery Market Revenue Forecast by Country, 2024- 2031 (USD Million)
6.5.1 China Online Grocery Market Size, Opportunities, Growth 2024- 2031
6.5.2 India Online Grocery Market Size, Opportunities, Growth 2024- 2031
6.5.3 Japan Online Grocery Market Size, Opportunities, Growth 2024- 2031
6.5.4 Australia Online Grocery Market Size, Opportunities, Growth 2024- 2031

7. Europe Online Grocery Market Data, Penetration, and Business Prospects to 2031
7.1 Europe Online Grocery Market Key Findings, 2023
7.2 Europe Online Grocery Market Size and Percentage Breakdown by Type, 2024- 2031 (USD Million)
7.3 Europe Online Grocery Market Size and Percentage Breakdown by Application, 2024- 2031 (USD Million)
7.4 Europe Online Grocery Market Size and Percentage Breakdown by End-User, 2024- 2031 (USD Million)
7.5 Europe Online Grocery Market Size and Percentage Breakdown by Country, 2024- 2031 (USD Million)
7.5.1 Germany Online Grocery Market Size, Trends, Growth Outlook to 2031
7.5.2 United Kingdom Online Grocery Market Size, Trends, Growth Outlook to 2031
7.5.2 France Online Grocery Market Size, Trends, Growth Outlook to 2031
7.5.2 Italy Online Grocery Market Size, Trends, Growth Outlook to 2031
7.5.2 Spain Online Grocery Market Size, Trends, Growth Outlook to 2031

8. North America Online Grocery Market Size, Growth Trends, and Future Prospects to 2031
8.1 North America Snapshot, 2023
8.2 North America Online Grocery Market Analysis and Outlook by Type, 2024- 2031 ($ Million)
8.3 North America Online Grocery Market Analysis and Outlook by Application, 2024- 2031 ($ Million)
8.4 North America Online Grocery Market Analysis and Outlook by End-User, 2024- 2031 ($ Million)
8.5 North America Online Grocery Market Analysis and Outlook by Country, 2024- 2031 ($ Million)
8.5.1 United States Online Grocery Market Size, Share, Growth Trends and Forecast, 2024- 2031
8.5.1 Canada Online Grocery Market Size, Share, Growth Trends and Forecast, 2024- 2031
8.5.1 Mexico Online Grocery Market Size, Share, Growth Trends and Forecast, 2024- 2031

9. South and Central America Online Grocery Market Drivers, Challenges, and Future Prospects
9.1 Latin America Online Grocery Market Data, 2023
9.2 Latin America Online Grocery Market Future by Type, 2024- 2031 ($ Million)
9.3 Latin America Online Grocery Market Future by Application, 2024- 2031 ($ Million)
9.4 Latin America Online Grocery Market Future by End-User, 2024- 2031 ($ Million)
9.5 Latin America Online Grocery Market Future by Country, 2024- 2031 ($ Million)
9.5.1 Brazil Online Grocery Market Size, Share and Opportunities to 2031
9.5.2 Argentina Online Grocery Market Size, Share and Opportunities to 2031

10. Middle East Africa Online Grocery Market Outlook and Growth Prospects
10.1 Middle East Africa Overview, 2023
10.2 Middle East Africa Online Grocery Market Statistics by Type, 2024- 2031 (USD Million)
10.3 Middle East Africa Online Grocery Market Statistics by Application, 2024- 2031 (USD Million)
10.4 Middle East Africa Online Grocery Market Statistics by End-User, 2024- 2031 (USD Million)
10.5 Middle East Africa Online Grocery Market Statistics by Country, 2024- 2031 (USD Million)
10.5.1 Middle East Online Grocery Market Value, Trends, Growth Forecasts to 2031
10.5.2 Africa Online Grocery Market Value, Trends, Growth Forecasts to 2031

11. Online Grocery Market Structure and Competitive Landscape
11.1 Key Companies in Online Grocery Industry
11.2 Online Grocery Business Overview
11.3 Online Grocery Product Portfolio Analysis
11.4 Financial Analysis
11.5 SWOT Analysis

12 Appendix
12.1 Global Online Grocery Market Volume (Tons)
12.1 Global Online Grocery Trade and Price Analysis
12.2 Online Grocery Parent Market and Other Relevant Analysis
12.3 Publisher Expertise
12.2 Online Grocery Industry Report Sources and Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

OG Analysis社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


OG Analysis社はどのような調査会社ですか?


OG Analysisは、10年以上の専門知識を持ち、半導体、エネルギー、化学品、自動車、農業など多様な市場調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る