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プレハブ市場調査レポート:製品タイプ別(パネル、モジュール、フレーム、桁、その他)、材料別(コンクリート、スチール、木材、プラスチック、その他)、建築タイプ別(パネル化建築、モジュール建築、バイエンジニアリング建築、その他建築タイプ)、プレハブ形態別(フル、パーシャル)、用途別(住宅、非住宅)、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、南米、中東&アフリカ):2032年までの市場予測

プレハブ市場調査レポート:製品タイプ別(パネル、モジュール、フレーム、桁、その他)、材料別(コンクリート、スチール、木材、プラスチック、その他)、建築タイプ別(パネル化建築、モジュール建築、バイエンジニアリング建築、その他建築タイプ)、プレハブ形態別(フル、パーシャル)、用途別(住宅、非住宅)、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、南米、中東&アフリカ):2032年までの市場予測


Prefabrication Market Research Report Information by Product Type (Panels, Modules, Frames, Girders, And Others), by Material (Concrete, Steel, Wood, Plastic, Others), by Construction Type (Panelized Construction, Modular Construction, by-engineered Buildings, Other Construction Type), By Prefabrication Form (Full, Partial), by Application (Residential, Non-residential), by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, South America, Middle East & Africa)Market Forecast Till 2032

プレハブ市場調査レポート:製品タイプ別(パネル、モジュール、フレーム、桁、その他)、材料別(コンクリート、スチール、木材、プラスチック、その他)、建築タイプ別(パネル化建築、モジュール建築、バイエ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2024年12月30日 US$4,950
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サマリー

プレハブ市場調査レポート:製品タイプ別(パネル、モジュール、フレーム、桁、その他)、材料別(コンクリート、スチール、木材、プラスチック、その他)、建築タイプ別(パネル化建築、モジュール建築、バイエンジニアリング建築、その他建築タイプ)、プレハブ形態別(フル、パーシャル)、用途別(住宅、非住宅)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、南米、中東&アフリカ)-2032年までの市場予測

市場概要

2023年のプレハブ市場は2兆114億米ドルと推定される。予測期間中(2024-2032年)、世界のプレハブ産業は複合年間成長率(CAGR)5.62%を記録し、2024年の2,246億1,250万米ドルから3兆4,784億4,620万米ドルへと増加すると予測される。
プレハブ建設は、予測期間を通じて、都市化と工業化の急速なテンポに対応した、費用対効果の高い迅速な建設方法への需要が原動力となっている。

市場セグメント別インサイト
プレハブ市場は、それぞれの製品タイプに基づき、パネル、モジュール、フレーム、架台、その他の製品に区分される。
市場は材料別に以下のカテゴリーに区分される:コンクリート、スチール、木材、プラスチック、その他。
市場は、パネル化建築、モジュール建築、プレエンジニア建築、その他建築タイプに区分される。
プレハブの形態によって、市場はフルとパーシャルに区分される。用途に基づき、市場は住宅用と非住宅用に区分される。

地域別展望
プレハブ市場レポートは地域別に北米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ、南米に区分されています。北米のプレハブ市場は現在大きな成長を遂げており、その原動力は技術の進歩、労働力不足、持続可能な建設手法に対する需要の高まりにある。米国とカナダの建設業界は、モジュール式やプレハブ式の建築ソリューションに徐々に移行しつつある。これらのソリューションは、品質管理の強化、廃棄物の削減、プロジェクト・スケジュールの迅速化を実現する。この移行は特に都市部で顕著で、住宅や商業スペースの需要が高いため、より効率的で迅速な建設方法の採用が求められている。

北米のプレハブ市場を推進している主な要因のひとつは、建設業界における労働力不足の進行である。熟練労働者の不足は、人件費の増加とプロジェクトの遅延につながっている。プレハブの活用により、管理された工場環境で大量の建設作業を完了できるため、現場労働者の必要性が減り、作業実行の自動化が可能になる。これにより、こうした懸念が軽減される。この方法は、建設を迅速化するだけでなく、北米の多くの地域で一般的な悪天候によって引き起こされる遅延の可能性も軽減します。

欧州のナノ計測市場は、最も顕著な市場のひとつになると予想される。ナノ気象学は近年、さまざまな用途で急速に拡大している。今後数年間、ナノ計測におけるアプリケーションの数と研究開発は拡大し続けるだろう。プレファブリケーションは、その適応性により効果的に活用されている。最も効率的な物理的測定とプレファブリケーションに割り当てられた特定のプロジェクトに関する継続的な研究を通じて、FPSエコノミーのサービス国家標準は成長に役立っています。

主要企業
Riko Hiše d.o.o.、RED SEA INTERNATIONAL、Lendlease Corporation、LARSEN & TOUBRO LIMITED、Guerdon, LLC、Barratt Developments PLC、Skanska、Clayton、大和ハウス、Morton Buildings, Inc.などがプレハブ市場の主要企業である。



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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー
2 市場紹介
2.1 定義
2.2 調査範囲
2.3 調査目的
2.4 市場構造
3 調査方法
3.1 概要
3.2 データフロー
3.2.1 データマイニングプロセス
3.3 購入したデータベース
3.4 二次情報源
3.4.1 二次調査データの流れ
3.5 一次調査
3.5.1 一次調査のデータフロー
3.5.2 一次調査:インタビュー実施数
3.5.3 一次調査:対象地域
3.6 市場規模推定のためのアプローチ
3.6.1 消費・貿易アプローチ
3.6.2 収益分析アプローチ
3.7 データ予測
3.7.1 データ予測手法
3.8 データモデリング
3.8.1 ミクロ経済要因分析
3.8.2 データモデリング
3.9 チームとアナリストの貢献
4 マーケットダイナミクス
4.1 はじめに
4.2 推進要因
4.2.1 持続可能でエネルギー効率の高い建築ソリューションに対する需要の高まり
4.2.2 医療施設に対する需要の増加
4.2.3 費用対効果の高い建設手法の必要性
4.3 制約
4.3.1 設計自由度の制限
4.3.2 プレハブ施設の設置に伴う初期コスト
4.3.3 大型プレハブ部材を建設現場まで輸送するのは複雑でコストがかかる可能性がある
4.4 利点
4.4.1 教育施設の建設
4.4.2 グリーンビルディングのトレンドの高まりと効果的な熱管理の必要性
4.5 COVID-19の影響分析
4.5.1 プレハブ産業全体への影響
4.5.1.1 経済的影響
4.5.2 世界のプレハブ市場への影響
4.5.3 プレハブのサプライチェーンへの影響
4.5.3.1 主要材料の価格変動
4.5.3.2 生産停止
4.5.3.3 キャッシュフローの制約
4.5.3.4 輸出入への影響
4.5.4 プレハブの市場需要への影響
4.5.4.1 制限/閉鎖による影響
4.5.4.2 消費者心理
4.5.5 プレハブの価格設定への影響
5 市場要因分析
5.1 供給/バリューチェーン分析
5.1.1 参加者
5.1.1.1 原材料
5.1.1.2 製造工程
5.1.1.3 品質管理とコンプライアンス
5.1.1.4 物流と流通
5.1.2 チェーン全体にわたる価値の浸透
5.1.3 統合レベル
5.1.4 取り組まれる主要課題
5.2 ポーターの5つの力モデル
5.2.1 サプライヤーの交渉力
5.2.2 買い手の交渉力
5.2.3 新規参入の脅威
5.2.4 代替品の脅威
5.2.5 ライバルの激しさ
6 プレハブの世界市場:製品タイプ別
6.1 はじめに
6.2 パネル
6.3 モジュール
6.4 フレーム
6.5 ガード
6.6 その他
7 プレハブの世界市場:材料別
7.1 はじめに
7.2 コンクリート
7.3 鉄鋼
7.4 木材
7.5 プラスチック
7.6 その他
8 プレハブの世界市場:建設タイプ別
8.1 はじめに
8.2 モジュール構造
8.3 パネル化建築
8.4 プレエンジニアリング建築物
8.5 その他
9 プレファブリケーションの世界市場:プレファブリケーション形態別
9.1 はじめに
9.2 完全
9.3 部分
10 プレハブの世界市場:用途別
10.1 序論
10.2 住宅
10.2.1 一戸建て住宅
10.2.2 集合住宅
10.3 非住宅
10.3.1 商業
10.3.1.1 オフィスビル
10.3.1.2 小売店
10.3.1.3 ホテル、レストラン
10.3.1.4 その他
10.3.2 施設
10.3.2.1 医療施設
10.3.2.2 教育機関
10.3.2.3 その他
10.3.3 工業用
10.3.3.1 製造工場
10.3.3.2 倉庫
10.3.3.3 その他
10.3.4 その他
11 プレハブの世界市場:地域別
11.1 概要
11.2 北米
11.2.1 米国
11.2.2 カナダ
11.2.3 メキシコ
11.3 ヨーロッパ
11.3.1 ドイツ
11.3.2 フランス
11.3.3 イギリス
11.3.4 スペイン
11.3.5 イタリア
11.3.6 スイス
11.3.7 オランダ
11.3.8 ロシア
11.3.9 その他のヨーロッパ
11.4 アジア太平洋
11.4.1 中国
11.4.2 インド
11.4.3 日本
11.4.4 韓国
11.4.5 その他のアジア太平洋地域
11.5 中東・アフリカ
11.5.1 アラブ首長国連邦
11.5.2 サウジアラビア
11.5.3 南アフリカ
11.5.4 その他の地域
11.6 南米
11.6.1 ブラジル
11.6.2 アルゼンチン
11.6.3 ペルー
11.6.4 南米のその他
12 競争環境
12.1 はじめに
12.2 競争ダッシュボード
12.2.1 製品ポートフォリオ
12.2.2 地域的プレゼンス
12.2.3 戦略的提携
12.2.4 業界における経験
12.3 市場シェア分析、2023年
12.4 プレハブ世界市場における開発数上位企業
12.5 主要プレーヤーのリスト(地域別
12.6 比較分析:主要プレーヤーの財務
12.7 主要開発と成長戦略
12.7.1 新製品発売/サービス展開
12.7.2 拡張と買収
13 会社プロファイル
13.1 リコ・ヒシェD.O.O.
13.1.1 会社概要
13.1.2 提供製品
13.1.3 swot分析
13.1.4 主要戦略
13.2 レッドシー・インターナショナル
13.2.1 会社概要
13.2.2 財務概要
13.2.3 提供製品
13.2.4 swot分析
13.2.5 主要開発
13.2.6 主要戦略
13.3 レンドリース株式会社
13.3.1 会社概要
13.3.2 取扱商品
13.3.3 swot分析
13.3.4 主要戦略
13.4 ラーセン&トウブロ・リミテッド
13.4.1 会社概要
13.4.2 財務概要
13.4.3 提供製品
13.4.4 swot分析
13.4.5 主要戦略
13.5 ゲルドン・エルエルシー
13.5.1 会社概要
13.5.2 提供製品
13.5.3 スウォット分析
13.5.4 主要開発
13.5.5 主要戦略
13.6 バラット・デベロップメント・ピーエルシー
13.6.1 会社概要
13.6.2 財務概要
13.6.3 提供製品
13.6.4 swot分析
13.6.5 主要戦略
13.7 スカンスカ
13.7.1 会社概要
13.7.2 財務概要
13.7.3 提供製品
13.7.4 swot分析
13.7.5 主要戦略
13.8 クレイトン
13.8.1 会社概要
13.8.2 提供製品
13.8.3 スウォット分析
13.8.4 主要戦略
13.9 大和ハウス
13.9.1 会社概要
13.9.2 提供製品
13.9.3 スウォット分析
13.9.4 主要戦略
13.10 モルトン・ビルディング
13.10.1 会社概要
13.10.2 提供製品
13.10.3 スウォット分析
13.10.4 主要戦略
13.11 データ引用

 

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Summary

Prefabrication Market Research Report Information by Product Type (Panels, Modules, Frames, Girders, And Others), by Material (Concrete, Steel, Wood, Plastic, Others), by Construction Type (Panelized Construction, Modular Construction, by-engineered Buildings, Other Construction Type), By Prefabrication Form (Full, Partial), by Application (Residential, Non-residential), by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, South America, Middle East & Africa)–Market Forecast Till 2032

Market Overview

In 2023, the prefabrication market was estimated to be worth USD 2,11,400.0 million. During the forecast period (2024-2032), the Global Prefabrication industry is anticipated to experience a compound annual growth rate (CAGR) of 5.62%, increasing from USD 2,24,612.5 Million in 2024 to USD 3,47,846.2 Million.
Prefabrication is driven by the demand for cost-effective, expedited construction methods in response to the rapid tempo of urbanization and industrialization throughout the forecast period.

Market segment insights
The Prefabrication Market has been segmented into panels, modules, frames, girders, and other products based on their respective product types.
The market is segmented by material into the following categories: Concrete, Steel, Wood, Plastic, and Others.
The market is segmented into Panelized Construction, Modular Construction, Pre-engineered Buildings, and Other Construction Type.
The market is segmented into Full and Partial based on the prefabrication form. Based on application, the market is divided into Residential and Non-Residential segments.

Regional Perspectives
The Prefabrication Market report has been segmented by region into North America, Europe, Asia-Pacific, Middle East & Africa, and South America. The prefabrication market in North America is currently experiencing significant growth, which is being driven by a combination of technological advancements, labor shortages, and the increasing demand for sustainable construction practices. The construction industry in the United States and Canada is gradually transitioning to modular and prefabricated building solutions. These solutions offer enhanced quality control, reduced waste, and expedited project timelines. This shift is particularly evident in urban areas, where the high demand for residential and commercial spaces requires the adoption of more efficient and expedited construction methods.

One of the primary factors propelling the prefabrication market in North America is the ongoing labor scarcity in the construction industry. The scarcity of skilled labor is leading to an increase in labor costs and project delays. The utilization of prefabrication enables the completion of a greater quantity of construction work in controlled factory environments, thereby reducing the need for on-site labor and enabling the automation of task execution. This alleviates these concerns. This method not only expedites construction but also mitigates the probability of delays caused by inclement weather, which is common in numerous regions of North America.

It is anticipated that the European nano metrology market will be among the most prominent. Nano meteorology has experienced rapid expansion in a variety of applications in recent years. In the years ahead, the number of applications and research and development in Nano Metrology will continue to expand. Prefabrication is being utilized effectively due to its adaptability. Through ongoing research into the most efficient physical measurements and specific projects assigned to Prefabrication, the Service National Standards of the FPS Economy are instrumental in the growth.

Major Players
Riko Hiše d.o.o., RED SEA INTERNATIONAL, Lendlease Corporation, LARSEN & TOUBRO LIMITED, Guerdon, LLC, Barratt Developments PLC, Skanska, Clayton, Daiwa House, and Morton Buildings, Inc. are among the key companies in the prefabrication market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY
2 MARKET INTRODUCTION
2.1 DEFINITION
2.2 SCOPE OF THE STUDY
2.3 RESEARCH OBJECTIVE
2.4 MARKET STRUCTURE
3 RESEARCH METHODOLOGY
3.1 OVERVIEW
3.2 DATA FLOW
3.2.1 DATA MINING PROCESS
3.3 PURCHASED DATABASE:
3.4 SECONDARY SOURCES:
3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW:
3.5 PRIMARY RESEARCH:
3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW:
3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED
3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE
3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION:
3.6.1 CONSUMPTION & NET TRADE APPROACH
3.6.2 REVENUE ANALYSIS APPROACH
3.7 DATA FORECASTING
3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE
3.8 DATA MODELING
3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS:
3.8.2 DATA MODELING:
3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION
4 MARKET DYNAMICS
4.1 INTRODUCTION
4.2 DRIVERS
4.2.1 GROWING DEMAND FOR SUSTAINABLE AND ENERGY-EFFICIENT BUILDING SOLUTIONS
4.2.2 INCREASING DEMAND FOR HEALTHCARE FACILITIES
4.2.3 THE NEED FOR COST-EFFECTIVE CONSTRUCTION METHODS
4.3 RESTRAINTS
4.3.1 RESTRICTED DESIGN FLEXIBILITY
4.3.2 INITIAL COST ASSOCIATED WITH SETTING UP PREFABRICATION FACILITIES
4.3.3 TRANSPORTING LARGE PREFABRICATED COMPONENTS TO THE CONSTRUCTION SITE CAN BE COMPLEX AND COSTLY
4.4 OPPORTUNITY
4.4.1 CONSTRUCTION OF EDUCATIONAL FACILITIES
4.4.2 THE RISING TREND OF GREEN BUILDINGS AND THE NEED FOR EFFECTIVE HEAT MANAGEMENT
4.5 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19
4.5.1 IMPACT ON OVERALL PREFABRICATION INDUSTRY
4.5.1.1 ECONOMIC IMPACT
4.5.2 IMPACT ON THE GLOBAL PREFABRICATION MARKET
4.5.3 IMPACT ON THE SUPPLY CHAIN OF PREFABRICATION
4.5.3.1 PRICE VARIATION OF KEY MATERIALS
4.5.3.2 PRODUCTION SHUTDOWN
4.5.3.3 CASH FLOW CONSTRAINTS
4.5.3.4 IMPACT ON IMPORT/EXPORT
4.5.4 IMPACT ON MARKET DEMAND OF PREFABRICATION
4.5.4.1 IMPACT DUE TO RESTRICTIONS/LOCKDOWN
4.5.4.2 CONSUMER SENTIMENTS
4.5.5 IMPACT ON PRICING OF PREFABRICATION
5 MARKET FACTOR ANALYSIS
5.1 SUPPLY/VALUE CHAIN ANALYSIS
5.1.1 PARTICIPANTS
5.1.1.1 RAW MATERIALS
5.1.1.2 MANUFACTURING PROCESS
5.1.1.3 QUALITY CONTROL AND COMPLIANCE
5.1.1.4 LOGISTICS AND DISTRIBUTION
5.1.2 VALUE PERCOLATION ACROSS THE CHAIN
5.1.3 INTEGRATION LEVELS
5.1.4 KEY ISSUES ADDRESSED
5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL
5.2.1 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
5.2.2 BARGAINING POWER OF BUYERS
5.2.3 THREAT OF NEW ENTRANTS
5.2.4 THREAT OF SUBSTITUTES
5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY
6 GLOBAL PREFABRICATION MARKET, BY PRODUCT TYPE
6.1 INTRODUCTION
6.2 PANELS
6.3 MODULES
6.4 FRAMES
6.5 GIRDERS
6.6 OTHERS
7 GLOBAL PREFABRICATION MARKET, BY MATERIAL
7.1 INTRODUCTION
7.2 CONCRETE
7.3 STEEL
7.4 WOOD
7.5 PLASTIC
7.6 OTHERS
8 GLOBAL PREFABRICATION MARKET, BY CONSTRUCTION TYPE
8.1 INTRODUCTION
8.2 MODULAR CONSTRUCTION
8.3 PANELIZED CONSTRUCTION
8.4 PRE-ENGINEERED BUILDINGS
8.5 OTHERS
9 GLOBAL PREFABRICATION MARKET, BY PREFABRICATION FORM
9.1 INTRODUCTION
9.2 FULL
9.3 PARTIAL
10 GLOBAL PREFABRICATION MARKET, BY APPLICATION
10.1 INTRODUCTION
10.2 RESIDENTIAL
10.2.1 SINGLE-FAMILY HOUSES
10.2.2 MULTI-FAMILY HOUSES
10.3 NON-RESIDENTIAL
10.3.1 COMMERCIAL
10.3.1.1 OFFICE BUILDINGS
10.3.1.2 RETAIL OUTLETS
10.3.1.3 HOTELS AND RESTAURANTS
10.3.1.4 OTHERS
10.3.2 INSTITUTIONAL
10.3.2.1 HEALTHCARE FACILITIES
10.3.2.2 EDUCATIONAL INSTITUTIONS
10.3.2.3 OTHERS
10.3.3 INDUSTRIAL
10.3.3.1 MANUFACTURING PLANTS
10.3.3.2 WAREHOUSES
10.3.3.3 OTHERS
10.3.4 OTHERS
11 GLOBAL PREFABRICATION MARKET, BY REGION
11.1 OVERVIEW
11.2 NORTH AMERICA
11.2.1 U.S.
11.2.2 CANADA
11.2.3 MEXICO
11.3 EUROPE
11.3.1 GERMANY
11.3.2 FRANCE
11.3.3 U.K.
11.3.4 SPAIN
11.3.5 ITALY
11.3.6 SWITZERLAND
11.3.7 NETHERLAND
11.3.8 RUSSIA
11.3.9 REST OF EUROPE
11.4 ASIA-PACIFIC
11.4.1 CHINA
11.4.2 INDIA
11.4.3 JAPAN
11.4.4 SOUTH KOREA
11.4.5 REST OF ASIA-PACIFIC
11.5 MIDDLE EAST AND AFRICA
11.5.1 UAE
11.5.2 SAUDI ARABIA
11.5.3 SOUTH AFRICA
11.5.4 REST OF MEA
11.6 SOUTH AMERICA
11.6.1 BRAZIL
11.6.2 ARGENTINA
11.6.3 PERU
11.6.4 REST OF SOUTH AMERICA
12 COMPETITIVE LANDSCAPE
12.1 INTRODUCTION
12.2 COMPETITION DASHBOARD
12.2.1 PRODUCT PORTFOLIO
12.2.2 REGIONAL PRESENCE
12.2.3 STRATEGIC ALLIANCES
12.2.4 INDUSTRY EXPERIENCES
12.3 MARKET SHARE ANALYSIS, 2023
12.4 THE LEADING PLAYER IN TERMS OF NUMBER OF DEVELOPMENTS IN THE GLOBAL PREFABRICATION MARKET
12.5 LIST OF KEY PLAYERS, BY REGION
12.6 COMPARATIVE ANALYSIS: KEY PLAYERS FINANCIAL
12.7 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES
12.7.1 NEW PRODUCT LAUNCH/SERVICE DEPLOYMENT
12.7.2 EXPANSION & ACQUISITION
13 COMPANY PROFILES
13.1 RIKO HIŠE D.O.O.
13.1.1 COMPANY OVERVIEW
13.1.2 PRODUCTS OFFERED
13.1.3 SWOT ANALYSIS
13.1.4 KEY STRATEGY
13.2 RED SEA INTERNATIONAL
13.2.1 COMPANY OVERVIEW
13.2.2 FINANCIAL OVERVIEW
13.2.3 PRODUCTS OFFERED
13.2.4 SWOT ANALYSIS
13.2.5 KEY DEVELOPMENTS
13.2.6 KEY STRATEGY
13.3 LENDLEASE CORPORATION
13.3.1 COMPANY OVERVIEW
13.3.2 PRODUCTS OFFERED
13.3.3 SWOT ANALYSIS
13.3.4 KEY STRATEGY
13.4 LARSEN & TOUBRO LIMITED
13.4.1 COMPANY OVERVIEW
13.4.2 FINANCIAL OVERVIEW
13.4.3 PRODUCTS OFFERED
13.4.4 SWOT ANALYSIS
13.4.5 KEY STRATEGY
13.5 GUERDON, LLC
13.5.1 COMPANY OVERVIEW
13.5.2 PRODUCTS OFFERED
13.5.3 SWOT ANALYSIS
13.5.4 KEY DEVELOPMENTS
13.5.5 KEY STRATEGY
13.6 BARRATT DEVELOPMENTS PLC
13.6.1 COMPANY OVERVIEW
13.6.2 FINANCIAL OVERVIEW
13.6.3 PRODUCTS OFFERED
13.6.4 SWOT ANALYSIS
13.6.5 KEY STRATEGY
13.7 SKANSKA
13.7.1 COMPANY OVERVIEW
13.7.2 FINANCIAL OVERVIEW
13.7.3 PRODUCTS OFFERED
13.7.4 SWOT ANALYSIS
13.7.5 KEY STRATEGY
13.8 CLAYTON
13.8.1 COMPANY OVERVIEW
13.8.2 PRODUCTS OFFERED
13.8.3 SWOT ANALYSIS
13.8.4 KEY STRATEGY
13.9 DAIWA HOUSE
13.9.1 COMPANY OVERVIEW
13.9.2 PRODUCTS OFFERED
13.9.3 SWOT ANALYSIS
13.9.4 KEY STRATEGY
13.10 MORTON BUILDINGS, INC
13.10.1 COMPANY OVERVIEW
13.10.2 PRODUCTS OFFERED
13.10.3 SWOT ANALYSIS
13.10.4 KEY STRATEGY
13.11 DATA CITATIONS

 

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