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スマートエレベータ市場調査レポート:タイプ別(旅客、貨物、耐火)、コンポーネント別(保守、制御、通信)、サービス別(設置、近代化、保守)、速度別、用途別(商業、インフラ、産業、住宅、施設、その他)、2032年までの予測

スマートエレベータ市場調査レポート:タイプ別(旅客、貨物、耐火)、コンポーネント別(保守、制御、通信)、サービス別(設置、近代化、保守)、速度別、用途別(商業、インフラ、産業、住宅、施設、その他)、2032年までの予測


Smart Elevator Market Research Report, by Type (Passenger, Freight and Fire-proof), by Component (Maintenance, Control, and Communication), by Service (Installation, Modernization and Maintenance), by Speed and by Application (Commercial, Infrastructure, Industrial, Residential, Institutional, and Others) Forecast till 2032

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出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2025年2月14日 US$4,950
シングルユーザライセンス(PDF/印刷不可)
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通常2-3営業日以内 177 英語

 

サマリー

スマートエレベータ市場調査レポート:タイプ別(旅客、貨物、耐火)、コンポーネント別(保守、制御、通信)、サービス別(設置、近代化、保守)、速度別、用途別(商業、インフラ、産業、住宅、施設、その他)、2032年までの予測

市場概要
2023年のスマートエレベーター市場規模は164億5,370万米ドル。スマートエレベーター産業は、2024年の185億3,510万米ドルから2032年には488億3,990万米ドルに増加し、予測期間(2024年~2032年)の複合年間成長率(CAGR)は12.87%になると予測される。都市化の急速な進展は、いくつかの新興経済国におけるスマート都市コミュニティなど、いくつかの創造的イニシアチブの進展に大きな影響を与えている。様々な都市部に住む人々の数が増えるにつれ、プロジェクト作業員や製造業者は大都市圏に大規模な構造物を建設する気になり、その結果、住宅用エレベーター市場への関心が急上昇している。
スマート・エレベーター市場の調査によると、混雑した都市は非常に高い建物で構成されており、一般的にオフィスと住宅の両方の機能に使用されている。その結果、これらの大きなビルは、エレベーターで長時間待たなければならないため、一般市民にとって大きな困難を引き起こしている。さらに、既存の古いバージョンのエレベーターは、運転コストが高い。その結果、エネルギー効率の高いソリューションに対するニーズの高まりが、住宅用エレベーター市場の成長の主な原動力となっている。

市場セグメンテーション
スマートエレベーター市場の専門家によると、スマートエレベーターシステム市場は、コンポーネント、速度、アプリケーション、エンドユーザー、地域の5つのセグメントに分けられる。
スマートエレベーターシステム市場のコンポーネントカテゴリーは、制御システム、エレベーター、セキュリティ、アクセス、センサー、メンテナンス、通信システムに分けられる。
スマートエレベーター産業の速度カテゴリーは、高速、超高速、低速、高速の4つに分けられる。
スマートエレベーター産業の用途区分は、商業、インフラ、産業、住宅、施設、その他に分けられる。
スマートエレベーター産業のエンドユーザーカテゴリーの異なる部門は、政府機関、スマートエレベーターに関連する組織、規制当局、民間建設、ソフトウェアベンダー、スマートエレベーターに関連するフォーラム、調査会社、スマートエレベーターサービスプロバイダー、スマートエレベーターに関連する団体、政策立案者、スマートエレベーターに関連するアライアンス、ビル所有者、および様々な政府機関である。

地域分析
スマートエレベーターの市場分析によると、世界のスマートエレベーター市場は4つの主要地域に分けられる:アジア太平洋、北米、欧州、その他の地域である。スマートエレベーターの市場分析によると、ヨーロッパと北米は世界のスマートエレベーター市場で一貫した成長を遂げると予測されている。
さらに、スマートエレベーターの市場分析によると、アジア太平洋地域は予測期間中にスマートエレベーターの市場成長が最も速いと予測されている。これは、ベトナム、バングラデシュ、インドネシアなどの成長国が常に生活環境を改善しており、これらのスマート技術を使用した建物の建設や都市化が増加するためである。
さらに、スマートエレベーターの市場分析によると、アジア太平洋地域は予測期間中にスマートエレベーター市場が最も急速に成長すると予測されている。これは、ベトナム、バングラデシュ、インドネシアなどの成長国が絶えず生活環境を改善しているためで、こうしたスマート技術を利用した建物の建設や都市化が進むことになる。

主要プレーヤー
ThyssenKrupp AG(ドイツ)、Otis Elevator Company(米国)、Schindler Group(スイス)、KONE Corporation(フィンランド)、Johnson Controls Inc.(米国)、Motion Control Engineering(米国)、三菱電機(日本)、現代エレベーター(韓国)、日立製作所(日本)、フジテック(日本)、Hyundai Elevator Co.Ltd.(イラン)などが、スマート・エレベーター市場における主要企業である。



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4.38 2.1 エネルギー効率の高い持続可能なソリューションへの需要の高まり ..............................................................................
4.2.2 都市化の進展とスマートシティがスマートエレベーターの普及を促進 38
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5.6.1.4 コンプライアンスと品質保証
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6.2.2.1 監視カメラ
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7.3 メンテナンス ....................................................
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9.3.1 ドイツ ......................... 92
9.3.2 フランス ......................................... 94
9.3.3 イギリス .............................. 96
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9.4.3 インド ....................................... 109
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9.5.1 ブラジル......116
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9.6.1 サウジアラビア..........................
9.6.2 アラブ首長国連邦 ......................... 127
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11.1 フジテック(FUJITEC CO.株式会社フジテック
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11.1.2 財務概要 フジテック株式会社
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11.3.2 財務概要 ハネウェル:財務概要スナップショット................................ 149
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11.4.2 財務概要 三菱電機株式会社:財務概要スナップショット....................... 152
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11.6 日立製作所......... 159
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11.7.2 財務概要 シュナイダーグループ:財務概要スナップショット.................... 163
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11.8 オーチス・ワールドワイド 165
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11.8.2 財務概要AB:財務概要スナップショット................................................. 166
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11.9.2 財務概要 コネックス株式会社:財務概要スナップショット................. 170
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Summary

Smart Elevator Market Research Report, by Type (Passenger, Freight and Fire-proof), by Component (Maintenance, Control, and Communication), by Service (Installation, Modernization and Maintenance), by Speed and by Application (Commercial, Infrastructure, Industrial, Residential, Institutional, and Others) Forecast till 2032

Market Overview
In 2023, the smart elevator market was valued at USD 16,453.7 million. The Smart Elevator industry is expected to increase from USD 18,535.1 million in 2024 to USD 48,839.9 million by 2032, with a compound yearly growth rate (CAGR) of 12.87% over the forecast period (2024-2032). The rapid development in urbanization has a significant impact on the advancements of several creative initiatives, such as smart urban communities in a few emerging economies. As the number of people living in various urban areas grows, project workers and manufacturers are inspired to build larger structures in metropolitan areas, resulting in a surge in interest in the Residential Elevator Market.
According to the Smart Elevator Market study, crowded cities are made up of very tall buildings that are typically used for both office and residential functions. As a result, these large buildings cause significant difficulty for the general public because they must wait for long periods of time in the elevator. Furthermore, the existing old versions of elevators require higher operational costs. As a result, the increasing need for energy-efficient solutions is the primary driver of the Residential Elevator Market's growth.

Market Segmentation
According to the Smart Elevator Market Expert, the Smart Elevator System Market is divided into five segments: component, speed, application, end-user, and region.
The component category of the Smart Elevator System market is divided into the following categories: control system, elevator, security, access, sensors, maintenance, and communication system.
The Smart Elevator Industry's speed category is divided into four categories: fast, super-fast, low speed, and high speed.
The Smart Elevator Industry's application categories are divided into Commercial, Infrastructure, Industrial, Residential, Institutional, and Others.
The different divisions of the end-user category of the Smart Elevator Industry are government agencies, organizations associated with smart elevators, regulating authorities, private construction, software vendors, forums associated with smart elevators, research firms, Smart Elevator Service Providers, associations associated with smart elevators, policymakers, alliances associated with smart elevators, building owners, and various governmental bodies that undergo the

Regional Analysis
According to Smart Elevator Market Analysis, the global smart elevator market is divided into four primary regions: Asia Pacific, North America, Europe, and the Rest of the World. According to the Smart Elevator Market Analysis, Europe and North America are predicted to have consistent growth in the global Smart Elevator market.
Furthermore, according to Smart Elevator Market Analysis, the Asia Pacific region is predicted to have the fastest Smart Elevator Market Growth over the forecast period. This is because growing nations such as Vietnam, Bangladesh, and Indonesia are constantly improving their living conditions, which will lead to increased construction and urbanization of buildings using these smart technologies.
Furthermore, according to Smart Elevator Market Analysis, the Asia Pacific region is predicted to have the fastest Smart Elevator Market Growth over the forecast period. This is because growing nations such as Vietnam, Bangladesh, and Indonesia are constantly improving their living conditions, which will lead to increased construction and urbanization of buildings using these smart technologies.

Key Players
ThyssenKrupp AG (Germany), Otis Elevator Company (U.S.), Schindler Group (Switzerland), KONE Corporation (Finland), Johnson Controls Inc. (U.S.), Motion Control Engineering (U.S.), Mitsubishi Electric (Japan), Hyundai Elevator (South Korea), Hitachi (Japan), Fujitec (Japan), and Hyundai Elevator Co. Ltd (Iran) are among the key major companies in the smart elevator market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY ............................................................................................................... 17
2 MARKET INTRODUCTION ............................................................................................................ 20
2.1 DEFINITION................ 20
2.2 SCOPE OF THE STUDY .......................................................................................................................... 20
2.3 RESEARCH OBJECTIVE ......................................................................................................................... 20
2.4 MARKET STRUCTURE ............................................................................................................................ 21
3 RESEARCH METHODOLOGY ...................................................................................................... 22
3.1 OVERVIEW............................................................................................................................................... 22
3.2 DATA FLOW ............. 24
3.2.1 Data Mining Process ............................................................................................................................. 24
3.3 PURCHASED DATABASE: ...................................................................................................................... 25
3.4 SECONDARY SOURCES: ....................................................................................................................... 26
3.4.1 Secondary Research data flow: ............................................................................................................ 27
3.5 PRIMARY RESEARCH: ........................................................................................................................... 28
3.5.1 Primary Research DATA FLOW: ......................................................................................................... 29
3.5.2 Primary Research: Number of Interviews conducted .......................................................................... 30
3.5.3 Primary Research: Regional Coverage ............................................................................................... 30
3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ............................................................................... 31
3.6.1 Consumption & Net Trade Approach .................................................................................................... 31
3.6.2 Revenue Analysis Approach ................................................................................................................. 31
3.7 DATA FORECASTING ............................................................................................................................. 32
3.7.1 Data forecasting Technique .................................................................................................................. 32
3.8 DATA MODELING .................................................................................................................................... 33
3.8.1 microeconomic factor analysis: ............................................................................................................. 33
3.8.2 Data modeling: ........ 34
3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ............................................................................................... 36
4 MARKET DYNAMICS .................................................................................................................... 37
4.1 INTRODUCTION ...................................................................................................................................... 37
4.2 DRIVERS ............... 38
4.2.1 GROWING DEMAND FOR ENERGY-EFFICIENT AND SUSTAINABLE SOLUTIONS TRIGGERS THE MARKET ............................. 38
4.2.2 INCREASING URBANIZATION AND SMART CITIES PROMOTING SMART ELEVATOR ADOPTION 38
4.2.3 IMPACT OF AGING POPULATION AND GROWING ACCESSIBILITY DEMANDS .......................... 39
4.3 RESTRAINTS ........................................................................................................................................... 40
4.3.1 High Cost of Smart Elevators Limits Adoption ...................................................................................... 40
4.3.2 Fluctuations in Raw Material Costs ...................................................................................................... 40
4.4 OPPORTUNITY ........ 40
4.4.1 INTEGRATION WITH SMART BUILDING SYSTEMS CREATES OPPORTUNITY ............................ 40
4.4.2 DEMAND FOR ENERGY-EFFICIENT AND SUSTAINABLE SOLUTIONS SHOWS PROMISING FUTURE ....................... 40
4.5 IMPACT OF COVID-19 ANALYSIS .......................................................................................................... 41
4.5.1 IMPACT ON ELEVATOR INDUSTRY .................................................................................................. 41
4.5.1.1 Global Economic Uncertainty .............................................................................................. 41
4.5.1.2 Potential Long-Term Impact on Elevator Companies .................................................. 42
4.5.1.3 Risk for debt Sustainability in developing countries ................................................... 42
4.5.2 IMPACT ON SMART ELEVATOR INDUSTRY .................................................................................... 43
4.5.2.1 Delays in Raw Material Supplies ....................................................................................... 43
4.5.2.2 Contractor and Labor Impacts ............................................................................................ 43
4.5.2.3 Production Shutdown ............................................................................................................. 43
4.5.2.4 Cash Flow Constraints .......................................................................................................... 43
4.5.2.5 Impact on World Trade .......................................................................................................... 43
4.5.3 IMPACT ON MARKET DEMAND OF SMART ELEVATOR INDUSTRY .............................................. 44
4.5.3.1 Impact due to restriction/lockdown ................................................................................... 44
4.5.3.2 Impact on New Residential and Commercial Projects ................................................ 44
4.5.4 POST COVID-19 SMART ELEVATOR MARKET ................................................................................ 44
4.5.4.1 Funding Schemes for small businesses .......................................................................... 44
4.5.4.2 Cash Flow Forecasting .......................................................................................................... 44
4.6 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 .......................................................................................................... 45
4.6.1 Impact 0n CONSTRUCTION AND INFRASTRUCTURE Industry ....................................................... 45
4.6.1.1 Economic Impact ..................................................................................................................... 45
4.6.2 Impact on Supply Chain of SMART ELEVATOR .................................................................................. 46
4.6.3 Impact on Market Demand of Smart Elevator ...................................................................................... 46
4.6.3.1 Impact Due to Restrictions/Lockdown .............................................................................. 46
4.6.3.2 Consumer Sentiments ............................................................................................................ 46
4.6.4 Impact on Pricing of Smart Elevator ..................................................................................................... 46
5 MARKET FACTOR ANALYSIS ...................................................................................................... 48
5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS ....................................................................................................................... 48
5.1.1 Raw Materials ....... 48
5.1.2 Manufacturing / Production/ Processing ............................................................................................... 48
5.1.3 Packing .............. 49
5.1.4 distribution ............... 49
5.1.5 end-user ............. 49
5.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ..................................................................................................................... 50
5.2.1 Participants (At different Nodes) ........................................................................................................... 50
5.2.1.1 Raw Material suppliers .................................................................................................................. 50
5.2.1.2 Manufacturers ............................................................................................................................... 50
5.2.1.3 Distribution Channel ...................................................................................................................... 50
5.2.1.4 End-user ........................................................................................................................................ 50
5.2.2 integration levels ................................................................................................................................... 51
5.2.3 Key Issues Addressed (Key Success Factors).. 51
5.3 PORTER’S FIVE FORCES MODEL............................. 52
5.3.1 Bargaining Power of Suppliers...................................... 52
5.3.2 Bargaining Power of Buyers............................................. 53
5.3.3 Threat of New Entrants............................... 53
5.3.4 Threat of Substitutes................................................. 53
5.3.5 Intensity of Rivalry.............. 53
5.4 REGULATORY FRAMEWORK, BY REGION............... 54
5.4.1 North America ........ 54
5.4.2 Europe .............. 54
5.4.3 Asia-Pacific.......................... 54
5.4.4 Rest of The World................................................... 54
5.5 TECHNOLOGY LANDSCAPE................................... 54
5.6 PRODUCTION COST ANALYSIS......................................... 55
5.6.1 COST COMPONENT BREAKDOW............................. 55
5.6.1.1 Raw Materials and Electronics.............................. 55
5.6.1.2 Manufacturing and Assembly................................ 55
5.6.1.3 Research & Development.................................. 55
5.6.1.4 Compliance and Quality Assurance................ 55
5.6.2 Cost Drivers................................................. 55
5.6.2.1 Supply Chain Dynamics............................... 55
5.6.2.2 Technological Integration........................................... 56
5.6.2.3 Regulatory Compliance............................................ 56
6 GLOBAL SMART ELEVATOR MARKET, BY COMPONENT ......................................................... 57
6.1 INTRODUCTION........................................................................................... 57
6.2 CONTROL SYSTEMS.................................................. 59
6.2.1 Elevator control systems.......................................................... 60
6.2.2 Security control systems................................ 60
6.2.2.1 Surveillance camera....................................................... 61
6.2.2.2 Intruder camera system......................................... 62
6.2.2.3 Fire alarm system................................. 63
6.2.2.4 Visitor management system........................................... 64
6.2.3 Access control systemS................................................................ 65
6.2.3.1 Biometrics access control systems...................... 65
6.2.3.2 Card-based access control systems...................... 66
6.2.3.3 Touch-screen & keypad based access control systems .............................. 67
6.2.4 Sensors ............. 67
6.3 MAINTENANCE SYSTEMS..................................... 69
6.4 COMMUNICATION SYSTEMS............................... 70
7 GLOBAL SMART ELEVATOR MARKET, BY SERVICE ................................................................ 71
7.1 INTRODUCTION............................... 71
7.2 NEW INSTALLATION.................................................................. 72
7.3 MAINTENANCE ................... 73
7.4 RENOVATION ................ 73
8 GLOBAL SMART ELEVATOR MARKET, BY APPLICATION......................................................... 75
8.1 INTRODUCTION ................. 75
8.2 RESIDENTIAL .................. 76
8.3 COMMERCIAL ........................... 77
8.4 INDUSTRIAL............ 77
9 GLOBAL SMART ELEVATOR MARKET, BY REGION .................................................................. 79
9.1 OVERVIEW................. 79
9.2 NORTH AMERICA ............. 79
9.2.1 U.S. ........................ 83
9.2.2 CANADA ............. 85
9.2.3 MEXICO ............... 87
9.3 EUROPE ..................... 89
9.3.1 GERMANY ........ 92
9.3.2 FRANCE .............. 94
9.3.3 UK ......................... 96
9.3.4 ITALY .................... 98
9.3.5 REST OF EUROPE .............................................................................................................................. 100
9.4 ASIA PACIFIC ...... 102
9.4.1 China ...................... 105
9.4.2 Japan .................................... 107
9.4.3 India ..................... 109
9.4.4 Rest of Asia pacific.............................................................................. 111
9.5 SOUTH AMERICA .. 113
9.5.1 Brazil........... 116
9.5.2 Argentina............................. 118
9.5.3 Rest of South America................................................................... 120
9.6 MIDDLE EAST & AFRICA........................................................................ 122
9.6.1 Saudi Arabia ......... 125
9.6.2 UAE ....... 127
9.6.3 South Africa........................................................................................... 129
9.6.4 Rest of Middle East & Africa......................................................... 131
10 COMPETITIVE LANDSCAPE............................................... 133
10.1 INTRODUCTION ............................... 133
10.2 COMPETITION DASHBOARD..................................................... 133
10.3 COMPANY MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 ..................................................................................... 134
10.4 COMPETITIVE BENCHMARKING............................................ 135
10.5 LEADING PLAYERS IN TERMS OF THE NUMBER OF DEVELOPMENTS IN THE SMART ELEVATORS MARKET .......................... 136
10.6 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES ....................... 137
10.6.1 Expansion .................................. 137
10.6.2 New Product Launch................................................................ 137
10.6.3 Acquisition ............... 138
10.6.4 Collaboration ......................... 138
10.6.5 Service Deployment.......................................................................... 139
11 COMPETITIVE LANDSCAPE............................................ 140
11.1 FUJITEC CO. LTD. ........................ 140
11.1.1 COMPANY OVERVIEW ....................................................................................................................... 140
11.1.2 FINANCIAL OVERVIEW FUJITEC CO. LTD.: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ....................... 141
11.1.3 PRODUCTS OFFERed ........................................................................................................................ 142
11.1.4 KEY DEVELOPMENTS ........................................................................................................................ 142
11.1.5 SWOT ANALYSIS.................. 143
11.1.6 Key Strategy ................... 143
11.2 TOSHIBA CORPORATION ...................................................................................................................... 144
11.2.1 COMPANY OVERVIEW ....................................................................................................................... 144
11.2.2 FINANCIAL OVERVIEW TOSHIBA CORPORATION: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. .......... 145
11.2.3 PRODUCTS OFFERed ........................................................................................................................ 145
11.2.4 KEY DEVELOPMENTS ........................................................................................................................ 145
11.2.5 SWOT ANALYSIS......... 146
11.2.6 Key Strategy .................. 146
11.3 HONEYWELL ............. 148
11.3.1 COMPANY OVERVIEW ....................................................................................................................... 148
11.3.2 FINANCIAL OVERVIEW HONEYWELL: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ............................... 149
11.3.3 PRODUCTS OFFERed ................................ 149
11.3.4 KEY DEVELOPMENTS ........................ 149
11.3.5 SWOT ANALYSIS.............. 150
11.3.6 Key Strategy ........ 150
11.4 MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION ........................ 151
11.4.1 COMPANY OVERVIEW ....................... 151
11.4.2 FINANCIAL OVERVIEW MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ....................... 152
11.4.3 PRODUCTS OFFERed .............................. 152
11.4.4 KEY DEVELOPMENTS .......................................... 153
11.4.5 SWOT ANALYSIS................ 154
11.4.6 Key Strategy ......... 154
11.5 HYUNDAI ELEVATORS ........................... 156
11.5.1 COMPANY OVERVIEW ............................................. 156
11.5.2 PRODUCTS OFFERed .............................................. 157
11.5.3 SWOT ANALYSIS....... 157
11.5.4 Key Strategy ............. 158
11.6 HITACHI LTD. ......... 159
11.6.1 COMPANY OVERVIEW ....................................................................................................................... 159
11.6.2 FINANCIAL OVERVIEW HITACHI LTD.: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ............................... 160
11.6.3 PRODUCTS OFFERed ................................ 160
11.6.4 KEY DEVELOPMENTS ........................... 160
11.6.5 SWOT ANALYSIS...... 161
11.6.6 Key Strategy ........ 161
11.7 SCHNEIDER GROUP .................................................... 162
11.7.1 COMPANY OVERVIEW.......................................................................... 162
11.7.2 FINANCIAL OVERVIEW SCHNEIDER GROUP: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ................... 163
11.7.3 PRODUCTS OFFERed ................................. 163
11.7.4 SWOT ANALYSIS............................. 164
11.7.5 Key Strategy ....... 164
11.8 OTIS WORLDWIDE 165
11.8.1 COMPANY OVERVIEW ............................... 165
11.8.2 FINANCIAL OVERVIEWABB: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ................................................ 166
11.8.3 PRODUCTS OFFERed ........................................................................................................................ 166
11.8.4 KEY DEVELOPMENTS ........................................................................................................................ 167
11.8.5 SWOT ANALYSIS................................................................................................................................. 167
11.8.6 Key Strategy ......................................................................................................................................... 168
11.9 KONE CORPORATION ............................................................................................................................ 169
11.9.1 COMPANY OVERVIEW ....................................................................................................................... 169
11.9.2 FINANCIAL OVERVIEW KONE CORPORATION: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. ................ 170
11.9.3 PRODUCTS OFFERed ........................................................................................................................ 170
11.9.4 KEY DEVELOPMENTS ........................................................................................................................ 170
11.9.5 SWOT ANALYSIS................................................................................................................................. 171
11.9.6 Key Strategy ......................................................................................................................................... 171
11.10 ROBERT BOSCH GMBH ......................................................................................................................... 172
11.10.1 COMPANY OVERVIEW .......................................................................................................... 172
11.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ROBERT BOSCH GMBH: FINANCIAL OVERVIEW SNAPSHOT. 173
11.10.3 PRODUCTS OFFERed ........................................................................................................... 173
11.10.4 SWOT ANALYSIS ................................................................................................................... 174
11.10.5 Key Strategy ............................................................................................................................ 174
11.11 DATA CITATIONS .................................................................................................................................... 175

 

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2025/04/11 10:26

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