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イタリアオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Italy Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

イタリアオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 イタリアのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的... もっと見る

 

 

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2023年1月13日 US$350
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サマリー

イタリアオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

イタリアのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要なハイライト

- オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店舗で支払いが発生しないことが条件)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直販など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売です。
- イタリアのオンライン小売市場の2021年の総売上は38,997.2百万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は26.7%でした。
- 2021年のイタリアのオンライン小売市場では、オンラインスペシャリストが売上に占める割合が最も大きく、このチャネルによる売上は市場全体の61.1%に相当する23,843.2mドルとなりました。
- イタリアの企業は、デジタルチャネルの確立を通じて存在感を高めています。企業は、電子小売業者やマーケットプレイスとの戦略的パートナーシップを確立しています。

スコープ
- イタリアのオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査に要する時間を短縮
- ファイブフォース分析により、イタリアのオンライン小売市場の競争力および魅力度を判定します。
- 主要企業のプロフィールから、オンライン小売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- イタリアのオンライン小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由
- 2021年のイタリアのオンライン小売市場の市場規模は?
- 2026年のイタリアのオンライン小売市場の規模は?
- イタリアのオンライン小売市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の同市場の推移は?
- イタリアのオンライン小売市場を構成する主要セグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Amazon.com, Inc.
8.2. Zalando SE
8.3. MediaMarktSaturn Retail Group
8.4. Apple Inc
8.5. Veepee
8.6. Compagnie Financiere Richemont SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Italy online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Italy online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Italy online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Italy online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Italy online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Italy online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 8: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 9: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 10: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 11: Zalando SE: key facts
Table 12: Zalando SE: Annual Financial Ratios
Table 13: Zalando SE: Key Employees
Table 14: MediaMarktSaturn Retail Group: key facts
Table 15: MediaMarktSaturn Retail Group: Key Employees
Table 16: Apple Inc: key facts
Table 17: Apple Inc: Annual Financial Ratios
Table 18: Apple Inc: Key Employees
Table 19: Apple Inc: Key Employees Continued
Table 20: Veepee: key facts
Table 21: Veepee: Key Employees
Table 22: Compagnie Financiere Richemont SA: key facts
Table 23: Compagnie Financiere Richemont SA: Annual Financial Ratios
Table 24: Compagnie Financiere Richemont SA: Key Employees
Table 25: Italy size of population (million), 2017–21
Table 26: Italy gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 27: Italy gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 28: Italy inflation, 2017–21
Table 29: Italy consumer price index (absolute), 2017–21
Table 30: Italy exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Italy Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Online Retail in Italy industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The online retail market includes all sales within Clothing & Footwear, Electricals, Food & Grocery, Health & Beauty, Home and Other (Books, News & Stationery, Jewelry & Watches, Luggage & Leather Goods, Music, Video & Entertainment Software, Sports & Leisure Equipment and others) segments, provided they take place over the internet, where the payment does not occur in-store on a later occasion. Data is included irrespective of whether the vendor is a pure-play internet company or the online offering of a bricks and mortar retailer. Online specialists retailers include sell only via the internet. Other online retail is a sell done online by retailers that also operate via offline channels (in-store, mail order, direct selling, etc.)
- The Italian online retail market had total revenues of $38,997.2m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 26.7% between 2017 and 2021.
- Online Specialists account for the largest proportion of sales in the Italian online retail market in 2021, sales through this channel generated $23,843.2m, equivalent to 61.1% of the market's overall value.
- Italian companies are strengthening their presence via establishing digital channels. Companies are establishing strategic partnerships with e-retailers and marketplaces.

Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in Italy
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in Italy
- Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Italy online retail market with five year forecasts

Reasons to Buy
- What was the size of the Italy online retail market by value in 2021?
- What will be the size of the Italy online retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Italy online retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Italy's online retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Amazon.com, Inc.
8.2. Zalando SE
8.3. MediaMarktSaturn Retail Group
8.4. Apple Inc
8.5. Veepee
8.6. Compagnie Financiere Richemont SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Italy online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Italy online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Italy online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Italy online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Italy online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Italy online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 8: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 9: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 10: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 11: Zalando SE: key facts
Table 12: Zalando SE: Annual Financial Ratios
Table 13: Zalando SE: Key Employees
Table 14: MediaMarktSaturn Retail Group: key facts
Table 15: MediaMarktSaturn Retail Group: Key Employees
Table 16: Apple Inc: key facts
Table 17: Apple Inc: Annual Financial Ratios
Table 18: Apple Inc: Key Employees
Table 19: Apple Inc: Key Employees Continued
Table 20: Veepee: key facts
Table 21: Veepee: Key Employees
Table 22: Compagnie Financiere Richemont SA: key facts
Table 23: Compagnie Financiere Richemont SA: Annual Financial Ratios
Table 24: Compagnie Financiere Richemont SA: Key Employees
Table 25: Italy size of population (million), 2017–21
Table 26: Italy gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 27: Italy gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 28: Italy inflation, 2017–21
Table 29: Italy consumer price index (absolute), 2017–21
Table 30: Italy exchange rate, 2017–21

 

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