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インドネシア旅行・観光市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Indonesia Travel and Tourism Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

インドネシアの旅行・観光市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 インドネシアの旅行・観光産業の産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定... もっと見る

 

 

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2023年3月13日 US$350
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サマリー

インドネシアの旅行・観光市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

インドネシアの旅行・観光産業の産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- 旅行・観光産業は、旅客航空会社、旅客鉄道、フードサービス、ホテル・モーテル、旅行仲介業者、カジノ・ゲーム市場が生み出す収益で構成されています。
- インドネシアの旅行・観光産業の2022年の総収入は597億ドルで、2017年から2022年の複合年間変化率(CARC)は1.8%のマイナスとなった。
- フードサービスは2022年に業界最大のセグメントとなり、総収入は358億ドルで、業界全体の59.9%に相当する金額でした。
- スポーツツーリズムは、国内においてますます勢いを増しており、旅行・観光産業の成長に大きく寄与するものの一つです。

スコープ

- インドネシアの旅行・観光市場の規模、成長、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析により、インドネシアの旅行・観光市場の競争力、魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールから、旅行・観光市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績を明らかにします。
- インドネシアの旅行・観光市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。

購入の理由

- 2022年のインドネシアの旅行・観光市場の規模は?
- 2027年のインドネシアの旅行・観光市場の規模は?
- インドネシアの旅行・観光市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- インドネシアの旅行・観光市場は、地域別ではどの程度の規模になるのか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the foodservice industry?
7.2. What strategies do these leading players follow?
7.3. How is technology being used by these leading companies?
7.4. Who are the leading players in the hotels and motels industry?
7.5. What strategies do the leading players follow?
7.6. What are the strengths of leading players?
7.7. How is technology being used by these leading companies?
7.8. Are there any threats to these leading players?
7.9. What have been the most recent developments in the hotels and motels industry?
8 Company Profiles
8.1. Yum! Brands, Inc.
8.2. McDonald's Corp
8.3. Santika Indonesia Hotels & Resorts
8.4. Swiss-Belhotel International Ltd
8.5. Starbucks Corporation
8.6. PT Lion Mentari Airlines
8.7. PT Sriwijaya Air
8.8. Marriott International Inc
8.9. PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk
8.10. Air Asia Company Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Indonesia travel & tourism industry value: $ billion, 2017–22(e)
Table 2: Indonesia travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 3: Indonesia travel & tourism industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 4: Indonesia travel & tourism industry geography segmentation: $ billion, 2022(e)
Table 5: Indonesia travel & tourism industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 6: Yum! Brands, Inc.: key facts
Table 7: Yum! Brands, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 8: Yum! Brands, Inc.: Key Employees
Table 9: Yum! Brands, Inc.: Key Employees Continued
Table 10: McDonald's Corp: key facts
Table 11: McDonald's Corp: Annual Financial Ratios
Table 12: McDonald's Corp: Key Employees
Table 13: McDonald's Corp: Key Employees Continued
Table 14: McDonald's Corp: Key Employees Continued
Table 15: CRG Holdings, LLC : key facts
Table 16: Santika Indonesia Hotels & Resorts: key facts
Table 17: Santika Indonesia Hotels & Resorts: Key Employees
Table 18: Swiss-Belhotel International Ltd: key facts
Table 19: Swiss-Belhotel International Ltd: Key Employees
Table 20: Starbucks Corporation: key facts
Table 21: Starbucks Corporation: Annual Financial Ratios
Table 22: Starbucks Corporation: Key Employees
Table 23: Starbucks Corporation: Key Employees Continued
Table 24: Starbucks Corporation: Key Employees Continued
Table 25: PT Lion Mentari Airlines: key facts
Table 26: PT Lion Mentari Airlines: Key Employees
Table 27: PT Sriwijaya Air: key facts
Table 28: PT Sriwijaya Air: Key Employees
Table 29: Marriott International Inc: key facts
Table 30: Marriott International Inc: Annual Financial Ratios
Table 31: Marriott International Inc: Key Employees
Table 32: Marriott International Inc: Key Employees Continued
Table 33: Marriott International Inc: Key Employees Continued
Table 34: Marriott International Inc: Key Employees Continued
Table 35: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: key facts
Table 36: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: Annual Financial Ratios
Table 37: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: Key Employees
Table 38: Air Asia Company Limited: key facts
Table 39: Air Asia Company Limited: Annual Financial Ratios
Table 40: Air Asia Company Limited: Key Employees
Table 41: Indonesia size of population (million), 2018–22
Table 42: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 43: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 44: Indonesia inflation, 2018–22
Table 45: Indonesia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 46: Indonesia exchange rate, 2018–22

 

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Summary

Indonesia Travel and Tourism Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Travel & Tourism in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The travel and tourism industry consists of revenues generated by passenger airlines, passenger rail, foodservice, hotels and motels, travel intermediaries and casinos and gaming market.
- The Indonesian travel and tourism industry had total revenues of $59.7 billion in 2022, representing a negative compound annual rate of change (CARC) of 1.8% between 2017 and 2022.
- Food service was the industry's largest segment in 2022, with total revenues of $35.8 billion, equivalent to 59.9% of the industry's overall value.
- Sports tourism is increasingly gaining momentum across the country and is one of the key contributors to the growth of the travel and tourism industry.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the travel & tourism market in Indonesia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the travel & tourism market in Indonesia
- Leading company profiles reveal details of key travel & tourism market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Indonesia travel & tourism market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Indonesia travel & tourism market by value in 2022?
- What will be the size of the Indonesia travel & tourism market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Indonesia travel & tourism market?
- How has the market performed over the last five years?
- How large is Indonesia’s travel & tourism market in relation to its regional counterparts?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the foodservice industry?
7.2. What strategies do these leading players follow?
7.3. How is technology being used by these leading companies?
7.4. Who are the leading players in the hotels and motels industry?
7.5. What strategies do the leading players follow?
7.6. What are the strengths of leading players?
7.7. How is technology being used by these leading companies?
7.8. Are there any threats to these leading players?
7.9. What have been the most recent developments in the hotels and motels industry?
8 Company Profiles
8.1. Yum! Brands, Inc.
8.2. McDonald's Corp
8.3. Santika Indonesia Hotels & Resorts
8.4. Swiss-Belhotel International Ltd
8.5. Starbucks Corporation
8.6. PT Lion Mentari Airlines
8.7. PT Sriwijaya Air
8.8. Marriott International Inc
8.9. PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk
8.10. Air Asia Company Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Indonesia travel & tourism industry value: $ billion, 2017–22(e)
Table 2: Indonesia travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 3: Indonesia travel & tourism industry category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 4: Indonesia travel & tourism industry geography segmentation: $ billion, 2022(e)
Table 5: Indonesia travel & tourism industry value forecast: $ billion, 2022–27
Table 6: Yum! Brands, Inc.: key facts
Table 7: Yum! Brands, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 8: Yum! Brands, Inc.: Key Employees
Table 9: Yum! Brands, Inc.: Key Employees Continued
Table 10: McDonald's Corp: key facts
Table 11: McDonald's Corp: Annual Financial Ratios
Table 12: McDonald's Corp: Key Employees
Table 13: McDonald's Corp: Key Employees Continued
Table 14: McDonald's Corp: Key Employees Continued
Table 15: CRG Holdings, LLC : key facts
Table 16: Santika Indonesia Hotels & Resorts: key facts
Table 17: Santika Indonesia Hotels & Resorts: Key Employees
Table 18: Swiss-Belhotel International Ltd: key facts
Table 19: Swiss-Belhotel International Ltd: Key Employees
Table 20: Starbucks Corporation: key facts
Table 21: Starbucks Corporation: Annual Financial Ratios
Table 22: Starbucks Corporation: Key Employees
Table 23: Starbucks Corporation: Key Employees Continued
Table 24: Starbucks Corporation: Key Employees Continued
Table 25: PT Lion Mentari Airlines: key facts
Table 26: PT Lion Mentari Airlines: Key Employees
Table 27: PT Sriwijaya Air: key facts
Table 28: PT Sriwijaya Air: Key Employees
Table 29: Marriott International Inc: key facts
Table 30: Marriott International Inc: Annual Financial Ratios
Table 31: Marriott International Inc: Key Employees
Table 32: Marriott International Inc: Key Employees Continued
Table 33: Marriott International Inc: Key Employees Continued
Table 34: Marriott International Inc: Key Employees Continued
Table 35: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: key facts
Table 36: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: Annual Financial Ratios
Table 37: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: Key Employees
Table 38: Air Asia Company Limited: key facts
Table 39: Air Asia Company Limited: Annual Financial Ratios
Table 40: Air Asia Company Limited: Key Employees
Table 41: Indonesia size of population (million), 2018–22
Table 42: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 43: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 44: Indonesia inflation, 2018–22
Table 45: Indonesia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 46: Indonesia exchange rate, 2018–22

 

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