インドネシア旅行・観光市場の概要、競合分析、2027年までの予測Indonesia Travel and Tourism Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 インドネシアの旅行・観光市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 インドネシアの旅行・観光産業の産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定... もっと見る
サマリーインドネシアの旅行・観光市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 インドネシアの旅行・観光産業の産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要なハイライト - 旅行・観光産業は、旅客航空会社、旅客鉄道、フードサービス、ホテル・モーテル、旅行仲介業者、カジノ・ゲーム市場が生み出す収益で構成されています。 - インドネシアの旅行・観光産業の2022年の総収入は597億ドルで、2017年から2022年の複合年間変化率(CARC)は1.8%のマイナスとなった。 - フードサービスは2022年に業界最大のセグメントとなり、総収入は358億ドルで、業界全体の59.9%に相当する金額でした。 - スポーツツーリズムは、国内においてますます勢いを増しており、旅行・観光産業の成長に大きく寄与するものの一つです。 スコープ - インドネシアの旅行・観光市場の規模、成長、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。 - ファイブフォース分析により、インドネシアの旅行・観光市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、旅行・観光市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績を明らかにします。 - インドネシアの旅行・観光市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。 購入の理由 - 2022年のインドネシアの旅行・観光市場の規模は? - 2027年のインドネシアの旅行・観光市場の規模は? - インドネシアの旅行・観光市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - インドネシアの旅行・観光市場は、地域別ではどの程度の規模になるのか? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players in the foodservice industry? 7.2. What strategies do these leading players follow? 7.3. How is technology being used by these leading companies? 7.4. Who are the leading players in the hotels and motels industry? 7.5. What strategies do the leading players follow? 7.6. What are the strengths of leading players? 7.7. How is technology being used by these leading companies? 7.8. Are there any threats to these leading players? 7.9. What have been the most recent developments in the hotels and motels industry? 8 Company Profiles 8.1. Yum! Brands, Inc. 8.2. McDonald's Corp 8.3. Santika Indonesia Hotels & Resorts 8.4. Swiss-Belhotel International Ltd 8.5. Starbucks Corporation 8.6. PT Lion Mentari Airlines 8.7. PT Sriwijaya Air 8.8. Marriott International Inc 8.9. PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk 8.10. Air Asia Company Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Indonesia travel & tourism industry value: $ billion, 2017–22(e) Table 2: Indonesia travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 3: Indonesia travel & tourism industry category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 4: Indonesia travel & tourism industry geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 5: Indonesia travel & tourism industry value forecast: $ billion, 2022–27 Table 6: Yum! Brands, Inc.: key facts Table 7: Yum! Brands, Inc.: Annual Financial Ratios Table 8: Yum! Brands, Inc.: Key Employees Table 9: Yum! Brands, Inc.: Key Employees Continued Table 10: McDonald's Corp: key facts Table 11: McDonald's Corp: Annual Financial Ratios Table 12: McDonald's Corp: Key Employees Table 13: McDonald's Corp: Key Employees Continued Table 14: McDonald's Corp: Key Employees Continued Table 15: CRG Holdings, LLC : key facts Table 16: Santika Indonesia Hotels & Resorts: key facts Table 17: Santika Indonesia Hotels & Resorts: Key Employees Table 18: Swiss-Belhotel International Ltd: key facts Table 19: Swiss-Belhotel International Ltd: Key Employees Table 20: Starbucks Corporation: key facts Table 21: Starbucks Corporation: Annual Financial Ratios Table 22: Starbucks Corporation: Key Employees Table 23: Starbucks Corporation: Key Employees Continued Table 24: Starbucks Corporation: Key Employees Continued Table 25: PT Lion Mentari Airlines: key facts Table 26: PT Lion Mentari Airlines: Key Employees Table 27: PT Sriwijaya Air: key facts Table 28: PT Sriwijaya Air: Key Employees Table 29: Marriott International Inc: key facts Table 30: Marriott International Inc: Annual Financial Ratios Table 31: Marriott International Inc: Key Employees Table 32: Marriott International Inc: Key Employees Continued Table 33: Marriott International Inc: Key Employees Continued Table 34: Marriott International Inc: Key Employees Continued Table 35: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: key facts Table 36: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: Annual Financial Ratios Table 37: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: Key Employees Table 38: Air Asia Company Limited: key facts Table 39: Air Asia Company Limited: Annual Financial Ratios Table 40: Air Asia Company Limited: Key Employees Table 41: Indonesia size of population (million), 2018–22 Table 42: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 43: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 44: Indonesia inflation, 2018–22 Table 45: Indonesia consumer price index (absolute), 2018–22 Table 46: Indonesia exchange rate, 2018–22
SummaryIndonesia Travel and Tourism Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players in the foodservice industry? 7.2. What strategies do these leading players follow? 7.3. How is technology being used by these leading companies? 7.4. Who are the leading players in the hotels and motels industry? 7.5. What strategies do the leading players follow? 7.6. What are the strengths of leading players? 7.7. How is technology being used by these leading companies? 7.8. Are there any threats to these leading players? 7.9. What have been the most recent developments in the hotels and motels industry? 8 Company Profiles 8.1. Yum! Brands, Inc. 8.2. McDonald's Corp 8.3. Santika Indonesia Hotels & Resorts 8.4. Swiss-Belhotel International Ltd 8.5. Starbucks Corporation 8.6. PT Lion Mentari Airlines 8.7. PT Sriwijaya Air 8.8. Marriott International Inc 8.9. PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk 8.10. Air Asia Company Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Indonesia travel & tourism industry value: $ billion, 2017–22(e) Table 2: Indonesia travel & tourism industry category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 3: Indonesia travel & tourism industry category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 4: Indonesia travel & tourism industry geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 5: Indonesia travel & tourism industry value forecast: $ billion, 2022–27 Table 6: Yum! Brands, Inc.: key facts Table 7: Yum! Brands, Inc.: Annual Financial Ratios Table 8: Yum! Brands, Inc.: Key Employees Table 9: Yum! Brands, Inc.: Key Employees Continued Table 10: McDonald's Corp: key facts Table 11: McDonald's Corp: Annual Financial Ratios Table 12: McDonald's Corp: Key Employees Table 13: McDonald's Corp: Key Employees Continued Table 14: McDonald's Corp: Key Employees Continued Table 15: CRG Holdings, LLC : key facts Table 16: Santika Indonesia Hotels & Resorts: key facts Table 17: Santika Indonesia Hotels & Resorts: Key Employees Table 18: Swiss-Belhotel International Ltd: key facts Table 19: Swiss-Belhotel International Ltd: Key Employees Table 20: Starbucks Corporation: key facts Table 21: Starbucks Corporation: Annual Financial Ratios Table 22: Starbucks Corporation: Key Employees Table 23: Starbucks Corporation: Key Employees Continued Table 24: Starbucks Corporation: Key Employees Continued Table 25: PT Lion Mentari Airlines: key facts Table 26: PT Lion Mentari Airlines: Key Employees Table 27: PT Sriwijaya Air: key facts Table 28: PT Sriwijaya Air: Key Employees Table 29: Marriott International Inc: key facts Table 30: Marriott International Inc: Annual Financial Ratios Table 31: Marriott International Inc: Key Employees Table 32: Marriott International Inc: Key Employees Continued Table 33: Marriott International Inc: Key Employees Continued Table 34: Marriott International Inc: Key Employees Continued Table 35: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: key facts Table 36: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: Annual Financial Ratios Table 37: PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk: Key Employees Table 38: Air Asia Company Limited: key facts Table 39: Air Asia Company Limited: Annual Financial Ratios Table 40: Air Asia Company Limited: Key Employees Table 41: Indonesia size of population (million), 2018–22 Table 42: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 43: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 44: Indonesia inflation, 2018–22 Table 45: Indonesia consumer price index (absolute), 2018–22 Table 46: Indonesia exchange rate, 2018–22
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
MarketLine社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(travel)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|