オンラインアート市場規模・シェア・動向分析レポート:タイプ別(絵画、写真、ドローイング、版画、その他)、エンドユーザー別(海外顧客、国内顧客)、地域別、セグメント別予測、2023年~2030年Online Art Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Paintings, Photography, Drawings, Prints, Others), By End-user (Foreign Customers, Domestic Customers), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030 オンライン・アート市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の新しい調査によると、世界のオンラインアート市場規模は、2023年から2030年にかけて年平均成長率9.0%で成長し、2030年には177億6000万米ドル... もっと見る
本レポートは受注生産のため、ご納品のお時間をいただく場合がございます。
サマリーオンライン・アート市場の成長と動向Grand View Research, Inc.の新しい調査によると、世界のオンラインアート市場規模は、2023年から2030年にかけて年平均成長率9.0%で成長し、2030年には177億6000万米ドルに達すると予測されている。同市場の成長は、従来の物理的なアートギャラリーからオンラインプラットフォームへのシフトに起因している。このシフトは、美術品市場にいくつかの変化をもたらし、より多くの人々にとってよりアクセスしやすく透明性の高いものとなり、市場の成長を促進した。 オンライン市場の成長の原動力となっているのは、豊富な選択肢と多様性である。オンライン小売業者は、実店舗よりもはるかに多くの在庫を維持することができ、消費者に幅広い商品、ブランド、スタイルを提供することができる。この多様な品揃えは、様々な嗜好や好みに対応し、買い物客が探しているものを的確に見つけられることを保証する。 オンライン・マーケットプレイスは、価格比較を容易にすることが多いため、消費者は最良のお買い得品や割引を見つけることができ、ショッピング体験をさらに充実させることができる。さらに、Eコマースの台頭はテクノロジーの進歩によって大きく後押しされてきた。安全な支払いオプション、ユーザーフレンドリーなインターフェイス、パーソナライズされた商品推奨を提供する洗練されたアルゴリズムなど、すべてがシームレスなオンライン・ショッピング体験に貢献し、市場の成長を後押ししている。 世界的なパンデミックは市場の成長にプラスの影響を与えた。COVID-19の流行は、伝統的なアートフェアやギャラリーでの展示が中断されたり、デジタルプラットフォームに移行したりしたため、美術品のオンライン販売への急速なシフトを促進した。さらに、バーチャル・ビューイング・ルームや3Dツアーを含む技術の進歩は、ギャラリー体験をバーチャルに再現することを目指した。このシフトは、アート市場を支えるだけでなく、オンライン市場の重要性の高まりを強調した。 オンライン・アート市場レポートのハイライト - タイプ別では、絵画セグメントが2022年の市場を支配し、33.0%以上の最大の売上シェアを占めた。同分野の成長は、オンライン市場で簡単にアクセスできるため、全体的な観客から絵画への需要が高まっていることに起因している。 - 国内顧客セグメントが2022年の市場を支配し、67.0%を超える最大の収益シェアを占めた。このセグメントの成長は、国内顧客が個人的な嗜好、感情、投資への配慮、芸術家や文化を支援したいという願望のために絵画を購入することに起因している。 - 2022年の市場は北米地域が29.0%以上の最大収益シェアで支配的であった。著名な市場プレイヤーの存在とオンラインマーケットプレイスに対する需要の高まりが、この地域の市場成長を促進すると予想される。 目次Table of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.2. Market Definitions 1.3. Information Procurement 1.4. Information Analysis 1.4.1. Market Formulation & Data Visualization 1.4.2. Data Validation & Publishing 1.5. Research Scope and Assumptions 1.6. List of Data Sources Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Segmental Outlook 2.3. Competitive Landscape Snapshot Chapter 3. Market Variables, Trends, and Scope 3.1. Market Lineage Outlook 3.2. Industry Value Chain Analysis 3.3. Market Dynamics 3.3.1. Market Driver Impact Analysis 3.3.1.1. Rising Internet penetration and adoption of smart devices 3.3.1.2. The global reach and convenience offered to the customers 3.3.2. Market Challenge Impact Analysis 3.3.2.1. The fraud related to the duplicate art and shipping charges 3.3.3. Market Opportunity Impact Analysis 3.3.3.1. Growing disposable income and awareness regarding online art platforms 3.4. Industry Analysis Tools 3.4.1. Porter’s Analysis 3.4.2. PESTEL Analysis Chapter 4. Online Art Market: Type Estimates & Trend Analysis 4.1. Type Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 4.2. Online Art Market Estimates & Forecast, By Type 4.2.1. Paintings 4.2.2. Drawings 4.2.3. Prints 4.2.4. Photography 4.2.5. Others Chapter 5. Online Art Market: End-user Estimates & Trend Analysis 5.1. End-user Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 5.2. Online Art Market Estimates & Forecast, By End-user 5.2.1. Foreign Customers 5.2.2. Domestic Customers Chapter 6. Online Art Market: Regional Estimates & Trend Analysis 6.1. Online Art Market: Regional Outlook 6.2. North America 6.2.1. North America online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.2.2. U.S. 6.2.2.1. U.S. online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.2.3. Canada 6.2.3.1. Canada online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3. Europe 6.3.1. Europe online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3.2. UK 6.3.2.1. UK online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3.3. Germany 6.3.3.1. Germany online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3.4. France 6.3.4.1. France online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4. Asia Pacific 6.4.1. Asia Pacific online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4.2. China 6.4.2.1. China online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4.3. India 6.4.3.1. India online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4.4. Japan 6.4.4.1. Japan online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4.5. Australia 6.4.5.1. Australia online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4.6. South Korea 6.4.6.1. South Korea online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.5. Latin America 6.5.1. Latin America online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.5.2. Brazil 6.5.2.1. Brazil online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.5.3. Mexico 6.5.3.1. Mexico online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.6. Middle East & Africa 6.6.1. Middle East & Africa online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.6.2. The Kingdom of Saudi Arabia (KSA) 6.6.2.1. The Kingdom of Saudi Arabia (KSA) online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.6.3. UAE 6.6.3.1. The UAE online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.6.4. South Arica 6.6.4.1. South Africa online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 7. Competitive Landscape 7.1. Company Categorization 7.2. Participant’s Overview 7.2.1. Fine Art America 7.2.2. Artspace LLC 7.2.3. Saatchi Art 7.2.4. Artfinder 7.2.5. DeviantArt 7.2.6. Ugallery 7.2.7. Singulart 7.2.8. Artsy 7.2.9. ETSY 7.2.10. The Artling 7.3. Financial Performance 7.4. Product Benchmarking 7.5. Company Market Positioning 7.6. Company Market Share Analysis, 2022 7.7. Company Heat Map Analysis 7.8. Strategy Mapping 7.8.1. Expansion 7.8.2. Collaborations 7.8.3. Mergers & Acquisitions 7.8.4. New Product Launches 7.8.5. Partnerships 7.8.6. Others
SummaryOnline Art Market Growth & Trends Table of ContentsTable of ContentsChapter 1. Methodology and Scope 1.1. Market Segmentation & Scope 1.2. Market Definitions 1.3. Information Procurement 1.4. Information Analysis 1.4.1. Market Formulation & Data Visualization 1.4.2. Data Validation & Publishing 1.5. Research Scope and Assumptions 1.6. List of Data Sources Chapter 2. Executive Summary 2.1. Market Outlook 2.2. Segmental Outlook 2.3. Competitive Landscape Snapshot Chapter 3. Market Variables, Trends, and Scope 3.1. Market Lineage Outlook 3.2. Industry Value Chain Analysis 3.3. Market Dynamics 3.3.1. Market Driver Impact Analysis 3.3.1.1. Rising Internet penetration and adoption of smart devices 3.3.1.2. The global reach and convenience offered to the customers 3.3.2. Market Challenge Impact Analysis 3.3.2.1. The fraud related to the duplicate art and shipping charges 3.3.3. Market Opportunity Impact Analysis 3.3.3.1. Growing disposable income and awareness regarding online art platforms 3.4. Industry Analysis Tools 3.4.1. Porter’s Analysis 3.4.2. PESTEL Analysis Chapter 4. Online Art Market: Type Estimates & Trend Analysis 4.1. Type Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 4.2. Online Art Market Estimates & Forecast, By Type 4.2.1. Paintings 4.2.2. Drawings 4.2.3. Prints 4.2.4. Photography 4.2.5. Others Chapter 5. Online Art Market: End-user Estimates & Trend Analysis 5.1. End-user Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030 5.2. Online Art Market Estimates & Forecast, By End-user 5.2.1. Foreign Customers 5.2.2. Domestic Customers Chapter 6. Online Art Market: Regional Estimates & Trend Analysis 6.1. Online Art Market: Regional Outlook 6.2. North America 6.2.1. North America online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.2.2. U.S. 6.2.2.1. U.S. online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.2.3. Canada 6.2.3.1. Canada online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3. Europe 6.3.1. Europe online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3.2. UK 6.3.2.1. UK online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3.3. Germany 6.3.3.1. Germany online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.3.4. France 6.3.4.1. France online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4. Asia Pacific 6.4.1. Asia Pacific online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4.2. China 6.4.2.1. China online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4.3. India 6.4.3.1. India online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4.4. Japan 6.4.4.1. Japan online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4.5. Australia 6.4.5.1. Australia online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.4.6. South Korea 6.4.6.1. South Korea online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.5. Latin America 6.5.1. Latin America online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.5.2. Brazil 6.5.2.1. Brazil online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.5.3. Mexico 6.5.3.1. Mexico online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.6. Middle East & Africa 6.6.1. Middle East & Africa online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.6.2. The Kingdom of Saudi Arabia (KSA) 6.6.2.1. The Kingdom of Saudi Arabia (KSA) online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.6.3. UAE 6.6.3.1. The UAE online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) 6.6.4. South Arica 6.6.4.1. South Africa online art market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million) Chapter 7. Competitive Landscape 7.1. Company Categorization 7.2. Participant’s Overview 7.2.1. Fine Art America 7.2.2. Artspace LLC 7.2.3. Saatchi Art 7.2.4. Artfinder 7.2.5. DeviantArt 7.2.6. Ugallery 7.2.7. Singulart 7.2.8. Artsy 7.2.9. ETSY 7.2.10. The Artling 7.3. Financial Performance 7.4. Product Benchmarking 7.5. Company Market Positioning 7.6. Company Market Share Analysis, 2022 7.7. Company Heat Map Analysis 7.8. Strategy Mapping 7.8.1. Expansion 7.8.2. Collaborations 7.8.3. Mergers & Acquisitions 7.8.4. New Product Launches 7.8.5. Partnerships 7.8.6. Others
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Grand View Research社の次世代技術分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポート
よくあるご質問Grand View Research社はどのような調査会社ですか?グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|