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デンマークオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Denmark Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

デンマークオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 デンマークのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)など、トッ... もっと見る

 

 

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2023年1月13日 US$350
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サマリー

デンマークオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

デンマークのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要なハイライト

- オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店頭で支払いが行われない場合に限る)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直販など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売である。
- デンマークのオンライン小売市場の2021年の総売上は88億3070万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は15.6%となりました。
- 2021年のデンマークのオンライン小売市場では、オンラインスペシャリストが売上に占める割合が最も大きく、このチャネルによる売上は市場全体の61%に相当する5,389.0百万ドルとなりました。
- 電子商取引は、デンマークで急速に成長している市場です。国際貿易協会が発表したデータによると、2021年、デンマークは欧州で最も高い一人当たりのオンラインショッピングへの支出を記録し、3,000ドルを記録しました。

スコープ
- デンマークのオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮できます。
- ファイブフォース分析により、デンマークのオンライン小売市場の競争激化とその魅力を判断することができます。
- 主要企業のプロフィールから、オンライン小売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- デンマークのオンライン小売市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由
- 2021年のデンマークのオンライン小売市場の市場規模(金額)は?
- 2026年のデンマークのオンライン小売市場の規模はどうなるか?
- デンマークのオンライン小売市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の同市場の推移は?
- デンマークのオンライン小売市場における上位競合は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Zalando SE
8.2. Amazon.com, Inc.
8.3. Coop Danmark A/S
8.4. eBay Inc
8.5. H & M Hennes & Mauritz AB
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Denmark online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Denmark online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Denmark online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Denmark online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Denmark online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Denmark online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Zalando SE: key facts
Table 8: Zalando SE: Annual Financial Ratios
Table 9: Zalando SE: Key Employees
Table 10: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 11: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 12: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 13: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 14: Coop Danmark A/S: key facts
Table 15: Coop Danmark A/S: Key Employees
Table 16: eBay Inc: key facts
Table 17: eBay Inc: Annual Financial Ratios
Table 18: eBay Inc: Key Employees
Table 19: eBay Inc: Key Employees Continued
Table 20: H & M Hennes & Mauritz AB: key facts
Table 21: H & M Hennes & Mauritz AB: Annual Financial Ratios
Table 22: H & M Hennes & Mauritz AB: Key Employees
Table 23: H & M Hennes & Mauritz AB: Key Employees Continued
Table 24: Denmark size of population (million), 2017–21
Table 25: Denmark gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 26: Denmark gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 27: Denmark inflation, 2017–21
Table 28: Denmark consumer price index (absolute), 2017–21
Table 29: Denmark exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Denmark Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Online Retail in Denmark industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The online retail market includes all sales within Clothing & Footwear, Electricals, Food & Grocery, Health & Beauty, Home and Other (Books, News & Stationery, Jewelry & Watches, Luggage & Leather Goods, Music, Video & Entertainment Software, Sports & Leisure Equipment and others) segments, provided they take place over the internet, where the payment does not occur in-store on a later occasion. Data is included irrespective of whether the vendor is a pure-play internet company or the online offering of a bricks and mortar retailer. Online specialists retailers include sell only via the internet. Other online retail is a sell done online by retailers that also operate via offline channels (in-store, mail order, direct selling, etc.)
- The Danish online retail market had total revenues of $8,830.7m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 15.6% between 2017 and 2021.
- Online Specialists account for the largest proportion of sales in the Danish online retail market in 2021, sales through this channel generated $5,389.0m, equivalent to 61% of the market's overall value.
- Ecommerce has been a rapidly growing market in Denmark. In 2021, Denmark registered the highest per capita spending for online shopping in Europe, with $3,000 according to data published by International Trade Association.

Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in Denmark
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in Denmark
- Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Denmark online retail market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy
- What was the size of the Denmark online retail market by value in 2021?
- What will be the size of the Denmark online retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Denmark online retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Denmark's online retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Zalando SE
8.2. Amazon.com, Inc.
8.3. Coop Danmark A/S
8.4. eBay Inc
8.5. H & M Hennes & Mauritz AB
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Denmark online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Denmark online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Denmark online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Denmark online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Denmark online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Denmark online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Zalando SE: key facts
Table 8: Zalando SE: Annual Financial Ratios
Table 9: Zalando SE: Key Employees
Table 10: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 11: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 12: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 13: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 14: Coop Danmark A/S: key facts
Table 15: Coop Danmark A/S: Key Employees
Table 16: eBay Inc: key facts
Table 17: eBay Inc: Annual Financial Ratios
Table 18: eBay Inc: Key Employees
Table 19: eBay Inc: Key Employees Continued
Table 20: H & M Hennes & Mauritz AB: key facts
Table 21: H & M Hennes & Mauritz AB: Annual Financial Ratios
Table 22: H & M Hennes & Mauritz AB: Key Employees
Table 23: H & M Hennes & Mauritz AB: Key Employees Continued
Table 24: Denmark size of population (million), 2017–21
Table 25: Denmark gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 26: Denmark gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 27: Denmark inflation, 2017–21
Table 28: Denmark consumer price index (absolute), 2017–21
Table 29: Denmark exchange rate, 2017–21

 

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