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ブラジルオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Brazil Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

ブラジルオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 ブラジルのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)など、トップラ... もっと見る

 

 

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2023年1月13日 US$350
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サマリー

ブラジルオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

ブラジルのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要なハイライト

- オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店頭で支払いが行われない場合に限る)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直販など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売である。
- ブラジルのオンライン小売市場の2021年の総売上は373億7360万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は15.5%でした。
- 2021年のブラジルのオンライン小売市場の売上高に占めるその他のオンライン小売の割合は最も大きく、このチャネルによる売上高は23,051.4百万ドルで、市場全体の61.7%に相当する。
- ブラジルの消費者は、高額商品の支払いを無金利の分割払いにする傾向があり、これはブラジルのオンライン小売市場の特徴となっています。

スコープ
- ブラジルのオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、ブラジルのオンライン小売市場の競争力および魅力度を判定します。
- 主要企業のプロフィールから、オンライン小売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- ブラジルのオンライン小売市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由
- 2021年のブラジルオンライン小売市場の市場規模は?
- 2026年のブラジルのオンライン小売市場の規模は?
- ブラジルのオンライン小売市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の同市場の推移は?
- ブラジルのオンライン小売市場における上位競合は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
7.5. What is the rationale for the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Mercado Libre Inc
8.2. Americanas SA
8.3. Magazine Luiza SA
8.4. Via SA
8.5. Alibaba Group Holding Limited
8.6. Amazon.com, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Brazil online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Brazil online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Brazil online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Brazil online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Brazil online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Brazil online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Mercado Libre Inc: key facts
Table 8: Mercado Libre Inc: Annual Financial Ratios
Table 9: Mercado Libre Inc: Key Employees
Table 10: Americanas SA: key facts
Table 11: Americanas SA: Annual Financial Ratios
Table 12: Americanas SA: Key Employees
Table 13: Magazine Luiza SA: key facts
Table 14: Magazine Luiza SA: Annual Financial Ratios
Table 15: Magazine Luiza SA: Key Employees
Table 16: Via SA: key facts
Table 17: Via SA: Annual Financial Ratios
Table 18: Via SA: Key Employees
Table 19: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 20: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 21: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 22: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees Continued
Table 23: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 24: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 25: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 26: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 27: Brazil size of population (million), 2017–21
Table 28: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 29: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 30: Brazil inflation, 2017–21
Table 31: Brazil consumer price index (absolute), 2017–21
Table 32: Brazil exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Brazil Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Online Retail in Brazil industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The online retail market includes all sales within Clothing & Footwear, Electricals, Food & Grocery, Health & Beauty, Home and Other (Books, News & Stationery, Jewelry & Watches, Luggage & Leather Goods, Music, Video & Entertainment Software, Sports & Leisure Equipment and others) segments, provided they take place over the internet, where the payment does not occur in-store on a later occasion. Data is included irrespective of whether the vendor is a pure-play internet company or the online offering of a bricks and mortar retailer. Online specialists retailers include sell only via the internet. Other online retail is a sell done online by retailers that also operate via offline channels (in-store, mail order, direct selling, etc.)
- The Brazilian online retail market had total revenues of $37,373.6m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 15.5% between 2017 and 2021.
- Other Online Retail account for the largest proportion of sales in the Brazilian online retail market in 2021, sales through this channel generated $23,051.4m, equivalent to 61.7% of the market's overall value.
- Consumers in Brazil are likely to make payments for high value goods in non-interest instalments, a unique feature of the Brazilian online retail market.

Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in Brazil
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in Brazil
- Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Brazil online retail market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy
- What was the size of the Brazil online retail market by value in 2021?
- What will be the size of the Brazil online retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Brazil online retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Brazil's online retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
7.5. What is the rationale for the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Mercado Libre Inc
8.2. Americanas SA
8.3. Magazine Luiza SA
8.4. Via SA
8.5. Alibaba Group Holding Limited
8.6. Amazon.com, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Brazil online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Brazil online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Brazil online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Brazil online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Brazil online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Brazil online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Mercado Libre Inc: key facts
Table 8: Mercado Libre Inc: Annual Financial Ratios
Table 9: Mercado Libre Inc: Key Employees
Table 10: Americanas SA: key facts
Table 11: Americanas SA: Annual Financial Ratios
Table 12: Americanas SA: Key Employees
Table 13: Magazine Luiza SA: key facts
Table 14: Magazine Luiza SA: Annual Financial Ratios
Table 15: Magazine Luiza SA: Key Employees
Table 16: Via SA: key facts
Table 17: Via SA: Annual Financial Ratios
Table 18: Via SA: Key Employees
Table 19: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 20: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 21: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 22: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees Continued
Table 23: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 24: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 25: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 26: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 27: Brazil size of population (million), 2017–21
Table 28: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 29: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 30: Brazil inflation, 2017–21
Table 31: Brazil consumer price index (absolute), 2017–21
Table 32: Brazil exchange rate, 2017–21

 

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