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ヨーロッパにおける広告


Advertising in Europe

ヨーロッパにおける広告 概要 欧州の広告業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2018-23年の金額と数量、2028年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的なサマリー情報を提供します。ま... もっと見る

 

 

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2024年4月12日 US$700
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サマリー

ヨーロッパにおける広告

概要

欧州の広告業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2018-23年の金額と数量、2028年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的なサマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 広告産業は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収益で構成される。
- 欧州の広告業界の2023年の総収入は1,538億6,560万ドルで、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は3.3%であった。
- 食品・飲料&パーソナル/ヘルスケア分野は2023年に業界最大の割合を占め、総収入は342億4,490万ドルで、業界全体の22.3%に相当する。
- 欧州の広告業界の成長は、GDPの上昇、消費者心理の高まり、広告費の増加など、いくつかのマクロ経済要因の影響を受けている。例えば2023年4月、英国のGfK消費者信頼感指数は3月の-36から-30に上昇し、2022年2月以来の高水準に達した。

スコープ

- 欧州の広告市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、欧州の広告市場における競争の激しさと魅力度を把握
- 主要企業のプロフィールから、広告市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 欧州の広告市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両面から5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2023年の欧州広告市場規模(金額ベース)は?
- 2028年の欧州広告市場規模は?
- 欧州広告市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 欧州広告市場の上位競合は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the market?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the industry?
7.4. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Interpublic Group of Companies, Inc.
8.2. Publicis Groupe SA
8.3. Havas SA
8.4. WPP plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Europe advertising industry value: $ million, 2018-23
Table 2: Europe advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 3: Europe advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 4: Europe advertising industry geography segmentation: $ million, 2023
Table 5: Europe advertising industry value forecast: $ million, 2023-28
Table 6: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts
Table 7: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 8: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees
Table 9: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued
Table 10: Publicis Groupe SA: key facts
Table 11: Publicis Groupe SA: Annual Financial Ratios
Table 12: Publicis Groupe SA: Key Employees
Table 13: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 14: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 15: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 16: Havas SA: key facts
Table 17: Havas SA: Key Employees
Table 18: WPP plc: key facts
Table 19: WPP plc: Annual Financial Ratios
Table 20: WPP plc: Key Employees
Table 21: WPP plc: Key Employees Continued
Table 22: Europe size of population (million), 2019-23
Table 23: Europe gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23
Table 24: Europe gdp (current prices, $ billion), 2019-23
Table 25: Europe inflation, 2019-23
Table 26: Europe consumer price index (absolute), 2019-23
Table 27: Europe exchange rate, 2019-23

 

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Summary

Advertising in Europe

Summary

Advertising in Europe industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2018-23, and forecast to 2028). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The advertising industry consists of revenues gained by any advertising activities or agencies providing advertising services, including display advertising services.
- The European advertising industry had total revenues of $153,865.6 million in 2023, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 3.3% between 2018 and 2023.
- The food, beverage & personal/healthcare segment accounted for the industry's largest proportion in 2023, with total revenues of $34,244.9 million, equivalent to 22.3% of the industry's overall value.
- The growth in the European advertising industry is influenced by several macroeconomic factors, such as rising GDP, growing consumer confidence, and an increase in advertising spending. For instance, in April 2023, the GfK Consumer Confidence indicator in the UK increased to -30 from -36 in March, reaching its highest level since February 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the advertising market in Europe
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the advertising market in Europe
- Leading company profiles reveal details of key advertising market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Europe advertising market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Europe advertising market by value in 2023?
- What will be the size of the Europe advertising market in 2028?
- What factors are affecting the strength of competition in the Europe advertising market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Europe's advertising market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the market?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the industry?
7.4. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Interpublic Group of Companies, Inc.
8.2. Publicis Groupe SA
8.3. Havas SA
8.4. WPP plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Europe advertising industry value: $ million, 2018-23
Table 2: Europe advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 3: Europe advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 4: Europe advertising industry geography segmentation: $ million, 2023
Table 5: Europe advertising industry value forecast: $ million, 2023-28
Table 6: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts
Table 7: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 8: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees
Table 9: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued
Table 10: Publicis Groupe SA: key facts
Table 11: Publicis Groupe SA: Annual Financial Ratios
Table 12: Publicis Groupe SA: Key Employees
Table 13: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 14: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 15: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 16: Havas SA: key facts
Table 17: Havas SA: Key Employees
Table 18: WPP plc: key facts
Table 19: WPP plc: Annual Financial Ratios
Table 20: WPP plc: Key Employees
Table 21: WPP plc: Key Employees Continued
Table 22: Europe size of population (million), 2019-23
Table 23: Europe gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23
Table 24: Europe gdp (current prices, $ billion), 2019-23
Table 25: Europe inflation, 2019-23
Table 26: Europe consumer price index (absolute), 2019-23
Table 27: Europe exchange rate, 2019-23

 

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