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インドネシアの広告


Advertising in Indonesia

インドネシアの広告 概要 インドネシアの広告業界プロファイルは、市場規模(2018~23年、2028年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力... もっと見る

 

 

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2024年4月12日 US$700
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サマリー

インドネシアの広告

概要

インドネシアの広告業界プロファイルは、市場規模(2018~23年、2028年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 広告産業は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収益で構成される。
- インドネシアの広告産業は2023年に193億440万ドルの収益を記録し、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は3.2%であった。
- 食品・飲料・パーソナル/ヘルスケア分野は2023年に業界最大の割合を占め、総売上高は75億660万ドルで、業界全体の38.9%に相当する。
- インドネシアの広告業界は、デジタル・プラットフォームの成長と消費者行動の変化によって変貌しつつある。フェイスブック、インスタグラム、ユーチューブなどのソーシャルメディア・プラットフォームは、広告戦略にとって極めて重要であり、多様なターゲティング・オプションを提供している。TikTok、WhatsApp、LINEのようなローカル・ソーシャルメディア・プラットフォームは、ブランドがインドネシアの視聴者とエンゲージするユニークな機会を提供している。

スコープ

- インドネシアの広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、インドネシアの広告市場の競争力、魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、広告市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- インドネシアの広告市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2023年のインドネシアの広告市場規模は?
- 2028年のインドネシア広告市場規模は?
- インドネシア広告市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- インドネシアの広告市場を構成する主要セグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the market?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the market?
7.4. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Interpublic Group of Companies, Inc.
8.2. Publicis Groupe SA
8.3. Omnicom Group, Inc.
8.4. WPP plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Indonesia advertising industry value: $ million, 2018-23
Table 2: Indonesia advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 3: Indonesia advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 4: Indonesia advertising industry geography segmentation: $ million, 2023
Table 5: Indonesia advertising industry value forecast: $ million, 2023-28
Table 6: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts
Table 7: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 8: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees
Table 9: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued
Table 10: Publicis Groupe SA: key facts
Table 11: Publicis Groupe SA: Annual Financial Ratios
Table 12: Publicis Groupe SA: Key Employees
Table 13: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 14: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 15: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 16: Omnicom Group, Inc.: key facts
Table 17: Omnicom Group, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 18: Omnicom Group, Inc.: Key Employees
Table 19: Omnicom Group, Inc.: Key Employees Continued
Table 20: WPP plc: key facts
Table 21: WPP plc: Annual Financial Ratios
Table 22: WPP plc: Key Employees
Table 23: WPP plc: Key Employees Continued
Table 24: Indonesia size of population (million), 2019-23
Table 25: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23
Table 26: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2019-23
Table 27: Indonesia inflation, 2019-23
Table 28: Indonesia consumer price index (absolute), 2019-23
Table 29: Indonesia exchange rate, 2019-23

 

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Summary

Advertising in Indonesia

Summary

Advertising in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2018-23, and forecast to 2028). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The advertising industry consists of revenues gained by any advertising activities or agencies providing advertising services, including display advertising services.
- The Indonesian advertising industry recorded revenues of $19,304.4 million in 2023, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 3.2% between 2018 and 2023.
- The food, beverage & personal/healthcare segment accounted for the industry's largest proportion in 2023, with total revenues of $7,506.6 million, equivalent to 38.9% of the industry's overall value.
- Indonesia's advertising industry is transforming due to the growth of digital platforms and changing consumer behaviours. Social media platforms like Facebook, Instagram, and YouTube are crucial for advertising strategies, offering diverse targeting options. Local social media platforms like TikTok, WhatsApp, and LINE provide unique opportunities for brands to engage with Indonesian audiences

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the advertising market in Indonesia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the advertising market in Indonesia
- Leading company profiles reveal details of key advertising market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Indonesia advertising market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Indonesia advertising market by value in 2023?
- What will be the size of the Indonesia advertising market in 2028?
- What factors are affecting the strength of competition in the Indonesia advertising market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Indonesia's advertising market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the market?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the market?
7.4. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Interpublic Group of Companies, Inc.
8.2. Publicis Groupe SA
8.3. Omnicom Group, Inc.
8.4. WPP plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Indonesia advertising industry value: $ million, 2018-23
Table 2: Indonesia advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 3: Indonesia advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 4: Indonesia advertising industry geography segmentation: $ million, 2023
Table 5: Indonesia advertising industry value forecast: $ million, 2023-28
Table 6: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts
Table 7: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 8: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees
Table 9: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued
Table 10: Publicis Groupe SA: key facts
Table 11: Publicis Groupe SA: Annual Financial Ratios
Table 12: Publicis Groupe SA: Key Employees
Table 13: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 14: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 15: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 16: Omnicom Group, Inc.: key facts
Table 17: Omnicom Group, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 18: Omnicom Group, Inc.: Key Employees
Table 19: Omnicom Group, Inc.: Key Employees Continued
Table 20: WPP plc: key facts
Table 21: WPP plc: Annual Financial Ratios
Table 22: WPP plc: Key Employees
Table 23: WPP plc: Key Employees Continued
Table 24: Indonesia size of population (million), 2019-23
Table 25: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23
Table 26: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2019-23
Table 27: Indonesia inflation, 2019-23
Table 28: Indonesia consumer price index (absolute), 2019-23
Table 29: Indonesia exchange rate, 2019-23

 

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