アメリカの広告Advertising in the United States アメリカの広告 概要 米国の広告業界プロファイルは、市場規模(2018~23年、2028年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。このプロファイルには、主要な財務指標や市場内の競争... もっと見る
サマリーアメリカの広告概要 米国の広告業界プロファイルは、市場規模(2018~23年、2028年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。このプロファイルには、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も含まれています。 主要ハイライト - 広告産業は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収益で構成される。 - 米国の広告業界の2023年の総収入は2992億3570万ドルで、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は2.8%であった。 - 食品・飲料・パーソナル/ヘルスケア分野は、2023年に業界最大の割合を占め、総収入は671億2400万ドルで、業界全体の22.4%に相当する。 - 2023年のアメリカの広告業界のシェアはアメリカが93%を占めた。 スコープ - 米国の広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初級調査の時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、米国の広告市場の競争激化と魅力度を把握 - 主要企業のプロフィールから、広告市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - 米国の広告市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加える 購入の理由 - 2023年の米国の広告市場規模は? - 2028年の米国広告市場規模は? - 米国広告市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 米国の広告市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players in the market? 7.2. What are the strengths of leading players? 7.3. What trends are impacting the market? 7.4. Have there been any recent developments in the market? 8 Company Profiles 8.1. The Interpublic Group of Companies, Inc. 8.2. Publicis Groupe SA 8.3. Omnicom Group, Inc. 8.4. WPP plc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: United States advertising industry value: $ million, 2018-23 Table 2: United States advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023 Table 3: United States advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023 Table 4: United States advertising industry geography segmentation: $ million, 2023 Table 5: United States advertising industry value forecast: $ million, 2023-28 Table 6: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts Table 7: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios Table 8: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Table 9: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued Table 10: Publicis Groupe SA: key facts Table 11: Publicis Groupe SA: Annual Financial Ratios Table 12: Publicis Groupe SA: Key Employees Table 13: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 14: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 15: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 16: Omnicom Group, Inc.: key facts Table 17: Omnicom Group, Inc.: Annual Financial Ratios Table 18: Omnicom Group, Inc.: Key Employees Table 19: Omnicom Group, Inc.: Key Employees Continued Table 20: WPP plc: key facts Table 21: WPP plc: Annual Financial Ratios Table 22: WPP plc: Key Employees Table 23: WPP plc: Key Employees Continued Table 24: United States size of population (million), 2019-23 Table 25: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23 Table 26: United States gdp (current prices, $ billion), 2019-23 Table 27: United States inflation, 2019-23 Table 28: United States consumer price index (absolute), 2019-23 Table 29: United States exchange rate, 2019-23
SummaryAdvertising in the United States Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players in the market? 7.2. What are the strengths of leading players? 7.3. What trends are impacting the market? 7.4. Have there been any recent developments in the market? 8 Company Profiles 8.1. The Interpublic Group of Companies, Inc. 8.2. Publicis Groupe SA 8.3. Omnicom Group, Inc. 8.4. WPP plc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: United States advertising industry value: $ million, 2018-23 Table 2: United States advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023 Table 3: United States advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023 Table 4: United States advertising industry geography segmentation: $ million, 2023 Table 5: United States advertising industry value forecast: $ million, 2023-28 Table 6: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts Table 7: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios Table 8: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Table 9: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued Table 10: Publicis Groupe SA: key facts Table 11: Publicis Groupe SA: Annual Financial Ratios Table 12: Publicis Groupe SA: Key Employees Table 13: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 14: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 15: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 16: Omnicom Group, Inc.: key facts Table 17: Omnicom Group, Inc.: Annual Financial Ratios Table 18: Omnicom Group, Inc.: Key Employees Table 19: Omnicom Group, Inc.: Key Employees Continued Table 20: WPP plc: key facts Table 21: WPP plc: Annual Financial Ratios Table 22: WPP plc: Key Employees Table 23: WPP plc: Key Employees Continued Table 24: United States size of population (million), 2019-23 Table 25: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23 Table 26: United States gdp (current prices, $ billion), 2019-23 Table 27: United States inflation, 2019-23 Table 28: United States consumer price index (absolute), 2019-23 Table 29: United States exchange rate, 2019-23
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