中国における広告Advertising in China 中国における広告 概要 中国の広告業界プロファイルは、市場規模(2018~23年、2028年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の... もっと見る
サマリー中国における広告概要 中国の広告業界プロファイルは、市場規模(2018~23年、2028年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 広告産業は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収益で構成される。 - 中国の広告産業は2023年に1,053億5,760万ドルの収益を記録し、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は1.1%であった。 - 食品・飲料・パーソナル/ヘルスケア分野は2023年に業界最大の割合を占め、総収入は390億5190万ドルで、業界全体の37.1%に相当する。 - 中国の広告業界は、デジタル・プラットフォームの台頭と進化する消費者動向により、大きな変革期を迎えている。テンセントのWeChatやアリババのTaobaoは、ユーザーデータに基づくパーソナライズされたキャンペーンを提供することで、広告戦略に革命をもたらした。Douyinのようなショート動画プラットフォームは広告の道を広げ、Xiaohongshuのようなソーシャルコマース・プラットフォームはソーシャルメディアとEコマースの境界線を曖昧にしている。 スコープ - 中国の広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、中国の広告市場の競争力および魅力を判断 - 主要企業のプロフィールから、広告市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - 中国広告市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加える 購入の理由 - 2023年の中国広告市場規模は? - 2028年の中国広告市場規模は? - 中国広告市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 中国の広告市場を構成する主要セグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players in the market? 7.2. What are the strengths of leading players? 7.3. What trends are impacting the market? 7.4. Have there been any recent developments in the market? 8 Company Profiles 8.1. Dentsu Group Inc. 8.2. The Interpublic Group of Companies, Inc. 8.3. Publicis Groupe SA 8.4. WPP plc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: China advertising industry value: $ million, 2018-23 Table 2: China advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023 Table 3: China advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023 Table 4: China advertising industry geography segmentation: $ million, 2023 Table 5: China advertising industry value forecast: $ million, 2023-28 Table 6: Dentsu Group Inc.: key facts Table 7: Dentsu Group Inc.: Annual Financial Ratios Table 8: Dentsu Group Inc.: Key Employees Table 9: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued Table 10: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued Table 11: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts Table 12: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios Table 13: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Table 14: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued Table 15: Publicis Groupe SA: key facts Table 16: Publicis Groupe SA: Annual Financial Ratios Table 17: Publicis Groupe SA: Key Employees Table 18: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 19: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 20: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 21: WPP plc: key facts Table 22: WPP plc: Annual Financial Ratios Table 23: WPP plc: Key Employees Table 24: WPP plc: Key Employees Continued Table 25: China size of population (million), 2019-23 Table 26: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23 Table 27: China gdp (current prices, $ billion), 2019-23 Table 28: China inflation, 2019-23 Table 29: China consumer price index (absolute), 2019-23 Table 30: China exchange rate, 2019-23
SummaryAdvertising in China Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players in the market? 7.2. What are the strengths of leading players? 7.3. What trends are impacting the market? 7.4. Have there been any recent developments in the market? 8 Company Profiles 8.1. Dentsu Group Inc. 8.2. The Interpublic Group of Companies, Inc. 8.3. Publicis Groupe SA 8.4. WPP plc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: China advertising industry value: $ million, 2018-23 Table 2: China advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023 Table 3: China advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023 Table 4: China advertising industry geography segmentation: $ million, 2023 Table 5: China advertising industry value forecast: $ million, 2023-28 Table 6: Dentsu Group Inc.: key facts Table 7: Dentsu Group Inc.: Annual Financial Ratios Table 8: Dentsu Group Inc.: Key Employees Table 9: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued Table 10: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued Table 11: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts Table 12: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios Table 13: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Table 14: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued Table 15: Publicis Groupe SA: key facts Table 16: Publicis Groupe SA: Annual Financial Ratios Table 17: Publicis Groupe SA: Key Employees Table 18: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 19: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 20: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued Table 21: WPP plc: key facts Table 22: WPP plc: Annual Financial Ratios Table 23: WPP plc: Key Employees Table 24: WPP plc: Key Employees Continued Table 25: China size of population (million), 2019-23 Table 26: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23 Table 27: China gdp (current prices, $ billion), 2019-23 Table 28: China inflation, 2019-23 Table 29: China consumer price index (absolute), 2019-23 Table 30: China exchange rate, 2019-23
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
MarketLine社のMedia分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(advertising)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |