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カナダの広告


Advertising in Canada

カナダの広告 概要 カナダの広告業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2018~23年、2028年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧... もっと見る

 

 

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2024年4月12日 US$700
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サマリー

カナダの広告

概要

カナダの広告業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2018~23年、2028年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 広告産業は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収益で構成される。
- カナダの広告業界の2023年の総収入は154億4,340万ドルで、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は3.6%であった。
- 食品・飲料・パーソナル/ヘルスケア分野は2023年に業界最大の割合を占め、総収入は25億8,100万ドルで、業界全体の16.7%に相当する。
- カナダ市場は2023年に北米市場の4.8%を占める。

スコープ

- カナダの広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、カナダの広告市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロフィールから、広告市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- カナダの広告市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションや売り込みに重みを加える

購入の理由

- 2023年のカナダの広告市場規模は?
- 2028年のカナダ広告市場規模は?
- カナダ広告市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- カナダの広告市場における上位競合は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the market?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the market?
7.4. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. Dentsu Group Inc.
8.2. The Interpublic Group of Companies, Inc.
8.3. Publicis Groupe SA
8.4. WPP plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Canada advertising industry value: $ million, 2018-23
Table 2: Canada advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 3: Canada advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 4: Canada advertising industry geography segmentation: $ million, 2023
Table 5: Canada advertising industry value forecast: $ million, 2023-28
Table 6: Dentsu Group Inc.: key facts
Table 7: Dentsu Group Inc.: Annual Financial Ratios
Table 8: Dentsu Group Inc.: Key Employees
Table 9: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued
Table 10: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued
Table 11: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts
Table 12: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 13: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees
Table 14: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued
Table 15: Publicis Groupe SA: key facts
Table 16: Publicis Groupe SA: Annual Financial Ratios
Table 17: Publicis Groupe SA: Key Employees
Table 18: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 19: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 20: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 21: WPP plc: key facts
Table 22: WPP plc: Annual Financial Ratios
Table 23: WPP plc: Key Employees
Table 24: WPP plc: Key Employees Continued
Table 25: Canada size of population (million), 2019-23
Table 26: Canada gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23
Table 27: Canada gdp (current prices, $ billion), 2019-23
Table 28: Canada inflation, 2019-23
Table 29: Canada consumer price index (absolute), 2019-23
Table 30: Canada exchange rate, 2019-23

 

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Summary

Advertising in Canada

Summary

Advertising in Canada industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value 2018-23, and forecast to 2028). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The advertising industry consists of revenues gained by any advertising activities or agencies providing advertising services, including display advertising services.
- The Canadian advertising industry had total revenues of $15,443.4 million in 2023, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 3.6% between 2018 and 2023.
- The food, beverage & personal/healthcare segment accounted for the industry's largest proportion in 2023, with total revenues of $2,581 million, equivalent to 16.7% of the industry's overall value.
- The Canadian market accounts for 4.8% of the North American market in 2023.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the advertising market in Canada
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the advertising market in Canada
- Leading company profiles reveal details of key advertising market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Canada advertising market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Canada advertising market by value in 2023?
- What will be the size of the Canada advertising market in 2028?
- What factors are affecting the strength of competition in the Canada advertising market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Canada's advertising market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the market?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the market?
7.4. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. Dentsu Group Inc.
8.2. The Interpublic Group of Companies, Inc.
8.3. Publicis Groupe SA
8.4. WPP plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Canada advertising industry value: $ million, 2018-23
Table 2: Canada advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 3: Canada advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 4: Canada advertising industry geography segmentation: $ million, 2023
Table 5: Canada advertising industry value forecast: $ million, 2023-28
Table 6: Dentsu Group Inc.: key facts
Table 7: Dentsu Group Inc.: Annual Financial Ratios
Table 8: Dentsu Group Inc.: Key Employees
Table 9: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued
Table 10: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued
Table 11: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts
Table 12: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 13: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees
Table 14: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued
Table 15: Publicis Groupe SA: key facts
Table 16: Publicis Groupe SA: Annual Financial Ratios
Table 17: Publicis Groupe SA: Key Employees
Table 18: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 19: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 20: Publicis Groupe SA: Key Employees Continued
Table 21: WPP plc: key facts
Table 22: WPP plc: Annual Financial Ratios
Table 23: WPP plc: Key Employees
Table 24: WPP plc: Key Employees Continued
Table 25: Canada size of population (million), 2019-23
Table 26: Canada gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23
Table 27: Canada gdp (current prices, $ billion), 2019-23
Table 28: Canada inflation, 2019-23
Table 29: Canada consumer price index (absolute), 2019-23
Table 30: Canada exchange rate, 2019-23

 

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