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アジア太平洋地域の広告


Advertising in Asia-Pacific

アジア太平洋地域の広告 概要 アジア太平洋地域の広告業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-23年の金額と数量、2028年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供しま... もっと見る

 

 

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2024年4月12日 US$700
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サマリー

アジア太平洋地域の広告

概要

アジア太平洋地域の広告業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-23年の金額と数量、2028年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 広告産業は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収益で構成される。
- アジア太平洋地域の広告業界は、2023年に2,298億3,800万ドルの収益を記録し、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は1.5%であった。
- 食品・飲料・パーソナル/ヘルスケア分野は2023年に業界最大の割合を占め、総収入は83,348.6百万ドルで、業界全体の36.3%に相当する。
- アジア太平洋地域の広告業界は、デジタル・プラットフォームの台頭と消費者の嗜好の変化により、大きな変革期を迎えている。中国、インド、日本、オーストラリアなどの国々を含むこの地域は、広告主にとって複雑な市場である。Facebook、Instagram、YouTube、WeChat、LINE、カカオトークといったプラットフォームが重要な役割を果たしており、デジタル広告が主流となっている。

スコープ

- アジア太平洋地域の広告市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域の広告市場の競争力、魅力度を測定します。
- 主要企業のプロフィールから、広告市場の主要プレイヤーのグローバルな事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域の広告市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2023年のアジア太平洋地域の広告市場規模は?
- 2028年のアジア太平洋地域の広告市場規模は?
- アジア太平洋広告市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アジア太平洋地域の広告市場における競合上位企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the players in the market?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the market?
7.4. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. Dentsu Group Inc.
8.2. Hakuhodo Incorporated
8.3. Cheil Worldwide Inc
8.4. The Interpublic Group of Companies, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific advertising industry value: $ million, 2018-23
Table 2: Asia-Pacific advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 3: Asia-Pacific advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 4: Asia-Pacific advertising industry geography segmentation: $ million, 2023
Table 5: Asia-Pacific advertising industry value forecast: $ million, 2023-28
Table 6: Dentsu Group Inc.: key facts
Table 7: Dentsu Group Inc.: Annual Financial Ratios
Table 8: Dentsu Group Inc.: Key Employees
Table 9: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued
Table 10: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued
Table 11: Hakuhodo Incorporated: key facts
Table 12: Hakuhodo Incorporated: Key Employees
Table 13: Hakuhodo Incorporated: Key Employees Continued
Table 14: Cheil Worldwide Inc: key facts
Table 15: Cheil Worldwide Inc: Annual Financial Ratios
Table 16: Cheil Worldwide Inc: Key Employees
Table 17: Cheil Worldwide Inc: Key Employees Continued
Table 18: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts
Table 19: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 20: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees
Table 21: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued
Table 22: Asia-Pacific exchange rate, 2019-23

 

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Summary

Advertising in Asia-Pacific

Summary

Advertising in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2018-23, and forecast to 2028). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The advertising industry consists of revenues gained by any advertising activities or agencies providing advertising services, including display advertising services.
- The Asia-Pacific advertising industry recorded revenues of $229,838 million in 2023, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 1.5% between 2018 and 2023.
- The food, beverage & personal/healthcare segment accounted for the industry's largest proportion in 2023, with total revenues of $83,348.6 million, equivalent to 36.3% of the industry's overall value.
- The advertising industry in the Asia-Pacific region is undergoing significant transformation due to the rise of digital platforms and changing consumer preferences. The region, including countries like China, India, Japan, and Australia, presents a complex market for advertisers. Digital advertising is dominant, with platforms like Facebook, Instagram, YouTube, WeChat, LINE, and KakaoTalk playing key roles.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the advertising market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the advertising market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key advertising market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific advertising market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific advertising market by value in 2023?
- What will be the size of the Asia-Pacific advertising market in 2028?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific advertising market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Asia-Pacific's advertising market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the players in the market?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the market?
7.4. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. Dentsu Group Inc.
8.2. Hakuhodo Incorporated
8.3. Cheil Worldwide Inc
8.4. The Interpublic Group of Companies, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific advertising industry value: $ million, 2018-23
Table 2: Asia-Pacific advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 3: Asia-Pacific advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 4: Asia-Pacific advertising industry geography segmentation: $ million, 2023
Table 5: Asia-Pacific advertising industry value forecast: $ million, 2023-28
Table 6: Dentsu Group Inc.: key facts
Table 7: Dentsu Group Inc.: Annual Financial Ratios
Table 8: Dentsu Group Inc.: Key Employees
Table 9: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued
Table 10: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued
Table 11: Hakuhodo Incorporated: key facts
Table 12: Hakuhodo Incorporated: Key Employees
Table 13: Hakuhodo Incorporated: Key Employees Continued
Table 14: Cheil Worldwide Inc: key facts
Table 15: Cheil Worldwide Inc: Annual Financial Ratios
Table 16: Cheil Worldwide Inc: Key Employees
Table 17: Cheil Worldwide Inc: Key Employees Continued
Table 18: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts
Table 19: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 20: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees
Table 21: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued
Table 22: Asia-Pacific exchange rate, 2019-23

 

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