アジア太平洋地域の広告Advertising in Asia-Pacific アジア太平洋地域の広告 概要 アジア太平洋地域の広告業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-23年の金額と数量、2028年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供しま... もっと見る
サマリーアジア太平洋地域の広告概要 アジア太平洋地域の広告業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-23年の金額と数量、2028年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 広告産業は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収益で構成される。 - アジア太平洋地域の広告業界は、2023年に2,298億3,800万ドルの収益を記録し、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は1.5%であった。 - 食品・飲料・パーソナル/ヘルスケア分野は2023年に業界最大の割合を占め、総収入は83,348.6百万ドルで、業界全体の36.3%に相当する。 - アジア太平洋地域の広告業界は、デジタル・プラットフォームの台頭と消費者の嗜好の変化により、大きな変革期を迎えている。中国、インド、日本、オーストラリアなどの国々を含むこの地域は、広告主にとって複雑な市場である。Facebook、Instagram、YouTube、WeChat、LINE、カカオトークといったプラットフォームが重要な役割を果たしており、デジタル広告が主流となっている。 スコープ - アジア太平洋地域の広告市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域の広告市場の競争力、魅力度を測定します。 - 主要企業のプロフィールから、広告市場の主要プレイヤーのグローバルな事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - アジア太平洋地域の広告市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2023年のアジア太平洋地域の広告市場規模は? - 2028年のアジア太平洋地域の広告市場規模は? - アジア太平洋広告市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - アジア太平洋地域の広告市場における競合上位企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the players in the market? 7.2. What are the strengths of leading players? 7.3. What trends are impacting the market? 7.4. Have there been any recent developments in the market? 8 Company Profiles 8.1. Dentsu Group Inc. 8.2. Hakuhodo Incorporated 8.3. Cheil Worldwide Inc 8.4. The Interpublic Group of Companies, Inc. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Asia-Pacific advertising industry value: $ million, 2018-23 Table 2: Asia-Pacific advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023 Table 3: Asia-Pacific advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023 Table 4: Asia-Pacific advertising industry geography segmentation: $ million, 2023 Table 5: Asia-Pacific advertising industry value forecast: $ million, 2023-28 Table 6: Dentsu Group Inc.: key facts Table 7: Dentsu Group Inc.: Annual Financial Ratios Table 8: Dentsu Group Inc.: Key Employees Table 9: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued Table 10: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued Table 11: Hakuhodo Incorporated: key facts Table 12: Hakuhodo Incorporated: Key Employees Table 13: Hakuhodo Incorporated: Key Employees Continued Table 14: Cheil Worldwide Inc: key facts Table 15: Cheil Worldwide Inc: Annual Financial Ratios Table 16: Cheil Worldwide Inc: Key Employees Table 17: Cheil Worldwide Inc: Key Employees Continued Table 18: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts Table 19: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios Table 20: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Table 21: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued Table 22: Asia-Pacific exchange rate, 2019-23
SummaryAdvertising in Asia-Pacific Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the players in the market? 7.2. What are the strengths of leading players? 7.3. What trends are impacting the market? 7.4. Have there been any recent developments in the market? 8 Company Profiles 8.1. Dentsu Group Inc. 8.2. Hakuhodo Incorporated 8.3. Cheil Worldwide Inc 8.4. The Interpublic Group of Companies, Inc. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Asia-Pacific advertising industry value: $ million, 2018-23 Table 2: Asia-Pacific advertising industry category segmentation: % share, by value, 2018-2023 Table 3: Asia-Pacific advertising industry category segmentation: $ million, 2018-2023 Table 4: Asia-Pacific advertising industry geography segmentation: $ million, 2023 Table 5: Asia-Pacific advertising industry value forecast: $ million, 2023-28 Table 6: Dentsu Group Inc.: key facts Table 7: Dentsu Group Inc.: Annual Financial Ratios Table 8: Dentsu Group Inc.: Key Employees Table 9: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued Table 10: Dentsu Group Inc.: Key Employees Continued Table 11: Hakuhodo Incorporated: key facts Table 12: Hakuhodo Incorporated: Key Employees Table 13: Hakuhodo Incorporated: Key Employees Continued Table 14: Cheil Worldwide Inc: key facts Table 15: Cheil Worldwide Inc: Annual Financial Ratios Table 16: Cheil Worldwide Inc: Key Employees Table 17: Cheil Worldwide Inc: Key Employees Continued Table 18: The Interpublic Group of Companies, Inc.: key facts Table 19: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Annual Financial Ratios Table 20: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Table 21: The Interpublic Group of Companies, Inc.: Key Employees Continued Table 22: Asia-Pacific exchange rate, 2019-23
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