世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

BRIC諸国玩具・ゲーム小売市場の概要、競合分析、2018-2027年予測


BRIC Countries Toys and Games Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の玩具・ゲーム小売市場の概要、競合分析、2018年~2027年予測 概要 BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の玩具・ゲーム小売業界のプロファイルは、以... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年10月25日 US$1,492
サイトライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
120 英語

 

サマリー

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の玩具・ゲーム小売市場の概要、競合分析、2018年~2027年予測

概要

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の玩具・ゲーム小売業界のプロファイルは、以下のようなトップラインの定性的・定量的サマリー情報を提供します:市場規模(2018~22年、2027年予測)。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ブラジル、ロシア連邦、インド、中国(BRICs)は、玩具・ゲーム小売業界の新興急成長国であり、2022年の市場総額は314億7,980万ドルであった。ブラジルは2018〜22年のCAGRが6.2%で最も急成長している国である。
- 玩具・ゲーム小売業界の中では、中国がBRICs諸国の中でトップであり、2022年の市場収益は234億3,100万ドルであった。次いでインドが29億4,270万ドル、ブラジルが26億6,060万ドル、ロシアが24億4,550万ドルである。
- 2027年のBRICs諸国における玩具・ゲーム小売業界は、中国が371億2820万ドルで首位に立ち、次いでインドが50億4170万ドル、ブラジルが31億8230万ドル、ロシアが26億520万ドルと予想される。

範囲

- BRIC玩具&ゲーム小売市場の規模、成長、主要企業を特定することで、初級レベルの調査時間を短縮
- ファイブフォース分析により、BRICs玩具&ゲーム小売市場の競争力、魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、BRIC玩具&ゲーム小売市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- BRIC玩具&ゲーム小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます
- ブラジル、ロシア、インド、中国のデータを各国の個別章とともに比較

購入の理由

- 2022年のBRIC玩具&ゲーム小売市場規模は?
- 2027年のBRIC玩具&ゲーム小売市場規模は?
- BRIC玩具&ゲーム小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場推移は?
- BRIC玩具&ゲーム小売市場の規模は地域別でどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Toys & Games Retail
2.1. Industry Outlook
3 Toys & Games Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Toys & Games Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Toys & Games Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Toys & Games Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
11.1. Grupo BIG
11.2. Lojas Americanas SA
11.3. Magazine Luiza SA
11.4. Ri Happy Brinquedos Ltda.
11.5. Toys R Us Asia Ltd
11.6. Alibaba Group Holding Limited
11.7. JD.com Inc
11.8. Walmart Inc
11.9. Amazon.com, Inc.
11.10. Toonz Retail India Pvt Ltd
11.11. Flipkart Internet Pvt Ltd
11.12. Hamleys of London Ltd
11.13. Wildberries.ru
11.14. PJSC Detsky Mir
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: BRIC toys & games retail industry, revenue($m), 2018-27
Table 2: BRIC toys & games retail industry, revenue($m), 2018-22
Table 3: BRIC toys & games retail industry, revenue($m), 2022-27
Table 4: Brazil toys & games retail market value: $ million, 2017-22
Table 5: Brazil toys & games retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Brazil toys & games retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: Brazil toys & games retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 8: Brazil size of population (million), 2018–22
Table 9: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 10: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 11: Brazil inflation, 2018–22
Table 12: Brazil consumer price index (absolute), 2018–22
Table 13: Brazil exchange rate, 2018–22
Table 14: China toys & games retail market value: $ million, 2017-22
Table 15: China toys & games retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 16: China toys & games retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 17: China toys & games retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 18: China size of population (million), 2018–22
Table 19: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 20: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 21: China inflation, 2018–22
Table 22: China consumer price index (absolute), 2018–22
Table 23: China exchange rate, 2018–22
Table 24: India toys & games retail market value: $ million, 2017-22
Table 25: India toys & games retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 26: India toys & games retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 27: India toys & games retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 28: India size of population (million), 2018–22
Table 29: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 30: India gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 31: India inflation, 2018–22
Table 32: India consumer price index (absolute), 2018–22
Table 33: India exchange rate, 2018–22
Table 34: Russia toys & games retail market value: $ million, 2017-22
Table 35: Russia toys & games retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 36: Russia toys & games retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 37: Russia toys & games retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 38: Russia size of population (million), 2018–22
Table 39: Russia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 40: Russia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 41: Russia inflation, 2018–22
Table 42: Russia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 43: Russia exchange rate, 2018–22
Table 44: Grupo BIG: key facts
Table 45: Lojas Americanas SA: key facts
Table 46: Lojas Americanas SA: Key Employees
Table 47: Magazine Luiza SA: key facts
Table 48: Magazine Luiza SA: Annual Financial Ratios
Table 49: Magazine Luiza SA: Key Employees
Table 50: Ri Happy Brinquedos Ltda.: key facts
Table 51: Toys R Us Asia Ltd: key facts
Table 52: Toys R Us Asia Ltd: Key Employees
Table 53: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 54: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 55: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 56: JD.com Inc: key facts
Table 57: JD.com Inc: Annual Financial Ratios
Table 58: JD.com Inc: Key Employees
Table 59: Walmart Inc: key facts
Table 60: Walmart Inc: Annual Financial Ratios
Table 61: Walmart Inc: Key Employees
Table 62: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 63: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 64: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 65: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 66: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 67: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 68: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 69: Toonz Retail India Pvt Ltd: key facts
Table 70: Toonz Retail India Pvt Ltd: Key Employees
Table 71: Flipkart Internet Pvt Ltd: key facts
Table 72: Flipkart Internet Pvt Ltd: Key Employees
Table 73: Hamleys of London Ltd: key facts
Table 74: Hamleys of London Ltd: Key Employees
Table 75: Wildberries.ru: key facts
Table 76: Wildberries.ru: Key Employees
Table 77: PJSC Detsky Mir: key facts
Table 78: PJSC Detsky Mir: Annual Financial Ratios
Table 79: PJSC Detsky Mir: Key Employees

 

ページTOPに戻る


 

Summary

BRIC Countries (Brazil, Russia, India, China) Toys and Games Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

Summary

The BRIC Toys & Games Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: Market size (value 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the Market.

Key Highlights

- Brazil, Russian Federation, India and China (BRIC) are the emerging and fast growing countries within the toys & games retail industry and had a total market value of $31,479.8 million in 2022. Brazil was the fastest growing country with a CAGR of 6.2% over the 2018-22 period.
- Within the toys & games retail industry, China is the leading country among the BRIC nations with market revenues of $23,431.0 million in 2022. This was followed by India, Brazil and Russia with a value of $2,942.7, $2,660.6, and $2,445.5 million, respectively.
- China is expected to lead the toys & games retail industry in the BRIC nations with a value of $37,128.2 million in 2027, followed by India, Brazil, Russia with expected values of $5,041.7, $3,182.3 and $2,605.2 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the BRIC toys & games retail Market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the BRIC toys & games retail Market
- Leading company profiles reveal details of key toys & games retail Market players’ BRIC operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the BRIC toys & games retail Market with five year forecasts
- Compares data from Brazil, Russia, India, and China, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the BRIC toys & games retail Market by value in 2022?
- What will be the size of the BRIC toys & games retail Market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the BRIC toys & games retail Market?
- How has the Market performed over the last five years?
- How large is the BRIC toys & games retail Market in relation to its regional counterparts?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Toys & Games Retail
2.1. Industry Outlook
3 Toys & Games Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Toys & Games Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Toys & Games Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Toys & Games Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
11.1. Grupo BIG
11.2. Lojas Americanas SA
11.3. Magazine Luiza SA
11.4. Ri Happy Brinquedos Ltda.
11.5. Toys R Us Asia Ltd
11.6. Alibaba Group Holding Limited
11.7. JD.com Inc
11.8. Walmart Inc
11.9. Amazon.com, Inc.
11.10. Toonz Retail India Pvt Ltd
11.11. Flipkart Internet Pvt Ltd
11.12. Hamleys of London Ltd
11.13. Wildberries.ru
11.14. PJSC Detsky Mir
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: BRIC toys & games retail industry, revenue($m), 2018-27
Table 2: BRIC toys & games retail industry, revenue($m), 2018-22
Table 3: BRIC toys & games retail industry, revenue($m), 2022-27
Table 4: Brazil toys & games retail market value: $ million, 2017-22
Table 5: Brazil toys & games retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Brazil toys & games retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: Brazil toys & games retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 8: Brazil size of population (million), 2018–22
Table 9: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 10: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 11: Brazil inflation, 2018–22
Table 12: Brazil consumer price index (absolute), 2018–22
Table 13: Brazil exchange rate, 2018–22
Table 14: China toys & games retail market value: $ million, 2017-22
Table 15: China toys & games retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 16: China toys & games retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 17: China toys & games retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 18: China size of population (million), 2018–22
Table 19: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 20: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 21: China inflation, 2018–22
Table 22: China consumer price index (absolute), 2018–22
Table 23: China exchange rate, 2018–22
Table 24: India toys & games retail market value: $ million, 2017-22
Table 25: India toys & games retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 26: India toys & games retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 27: India toys & games retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 28: India size of population (million), 2018–22
Table 29: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 30: India gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 31: India inflation, 2018–22
Table 32: India consumer price index (absolute), 2018–22
Table 33: India exchange rate, 2018–22
Table 34: Russia toys & games retail market value: $ million, 2017-22
Table 35: Russia toys & games retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 36: Russia toys & games retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 37: Russia toys & games retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 38: Russia size of population (million), 2018–22
Table 39: Russia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 40: Russia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 41: Russia inflation, 2018–22
Table 42: Russia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 43: Russia exchange rate, 2018–22
Table 44: Grupo BIG: key facts
Table 45: Lojas Americanas SA: key facts
Table 46: Lojas Americanas SA: Key Employees
Table 47: Magazine Luiza SA: key facts
Table 48: Magazine Luiza SA: Annual Financial Ratios
Table 49: Magazine Luiza SA: Key Employees
Table 50: Ri Happy Brinquedos Ltda.: key facts
Table 51: Toys R Us Asia Ltd: key facts
Table 52: Toys R Us Asia Ltd: Key Employees
Table 53: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 54: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 55: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 56: JD.com Inc: key facts
Table 57: JD.com Inc: Annual Financial Ratios
Table 58: JD.com Inc: Key Employees
Table 59: Walmart Inc: key facts
Table 60: Walmart Inc: Annual Financial Ratios
Table 61: Walmart Inc: Key Employees
Table 62: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 63: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 64: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 65: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 66: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 67: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 68: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 69: Toonz Retail India Pvt Ltd: key facts
Table 70: Toonz Retail India Pvt Ltd: Key Employees
Table 71: Flipkart Internet Pvt Ltd: key facts
Table 72: Flipkart Internet Pvt Ltd: Key Employees
Table 73: Hamleys of London Ltd: key facts
Table 74: Hamleys of London Ltd: Key Employees
Table 75: Wildberries.ru: key facts
Table 76: Wildberries.ru: Key Employees
Table 77: PJSC Detsky Mir: key facts
Table 78: PJSC Detsky Mir: Annual Financial Ratios
Table 79: PJSC Detsky Mir: Key Employees

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る