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BRIC諸国の宝飾品・時計小売市場の概要、競合分析、2018-2027年予測


BRIC Countries Jewelry and Watch Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の宝飾品・時計小売市場の概要、競合分析、2018年~2027年予測 概要 BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の宝飾品・時計小売市場の概要、競合分析、お... もっと見る

 

 

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2023年10月25日 US$1,492
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サマリー

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の宝飾品・時計小売市場の概要、競合分析、2018年~2027年予測

概要

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の宝飾品・時計小売市場の概要、競合分析、および2027年までの予測は、BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)の宝飾品・時計小売市場の概要、競合分析、および2027年までの予測に基づきます。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ブラジル、ロシア連邦、インド、中国(BRIC)は、宝飾品・時計小売業界の中でも新興の急成長国であり、2022年の総市場価値は2,428億1,180万ドルであった。2018-22年のCAGRは7.4%で、インドが最も急成長している国であった。
- 宝飾品・時計小売業界の中では、中国がBRICs諸国の中で主要国であり、2022年の市場収益は1,602億9,030万ドルであった。次いでインドが72,066.0百万ドル、ロシアが5,240.1百万ドル、ブラジルが5,215.3百万ドルである。
- 2027年には中国が2,299億1,020万ドルでBRICs諸国の宝飾・時計小売業界をリードし、インド、ブラジル、ロシアがそれぞれ1,376億6,420万ドル、67億2,150万ドル、57億1,880万ドルで続くと予想される。

スコープ

- BRIC諸国の宝飾品&時計市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、BRICsジュエリー&ウォッチ市場の競争力、魅力度を測定
- 主要企業のプロフィールから、BRICジュエリー&ウォッチ市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにする。
- BRICジュエリー&ウォッチ市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができる
- ブラジル、ロシア、インド、中国のデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年のBRICジュエリー&ウォッチ市場規模は?
- 2027年のBRICジュエリー&ウォッチ市場規模は?
- BRICジュエリー&ウォッチ市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- BRICジュエリー&ウォッチ市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Jewelry & Watch Retail
2.1. Industry Outlook
3 Jewelry & Watch Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Jewelry & Watch Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Jewelry & Watch Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Jewelry & Watch Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
11.1. Vivara Participacoes SA
11.2. Pandora AS
11.3. Chow Tai Fook Jewellery Group Ltd
11.4. Lao Feng Xiang Co Ltd
11.5. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
11.6. Alibaba Group Holding Limited
11.7. Malabar Gold Pvt Ltd
11.8. Titan Company Limited
11.9. Kalyan Jewellers India Ltd
11.10. Moskovskii Yuvelirnyi Zavod
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: BRIC jewelry & watch retail industry, revenue($m), 2018-27
Table 2: BRIC jewelry & watch retail industry, revenue($m), 2018-22
Table 3: BRIC jewelry & watch retail industry, revenue($m), 2022-27
Table 4: Brazil jewelry & watches market value: $ million, 2017-22
Table 5: Brazil jewelry & watches market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 6: Brazil jewelry & watches market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 7: Brazil jewelry & watches market geography segmentation: $ million, 2022
Table 8: Brazil jewelry & watches market value forecast: $ million, 2022–27
Table 9: Brazil size of population (million), 2018–22
Table 10: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 11: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 12: Brazil inflation, 2018–22
Table 13: Brazil consumer price index (absolute), 2018–22
Table 14: Brazil exchange rate, 2018–22
Table 15: China jewelry & watches market value: $ million, 2017-22
Table 16: China jewelry & watches market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 17: China jewelry & watches market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 18: China jewelry & watches market geography segmentation: $ million, 2022
Table 19: China jewelry & watches market value forecast: $ million, 2022–27
Table 20: China size of population (million), 2018–22
Table 21: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 22: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 23: China inflation, 2018–22
Table 24: China consumer price index (absolute), 2018–22
Table 25: China exchange rate, 2018–22
Table 26: India jewelry & watches market value: $ million, 2017-22
Table 27: India jewelry & watches market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 28: India jewelry & watches market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 29: India jewelry & watches market geography segmentation: $ million, 2022
Table 30: India jewelry & watches market value forecast: $ million, 2022–27
Table 31: India size of population (million), 2018–22
Table 32: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 33: India gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 34: India inflation, 2018–22
Table 35: India consumer price index (absolute), 2018–22
Table 36: India exchange rate, 2018–22
Table 37: Russia jewelry & watches market value: $ million, 2017-22
Table 38: Russia jewelry & watches market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 39: Russia jewelry & watches market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 40: Russia jewelry & watches market geography segmentation: $ million, 2022
Table 41: Russia jewelry & watches market value forecast: $ million, 2022–27
Table 42: Russia size of population (million), 2018–22
Table 43: Russia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 44: Russia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 45: Russia inflation, 2018–22
Table 46: Russia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 47: Russia exchange rate, 2018–22
Table 48: Vivara Participacoes SA: key facts
Table 49: Vivara Participacoes SA: Annual Financial Ratios
Table 50: Vivara Participacoes SA: Key Employees
Table 51: H.Stern Jewellers: key facts
Table 52: Pandora AS: key facts
Table 53: Pandora AS: Annual Financial Ratios
Table 54: Pandora AS: Key Employees
Table 55: Chow Tai Fook Jewellery Group Ltd: key facts
Table 56: Chow Tai Fook Jewellery Group Ltd: Annual Financial Ratios
Table 57: Chow Tai Fook Jewellery Group Ltd: Key Employees
Table 58: Lao Feng Xiang Co Ltd: key facts
Table 59: Lao Feng Xiang Co Ltd: Annual Financial Ratios
Table 60: Lao Feng Xiang Co Ltd: Key Employees
Table 61: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: key facts
Table 62: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Annual Financial Ratios
Table 63: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees
Table 64: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Continued
Table 65: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 66: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 67: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 68: Malabar Gold Pvt Ltd: key facts
Table 69: Malabar Gold Pvt Ltd: Key Employees
Table 70: Titan Company Limited: key facts
Table 71: Titan Company Limited: Annual Financial Ratios
Table 72: Titan Company Limited: Key Employees
Table 73: Kalyan Jewellers India Ltd: key facts
Table 74: Kalyan Jewellers India Ltd: Annual Financial Ratios
Table 75: Kalyan Jewellers India Ltd: Key Employees
Table 76: Adamas.: key facts
Table 77: Almaz-Holding: key facts
Table 78: Moskovskii Yuvelirnyi Zavod: key facts

 

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Summary

BRIC Countries (Brazil, Russia, India, China) Jewelry and Watch Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2018-2027

Summary

The BRIC Jewelry & Watches industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Brazil, Russian Federation, India and China (BRIC) are the emerging and fast growing countries within the jewelry & watch retail industry and had a total market value of $242,811.8 million in 2022. India was the fastest growing country with a CAGR of 7.4% over the 2018-22 period.
- Within the jewelry & watch retail industry, China is the leading country among the BRIC nations with market revenues of $160,290.3 million in 2022. This was followed by India, Russia and Brazil with a value of $72,066.0, $5,240.1, and $5,215.3 million, respectively.
- China is expected to lead the jewelry & watch retail industry in the BRIC nations with a value of $229,901.2 million in 2027, followed by India, Brazil, Russia with expected values of $137,664.2, $6,721.5 and $5,718.8 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the BRIC jewelry & watches market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the BRIC jewelry & watches market
- Leading company profiles reveal details of key jewelry & watches market players’ BRIC operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the BRIC jewelry & watches market with five year forecasts
- Compares data from Brazil, Russia, India, and China, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the BRIC jewelry & watches market by value in 2022?
- What will be the size of the BRIC jewelry & watches market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the BRIC jewelry & watches market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the BRIC jewelry & watches market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Jewelry & Watch Retail
2.1. Industry Outlook
3 Jewelry & Watch Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Jewelry & Watch Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Jewelry & Watch Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Jewelry & Watch Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
11.1. Vivara Participacoes SA
11.2. Pandora AS
11.3. Chow Tai Fook Jewellery Group Ltd
11.4. Lao Feng Xiang Co Ltd
11.5. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
11.6. Alibaba Group Holding Limited
11.7. Malabar Gold Pvt Ltd
11.8. Titan Company Limited
11.9. Kalyan Jewellers India Ltd
11.10. Moskovskii Yuvelirnyi Zavod
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: BRIC jewelry & watch retail industry, revenue($m), 2018-27
Table 2: BRIC jewelry & watch retail industry, revenue($m), 2018-22
Table 3: BRIC jewelry & watch retail industry, revenue($m), 2022-27
Table 4: Brazil jewelry & watches market value: $ million, 2017-22
Table 5: Brazil jewelry & watches market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 6: Brazil jewelry & watches market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 7: Brazil jewelry & watches market geography segmentation: $ million, 2022
Table 8: Brazil jewelry & watches market value forecast: $ million, 2022–27
Table 9: Brazil size of population (million), 2018–22
Table 10: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 11: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 12: Brazil inflation, 2018–22
Table 13: Brazil consumer price index (absolute), 2018–22
Table 14: Brazil exchange rate, 2018–22
Table 15: China jewelry & watches market value: $ million, 2017-22
Table 16: China jewelry & watches market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 17: China jewelry & watches market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 18: China jewelry & watches market geography segmentation: $ million, 2022
Table 19: China jewelry & watches market value forecast: $ million, 2022–27
Table 20: China size of population (million), 2018–22
Table 21: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 22: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 23: China inflation, 2018–22
Table 24: China consumer price index (absolute), 2018–22
Table 25: China exchange rate, 2018–22
Table 26: India jewelry & watches market value: $ million, 2017-22
Table 27: India jewelry & watches market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 28: India jewelry & watches market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 29: India jewelry & watches market geography segmentation: $ million, 2022
Table 30: India jewelry & watches market value forecast: $ million, 2022–27
Table 31: India size of population (million), 2018–22
Table 32: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 33: India gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 34: India inflation, 2018–22
Table 35: India consumer price index (absolute), 2018–22
Table 36: India exchange rate, 2018–22
Table 37: Russia jewelry & watches market value: $ million, 2017-22
Table 38: Russia jewelry & watches market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 39: Russia jewelry & watches market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 40: Russia jewelry & watches market geography segmentation: $ million, 2022
Table 41: Russia jewelry & watches market value forecast: $ million, 2022–27
Table 42: Russia size of population (million), 2018–22
Table 43: Russia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 44: Russia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 45: Russia inflation, 2018–22
Table 46: Russia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 47: Russia exchange rate, 2018–22
Table 48: Vivara Participacoes SA: key facts
Table 49: Vivara Participacoes SA: Annual Financial Ratios
Table 50: Vivara Participacoes SA: Key Employees
Table 51: H.Stern Jewellers: key facts
Table 52: Pandora AS: key facts
Table 53: Pandora AS: Annual Financial Ratios
Table 54: Pandora AS: Key Employees
Table 55: Chow Tai Fook Jewellery Group Ltd: key facts
Table 56: Chow Tai Fook Jewellery Group Ltd: Annual Financial Ratios
Table 57: Chow Tai Fook Jewellery Group Ltd: Key Employees
Table 58: Lao Feng Xiang Co Ltd: key facts
Table 59: Lao Feng Xiang Co Ltd: Annual Financial Ratios
Table 60: Lao Feng Xiang Co Ltd: Key Employees
Table 61: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: key facts
Table 62: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Annual Financial Ratios
Table 63: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees
Table 64: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Continued
Table 65: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 66: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 67: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 68: Malabar Gold Pvt Ltd: key facts
Table 69: Malabar Gold Pvt Ltd: Key Employees
Table 70: Titan Company Limited: key facts
Table 71: Titan Company Limited: Annual Financial Ratios
Table 72: Titan Company Limited: Key Employees
Table 73: Kalyan Jewellers India Ltd: key facts
Table 74: Kalyan Jewellers India Ltd: Annual Financial Ratios
Table 75: Kalyan Jewellers India Ltd: Key Employees
Table 76: Adamas.: key facts
Table 77: Almaz-Holding: key facts
Table 78: Moskovskii Yuvelirnyi Zavod: key facts

 

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