メキシコの放送・ケーブルテレビ市場の概要、競合分析、2027年までの予測Mexico Broadcasting and Cable TV Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 メキシコの放送・ケーブルテレビ市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 メキシコの放送とケーブルテレビ業界プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量... もっと見る
サマリーメキシコの放送・ケーブルテレビ市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 メキシコの放送とケーブルテレビ業界プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 放送&ケーブルTV市場は、デジタルとアナログのテレビ番組を放送するすべての地上波、ケーブル、衛星放送局で構成される。 - メキシコの放送&ケーブルTV市場の2022年の総収入は57億ドルで、2017年から2022年の複合年間成長率(CAGR)は0.6%のマイナス成長となった。 - 2022年に市場最大の割合を占めるのはテレビ受信料セグメントで、総売上は29億ドル、市場全体の50.5%に相当する。 - 同市場の成長を牽引しているのは、メキシコのテレビ世帯普及率の高さである。例えば、メキシコの家庭の95.3%が少なくとも1台のテレビを所有している。予測期間中、テレビ世帯普及率は若干上昇し、2026年には95.6%になると予想される。 範囲 - メキシコの放送&ケーブルテレビ市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、メキシコの放送&ケーブルテレビ市場の競争激しさとその魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、放送&ケーブルテレビ市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - メキシコの放送&ケーブルテレビ市場の将来成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加える 購入の理由 - 2022年のメキシコの放送&ケーブルテレビ市場規模は? - 2027年のメキシコの放送&ケーブルテレビ市場規模は? - メキシコの放送&ケーブルテレビ市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - メキシコの放送&ケーブルテレビ市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do the leading players follow? 7.3. What are the challenges faced by the players in the market? 8 Company Profiles 8.1. Grupo Televisa S.A.B. 8.2. TV Azteca SAB de CV 8.3. Grupo Multimedios, S.A DE C.V. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Mexico broadcasting & cable tv market value: $ billion, 2017–22 Table 2: Mexico broadcasting & cable tv market category segmentation: % share, by value, 2017–2022 Table 3: Mexico broadcasting & cable tv market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 4: Mexico broadcasting & cable tv market geography segmentation: $ billion, 2022 Table 5: Mexico broadcasting & cable tv market value forecast: $ billion, 2022–27 Table 6: Grupo Televisa S.A.B.: key facts Table 7: Grupo Televisa S.A.B.: Annual Financial Ratios Table 8: Grupo Televisa S.A.B.: Key Employees Table 9: TV Azteca SAB de CV: key facts Table 10: TV Azteca SAB de CV: Annual Financial Ratios Table 11: TV Azteca SAB de CV: Key Employees Table 12: Grupo Multimedios, S.A DE C.V.: key facts Table 13: Grupo Multimedios, S.A DE C.V.: Key Employees Table 14: Mexico size of population (million), 2018–22 Table 15: Mexico gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 16: Mexico gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 17: Mexico inflation, 2018–22 Table 18: Mexico consumer price index (absolute), 2018–22 Table 19: Mexico exchange rate, 2018–22
SummaryMexico Broadcasting and Cable TV Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do the leading players follow? 7.3. What are the challenges faced by the players in the market? 8 Company Profiles 8.1. Grupo Televisa S.A.B. 8.2. TV Azteca SAB de CV 8.3. Grupo Multimedios, S.A DE C.V. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Mexico broadcasting & cable tv market value: $ billion, 2017–22 Table 2: Mexico broadcasting & cable tv market category segmentation: % share, by value, 2017–2022 Table 3: Mexico broadcasting & cable tv market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 4: Mexico broadcasting & cable tv market geography segmentation: $ billion, 2022 Table 5: Mexico broadcasting & cable tv market value forecast: $ billion, 2022–27 Table 6: Grupo Televisa S.A.B.: key facts Table 7: Grupo Televisa S.A.B.: Annual Financial Ratios Table 8: Grupo Televisa S.A.B.: Key Employees Table 9: TV Azteca SAB de CV: key facts Table 10: TV Azteca SAB de CV: Annual Financial Ratios Table 11: TV Azteca SAB de CV: Key Employees Table 12: Grupo Multimedios, S.A DE C.V.: key facts Table 13: Grupo Multimedios, S.A DE C.V.: Key Employees Table 14: Mexico size of population (million), 2018–22 Table 15: Mexico gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 16: Mexico gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 17: Mexico inflation, 2018–22 Table 18: Mexico consumer price index (absolute), 2018–22 Table 19: Mexico exchange rate, 2018–22
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
MarketLine社のMedia分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tv market)の最新刊レポートよくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |